انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 34 از 64:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  63  64  پسین »

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


مرد

 
فرانس بکن باوئر : آلمان تا نقطه‌ی اوج همچنان فاصله دارد
فرانس بکن باوئر ، قیصر فوتبال ژرمن‌ها با انتقاد از تیم یواخیم لو ، این تیم را همچنان در اوج نمی‌داند.



فرانس بکن باوئر ، قیصر فوتبال ژرمن‌ها با انتقاد از تیم یواخیم لو ، این تیم را همچنان در اوج نمی‌داند. بکن باوئر صعود با حداکثر امتیازات از گروه مرگ را نیز دلیلی بر بلوغ تاکتیکی ژرمن‌ها نمی‌داند ، اما با این وجود امیدوار است که تیم ملی کشورش در طول تورنمنت رفته رفته بهتر شود و پیشرفت نماید تا در نهایت پس از سال‌ها به ناکامی در کسب مقام قهرمانی در یک تورنمنت بزرگ پایان دهد.

بکن باوئر در مصاحبه با مجله‌ی بیلد در این رابطه این چنین می‌گوید : " به نظر بسیار ساده است که برابر تیمی همچون دانمارک که حتی نتوانست تلاش برای ارائه‌ی یک فوتبال صحیح کند ، بازی خوب و تاثیرگذاری را ارائه دهید ، بازی که هم با نتیجه همراه است و هم به زیبائی فوتبال آراسته است. با این وجود تیم ملی آلمان به هیچ وجه نتوانست در نیمه‌ی دوم این چنین تاثیرگذار ظاهر شود. آن‌ها در طول این نیمه فقط پاس دادند و دیگر کاری نکردند. حداقل کاری که از آن‌ها انتظار می‌رفت زدن چند شوت در میان پاس‌های خسته‌کننده و تکراری بود. در این بازی دیگر بیش از حد بازیکنان در خدمت تیم بودند ، همه برای یکدیگر بازی می‌کردند ، اما کسی اقدام به شوت‌زنی و تهدید دروازه‌ی دانمارک نمی‌کرد. با این حال تیم تحت رهبری لو ، این پتانسیل را خواهد داشت که در هر مرحله پیشرفت نماید و به بلوغ بهتری دست یابد. بدون شک بازی برابر یونان این امر را نشان خواهد داد."


در پایان قیصر فوتبال آلمان که سابقه‌ی قهرمانی در رقابت‌های یورو 1972 در کارنامه‌ی خود می‌بیند ، در مورد تیم قهرمان این چنین می‌گوید : " تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید در هر مرحله بهتر گردد و به نوعی یک مسیر تکاملی را طی کند تا در نهایت جام را در دستان خود احساس کند. در این میان من احساس می‌کنم ژرمن‌ها می‌توانند این چنین باشند."
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
انگلیس- اوکراین: سه شیر، یک تساوی و یک چهارم نهایی
شاگردان بلوخین اگر می خواهند به دور بعد رقابتها برسند به یک برد نیاز دارند ولی انگلیس با یک تساوی هم روانه مرحله بعدی خواهد شد






انگلیس

Hart
Johnson, Terry, Lescott, Cole
Gerrard, Parker
Walcott, Rooney, Young
Welbeck




اوکراین

Pyatov
Husyev, Mikhalik, Khacheridi, Selin
Tymoshchuk
Yarmolenko, Nazarenko, Konoplyanka
Voronin, Shevchenko

بازگشت وین رونی به جمع بازیکنان حاضر در زمین، بهترین خبر ممکن برای سه شیرهاست. او بعد از پشت سرگذاشتن دو جلسه محرومیتش، قادر به همراهی تیمش است و انتظار می رود که در خط حمله همراه با دانی ولبک به کار گرفته شود؛هرچند که اندی کارول هم بعد از گلزنی مقابل سوئد یکی دیگر از گزینه های مد نظر هاجسون است.
از سوی دیگر تئو والکات که روز یکشنبه به دلیل درد درناحیه عضله همسترینگ تمرین تیمش را ترک کرده بود، اکنون اوضاع خوبی دارد و می تواند برای تیمش روانه میدان شود. والکات که در جریان بازی با سوئد به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و خوش درخشید، ممکن است در این بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود و درصورتی که این اتفاق بیفتد، او جای جیمز میلنر را پرخواهد کرد. چرا که تیم ملی انگلیس با سیستم 1-3-2-4 راحت تر بازی می کند. البته این امکان وجود دارد که میلنر به جناح چپ منتقل شود و اشلی یانگ روی نیمکت قرار بگیرد.

آندری شوچنکو که با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شده، ممکن است نتوانددر این دیدار به میدان برودولی مربی تیم تا دقایق پایانی برای حضور او درترکیب تیمش صبر می کند ؛ چرا که شوچنکو می تواند نقشی کلیدی درموفقیت تیمش دراین دیدار و صعود اوکراین به مرحله یک چهارم پایانی داشته باشد.اگر درنهایت شوچنکو نتواند در ترکیب تیمش قرار بگیرد، مربی تیمش ممکن است از آرتم میلوسکی و یا مارکو دوویچ درکنار آندری ورونین استفاده کند.

بلوخین دراین دیدار، همان خط دفاعی ای که در دیدارهای پیشین به کار گرفته بود را به میدان خواهد فرستاد. آناتولی تیموشوک هم درکنار سرهی نازارنکو، یوهن کنوپلیانکا و آندری یارمولنکو مهاجمان تیم را تغذیه خواهند کرد . ،


آیا می دانستید؟
انگلیس دوبار مقابل اوکراین قرار گرفته و در این دو دیدار، سهم هر یک از دو تیم یک برد بوده؛ آنها درمرحله مقدماتی جام جهانی 2006 مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند.


این دو تیم دوبار هم در دیدارهای دوستانه مقابل هم قرار گرفته اند که در هردوی آن دیدارها انگلیس به پیروزی رسیده و 5 بار گلزنی کرده و گلی را دریافت نکرده

اندی کارول در دیدار تیمش مقابل سوئدگلزنی کرد ولی آمار ضعیف ترین پاس دهی درمیان تمام بازیکنان انگلیس را دارد. این ستاره 23 ساله در آن بازی و از 41 پاسی که داد، آمار تنها 19پاس موفق را ثبت کرد.

انگلیس برای صعود به مرحله یک چهارم پایانی یورو2012 به یک تساوی نیاز دارد ولی باید نتیجه ای بهتر از نتیجه فرانسه در بازی با سوئد را کسب کند. این دو تیم در امتیازات با هم برابرند ولی انگلیس با یک گل بیشتر، تفاضل گل بهتری نسبت به فرانسه دارد.

اوکراین تنها در صورت پیروزی به دور بعد خواهد رسید و درصورت ناکامی در راهیابی به دور بعد، می تواند پنجمین کشور میزبانی باشد (از میان 8 میزبان اخیر) که از سال 1996 به بعد نتوانسته اند به دور حذفی رقابتها راه یابند.

بازی امشب، ممکن است آخرین بازی ملی آندری شوچنکو (تصویر سمت راست) برای تیم ملی کشورش باشد. او با به ثمر رساندن 48 گل ملی در 110 بازی ملی،برترین گلزن تاریخ تیم ملی اوکراین است.

شوچنکو درکنار سرهی نازارنکو و اوله هوسیوف، بیشترین گلها را درمیان بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی اوکراین به ثمر رسانده اند که هردویشان 12 گل را در 52 و 74 بازی ملی زده اند.

اوکراین درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 دو بار دیگر مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
سوئد - فرانسه؛ زردها به دنبال اعاده حیثیث و خروسها راضی به تساوی
فرانسوی ها می دانند که درصورت باخت مقابل سوئد و اگر در دیگر دیدار همزمان ،اتفاقات دیگری بیفتد، احتمال عدم صعود آنها به دور بعد وجود خواهد داشت



ترکیب احتمالی


سوئد

Isaksson
Granqvist, Mellberg, J.Olsson, M.Olsson
Larsson, Kallstrom, Svensson, Elm
Ibrahimovic
Elmander






فرانسه

Lloris
Debuchy, Koscielny, Mexes, Clichy
M'Vila, Diarra
Ribery, Nasri, Menez
Benzema

اریک همرن، مربی تیم ملی سوئد در آخرین دیدار تیمش دررقابتهای یورو2012، هیچ نگرانی ای ندارد؛چرا که همه بازیکنان تیمش سالم و آماده دراختیار او هستند. البته میکائل لوستیگ که بخش عمده ای از رقابتهای فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، ممکن است قادر به همراهی تیمش نباشد.
جوناس اولسون احتمالا در مرکز خط دفاعی تیمش قرار خواهد گرفت و آندره آس گرانکویست هم درپست تدافعی به کار گرفته خواهد شد.یوهان الماندر هم بعد از نیمکت نشینی در بازی با اوکراین ، به ترکیب اصلی تیمش بازمی گردد و جای مارکوس روزنبرگ را پرخواهد کرد. درصورتی که مربی تیمش بخواهد تیم را تهاجمی تر بچیند، اولا تویونن به جای آندرس سونسون وارد زمین مسابقه می شود
از سوی دیگر و درتیم ملی فرانسه، یوان کابای از ناحیه پا اندکی احساس ناراحتی می کند و در جلسات تمرینی اخیر تیمش، جدا از سایر شاگردان بلان و به تنهایی به تمرین پرداخت. از همین رو ممکن است بلان، ام ویلا را به جای او روانه میدان کنند. او قبل از بازی با اوکراین هم اعلام کرده بود که آماده حضور درمیدان است. این درحالی است که ام ویلا شانس حضور در بازی با انگلیس را به خاطر مصدومیت از دست داده بود.

در خط دفاعی انتظار می رود که گائل کلیشی در جناح چپ قرار بگیرد. و لائورن کشیه لنی، بعد از ناکامی عادل رامی در درخشش، مکن است به ترکیب اصلی خط دفاعی فرانسه بازگرد..کریم بنزما هم در نوک حمله قرار خواهد گرفت .چرا که اولیور ژیرود در این رقابتها هنوز نتوانسته درخشش خاصی داشته باشد.مکسس هم بعد از گلی که وارد دروازه اوکراین نمود، درترکیب اصلی خروس ها قرار خواهد گرفت.

آیا می دانستید؟
فرانسه بایک برد یا تساوی به مرحله حذفی این رقابتها راه خواهد یافت و تنها در صورتی که هم فرانسه و هم انگلیس در بازیهای امشب ببازند، خروسها در راهیابی به دور بعد ناکام خواهند ماند؛ آن هم در صورتی که معجزه ای در محاسبات ریاضی رخ بدهد که سه شیرها جلوتر از آنها به دور بعد برسند.
پیش از برد 0-2 مقابل اوکراین، فرانسه هرگز نتوانسته بود که در یک دیدار در رقابتهای یورو بدون پلاتینی و زیدان به پیروزی برسد.
آبی ها تنها در یکی از هفت بازی اخیرشان شکست خورده اند.
لوران بلان، سرمربی کنونی تیم ملی فرانسه (تصویر سمت راست) در تنها مصاف رسمی این دو تیم در تورنمنتی بزرگ، درترکیب خروسها قرار داشت. مصاف آنها در یورو1992 در استکهلم با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسیده بود.
سوئد در تمامی دیدارهای قبلی اش درمرحله گروهی رقابتهای یورو2012 تن به شکست داده و رسما کارش در این رقابتها تمام شده است و با حذفی زودهنگام مواجه خواهد شد.
آخرین برد سوئد مقابل فرانسه در رقابتهایی رسمی و یا دیداری دوستانه در مرحله مقدماتی جام جهانی در سال 1969 رقم خورد.
چهارنفر از بازیکنان تیم کنونی سوئد، یعنی یوهان الماندر، آندره آس ایساکسون، کیم کالستروم و کریتسین ویلهلمسون تجربه بازی کردن در لیگ 1 فرانسه را دارند.
در شکست 2-3 مقابل انگلیس، اولوف ملبرگ (بازیکن 34 ساله و 286 روزه سوئد)، رکوردپیرترین بازیکن تیم ملی کشورش که در رقابتهای اروپایی گلزنی کرده را شکست و از هنریک لارسون (که با 32 سال و 276 روز سن،) سابقه گلزنی دراین رقابتها را داشت پیشی گرفت.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
لوران بلان: برای صعود هنوز باید تلاش کنیم
مربی فرانسوی ها معتقد است که تیمش باید برای حضوردرجمع 8 تیم پایانی یورو تلاش کند



لوران بلان، سرمربی تیم ملی فرانسه در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش برای کسب نتیجه ای مطلوب مقابل سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابتهای یورو2012 در گروه دی، به آرامش نیازدارد. بلان معتقد است که تیمش آزمایش سختی را پیش رو دارد

شاگردان بلان تا به اینجای رقابتها عملکرد خوبی داشته اند و در حال حاضر شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارند. البته لوران بلان معتقد است که نه او و نه شاگردانش ، در آستانه این دیدار حساس، حواسشان را برچیز دیگری متمرکز نکرده اند.

بلان در صحبتهایی گفت:« من اینجا نیستم که راجع به نتایج سوئد صحبت کنم. من اینجا هستم که تیمی را هدایت کنم که بتواند سوئد را شکست دهد.باید این فشار را درک و برآن غلبه کنیم. بعد از تساوی در دیدار اولمان در این گروه، بازی سوم مان هم سرنوشت ساز خواهد بود. ما بعد از کسب پیروزی مقابل اوکراین کاملا خوشحال و راضی بودیم ولی الان باید دوباره برروی کارهایمان تمرکز کنیم. ما خودمان را برای این بازی آماده می کنیم و نباید حریف را دست کم بگیریم.»


مربی 46 ساله خروسها باید تصمیم سختی را برای خط دفاع تیمش بگیرد:« کلیشی و اورا، هر دو مدافعان خوبی هستند. ما نمی توانیم با دو مدافع چپ به میدان برویم؛پس باید یکی از آن دو را انتخاب کنیم. شروع بازی در دیدار سه شنبه شب برای ما خیلی مهم خواهد بود. از سوئد توقعات بیشتری در یورو2012 می رفت و هنوز هم بازی کردن درمقابل این تیم کار خیلی سختی است.بازی آنها برپایه تعهد فیزیکی بنا شده.»

این دیدار ساعت 20.45 به وقت اروپای مرکزی در شهر کیف برگزار خواهد شد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
روبن : این بدترین فصل زندگی من بود
آرین روبن ، ستاره‌ی تیم ملی هلند و تیم بایرن مونیخ آلمان از بدترین فصل دوران حرفه‌ای خود یعنی فصل 2012-2011 می‌گوید.



آرین روبن ، ستاره‌ی تیم ملی هلند و تیم بایرن مونیخ آلمان از بدترین فصل دوران حرفه‌ای خود یعنی فصل 2012-2011 می‌گوید.

مهاجم تیم ملی هلند ، پس از آن‌که مورد جفای مسئولان رئال مادرید قرار گرفت ، راهی آلیانس آره‌نا شد تا رویاهای خود را در این باشگاه محقق سازد. روبن فصل گذشته ، سومین فصل پیاپی حضور خود در آلیانس آره‌نا را پشت سر گذاشت ، فصلی که در ابتدا بسیار امیدوارانه آغاز شد و با اندوه و ناکامی تمام شد. در فصل گذشته بایرن و روبن در تمام تورنمنت‌ها نائب قهرمان بودند. در آلمان بوندسلیگا و جام حذفی را به بورسیا دورتموند واگذار کردند و در لیگ قهرمانان در خاک خود مغلوب تیم چلسی شدند.


بال خوش‌تکنیک تیم بایرن مونیخ با فرا رسیدن رقابت‌های یورو بسیار امیدوار بود تا با درخشش به همراه تیم ملی هلند فصل کابوس‌وار خود را به پایان برساند. اما او در این امر نیز ناموفق بود. لاله‌ها در رقابت‌های گروهی یورو 2012 با قبول سه شکست به گونه‌ای تحقیرآمیز رقابت‌های یورو را بدرود گفتند تا روبن ناکام بزرگ در طول این فصل لقب گیرد.

روبن مصاحبه‌ی خود با سایت گل را این چنین آغاز می‌کند : " این بدترین فصل زندگی من بود ، اوضاع نه در بایرن خوب پیش رفت و نه در تیم ملی هلند."

"ناکامی‌های متوالی در عرصه‌ی باشگاهی و ملی امری باورنکردنی است ، مساله‌ای که بسیار مرا آزار می‌دهد چراکه من در شروع فصل بسیار با هیجان و انرژی کار را آغاز کردم. گرچه واگذار کردن فینال لیگ قهرمانا اروپا به چلسی در آلیانس آره‌نا شوک بزرگی به من بود ، اما ناکامی با تیم ملی هلند ، بیش از همه مرا ناامید کرد ، چراکه بسیار غیرمنتظره بود."

" حتی بدبین‌ترین هوادار فوتبال نیز نمی‌توانست پیش‌بینی نماید که تیم ملی هلند ، نائب قهرمان جام جهانی در دور گروهی رقابت‌های یورو بدون گرفتن حداقل یک امتیاز از دور رقابت‌ها حذف گردد."

پس از رسیدن هلند به فینال جام جهانی 2010 و کسب نه پیروزی از 10 مسابقه در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2012 ، بسیاری هلند را یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های یورو 2012 می‌دانستند ، امری که هیچ‌گاه محقق نخواهد شد. در این میان روبن نیز تایید می‌کند که ستارگان پرشمار تیم ملی هلند بیش از حد تحت تاثیر اعتماد به نفس کاذب خود قرار گرفتند و در باد موفقیت‌های گذشته‌ی خود از آینده و جنگیدن در گروه مرگ غافل شدند.

روبن در رابطه با غرور کاذب خود و سایر هم‌تیمی‌هایش این چنین گفت : " نمی‌دانم ، شاید ما بیش از حد خود را دست بالا گرفته بودیم و از همان ابتدا خود را فینالیست می‌پنداشتیم. شاید بیش از حد خوش‌خیال و راحت بودیم. با واگذار کردن بازی برابر دانمارک تیم ملی هلند فروپاشید و به نقطه‌ی جنون رسید. "

" در رختکن بسیار رک وپوست‌کنده با یکدیگر به صحبت پرداختیم ، اما این موارد همان‌جا خواهد ماند و برای ما تفاوتی نخواهد داشت ، ما در همه صورت از دور رقابت‌ها کنار رفته‌ایم و با متهم کردن خود به جایی نخواهیم رسید."

روبن پس از اختلافات بسیاری که در تیم ملی هلند شاهد بود ، فرضیه‌ی انقلاب و تحول در ترکیب تیم ملی هلند را انکار می‌کند و معتقد است که این نفرات حاضر توان آن را خواهند داشت که هلند را با اقتدار راهی جام جهانی 2014 سازند.

این ستاره‌ی 28 ساله در این رابطه به خبرنگار سایت گل این چنین گفت : " این پایانی برای نسل فعلی فوتبال ملی هلند نیست ، این تیم شامل ستارگان بسیاری است که توان آن را دارند که تیم را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به بهترین شکل ممکن همراهی کنند و زمینه درخشش دوباره‌ی لاله‌ها را فرآهم سازند."

در این قسمت اشاره‌ای کوتاه به مصاحبه‌ی روبن قبل از بازی با پرتغال خواهیم داشت. او که حذف هلند را تقریبا قطعی می‌داند ، با بیان این‌که پیروزی برابر پرتغال تنها چیزی است که هلند توان انجام آن در این تورنمنت را دارد ، می‌گوید : " با وجود آن‌که توان و قدرت ما در خط حمله است ، این باورنکردنی است که ما تا کنون نتوانسته‌این حداقل یک امتیاز کسب نماییم. درحال حاضر به دنبال کسب امتیاز برابر پرتغال خواهیم بود تا حداقل با کسب پیروزی و امتیاز راهی تعطیلات شویم و با یک تجدید قوای مجدد خود را آماده فصل بعد سازیم.

" در پایان روبن با این جمله که سراسر امید به آینده است ، مصاحبه ی خود را به پایان می‌رساند : " امیدوارم فصل بعد برای من بهتر و متفاوت‌تر از گذشته باشد."
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
لیزارازو: مشکل فرانسه این است که ترکیب دفاعی ثابتی ندارد؛فرانسه به این زودی به اوج بازنمی گردد
بازیکن سابق فرانسه ،شرایط تیمها در یورو را بررسی کرده است



لیزارازو، ستاره سالهای نه چندان دور تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان کارشناس تی اف وان بازیهای یورو2012 را دنبال می کند. او اسپانیا و آلمان را مدعیان اصلی قهرمانی دراین رقابتها می داند و در صحبتهایی به آنالیز عملکرد فرانسه و نقاط ضعف و قوت این تیم پرداخته.متن این گفتگوکه درروزنامه آ.اس منتشر شده رادراینجا مطالعه کنید:

*دلت برای بازی کردن درچنین تورنمنت هایی تنگ شده؟

این حرفها فایده ای ندارد.الان به عنوان کارشناس تی اف 1 کار می کنم. ماجرااین است که این بازیکنان الان درحال تجربه چیزهایی هستند که من قبلا تجربه کرده ام.به همین خاطر می توانم احساسات آنها را درک کنم.


شرایط فرانسه راچطور می بینی؟

آنهااز نظر تهاجمی تیم باکیفیتی هستند.بنزما ثابت کرده که یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و ریبری هم به روزهای خوبش بازگشته. بازیکنان میانی مان (مالودا،کابای، دیارا یا ام ویلا) هم کیفیت خوبی دارند ولی شک وشبهاتی درمورد خط دفاع تیم وجود دارد و بدون یک خط دفاع خوب نمی توان به مراحل بالا رسید.همیشه اماو اگرهایی وجود دارد.مکسس در اوج آمادگی نیست. شک و شبهاتی هم درمورد مدافع چپ وجود دارد..میان انتخاب اورا و کلیشی یا کشیه لنی یا مکسس.مشکل همینجاست.مشخص است که ما هنوز دفاع ثابت تیممان را انتخاب نکرده ایم. 4 بازیکن ثابت درخط دفاعی مان نداریم وفقط دروازه بانمان ثابت است

به عنوان یک دفاع چپ، اورا راترجیح می دهی ویا کلیشی را؟

اورا تجربه بیشتری داردو کلیشی جوان تر است و پویاتر به نظر می رسد.اوپتانسیل بیشتری برای رشد کردن دارند ولی هردوی آنها می توانند عملکرد خوبی داشته باشند

گروه فرانسه چطور بود؟

این گروه مرگ نیست،ولی گروه ساده ای هم نیست.هیچ کسی روی موفقیت انگلیس حساب باز نمی کرد ولی آنها خوب هستند ومثل چلسی مقابل حریفانشان قرار می گیرند.من بازی اول اوکراین را هم دوست داشتم

هدف فرانسه چیست؟

رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی ونهایتا نیمه نهایی.بستگی به حریفمان درمرحله یک چهارم نهایی دارد. ولی ما مهارت های آلمان،اسپانیاو هلند را نداریم. برای یک تیم خیلی سخت است که با این سرعت، از ناکامی به روزهای موفقیت بازگردد

نظرت درمورد اسپانیا چیست؟

اسپانیابهترین تیم رقابتهاست ولی برای قهرمانی کار سختی دارد.آنها 4سالی است که به موفقیتهای زیادی رسیده اند،چه درعرصه ملی و چه درعرصه باشگاهی با رئال و بارسا. این خستگی فیزیکی و روانی زیادی رابه همراه دارد.بازیکنان این تیم سمبل های بزرگی هستند؛آنها الان دیگر فقط یک بازیکن فوتبال نیستند. تحمل این اقتدار، بحث پیچیده ای است.

ولی اسپانیا برای فتح جام خواهد جنگید.نه؟

قطعا.اسپانیا و آلمان دونامزد اصلی فتح جام هستند.بعد از اینها، تیمهای دیگری هم هستند ولی پتانسیل آلمان و اسپانیا را ندارند.اگر یکی ازاین تیمهای درجه دو ،یکی از این دوتیم را سورپرایز کنند، سورپرایز بزرگی خواهد بود.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
رونی: قرار نیست به تنهایی تیم را قهرمان یورو کنم
با مربی انگلیسی،حتی یک کلمه هم گم نمی شود



وین رونی ستاره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس،به دلیل کارت قرمزی که در آخرین دیدار تیمش در مرحله مقدماتی یورو2012 از داور مسابقه دریافت کرد، از حضور در دو دیدار اول تیمش در گروه دی محروم بود ولی اکنون و در آستانه دیدار آخر تیمش مقابل اوکراین به اردوی سه شیر بازگشته
او در صحبتهایی از اینکه در رختکن تیمش همه به زبان انگلیس صحبت می کنند و همه انگلیس هستند ابراز رضایت کرده و اعلام کرده که این شانس تیمش برای موفقیت در یورو را افزایش خواهد داد.
این درحالی است که پیش از این تیم انگلیس زیر نظر کاپلو، به خاطر کمبود ارتباطات مورد انتقاد قرار می گرفت. و نگرانی هایی درمورد عدم وجود ارتباط صحیح میان مربی تیم و بازیکنان احساس می شد.
اما باروی کار آمدن روی هاجسون و کادر فنی اش، همه انگلیسی زبان هستند و رونی از این بابت واقعا خوشحال است:« فکر می کنم که اینکه همه ما انگلیسی هستیم، به ما کمک زیادی می کند؛ دیگر هیچ کلمه یا جمله ای در ترجمه گم و یا اشتابه نمی شود و همه دقیقا می دانند که مربی تیم از آنها چه توقعی دارد. مربی تیم به بازیکنان اعتماد می کند. او به ما زمان زیادی برای استراحت می دهند. البته کاپلو هم به ما اعتماد داشت ولی الان روی مربی ماست.»
ستاره جوان منچستریونایتد امیدهای فراوانی به موفقیت تیمش در بازی بااوکراین دارد :« چالش خیلی بزرگی است. اوکراینی ها از حمایت به مراتب بیشتری برخوردارند و بیشتر هواداران در ورزشگاه طرفدار آنها خواهند بود. ما در استادیوم های مختفی در اروپا به میدان رفته ایم و الان باید با جو فوتبالی دراوکراین آشنا شویم. ما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.»
رونی درمورد رفتارهای جنجالی اش گفت:« من هیچ مشکلی با رفتار و اخلاقم ندارم.مشکلی با رفتار تندم ندارم. من بهای این خشم را پرداخته ام و الان آماده بازی کردنم. من فکر می کردم که با یک محرومیت سه جلسه ای، شاید به تیم ملی دعوت نشوم ولی الان آماده بازی ام و مملو از هیجانم.»
رونی بعد از غیبت در دو دیدار تیمش درمرحله گروهی، مقابل فرانسه و سوئد، به دلیل همین محرومیت گفت:« در طول این مدت من در تمام جلسات تمرینی شرکت کردم. آماده ام و بی صبرانه منتظرم که وارد زمین شوم. راستش را بخواهید من زیاد خودم را تحت فشار نمی گذارم.23 بازیکن در تیم هستند و فشار برروی همه ماست. این خیلی خوب است که همه ما گلزنی می کنیم. من به تنهایی قرار نیست که تیم را قهرمان یورو کنم. وقتی درخارج از زمین، بازی را تماشا می کنی، اوضاع خیلی سخت تر از حضور در زمین مسابقه است. چون وقتی که در جریان بازی هستی، همیشه می توانی تلاش کنی و برای تغییر روند بازی، کوشش بکنی.»
اکنون انتظار می رود که روی هاجسون رونی را ترکیب اصلی تیمش قرار دهد و اندی کارول و یا دنی ولبک رادرکنار او به کار بگیرد. هر دوی این بازیکنان در بازی های پیشین برای تیمشان به گل رسیده اند. اکنون رونی 26 ساله درانتظار ورود به زمین است:« برای من فوق العاده است که ما گلزنان متعددی در تیممان داریم. این رقابتهای فوق العاده ای است. اندی کارول و ولبک دو سبک بازیکن کاملا متفاوت هستند. من دنی را از تیم باشگاهی ام می شناسم و رابطه دوستانه خیلی خوبی داریم. اندی هم یک بازیکن بزرگ است که گلهای زیادی می داند و فکر می کنم که ما نباید جرمین دفو را هم فراموش کنیم. او یک گلزن ذاتی است و همیشه دوست داری او را ببینی و فکر می کنم که دررختکن تیم ما، 4 گلزن بزرگ وجود دارد.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
زلاتان : برای دفاع از غرورمان جلوی فرانسه بازی می کنیم؛با فوتبال ملی خداحافظی نمی کنم
ستاره سوئدی قصد خداحافظی با فوتبال ملی را ندارد



زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی باشگاه میلان در صحبتهایی اعلام کرده که با وجود ناکامی تیم ملی کشورش در رقابتهای یورو2012،قصد خداحافظی با فوتبال ملی را ندارد.

تیم ملی سوئد در رقابتهای مرحله گروهی یورو2012 ناامید کننده ظاهر شد و در دو دیدار ابتدایی اش با دو شکست متوالی مغلوب اوکراین و انگلیس شد و اکنون باید درآخرین یددارش مقابل فرانسه برود.

زلاتان ایبراهیموویچ در کنفرانسی خبری دراین باره گفت:« در تیم ملی خواهم ماند.احساس می کنم که هنوز انگیزه های زیادی دارم.»


ایبرا معتقد است که جزئیات کوچکی باعث شد که تیم ملی سوئد در بازی هایش با اوکراین و انگلیس مغلوب شود.دو دیداری که درابتدا سوئد از حریف پیش افتاد و در نهایت تن به شکست داد.ایبرا دریافت 5 گل در دو دیدار ابتدایی را دلیل اصلی ناکامی و حذف زودهنگام تیمش می داند.

کاپیتان تیم ملی سوئد در ادامه به تمجید ازتیم ملی سوئد پرداخت و معقتد است که تیم ملی سوئد زیر نظر اریک همرن بهتر از هرزمان دیگری بازی می کند:«باید این سبک بازی مان را بهبود ببخشیم.ما فوتبال جذابی را ارائه می کنیم. قبل از این مردم می گفتند که فوتبال ما خسته کننده است؛ الان همه می خواهند که به همان سیستم تدافعی قبلی برگردیم. ولی من به سبک کاری اریک باور دارم.»

این طور به نظر می رسد که این همرن،سرمربی تیم ملی سوئد بود که ایبرا را برای ادامه حضور درتیم ملی کشورش متقاعد کرد .سال گذشته بود که زلاتان در صحبتهایی اعلام کرده بود که قصد خداحافظی از فوتبال را دارد؛ گویا او در مدت حضورش در بارسا،اعتماد به نفسش رااز دست داده بود؛ ولی سرمربی تیم ملی سوئد بازوبند کاپیتانی تیمش را در اختیار ایبراقرار داد تا او اعتماد به نفسش را بازیابد.

ایبرا درادامه صحبتهایش گفت:« این اوضاع تنها می تواند بهتر شود. از این بازیهاست که درس می گیری: اگر اشتباه نکنی، چیز جدیدی یاد نمی گیری.»

زلاتان از عملکرد فردی خودش راضی است؛ البته اعتقاد دارد که اگر تیمش به پیروزی نرسد، این آمادگی او هیچ فایده ای نخواهدداشت واعلام کرد که ترجیح می داد تا تیمش بدتر بازی می کرد ولی تیمش به پیروزی می رسید

کاپیتان تیم ملی سوئد از نقش بازیکنان جوان درتیمش دفاع کرد و درعین حال ابراز امیدواری کرد که بازیکنان باتجربه تری مثل سونسون یا ملبرگ به این زودی ها از فوتبال ملی خداحافظی نکنند.

سوئد بعد از دو شکست متوالی مقابل اوکراین و انگلیس رسما از گردونه رقابتهای یورو2012 حذف شده و روز دوشنبه آخرین بازی اش در این رقابتها رامقابل فرانسه برگزار خواهد کرد. ایبرا اعلام کرد که باوجودی که تیمش شانسی برای صعود نخواهد داشت، این بازی را جدی خواهند گرفت:« ما برای غرورمان بازی می کنیم. باید اقلا با یک امتیاز به خانه بازگردیم.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
تشکر بوفون از اسپانیایی ها:همیشه به اسپانیایی ها اعتماد داشتم
دروازه بان یوونتوس و تیم ملی ایتالیااز عملکرد تیمش در بازی با ایرلند و صعود به مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای یورو2012 راضی بود



جان لوئیجی بوفون دروازه بان تیم ملی ایتالیا در صحبتهایی بعداز برد 0-2 تیمش مقابل جمهوری ایرلند به این نکته اشاره کرد که در جریان این بازی، تیمش تنها برروی بازی خودش تمرکز داشت.

آتزوری با این برد توانست به جمه 8 تیم برتر مرحله حذفی یورو راه بیابد. در پایان این دیدار بوفون از اسپانیایی ها تشکر کرد. این درحالی است که در صورت تساوی 2-2 میان دو تیم اسپانیا و کرواسی، تیم ملی ایتالیا از راهیابی به دور بعد باز می ماند.هرچند که این نتیجه رقم نخورد و ایتالیا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک چهارم پایانی رسید.


بوفون درپایان این دیدار رضایتش را از عملکرد هم تیمی هایش مقابل ایرلند ابراز کرد و به رای اسپورت گفت:« 4 روز را باآرامش تمام سپری کردم. تنها نگرانی ام، برای این بازی بود. من به اسپانیا باور داشتم و از آنها متشکرم ؛دقیقا مثل 4 سال پیش هلند. مهمترین نکته این بود که ما به پیروزی برسیم و شایستگی اش را هم داشتیم. ما برای تمام مدت بازی، کاملا متعادل بودیم و کسی چیزی به ما هدیه نکرد. من دو مهار فوق العاده برروی دو شوت خطرناک بازیکنان حریف داشتم.»

کاسانو و بالوتلی دراین دیدار، برای اولین بار در طول یورو2012 به گل رسیدند و بوفون دراین باره گفت:« گلزنی هر دو مهاجم تیممان؟ این نشانه خوبی است. آنها در دو بازی قبلی، بدون آنکه گلزنی کرده باشند، عملکرد خوبی داشتند و با این گلها کار آنها ساده تر خواهد بود.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
کاسیاس: استرس کار ما را سخت کرد؛الان دیگر همه ما را می شناسند
دروازه بان تیم ملی اسپانیا می داند که تیمش در دیدار با کرواسی در اوج نبوده



ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در صحبتهایی اعلام کرد که استرس و نگرانی، کار تیمش را در آخرین دیدار مرحله گروهی یورو2012 مقابل کرواسی سخت کرده بود

اسپانیا دراین بازی با گل دیرهنگام خسوس ناباس موفق شد تا کرواسی را با نتیجه 0-1 شکست دهد.

کاسیاس در پایان این دیدار،رضایتش را از صعود تیمش به عنوان صدرنشین گروه سی به دور بعدی ابراز کرد و به این نکته اشاره کرد که اگر اسپانیا می خواهد قهرمان یورو شود، باید بتوانند بهتر از این با فشار موجود کنار بیایند.


کاسیاس به تله سینکو گفت:« ما سختی کشیدیم ولی این طبیعی بود. حتی یک حریف ضعیف هم وجود ندارد و همه تیمها با 100% توان مقابل اسپانیا قرار می گیرند. ما در بهره گیری از فرصتهایمان عملکرد خوبی داشتیم.»

کاپیتان اسپانیا دراین دیدار دروازه تیمش را بسته نگاه داشت و توپ ایوان راکیتیچ را مهار کرد:« خوشبختانه من به سمت توپ رفتم و جایگیری خوبی داشتم وضربه سر راکیتیچ را مهار کردم. حس خوبی داشتم و با خوشحالی زمین را ترک کردم.»

کاسیاس استرس موجود در میان بازیکنان تیمش را دلیل اصلی سخت تر شدن کار برای تیمش دانست و گفت:«بازی سختی بود؛چون همه ما عصبی شده بودیم ولی بعد از آنکه از مرحله گروهی به دور بعد رسیدیم،باید عملکرد بهتری هم داشته باشیم. ما باید گام به گام پیش برویم وبعد از آن ببینیم که به کجا می رسیم. فکر نمی کنم که این اسپانیا،همان اسپانیای جام جهانی باشد. چون همه الان ما را کاملا می شناسند. الان وقتی اینیستا یا سیلوا پابه توپ می شوند، سه بازیکن آنها را محاصره می کنند.اسپانیا قدرت پاسکاری فوق العاده ای دارد و همه این را می دانند.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 34 از 64:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  63  64  پسین » 
ورزش
ورزش

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA