انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موبایل
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

Windows phone | ویندوز فون(معرفی بازی و نرم افزار و اموزش نکات)


مرد

 
کاربران ویندوز فون برای استفاده از MarketPlace باید موبایل خود را به نسخه 7‪.‬5 ارتقاء دهند


هر کاربر ویندوز فونی که مایل به استفاده از مارکت پلیس مایکروسافت باشد، باید هر چه سریعتر سیستم عامل تلفن همراه خود را به نسخه 7‪.‬5 ارتفاء دهد. در غیر این صورت، به زودی هنگام نصب یا به روز رسانی برنامه ها با پیغام خطا روبرو خواهد شد.
البته دارندگان ویندوز فون نباید چندان نگرانی از این بابت داشته باشند. زیرا آپگرید ویندوز فون رایگان و ساده است . مایکروسافت دلیل این تصمیم را، برنامه ریزی ویژه این شرکت برای بهبود کارایی و امنیت مارکت پلیس ذکر کرده است. تعداد برنامه های مارکت پلیس از ۳۰۰۰۰ اپلیکیشن در می ۲۰۱۱، به ۵۰۰۰۰ در دسامبر همان سال رسید و طبق آمار آوریل امسال، بیش از ۸۰۰۰۰ اپلیکیشن رایگان و غیررایگان درون آن وجود دارد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اپلیکیشن وایبر برای ویندوز فون و بلک بری


یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها جهت جایگزینی سیستم پیامک اپراتور ها Viber است. در گذشته و زمان ‎ارائه نسخه اندروید این برنامه ‎ ،در ‎نازک نارنجی ‎دربارۀ آن صحبت کردیم. اکنون شرکت سازنده وایبر نسخۀ بتای این اپلیکیشن را برای ویندوز فون و بلک بری آماده کرده است. در نسخۀ بتا امکان تماس صوتی وجود ندارد، اما کاربران می توانند به تبادل متن و عکس بپردازند.
‎وایبر در کنار ارائه نسخه جدید برنامۀ خود، اطلاعات جالبی را نیز منتشر کرده است. این شرکت در حال حاضر 69 میلیون کاربر دارد که بین آنها روزانه 40 میلیون و در ماه 1 میلیارد پیغام، رد و بدل می شود. طبق ادعای وایبر جامعۀ کاربرانش روزانه 200 هزار نفر افزایش پیدا می کند و این آمار آن را به سریع ترین شرکت از نظر رشد، در بین رقبایش تبدیل می کند.
‎این اپلیکیشن رایگان را می توانید برای ویندوز فون از Market Place ‎و برای بلک بری از Blackberry app world دانلود کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
همه چیز از همه چیز ... ویندوز فون ، بخش نخست ، بیشینه ها و کمینه ها


در سری نوشته های همه چیز از همه چیز ، به بررسی مهمترین پلتفرم های موبایل میپردازیم ، سخت افزارهای بهینه ی آن را معرفی میکنیم و مناسب ترین خرید را توصیه میکنیم . در انتها شما را با اکوسیستم نرم افزاری آن آشنا خواهیم کرد و بهترین برنامه های پلتفرم را بررسی میکنیم .

در سری نخست ، ویندوز فون را در سه بخش بررسی خواهیم کرد ... سیستم عامل "کمی بیشتر از 1.5 ساله" ی مایکروسافت . البته همین نوزاد 1.5 ساله میلیارد ها دلار سرمایه گذاری شرکت های مختلف را در پس خود جمع کرده و با بیس قوی پتنت ها ، جای پای خود را در دنیای سیستم عاملهای موبایل محکم کرده .

پس از iOS در سال 2006 ، این دومین سیستم عامل است که در کمتر از دو سال بعد از تولد ، چنین رشد بالایی در تعداد برنامه نویسان پلتفرم به دنبال داشته است .



در ادامه به ویژگی های ویندوز فون میپردازیم :

سریع ، روان ، محکم ! :

با هر نسل سخت افزاری ، با بیشترین تعداد برنامه های درحال اجرا (4 تا 6) ، در تمام نگارش ها ، ویندوز فون سریع و روان است . چیزی که شاید در رقیب پرطرفدارش ، آندروید ، کمی متزلزل باشد . ( میخواهید امتحان کنید ؟وبسایتی باز کنید و مرورگر وب را بازنگهدارید و در منوها گشت بزنید ، و همزمان آن را با یک ویندوز فون مقایسه کنید !)

بازده سخت افزاری بالا :

کدام گجت با چیپست QSD8250 کوالکام را میشناسید که بتواند در کارایی حریف ویندوز فونهای نسل اول شود ؟ نکسوس وان گوگل را بیاد می آورید ؟ از همین چیپست استفاده میکرد . یکی دو تا "پاور اپ" باز کنید و پرشدن رم تا گردن و کند شدن را تماشا کنید ...

یا نوکیا لومیا 800 با پردازنده 8255 ؟ lag پیدا کردن در گوشی خیلی سخت خواهد بود ... (هرچند در این بخش حریفش یعنی آرک اس سونی ، به سادگی نکسوس وان نیست ! سری های اکسپریا بجز x10 قدیمی ، گجت هایی هستند که نظر خیلی از منتقدان آندروید را متزلزل کردند ...)

پشتیبانی نرم افزاری ، مستقل از تولید کننده ، برای همه مدل ها :

گالاکسی اس شما به ورژن 4.0 آندروید آپدیت نمیشود ؟ HTC Desire شما فراموش شده است ؟ با آندروید 2.2 کشتی میگیرید ذر حالی که دوستتان روی گوشی اش که دقیقا مشابه شماس ، اما از سازنده ای دیگر ، از آندروید 2.3.5 لذت میبرد و افسوس میخورید که کی سازنده گوشیتان به یاد شما می افتد ...

ویندوز فون روی همه گوشیها ، مستقل از سازنده ، همزمان آپدیت میشود . گوشی های نسل پیش حداقل مدت بیشتری آپدیت میشوند و در انتها مارکت آن برای ایران هم باز است . و خوشبختانه بوی تحریم را در ایران احساس نخواهید کرد ...

تا اینجا که همه چیز به نفع ویندوز فون بود حتی قیمت خیلی مناسب آنها ... پس چرا هنوز کمتر از یک پنجم ویترین را بخود اختصاص داده اند ؟

اعتماد به همان نوزاد 1.5 ساله ! :

ویندوز فون هنوز جوان است و علی رغم رشد بالا در برنامه نویسی پلتفرم ، برنامه ها با تاخیر برای آن عرضه می شوند . هنوز مدل های کمی با این پلتفرم عرضه میشوند . 6 یا هفت اچ تی سی ، سه نوکیا ، چند سامسونگ و ال جی و کمی کمتر ZTE و Acer ...



کلا به تعداد مدل های اندرویدی تولید شده huwaei هم نمیرسند !

ظاهر نه چندان جذاب :

فقط یه بکگراند در کل منوی گوشی (بجز اپلیکیشن ها و بخش عکسها !) . آن هم در صفحه قفل یا همان لاک اسکرین که کلا شاید هر دفعه نیم ثانیه هم جلوی چشمان نباشد !

و بعد از آن زمینه ی سیاه یا سفید و موزاییک هایی به یکی از 7 رنگ گوشی و چند خط متن سفید در زمینه ی سیاه یا بالعکس !

هرچند این موزاییک ها یا همان live tile ها بسیار جذاب و بدیع هستند .. ولی همه چیز که در صفحه نخست گوشی نمیگذرد ...



Zune ! :
نها راه ورود و خروج اطلاعات ، بجز اینترنت (و هدفونتان که سیگنال های صوتی را به گوشتان میرساند !) فقط و فقط وصل کردن آن به رایانه شخصی است که روی آن برنامه زون نصب شده باشد . البته همان اینترنت و فضای ابری 25 گیگابایتی مایکروسافت فوق العاده است هرچند با اینترنت کشورمان کمی سخت است ...

این ویژگی دقیقا مثل آیتونز برای آیفون ها و آیپد هاست و کاربران اپل مشکلی نخواهند داشت . علاوه بر این فضای زون کمی بازتر از آیتونز است ...

تا الان برای خرید ویندوز قون ترغیب شده اید ؟ آره ، نه ؟ در هر صورت بخش دوم را از دست ندهید !

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
معرفي نرم افزار: فارسي نويس Windows Phone




رم افزار فارسي نويس جهت تايپ فارسی در گوشيهای مجهز به سيستم عامل ويندوز فون نسخه ٧.٥ (مانگو) می‌باشد؛ همچنين نسبت به ساير برنامه‌های مشابه بسيار كاملتر، كاربردی و برای استفاده بسيار ساده‌تر است.

امكانات اين برنامه عبارت است از:

تايپ به دو زبان فارسی و انگليسی

پشتيبانی از حالات مختلف گوشی (افقی و عمودی)

امكان كپی با كليك و انتخاب كلمه يا دوكليك و انتخاب كل متن

صفحه كليد ويژه تايپ ٣٩ نوع شكلك

مجهز به كليه حروف، اِعراب و علائم مهم رياضی

دارای شمارشگر تعداد حروف و تعداد اس‌ام‌اس

امكان حركت نشانگر تايپ با كليدهای جهت‌نما يا نگه داشتن كليك

امكان قطع صدای فشردن كليدها

ارسال اس‌ام‌اس، جستجو و يا ايميل متون

ذخيره متن تايپ شده درصورت عدم استفاده، جهت مراجعات بعدی

شما ميتوانيد اين نرم افزار را از طريق ماركت مايكروسافت بصورت رايگان دانلود و نصب نماييد و يا اگر موبايل شما آنلاك شده باشد فايل xap آنرا نصب كنيد.




جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نگاهي به افزايش تعداد نرم افزارهاي Windows Phone

بیش از 100,000 برنامه در ویندوز مارکت قرار داده شده و هر روزه به این رقم 313 نسخه برنامه اضافه میشود.

تا به حال 100,145 برنامه در این مارکت قرار داده شده و از این مقدار 26,493 نسخه از آن در سه ماه گذشته و 9,391 نسخه در ماه گذشته اضافه شده. این برنامه ها توسط 23,825 برنامه نویس نوشته شده و به این مارکت اضافه میشوند.

نکاتی چند

از سوم ژوئیه 2012

· 100,145 برنامه در مدت 20 ماه درمارکت ویندوز قرار داده شده

· 88,371 برنامه بصورت زنده در 60 کشور دنیا قابل دسترس بوده

· ویندوز فون به رکورد 100,000 برنامه رسیده و این رکورد سریعتر از اندروید ( در24 ماه ) و دیرتر ازIOS (در 16 ماه ) بوده

· 23,825 نفر برای این مارکت برنامه مینویسند

· طبق ارزیابی که صورت گرفته کاربران انگلیسی 8 درصد و کاربران آمریکایی 12 درصد به پیشرفت آن از نظر کیفیت ساخت رای داده اند.

مانند سایر مارکتها عدد برنامه های موجود در این مارکت با تعدادی که واقعاً در دسترس کاربران میباشد متفاوت است از 100,145 آیتمی که در فروشگاه قرار دارد تعداد 10,357 نسخه آن قابل استفاده نیست ( توسط مایکروسافت رد شده یا برنامه نویسان از ارائه آن صرفه نظر کرده اند) و تعداد 1,492 نسخه از آن منتظر ویرایش جدیدی هستند ( در حالت بتا و یا بنا به دلایلی غیر قابل دانلود هستند).

این به این معنی است که این مارکت فقط 88,371 برنامه قابل دانلود دارد.

بعضی از این برنامه های مارکت ویندوز فقط در مناطق خاصی از جهان قابل دانلود هستند.

برای مثال در آمریکا 77,450 ،انگلیس 72,933 ، فرانسه 69,879 ، اسپانیا 68,361 ، ایتالیا 68,180 ، آلمان 69,153 ، استرالیا 70,036 ، روسیه 55,052 ، برزیل 47,453 , هند 69771 و درچین 33,063 نسخه میباشد.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
مایکروسافت ویرایش جدید ویندوز فون 8 را معرفی کرد



بالاخره پس از مدتها انتظار مایکروسافت اولین گام مهم برای نزدیکی موبایل و کامپیوتر را با معرفی ویندوز فون 8 برداشت.

ساعاتی پیش مایکروسافت ویرایش جدید سیستم عامل موبایل خود را بنام ویندوز فون 8 را معرفی کرد. در این سیستم عامل هسته مرکزی ویندوز فون 8 مانند ویندوز 8 میباشد که این مطلب میتواند کمک خوبی برای برنامه نویسان جهت توسعه نرم افزارهای این سیستم عامل باشد. همچنین با توجه به امکان برنامه نویسی با زبانهای C و C++ میتوان شاهد افزایش نرم افزارهای این سیستم عامل در آینده نزدیک باشیم. در حال حاضر این سیستم عامل دارای 100000 نرم افزار میباشد



از نظر پشتیبانی سخت افزاری نیز ویندوز فون 8 پیشرفت قابل توجهی داشته است. ویرایش قبلی آن یعنی ویندوز فون 7 فقط از پردازنده یک هسته ای پشتیبانی میکرد اما ویندوز فون 8 میتوانید از پردازنده های دو و چهار هسته ای پشتیبانی نماید و حتی از نظر تئوری قابلیت پشتیبانی از پردازنده 64 هسته ای نیز دارد که نشان دهنده قدرت بالای ویرایش جدید این سیستم عامل میباشد.

از نظر پشتیبانی صفحه نمایش نیز پیشرفت قابل قبولی داشته است و قابلیت پشتیبانی از صفحه نمایش تا دقت 1280*768 پیکسل را دارد که برای موبایلهای امروزی قابل قبول میباشد.

نرم افزار Internet Explorer ویرایش 10 نیز بسیار نزدیک به نسخه کامپیوتر آن خواهد بود و میتواند تبدیل به یک مرورگر قدرتمند برای موبایل شود



در این سیستم عامل امکان پشتیبانی از کارت حافظه نیز پیش بینی شده است و برخلاف ویرایشهای قبلی ویندوز فون شما میتوانید از کارت حافظه Micro SD تا ظرفیت 64 گیگابایت روی آن استفاده کنید. رابط کاربری Metro مایکروسافت نیز تغییراتی خواهد داشت و نرم افزارها میتوانند آیکونهایی در سه اندازه داشته باشند تا نرم افزارهای کم کاربرد آیکونهای کوچکی داشته باشند و بتوان تفکیک بهتری بین آیکونهای نرم افزار ها مشاهده کرد.

پشتیبانی از NFC نیز از امکانات جدید این سیستم عامل میباشد که در ویندوز فون 8 به آن اضافه خواه شد.

از نظر گرافیکی نیز مایکروسافت مدعی است که این سیستم عامل قدرتمندترین سیستم عامل است و شما بازهای را گرافیکی میبینید که تا کنون در هیچ سیستم عامل موبایلی مشاهده نکرده اید




این سیستم عامل از پاییز روی موبایلهای جدیدی ویندوز فون که با بازار خواهند آمد عرضه میگردد. و نام دیگر آن Apollo خواهد بود.

ویرایش جدید ویندوز فون 8 برای موبایلهای قبلی که دارای ویندوز فون 7.5 هستند ارائه نمیشود و فقط ویرایش جدید بنام 7.8 برای آنها منتشر میگردد که برخی از امکانات جدید ویندوز فون 8 را خواهد داشت.

شرکتهای نوکیا, سامسونگ و HTC و Huawei اولین شرکتهایی خواهند بود که موبایل با این سیستم عامل جدید به بازار عرضه خواهند کرد و شرکت LG از جمع تولید کنندگان موبایل با سیستم عامل ویندوز فون کنار گذاشته شده است و بجای آن Huawei جهت توسعه هرچه بهتر این سیستم عامل در کشور پرجمعیت چین به این جمع افزوده شده است.

امیدواریم با عرضه ویرایش جدید این سیستم عامل شاهد رقابت هر چه بیشتر بین iOS , اندروید و ویندوزز فون باشیم


جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
زمان عرضه ویندوز فون 8

به گزارش جی اس ام در مصاحبه ای که نیویورک تایمز با مدیر عامل شرکت نوکیا انجام داده است استفن الوپ مدیر عامل نوکیا فاش کرده است که جانشین ویندوز فون 7 یعنی ویندوز فون 8 در ماه اکتبر(مهر ماه) امسال عرضه خواهد شد.


این موضوع بسیار جالب است زیرا زمان عرضه ویندوز 8 نیز به طور حتمی 26 اکتبر(پنجم آبان) خواهد بود و احتمال می رود که زمان عرضه دو سیستم عامل همزمان باشد، آقای الوپ تایید نکرده است که زمان عرضه ویندوز فون 8 با زمان عرضه دستگاه هایی که از ویندوز فون 8 پشتیبانی می کنند همزمان باشد.


همچنین آقای الوپ گفته است که ویندوز فون 8 می تواند فروش گوشی های لومیا را افزایش دهد.



جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نخستین تصویر از تلفن ویندوز فون 8 نوکیا؟



چند روز پیش در مورد از راه رسیدن نخستین تلفن ویندوز فون 8 صحبت کرده بودیم. حالا به نظر می رسد این نخستین تصویر از تلفن جدید نوکیا باشد که در یک وبلاگ چینی منتشر شده است.

البته ممکن است این تصاویر مربوط به ویندوز فون 7.8 باشند اما به احتمال زیاد، این تلفن مدل آزمایشی نوکیا برای آماده سازی تلفن جدیداش با سیستم عامل ویندوز فون 8 است.

گفته می شود که این تلفن از آبان ماه وارد بازار خواهد شد.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
قابلیت جدید ویندوزفون 8 در رابطه با بلوتوث

شاید در این زمان که استفاده از گوشی های هوشمند بسیار رواج پیدا کرده‌است آسان‌ترین کاری که یک گوشی هوشمند می‌تواند انجام دهد انتقال فایل‌ها و عکس‌ها از طریق بلوتوث باشد اما همین قابلیت ساده را کاربران در گوشی‌های ویندوزفون 7 نمی‌توانستند انجام دهند.

اما به گزارش جی اس ام به نظر می‌رسد که این مشکل در ویندوزفون 8 که هنوز به بازار عرضه نشده‌است حل شده و ویندوزفون 8 این قابلیت را در خود جا داده‌است، پلت‌فرم مشخصات بلوتوث انتشار یافته و تمام اجزا لازم برای انتقال فایل‌ها بدون سیم در لیست وجود دارند اما این به آن معنی نیست که این قابلیت برای ویندوزفون 7.8 نیز به ارمغان بیاید.



با این وجود کاربران ویندوزفون 7 نیز نباید کاملا نا‌امید باشند زیرا بعضی برنامه‌ها مانند PictureSwap می‌توانند عکس‌ها را از طریق بلوتوث برای شما انتقال دهند.

منبع : Bluetooth
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شایعاتی درباره تلفن هوشمند ویندوز فون 8 میان-قیمت نوکیا



هر چه به مراسم جهانی نوکیا در فنلاند و کنفرانس خبری مشترک نوکیا و مایکروسافت در نیویورک نزدیک تر می شویم، جزئیات و تصاویر بیشتری درباره محصولات مشترک آینده این دو غول تکنولوژی به بیرون درز می کند. روز چهارشنبه تصاویری توسط وب سایت چینی CN beta منتشر شد که نویسنده مطلب ادعا می کند متعلق به اولین ابزار ویندوز فون 8 نوکیا هستند.

عکسی که در بالا می بینید، نشان دهنده یک محافظ صفحه نمایش با قطر 4.3 اینچ است که متعلق به یک اسمارت فون با گوشه های گرد و دوربین جلو است. WPCentral حدس می زند این ابزار به احتمال زیاد متعلق به گروه تلفن های هوشمند میان-قیمت نوکیا باشد. زیرا از قابلیت بدنه یکپارچه پلی کربناتی که در اسمارت فون های گران قیمت این شرکت از قبیل لومیا ۹۰۰ استفاده شده، بهره ای نبرده است.

البته برای سنجش صحت و سقم چنین خبرهایی تنها لازم است کمتر از یک ماه دیگر صبر کرده و خبرهای کنفرانس ۱۵ شهریور مایکروسافت-نوکیا را در این تاپیک دنبال کنید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
موبایل

Windows phone | ویندوز فون(معرفی بازی و نرم افزار و اموزش نکات)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA