انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 26 از 108:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


مرد

 
گزارش تمرين پرسپوليس
تمرين بعدازظهر پرسپوليس با حضور 18 بازيکن برگزار شد اما باز هم خبري از کريم انصاري‌فرد نبود.
تمرينات پرسپوليس در نوبت بعدازظهراز ساعت 18:30 در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.
* در تمرين امروز 18 بازيکن حضور داشتند. غلامرضا رضايي به ساير بازيکنان اضافه شد اما باز هم خبري از انصاري فرد نبود.
* در تمرين امروز هواداران پشت درهاي بسته بودند. بعد از گذشت دقايقي هواداران با شعار "تمرين بي‌هوادار نمي‌خواهيم نمي‌خواهيم" اعتراض خود را اعلام کردند. آنها آنقدر در ورزشگاه درفشي‌فر را فشار دادند که قسمتي از در شکست. سپس شيريني معاون اجراييباشگاه بين هواداران حضور پيدا کرد و به آنها گفت: اگر تصميمي مبنيبر برگزاري تمرين پشت د‌رهاي بسته گرفته شده، فقط به خاطر تمرکز بازيکنان است.
در همين هنگام ناگهان هواداران به معاون باشگاه اعتراض کردند که چرا در تمرين استقلال شيريني و شربت پخش مي‌کنند اما ما بايد پشت د‌رهاي بسته بمانيم؟ چرا نبايد ستاره‌هاي خود را ببينيم؟ سرانجام کشمکش حدود 200 هوادار پرسپوليس اجازه ورود به ورزشگاه را گرفتند. هواداران آنقدر پشت در‌هاي بسته فرياد زدند که همسايه‌هاي درفشي‌فربه مسئولان اين ورزشگاه اعتراض‌ کردند.
* هواداران پرسپوليس که پس از 40 دقيقه وارد ورزشگاه شدند ابتدا با ذکر يک صلوات به تشويق بازيکنان محبوب خود مخصوصا علي کريمي پرداختند و از شيريني معاون ورزشگاه تشکر کردند. همچنين شعارهايي عليه استقلالي‌ها سر دادند که تدارکات پرسپوليس به سمت آنها رفت و اعلام کرد با درخواست بازيکنان و کادر فني به هيچ تيمي بي‌احترامي نکنيد اما باز هم هواداران دست بر نداشتند و به شعارهايشان ادامه دادند.
*‌علي کريمي از صبح امروز تا بعدازظهر در ورزشگاه درفشي‌فر حضور داشت.
* پرسپوليسي‌ها در تمرين امروز ابتدا به صحبت‌هاي عاشوري گوش دادند و سپس به همراه وزنه‌هاي 2 تا 5 کيلويي دور زمين دويدند. در مرحله بعدي نيز به کار با توپ در قسمت‌هاي مختلف زمين در گروه‌هاي دو نفره و 5 نفره پرداختند.
* قرعه‌کشي بازي‌هاي ليگ برتر به بازيکنان داده شد.
* گردان و داستاني دو دروازه‌بان تيم پس از 50 دقيقه از تمرين جدا شدند و با يکديگر به تمرينات اختصاصي پرداختند.
* خودروي نيروي انتظامي در اطراف ورزشگاه ديده مي‌شد.
* پس از گذشت 50 دقيقه از تمرين و با درخواست کادر فني و بازيکنان هواداران در سکوت کامل در گوشه‌اي از ورزشگاه نشستند و فقط نظاره‌گر شدند.
* قاضي به دليل مصدوميت با پرسپوليسي‌ها پا به توپ نشد و در گوشه‌اي از زمين اختصاصي تمرين کرد.
هله
     
  
مرد

 
نگاهی به مطبوعات ورزشی 05/04/91


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
رویانیان: اگر سرمربی خارجی نیاید علی پروین سرمربی پرسپولیس می‌شود!
سه شنبه, 06 تیر 1391 ساعت 20:00
کانون هواداران پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ اگر ظرف ۲۴ ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس می‌شود.

محمد رویانیان اظهار داشت: تمام تلاش خودم را به صورت شبانه‌روز برای جلب سرمربی انجام دادم و با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردم اما خدمت هواداران عزیز عرض کنم با توجه به شرایط پرسپولیس در صورتی که ظرف 24 ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس خواهد شد و روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

وی در پاسخ سؤالی که پروین دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، نیز گفت: اگر من به علی پروین بگویم این کار را خواهد کرد و در کل به این جمع‌بندی رسیده‌ام.



نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
پروین: به سردار گفتم آماده‌ام/ می‌خواهم دوباره وارد گود شوم
سه شنبه, 06 تیر 1391 ساعت 20:47
استخاره کردم، خوب آمد!
کانون هواداران پرسپولیس : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ تمام سختی‌ها را به جان می‌خرم و اگر مربی خارجی نیامد به پرسپولیس کمک می‌کنم.

علی پروین در مورد احتمال انتخابش به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت:‌پس از اینکه این موضوع را سردار با من مطرح کرد سریعا استخاره کردم و خدا را شکر همه چیز خوب در آمد اگر مربی خارجی نیامد به احترام سردار و به خاطر مردم این پست را قبول می‌کنم.
وی افزود: درست است که چند مدتی است از نیمکت دور بودم اما به عشق مردم می‌خواهم تمام سختی‌ها را به جان بخرم و دوباره وارد گود شوم انشاءالله خدا به من کمک می‌کند.

پروین ادامه داد:‌ خوشبختانه سردار امسال تیمی را بسته که بسیار قرص و محکم است من هر کاری که از دستم بر بیاید به خاطر رویانیان و پرسپولیس انجام خواهم داد. همه هواداران بدانند اگر سرمربی پرسپولیس شوم نیاز به تک تک آنها دارم و باید همه به من کمک کنند.

پروین خاطرنشان کرد: امروز در تماسی تلفنی به سردار موافقت خودم را اعلام کردم و باید ببینیم اگر اتفاق خاصی پیش نیاید انشاءالله سعی می‌کنم با این پرسپولیس دهه 50 یا 60 این تیم را زنده کنم. البته باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی در پایان ضمن تشکر از رویانیان گفت:‌از رویانیان سپاسگزارم، او مرد عمل است و تا به امروز همه چیز را ثابت کرده است اعتماد او قوت قلب من است و سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در صورتی که باشم به نمایش بگذارم. سال سختی را در پیش داریم اما با این بچه‌ها می‌توانیم سالی بسیار شاداب و خوب را جشن بگیریم که انشاءالله این اتفاق می‌افتد البته مردم بدانند که سردار برای جذب سرمربی خارجی همه کار کرد اما شرایط طوری نبود تا این افراد پرسپولیسی‌ شوند باید بنشینیم تا ببینیم 24 ساعت آینده چه اتفاقی می‌افتد.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

ابراهیمی: پروین مانند فرگوسن در منچستر است/ پرسپولیس با سرمربی ایرانی موفق‌تر بوده!

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه پروین می‌تواند مانند فرگوسن در پرسپولس عمل کند، گفت: بیشتر قهرمانی‌های پرسپولیس با مربی ایرانی بدست آمده نه مربی خارجی.

ناصر ابراهیمی در مورد احتمال انتخاب علی پروین به عنوان سرمربی پرسپولیس در صورت مشخص نشدن سرمربی خارجی تا امشب، ضمن بیان مطلب فوق گفت

10 روز پیش گفتم گروه پروین با قهرمانی در نخستین دوره لیگ برتر از پرسپولیس کنار گذاشته شد و می‌تواند با همان روش گذشته، در این مقطع پرسپولیس را به موفقیت برسانند.

وی افزود: اگر اجازه بدهند، آرامش در تیم حاکم باشد و تمام موارد مورد نیاز پروین را فراهم کند، وی می‌تواند با امثال بنده، کماسی، خاکپور، استیلی، پیروانی موفقیت‌های گذشته را تکرار کند. البته من نمی‌خواهم خودم را تحمیل کنم بلکه هدفم راهنمایی کردن است و مطمئنا با تشکیل یک گروه خوب از مربیان پرسپولیس و اتحاد بین آنها، همانند اتفاقی که در استقلال رخ می‌دهد، می‌توان موفق بود.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در این مقطع زمانی انتخاب سرمربی خارجی اشتباه بوده و بهتر است سرمربی ایرانی برای پرسپولیس انتخاب شود، خاطرنشان کرد: پروین قدرتش را دارد که به عنوان مدیرفنی چه از روی نیمکت که از روس سکوها تیم را به خوبی اداره کنند، به شرط اینکه تمام صحبت‌هایش را گوش کرده و به آن عمل کنند. مانند فرگوسن که منیجر منچستر بوده اما همه کاره این تیم مطرح است.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: مدیرفنی در ایران دو نوع است یکی اینکه قدرت کامل در دستش باشد مانند زمان مرحوم دهداری که همه کاره تیم بود و یک مدل دیگر که به قول پروین یعنی کشک. پروین اگر می‌خواهد کار را برعهده بگیرد باید همه کاره باشد نه مانند فصل پیش.

ابراهیمی در پایان گفت: دنیزلی که با شرایط ایران آشنا بود، موفق نشد و قطعا مربی دیگر خارجی نیاز به زمان دارد که با وضعیت حاکم در ایران و فوتبالش آشنا شود. ضمن اینکه شما ببینید در این سال‌ها مربیانی از جمله قلعه‌نویی، ابراهیم‌زاده، فرکی، جلالی، مظلومی و ... همیشه موفق بودند و پرسپولیس هم در سال‌های گذشته بیشتر قهرمانی‌هایش را با مربی ایران کسب کرد نه خارجی.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

پنجعلي: مربيان دوره ديده خانه‌نشين شده‌اند/ ظاهرا همه چيز در پرسپوليس خوب است!


كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس اظهار اميدواري كرد كه هر چه سريع‌تر مشكل انتخاب سرمربي جديد سرخ پوشان حل شود.

محمد پنجعلي درباره وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چيزي كه مشهود است، پرسپوليس امسال يارگيري خوب انجام داده است، اما مشكل اصلي انتخاب سرمربي جديد اين تيم است كه تبديل به يك معضل شده و اگر به همين صورت پيش برود به تيم لطمه مي‌زند. اميدوارم هر چه زودتر اين مشكل حل شود.

وي همچنين درباره اين كه مربي جديد پرسپوليس ايراني باشد، بهتر است يا خارجي، گفت: مربيان خارجي در فوتبال ما تاثير چنداني نداشته‌اند، چون فوتبال ما آماتوري است! بيشتر موفقيت‌هاي ما با مربيان داخلي بوده است. مربي پرسپوليس بايد شناخت خوبي روي بازيكنان و ليگ ايران داشته باشد و گرنه مربي خارجي هر چقدر هم كه معتبر باشد، نمي‌تواند كار خاصي انجام دهد. مثلا همين كارلوس كي‌روش چه تغييراتي در تيم ملي ايجاد كرده است؟

پنجعلي ادامه داد: اگر قرار است مربي خارجي بياوريم پس بهتر است مدير هم از خارج بياوريم، چون وقتي مربيان خارجي نمي‌توانند موفقيت خاص كسب كنند، پس حتما مشكل مديريتي داريم! حرف من اين است كه مشكل ما نفرات نيستند، بلكه فوتبال ما از ريشه مريض است. چندين سال است كه تكليف فوتبال ما روشن نشده كه بالاخره حرفه‌اي هستيم يا آماتور.

وي همچنين درباره احتمال انتخاب علي پروين به عنوان سرمربي پرسپوليس، گفت: در فوتبال دنيا وقتي صحبت از مربي مي‌شود، مطابق اصول خاص كار مي‌شود، اما در ايران بيشتر مربيان بر اساس يكسري ارتباطات با مسئولان دولتي انتخاب مي‌شوند. مربياني بوده‌اند كه با وجود از دور خارج كردن سه تيم مختلف در يك فصل ، باز هم سرمربي يك تيم ديگر شده‌اند! متاسفانه اوضاع اين گونه است كه برخي مربيان با رابطه هدايت تيم‌ها را بر عهده مي‌گيرند و تعدادي مربي هم از اروپا و آمريكا مي آيند و تيم مي‌گيرند كه حتي فوتبال ما را نمي‌شناسند، آن وقت مربيان دوره ديده ما در خانه نشسته‌اند!

كاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال در ادامه با بيان اين كه مشكل فوتبال ايران نفرات نيستند، بلكه سيستم‌ حاكم به آن داراي اشكال است، گفت: سال‌ها است كه مي گوييم فوتبال نبايد دولتي باشد، ولي شاهد هيچ تغييري نيستم و اين هم نتيجه‌ فوتبال ما است. ما برابر ازبكستان در رفتيم و برابر قطر هم مساوي كرديم. زماني بود كه 17 گل به مالديو مي‌زديم، ولي دفعه آخري كه با اين تيم بازي كرديم، نزديك بود ببازيم!

پنجعلي ادامه داد: فساد همه فوتبال ما را فرا گرفته است. از اين حرف نبايد به كسي بر بخورد چون من هم كه اين حرف را مي‌زنم، خودم جزئي از فوتبال هستم. تمام اين مسايل را همه ما مي‌دانيم، اما كساني كه فساد مي‌كنند از خود اثري نمي‌گذارند، ولي اين مسايل روز به روز بيشتر رو مي‌شوند. به عنوان نمونه يك مربي منشوري كه در ليگ برتر نمي‌تواند كار كند به ليگ يك مي‌رود و 600 ميليون هم مي‌گيرد!

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد ندارد به عرصه مربيگري يا مديريت در فوتبال باز گردد؟ اظهار كرد: من از هيات مديره پرسپوليس استعفا دادم و ديگر قصد ندارم به فوتبال بازگردم. احساس مي‌كنم براي من خوب نيست كه وارد كار شوم چون در صورت آمدن هيچ نقشي نخواهم داشت و بايد دستورات مقام‌هاي بالا دستي را انجام دهم. در آن صورت مجبور مي‌شوم دروغ بگويم و مردم را فريب دهم در حالي كه من نمي‌توانم چنين كاري انجام دهم.

وي در پايان پيش‌بيني‌اش را درباره نتيجه‌ پرسپوليس در فصل آينده اين گونه، بيان كرد: ظاهرا همه چيز در پرسپوليس خوب است و به نظر من اگر اين تيم حاشيه نداشته باشد، بخت اول قهرماني در فصل دوازدهم ليگ برتر است.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
maryy: اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.
پروین: استعفای رویانیان را که دیدم انصراف دادم/ خودم سرمربی را انتخاب می‌کنم

علی پروین با بیان اینکه رویانیان امروز از سمت خود استعفا کرد اما او جلوی این کار را گرفته گفت: وقتی این موضوع را دیدم از سرمربیگری پرسپولیس انصراف دادم.علی پروین درباره انصرافش از سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: صبح امروز وقتی به دفتر رویانیان رفتم متوجه شدم او از خیلی از چیزها خسته است. استعفای رویانیان را روی میزش دیدم و شوکه شدم. به رویانیان گفتم حق نداری پرسپولیس را ترک کنی و باید تا آخر باشی. اعلام کردم دوست ندارم در شرایطی سرمربی پرسپولیس شوم که رویانیان نباشد. با اصرار نظر رویانیان را عوض کردم و من دیگر سرمربی پرسپولیس نمی‌شوم.

وی افزود: متأسفانه آقای رویانیان دست روی هر مربی خارجی گذاشت فدراسیون، مطبوعات و رسانه‌ها برای او مشکل درست کردند،‌ تا آمد با هرکسی قرار ببندد مشکل ایجاد شد تا اینجا که هنوز سرمربی نداریم. امروز پای درد دل رویانیان نشستم و باور کنید رویانیان بابت اتفاقات اخیر خسته شده است. او می‌خواست امروز استعفا بدهد اما من اجازه این کار را ندادم.

پروین تأکید کرد: با اجازه سردار ظرف یکی دو روز آینده خودم شخصاً سرمربی پرسپولیس را ایرانی یا خارجی انتخاب می‌کنم. مطمئن باشید من کنار سردار تا آخرش می‌مانم. خسته شدن سردار برای من ناراحت کننده بود اما گفتم به تو اجازه نمی‌دهم از فوتبال بروی. سردار در نشست امروز قبول نمی‌کرد استعفایش را پس بگیرد اما وقتی من با او حرف زدم و به او همه چیز را گفتم شرایط فرق کرد.

پروین خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم اما از رسانه‌ها می‌خواهم حداقل حرمت مو سفیدان فوتبال را نگه دارند. چیزهایی شنیده‌ام که اصلا قشنگ نبود. من عاشق انتقاد هستم اما نه تخریب. کنار سردار با قدرت کارم را ادامه می‌دهم و انشالله همه دست به دست هم می‌دهیم تا تیمی قدرتمند و کادر فنی قوی بالا سر این تیم بگذاریم. از تمام مردم هم سپاسگذارم که در این 24ساعته عاشقانه لطف خود را به من نشان دادند و من همیشه افتخار می‌کنم که لقبم سلطان پرسپولیس است.

پروین در پایان به فارس گفت: از سردار رویانیان هم تشکر می‌کنم که این اعتماد را به من کرد و این برای من یک دنیا ارزش داشت. سردار در پرسپولیس می‌ماند و با قدرت کار خود را دنبال می‌کند. اگر سرمربی جدید بیاید خودم بالاسر او می‌ایستم و مطمئن باشید تمام امور را زیر نظر خواهم داشت.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

رویانیان در گفتگو با مهر:
با سرمربی پرسپولیس به توافق کامل رسیدیم/ علی پروین گل کاشت


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت مذاکره این باشگاه با گزینه مربیگری فصل آینده سرخپوشان گفت: با تلاش پیشکسوتان و زحمات علی پروین سرمربی فصل آینده را انتخاب کردیم و قرار است نام وی بزودی از سوی پروین اعلام شود.
محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس و دلایل تاخیر در معرفی وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در چند روز گذشته در سخت ترین شرایط با وجود فشارهای رسانه ای ریسک نکرده و دو موضوع را پیگیری کرده ام. 1- انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به دور از فشارهای مختلفی که وجود داشت. 2- شکستن قیمت مربیان خارجی مورد نظر.

وی در همین خصوص افزود: از صبح روز گذشته تا این لحظه من و همکارانم فقط توانستیم 4 ساعت استراحت کنیم تا با دو گزینه ای که مورد نظر ما و همه پیشکسوتان و علی پروین بود را با قیمتی پایین تر از آنچه تصور می کردیم توافق کنیم.

رویانیان تاکید کرد: خوشبختانه این اقدامات شبانه روزی که از هفته گذشته شروع شد و تا این لحظه ادامه داشت پاسخ داد و قیمت ها شکست و گزینه ای که فردا علی پروین آن را اعلام خواهد کرد قیمتش با پیشنهاد اولیه ای که وی داده بود تفاوت زیادی دارد و نظر این گزینه به نظر ناباورانه ای تغییر کرد و حاضر شد که با پذیرفتن شرایط جدید هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص این مربی اظهار داشت: این مربی همان گزینه ای بود که از اول مد نظر داشتیم اما فقط به دلیل اختلاف نظر در خصوص مبلغ پیشنهادی وی با این مربی بزرگ به توافق نرسیده بودیم. اما این تلاش ها امروز نتیجه داد و علی پروین سرمربی پرسپولیس را به قیمت منطقی که با او به توافق رسیده بودیم اعلام خواهد کرد.

رویانیان در خاتمه تاکید کرد: پیشکسوتان و علی پروین در انتخاب این مربی و پایین آوردن قیمت وی نقش بسیار پررنگی داشتند و فقط می توانم بگویم گل کاشتند و فوق تصور من عمل کردند.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

کارنامه کاری مانوئل خوزه

مانوئل خوزه دِ خسوس سیلوا متولد ۱۹ آوریل ۱۹۴۶ در شهر ویلارئال در غرب پرتغال است. رزومه مربیگری این مرد پرتغالی را ملاحظه کنید.

مانوئل دوران بازی خود را در تیم های بنفیکا، اسپورتینگ کویلها، وارزیم، بلننزس، یونیائو، فارنزه، بیرامار و اسپورتینگ اسپینهو سپری کرد. مانوئل خوزه خیلی زود وارد عرصه مربیگری شد و در سال آخر بازی در تیم اسپورتینگ اسپینهو همزمان مربی بازیکن بود. او سپس در تیم های ویتوریا گیمارش، پورتیموننزه، اسپورتینگ، براگا، بوایشتا، ماریتمو، بنفیکا و یونیائو لیه‌را در پرتغال مربیگری کرد.

خوزه در سال ۲۰۰۱ راهی الاهلی مصر شد، جایی که عمده شهرت مربیگری اش را مدیون موفقیت هایش در این تیم مصری است. او بعد از یک سال دوباره به بلننزس پرتغال بازگشت، اما از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ روی نیمکت الاهلی مصر نشست و موفقیت های زیادی کسب کرد. او یک سال مربی تیم ملی آنگولا شد و در سال ۲۰۱۰ نیز مدت کوتاهی هدایت الاتحاد عربستان را بر عهده داشت. این مربی پرتغالی فصل قبل برای سومین بار سرمربی الاهلی مصر شد و بعد از حادثه استادیوم پورت سعید که منجر به تعطیلی فوتبال مصر شد، قرارداد خود را با این تیم مصری خاتمه داد و علیرغم تمایل مسولان این باشگاه حاضر به تمدید قراردادش نشد. مانوئل یکی از محبوب ترین مربیان در فوتبال مصر است که برای استقبال از ورود او به قاهره در سال ۲۰۱۱ بیش از ۳ هزار نفر در فرودگاه حاضر شدند!

***

او در اولین سال مربیگری اش اسپورتینگ اسپنهو را راهی لیگ برتر پرتغال کرد و در سال ۱۹۹۲ نیز تیم بووایشتا را قهرمان جام حذفی و سوپر جام پرتغال کرد. این مربی تیم ویتوریا گیمارش را در سال ۱۹۸۳ و تیم پورتیموننزه را در سال ۱۹۸۵ به جام یوفا رساند. اما عمده موفقیت های مانوئل خوزه در الاهلی مصر بوده است: سومی جام باشگاههای جهان در سال ۲۰۰۶، قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا در سال های ۲۰۰۱، ۲۰۰۵، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸، قهرمانی سوپرکاپ آفریقا در سال های ۲۰۰۲، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹، شش قهرمانی در لیگ مصر که ۵ بار آن بصورت متوالی بوده است، ۴ قهرمانی در سوپرکاپ مصر و ۲ قهرمانی در جام حذفی مصر. مانوئل در سال ۲۰۰۶ سه جام را با الاهلی بدست آورد که رکورد جالبی بود.

او رکوردار کسب جام در لیگ قهرمانان آفریقاست. در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترین مربی پرتغال انتخاب شد و در سال ۲۰۰۶ نیز بهترین مربی قاره آفریقا شد. او همچنین دو مدال از روسای جمهور مصر و پرتغال دریافت کرده است.

مانوئل نتایج عجیبی مثل برد ۷-۱ با اسپورتینگ مقابل بنفیکا در دربی لیسبون و برد ۶-۱ با الاهلی مقابل الزمالک در دربی قاهره را دارد و در ۵۵ بازی متوالی با الاهلی مصر بدون شکست بود. نکته جالب اینکه او بعد از رفتن اسکولاری کاندیدای هدایت تیم ملی پرتغال بود، اما در نهایت نیمکت پرتغال به کارلوس کروش رسید!

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
مانوئل خوزه سرمربی پرسپولیس شد/ پروین: سرمربی جدید قول قهرمانی داده است

عضو هیات مدیره و رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تلاش های سردار رویانیان گزینه اول پیشکسوتان، آقای مانوئل خوزه پرتغالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ علی پروین رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا باید از تلاش های شبانه روزی سردار محمد رویانیان تشکر کنیم. کمیته فنی به آقای مانوئل خوزه به دلیل سوابق و افتخارات کسب شده نظر مثبت داشت و مقرر شده بود تا درصورتی که باشگاه نتواند نظر موافق این مربی را جلب نماید از گزینه های دیگر استفاده شود که خوشبختانه با تلاش های سردار رویانیان این مربی با پرسپولیس به توافق رسید و امشب وارد کشورمان می شود.
پروین ادامه داد: من همیشه می گفتم باید مربیان درجه یک بیایند و ما از آنها چیزی یاد بگیریم نه اینکه به آنها یاد بدهیم. سردار رویانیان در این خصوص تلاش کردند و این مربی بامداد فردا وارد تهران می شود و از پس فردا کارشان را شروع می کنند.
وی در خصوص میزان دریافت دستمزد این مربی تصریح کرد: مانوئل خوزه در ابتدا رقم پیشنهادی بالایی را مطرح کرده بود که با رایزنی های سردار رویانیان و تلاش های انجام شده سرانجام با رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس موافقت کرد و در این خصوص به تفاهم رسیدیم و ایشان هم محبت کردند و عنوان کردند می خواهم برای پول کار نکنم و بنابر این با پرسپولیس کارم را برای قهرمانی آغاز می کنم.
پروین ادامه داد: مانوئل خوزه عملکرد قابل قبولی در عرصه مربیگری داشته است و انشاءا... با این تیم که خیلی خوب بسته شده و برای آن زحمات زیادی کشیده شده، بتواند قهرمانی کسب کند.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
صفحه  صفحه 26 از 108:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA