انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 4 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

Born killers | قاتلين مادرزاد



 
اینم یه ویدئو دیگه از خرس قطبی:

     
  
مرد

 
ﻣﺎﺭ ﺳﺒﺰ ﺗﺎﮐﺴﺘﺎﻥ


photo upload

ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺭ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﺎ ﺍﻟﮕﻮﯼ ﻫﻨﺪﺳﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ
ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺑﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺎﺭ ﺷﻼﻗﯽ ﻧﯿﺰﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ
ﻧﻮﻋﯽ ﻣﺎﺭ ﺑﺎﺭﯾﮏ ﺍﻧﺪﺍﻡ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ
ﻫﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ، ﺳﺮﯾﻼﻧﮑﺎ، ﺑﻨﮕﻼﺩﺵ، ﻣﯿﺎﻧﻤﺎﺭ، ﺗﺎﯾﻠﻨﺪ، ﮐﺎﻣﺒﻮﺝ
ﻭ ﻭﯾﺘﻨﺎﻡ ﺑﻪ ﻭﻓﻮﺭ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ. ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺭ ﺟﺎﻧﻮﺭﯼ ﺭﻭﺯ
ﻓﻌﺎﻝ ﻭ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩﯼ ﺳﻤﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﯽ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯽ
ﮐﻨﺪ ﻭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻻﺑﻼﯼ ﺷﺎﺥ ﻭ ﺑﺮﮒ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﺍﺳﺘﺘﺎﺭ ﻣﯽ
ﮐﻨﺪ .
ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻄﺮ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺭ ﺑﺎ ﮏﯾ ﺣﺮﮐﺖ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﺁﻣﯿﺰ
ﺩﻫﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺳﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻃﻌﻤﻪ ﻭ
ﯾﺎ ﺷﮑﺎﺭﭼﯽ ﻣﯽ ﭼﺮﺧﺎﻧﺪ
     
  
مرد

 
ﺍﻓﻌﯽ ﺷﺎﺥ ﺩﺍﺭ


image host

ﺍﯾﻦ ﺍﻓﻌﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﻃﺮﺡ ﺭﻧﮓ ﺁﻣﯿﺰﯼ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ
ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺷﺎﺥ ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺑﯿﻨﯽ ﺍﺵ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﮏﯾ
ﻣﺎﺭ ﺳﻤﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻓﺮﯾﻘﺎﯼ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ .
ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﮏﯾ ﻣﺎﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺳﺘﺒﺮ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﺑﺪﻧﺶ ﺍﺯ
72 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮ ﺗﺎ 107 ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺍﺳﺖ .
     
  

 
Killer Cuckoo Catfish

گربه‌ماهی یا سگ‌ماهی یا ماهی سبیلو
راسته‌ای از ماهی‌های بدون پولک را در بر می‌گیرد که با سبیل‌های بلند خود از دیگر ماهیان متمایز می‌شوند. این ماهی از گونه ماهیان سمی می باشد که محل اصلی زندگی این ماهی در اقیانوس هند، مجمع الجزایر مالاریاوپراکنش آن درسراسر سواحل شمالی دریای عمان وبخش شرقی خلیج فارس تا بوشهر می باشد. این ماهی اندازه متوسط داشته ودر آبهای نزدیک بستر سطح دریادارند، در دریاهای گرمسیر ونیمه گرمسیر تقریبا در تمام دنیا پراکنده می‌باشند.[۱] گربه‌ماهیان از گونه‌های مهم جانوری در دنیا محسوب می‌شوند و بدلیل حضور در نقاط مختلف جهان تنوع قابل ملاحضه‌ای پیدا کرده‌اند. حضور این گروه از ماهیان در نقاط مختلف جهان در دماهاوارتفاعات مختلف تنوع قابل ملاحظه‌ای به آنها داده است. این ماهیان دارای کاربردهای بسیار متنوعی هستند، برخی مانندگربه ماهی کانالی در تکثیر و پرورش اهمیت دارند. این ماهی مهمترین ماهی پرورشی کشور ایالات متحده است. تعداد زیادی ازآنها مانند کوریدوراس برای نگهداری زینتی مناسبند. صید بعضی از آنها مانند pla buk در جنوب شرق آسیا اهمیت فوق العاده ای دارد، و بسیاری از کاربردهای گوناگون پزشکی، توریستی، ورزشی و تجاری هر کدام از گونه ها دارند. در این میان ماهی اسبله جزو معدود ماهیانی است که تمامی خصوصیات فوق الذکر را به تنهایی دارا می باشد. بدلیل همین خصوصیات در سراسر جهان اهمیت زیادی به این ماهی داده می‌شود، که در هر کشور این اهمیت به علت یکی از زمینه های فوق است. در کشور ایران این ماهی به علت حرام گوشت بودن چندان مورد توجه نیست.


هنگامی که این ماهی کوچک است باید آن را با غذاهای خشک و انواع غذاهای زنده تغذیه نمود.اما زمانی که بزرگ تر شد می توان از گوشت نیز در تغذیه ی آن استفاده کرد.

گربه‌ماهی کوسه‌ای (یا ماهی پنگسی) از انواع ماهیان زینتی و زیبای آب شیرین به‌شمار می‌آید. زیستگاه اصلی آن تایلند و جنوب شرق آسیا است. طول عمر آن حدودا ۱۰ سال است.
این گونه از ماهیان بزرگ (پنگسی‌ها) در کشورهای جنوب شرقی آسیا همچون تایلند، مالزی و ویتنام یافت می‌شوند.کوسهٔ ملون یا گربه‌ماهی کوسه‌ای نامی است که به این ماهی اطلاق می‌شود و علتش هم به خاطر نحوهٔ شنا کردن آن در میانهٔ آب و یا شباهت ظاهری اش با هم نام خود (کوسه) می‌باشد. این خانواده شامل تعدادی ماهی است که همگی بومی جنوب شرقی آسیا بوده و حداقل تا ۴۵ سانتیمتر رشد می‌کنند. به جهت اندازهٔ بزرگ و زندگی جمعی آنها اغلب شکار شده و به عنوان غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. پنگوسی می‌تواند به وزنی بالغ بر ۱۵ کیلوگرم برسد و بزرگی در حدود ۱۲۰-۱۰۰ سانتیمتر در طبیعت داشته باشد اگرچه در اکواریوم به ندرت به ۵۰ سانتیمتر میرسند. در عرض ۴ سال به بلوغ جنسی می‌رسند و میتوانند تولیذ مثل کنند.
تغذیه: برای گربه‌ماهی کوسه‌ای گوشتخوار یا شکارچی برای رشد سریع میتوانید از غذاهای زنده مانند ماهیان طعمه (ماهیان رودخانه‌ای) یا غذاهای گوشتی مانند دل گاو و جگر استفاده کنید ماهی کیلکا نیز مورد توجه انها است. برای پنگسی‌های معمولی میتوانید از غذاهای خشک که در کف فرود می‌ایند استفاده کنید البته انها هم مانند پنگوسی‌های گوشتخوار از دل و جگر نیز تغذیه میکنند ولی هیچ گاه غذای زنده را نمیخورند حتی ماهیان خیلی کوچک، بنابراین برای پنگوسی‌های معمولی خود شما میتواند فقط از غذاهای خشک و گوشتی استفاده کنید ولی برای پنگوسی شکارچی هم از غذاهای زنده و هم گوشتی و هم خشک میتوانید استفاده کنید.

     
  
مرد

 
ﻣﺎﺭﺳﺒﺰ ﺩﻡ ﻗﺮﻣﺰ


image upload

ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﺭﻧﮕﺶ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﮐﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﺭﻧﮓ ﺳﺒﺰﻃﺒﯿﻌﺖ
ﺑﺎﻫﻢ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺁﻣﯿﺰﺩ ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏ ﺷﺮﻗﯽ ﺁﺳﯿﺎ ﺑﻪ ﻭﻓﻮﺭ ﯾﺎﻓﺖ
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ . ﻣﺎﺭ ﻻﻏﺮ ﺍﻧﺪﺍﻣﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺎﺭﺍﻕ
ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺍﻧﺘﻬﺎﯾﯽ ﺑﺪﻧﺶ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻗﺎﺩﺭ
ﻣﯽ ﺳﺎﺯﺩ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﺎﻻ ﺭﻭﺩ. ﺩﻡ
ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺭ ﮐﻪ ﻗﺮﻣﺰ ﺭﻧﮓ ﺍﺳﺖ ﻭﺟﻪ ﺗﺴﻤﯿﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ . ﻣﺎﺭﺳﺒﺰ
ﺩﻡ ﻗﺮﻣﺰﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﻣﯽ
ﮔﺬﺭﺍﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﭘﺴﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺍﻥ ﮐﻮﭼﮏ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ . ﻃﻮﻝ
ﺑﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ 3/2 ﻣﺘﺮ ﺑﺮﺳﺪ ﻭ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 15
ﺳﺎﻝ ﻋﻤﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
     
  ویرایش شده توسط: sinarv1   

 
زنبور ها:

زنبور قرمز

از خانواده Vespidae و از جنس Vespa می باشد . این زنبور که رنگ آنها خرمائی است و از زنبوران عسل بزرگترند .این حشرات دارای دست و پای بلند و قطعات دهانی جونده قوی و دندانه دار هستند به طوری مه با حرکت افقی آرواره های سر زنبور عسل را از بدنش جدا می کنند .

این زنبوران معمولا لانه خود را در نزدیکی کندو ها ساخته و برای تغذیه و پرورش نوزادان از زنبوران عسل به عنوان مطمئن ترین منبع غذایی آماده استفاده می کنند . بعضی از انواع آنها به زور وارد کندو شده و با مقداری عسل خارج می شوند . اما گاهی زنبوران عسل به طور دسته جمعی به آنها حمله ور شده و با نیش زدن سبب مرگشان می شوند . گرچه آفت درجه دو محسوب می شوند ولی در بعضی نقاط خسارت فابل توجهی به کندو های زنبور عسل وارد کرده و گاهی موجب نابودی آنها می گردند . دو گونه مهم آنها که در کشور ما وجود داشته و خسارت می زنند عبارتند از Vespe Orientalis و Vespa Crabro



روش مبارزه:

این زنبور ها بیشتر در اوایل بهار و اواخر تابستان و اوایل پاییز تا سرد شدن هوا بیشترین خسارت را به کندو ها وارد می نمایند . بهتر است تا از اوایل شهریور ماه دریچه کندو را کوچک کنیم یا از دریچه هایی که سوراخ هایی دارند که فقط زنبور عسل می توانند از آنها عبور کنند استفاده نماییم . تا زنبوران محافظ بتوانند به راحتی از ورود سریع و ناگهانی زنبور قرمز جلوگیری کنند . و یا وقتی که تعداد زنبور قرمز زیاد شدند و زنبوران عسل نتوانند از کندو محافظت کنند باعث این نشود که به داخل کندو راه پیدا کنند و سبب کشته شدن همه زنبور های عسل با ملکه شوند و عسل باقی مانده را به غارت ببرند و یا کندوی ما را به لانه ای برای خود تبدیل نمایند . البته در اواخر تابستان به علت گرمای هوا تعدادی از زنبور های عسل در زیر و جلوی دریچه پرواز تجمع می کنند و این کار باعث می شود زنبور قرمز بدون هیچ درد سری آمده و یه زنبور عسل را برداشته با خود ببرد . برای این کار بهتر این است جلوی دیچه پرواز طوری نصب کنیم که فقط زنبور عسل بتواند از آن عبور نماید .(یه چیزی شبیه تله گرده گیر) یک راه دیگر مبارزه این است که با دنبال کردن مسیر پرواز آنها در هوا و کمی جستجو در اطراف زنبورستان محل لانه های آنها را پیدا کرده و شب هنگام با یکی از سموم حشره کش قوی و یا با شعله افکن قوی آنها را نابود کنیم . البته شعاع پروازی این زنبوران 4 کیلومتر می باشد و در این مساحت جستجو کار سختی می باشد .

یه راه دیگر مبارزه استفاده از جگر سفید گاو می باشد . چون زنبور قرمز علاقه شدیدی به جگر سفید گاو (پوپ گاو) دارد. با درست کردن تله هایی شما می توانید در هر نوبت تعداد 50 تا 150 عدد از زنبور های قرمز را نابود کنید .

یک روش استفاده از گلدان و شعله افکن می باشد به طوری که شما یه سیم را از سوراخ گلدان عبور داده و جگر را در داخل گلدان به سیم بسته و با واژگونی گلدان و ثابت کردن آن در جایی نزدیک زنبورستان منتظر جمع شدن زنبور قرمز در زیر گلدان باشید . بعد با یه شعله با یه حرکت سریع زنبور های قرمز را بسوزانید .باید مواظب باشید که جگر پخته نشود چون دیگر نظر زنبور قرمز را به خود جلب نمی کند .


یک روش دیگر استفاده از تله لبنانی می باشد . اگر در محل شما این تله نبود شما خودتان می توانید این تله را بسازید .

وسایل مورد نیاز یه بطری خالی نوشابه خانواده یک و نیم لیتری پلاستیکی با یه لوله پلاستیکی به طول 15سانتیمتر و قطر یک و نیم سانتیمتر .

نحوه ساخت به این شکل است که لوله را برداسته و از وسط آن یه سوراخ به قطر 1 اینچ ایجاد می کنیم و از وسط بطری عبور می دهیم .برای هر دفعه استفاده مقداری جگر سفید در بطری می گذاریم و آن را در زنبورستان آویزان می کنیم با این روش در هر ساعت حدود 45 عدد زنبور قرمز را در بطری به دام می اندازید . باید توجه داشت که نباید زیاد جگر در بطری بماند که با خشک شدن و یا خراب شدن جگر دیگر زنبور قرمز به سمت بطری نمی آید .

جوجه تیغی Hedgehoge:

جوجه تیغی ها چندان ضرری برای کلنی های زنبور عسل ندارند ولی پرسه زدن های شبانه آنها و حیوانات دیگر نظیر گورکن ممکن است بیشتر کلنی ها را به حالت گوش به زنگ خطر و در حالت تدافعی در آورد . به همین دلیل می توان حدس زد که چرا بعضی از کلنی ها در یک مکان از خود ملایمت بیشتری نشان داده ولی موقعیکه به مکان دیگری برده می شوند وحشی و غیر طبیعی می شوند . زنبور های مرده و یا در حال مرگ که در اثر سرما و یا مریضی از کندو بیرون ریخته می شوند غذای آماده ای برای جوجه تیغی هستند.

از اونجایی که زنبور قرمز به نظرم خطرناکتره اینو گذاشتم

این فیلم هم ربطی به زنبور قرمز نداره دنبال یه فیلم بهتر میگردم


     
  ویرایش شده توسط: amin137398   

 
Battle of Mouse with Tarantula & Scorpion - جدال ديدني موش با رتيل و عقرب

کژدم یا عقرب و یا دراز دم نام یکی از گونه‌های بندپایان رده عنکبوتیان است که دارای ۸ پا و نیشی با زهر کشنده می‌باشد. نیش عقرب در نوک دم آن قرار دارد. عقرب‌ها شب‌ها به آرامی به فعالیت‌های زیستی خود می‌پردازند و بیشتر در آب و هوایی گرم فعال هستند.

این جانوران دارای چنگالهای خارداری هستند که در واقع قسمتی از دهان آنها محسوب می‌شود. آنها قادرند که ماده سمی خطرناکی از قسمت عقب بدنشان به طرف مهاجمین بپاشند. این جانور بیشتر در شب شکار می‌کند و پاهای بلند جلویی خود را برای پیدا کردن غذا به‌کار برده و پس از یافتن غذا آن را به‌وسیله چنگال‌هایش می‌گیرد. کژدم‌ها اغلب در طول روز در زیر سنگ‌ها یا در سوراخ زمین پنهان می‌گردند.

کژدم‌ها اغلب حشرات موذی را به دام می‌اندازند و از این نظر اهمیت دارند. آنها اغلب سوسک‌های سیاه و اگر بتوانند قورباغه‌ها را نیز شکار می‌کنند. آنها پس از شکار، طعمه را ابتدا نیش می‌زنند سپس با حرکات کلیسر یا به عبارتی آروارههای خود شروع به خرد کردن بدن طعمه می‌کنند و در این موقع بر اثر ترشح آنزیمی آن را به صورت مایع در می‌آورند. در ناحیه دهان دارای پرزهایی هستند که به صورت فیلتر عمل می‌کنند و از ورود ذرات غذایی کوچک به مری جلوگیری می‌کنند زیرا مواد غذایی فقط باید به صورت مایع وارد شوند. بنابراین عقرب مواد سفت را به صورت تفاله‌های گلوله شده به دور می‌اندازند. به همین دلیل است که عمل خوردن غذا در عقرب‌ها به طول می‌انجامد و گاهی تا ۲۴ ساعت طول می‌کشد. همچنین عقرب‌ها به آب نیاز دارند و عقرب‌های نواحی مرطوب معمولاً آب را به صورت جداگانه می‌نوشند و عقرب‌های نواحی خشک نیز آب مورد نیاز را از بدن طعمه فراهم می‌کنند. عقرب‌ها پس از غذا خوردن، ساعت‌ها به تمیز کردن خود می‌پردازند و به وسیله مایعی که از دهان ترشح می‌کنند، به تمیز کردن پاها و کلیسرهای خود می‌پردازند. عقرب‌ها گرسنگی و تشنگی مقاومت زیادی دارند به طوری که می‌توانند ماه‌ها بدون آب و غذا زنده بمانند.

برخلاف شایعه‌ای که می‌گوید خطرناک بودن عقرب به رنگ آن بستگی دارد و در برخی از نقاط ایران معتقدند که عقرب زرد خطرناک است و در برخی از نقاط دیگر عقرب سیاه را خطرناک می‌دانند، این ارزیابی قابل قبول نیست و رنگ عقرب هیچ نقشی در غلظت سم یا خطرناک بودن آن ندارد. می‌توان گفت که سم عقرب‌های نواحی خشک و گرمسیر در ایران دارای غلظت بالایی است. خوشبختانه خطرناک‌ترین عقرب‌ها هم هنگام گزش انسان معمولاً تمامی سم خود را تزریق نمی‌کنند زیرا عقرب در مصرف سم صرفه‌جویی می‌کند و همیشه در گزش اول با تزریق مختصری آنزیم سعی در دور کردن دشمن دارد، ولی چنانچه اسیر شود و راه فراری نداشته باشد مجبور به تزریق سم اصلی خود می‌شود. عقرب برای جایگزینی سم خود نیاز به تغذیه بیشتر دارد و برای همین زیاد مایل نیست که سم خود را هدر دهد.
سم نوعی کژدم به نام سنتروروئید اسکالپچراتوس (Centruroides Sculpturatus) شدیداً کشنده‌است که عقزبی کوچک و زرد رنگ است با یک توبرکول کوچک روی پشت. طول این جانور ۲/۵ تا ۷/۵ سانتی متر است و به آن «عقرب جرار» نیز گفته می‌شود. خطرناک ترین نوع عقرب در ایران عقرب گاردیوم است که در منطقه خوزستان یافت می شود و سمی کشنده دارد سم سایر عقربها کشنده نیست.


نبرد جالب و ديدني موش گراس هاپر با رتيل و عقرب كه بخشي از مجموعه قاتلين بالفطره (قسمت بيابان) پخش شده از شبكه نشنال ژئوگرافيك فارسي است.

     
  ویرایش شده توسط: amin137398   
مرد

 
ﻧﻴﺶ ﺳﻔﺮﻩ ﻣﺎﻫﻲ
ﺷﺎﻳﺪ ﺧﺒﺮ ﺁﻥ ﺭﺍﻡ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﻴﺎﻳﻲ ﺭﺍ ﮐﻪ
ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺎ ﻧﻴﺶ ﺳﻔﺮﻩ ﻣﺎﻫﻲ ﺩﺭ ﻗﻔﺴﻪ ﺳﻴﻨﻪ ﺍﺯ ﭘﺎﻱ
ﺩﺭ ﺁﻣﺪ، ﺩﺭ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺷﻨﻴﺪﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ . ﺍﻳﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺩﺭ ﻣﺎﻩ
ﻓﻮﺭﻳﻪ 2007 ﺭﺥ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﺗﺮ ﺍﺯ
ﺗﻤﺴﺎﺡ ﻫﺎ، ﺳﻔﺮﻩ ﻣﺎﻫﻲ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ .


hosting images
     
  
مرد

 

upload photo

ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﮔﻮﺷﺖ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﻫﯽﻫﺎ ﺁﻥﻗﺪﺭ
ﺑﺎﻻﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﮏﯾ ﮔﺎﻭ ﺯﺧﻤﯽ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺑﯿﻔﺘﺪ ﺩﺭ ﻣﺪﺕ ﺗﻨﻬﺎ
15 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥﻫﺎﯾﺶ ﺭﻭﯼ ﺁﺏ ﺷﻨﺎﻭﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ .
ﻣﺎﻫﯽﻫﺎ ﻣﺨﻠﻮﻗﺎﺗﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ
ﺑﯽﺁﺯﺍﺭ ﻣﯽﺭﺳﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﯿﻦ ﻣﺎﻫﯿﺎﻧﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ
ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺎﻫﯽﻫﺎ ﻧﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﻭ ﻧﻪ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺑﯽﺁﺯﺍﺭﻧﺪ . ﯽﮑﯾ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﻫﯽﻫﺎﯼ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ
ﭘﯿﺮﺍﻧﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪﺧﺎﻃﺮ ﺧﻮﯼ ﺩﺭﻧﺪﻩﺍﺵ، ﭘﯿﺮﺍﻧﺎﯼ ﻗﺎﺗﻞ ﻧﯿﺰ
ﻧﺎﻣﯿﺪﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ . ﭘﯿﺮﺍﻧﺎ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﺻﯿﺪ ﺷﺪﻩ
ﻭ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮔﻮﺷﺘﯽ ﻣﻄﺒﻮﻉ ﻭ ﻟﺬﯾﺬ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ
ﻏﺬﺍ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﯽﺷﻮﺩ . ﺩﺭ ﮐﻞ 500 ﮔﻮﻧﻪ ﭘﯿﺮﺍﻧﺎ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ
ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ 20 ﮔﻮﻧﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﮔﻮﺷﺘﺨﻮﺍﺭ ﻭ ﺑﺎﻗﯽ ﺁﻧﻬﺎ
ﮔﯿﺎﻫﺨﻮﺍﺭ ﻫﺴﺘﻨﺪ . ﺍﺯ 20 ﮔﻮﻧﻪﺍﯼ ﮐﻪ ﮔﻮﺷﺘﺨﻮﺍﺭ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﺗﻨﻬﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﯾﺎ ﭘﻨﺞ ﻧﻮﻉ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﺍﺳﺖ
     
  
مرد

 

upload images

ﭘﯿﺮﺍﻧﺎﻫﺎﯼ ﺷﮑﻢﻗﺮﻣﺰ ﺩﺭﻧﺪﻩﺗﺮﯾﻦ ﻣﺎﻫﯽ ﺩﻧﯿﺎ
ﭘﯿﺮﺍﻧﺎﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺁﺏﻫﺎﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯼ ﺟﻨﻮﺑﯽ ﻭ ﺁﻣﺎﺯﻭﻥ ﮐﻪ
ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺁﺏ ﺭﻭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ . ﺁﻧﻬﺎ ﻣﻌﻤﻮﻻ
ﻣﺎﻫﯽﻫﺎﯼ ﮐﻮﭼﮏﺗﺮ ﺭﺍ ﮔﺎﺯ ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﺯﺧﻤﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﻭ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ‌ ﺑﯽﺣﺎﻝ ﺷﺪﻧﺸﺎﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﯽﺧﻮﺭﻧﺪ . ﻧﮑﺘﻪ ﺟﺎﻟﺐ
ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ
ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺑﯿﻔﺘﺪ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﺯﯾﺮﺍ
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻮﯼ ﺧﻮﻥ ﺑﻪ ﻣﺸﺎﻡ ﭘﯿﺮﺍﻧﺎ ﻣﯽﺭﺳﺪ ﺑﻪ ﻧﻮﻉ ﺷﮑﺎﺭ
ﻫﯿﭻ ﺩﻗﺘﯽ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻣﯽﺷﻮﺩ .
ﺍﯾﻦ ﻣﺎﻫﯽﻫﺎ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮐﻮﺳﻪﻫﺎ ﺑﻪ ﺑﻮﯼ ﺧﻮﻥ ﺣﺴﺎﺱ
ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺁﻥ ﺟﺬﺏ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ
ﭼﻨﺪﯾﻦ ﻣﺘﺮ ﺁﻥ ﻃﺮﻑﺗﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ .
ﺩﻧﺪﺍﻥﻫﺎﯼ ﭘﯿﺮﺍﻧﺎﻫﺎ ﺁﻥﻗﺪﺭ ﺗﯿﺰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ
ﻗﺒﺎﯾﻞ ﻫﻨﺪﯼ ﻭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻗﯿﭽﯽ ﻭ
ﭼﺎﻗﻮﻫﺎﯼ ﺷﮑﺎﺭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ . ﯽﮑﯾ ﺍﺯ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﭘﯿﺮﺍﻧﺎ
ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻭﺣﺸﯽ ﻭ ﺩﺭﻧﺪﻩ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ، ﭘﯿﺮﺍﻧﺎﯼ ﺷﮑﻢ
ﻗﺮﻣﺰ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺷﺎﺧﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﺩ ﺁﻣﺎﺯﻭﻥ ﺗﻌﺪﺍﺩﯼ
ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ .
ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﭘﯿﺮﺍﻧﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻋﻤﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﯽﺣﺮﮐﺖ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ
ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻃﻌﻤﻪ ﮐﻨﺪ، ﺳﺮﻋﺘﺶ ﻏﯿﺮﻗﺎﺑﻞ ﺗﺼﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﺎ
ﻃﻌﻤﻪﺍﺵ ﺭﺍ ﺷﮑﺎﺭ ﻧﮑﻨﺪ، ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﺗﻌﻘﯿﺐ ﺁﻥ ﻧﻤﯽﮐﺸﺪ .
ﺍﮔﺮ ﻧﺘﻮﺍﻧﺪ ﻣﺤﯿﻂ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩ
ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﺪ ﺩﺭﻧﺪﻩﺗﺮ ﻧﯿﺰ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ . ﻃﺒﻖ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ
ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ، ﺩﺭﻧﺪﻩﺧﻮﯾﯽ ﭘﯿﺮﺍﻧﺎﯼ ﺷﮑﻢ ﻗﺮﻣﺰ ﭘﻨﺞ ﺑﺮﺍﺑﺮ
ﮐﻮﺳﻪ ﺳﻔﯿﺪ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ . ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻗﺒﺎﯾﻠﯽ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺁﻣﺎﺯﻭﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﺍﺯ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ
ﺑﻮﺩﻥ ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﻣﺎﻫﯽ ﺑﺎﺧﺒﺮﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ ﺗﺎ
ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪﺍﯼ ﮐﻪ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻣﺎﻫﯽ ﻗﺎﺗﻞ ﺍﺳﺖ
ﺷﻨﺎ ﮐﻨﻨﺪ
     
  
صفحه  صفحه 4 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
علم و دانش

Born killers | قاتلين مادرزاد

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA