انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 22 از 64:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  63  64  پسین »

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


مرد

 
لام: همه به اهميت گومس آگاه بوديم

کاپيتان تيم ملي فوتبال آلمان مي‌گويد، او و هم تيمي‌هايش از قبل مي‌دانسته‌اند ماريو گومس براي تيم‌شان چه اندازه اهميت خواهد داشت.

فيليپ لام پس از برد 2 برد 1 آلمان برابر هلند در چهارمين بازي گروه B يورو 2012 که با ادامه صدرنشيني ژرمن‌ها همراه شد، گفت: از دومين بردمان بسيار خوشحال هستيم. براي 60 دقيقه بسيار خوب بازي کرديم. پس از آن هلند نشان داد تيم قدرتمندي است. اکنون تنها از اين برد خوشحال هستيم.

او درباره ماريو گومس و گل‌هايش در اين بازي نيز ابراز داشت:‌ گل‌هاي ماريو فوق‌العاده بودند. ولي همه ما از قبل مي‌دانستيم، او براي ما بسيار بااهميت است.

اوليور بيرهوف، مدير تيم‌ ملي آلمان هم در پايان بازي با هلند بيان کرد: در اين مسابقه برنده شايسته‌اي بوديم و شايد زودتر هم مي‌توانستيم سرنوشت بازي را تعيين کنيم. در نيمه دوم فکرش را هم نمي‌کردم هلند دوباره به بازي بازگردد. آنها اگر چه از فرصت استفاده کرده و يکي از گل‌هاي خورده را جبران کردند ولي پس از آن اين ما بوديم که دوباره بازي را در دست گرفتيم.

مهاجم سال‌هاي پيش تيم ملي آلمان درباره بازي سوم اين تيم در يورو 2012 برابر دانمارک هم گفت:‌ در مسابقه با دانمارک هم بايد يک بار ديگر با تمرکز بالا بازي کنيم. مي‌خواهيم در گدانسک بر سر رسيدن به دور يک‌چهارم نهايي به ميدان برويم و کار را به اما و اگر نکشانيم. براي همين هم بايد دانمارک را شکست دهيم.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
واکنش رونالدو به تشويق مسي در بازي با دانمارک

رونالدو در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته و در همين روزهابود که مسي از کوپا آمه ريکا حذف شده بود. در رقابتهايي که در کشور خودش برگزار مي شد.

کريستيانو رونالدو، ستاره و کاپيتان تيم ملي پرتغال، در پايان ديدار تيم ملي کشورش مقابل دانمارک که با برد 2-3 سلسائو همراه بود با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

درجريان اين ديدار که ديدار دوم دو تيم در مرحله گروهي رقابتهاي يورو2012 بود، خيلي از هواداران دانمارکي، فريادهاي «مسي، مسي » سرداده بودند و ستاره پرتغالي در ميکسد زون به اين نکته اشاره کرد.

رونالدو در جمع خبرنگاران گفت:« سال گذشته و در همين روزهابود که مسي از کوپا آمه ريکا حذف شده بود. در رقابتهايي که در کشور خودش برگزار مي شد. اين بدتر است.نه؟؟ من اينجا هستم تا براي صعودتيممان به مرحله بعدي رقابتهاي يورو2012 مبارزه کنيم.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،ستاره پرتغالي درادامه به اين نکته اشاره کرد که از اينکه دراين بازي گلزني نکرده نگران نيست:« حالم خوب است. حاضرم که من هيچ گلي نزنم ولي پرتغال قهرمان يورو شود.»

او درادامه به اين نکته اشاره کرد که اگر تيمش مقابل هلند به پيروزي برسد، شانس زيادي براي صعود به دور بعد خواهد داشت:« ما براي صعود شانس داريم و از همين رو فريادهاي نام مسي برروي من تاثيري نمي گذارد.»
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
بخاطر بدشانسي و خستگي شکست خورديم

سرمربي تيم فوتبال دانمارک معتقد است تيمش در بازي با پرتغال بخاطر خستگي و بدشانسي بازنده شد.

به نقل از سايت يوفا، مورتن اولسن که تيمش چهارشنبه شب (امروز) در دومين سري از مسابقات دور گروهي يورو 2012 با نتيجه 3 بر 2 از پرتغال شکست خورد، اظهار داشت:باعث تاسف است. باخت با چنين نتيجه نزديکي به آدم احساس بسيار بدي مي دهد. بخصوص که چند دقيقه قبل از خاتمه بازي نتيجه را واگذار کرديم.

وي افزود: من به بازيکنانم بخاطر مسيري که در اين بازي طي کردند، افتخار مي کنم. همچنين افتخار مي کنم چگونه شاگردانم در نيمه دوم جنگيدند و حتي نتيجه را تغيير دادند.

او ادامه داد: در اين ديدار تا حدي با بدشانسي مواجه شديم. گل هاي خوبي زديم اما در پايان کمي خسته شديم و نتيجه را از دست داديم.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
بنتو:‌ خيلي بهتر از دانمارک بازي کرديم

سرمربي تيم فوتبال پرتغال گفت: خيلي بهتر از دانمارک بوديم و به حق برنده شديم.

به نقل از سايت يوفا، پائولو بنتو که تيمش چهارشنبه شب (امروز) در دومين سري از مسابقات دور گروهي يورو 2012 با نتيجه 3 بر 2 دانمارک را شکست داد، اظهار داشت: اين يک پيروزي به حق بود. هرچند که بايد خيلي زودتر از پايان بازي برتري را به سود خود مي کرديم.

او ادامه داد: ‌به طور واضح و آشکار مشخص بود که خيلي از دانمارک بهتر هستيم. ابتداي نيمه دوم صاحب موقعيت‌هاي بيشماري شديم که گل سوم را بزنيم.

وي افزود: به بازيکنانم اعتقاد داشتم و مي دانستم که حتي پس از تساوي 2 بر 2 در نهايت گل برتري را به ثمر مي‌رسانند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
انگليس به دنبال پيروزي برابر سوئد

تيم هاي ملي انگليس با سوئد و فرانسه با اوکراين از دور دوم ديدارهاي مرحله گروهي در يورو 2012 با يکديگر ديدار خواهند کرد.


به نقل از فارس، انگليس و سوئد در دومين ديدار مرحله گروهي از بازي هاي يورو 2012 روز جمعه در ورزشگاه المپيک شهر کيف و به قضاوت پريموز آرهار از اسلوني در ساعت 15/23 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

سوئدي ها در سال‌هاي اخير هنوز در ديداري رسمي به انگليس نباخته اند ولي تيم روي هاجسون قصد دارد با يادآوري پيروزي در آخرين ديدار دوستانه، آمار تيم ملي خود را در برابر سوئد را بهبود ببخشد.

انگليس در ديدار نخست خود در اين گروه با نتيجه يک بر يک متوقف شد. اولين گل ملي جولئون لسکات براي انگليس با گل سمير نصري بي اثر شد تا ديدار آنگلوساکسون ها با فرانسه به تساوي برسد. در سوي ديگر ميدان سوئد ايستاده که در جدال با اوکراين ميزبان 2 بر يک شکست خورده است. آنها نيز مانند انگليس از حريف خود پيش افتادند ولي در ادامه با دريافت 2 گل بازي را باختند. گل زلاتان ايبراهيموويچ سوئدي ها را از شاگردان اولگ بلوخين پيش انداخت ولي گلهاي آندري شوچنکو 3 امتياز اين ديدار را به حساب ميزبان واريز کرد.

آمار ديدارهاي پيشين:

21 ديدار رسمي قبلي سوئد برابر انگليس به 6 پيروزي، 9 تساوي و 6 شکست انجاميده است. آنها از 3 رويارويي پيشين خود با انگليس در ديدارهاي يورو نيز 2 پيروزي و يک تساوي به دست آورده اند.

سوئد در هيچ تورنمنتي به انگليس نباخته است. 7 رويارويي اين دو تيم 2 پيروزي و 5 تساوي را براي اسکانديناوي ها رقم زده است.

نخستين ديداري که بين اين 2 تيم برگزار شد، ديداري دوستانه بود که در 21 مي 1923 در استکهلم انجام شده و انگليس آن مسابقه را 4 بر 2 با پيروزي پشت سر گذاشته است.

زماني که انگليس در ديدار دوستانه برابر سوئد در 15 نوامبر 2011 با نتيجه يک بر صفر پيروز شد، نخستين پيروزي انگليسي ها در 43 سال گذشته برابر اسکانديناوي ها رقم خورد.

سوئد در يورو 92 انگليس را 2 بر يک شکست داد. در يورو 2002 نتيجه ديدار اين دو تيم تساوي يک بر يک بود و در جام جهاني 2006 نيز دو تيم به تساوي 2 بر 2 دست يافتند.

سوئدي ها در يورو 2008 در ديدار نخست خود توانستند يونان را 2 بر صفر شکست دهند تا شروع بسيار خوبي در آن جام داشته باشند ولي در ادامه از روسيه و اسپانيا شکست خوردند تا از گروه خود نيز صعود نکنند.

در سوي ديگر ميدان انگليس قرار دارد که در رقابت هاي دور مقدماتي هيچ شکستي را متحمل نشده و در نخستين ديدار خود در يورو نيز با تيم قدرتمند فرانسه مساوي کرده است. اين بدان معنا است که آخرين شکست انگليس به جام جهاني گذشته در آفريقاي جنوبي باز مي گردد جايي که آنها 4 بر يک مغلوب آلمان شدند.

*اوکراين – فرانسه

اوکراين در ديدار دوم خود در دور گروهي در ورزشگاه دونبس آره نا دونتسک و به قضاوت ساندر فن روئکل از هلند، از ساعت 30/20 ميزان فرانسه خواهد بود. اوکراين ديدار پيش خود برابر سوئد را با پيروزي 2 بر يک پشت سر گذاشته ولي در سوي ديگر ميدان فرانسه اي ايستاده که از ديدار قبلي خود برابر انگليس تنها يک اميتاز اندوخته است.

اگر اوکراين بتواند فرانسه را شکست دهد، نخستين پيروزي آنها برابر خروس ها در طول تاريخ خواهد بود.

زماني که سمير نصري گل تساوي بخش فرانسه را وارد دروازه انگليس کرد، اوکرايني ها در حالي که يک بر صفر عقب بودند، در نهايت بازي را با پيروزي 2 بر يک شکست دادند.

6 ديدار پيشين اوکراين برابر فرانسه آمار جالبي براي تيم ميزبان يورو 2012 ندارد. 3 تساوي و 3 شکست آمار کلي اوکراين در ديدارهاي خود مقابل فرانسه بوده است. اين دو تيم در جريان ديدارهاي مقدماتي يورو، 4 بار باهم بازي کردند که 3 تساوي و يک شکست حاصل کار اوکراين بوده است.

نخستين ديدار رسمي اين دو تيم در دور مقدماتي يورو 2000 جايي که فرانسه ميزبان اوکراين بود. در ديدار رفت تيم ها بدون گل زده به کار خود پايان دادند. در ديدار برگشت نيز نتيجه کار در اوکراين نيز گلي در بر نداشت. لورن بلان، سرمربي کنوني تيم ملي فوتبال فرانسه در هر دو بازي رفت و برگشت در ترکيب ثابت خروس ها قرار داشت.

فرانسه دو بازي اخير خود با اوکراين را با پيروزي پشت سر گذاشته است. در نوامبر 2007 و جايي که دو تيم در کيف ديدار خود را برگزار مي کردند، نتيجه کار 2 بر 2 شده که آندري شوچنکو و آندري ورونين گل هاي اوکراين را وارد دروازه حريف کردند .
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
غيبت رومدال در ديدار با آلمان

دنيس رومدال، بازکن باتجربه تيم ملي دانمارک نمي تواند تيمش را در آخرين ديدار مرحله گروهي يورو 2012 مقابل آلمان همراهي کند.


اين بازيکن 33 ساله در ديدار روز گذشته تيمش مقابل پرتغال دچار مصدوميت شد و به همين دليل در ميانه هاي نيمه دوم تعويض شد.

اما نيکي زيملينگ، ديگر مصدوم دانمارک در اين ديدار، احتمالا براي ديدار مقابل آلمان آماده خواهد بود.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
اسنايدر: از همه هواداران عذرخواهي مي کنم

وسلي اسنايدر، ستاره تيم ملي هلند، پس از شکست تيمش مقابل آلمان، از هواداران عذرخواهي کرد.


شاگردان فن مارويک با دو شکست در دو ديدار ابتدايي و بدون امتياز در رتبه آخر گروه دوم قرار دارند و اسنايدر معتقد است شکست مقابل آلمان به خاطر بازي بد خودشان اتفاق افتاده است.



او در گفتگو با نشريه د تلگراف گفت:" من از همه هواداران به خاطر همه چيز عذرخواهي مي کنم. اين شکست بسيار سخت بود. ما انتظار چنين چيزي را نداشتيم. اين احساس را داريم که خودمان به آلمان اجازه پيروزي را داديم."



با اين وجود، اسنايدر از هم تيمي هايش خواست در بازي بعدي مقابل پرتغال، تنها روي صعود به مرحله بعد تمرکز کنند.



" ما دو شکست داشتيم اما هنوز شانس صعود داريم. بايد به صعود ايمان داشته باشيم. من واقعا معتقدم مي توانيم به اين هدف برسيم. واقعا فکر مي کنم اگر بتوانيم پرتغال را شکست دهيم، شانس صعود خواهيم داشت. بايد براي پيروزي به ميدان برويم."
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
دل بوسکه: مقابل ايرلند مشکل خواهيم داشت

سرمربي اسپانيا معتقد است تيمش نمي تواند به آساني ايرلند را شکست دهد .


ويسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا، اين ادعا را که ايرلند نمي تواند در ديدار امشب براي تيمش مشکلي ايجاد کند را رد کرد.

ايرلندي ها که در ديدار ابتدايي مقابل کرواسي 3-1 شکست خوردند، براي زنده نگه داشتن اميدهاي صعود بايد در ديدار امشب برابر قهرمان جهان امتياز کسب کنند.

سرمربي لافوريا روخا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من در مورد جنبه هاي مختلف بازي حريف مان نگران هستم. ايرلند بيش از يک جنبه تهديد آميز دارد.

آنها بازيکناني بلند قامت و قوي دارند و در بال ها خطرناک هستند. مهاجمان آنها هم مي توانند خطرهاي زيادي ايجاد کنند."

آخرين باري که دو تيم در يک تورنمنت بزرگ با هم روبرو شدند، به 10 سال قبل و رقابت هاي جام جهاني 2002 برمي گردد؛ جايي که اسپانيا موفق شد در ضربات پنالتي حريف را شکست دهد و دل بوسکه اکنون در انتظار يک ديدار هيجان انگيز ديگر است.

" آنها تيمي هستند که هميشه خيلي خوب مي جنگند. اگر به ديدارهاي قبلي مقابل اين تيم نگاه کنيم، مي بينيم که هيچ وقت به يک پيروزي قاطع مقابل آنها دست پيدا نکرديم.

ما مي دانيم که در اين ديدار مشکلاتي خواهيم داشت اما اميدواريم اين مشکلات را پشت سر بگذاريم."
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
اسکيلاچي: دي ناتاله بايد در ترکيب اصلي باشد

مهاجم باتجربه اودينزه تک گل ايتاليا در برابر اسپانيا را به ثمر رساند، اما اين مسئله به معناي تضمين شدن جايگاه او در ترکيب اصلي آتزوري نيست.


سالواتوره اسکيلاچي، مهاجم سابق تيم ملي ايتاليا، معتقفد است در بازي امشب آتزوري برابر کرواسي آنتونيو دي ناتاله بايد در ترکيب اصلي قرار بگيرد.

مهاجم باتجربه اودينزه تک گل ايتاليا در برابر اسپانيا را به ثمر رساند، اما اين مسئله به معناي تضمين شدن جايگاه او در ترکيب اصلي ايتاليا نيست.

اسکيلاچي، آقاي گل جام جهاني 1990 در گفتگو گاتزتا دلو اسپورت گفت: " دي ناتاله بايد در ترکيب اصلي قرار بگيرد.

او بازيکن بزرگي است، کسي که مي‌تواند اولين شانس گلزني اش را به گل تبديل کند. شما با خوش شانسي نمي‌توانيد در ايتاليا آقاي گل شويد، در بين تمامي مهاجمان آتزوري او شبيه ترين بازيکن به من است ولي بيشتر از من گل مي‌زند.

ماريو کمي ناراحت به نظر مي‌رسيد. او بازيکني تکنيکي با قدرت بدني بالاست و مي‌تواند به خوبي بجنگد، من فکر مي‌کنم او آينده فوق العاده اي پيش رو خواهد داشت.

من دي ناتاله را دوست دارم. او خوب جابجا مي شود. او مي تواند گل هاي غيرممکن به ثمر برساند و بايد در ترکيب اصلي قرار بگيرد."
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
پراندلي: کرواسي خطرناک تر از اسپانياست

سرمربي آتزوري اعلام کرد براي ديدار امشب تغييرات چنداني در تيمش ايجاد نخواهد کرد .


چزاره پراندلي، سرمربي تيم ملي ايتاليا، معتقد است ديدار تيمش مقابل کرواسي، براي صعود به دور بعدي رقابت هاي کليدي است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما ديدار دشواري خواهيم داشت. هدف ما پيروزي است زيرا، بار ديگر تاکيد مي کنم، اين ديداري کليدي براي ماست. "

ايتاليايي ها در حالي پاي به اين ديدار مي گذارند که در چهار ديدار اخيرشان به پيروزي دست پيدا نکرده اند. شاگردان پراندلي در ديدار مقابل اسپانيا پيشرفت محسوسي نشان دادند اما بايد بتوانند آن نمايش را در ديدار با کرواسي تکرار کنند.

" کرواسي حريفي متفاوت نسبت به اسپانيا و حتي خطرناک تر است زيرا آنها مي توانند سبک بازي شان را در طول ديدار تغيير دهند. کرواسي غيرقابل پيش بيني است. ما بايد حتي نسبت به ديدار با اسپانيا، آماده تر باشيم."

سرمربي سابق فيورنتينا در مورد ترکيب تيمش در ديدار امشب گفت:" با توجه به ديدار مقابل اسپانيا، قصد ندارم تغييرات زيادي ايجاد کنم اما شرايط را خواهم سنجيد."

استفان بيليچ، سرمربي کرواسي نيز به خبرنگاران گفت:" همه ديدن چه ايتاليا چه تيم خوبي است. ما مقابل ايرلند خوب بازي کرديم. ما از هر نظر، فيزيکي، تاکتيکي و رواني آنها را پشت سر گذاشتيم. ما براي پيروزي مقابل ايتاليا بايد در همينسطح بمانيم."
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
صفحه  صفحه 22 از 64:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  63  64  پسین » 
ورزش
ورزش

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA