انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 3 از 51:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  48  49  50  51  پسین »

حقایق تلخ ( بررسی دروغ ، افشاگری )


زن

 
در سال ۱۲۶۴ هجری قمری، یعنی درست در حدود ۱۶۸ سال پیش نخستین برنامه‌ دولت ایران برای واکسیناسیون به فرمان امیرکبیر آغاز شد.
چند روز پس از آغاز آبله‌کوبی به امیر کبیر خبر دادند که مردم از روی ناآگاهی نمی‌خواهند واکسن بزنند! ملايان شيعه در شهر شایعه کرده بودند که واکسن زدن باعث راه ‌یافتن جن به خون انسان می‌شود! امیرکبیر بی‌درنگ فرمان داد هر کسی که حاضر نشود آبله بکوبد باید پنج تومان به صندوق دولت جریمه بپردازد. او تصور می کرد که با این فرمان همه مردم آبله می‌کوبند
.
اما نفوذ سخن ملايان شيعه و نادانی مردم بیش از آن بود که فرمان امیر را بپذیرند. شماری که پول کافی داشتند، پنج تومان را پرداختند و از آبله‌کوبی سرباز زدند. شماری دیگر هنگام مراجعه مأموران در آب انبارها پنهان می‌شدند یا از شهر بیرون می‌رفتند روز بیست و هشتم ماه ربیع الاول به امیر اطلاع دادند که در همه‌ی شهر تهران و روستاهای پیرامون آن فقط سی‌صد و سی نفر آبله کوبیده‌اند.در همان روز، پاره دوزی را که فرزندش از بیماری آبله مرده بود، به نزد او آوردند
.
امیر به جسد کودک نگریست و آن گاه گفت: ما که برای نجات بچه‌هایتان آبله‌کوب فرستادیم. پیرمرد با اندوه فراوان گفت: حضرت امیر، به من گفته بودند که اگر بچه را آبله بکوبیم جن زده می‌شود. امیر فریاد کشید: وای از جهل و نادانی، حال، گذشته از این که فرزندت را از دست داده‌ای باید پنج تومان هم جریمه بدهی. پیرمرد با التماس گفت: باور کنید که هیچ ندارم
.
امیرکبیر دست در جیب خود کرد و پنج تومان به او داد و سپس گفت: حکم برنمی‌گردد، این پنج تومان را به صندوق دولت بپرداز چند دقیقه دیگر، بقالی را آوردند که فرزند او نیز از آبله مرده بود.این بار امیرکبیر دیگر نتوانست تحمل کند. روی صندلی نشست و با حالی زار شروع به گریستن کرد. در آن هنگام میرزا آقاخان وارد شد. او در کمتر زمانی امیرکبیر را در حال گریستن دیده بود. علت را پرسید و ملازمان امیر گفتند که دو کودک شیرخوار پاره دوز و بقالی از بیماری آبله مرده‌اند
.
میرزا آقاخان با شگفتی گفت: عجب، من تصور می‌کردم که میرزا احمدخان، پسر امیر، مرده است که او این چنین های‌های می‌گرید. سپس، به امیر نزدیک شد و گفت: گریستن، آن هم به این گونه، برای دو بچه‌ی شیرخوار بقال و چقال در شأن شما نیست. امیر سر برداشت و با خشم به او نگریست، آن چنان که میرزا آقاخان از ترس بر خود لرزید
.
امیر اشک‌هایش را پاک کرد و گفت: خاموش باش. تا زمانی که ما سرپرستی این ملت را بر عهده داریم، مسئول مرگشان ما هستیم.میرزا آقاخان آهسته گفت: ولی اینان خود در اثر جهل آبله نکوبیده‌اند. امیر با صدای رسا گفت: و مسئول جهلشان نیز ما هستیم. اگر ما در هر روستا و کوچه و خیابانی مدرسه بسازیم و کتابخانه ایجاد کنیم، دعانویس‌ها بساطشان را جمع می‌کنند. تمام ایرانی‌ها اولاد حقیقی من هستند و من از این می‌گریم که چرا این مردم باید این قدر جاهل باشند که در اثر نکوبیدن آبله بمیرند …!
     
  
زن

 
تزریق "سدیوم والپرونات"
برای اعتراف گیری در اوین


ماده ای که جهت اعتراف گیری تزریق میکنند "سدیوم والپرونات"Sodium valproate می باشد. دارویی که در بیماری صرع تجویز می شود و بسیار آرامبخش می باشد. رفتار روحی- جسمی انسان محصول فرایندهای شیمیایی در مغزش می باشد. بنابر این با یک ماده شیمیایی خارجی کاملا و به راحتی می توان در این روندطبیعی فعالیت مغزاختلال ایجاد کرد. تا آنجا که فرد خود را پوچ احساس کرده و دچار احساس بی خودی شود.

این دارو توسط المان و در سطح وسیع در اختیار شکنجه گران خامنه ای برای اعترافات تلوزیونی گذاشته شده و برای اعتراف گرفتن از سعید ملک پور هم از همین دارو استفاده شده و علت چرت و پرتهایی که سعید در مورد کار کردن وب کم هنگام خاموش بودن کامپیوتر !!! می گفت هم این بوده که اثرات این دارو باعث شده بوده نفهمه چی داره میگه

اینم مشخصات کامل این این دارو
http://en.wikipedia.org/wiki/Sodium_valproate
     
  
زن

 
     
  
مرد

 
با مشخص شدن انحراف سيد حسين خميني نوه روح الله خميني و جانبداري وي از منافقين امام بدون كوچكترين ملاحظه ايي زماني كه سيد حسين در مشهد سخنراني تحريك اميز كرد و مردم معترض به سويش حمله ور شدن و او دست به اسلحه برد و نيروهاي كميته او را از بين جمعيت بيرون اوردند . امام پس از اطلاع از اين موضوع به مرحوم اشراقي دستور داد كه با كميته تماس بگيرد و سيد حسين را به تهران منتقل كنند و اگر دست به اسلحه برد با تير او را بزنند.سيد حسين چند سال هست در قم بسر ميبرد و كسي از او خبر ي نميگيرد.

رشيد حسني فرزند ايت الله حسني زماني كه به منافقين پيوست و ترورهاي منافقين را رهبري ميكرد شخص ايت الله حسني مخفيگاه فرزندش را شناسايي و دستگير كرد. و پس از محاكمه اعدام شد.

در جريان ترورهاي منافقين در سال 60 دو پسر ايت الله محمدي گيلاني دستگير شدن و ايت الله خود انها را محاكمه و حكم اعدام انها را صادر كرد و اجرا نيز شد.
دوستان عزيز گول يوزر منو نخورين .اين يوزرو به عشق عشقم درست كردم. هميييييييييييييييين
     
  
زن

 
مصاحبه ایرج مصداقی در باره بسیجی احمد قدیریان

     
  
زن

 
اوضاع حکومت خامنه ای اونقدر خر تو خره که عرعر مراجع هم درامده

آیت الله دستغیب با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور می گوید: وقتی ما می‌ گوییم: آمده ایم مردم جهان را از استضعاف اقتصادی و سیاسی نجات دهیم، آیا توانسته ایم مردم خود را از فقر و فلاکت نجات دهیم؟ آیا مردم ما مستضغف سیاسی نیستند؟ وقتی مدّعی نجات جامعه ی جهانی از اخلاق ناپسند هستیم، آیا خود در حکومت خویش اخلاقیات را رعایت می‌ کنیم؟ آیا ما از حسد و تکبر و جاه طلبی و سوء ظن پاک گشته ایم؟ آیا ما همدیگر را نمی خوریم؟

http://www.irangreenvoice.com/article/2012/jun/17/23904
     
  
زن

 
از آغاز کشف نفت در ایران تا قبل از دولت احمدی نژاد مجموع درآمد حاصل از فروش نفت کمتر از 700 میلیارد دلار بود، اما در طول 7 سال گذشته یعنی از ابتدای سال 1384 تا کنون، درآمد دولت از فروش نفت، گاز و فرآورده های مشتق شده از آن مانند میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، مطابق با گزارشهای بانک مرکزی از مرز 700 میلیارد دلار عبور کرده است.

این عدد نجومی در حالی وارد ایران شده است که اثر محسوسی از بهبود وضعیت معیشتی مردم به چشم نمی خورد و در یک سال اخیر با ظاهر شدن آثار هدفمندی یارانه ها نه تنها نفت بر سر سفره مردم نیامده، بلکه ابتدا گوشت و بعد پنیر و اکنون نان در حال خداحافظی با سفره های گروهی از مردم است.

شاید تصور 700 میلیارد دلار برای مردم مشکل باشد، اما برای آشنا شدن ذهنیت جامعه این مبلغ حدود 230 برابر اختلاس سه هزار میلیاردی با قیمتهای رسمی دلار و 400 برابر اختلاس سه هزار میلیاردی با قیمت آزاد دلار است و طبیعی است اگر این پول درست هزینه می شد، نه تنها وضعیت ایران بلکه وضعیت کشورهای دوست و برادر و همسایه مانند سوریه، فلسطین، لبنان، ونزوئلا و بولیوی هم از این رو به آن رو می شد و مردم کل کشورهایی که تا اندازه ای سر سفره نفت ایران مهمان هستند، طعم نفت صد دلاری را می چشیدند.

اکنون باید به این پرسش پاسخ گفت که بر سر این ثروت هنگفت چه رفته است، چرا که اگر قرار باشد حتی نیمی از این مبلغ صرف هزینه های جاری و عمرانی کشور شده باشد، مبلغ 350 میلیارد دلار نیز که بیشتر از کل درآمد دولتهای موسوی و هاشمی ظرف 16 سال است، با احتساب کاهش قیمت دلار، ناپدید شده است.

کسانی که با ارقام اقتصادی آشنایی دارند، می دانند وارد کردن چنین مبلغی به اقتصاد یک کشور می تواند موجب تغییرات گسترده و ساختاری شود. چرا که این مبلغ اگر سرمایه گذاری شود، می تواند به اندازه 4 تا 5 برابر درآمد صنایعی نظیر توریسم و یا صادرات کالاهای معمولی موجب رشد اقتصادی شود، اما ناپدید شدن این مبلغ و آثار آن در اقتصاد کشور، هنری است که تنها از عهده دولتهای نهم و دهم ساخته است.

http://baztabemrooz.ir/fa/news/9201
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
زن

 
قاتلان جوانان ایران در کهریزک را همتون می شناسید
سعید مرتضوی و رادان را همه می شناسند

اما نباید یکسری از شکنجه گرانی که انها هم سهم زیادی دارند را فراموش کنیم

این حرامزاده که در پوشش نماینده مجلس فعالیت می کند از مسئولان اصلی جنایات کهریزک و سرکوب مردم در سال ۸۸ است

عکسهای اینها را به خاطر بسپارید چون ممکنه در فردای ازادیه ایران هنگام فرار به دست شما بیفتند



حسین فدایی نماینده مردم تهران!!!! و عامل سرکوب مردم تهران!!!
     
  
زن

 
جوادی آملی: ۸۰ درصد مردم با وام و ربا به سر می‌برند/ باید برای اقتصاد ربوی فکری شود

این مرجع تقلید با ابراز تاسف از اختلاس 3 هزار میلیارد تومان و اختلاس دیگر در مورد بیمه اظهار داشت: این کشور به زحمت و با دعای امام زمان(عج) زنده است.

يكي نيست به اين مردك عقب افتاده منگول بگه چطور دايناسورهايي مثل تو كه عمري خمس و زكات و سهم امام رو مفت خورده اند و دختر نه ساله رو زير لاحاف مي كنند و ماليات هم نميدهند اشكالي ندارد ولي اگه مردم سود پول رو از بانك بگيرند اشكال داره!!!!

با اين اقتصادي كه از بركت كره اخوندها و با قاچاق و دزدي هايي كه تخم اخوندها مي كنند تقريبا فلج شده مگه مردم به جز سود بانكي جرات دارند كار ديگه اي بكنند

اين امام زمان چرا تو اين سي سال كاري نكرده كه وضع اقتصاد كشور و پول ملي داغون نشه؟؟؟
و فقط كشور رو زنده نگه داشته!!!

ايا اگه اين كشور نفت نداشت هم امام زمان مي تونست زنده!!! نگهش داره؟؟

ثروتهاي ملي رو حراج كردن و خرج مردم رو دادن كه احتياج به امام زمان نداره
چطور كشورهايي كه يك دهم ثروت ما رو هم ندارن ارزش پول ملي شون تو دنيا چند برابر پول ماست ؟/

http://www.todays.ir/news/news-222430.html
     
  
زن

 
خدا رو شكر از روي پلاك ماشينها ميشه فهميد اينجا كجاست!!

فيلمبرداري هم نيست !!

البته ناراحت نشيد چون اين چيزها زماني بد بود كه اخوندها هنوز سوار بر خر مراد نبودند و شاه امريكايي بر ايران حاكم بود

ولي حالا كه كره اخوندها و تخم سردارها كشور را در دست دارند اشكالي ندارد و در همه دنيا اين مسائل است!!! و نبايد يك اتفاق كوچك را بزرگ كرد و به نظام ضربه زد!!!

مگه ما روي نفت خوابيده ايم كه انتظار داريم امنيت و اقتصادمان در حد شيخ نشينهاي خليج فارس يا حتي كشور هاي غير نفتي مثل تركيه و كره جنوبي باشد!!!


روي عكس كليك كنيد تا بزرگ شود
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
صفحه  صفحه 3 از 51:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  48  49  50  51  پسین » 
سیاست

حقایق تلخ ( بررسی دروغ ، افشاگری )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA