انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 4 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین »

عامل الفیل افسانه است یا واقیعت


مرد

 
راستشو نگاه کنید در قران، محمد از اتفاقات و به قول خودش معجزاتی تعریف میکنه که همشون در گذشته اتفاق افتاده و جالبش اینجاست که به تاریخ اتفاقشون و در اکثر موارد نیز به محل وقوعشون نیزاشاره نمیکنه تا دروغش در نیاد مثلا از اصحاب کهف تعریف میکنه بدون اینکه به محل حادثه اشاره کنه و ...
و جالبتر از همشون اینه که این کمکهای به قول محمد، غیبی الهی هیچ وقت در زمون خودش و بعد از خودش دیده نمیشه!! و حتی ازش میپرسن معجزه ای بیار میگه میتونم بیارم ولی اگه بیارم تأثیری در یمان شما نخواهد داشت!! یکی اون زمون نبود بگه آقا تو بیار بعدش ایمان اوردنمون میاریم! و دستنوشته های خودشو معجزه معرفی میکرد
حال بگذریم از این تفاسیر، عام الفیل هم مثل تموم داستانهای قرآن من ایمان دارم که یک افسانه ای بیش نیست
     
  

 
کی باور میکنه؟؟؟دروغی بیش نیست
این کاربر بخاطر تخلف در قوانین انجمن برای همیشه بن شد.
(پرنسس)
     
  
مرد

 
پارميدا جون بی خودی حرف نرن! خوب وقتی تو قران اومده حتما هست بعدشم اگه اينطوره بايد جريان توفان طبس و خيلی چيزای ديگه رو رد كنی پس فك كن
در عجبم از مردمی که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگی ميكنند و بر حسينی میگریند كه آزادانه زيست....
‎‏(دکتر علی شريعتی‏)‏
     
  
مرد

 
هميشه براي من جاي سوال بوده چرا خدای محمد اينقدر ضعيف بوده که اجازه داده در مرکزيت خونه خودش بت پرستي و شرک انجام بشه و زماني که ابرهه مسيحي اومد که اين مرکز شرک و بت پرستي رو تخريب کنه پرندگاني به نام ابابيل با پرتاب سنگ (اين از افسانه هاي ايراني هم غير قابل باورتر است) همه سپاه خيالي ابرهه رو به همراه فیلهاشون کشتند حالا بماند فیل کجا و عربستان کجا
همچنین تا حالا جندين بار کعبه در اثر سيل و زلزله به طور کامل تخريب شده يا صدمات شديدي ديده است و دوباره اين خانه توسط انسان براي خدا ساخته شده است
چطور خدای محمد قادر نيست خونه خودشو در مقابل سيل و زلزله و حوادث طبيعي حفظ کنه پس چطور ميتونه خالق اين جهان هستي به اين عظمت باشه
اينها نشون دهنده تقدس کعبه براي اعراب هست که قبل از اسلام زماني که بت توش بود چه بعد از اسلام که خداي نامرئي توش هست به علت اينکه مرکز در آمد و تجارت براي اعراب بوده و باعث رونق مکه میشده داراي ارزش بوده است.
یه روز بتهای توی کعبه رو می پرستیدن امروز بتها رو گذاشتند کنار خود بتکده رو میپرستن
به بت پرسته میگن چرا بت میپرستی میگه من بواسطه این بت به خدا میرسم امروز هم بتکده رو میپرستیم که از یه مشت سنگ و خاک و طلا که بواسطه این بتکده به خدا میرسیم .
به گرد کعبه مي گردي پريشان
که وي خود را در آنجا کرده پنهان
اگر در کعبه مي گردد نمايان
پس بگرد تا بگردي... بگرد تا بگردي
در اينجا باده مي نوشي
در آنجا خرقه مي پوشي
چرا بيهوده مي کوشي؟
در اينجا مردم آزاري
در آنجا از گنه عاري
نمي دانم چه پنداري؟!
چه پيغامي که جز با يک زبان گفتن نمي داند؟!
چه سلطاني که جز در خانه اش خفتن نمي داند؟!
چه ديداري... چه ديداري...
که جز دينار و درهم از شما سفتن نمي داند؟!
چه ديداري... چه ديداري...
به دنبال چه مي گردي؟... که حيراني؟
خرد گم کرده اي شايد نمي داني!
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  
مرد

 
در سوره 105 قران که به نام سوره فيل معروف است امده است:
أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحَابِ الْفِيلِ (1) أَلَمْ يَجْعَلْ كَيْدَهُمْ فِي تَضْلِيلٍ (2) وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْرًا أَبَابِيلَ (3) تَرْمِيهِم بِحِجَارَةٍ مِّن سِجِّيلٍ (4) فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مَّأْكُولٍ (5)
مگر نديدى پروردگارت با پيلداران چه كرد (1) آيا نيرنگشان را بر باد نداد (2) و بر سر آنها دسته دسته پرندگانى ابابيل فرستاد (3) [كه] بر آنان سنگهايى از گل [سخت] مى‏افكندند (4) و [سرانجام خدا] آنان را مانند كاه جويده‏شده گردانيد (5)
در کتاب تاريخ الخلفا صفحه 383 - کامل صفحه 56 - آثار الباقيه صفحه 277- تاريخ فلسفه در جهان اسلامي جلد اول صفحه 187- زندگي مسلمانان در قرون وسطي صفحه 127 امده است :
در سال 317 هجري قمري در زمان خلافت خليفه عباسي(ابوطاهر قرمطي)فرمانرواي فارس بحرين و يمامه به مکه حمله کرد و حجاجي را که مشغول انجام مراسم حج بودند از دم تيغ گذرانيد و يازده روز را در مکه ماند و حجرالاسود را به چند پاره کرد و از کعبه جدا نمود و ناودان زرين خانه کعبه را کند و لشکريانش خانه کعبه را غارت و ويران کردندسرانجام در اوج خشونت و تندي قرمطيان، ابوطاهر امر کرد تا سنگ مقدّس حجرالاسود را از جاي برکنند؛ پس مردي از ياران وي پيش آمد و با گرزش ضربه‌اي به اين سنگ زده و در همان حال چنين ندا داد که: «طيراً ابابيل کجاست؟! حجّارة من سجيل کجاست؟!». قرمطيان سپس سنگ يادشده را به همراه انبوه غنائم به‌دست آمده با خود به احساء بردند. حجرالاسود تا 22 سال در اختيار قرمطيان بود تا اين‌که سرانجام به مکان اصلي خود بازگردانده‌ شد.
قرمطيان فرقه اي بودند که در قرن سوم هجري در برابر خلافت عباسي به پا خواستند و حکومت فارس بحرين و يمامه را به دست گرفتند.
کتابهاي تبصره العوام في معرفه الانام صفحه 52 تاريخ الخلفا صفحه 142 و تاريخ گزيده صفحه 268 امده است:
در زمان خلافت عبدالملک بن مروان(68-65 هجري قمري)عبدالله بن زبير قريشي اسدي پرچم مخالفت با خليفه برافراشت و از اين رو عبدالملک بن مروان به حجاج بن يوسف ثقفي ماموريت داد شر عبدالله بن زبير قريشي را از سر او رفع کند.هنگامي که عبدالله بن زبير فهميد حجاج بن يوسف ثقفي در صدد تعقيب او برآمده و جانش در خطر افتاده بيچاره به ياد آيه 125 سوره بقره افتاد که مي گويد:هر کسي به خانه کعبه پناه جويد در امان است و کسي نمي تواند به جانش آسيبي برساند.عبدالله بن زبير که فکر مي کرد ممکن است دستکم در آيه هاي قران يک حقيقتي وجود داشته باشد به خانه کعبه پناهنده شد اما حجاج بن يوسف ثقفي با منجنيق خانه کعبه را ويران کرد و عبدالله بن زبير را کشت.
حالا از شما مذهبيون سوال ميکنم اين خدايي که در سوره الفيل مي گويد:آنهايي که مي خواستند خانه کعبه را ويران کنند با سنگهاي مرغاني که ما براي نابودي آنها فرستاديم نابود شدند چرا آنوقت ساکت مي نشيند تا قرامطيان و حجاج بن يوسف ثقفي خانه اش را ويران کنند؟
آيا بت ميتونه در مقابل يه انسان از خودش دفاع کنه مسلما نه؟ پس چطور ميشه انتظار داشت کعبه که از يه مشت سنگ است بتونه ازخودش دفاع کنه مقدس پنداشتن کعبه در اثر شستشوي مغزي است شايد بت پرستان نيز نسبت به بتهايشان همين تقدس را داشته اند که ما امروز نسبت به کعبه داريم.
اينها نشان دهنده افسانه بودن عام الفيل است اون هم با پرندگاني که با سنگ به لشکر فيلها حمله کردند.
کعبه:
امروزه همه به خوبي مي دانيم که کعبه، جايگاه بت هاي تازيان بود و تازيان هنگامي که طواف کعبه مي کردند (دور بت کده مي گشتند) پرستش بوده است.
آنها خانه‌اي که تنديسهاي الهه‌هايشان در آنجا نگهداري مي‌کردند را طواف مي‌نمودند و برايش از بهترين پارچه‌ها لباسي مي‌دوختند. بهترين حالت براي انجام مراسمشان در اطراف همين خانه، برهنه شدن بود؛ زيرا در اين حالت،مانند زماني مي‌شدند که تازه از مادر زاده شده بودند؛ آنها در همين مراسم حيواناتي را قرباني مي‌کردند، همچنين عربها شکار را در ماه عبادت (حج) حرام مي‌دانستند. با نگاهي به موارد مطرح شده، متوجه مي‌گرديم که اسلام تمام اين مراسم را با تغييراتي جزئي حفظ نمود.
اکنون اگرچه درون اين خانه، بتي وجود ندارد، اما مقدس‌ترين سنگ، که حجر الاسود نام داشت را همچنان مقدس مي‌شمارند. پرستش شهاب‌سنگ‌‎ها در دوران پيش از اسلام در عربستان رواج داشته و تاريخدانان غيرمسلمان اين رسم را بازمانده از آن دوران مي‌دانند.حاجيان هنگام طواف کعبه آن سنگ را لمس کرده و مي‌بوسند و در نظر ايشان اين کار شگون دارد آري اين سنگ همان گونه كه پيش از جاهليت محترم بوده، در دوران جاهليت نيز مورد احترام بوده است.


نصویر حجر الاسود
در عهد بت پرستي ميگفتند منظور ما ازبت پرستي پرستش بت نيست پرستش خدا است امروز خود کعبه شده بت (بت کعبه) که ما اونو طواف ميکنيم و مثل بت پرستان ادعا ميکنيم منظورمون خدا است در حقيقت مراسمي که در حال حاضر پيروان محمد هر ساله انجام مي دهند با آنچه بت پرستان در سالها پيش از اسلام انجام ميدادند ، تفاوتي ندارد , تنها نام آن تغيير پيدا کرده است و گروه کافران به گروه مسلمانان تبديل شده اند.
آنچه محمد انجام داد ، ادامه سنتهاي اجداد خود بود که آنها را به قانونهاي مقدس تبديل کرد و نام اسلام بر آنها گذاشت تنها فرق اين مراسم با مراسم گذشته ، اين است که در گذشته هر کسي مجاز بود براي انجام اين مراسم به مکه برود. بي خدايان ، چند خدايان و يکتا پرستان همه در اين مراسم شرکت مي کردند اما امروزه تنها مسلمانان مجازند به حرم کعبه وارد شوند .


تصویر آخرين درب کعبه به وزن 300 کيوگرم از جنس طلاي خالص توسط احمد بن ابراهيم بدر ساخته و در سال 1979ميلادي جايگزين درب قبلي شده است.
امروز نيز پس از اسلام ميليون ها مسلمان از سراسر دنيا براي چرخيدن به دور اين بتخانه (طواف) و پرستش الله ميلياردها دلار به صندوق عربستان سعودي مي ريزند و در روزگاران قديم نيز چون امروز، بتخانه ي کعبه (بتکده ي مکعب شکل) درآمد هنگفتي براي متوليان آن مي آورده است. شوربختانه کساني که از اين بتکده باز مي گردند، افتخار هم مي کنند و جشن هم ميگيرند!!
اگر بت ها را واژگون کرده باشي کاري نكرده اي، وقتي واقعاْ شهامت خواهي داشت که خوي بت پرستي را در درون خويش از ميان برداشته باشي.
( نيچه)
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  ویرایش شده توسط: oshinam   
مرد

 
با سلام به دوستان
ذکر ۲ نکته به نظر من جالبه

اولا اینکه تو عربستان فیل و سپاه فیل از کجا اومده؟ آخه کجای فیل حیوونیه که تو بیابون زندگی کنه؟
به فرض که اصلا تو یمن بوده و اونجا سرسبز بوده. این لشگر فیلا از یمن تا مکه با سرعت کم حرکت فیل چند روز طول میکشه برسند؟ چقدر علف باید برای غذای این مدتشون با خودشون ببرند و چجوری حملش کنند؟ این که دیگه معجزه نبوده پس ۱ توجیه عقلانی بیارید براش؟

ثانیا اینکه خدا نتونسته جلوی خرابیه خونش رو بگیره مثل همون بتی هست که میگید ابراهیم شکست و انداخت گردن بت بزرگ که گفت این بت نمیتونه از خودش محافظت کنه.
     
  
مرد

 
88morad
اينجا فقط در مورد عام الفيل بحث ميشه
بحث رو به بيراهه نكشيد
درست بخوانید,کتب مقدس کتب نیرومندی همواره برای درک کردن بیخدایست
     
  
مرد

 
درود

88morad: شما می گویی داستان اصحاب کهف دروغ بوده؟ پس به منابع مسیحی درباره اصحاب کهف سری بزن ! مسیحیان در کتب تاریخی خود نقل کرده اند . آثار هنری فراوانی را نیز درباره این مردان خدا پدید آورده اند.
مسیحیان هم دروغ میگویند ! ؟
با پوزش از همه ی دوستان من یه چیز می گم و در هر صورت ادامه نخواهم داد.
بله عزیزم مسیحیت هم می گم دروغ می گه.یهودیان هم دروغ می گن.فرق نداره وقتی چرت می گه داره دروغ می گه.
باز هم ببخشید.

خب مسئله ی مهم عام الفیل:
فیل تو عربستان؟؟؟
میلیون ها پرنده( ) با سنگریزه هایی نهایتا به اندازه ی نوکشان از فاصله ای نه بیشتر از ۵۰۰ متر.
فیل های نر با اون پوست محکم که زیر اون سنگ ها اذیت شدن و برگشتن.
ابرهه ی ناامید که اصلا تلاشی در حمله ی دوباره نکرد.

خب جور در می آد.

دروغهای کوچک همیشه خود را نمایان میکنند.دروغ را آنقدر بزرگ بگویید که تصور دروغ بودن آن هم به ذهن کسی وارد نشود.
(هیتلر)

واسه همین کمتر مردمی به این فکر می کنن که شاید دروغ باشه آخه خیلی بزرگه.

باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
مرد

 
nimachi: من منكر فرستادن پرنده از جانب خدا و دفاع خدا از كعبه آن زمانم. یعنی هرجور فكر می كنم منطقی نیست
اینم کار خدا بزرگتر از شکافته شدن رود نیل و عبور موسی و پیروانش از اون و غزق فرعون نبوده بزرگتز از به دو نیم شدن ماه توسط پیامبر هم نبوده و همچنین طوفان نوح یا خیلی از معجزات دیگه ، پس اگه خداوند میگه اون کارها رو کرده حمله به سپاه ابرهه رو هم میتونسته انجام بده!
     
  
مرد

 
درود
rostam91: اینم کار خدا بزرگتر از شکافته شدن رود نیل و عبور موسی و پیروانش از اون و غزق فرعون نبوده بزرگتز از به دو نیم شدن ماه توسط پیامبر هم نبوده و همچنین طوفان نوح یا خیلی از معجزات دیگه ، پس اگه خداوند میگه اون کارها رو کرده حمله به سپاه ابرهه رو هم میتونسته انجام بده!
آخه مشکل من همینه که می گم نه این یکی نه بقیه راست نیستن.
آخه چه طور یه مشت پرنده به یه همچین فیل هایی تو عربستان حمله کردند و اون ها رو از پا درآوردند.تازه بعدش هم ابرهه که دید اینجوری منصرف شد از حمله ی دوباره با فیل هاش.آخه جور نمی شه هر چی این پازل رو می چینم خوب نمی شه.
باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
صفحه  صفحه 4 از 5:  « پیشین  1  2  3  4  5  پسین » 
مذهب
مذهب

عامل الفیل افسانه است یا واقیعت

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA