انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 60 از 64:  « پیشین  1  ...  59  60  61  62  63  64  پسین »

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


مرد

 
shakaat: خدایییییییییییییییا
صدای این جواتی رو ببر
اعصابم رو بهم ریخته اهههههههههههه
امشب باید این بازیو این پسر گزارش میکرد

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

دقيقـــه 70 : آلمــــان 0 - 2 ايتــاليــا

ستـاره بـازي تعويـض شـد





نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
OZIL GOOOLLLLLLLLLL

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

پایان بازی
ایتالیا 2 - 1 آلمان



نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
خداحافظ آلمان

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

ماریو پاتزا ...

یتیمانه بزرگ شده ! اصلیتش غتنایی است ! در مصاحبه با واشییگتن پست گفت "من فقر را با تمام وجودم حس کردم"

وقتی به اوج شهرت رسید خوانواده اصلی او خواستند که او را به آغوش گرم خانه شان بازگردانند! اما او قبول نکرد و گفت: "من یک ایتالیایی هستم"

در فوتبال به او سوپر ماریو میگویند اما به قول دی ناتاله در هنگام عصبانیت باید به او mario pazzy به معنای ماریوی دیوانه گفت !

وقتی در مصاحبه با تله فان گفت میخواهد بازیکن سال فوتبال جهان شود همه به او خندیدند!

اما او امشب نشان داد که لقبش ژنرالی است !

منشافت ها جان دادند ! در همان نیمه اول ! اشکشان سرازیر شد! این را من نمیگویم ! دوربین ها میگویند از ورزشگاه ورشو !

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
آلمان 1– ایتالیا 2؛تماشایی ترین نبرد سال / دستکش طلایی در فینال
2 اشتباه عجیب از مدافعان آلمان و 2 گل از ماریوبالوتلی ایتالیا را در همان نیمه اول در شرایط پیروزی گذاشت



نمایش درخشان ماریو بالوتلی ایتالیا را به فینال یورو 2012 رساند. ایتالیا در دیداری فوق‌العاده تماشایی آلمان را با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه ملی ورشو شکست داد.

ایتالیا شایسته این برد بود و در نیمه دوم می‌توانست به گل‌های بیشتری هم برسد، اما بازیکنان موقعیت‌های متعددی که به دست آوردند را به هدر دادند.

ماریو گومز و تونی کروس به ترکیب اصلی آلمان برگشته بودند، و در ایتالیا هم جورجیو کیه‌لینی که از مصدومیت برگشته بود جای اینیاتسیو آباته را گرفته بود.

آلمان اولین موقعیت جدی بازی را داشت. ضربه متس هوملز، مدافع آلمانی‌ها از جیان‌لوییجی بوفون گذشت ولی آندره‌آ پیرلو روی خط دروازه توپ را کنترل کرد و به بوفون سپرد.


بوفون اندکی بعد نزدیک بود باعث گل به خودی آندره‌آ بارزالی شود. او سانتر ژروم بواتنگ را ناقص دفع کرد و توپ را به پای بارزالی زد اما توپ در نهایت به شکلی خطرناک به کرنر رفت. اگر این توپ گل می‌شد دومین گل به خودی بارزالی در تورنمنت‌های مهم رقم می‌خورد!

ایتالیا سریع‌تر از آلمان در بازی جا افتاد و با بازی صبورانه در خط میانی ریتم خود را بر بازی تحمیل کرد. ریکاردو مونتولیوو شوتی به سمت دروازه مانوئل نویر زد که دروازه‌بان آلمان توپ را در آغوش گرفت. دروازه او کمی بعدتر باز هم به خطر افتاد و او این بار ضربه آنتونیو کاسانو را به‌سختی به کرنر فرستاد.

خط دفاعی آلمان متزلزل بود و ایتالیا در همان دقیقه 20 از اشتباهات آنها بهره برد. کیه‌لینی توپ را به کاسانو در سمت چپ سپرد، مهاجم میلان هم سانتری عالی روی دروازه انجام داد و بالوتلی بالاتر از هولگر بداشتوبر پرید و توپ را وارد دروازه نویر کرد که گمان می‌کرد بالوتلی توپ را به سمت دیگر دروازه خواهد زد.

ایتالیا با این گل روحیه گرفت. آلمان هم همچنان به اشتباه ادامه می‌داد. ریکاردو مونتولیوو که دقایقی قبل اجازه داده بود بداشتوبر توپ را در محوطه جریمه آلمان از او بگیرد، این بار با پاسی استثنایی گل دوم را ساخت. خرید جدید میلان از سمت چپ خط دفاعی تیمش با پاسی بسیار بلند و فوق‌العاده توپ را از روی سر مدافعان آلمان رد کرد و به بالوتلی سپرد که از تله آفساید گریخته بود. بالوتلی هم به پیش تاخت و با کات بیرون پا ضربه‌ای محکم به توپ زد و آن را به سقف دروازه آلمان کوبید. نویر هیچ واکنشی نتوانست نشان دهد. مهاجم منچسترسیتی در شادی پس از گل پیراهنش را درآورد و اخطاری بیهوده گرفت.

آلمان شادابی همیشگی را نداشت و یواخیم لو بین دو نیمه تصمیم گرفت ماریو گومز و لوکاس پودولسکی بی‌اثر را بیرون بیاورد و مارکو روییس و میروسلاو کلوزه را به جای آنها به میدان بفرستد. آلمان با آمدن این دو نفر بهتر شد و فیلیپ لام که تهاجمی‌تر شده بود می‌تواسنت در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم گل بزند، اما ضربه او روی پاس تونی کروس اصلا خوب نبود.

آلمان به پیش می‌تاخت ولی بارزالی و بونوچی در دو صحنه با دفاعی عالی مانع گل‌زنی کلوزه و اوزیل از فواصل نزدیک شدند.

سپس روییس ضربه ایستگاهی زیبایی از فاصله 20 متری زد که بوفون به‌سختی توانست توپ را دفع کند. توپ به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

آلمانی‌ها با وجود حمله همچنان مقابل دروازه ایتالیا مشکل گل‌زنی داشتند و خط دفاعی‌شان هم بدتر از نیمه اول بود. الساندرو دیامانتی که به‌جای بالوتلی مصدوم به میدان رفته بود چند بار دردسرساز شد. او یک بار موقعیتی عالی داشت اما لغزید و به زمین خورد و نتوانست توپ را خوب کنرتل کند. دیامانتی روی صحنه‌ای دیگر توپ را به کلودیو مارکیزیو سپرد که پشت سر بداشتوبر قرار داشت، اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.

مارکیزیو در دقیقه 75 فرصتی عالی یافت و لغزش بداشتوبر باعث شد او تنها نویر را پیش رو داشته باشد، اما ضربه خودخواهانه او، در حالی که می‌توانست توپ را به آنتونیو دی‌ناتاله پاس بدهد از کنار دروازه به بیرون رفت.

ایتالیا باز هم به پیش تاخت و این بار نوبت دی‌ناتاله بود که در سمت راست دروازه نویر توپ را بگیرد و به زمین بخورد. به نظر می‌رسید چمن آن منطقه از میدان مشکلاتی جدی دارد.

دی‌ناتاله کمی بعد از تله آفساید گریخت و در موقعیتی تک به تک با نویر توپ را به تور کنار دروازه کوبید.

ایتالیا گل سوم را هم زد اما داور به‌درستی آفساید اعلام کرد. دیامانتی توپ را به فدریکو بالتزارتی سپرد و او هم آن را درون دروازه نویر قرار داد، اما او در لحظه پاس جلوتر از مدافعان آلمان بود.

آلمان به حملاتی احساسی دست زد و در نهایت به دلیل خطای هند بالتزارتی، که توپ را با بدن کنترل کرد اما توپ به دستش هم برخورد کرد، صاحب یک ضربه پنالتی شد. اوزیل پشت توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

آلمانی‌ها به حملات شدیدی دست زدند و مانوئل نویر عملا دروازه را رها کرده بود، اما سرانجام این ایتالیا بود که بازی را می‌برد و به دیدار فینال راه می‌یافت. تیم یواخیم لو هم برای دومین بار پیاپی در نیمه‌نهایی جامی بزرگ شکست می‌خورد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
یادداشت فنی: ایتالیا 2- آلمان 1/ ماریو، ماریوی دیوانه!
پراندلی همان طور که خوب به همه چیز نگاه می کند و برایشان برنامه می چیند، قدرت اجرایی بالایی نیز دارد.



سیستم پایه: آلمان در بزرگترین بازی جام چهاردهم 1-3-2-4 و ایتالیا 2-4-4 لوزی شکل پای به ورزشگاه شهر ورشو گذاشته بودند. تیم پراندلی تنها تیم یوروست که با دو مهاجم واقعی مهره چینی می شود. در این دیدار مهم، به مانند بازی با انگلیس، مارکیزیو و دروسی وظیفه محافظت از فضاهای کوری را داشتند که به واسطه حرکات رو به جلوی پیرلو ایجاد می شد با این تفاوت که بیشتر به مرکز میدان نزدیک بودند تا کناره ها. آلمان با کروس می خواست آزادی عمل بیشتری به اوزیل بدهد و توپ را بیشتر در مرکز میدان به حرکت درآورد تا مدافعین کناریش با اُورلب برای گومز توپ بلند ارسال کنند.
تقابل: پیرلو و اوزیل. دو بازیکن دوست داشتنی از دو نسل متفاوت. پیرلو وظیفه توپ پخش کنی را داشت. مثل یک پاسور در والیبال. شعاع حرکتی این بازیکن تمام ناشدنی در براب آلمان ها خیلی جالب بود. او از پشت محوطه جریمه خودی که توپ را می گرفت، روی یک فلش مستقیم رو به جلو می رفت. کمتر در کناره ها بود تا نبض بازی را تمام وقت در دست داشته باشد. اوزیل اما در این دیدار بیشتر نقش مهاجمی کاذب داشت. برای دور زدن مدافعین پر تعداد ایتالیا. ارسال نداشت، اما وظیفه باز کردن بازی در تیم آلمان با او بود.
تفکرات تاکتیکی: چزاره پراندلی، تنها 2 سال است روی نیمکت آتزوری می نشیند و این نسبت به همتای آلمانی اش چیزی در حدود 4 سال کمتر است. شاید به همین خاطر او در هر بازی از یورو به ترکیب تیمش دست می برد، برخلاف مربی آلمان ها که به ثبات تاکتیکی معمول دست یافته است. ضمن آنکه او نشان داده مربی است که بر اساس آنالیز بازی حریف، تاکتیکش را معین می نماید. لوو هم که به خوبی می دانست نمی شود تاکتیک ایتالیای پراندلی را برای نیمه نهایی پیش بینی کرد، سعی داشت با فشار آوردن روی دروازه آنها در همان دقایق ابتدایی از این تغییرات به نفع خودش سود برد، قبل از آنکه تغییرات در تیم ایتالیا جا بیافتد. چیزی که با بد شانسی، ژرمن ها موفق به انجامش نشدند.
ایتالیا نقطه ضعف آلمان جوان را بسیار خوب شناخته بود و از همان هم به خوبی سود جست. حضور همزمان کاسانو و بالوتلی ما را یاد همان زوج های خط حمله اواخر دهه نود می اندازد. یکی بلند قامت و دیگری تکنیکی. یکی تنومند و دیگری باهوش. برای استفاده بردن از فضای باز بین مدافعین مرکزی و کناری آلمان ها، مونتولیوو و کاسانو توپ های بسیاری را به این نقاط می فرستادند. روی گل اول، کاسانو در همین فضا بود که با پرس اشتباه هوملس توانست توپ را به راحتی برای بالئتلی ارسال کند. جایگیری اشتباه دیگر مدافع مرکزی ژرمن ها موجب شد سوپر ماریو به راحتی ضربه سرش را وارد دروازه نویر کند. عمق خط دفاعی آلمان در این دیدار فوق العاده آسیب پذیر بود. بداشتوبر کمی در جوّ بازی گم شده بود. روی گل دوم ایتالیا او به وضوح آفساید را پر کرده بود.
خطرناک ترین لحظه برای ایتالیا زمانی روی می داد که پیرلو توپی را در میانه زمین از دست بدهد. اتفاقی که به ندرت افتاد در حالیکه ایتالیا برای حفظ توپ وقتی آن را به دست می آورد با تاخیرهای فردی، در یک سوم میانی زمین به پاس کاری می پرداخت. برای همین هم بود که شاگردان لوو از مرکز میدان چیزی گیرشان نیامد. آنها در زمان های بسیاری از بازی توپ را به کناره ها بردند و از آنجا با ارسال های بلند موقعیت سازی می نمودند. آنها مرتب جناح بازی را عوض می کردند تا آتزوری نظم و فشردگی دفاعیش را به خود نگیرد. به همین دلیل اینطور به نظر می آمد که بازی احساسی شده است اما در حقیقت به هیچ عنوان و در هیچ دقیقه ای از بازی دو تیم بزرگ و با سابقه فوتبال اروپا و جهان چیزی از تفکرات دو مربی خارج نبود. آلمان می دانست برای رسیدن به دروازه حریف قدرش روی ریباند ها و موج دوم و حتی سوم حمله دل ببندد. جابجایی نفراتی چون کروس، لام، بوآتنگ و بقیه بخاطر همین موضوع بود که همه لحظه ای نفوذ می کردند و در لحظه ای دیگر باقی می ماندند تا کار پوشش را انجام دهند.
در آن سو مرد ایتالیایی همه چیز را در تسلط خویش داشت. تعویض های شجاعانه در دقایق مهم بازی بدون آنکه آنها را برای دقایق پایانی و اتلاف وقت بگذارد نشان داد پراندلی چقدر با تدبیر است. دیامانتی و دی ناتاله، دو تعویضی او در تمام ضدحملات فوق مدرن دقایق میانی نیمه دوم شرکت داشتند. شرح وظایف تک تک بازیکنان با دقت خاصی به آنها توضیح داده شده بود. هیچ بازیکنی از ایتالیا را در تمام نود دقیقه ندیدیم که بیرون از قاعده، بازی کند. اینها تنها به واسطه مدیریت مربی 54 ساله سرزمین چکمه است. جای تعجب نیست که کیه لینی در سمت چپ، راست و مرکز خط دفاع بدون کمترین نوسانی بازی خود را می کند. دروسی در دفاع و هافبک بازی کرده، نیمکت نشینان در بازی ها سهم داشتند. همان طور که نام ها در تعویض ها! بیرون کشیدن بالوتلی بدون آنکه او چیزی را به هم بزند شاهکار است. حرص خوردن او روی نیمکت برای تیمش که بیشتر! (البته فکر نکنید سوپر ماریو یک شبه مسئولیت پذیر شده، او بیشتر دلش می خواست گل های زده اش حفظ شود.) او اینقدر در تیم ملی کشورش تاثیر گذار بوده که مردم کشورش با لباس و ظاهر سوپر ماریو (همان شخصیت اصلی گیم قدیمی ولی فراموش نشدنی) به ورزشگاه ها بیایند تا او را تشویق کنند.

پراندلی همان طور که خوب به همه چیز نگاه می کند و برایشان برنامه می چیند، قدرت اجرایی بالایی نیز دارد. به پاس های در عمق مردان میانه زمین آتزوری که دقت می کردید با اشارات دست و توصیه های پراندلی از کنارزمین همخوانی داشت.
نیمه نهایی دوم یورو 2012 بین دو قدرت دیرینه و با اصالت مستطیل سبز آنقدر مهیج و جذاب بود که اصلاً متوجه نشدیم 90 دقیقه کی به اتمام رسید. جام جهانی کوچک دوباره با این بازی زیبا اعتبار خود را افزایش داد. تماشاگرانی که امشب از دیدن یک بازی ناب اروپایی سیراب گشتند از فردا تا همیشه می توانند از این نیمه نهایی به یاد ماندنی جام چهاردهم برای تعریف فوتبال حقیقی از آن یاد کنند.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

این هم عکسی از همسر و بچه های جی جی بوفون که امشب برای دیدن تیم بازی تیم ملی کشورشون به استادیوم اومده بودند


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
عکس روز:صحنه ای که سانسور شد!
ماریو بالوتلی بعد از گل دوم مقابل آلمان پیراهنش را در اورد و مثل زیبایی اندام کارها فیگور گرفت



این صحنه ایست که تلویزیون ایران با سرعت عمل مانع از پخش ان شد؛ لحظه ای که بالوتلی بعد از گلزنی مقابل نویر برای بار دوم پیراهن می کند و مثل بدنسازها فیگور می گیرد!
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 60 از 64:  « پیشین  1  ...  59  60  61  62  63  64  پسین » 
ورزش
ورزش

عکسها ویدئو های بازیهای یورو 2012


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA