انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 25 از 108:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


مرد

 

كارنامه گابريل كالدرون

52 ساله متولد هفتم فوريه 1960 در آرژانتين است. دوران بازيگري او از سال 1976 آغاز شد، اينديپندنته و راسينگ كلوب آرژانتين و رئال بتيس اسپانيا معتبرترين باشگاه‌هايي بودند كه كالدرون در آن‌ها بازي كرد و دوران بازيگري‌اش سال 1994 در تيم لوزان سوئيس به پايان رسيد. او 23 بازي ملي براي آرژانتين انجام داده و يك گل هم براي اين تيم به ثمر رسانده است.
كالدرون مربيگري را از سال 1997 با تيم كائن آغاز كرد و سال 2003 هم در سوئيس مربي تيم لوزان بود. اما دورانكاري او در خاورميانه از سال 2004 آغاز شد كه به عنوان سرمربي تيم ملي عربستان برگزيده شد. او از سال 2004 تا 2005 سرمربي عربستان و از 2007 تا 2008 سرمربي تيم ملي عمان بود. پس از اين 4 سال، سرمربي آرژانتيني كارخود را به عنوان مربي باشگاهي در عربستان و امارات دنبال كرد.
كالدرون با حضور در الاتحاد از سال 2008تا 2010 يك مقام قهرماني در ليگ برتر عربستان (2009) براي اين باشگاه كسب كرد. او فصل 11-2010 را هم در الهلال سپري كرد كه با قهرماني در ليگ عربستان و جام پادشاهي اين كشور بهترين دوران مربيگري خود در آسيا را سپري كرد. او به همراه الهلال در سال 2011 بدون حتي يك شكست به قهرماني عربستان رسيد.
سرمربي آرژانتيني بعد از جدايي از الهلال به تيم بني‌ياس امارات پيوست و با اين تيم به قهرماني جام حذفي و عنوان سومي در ليگ امارات دست يافت. بني‌ياس آخرين تيمي است كه كالدرون در آن مربيگري كرده است.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

محرمی: پرسپولیس قدرتمند حق مردم است


می توان از مدافعین میانی به عنوان هافبک دفاعی بازی گرفت

مرجع خبری پرسپولیس : مجتبی محرمی که از تمدید قرارداد علی کریمی و جذب ستاره ها توسط سرخپوشان خوشحال است، می گوید پرسپولیس قوی حق مردم است.
مجتبی محرمی مثل بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارد پرسپولیس به چند هافبک دفاعی نیاز دارد. او البته پیشنهادی هم در این مورد دارد ، در صورتی که سرخپوشان نتوانند حداقل 2 بازیکن در این پست جذب کنند.

* پرسپولیس با علی کریمی تمدید کرد...

_ بله مگر قرار بود کریمی را از دست بدهد؟ او سرمایه پرسپولیس است، دلش با پرسپولیس است و باید در پرسپولیس بماند.

* اما مباحث دیگری مطرح بود، جراید نوشتند او خواسته هایی داشته که حرفه ای نبوده و البته ما فکر می کنیم این موضوع درست نیست. مثلا اینکه گفته می شود برای تمدید قرارداد خواسته بود یک بازیکن در پرسپولیس بماند.
_ اولا حالا که علی کریمی مانده یعنی چنین درخواستی نداشته است، دوما نه کریمی، نه ماردونا؛ هیچ کس در مقام بازیکن حق چنین درخواستی را ندارد. من علی را می شناسم، مطمئن باشید او اهل این حرف ها نیست.

* پرسپولیس تا امروز چطور یارگیری کرده؟
_ خیلی خوب، البته هافبک دفاعی ندارد، در این مورد هم من پیشنهادی دارم.

* چه پیشنهادی؟
_ اینکه از مدافعین میانی در پست هافبک دفاعی استفاده کنند. زمان ما هم افشین پیروانی و نادر محمدخانی در این پست عالی بازی می کردند.

* راستی در مورد نحوه خریدهای پرسپولیس هم حاشیه درست کرده اند!
_ پرسپولیس قدرتمند حق مردم است. پول مردم را باید در جهت رضایت و خواسته مردم هزینه کرد. پرسپولیس باید از این هم قدرتمند تر باشد، من از مدیریت باشگاه تشکر می کنم که برای گرفتن حق تیم ایستادگی کرد.

* فتح الله زاده گفته من هم اگر دوازدهم می شدم استقلال را کهکشانی می بستم!
_ دستشان به گوشت نمی رسد می گویند بو می دهد! آن ها هم سیزدهم شدند اما چرا فصل بعدش تیم را کهکشانی نبستند؟ اگر بنا به کری اصولی باشد ما هم حرف زیاد برای گفتن داریم. حرف درست را رویانیان زد که گفت می خواستم انصاری فرد را به استقلال بدهم اما دیدم آقای فتح الله زاده مصاحبه کرد، من هم انصاری فرد را به پرسپولیس آوردم!

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
آخرين اخبار از باشگاه پرسپوليس
با توجه به اينکه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات سر و صداي زيادي در جامعه ورزش بوجود آورده اين بار رفتن محمدرضا زادمهر سروصداي جديدي در اين باشگاه بوجود آورده است.
سعيد شيريني که در گذشته معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس بوده و پس از گذشت زمان به عنوان مدير روابط عمومي انتخاب شد و جاي قريب را گرفت اکنون به عنوان سرپرست اين تيم انتخاب شد و محمدرضا زادمهر جاي خود را به وي داده است.
گفتني است، پيشکسوتان پرسپوليس با تغييراتي که در پست سرپرستي اين باشگاه بوجود آمده کمي دلخور شده اند زيرا زادمهر نماينده پيشکسوتان سرخپوشان در پرسپوليس بوده و اکنون با ورود يک فرد غير فوتبالي در اين پست موجبات ناراحتي بزرگان اين تيم پرطرفدار فراهم شده است.
*مذاکرات با سرمربيان آينده ادامه دارد
شنيده ها حاکي از اين است که با مذاکراتي که رويانيان با برونو متسوانجام داده، اين مربي فرانسوي براي همکاري با سرخپوشان تقاضاي هشتصد هزار دلار از مدير عامل اين باشگاه کرده و کالدرون نيز از رويانيان خواسته تا براي همکاري با سرخپوشان يک ميليون و ششصد هزار دلار به او اختصاص دهند اين در حاليست که رويانيان با يک مربي ديگر که احتمال مي رود، مليت آن کروات باشد در حال مذاکره است.
*دنيزلي خبر قطعي را خواهد داد
لازم به ذکر است، امروز دوم تير مصطفي دنيزلي با توجه به اينکه مذاکرات تلفني خود را با رويانيان آغاز کرده و قراراست خبر قطعي مبني بر همکاري و يا عدم همکاري خود با سرخپوشان پايتخت را بدهد.
*افشين شايد حميد هرگز!
در پايان با توجه به رغبت محمد رويانيان مبني بر اينکه يک مربي ايراني بر روي نيمکت اين فصل پرسپوليس حاضر باشد احتمال مي رود که افشين پيرواني بتواند به اين مهم دست پيدا کند زيرا وي سرمربي اين تيم بوده و به زبان خارجي مسلط است و در اين مورد اعلام آمادگي کرده اما حميد استيلي به دليل اينکه ارتباط خوبي با هواداران ندارد، نمي تواند شانسي در اين مورد داشته باشد.
هله
     
  
مرد

 
کريمي: بايد فصل گذشته را جبران کنيم
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: همه مي‌دانند در فصل گذشته چه بدشانسي‌هايي گريبانگير ما شد و امسال بايد جبران کنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس، علي کريمي پيش از تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: بسيار خوشحالم که مجددا پيراهن شماره 8 پرسپوليس رابر تن کرده‌ام. اميدوارم پس از اتفاقاتي که سال گذشته براي پرسپوليس افتاد امسال سالي خوب و موفق را پشت سر بگذارم. همه مي‌دانند در فصل گذشته چه بدشانسي‌هايي گريبانگير ما شد که امسال بايد تلافي کنيم.
وي در خصوص سرمربي جديد پرسپوليس عنوان کرد: بازيکنان در جريان اين مسائل نيستند ولي طبيعتا تا دو روز آينده همه چيز مشخص خواهد شد. اميدوارم بهترين تصميم‌ گرفته شود.
کريمي ادامه داد: تا بازي‌ها يک ماه ديگر مانده و بايد اين شرايط خاص را پشت سر بگذاريم. آقاي دنيزلي زحمات زيادي براي ما کشيد اما به دليل مشکلاتي که داشت استعفا داد. براي دنيزلي آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم مشکلات او به زودي حل شود. اتفاقي که ناخواسته است و طبيعتا مسئولان باشگاه مجبور شدند تصميمي مبني بر تغيير کادر فني بگيرند.
کريمي خاطرنشان کرد: ‌همه ما به دنبال اين هستيم تا در زمين همه چيز را ثابت کنيم. کارمان بسيار سخت استو با وجود بازيکنان خوب بايد تلاش‌مان را در فصل جديد صدبرابر کنيم. اميدوارم تک تک اين هواداران از ما حمايت کنند.

_________________________________________________

پولادي:پرسپوليس فصل دشواري پيش رو دارد
مدافع ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مديريت باشگاه پرسپوليس، عملکرد بسيار خوبي در جذب بازيکنان داشته است اما با اين حال فصل سختي را پيش رو دارد.
''''مهرداد پولادي'''' در حاشيه تمرين عصر امروز (شنبه) تيم فوتبال پرسپوليس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با نظر مربيان، استراحتي 10 روزه را پشت سر گذاشتم تا پس از حضور در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين اردوها و بازي هاي تيم ملي فوتبال به بازسازي بدني بپردازم.
وي که در نخستن تمرين خود در تيم پرسپوليس براي حضور در فصل پيش رو حضور يافته است، افزود: به اين استراحت نياز داشتم تا بتوانم با قدرت در خدمت سرخ پوشان باشم.
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اينکه جذب بازيکنان سرشناس، نگاه ها را معطوف اين تيم کرده است، خاطرنشان کرد: ما نفرات خوبي را در اختيار داريم و مدعي قهرماني هستيم اما همه تيم ها براي نتيجه گرفتن مقابل پرسپوليس انگيزه خواهند داشت که همين مساله، کار را براي سرخ پوشان سخت خواهد کرد.
وي ادامه داد: از اينکه مي توانم در فصل پيش رو براي تيم پرسپوليس بازي کنم، خوشحالم و تلاش مي کنم تا مهره موثري براي اين تيم باشم.
پولادي در پايان از هواداران تيم فوتبال پرسپوليس به خاطر حمايت هايي که از وي داشته اند، قدرداني کرد.

________________________________________________________________

ملي پوشان بازهم به تمرين پرسپوليس نيامدند
تمرين امروز بعدازظهر تيم فوتبال پرسپوليس در حالي از ساعت 18:30 دقيقه آغاز شد که به جز قاضي و پولادي ساير ملي‌پوشان اين تيم غايب بودند.
تيم فوتبال پرسپوليس در حالي از ساعت18:30 تمرين بعدازظهر خود را آغاز کرد که مانند روزهاي گذشته ملي‌پوشان اين تيم در تمرين حضور نداشتند. البته از بين بازيکنان ملي‌پوش پرسپوليس مهرداد پولادي ومحمد قاضي به همراه سايرين در تمرين حضور داشتند.
در تمرين امروز بعدازظهر هواداران بيشتري نسبت به تمرين صبح در ورزشگاه حاضر بودند که تعدادشان نزديک 350 نفر مي‌شد که بيشترشان روي سکوهاي ورزشگاه نشسته بودند و عده‌اي نيز در برابر در اصلي ورزشگاه تجمع کرده و منتظر ورود ملي‌پوشان پرسپوليس بودند.
تمرين پرسپوليسي‌ها با دويدن به دور زمين همراه با وزنه‌هاي دو کيلويي زير نظر چيذري بدنساز اين تيم آغاز شد که اين تمرين حدود 20 دقيقه به طول انجاميد.
هله
     
  
مرد

 
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
کریمی:باید صدبرابر تلاش کنیم / مسائل مهمتری از اعلام رقم قراردادها وجود دارد
فردی که تلاش کند مزد زحمات خود را می‌گیرد. آقایان فصل قبل بهتر عمل کردند و بازیکنانشان را گرفتند و حالا امسال عقب مانده‌اند و فقط حرف و حدیث درست می‌کنند



علی کریمی همچنان پرطرفدارترین بازیکن پرسپولیس است . او که در حاشیه تمرین روز شنبه تیم پرسپولیس با خبرنگاران مصاحبه می کرد ؛ گفت:خوشحالم که دوباره پیراهن شماره 8 پرسپولیس را برتن کردم.امیدوارم پس از اتفاقاتی که سال گذشته برای ما رخ داد،امسال سال خوبی را پشت سربگذاریم.بالاخره همه می دانند سال قبل چه بدشانسی هایی گریبان ما را گرفت و امیدوارم امسال این مسائل را جبران کنیم.
وی درباره انتخاب سرمربی تیم عنوان کرد:این موضوعات را بازیکنان نمی دانند اما طبعا تا دو روز آینده سرمربی تیم مشخص می شود.امیدوارم این تصمیم به پرسپولیس کمک کند.
کریمی افزود:تا مسابقات یک ماه دیگر باقی مانده است و باید شرایط خاصی را پشت سربگذاریم. وی درباره جدایی دنیزلی گفت:دنیزلی برای ما زحمات خوبی کشید اما به دلیل مشکلاتی که داشت استعفا داد.ما برای او آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم مشکلاتش حل شود.رفتن او ناخواسته بود و مسولان باشگاه ناگزیر شدند با او قطع همکاری کنند.
کریمی تاکید کرد:همه ما به دنبال این هستیم در زمین بازی همه چیز را ثابت کنیم.کارمان بسیار سخت است اما با حضور بازیکنان خوب باید تلاشمان را صد برابر کنیم.امیدوارم با حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم. وی ادامه داد:"حرف و حدیث درباره ما زیاد بود.امیدواریم انتظارات را در فصل جدید براورده کنیم.مهم عملکرد بازیکنان در زمین است و خدا را شکر که بهترین ها را گرفتیم."
وی در پاسخ به این سؤال که برخی بازیکنان اعلام کردند دوست ندارند کریمی در پرسپولیس بماند گفت: من به صحبت‌های مازیار زارع و این حرف‌ها کاری ندارم. من عاشق پرسپولیس هستم و خیلی چیزها باورم نمی‌شود اما اگر چنین چیزی باشد از ضعف آن بازیکنان است که دوست داشتند من نباشند و خودشان باشند. برای این افراد حتی اگر دشمن من باشند آرزوی موفقیت می‌کنم و انشاالله در زندگی ورزشی و فوتبالی خود موفق باشند.
کریمی افزود: اگر این افراد ورزشی هستند که حرفی ندارم. برخی از آنها اگر ورزشی نیستند جای سؤال دارد که دنبال چه منافعی هستند اما از همه مهمتر این است که الان علی کریمی در پرسپولیس حضور دارد. به آنها اعلام می‌کنم یک سال دیگر من را تحمل کنید انشاالله سال دیگر این آقایان که دوست ندارند کریمی باشد به هدف خودشان می‌رسند. من فقط به عشق پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کرده‌ام و به دنبال هیچ منافع و هیچ سودی نبودم.


کریمی خاطرنشان کرد: برخی‌ها دوست دارند حاشیه سازی کنند. در فصل نقل و انتقالات هر فردی زرنگ‌تر باشد می‌تواند بهترین‌ها را بگیرد. فردی که تلاش کند مزد زحمات خود را می‌گیرد. آقایان فصل قبل بهتر عمل کردند و بازیکنانشان را گرفتند و حالا امسال عقب مانده‌اند و فقط حرف و حدیث درست می‌کنند. پرسپولیس امسال خوب عمل کرده و باید این مسئله را قبول کنیم. به نظر من بهتر است با هم جوانمردانه برخورد کنیم تا رقابت سالم ایجاد شود. تنش‌ها هیچ سودی ندارد و طبیعتا هر تیمی که بیشتر تلاش کند و با هوش باشد بیشتر به نتیجه می‌رسد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
گزارش تمرين بعدازظهر پرسپوليس
هواداران پرسپوليس در تمرين بعدازظهر اين تيم عليه سرمربي و مديرعامل استقلال شعار دادند.
تمرين پرسپوليس از ساعت 18.30 در ورزشگاه درفشي فر با حضور 14 بازيکن برگزار شد. مهرداد پولادي تنها ملي‌پوشي بود که به تيم اضافه شد اما ساير ملي‌پوشان نيامدند. محسن عاشوري مربي تيم با ملي‌پوشان تماس گرفت و به آنها اعلام کرد هرچه سريع‌تر خود را به تمرينات پرسپوليس برسانند.
* 300 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند و عليه قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده شعارهايي دادند و به تشويق شديد بازيکنان مخصوصا علي کريمي پرداختند.
* صحبت‌هاي کريمي با يک کودک 7 ساله که جزو هواداران بود در نوع خود جالب بود.
* شيريني معاون باشگاه در تمرين امروز حضور داشت.
* قاضي با شماره 11 تمرين کرد.
* پرسپوليسي‌ها در تمرين امروز ابتدا 20 دقيقه دويدند و سپس کار با توپ را در دستور خود قرار دادند. برخي بازيکنان که کم‌کار بودند توسط بدنساز پرسپوليس جريمه شدند.
* ضربان قلب بازيکنان پس از هر 15 دقيقه از تمرين کنترل مي‌شد.
* سامان آقازماني در داخل سالن وزنه تنها به وزنه زدن پرداخت.
* قاضي به صورت اختصاصي در گوشه‌اي از زمين تمرين کرد.
* هواداران تيم فوتبال پرسپوليس با سر دادن شعارهايي خواستار بازگشت پرويز مظلومي به استقلال شدند.
* تغييراتي در کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس نيز به وجود آمده و"شاهد عرياني" جاي خود را در کادرپزشکي پرسپوليس به عليپور که فصل قبل در داماش فعاليت مي‌کرد داده است. پزشک تيم فوتبال پرسپوليس دکتر وجيه‌الله چشمه سري است.
* در پايان تمرين برخي هواداران کاغذهايي را در بين هواداران پخش کردند که در آن نوشته شده بود: " آقاي رويانيان ما 30 ميليون هوادار پرسپوليس هستيم، لطفا زحمات خود را درآوردن کادر جديد هدر ندهيد. ما نمي‌خواهيم به سرنوشت استيل آذين دچار شويم. لطفا به حرف‌هاي هواداران گوش کنيد و در انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس دقت لازم را داشته باشيد.
هله
     
  
مرد

 
رويانيان:تا انتخاب سرمربي نمي‌خوابم
مدير عامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از کساني که مي‌گويند او براي جذب بازيکنان جديد پول‌هاي هنگفتي خرج کرده است، گفت: من از همه اين افراد قانونمندتر و متشرع ترم و اين پول‌ها را از طرق قانوني کسب کرده‌ام.
به گزارش ايسنا، محمد رويانيان در مراسم افتتاح رسمي تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در فصل دوازدهم ليگ برتر با انتقاد از کساني که مي‌گويند براي به خدمت گرفتن بازيکنان جديد هزينه‌هاي زيادي انجام داده است، گفت: من از زماني که به فوتبال آمدم، ديده‌ام که برخي‌ها براي گرفتن جام هزار کار مي‌کنند. در حالي که قهرماني به کسب جام نيست، بلکه قهرماني اين است که بازيکنان با اخلاق باشند و هواداران با احترام تيم را تشويق کنند. من هم اگر فريادي در رسانه‌ها زده‌ام، تنها به خاطر دفاع از تيم و 30 ميليون هوادار است وگرنه هر کسي مي‌خواهد به من ناسزا بگويد، من کاري به اين حرف‌ها ندارم. ما براي گرفتن جام خودکشي نمي‌کنيم.
وي ادامه داد: ما امروز در کنار بازيکناني هستيم که محبوب هواداران هستند. بازيکناني نظير کريمي و مهدوي کيا نه تنها در آسيا بلکه دردنيا محبوب هستند. همچنين ساير بازيکناني که در پرسپوليس هستند، براي ما ارزشمندند و تک تک آن‌ها برايمان جام محسوب مي‌شوند.
مدير عامل پرسپوليس همچنين با اشاره به حضور محسن عاشوري به عنوان مربي پرسپوليس در غياب سرمربي اين تيم، گفت: از عاشوري تشکر مي‌کنم که در شرايط سخت تيم را هدايت کرد و اکنون هم تمام کارهاي تيم از جمله بدنسازي، تمرين و ساير کارها به بهترين شکل انجام مي‌شود و ما اکنون بهتر از هر تيم ديگري کار مي‌‌کنيم.
رويانيان درباره سرمربي جديد پرسپوليس نيز هم گفت: من تا ديروز منتظر دنيزلي ماندم، چون وظيفه انساني‌ام اين حکم را مي‌کرد. او عاشق پرسپوليس است و بسيار دوست داشت که امسال هم با تيم بماند، اما در نهايت کارها به گونه‌اي پيش رفت که او ديگر در بين ما نباشد و حالا هم بايد فردي را به عنوان سرمربي جديد انتخاب کنيم که شايسته پرسپوليس و نام بزرگش باشد و به هواداران هم اين قول را مي‌دهم که شبانه روز به دنبال اين کار باشم و تا وقتي که سرمربي جديد انتخاب نشده است، نخوابم.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت‌هايش با بيان اين که برخي از مي پرسند من اين پول‌ها را از کجا آورده‌ام و بازيکنان ملي‌پوش را چگونه جذب کرده‌ام؟ اظهار کرد: در جواب اين افراد بايدبگويم آن زماني که آن‌ها مشغول دعوا با يکديگر بودند، من به دنبال کسب درآمد و پول براي فصل نقل و انتقالات بودم. من اين کار را از طرق قانوني انجام دادم و بايد بگويم که من از همه قانونمندتر و متشرع‌تر هستم. من اين پول‌ها را از طريق وام، اسپانسر و خريد و فروش از طريق شرکت‌هاي اقماري به دست آورده‌ام. بايد بگويم که هم اکنون پرسپوليس در اربيل عراق ، مالزي و کشورهاي همسايه ايران شرکت‌هاي تجاري داير کرده‌ و به زودي شرکت هولدينگ پرسپوليس معرفي مي‌شود. پرسپوليس بايد بر روي پاي خود بايستد و ما اين کار را انجام خواهيم داد.
رويانيان ادامه داد: سال گذشته دو تيم در نقل و انتقالات رقابت مي‌کردند که امسال پرسپوليس هم به آن‌ها اضافه شده است. بازيکناني هم که به پرسپوليس آمده اند به خاطر بزرگي اين تيم آمده‌اند. پس چرا آقايان بهآن‌ها توهين مي‌کنند و حرف مفت مي‌زنند و مي‌گويند که آن‌ها به خاطر پول بيشتر به پرسپوليس آمده‌اند. پرسپوليس بزرگ‌ترين تيم آسيا است و بازيکنان از آمدن به آن افتخار مي‌کنند. تمام بازيکناني که امسال به ما اضافه شده‌اند به عشق پرسپوليس، علي کريمي، مهدي مهدوي کيا و 30 ميليون هوادار اين تيم آمده‌اند. حتي پيش آمد که برابر من به يکي از همين بازيکنان زنگ زدند و از او خواستند با 200 ميليون تومان بيشتر به تيم آن‌ها برود، اما آن بازيکن نپذيرفت و به عشق پرسپوليس در نزد ما ماند.
مدير عامل پرسپوليس در ادامه با شدت بيشتري به انتقاد از کساني پرداخت که او را متهم به پرداخت پول‌هاي هنگفت به بازيکنان کرده‌ بودند و افزود: چرا اين افراد شخصيت ملي‌پوشان ما را خراب مي‌کنند؟ چرا اين رفتارها در فوتبال ما بروز مي‌کنند؟ اين افراد از چه مي‌ترسند و نگران چه هستند که حقيقت را نمي‌گويند؟ سوال من اين است که چرا اين‌ها به بازيکنان توهين مي‌کنند.يک موي ملي‌پوشان ما به بازيکنان خارجي مي‌ارزد. امروز روز ولادت امام حسين (ع) است و من به همه مديران و دست اندرکاران فوتبال توصيه مي‌کنم که بازي زندگي ، اخلاق و انسانيت را نبازند! يک جام که اگر آن را وزن کنيد، ارزش چنداني ندارد،نمي ارزد که به خاطرش اخلاق را زيرپا بگذاريم. ما بايد از مولا و سرورمان ياد بگيريم که به يکديگر توهين نکنيم و با يکديگر با احترام رفتار کنيم.
وي همچنين افزود: پرسپوليس متعلق به همه ايران است و من هم خادم و نوکر هوادارانش هستم. همچنين براي آن کسي که گفته رويانيان براي راضي کردن هواداران پول خرج مي‌کند، متاسفم و مي گويم که هواداران تمام دارايي پرسپوليس هستند. به آقاياني هم که براي کسب جام هر کاري مي‌کنند، مي گويم که اگر قهرماني به جام گرفتن است، پس قهرماني مال شما. اما اگر قهرماني به جوانمردي و مردانگي است، پرسپوليس قهرمان است.

___________________________________________________________________

خلعتبري: در جدايي من از الغرافه متسومقصر نبود
من از دو، سه تيم اماراتي پيشنهاد دارم و اگر شرايط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولي مطمئنا پيشنهاد تيم‌هاي ايراني را هم بررسي مي‌کنم.
سايت گل – محمدرضا خلعتبري مهاجم فصل گذشته باشگاه الوصل امارات هنوز براي سال آينده تصميم خاصي نگرفته و اين در حالي است که شايعات زيادي در دو، سه هفته اخير در مورد حضور او در تيم فوتبال پرسپوليس مطرح شد.
خلعتبري در گفت‌وگو با سايت گل ابتدا در مورد وضعيتش براي فصل آينده مي‌گويد:«‌من به مسافرت رفته بودم و تازه به امارات آمدم. اول بايد وضعيتم در باشگاه الوصل مشخص شود تابعدا تصميم بگيرم. مديران باشگاه الوصل تغيير کرده‌اند و حالا بايد در مورد فصل آينده با آنها صحبت کنم.»
خلعتبري در پاسخ به اين سوال که مگرقرار نبود سال بعد به ايران بيايي تاکيد مي‌کند:«‌ من هميشه گفته‌ام که اولويت اولم ماندن در امارات است و مي‌توانيد مصاحبه‌هاي قبلي‌ام بخوانيد. من از دو، سه تيم اماراتي پيشنهاد دارم و اگر شرايط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولي مطمئنا پيشنهاد تيم‌هاي ايراني را هم بررسي مي‌کنم. بازي کردن در ايران خوبي‌هاي خاص خودش را دارد ولي بايد شرايط مورد نظر هم فراهم شود.»
مي‌گويند اگر برونو متسو سرمربي پرسپوليس شود، خلعتبري به اين تيم نمي‌آيد. او در پاسخ به اين سوال که آيا اختلاف با متسو دليل جدايي تو از الغرافه قطر بود مي‌گويد:«من بامتسو مشکل خاصي ندارم و جدايي من تقصير او نبود. در الغرافه اتفاقاتي افتاد که بيشتر به مسوولان اين باشگاه و فشارهاي آنها مربوط مي‌شد ولي بايد بگويم که من از کارکردن با متسو خاطرات خوبي ندارم. او رفتارهاي خاص خودش را دارد و کار کردن با اين مربي سخت است ولي راستش را بخواهيد هنوز تصميم نگرفتم که اگر اين متسو در پرسپوليس باشد بهاين تيم بيايم يا خير.»
در دو، سه روز اخير شايعات زيادي درمورد مذاکره جدي استقلال با خلعتبري مطرح شده ولي خودش دراين خصوص مي‌گويد:«‌هيچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته ولي معمولا اين شايعات در فوتبال ايران وجود دارد. اگر تماسي گرفته مي‌شد خيلي راحت مي‌گفتم.»
هله
     
  
مرد

 
رهبري‌فرد:پرسپوليس قهرمان نشود،ناکام است
کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با اين همه هزينه و مخارجي که امسال براي پرسپوليس انجام شده اگراين تيم قهرمان نشود ناکام به شمار مي آيد.
بهروز رهبري فرد در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: نمي دانم اين چه معضلي است که ابتداي هر فصل گريبان پرسپوليس را مي گيرد که يا مربيان برايش ناز مي کنند يا بازيکنان. از مربي حرفه اي مثل دنيزلي تعجب مي کنم که وقتي مي دانست مشکلات خانوادگي دارد چرا با پرسپوليس قرارداد يکسال و نيمه امضا کرد. پرسپوليس مدتها منتظر جواب دنيزلي ماند و حالا هم در فاصله کمتر از يک ماه مانده به شروع ليگ وي استعفا داده است.
وي ادامه داد: هرچه زودتر بايد مربي پرسپوليس معرفي شود. اين تيم سالهاست در حد و اندازه خود ظاهر نشده و الان هم هر مربي بيايد زمان زيادي طول مي کشد تا با بازيکنان آشنا شود. بازيکناني که از پرسپوليس کنار گذاشته شده اند و آنهايي که بهتيم اضافه شده اند با نظر دنيزلي بوده و همين موضوع کار سرمربي بعدي را دشوار مي کند.
مدافع سابق پرسپوليس افزود: با توجه به اينکه پرسپوليس هنوز مربي ندارد نمي توان گفت اين تيم مدعي اصلي قهرماني است. تيمهايي مثل استقلال و سپاهان هم مدعي هستند و با توجه به تغييرات کمي که داشته اند شرايط خوبي دارند. پرسپوليس با ين همه هزينه و جذب بازيکنان ملي پوش حتما بايد امسال قهرمان شود وگرنه ناکام به شمار مي آيد. هيچ بهانه اي براي قهرمان نشدن پرسپوليس وجود ندارد. اگر تا پارسال مي گفتند پول نداريم و در همه پستها ضعيف هستيم اما امسال هيچ بهانه اي ندارند و بايد قهرمان شوند.
رهبري فرد در پايان گفت: سالهاست که تعصب در فوتبال از بين رفته است. قراردادهاي ميلياردي که بسته مي شود تعصب بازيکنان را از بين مي برد. فوتباليست هاي ايراني پول حرفه ايمي گيرند اما رفتارشان آماتور است وبرايشان اهميت ندارد تيم شکست مي خورد. معضل پرسپوليس و فوتبال ايران همين پولهاي کلان است که خرج مي شود.

_______________________________________________

همه منتظر انصاري‌فرد
حسيني، ماهيني و گردان در تمرين پرسپوليس
سه بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس از امروز در تمرينات شرکت کردند.
تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 9:40 در ورزشگاه درفشي فر آغاز شد.
اين تمرين در شرايطي شروع شد که تعداد بازيکنان اين تيم به 16 نفر رسيده است. امروز شهاب گردان، حسن ماهيني و سيد جلال حسيني بازيکنان ملي پوش براي اولين بار در تمرين حضور دارند اما از کريم انصاري فردو غلامرضا رضايي خبري نيست.
حدود 70 تماشاگر پشت درهاي بسته هستند. اين عده به دليل تصميم باشگاه نمي توانند وارد ورزشگاه شوند. حضور هواداران در تمرين پرسپوليس تا روز چهارشنبه ممنوع شده است.
تمرين پرسپوليس همچنان در جريان است.
هله
     
  
مرد

 
تمرین امروز (یکشنبه) سرخ پوشان در درفشی فر


به روایت عکس

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 25 از 108:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA