انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 37 از 64:  « پیشین  1  ...  36  37  38  ...  63  64  پسین »

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


مرد

 

اســـــامی پرافتخـــــــارترین تیم هــــــای یـــــــــورو
آلمان با 3 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی پرافتخارترین
تیم اروپا و اسپانیا با 2 قهرمانی و 1 نایب قهرمانی
دوم هستش


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
میدونستید؟

لوتار ماتئـــوس 1980 , 1984 , 1988 , 2000
پیتر اشمایکـل 1988 , 1992 , 1996 , 2000
آرون وینتــــــر 1988 , 1992 , 1996 , 2000
ادوین وندرسار 1996 , 2000 , 2004 , 2008
لیلیــــان تورام 1996 , 2000 , 2004 , 2008
دلــــــپـــیــــرو 1996 , 2000 , 2004 , 2008

شرکت داشتند؟



میدونستید؟

لیلیـان تورام و
ادوین وندرسار
رکورد دار بیشترین بازی در تورنمنت
جام ملتهای اروپا هستن با 16 بازی و
لوئیـــس فیگـــو
نـــونـــو گومـــــژ
زین الدین زیدان
کارل پوبورسکی
با 14 بازی دوم هستن؟
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 

بهترین گلزن تاریخ جام ملتهای اروپا
از 1960 تا الان - اسطوره میشل پلاتینی با 9 گــل


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

یه سری آمار به درد بخور از تیم های حاضر در جام ملت های اروپا


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
بدون شرح


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
خشم مربی اوکراین: برای چه به 5داور نیاز است؟توپ 50 سانتی متر وارد دروازه شد
مربی اوکراین در صحبتهایی اعلام کرد که شوت بازیکنانش 50 سانتی متر وارد دروازه انگلیس شد



اولگ بلوخین، سرمربی تیم ملی اوکراین در پایان آخرین دیدار تیمش درمرحله گروهی رقابتهای یورو2012 به شدت عصبانی بود. تیم او در این دیدار با نتیجه 0-1 مغلوب انگلیس شد.او در کنفرانس خبری هم کنترلش را از دست داد و بایک خبرنگار درگیر شد

این درحالی است که در جریان دیدار 3شنبه شب، وین رونی درابتدا برای انگلیس گلزنی کرد ولی اوکراینی ها در حالی که 20 دقیقه تاپایان بازی زمان بود، به گل رسیدند ولی داور گل را نپذیرفت.

مارکو دوویچ، توپ را به داخل دروازه انگلیس فرستاد و توپ بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه به درون دروازه رفت ولی جان تری با شیرجه ای آکروباتیک توپ را بیرون کشید و داور گل را نپذیرفت.


درپایان این دیدار، مربی اوکراین در صحبتهایی گفت:« توپ 50 سانتی متر از خط عبور کرده بود.»

او درادامه اعلام کرد که قصد انتقاد از داوران را ندارد ولی درادامه تصمیم داور درمورد عدم نشان دادن کارت زرد به جان تری و اندی کارول را زیر سوال برد و در ادامه گفت:« چرا ما به این 5 داور نیاز داریم؟»

فوروارد سابق اتحادیه جماهیر شوروی درادامه با ناامیدی تمام شروع به صحبت کرد و این بار به خبرنگاران تاخت و به آنها گفت که برایش مهم نیست که خبرنگاران چه می نویسند. مربی اوکراین ادامه داد:« شما بازی را دیدی؟ بلوخین را نمی شناسید؟ هرچه دلتان می خواهد می توانید بنویسید.»

وقتی که بلوخین درحال ترک سالن کنفراس بود، یکی از خبرگاران برای او دست زد و همین خشم فراوان مربی اوکراین را به همراه داشت. او از خبرنگار خواست تا با او به بیرون بیاید تا یک مذاکره مردانه با او داشته باشد. ولی خبرنگار از این کار اجتناب کرد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
هاجسون: بابرتری امتیازی صدرنشین شدیم ونه با تفاضل گل
سه شیرها با نتیجه 0-1 اوکراین را شکست دادند ولی شاید نتیجه صحیح این بازی 1-1 بود



روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از برد 0-1 تیمش مقابل اوکراین و شکست 0-2 فرانسه مقابل سوئد، توقعات از تیمش افزایش یافته است

وین رونی که بعد از سپری کردن 2 جلسه محرومیت به ترکیب تیمش بازگشته بود، تک گل این بازی را به ثمر رساند و اوکراینی ها خیلی بدشانس بودند که گل مساوی شان در این بازی، از سوی داور پذیرفته نشد؛چرا که ضربه مارکو دوویچ از خط دروازه عبور کرده بود و جان تری توپ را از دروازه بیرون کشید ولی داور مسابقه گل را نپذیرفت.


هاجسون که اکنون یک ماه و نیم است که هدایت سه شیرها را در دست دارد، معتقد است که تیمش به بهترین نحو ممکن فشار بازی در جو سنگین و مقابل میزبان این رقابتها را تحمل کرد.

او به ای تی وی گفت:« قطعا. فکر می کنم که ما از ابتدای بازی خیلی خوب بودیم .به نظر می رسد که خیلی ها فکرش را هم نمی کردند که ما از گروهمان بالاتر بیائیم ولی این کار را انجام دادیم و با برتری امتیازی هم تیم صدرنشین شدیم و نه با اختلاف گل.این باعث می شود که ما یک روز بیشتر استراحت داشته باشیم که واقعا هم به آن نیاز داریم.چون بازی با اوکراین بازی واقعا سختی برای ما بود.»

مربی انگلیس ادامه داد:« این یک بازی خارج از خانه بود و 60 هزار نفر در ورزشگاه بودند که فقط 4000 نفر آنها انگلیسی های شجاع بودند؛پس ما از این نظر زیاد احساس راحتی نمی کردیم. فکر می کنم که ما بازی تدافعی و منسجم خوبی را به نمایش گذاشتیم و زمانی هم که به شانس نیاز داشتیم، از آن بهره بردیم. (وقتی توپ وارد دروازه انگلیس شد) و توانستیم سختی ها را تحمل کرده و در این بازی به پیروزی برسیم. »

انگلیس درنیمه اول فرصت چندانی برای گلزنی نداشت ولی هاجسون معتقد است که تغییر تاکتیکی خاصی درتیم نداده که منجر به گل دقیقه 48 رونی شود:« فکر نمی کنم که گل رونی نتیجه تاثیر خاصی در بجریان بازی تیم ما بوده باشد. ولی درنیمه اول ساختار تیم ما خوب بود. ما هنوز هم می توانیم بیشتر تمرین کرده و بهتر از این شویم.مدت زیادی نیست که ما در کنار هم کار می کنیم. همیشه کار کردن برروی یک بازی و نشان دادن کیفیت تهاجمی تیم، سخت ترین بخش فوتبال است. به همین خاطر است که به وین رونی در اوج نیاز داری و آمادگی خوب او واقعا به کار آمد. چون او دقیقا به چنین بازی ای نیاز داشت.»

هاجسون درادامه به تمجید از رونی پرداخت و گفت:« او خیلی خوب بازی کرد. او به شدت تلاش کرد و می توانست گلهای متعددی را هم به ثمر برساند. چون درجایگاه خیلی خوبی قرار داشت.فکر می کنم که ما برروی ضد حملات به اندازه کافی خطرناک بودیم ولی می توانیم خیلی بیش از این خطرساز باشیم. مهمترین نکته در چنین بازی هایی این است که تو باید تحت شرایط خاصی بازی کنی و ما در تمام طول بازی در جریان آن بودیم که فرانسه درحال باخت است و یک تساوی ما را به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد می رساند. گاهی وقتها نباید احتیاط را کنار بگذاری. باید اندکی محافظه کار باشی ؛چون کاملا مشخص است که صدرنشینی در گروه تا چه حد مهم است.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
رونی: هیچ تیمی دوست ندارد با انگلیس بازی کند
. صعود به عنوان تیم اول برای ما عالی است و حالا ما باید به مصاف ایتالیا برویم. البته که بازی سختی خواهد بود ولی ما به خودمان ایمان داریم. ما باهم هستیم و آماده چالش های پیش رو




وین رونی مهاجم تیم ملی انگلیس از شرایط تیمش در رقابتهای یورو اظهار رضایت کرد و گفت هیچ تیمی دوست ندارد در مراحل حذفی در مقابل انگلیس قرار گیرد.
پس از گذراندن دو بازی محرومیت، رونی در دیدار با اوکراین در ترکیب اصلی قرار گرفت و گل پیروزی بخش تیمش را در شبی که مردان روی هاجسون نمایش دلچسبی نداشتند به ثمر رساند. مهاجم منچستر یونایتد معتقد است که قرار گرفتن انگلیس در صدر گروه چهارم و اینکه آنها بیشتر استراحت میکنند و بازی چهارم حذفی را روز یکشنبه برگزار میکنند، تیمش را در شرایط خوبی برای ادامه مسابقات قرار داده است: «فکر نمیکنم تیمی باشد که دوست داشته باشد با ما بازی کند. شکست دادن ما کار سختی است و ما بازیکنانی داریم که توانایی گلزنی دارند. در حال حاضر همه چیز خوب است. حالا ما خوب استراحت میکنیم و امیدوارم که آماده و سرحال به رقابت ها برگردیم.»

رونی که از مسابقات یورو 2004 در هیچ تورنمنت مهمی برای تیم ملی کشورش موفق به گلزنی نشده بود، در ادامه صحبت هایش به آی تی وی گفت: «از برد تیم بسیار خوشحال هستم و مطمئنا این که توانستم گلزنی کنم فوق العاده بود. من مدتی بود که نتوانسته بودم در تورنمنت های مهم گل بزنم بنابراین از اینکه گلی که به ثمر رساندم باعث برد تیمم شد بسیار خوشحالم. به نظر من کل تیم عالی بود. ما در دفاع بسیار خوب عمل کردیم و هوادارانمان هم فوق العاده بودند. در کل ما استحقاق پیروزی را داشتیم.»
فرانسه دیگر تیم گروه چهارم، مسابقات گروهی خود را با شکست 2 بر صفر به سوئد و قرار گرفتن در رتبه دوم به پایان برد و این بدان معناست که انگلیس از رویارویی با اسپانیا بخت اول قهرمانی در دور یک چهارم نهایی گریخت. ولی وین رونی اعتقاد دارد که برای آنها مهم نبود در دور حذفی با چه تیمی بازی کنند: «قبلا هم گفته بودم که برای ما مهم نیست در مقابل چه تیمی قرار بگیریم. مسئله مهم این بود که ما به دور بعد صعود کنیم. صعود به عنوان تیم اول برای ما عالی است و حالا ما باید به مصاف ایتالیا برویم. البته که بازی سختی خواهد بود ولی ما به خودمان ایمان داریم. ما باهم هستیم و آماده چالش های پیش رو.»
مهاجم سه شیرها در شادی پس از گلی که با ضربه سر زد به موهایش اشاره کرد. رونی در این باره گفت: «قبل از بازی مقداری از اسپری موی اندی کارول را به موهایم زدم. او به من گفت که اگر با ضربه سر گل زدم این حرکت را انجام دهم. امیدوارم روزی موهایم مثل کارول شود!»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
برنامه دیدارهای مرحله حذفی یورو2012؛ 12 روز تا فینال
ساده ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی، مصاف تیمهای چک و پرتغال به نظر می رسد.





با اتمام دیدارهای مرحله گروهی رقابتهای یورو 2012 وارد مراحل حذفی این رقابتها خواهیم شد.برنامه رقابتهای مرحله حذفی این تورنمنت بدین ترتیب است

مرحله یک چهارم پایانی

پنجشنبه 1 تیر (21 ژوئن) ساعت 23.15
جمهوری چک- پرتغال

جمعه 2 تیر (22 ژوئن) ساعت 23.15
آلمان - یونان

شنبه 3 تیر (23 ژوئن) ساعت 23.15
اسپانیا - فرانسه

یکشنبه 4 تیر (24 ژوئن)ساعت 23.15
انگلیس - ایتالیا

بازیهای مرحله نیمه نهایی

چهارشنبه 7 تیر (27 ژوئن)ساعت 23.15
برنده دیدار چک/پرتغال - با برنده اسپانیا/ فرانسه

پنجشنبه 8 تیر (28 ژوئن)ساعت 23.15
برنده دیدار آلمان/ یونان- برنده دیدار انگلیس- ایتالیا

بازی فینال
یکشنبه 11 تیر ( 1جولای) ساعت 23.15




نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 37 از 64:  « پیشین  1  ...  36  37  38  ...  63  64  پسین » 
ورزش
ورزش

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA