انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 54 از 64:  « پیشین  1  ...  53  54  55  ...  63  64  پسین »

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


مرد

 
عکس روز:خوش تیپها در تاپ فور
ایتالیا با ارائه یک نمایش دلنشین انگلیس را شکست داد و به نیمه نهایی رسید



- آنها هیچ وقت برای آلمان حریف راحتی نبوده اند...
نکته اینجاست که ایتالیا بازی به بازی بهتر شده و حالا در شرایطی به مصاف بهترین تیم جام خواهد رفت که از نظر روحی هم اوج گرفته. آیا اتزوری توان شکستن سد آلمان را دارد؟راستی شما طرفدار کدام شانید؟آلمان یا... ایتالیا؟
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
گزارش تصویری / شماره یک ترین جام کیست؟!
با وجود درخشش ایکر کاسیاس ، این جی جی بوفون است که موثرترین دروازه بان یورو 2012 بوده است. او امشب دو سیو فوق العاده داشت و یک پنالتی را هم مهار کرد



شور و حرارت جی جی بوفون در هنگام نواخته شدن سرود ملی ایتالیا ما را به یاد لحظات بعد از برد ایتلیا مقابل ایرلند انداخت که در میان آنهمه بازیکن بوفون طور دیگری خوشحالی می کرد.
این گلر تماشایی و جذاب امشب با درخششی فوق العاده از عومال اصلی صعود ایتالیا به نیمه نهایی بود. بوفون که حالا یکی از متعصب ترین بازیکنان اردوی آتزوری است بعد از برد به جمع انگلیسی ها رفت و به دلجویی از اشلی کول پرداخت که پنالتی اش را مهار کرده بود. این حرکتی بود که شاید به اندازه درخشش در تمام تورنمنت ارزش داشت.







نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
گزارش روز:بازتاب جهانی پنالتی پیرلو؛ اصلا چیپ نبود!
باکلاس ترین ضربه به توپ بازی انگلیس - ایتالیا پنالتی پیرلو بود ؛ یک پنالتی درجه یک و تماشایی که به صورت چیپ نواخته شد اما هرگز چیپ نبود!





نقطعه عطف بازی ایتالیا - انگلیس را طراح درجه یک تیم ملی ایتالیا رقم زد؛ بازیکنی که در ضربات پنالتی در مقابل جست و خیزهای جو هارت گلر انگلیس پنالتی خود را به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه سه شیرها کرد.
این یک ضربه عالی و ارام بود که عادل فردو سی پور را به شدت به وجد آورد؛ پنالتی ای که نقش اصلی را در بازسازی روحیه ایتالیایی ها و البته از دست رفتن برتری رقیب داشت. در بازی ایتالیا - انگلیس ، ماریو بالوتلی - آندره پیرلو- انتونیو نوچه رینو و الساندرو دیامانتی برای ایتالیا در ضربات پنالتی گل زدند و استیون جرارد و وین رونی گلهای انگلیس را ثبت كردند . ریكاردو موتولیو از ایتالیا و همچنین اشلی یانگ و اشلی كول از انگلیس این ضربات را هدر دادند تا در نهایت ایتالیا با نتیجه چهار بردو به برتری دست یابد و حریف المان در نیمه نهایی شود.
در این بین بعد از بازی همه درباره پنالتی پیرلو حرف می زنند ؛ او با یک ضربه چیپ طوری دروازه هارت را باز کرد که روی هاجسون سرمربی انگلیس هم به تشویق او پرداخت و در کنفرانس مطیوعاتی آخر بازی از وی گفت. این سئوال اکثر خبرنگاران از پیرلو هم بود که او تاکید کرد با این شگرد روحیه انگلیسی ها را به هم ریخته است.
تیم ایتالیا پنجشنبه شب هفته جاری در مرحله نیمه نهایی مقابل آلمان قرار خواهد گرفت و پیرلو با ادامه درخشش مقابل آلمان این شانس را دارد که حتی بهترین بازیکن جام باشد . این دیدار در شهر ورشو پایتخت لهستان برگزار خواهد شد.
دیگر بازی مرحله نیمه نهایی چهارشنبه شب هفته جاری میان تیم های اسپانیا و پرتغال برگزار می شود .

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
هاجسون: باسربلندی کنار رفتیم؛تمرین ضربات پنالتی به کارمان نیامد
مربی سه شیرها در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش خیلی روی ضربات پنالتی تمرین کرده بود و این شیوه ظالمانه ای برای خداحافظی از این تورنمنت بود



روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس در صحبتهایی به تمجید از تعهد و تلاشهای شاگردانش پرداخته. این درحالی است که انگلیس دیشب و در آخرین دیدار مرحله یک چهارم پایانی یورو2012 در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شد.

سه شیرها برای 120 دقیقه در برابر حملات ایتالیایی ها مقاومت کردند و این درحالی بود که آتزوری کنترل کامل بازی را در دست داشت و در نهایت این انگلیس بود که در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا تن به شکست داد.

با وجود این شکست هاجسون در صحبتهایی اعلام کرد که از عملکرد شاگردانش احساس غرور می کند. او در صحبتهایی به بی بی سی سپورت گفت:« بازیکنانم واقعا سخت جنگیدند. هواداران تیم هم تلاش آنها را تحسین کردند. من هیچ وقت حمایت این چنین جانانه ای را ندیده بودم. تمرینات زیادی که در ضربات پنالتی داشتیم هم زیاد به کار نیامد.»


هاجسون ادامه داد:« 5 بازیکنی که برای زدن ضربات پنالتی انتخاب کرده بودم، واقعا بازیکنان خوبی بودند . ما درتمریناتمان خیلی تمرین پنالتی کرده بودیم و اشلی کول و اشلی یانگ اکثر ضرباتشان را به گل تبدیل می کردند ولی نمی توانی پاهای خسته، فشار و استرس روانی را نادیده بگیری. ایتالیایی ها دربرخی شرایط،بهتر از ما بودند. ضربه پنالتی پیرلو نمونه و مثال خوبی برای این بود.»

با وجود حذف ناامید کننده انگلیس، هاجسون معتقد است که تیمش باید با غرور تمام این رقابتها را ترک کند:« فکر می کنم که شانس ها و موقعیت های گلزنی برای هر دو تیم بود. و بحث این مطرح بود که کدام تیم از این فرصت بیشتر استفاده می کند. ما دربرخی دقایق نتوانستیم شرایط را کنترل کنیم ولی اگر در دقایق پایانی 90 دقیقه و یا در وقتهای اضافی گل می خوردیم، اوضاع کمتر ظالمانه می بود. البته به نظر من باید با سربلندی این رقابتها را ترک کنیم.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
پراندلی:شانس آلمان به وضوح بیشتر از ماست
موقعیت های بسیاری در جریان بازی برای گلزنی خلق کردیم ولی مجبور شدیم برای گلزنی تا ضربات پنالتی صبر کنیم.



چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا پس از عبور از سد انگلستان در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات یورو 2012، شاگردانش را مستحق پیروزی دانست. آتزوری در دقایق زیادی از مسابقه تیم برتر میدان بود ولی در پایان پس از 120 دقیقه بازی بدون گل به لطف ضربات پنالتی به نیمه نهایی رسید.
پراندلی پس از بازی به رای اسپورت گفت: « ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. ما در مقابل حریفی قدرتمند بازی می کردیم و موقعیت های بسیاری در جریان بازی برای گلزنی خلق کردیم ولی مجبور شدیم برای گلزنی تا ضربات پنالتی صبر کنیم. روح حاکم بر تیم در این بازی فوق العاده بود. ما روند گلزنی انگلستان را در این بازی متوقف کردیم و آنها در انتهای دیدار به توپهای بلند روی آورده بودند. حالا وقت لذت بردن از این پیروزی است و بعد از آن به دیدار مقابل آلمان فکر خواهیم کرد.»
ایتالیا دو روز کمتر از آلمان فرصت خواهد داشت تا خود را آماده دیدار نیمه نهایی کند و پراندلی تایید کرد که «به وضوح» شانس آلمان برای رسیدن به فینال بیشتر است. دو تیم پنجشنبه برای مشخص شدن یکی از دو تیم فینالیست به مصاف هم خواهند رفت.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
تماشاگران زن بازیهای یورو ۲۰۱۲ /۱۱

     
  
مرد

 
تماشاگران زن بازیهای یورو ۲۰۱۲ /۱۲

     
  
مرد

 
تماشاگران زن بازیهای یورو ۲۰۱۲ /۱۳

     
  
مرد

 
تماشاگران زن بازیهای یورو ۲۰۱۲ /۱۴

     
  
مرد

 
تماشاگران زن بازیهای یورو ۲۰۱۲ /۱۵

     
  
صفحه  صفحه 54 از 64:  « پیشین  1  ...  53  54  55  ...  63  64  پسین » 
ورزش
ورزش

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA