انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 36 از 64:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  63  64  پسین »

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


مرد

 
اینم دلیل قبول نکردن گل سالم اوکراین

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

خب دیگه تیم ها هم مشخص شدن !

مرحله يک چهارم نهايي جام ملت هاي اروپا 2012 :

پنج‌شنبه 21 ژوئن(1 تير) :‌ شهر ورشو، چک با پرتغال ، ساعت 23:15
جمعه 22 ژوئن (2 تير) : شهر دانسينگ ، المان با يونان ، ساعت 23:15
شنبه 23 ژوئن (3 تير) : شهر دونتسک، اسپانيا با فرانسه ، ساعت 23:15
يکشنبه 24 ژوئن (4 تير) : شهر کيف، انگلستان با ايتاليا ، ساعت 23:15

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
عکس روز: زیباترین گل یورو
زلاتان ایبراهیموویچ با یک قیچی ار بغل دومین گل خود در یورو را به ثمر رساند




زلاتان ایبراهیموویچ در این صحنه مشغول اثبات کیفیات فوق العاده خود است ؛ لحظه ای که او قدرتمندانه با یک قیچی از بغل دروازه فرانسه را باز می کند.
این زیباترین گل یورو 2012 تا به امروز بود.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
داور خط هم کمک نکرد ؛ بزرگترین اشتباه داوری جام / عوض گل لمپارد در آمد!
اوکراینی ها با یک کار تیمی زیبا دروازه انگلیس را باز کردند اما کمک داور و داور خط تشخیص ندادند که توپ از خط رده شده



انگلبیسی ها به این صحنه عادت دارند ؛ زمانی که توپ بین زمین هوا معلق از خط رد می شوداما دوار آن را گل تشخیص نمی دهد. اشتباهی که در انگلیس به گل ومبلی مشهور است.
به گزارش گل در بازی امشب انگلیس - او کراین شاهد یک گل ومبلی بودیم ؛ مهاجم اوکراین توپ را از جوهارت گذراند اما تکل جان تری بعد از عبور توپ از خط آن را به زمین بازگرداند اما دو کمک ویتورکاسای تشخیص ندادند که این توپ از خط رد شده است و با این خطا اوکراین از گل محروم شد.
با این گل ، انگلیس با اشتباه معروف داوری در بازی آلمان در جام جهانی حساب بی حساب شد. البته گل ومبلی اصلی در بازی با آلمان در فینال جام جهانی 1966 رقم خورده است. آنها مدیون داوری هستند که در تشخیص ضربه جف هرست مهاجم بریتانیایی ها اشنباه کرد و انگلیس را قهرمانی رساند. در آن بازی توپ هرست گل نشده بود!
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
انگلیس 1– اوکراین صفر؛سر میزبان را بریدند / سه شیر+ یک داور!
دو کمک ویتورکاسای تشخیص ندادند که این توپ از خط رد شده است و با این خطا اوکراین از گل محروم شد



– انگلیس با یک تساوی می‌تواند به دور بعد راه یابد اما اوکراین که آندری شوچنکو را هم ندارد باید تنها پیروز شود. آنها با برد در هر صورت به دور بعد می‌رسند.

ترکیب دو تیم:

انگلیس: هارت – جانسن، تری، لسکات، کول – میلنر، جرارد، پارکر، یانگ – رونی – ولبک

اوکراین: پیاتوف – گوسف، راکیتسکی، خاچریدی، سلین – یارمولنکو، تیموشچوک، کونوپلیانکا – گارماش – میلفسکی، دویچ
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
یادداشت فنی/انگلیس 1- اوکراین0 :میزبان مظلوم
بهتر است فوتبال را با اشتباهات داوری پذیرفت، گاهی تلخ و گاهی شیرین. انگلیسی ها که هر دو طعمش را مرتب می چشند



آخرین بازی های مرحله گروهی و تکمیل شدن لیست هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی یورو 2012 با بازی های دور سوم و نهایی گروه D مسابقات مشخص می گردید. جای که انگلیس با بازی های امیدوار کننده اش باید در مقابل میزبان با انگیزه صف آرایی می کرد.

این بازی مرگ و زندگی شاگردان بلوخین بود. آنها که در اولین حضورشان در این تورنمنت معتبر سعی در خلق شگفتی داشتند. شاگردان هاجسون اما با اتمام دوره محرومیت وین رونی به تیم خطرناک تری تبدیل شده بودند. در حضور رونی انگلیس با ترکیبی شبیه سر الکس به مصاف با اوکراینی آمده بود که شوچنکو را در ترکیب اصلی نداشت.
در این حالت رونی کمی آزادتر بود و ولبک کار پرس و دوندگی بین مدافعین را بر عهده داشت. اوکراین به مانند دیگر میزبان در دیدار حساس پایانی مرحله گروهیش بازی را با حملات پاپی و احساسی آغاز کرد. آنها برای رسیدن به دروازه انگلیس توپ را در تمام نقاط زمین می چرخاندند و از همه بازیکنانشان بازی می گرفتند. این تسلط روی توپ آنها در برابر تیمی چون انگلیس قابل تحسین بود اما نکته ای که قابل تامل می نمود عدم اعتماد به نفس کافی بازیکنان تیم میزبان در مقابل دروازه حریف بود.
شاگردان بلوخین توپ را تا پشت محوطه جریمه خیلی خوب جلو می بردند اما آنجا بخاطر استرس بالا و نبود بازیکن با تجربه ای چون شوا موقعیت ها را با دستپاچگی از دست می دادند. شاید بهتر بود شوچنکو در شرایط بد جوی دیدار قبل، بیشتر استراحت می کرد تا در این دیدار فوق العاده حیاتی می توانست در ترکیب تیم کشورش قرار بگیرد. بازیکنان اوکراین به دلیل اهمیت بالای نتیجه گیری تمرکز کافی نداشتند و یکدیگر را در لحظات حساس نمی دیدند. با اینکه این اوکراین بود که نبض بازی را در اختیار داشت اما این بازیکنان با تجربه انگلستان بودند که وقتی تحت فشار قرار می گرفتند با آرام کردن جریان بازی همه چیز را در تسلط خود می گرفتند و بازی را اداره می کردند تا شور بازیکنان میزبان گریبانگیرشان نشود.
هرچه از بازی گذشت دو تیم بازی فیزیکی تری ارائه می کردند. اوکراینی ها که در خط حمله مهاجم مطمئنی نداشتند رو به شوت های راه دور می آوردند و در سوی دیگر شاگردان هاجسون با اتکا به قدرت سرزنیشان سعی در ایجاد خطر به این وسیله روی دروازه حریف را داشتند. در بیشتر مواقع هم به نظر می رسید مدافعین اوکراین با اینکه از لحاظ فیزیکی مشکلی نداشتند اما در ضربات سر ضعف جایگیری داشتند. انگلستان به ضربات ایستگاهی دل بسته بود. وقتی تیم اوکراین بدون مهاجم هدف موقعیت های فراوان گلزنی را از دست داد و از تمام نقاط زمین به سمت دروازه انگلیس می رفت تا شاید نقطه ضعفشان را بیابد، ارزش ستاره هایی نظیر جرارد و رونی بیشتر به چشم آمد.
آنها دو نفری موقعیت سازی می کردند. وجود رونی واقعاً برای سه شیرها نعمتی است. میزبان شایسته یورو 2012 حذف شد اما دست خالی بلوخین روی نیمکت آزار دهنده بود. آنها چیزی برای رفتن به مرحله حذفی کم نداشتند اما تاکتیک های اوکراین بدون بازیکن موثر واقع نشد. مربی برتر: روی هاجسون بوی موفقیت می دهد. تمام تغییرات این پیرمرد فوتبال فهم تا بدین جا کارآمد بوده اند و او به هر بازیکنی میدان می دهد خیلی خوب جواب می گیرد. او روی هر بازیکنی دست گذاشته طلایی بوده و باید دید کشور مدعیان ابداع کننده فوتبال با هاجسون طلایی خواهد شد. اتفاقی که از 1966 نیافتاده. شاید برای سه شیرها راهیابی به نیمه نهایی هم امیدوار کننده باشد.
از 1996 به این طرف آنها به همان هم نرسده اند اما فعلاً که تفکرات پیرمرد بریتانیایی با مهره هایش جور افتاده و این تیم بیشتر از حدّ تصور خوب بوده است. انگار او در جیبش چیزی برای باطل کردن طلسم ناکامی های انگلستان با خود به یورو برده است.

بازی همزمان: شاید هیچ چیز به اندازه اعاده حیثیت برای سوئد نمی توانست تا این حد و شکست دادن تیم یکدست بلان موثر باشد. فرانسه، تیم پر امید جام چهاردهم که خیلی وقت بود نباخته بود، در مقابل یاران زلاتان باخت، بد موقعی هم باخت. خروس ها با این شکستشان به اندازه رو در رو شدن با اسپانیا تنبیه خواهند شد. البته این شکست می تواند فرانسوی ها را به جام هم نزدیک تر کرده باشد، همان طور که پرتغال، ایتالیا و انگلیس مدعی تر از قبل دیده شدند. شما که انتظار ندارید تیم آلمان با 6 برد و یا اسپانیا با سه قهرمانی پیاپی یورو 2012 را به پایان رسانند؟! حالا از امروز همه در انتظار جدال تیم های ایتالیا- انگلیس و اسپانیا- فرانسه که از بزرگان فوتبال اروپا و حتی جهان به حساب می آیند می نشینند تا بازی های داغ مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 را ببینند.

ویژه: با توپی که از خط دروازه جو هارت عبور کرد اما گل پذیرفته نشد این سوال مطرح کی گردد که آیا داور چهارم و پنجم هم حق اشتباه کردن دارند؟! شاید بتوان جای آنها را با تکنولوژی خط دروازه پر کرد اما قبل همین توپ، مهاجم اوکراین در آفساید قرار داشت. پس برای آفسایدها، تمارض ها، فحاشی ها چه می توان کرد؟ به نظر بهتر است فوتبال را با اشتباهات داوری پذیرفت، گاهی تلخ و گاهی شیرین. انگلیسی ها که هر دو طعمش را مرتب می چشند!
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
فرانسه صفر سوئد 2؛ایبرا سرنوشت ساز شد / تبعید له بلوز به بیشه لاروخا! /
زلاتان زیباترن گل جام را برای سوئد به ثمر رساند تا فرانسه تیم دوم گروه باشد و حریقاسپانیا بشود



فرانسه با باخت مقابل سوئد مجبور شد در مرحله بعد به مصاف اسپانیا برود. مردان اریک همرن که حذفشان قطعی شده بود فرانسوی‌ها را از دستیابی به رتبه اول گروه ناامید کردند.

آبی‌ها در نیمه اول بسیار بد بازی کردند و در نیمه دوم هم سوئد تیم برتر میدان بود.

لوران بلان دو تغییر در ترکیب تیمش داده بود و حاتم بن‌عرفه جانشین ژرمی منز شده بود که یک اخطار تا محرومیت فاصله داشت. یان ام‌ویلا هم از مصدومیت برگشته بود و جانشین یوهان کابای شد که درگیر آسیب‌دیدگی بود.

سوئدی‌ها هم دو تغییر داشتند. راسموس الم و یوهان الماندر از ناحیه زانو و کف پا مصدوم شده بودند و اولا تویوونن و امیر بایرامی جانشین آنها شده بودند.


فرانسه بازی را خوب آغاز نکرد و مدافعان این تیم متزلزل بودند. آنها اجازه دادند تویوونن روی سانتر مارتین اولسون ضربه سر بزند، هرچند که توپ به بیرون رفت. سپس سباستین لارسون ضربه سر را توانست بزند اما ضربه او بیش از حد آرام بود.

فرانسه هم چند موقعیت خوب داشت. ابتدا کریم بنزما توپ را به بن‌عرفه سپرد اما ضربه امیدوارانه او از زاویه‌ای بسته راه به جایی نبرد.

سپس ریبری فرصتی عالی به دست آورد. روی اشتباه آندریاس گرانکویست که نتوانست رد دو صحنه توپ را به‌خوبی دور کند، ریبری توپ را گرفت اما ضربه او از زاویه‌ای بسته را آندریاس ایساکسون گرفت.

تویوونن در دقیقه 10 فرصتی فوق‌العاده را برای پیش انداختن سوئد از دست داد. او بر سر یک توپ در هوا فیلیپ مکسس را شکست داد و به پیش رفت و با یوریس تک به تک شد، اما با کنترل ضعیف توپ را از دست داد و یوریس او را محدود کرد و او هم ضربه‌اش را به کنار دروازه زد.

بازی پس از آن آرام شد هرچند دو تیم موقعیت‌هایی نصفه و نیمه ایجاد می‌کردند.

فرانسه به‌تدریج کنترل بازی را در دست گرفت. یک بار عادل رامی از روی ضربه‌ای ایستگاهی تلاش کرد گل بزند و یک بار هم یوناس اولسن با حرکتی عالی موقعیت را از بنزما گرفت.

مردان لوران بلان راهی به دروازه سوئد نمی‌یافتند. سوئد دست به حمله زد و ضربه آندرس سونسون به تویوونن رسید ولی یوریس با واکنشی سریع راه را بر او بست. داور در این صحنه اعلام آفساید کرد، اما به نظر می‌رسید که این اتفاق روحیه را به تیم همرن برگرداند. آنها توپ را در دست گرفتند و موقعیت‌های خوبی ساختند.

در آخرین لحظات نیمه اول بود که ریبری فکر کرد سرانجام از دفاع سوئد گریخته تا این که اولوف ملبرگ با تکلی استادانه توپ را به کرنر زد.

نیمه دوم با درخشش سوئد آغاز شد. کریستین ویلهلمسون که به میدان آمده بود بازی تیمش را پرنشاط ساخته بود. این بازیکن 32 ساله داشت برای سوئد گل می‌زد که کمک داور آفساید او را اعلام کرد. او سپس توپ را از روی پای رامی گرفت اما مدافع حریف نگذاشت اتفاق خاصی بیفتد.

سوئد سرانجام در دقیقه 54 به گل رسید. سباستین لارسون که خودش موقعیتی خوب را از دست داده بود توپ را سانتر کرد و زلاتان با ضربه‌ای آکروباتیک و تماشایی توپ را به تور دروازه حریف رساند.

سوئد دست از حمله برنداشت و ویلهلمسون با ضربه ایستگاهی زیبای خود یوریس را وادار به واکنشی عالی کرد.

لوران بلان شنیده بود که انگلیس از اوکراین پیش افتاده و او هم فلوران مالودا را به جای بن‌عرفه پراشتباه به زمین فرستاد. اما اندکی بعد اوضاع برای فرانسه بدتر شد و مکسس با دریافت کارت زرد بازی بعدی را از دست داد.

فرانسه نیاز داشت دو گل بزند تا به رتبه اول گروه برسد اما دفاع سوئدی‌ها عالی بود و یک بار هم ملبرگ با تکلی فوق‌العاده مانع آن شد که مکسس به موقعیت خوبی برسد. ژرمی منز و اولیویه ژیرود به زمین آمدند و آنها هم موقعیت‌های خوبی داشتند.

اما شکست فرانسه زمانی قطعی شد که سوئد در دقیقه 91 گل دوم را هم زد. ضربه ویلهلمسون به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت لارسون با شوتی محکم توپ را به قعر دروازه رساند.

این پیروزی اولین برد سوئد مقابل فرانسه از سال 1969 بود و فرانسه را مجبور کرد به دیدار اسپانیا برود.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
انگلیس 1– اوکراین صفر خلاصه بازی به روایت ویدئو

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

اسامی مربیانی که تونستن قـــهرمـــان یورو بشن
تمام مربیان مال خود کشورها بودن، فقــــط مربی
یـــــونــــان 2004 ، اوتو ره هاگل آلمـــانی بـــــودش
یاد برتــــی ووگتس 1996 و فرانـــسه 2000 بخیر


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 36 از 64:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  63  64  پسین » 
ورزش
ورزش

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA