انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 41 از 64:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  63  64  پسین »

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


مرد

 
والدس: فرانسه قابل مقایسه با بارسا نیست
اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت و والدس مقایسه این تیم با بارسا را اشتباه می داند.



ویکتور والدس، دروازه بان تیم ملی اسپانیا، با دفاع از ویسنته دل بوسکه، انتقادات از سرمربی تیمش را بی معنا دانست و این ادعا را که فرانسه شبیه به بارسا بازی می کند را رد کرد.

دل بوسکه به دلیل استفاده از سسک فابرگاس به عنوان مهاجم کاذب در دیدار با ایتالیا مورد انتقاد قرار گرفت و پس از آن به دلیل نمایش نه چندان مقتدرانه قرمز ها برابر کرواسی، این انتقادات افزایش پیدا کرد اما والدس از انتخاب های تاکتیکی سرمربی تیمش دفاع کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من انتقادها نسبت به سرمربی را درک نمی کنم. در فوتبال اوضاع می تواند بهتر یا بدتر باشد اما مهم نتیجه است.


فکر می کنم دل بوسکه از زمانی که هدایت تیم را برعهده گرفته، درست کار کرده است.

او آرام است و آماده سازی ما برای دیدارها را زیر نظر دارد. او می خواهد از تیم محافظت کند و اطمینان داشته باشد که همه چیز درست پیش می رود. او می خواهد مانند جام جهانی نتیجه بگیریم."

اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت و والدس مقایسه این تیم با بارسا را اشتباه می داند.

" آنها دوست دارند توپ را در اختیار داشته باشند اما قابل مقایسه با بارسا نیستند."

دروازه بان آبی و اناری ها همچنین در مورد کریم بنزما، مهاجم رئال که برای تیم ملی فرانسه به میدان خواهدرفت، گفت:"
" او یکی از خطرناک ترین مهاجمان دنیاست. به همین دلیل است که او برای رئال و تیم ملی فرانسه بازی می کند. ما باید مراقب او باشیم؛ و البته مراقب ریبری و سمیر نصری."
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
پدر اوزیل: در توئیتر به مسوت توهین نژادپرستانه شد
یکی از کاربران توئیتر مطلبی حاوی توهین نژادپرستانه علیه اوزیل منتشر کرد و مصطفی اوزیل از اینکه علیه پسرش و سایر بازیکنان دو ملیتی چنین اقداماتی انجام می شود، ناراحت است



- پدر مسوت اوزیل، ستاره تیم ملی آلمان اعلام کرد مطلبی حاوی توهین نژادپرستانه علیه پسرش در توئیتر منتشر شده و به همین دلیل دست به اقدامات قانونی زده اند.

بعد از پیروزی 2-1 آلمان مقابل دانمارک، یکی از کاربران توئیتر مطلبی حاوی توهین نژادپرستانه علیه اوزیل منتشر کرد و مصطفی اوزیل از اینکه علیه پسرش و سایر بازیکنان دو ملیتی چنین اقداماتی انجام می شود، ناراحت است.

او در گفتگو با تی زد گفت:" مسوت در آلمان متولد شده و کارهای زیادی برای تیم ملی آلمان انجام داده است. او اکنون یک آلمانی محسوب می شود. او پسر فوق العاده ای است و ما از این که چنین اتفاقاتی برای او رخ داد، ناراحت هستیم. البته این مسائل روی بازی او تاثیرگذار نیست.

این افراد دیگر از حد گذشته اند و ما برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی اقدامات قانونی انجام داده ایم. اگر این کار را نکنیم، دفعه بعد نوبت بواتنگ، پودولسکی، سامی خدیرا یا ایلکای گوندوگان می شود. این قابل پذیرش نیست.

این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی رخ می دهد و دیگر نمی توان چنین اقداماتی رو پذیرفت."

بعد از شکایات متعددی که در مورد انتظار این مطلب شد، صفحه کاربری که این مطلب را منتشر کرده بود، بسته شد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
کاسانو: بعد از آن جراحی، گلزنی در یورو مثل رویاست
کاسانو در دیدار مقابل ایرلند یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند و کمک کرد تا لانازیوناله راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 شود.



آنتونیو کاسانو، مهاجم تیم ملی ایتالیا، که شش ماه قبل به دلیل سکته، تحت عمل جراحی قبل قرار گرفت، از اینکه توانست در رقابت های یورو گلزنی کند، بسیار خوشحال است.

کاسانو در دیدار مقابل ایرلند یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند و کمک کرد تا لانازیوناله راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012 شود.

او در گفتگو با اسپورت مدیاست گفت:" در اولین روزهای بعد از عمل، احساس می کردم به زندگی برگشته ام.

سه هزار قربانی و نذر کردم تا به یورو برسم و اینکه گل من باعث شد صعود کنیم، مثل یک رویا بود. البته وقتی بازیکنی مثل پیرلو کرنر می زند، همه چیز آسان تر می شود."

این بازیکن 29 ساله همچنین تصمیم باشگاه میلان برای حفظ تیاگو سیلوا را مورد ستایش قرار داد و گفت:" خوشحالم که تیاگو فصل آینده هم در میلان می ماند. این حرکت نشانه علاقه رئیس به باشگاه است."

برلوسکونی برای حفظ تیاگو سیلوا، پیشنهاد 47 میلیون یورویی پاری سن ژرمن را رد کرد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

روني:رهبري جرارد مثال زدني است

همه چيز روبراه است و جو تيم بسيار عالي است. بيشتر شبيه يک تيم باشگاهي هستيم تا تيم ملي. ما بايد براي يکديگر بجنگيم و براي همديگر سخت کار کنيم و با اين اصل مسابقات را ادامه دهيم.


سايت گل -وين روني مهاجم تيم ملي انگليس معتقد است که نمايش استيون جرارد در بازي با اوکراين يکي از بهترين بازيهاي او براي سه شيرها تا کنون بوده است.

در اين بازي ارسال کاپيتان انگليس پس از دفع ناموفق دروازه بان اوکراين به روني رسيد و او تک گل بازي را به ثمر رساند.

جرارد تا به اينجاي رقابت هاي يورو 2012 سه پاس منجر به گل داشته و روني معتقد است که جرارد 32 ساله که ماه گذشته به عنوان کاپيتان انگلستان انتخاب شد، نقشي کليدي در رنسانس سه شيرها تحت هدايت روي هاجسون داشته است. او در مصاحبه با وبسايت فدراسيون فوتبال انگلستان گفت: «جرارد تا به اينجاي کار فوق العاده بوده؛ رهبري او مثال زدني است و نمايش سه شنبه شب او يکي از بهترين بازي هايش با پيراهن تيم ملي بود. براي ما بسيار مهم است که او به بازيهاي خوبش ادامه دهد چون بازيکن بزرگي براي ماست و در مراحل حذفي نقش او بسيار تعيين کننده است.»

براي مسابقات يورو تعداد زيادي بازيکن جوان به تيم ملي انگليس فراخوانده شدند و از نظر روني اين کار تاثير مثبتي بر جو اردوي تيم گذاشته است: «حالا بازيکنان جوان بيشتري در تيم وجود دارند که با بزرگترهاي تيم ترکيب خوبي را تشکيل مي دهند. همه چيز روبراه است و جو تيم بسيار عالي است. بيشتر شبيه يک تيم باشگاهي هستيم تا تيم ملي. ما بايد براي يکديگر بجنگيم و براي همديگر سخت کار کنيم و با اين اصل مسابقات را ادامه دهيم.»

لازم به ذکر است انگليس در مرحله يک چهارم نهايي، روز يکشنبه برابر ايتاليا صف آرايي خواهد کرد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 

بنتو:
بازيکنانم مي دانند چطور مقابل چک بازي کنند

تيم ملي پرتغال يک روز کمتر از جمهوري چک براي آماده سازي براي اين بازي زمان داشته ولي مربي اين تيم معتقد است که اين موضوع تاثيرگذاري نخواهد بود.


سايت گل- پائولو بنتو، سرمربي تيم ملي پرتغال معتقد است که يک روز استراحت بيشتر براي جمهوري چک، برتري خاصي براي حريفش در ديدار امشب نخواهد بود

تيم ملي پرتغال امشب و درمرحله يک چهارم پاياني رقابتهاي يورو2012 مقابل جمهوري چک به ميدان خواهد رفت. چک بعد از برد 0-1 مقابل لهستان در ديدار شنبه شب خود توانست مجوز صعود به مرحله حذفي اين رقابتها را کسب کند و 24 ساعت بعد،پرتغال با پيروزي 1-2 مقابل هلند به اين مرحله راه يافت

درچنين تورنمنتي با بازيهاي فشرده، خيلي ها نگران آن هستند که تيمي مثل چک که يک روز بيشتر از پرتغالي ها استراحت کرده،ممکن است آماده تر از حريف باشد ولي سرمربي سلسائو چنين اعتقادي ندارد.

پائولو بنتو در کنفرانسي خبري در روز 4شنبه گفت:« جمهوري چک يک روز بيشتر از ما استراحت کرده ولي فکر نمي کنم که اين موضوع، تاثير خاصي برجريان بازي داشته باشد.»

مربي 43 ساله پرتغال ادامه داد:«فکر نمي کنم که تيمي که مقابل آلمان، دانمارک و هلند بازي کرده، مشکلي باذهنيت بازيابي بازيکنانش داشته باشد. بازيابي فيزيکي ما هم خوب بوده و الان در شرايط خوبي هستيم.»

سرمربي تيم ملي پرتغال درادامه به اين نکته اشاره کرد که شاگردانش به خوبي از چالشي که با آن روبرو خواهند شد، مطلعند:«بازيکنانم مي دانند که چه بايد بکنند. آنها از ارزشهاي تيم حريف مطلعند. ما اعتماد به نفس خوبي داريم و به يکديگر باور داريم و با فروتني زيادي که داشته ايم تا به اينجا رسيده ايم.»

ديدار امشب دو تيم پرتغال و جمهوري چک ساعت 23.15 به وقت ايران برگزار خواهد شد.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
سوتی جدید شبکه۳ درپخش بازیهای یورو ۲۰۱۲

شبکه ای که هر خانم آستین کوتاهی رو سانسور می کنه حالا چه طوری این رو نشون دادن خدا میدونه!!!

     
  
مرد

 
آربلوا: بنزما سلطان جنگل است!
او همچنین گفته بوده که فرانسه به فینال می‌رسد، هرچند اکنون دوست دارد این اتفاق نیفتد.



آلوارو آربلوا در مصاحبه‌ای با EFE کریم بنزما، هم‌تیمی‌اش در رئال مادرید را «یکی از بهترین بازیکنان دنیا» خوانده است. او همچنین پیش از جام در میان بازیکنان اسپانیا گفته بوده که فرانسه به فینال می‌رسد، اما افزوده: «اکنون امیدوارم که این اتفاق نیفتد!»

او درباره فرانسه می‌گوید: «آنها تیمی به‌راستی متوازن هستند و استعداد فوق‌العاده‌ای در حمله دارند. منطقی است که همه توجه‌ها به بنزما، ریبری و نصری باشد. این‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانند بازی را عوض کنند.»

مدافع کناری رئال مادرید درباره بنزما می‌گوید: «او در حال حاضر سلطان جنگل است. کریم یکی از برترین بازیکنان فوتبال روز دنیاست. افرادی که خوش‌اقبال‌اند که هر روز او را در تمرینات بینند بیشتر می‌دانند که هیچ فردی هوش او برای بازی را ندارد.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
ده روسی و تمجید از جرارد: او الگوی من است
ستاره خط میانی باشگاه رم از کیفیت بالای تیم هاجسون مطلع است



دانیله ده روسی، ستاره باشگاه رم در صحبتهایی اعلام کرد که مصاف دو تیم ایتالیا و انگلییس، برای او فرصت خوبی برای دیدار با اسطوره فوتبالی اش استیون جرارد خواهد بود.
آتزوری یکشنبه شب ودرمرحله یک چهارم پایانی رقابتهای یورو2012 مقابل تیم ملی انگلیس قرار خواهد گرفت. ایتالیا بعد از برد 0-2 مقابل ایرلند به عنوان تیم دوم گروه سی به این مرحله راه یافته و انگلیس تیم صدرنشین گروه دی است.
ده روسی معتقد است که شاگردان هاجسون تهدید بزرگی برای تیمشان هستند و به تمجید از کیفیت کاپیتان انگلیس پرداخت:« جرارد همیشه الگوی فوتبالی من بوده است. او سالهاست که در سطح خیلی بالایی فوتبالش را دنبال می کند.انگلیس تیم واقعا قدرتمندی است. آنها با ارائه یک بازی دفاعی خوب، ایتالیایی بازی می کنند.ما ترجیح می دادیم تا با اوکراین بازی کنیم ولی ایرادی ندارد.»

این بازیکن 28 ساله در دو بازی ایتالیا در رقابتها در پست مدافع به میدان رفت و دلیل آن، مصدومیت تعدادی از مدافعان ایتالیایی بود ولی چزاره پراندلی هنوز تصمیم گیری نکرده که در بازی با انگلیس ده روسی را در چه پستی به کار بگیرد.
ده روسی ادامه داد:« پراندلی به من اعتماد دارد. او با به کار گیری من به عنوان مدافع تیم، این را نشان داد. او مرا در پست های مختلف به بازی گرفت که چیزی بود که واقعا خوشم آمد. نمی دانم که در بازی با انگلیس در چه پستی بازی خواهم کرد.»
ماریو بالوتلی ممکن است بعد از گلی که وارد دروازه ایرلند کرد، در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و ده روسی معقتد است که او می تواند نقش زیادی درترکیب آتزوری داشته باشد:« ما امیدواریم که او موفق باشد. نکته مهم این است که برای انگلیس مشکل ساز شویم. حالا چه بالوتلی این کار را بکند؛ چه هرکسی دیگری. مهم این است که به گل برسیم و ماریو می تواند این کار را برای تیم انجام دهد. او ازنظر من آماده به نظر می رسد ولی در این سن و سال طبیعی رفتارهایش است ..او باید مسئولیت پذیرشود و مثل بقیه رفتار کند.ا والان دیگر مرد شده است. من وقتی هم سن او بودم، به جام جهانی 2006 رفتم و مقابل بازیکنی مثل برایان مک براید بازی کردم.این باعث شد تا من به بلوغ برسم.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
بنتو:بازیکنانم می دانند که باید مقابل چک چطور بازی کنند
تیم ملی پرتغال یک روز کمتر از جمهوری چک برای آماده سازی برای این بازی زمان داشته ولی مربی این تیم معتقد است که این موضوع تاثیرگذاری نخواهد بود



پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است که یک روز استراحت بیشتر برای جمهوری چک، برتری خاصی برای حریفش در دیدار امشب نخواهد بود
تیم ملی پرتغال امشب و درمرحله یک چهارم پایانی رقابتهای یورو2012 مقابل جمهوری چک به میدان خواهد رفت. چک بعد از برد 0-1 مقابل لهستان در دیدار شنبه شب خود توانست مجوز صعود به مرحله حذفی این رقابتها را کسب کند و 24 ساعت بعد،پرتغال با پیروزی 1-2 مقابل هلند به این مرحله راه یافت
درچنین تورنمنتی با بازیهای فشرده، خیلی ها نگران آن هستند که تیمی مثل چک که یک روز بیشتر از پرتغالی ها استراحت کرده،ممکن است آماده تر از حریف باشد ولی سرمربی سلسائو چنین اعتقادی ندارد.

پائولو بنتو در کنفرانسی خبری در روز 4شنبه گفت:« جمهوری چک یک روز بیشتر از ما استراحت کرده ولی فکر نمی کنم که این موضوع، تاثیر خاصی برجریان بازی داشته باشد.»
مربی 43 ساله پرتغال ادامه داد:«فکر نمی کنم که تیمی که مقابل آلمان، دانمارک و هلند بازی کرده، مشکلی باذهنیت بازیابی بازیکنانش داشته باشد. بازیابی فیزیکی ما هم خوب بوده و الان در شرایط خوبی هستیم.»
سرمربی تیم ملی پرتغال درادامه به این نکته اشاره کرد که شاگردانش به خوبی از چالشی که با آن روبرو خواهند شد، مطلعند:«بازیکنانم می دانند که چه باید بکنند. آنها از ارزشهای تیم حریف مطلعند. ما اعتماد به نفس خوبی داریم و به یکدیگر باور داریم و با فروتنی زیادی که داشته ایم تا به اینجا رسیده ایم.»
دیدار امشب دو تیم پرتغال و جمهوری چک ساعت 23.15 به وقت ایران برگزار خواهد شد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
غیبت ریبری و نصری در تمرین 4شنبه فرانسه
دو بازیکن کلیدی فرانسه در جلسه تمرینی روز 4شنبه تیمشان غایب بودند



جلسه تمرینی روز 4شنبه تیم ملی فرانسه در غیاب دو ستاره بزرگ این تیم برگزار شد . فرانک ریبری و سمیر نصری دراین جلسه، همراه با سایر هم تیمی هایشان به تمرین نپرداختند.
بازیکن بایرن مونیخ، اندکی قبل از آغاز جلسه تمرینی به دلیل پیچ خوردگی قوزک پایش نتوانست دراین جلسه تمرینی شرکت کند و به نظر می رسد که مصدومیت او ، ریشه در دیدار تیمش مقابل سوئد دارد.
از سوی دیگر سمیر نصری هم به دلیل دردی که درناحیه زانو داشت، با سایر بازیکنان فرانسه تمرین نکرد که این مصدومیت هم در بازی با سوئد ایجاد شده بود.
البته مصدومیت هیچ یک از این دو بازیکنان جدی نیست و در بازی با اسپانیا، هردوی آنها قادر به همراهی تیمشان خواهند بود.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 41 از 64:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  63  64  پسین » 
ورزش
ورزش

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA