انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

اسرار نهفته در مثلث برمودا


مرد

 

★★★
- ﺁﯾﺎ ﻋﺪﻡ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺭﻭﯾﺖ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺨﺘﺺ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﻭ ﻓﺮﻋﻮﻥﻫﺎﯼ ﺑﻨﯽ ﺍﻟﻌﺒﺎﺱ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ
ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﻫﻢ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺟﺰﯾﺮﻩ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺍ
ﻣﯿﺒﯿﻨﻨﺪ ؟ ﻣﮕﺮ ﺍﻣﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻃﯽ ﺍﻻﺭﺽ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ
ﻓﻮﺭﺍ ﺍﺯ ﻧﻈﺮﻫﺎ ﻧﺎﭘﺪﯾﺪ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺮﺳﯽ ﺍﺯ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﮐﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻧﺒﻮﺩ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺷﻤﻦ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺯ
ﻣﺨﻔﯿﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﻮﺩ ﯾﺎ ﻣﺨﻔﯽ ﺷﻮﺩ
9 - ﺍﮔﺮ ﭼﻨﯿﻦ ﺧﺒﺮﯼ ﻭ ﭼﻨﯿﻦ ﺟﺰﯾﺮﻩ ﺍﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺧﺒﺮ
ﺁﻥ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺳﺮﻋﺖ ﭘﺨﺶ ﺷﺪﻩ ﭼﺮﺍ ﺷﯿﻌﯿﺎﻥ ﻭ ﺣﺘﯽ
ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺁﻥ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺑﻪ ﻣﺤﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻫﺠﻮﻡ ﻧﺒﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ
ﺁﯾﺎ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺻﺤﺖ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ، ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺻﺪ ﻧﻔﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﻭ
ﺩﺷﻤﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﻧﺠﺎ ﺳﺮﯼ ﺯﺩﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ ؟
     
  
مرد

 
هله
     
  
مرد

 
‎علل فرضی طبیعی واقعه‎
توضیحات و علل فرضی مختلفی درباره حوادث مثلث برمودا ارائه شده است که معمول‌ترین فرضیات بر اساس مرگغیر طبیعی (زیرا هیچ جسدی تا کنون بدست نیامده است.) بنا شده است. این توضیحات عبارتند از:
جزر و مد ناگهانی دریا در نتیجه زلزله در اعماق دریا ، وزش بادهای مخرب و اختلالات جوی ، گویهای آتشفشان که موجب انفجار هواپیماها می‌شود، گرفتار آمدن در جاذبه یک گرداب یا گردباد که باعث سقوط و انهدام هواپیماها یا انحراف مسیر کشتی ها و مفقود شدن آن ها در آب می‌شود، تحت تاثیر نیرویی مغناطیسی قرار گرفتن و اختلالات امواج الکترومغناطیسی، ولی این دلایل توجیه قابل قبولی برای ناپدید شدن هواپیماها و کشتیهای متعدد در یک منطقه نیست.


‎علل فرضی غیر طبیعی واقعه‎
دستگیری و ربوده شدن به وسیله زیردریایی یا بشقاب پرنده‌هایی متعلق به کراتی دیگر که برای تحقیق درباره حیات و زندگی باستان و حال ما انسانها به کره زمین آمده‌اند، می‌تواند علتی غیر طبیعی برای توجیه وقایع باشد.
یکی از عجیب‌ترین پیشنهادات در این مورد بوسیله ادگار کایس ، پیشگو و روانکاو و حکیم در دهه پنجم قرن بیست ، ارائه شده است. به عقیده وی قرن ها قبل از کشف اشعه لیزر ، بومیان سواحل اقیانوس اطلس از کریستال به عنوان یک منبع انرژی و قدرت استفاده می‌کردند. به نظر کاین نوعی نیروی شیطانی القا شده از سوی آنها ، در عمق یک مایلی در قسمت غرب اندروس غرق شده که هنوز در برخی مواقع باعث از کار انداختن ابزار و وسایل الکتریکی کشتی ها ، هواپیماها و در نهایت نابودی آنها می‌گردد.
ام. ک. جساپ که یک فضانورد ، منجم و متخصص کره ماه است، در کتابش به نام در مورد بشقاب پرنده‌ها ابزار می‌دارد که ناپدید شدن کشتی های مشهور در مثلث برمودا ، به وسیله اجسام پرنده صورت گرفته است. وی مفقود شدن خدمه آن ها را نیز به اجسام مزبور ربط می‌دهد. به عقیده جساپ یوفوها هر چه هستند، حوزه مغناطیسی موقتی ایجاد می‌کنند که دارای طرحی یونیزه شده است و می‌تواند باعث متلاشی شدن یا ناپدید شدن هواپیماها و کشتی ها گردد. او روی این سوال کار می‌کردکه چگونه نیروی مغناطیسی کنترل شده و می‌تواند باعث نامرئی شدن گردد. نظریه میدان واحد انیشتین او را مجذوب کرده بود.


‎داستانی عجیب‎
‎حادثه‌ای در اثر اختلال زمانی در فرودگاه میامی رخ داد که هرگز توضیحی قابل قبول برای آن وجود نداشته است. این واقعه مربوط به یک هواپیمای مسافربری بود که برای فرود در باند آماده بود و با رادار مرکز کنترل هوایی ردیابی می‌گردید که ناگهان ده دقیقه از صفحه رادار ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر گشت. هواپیما بدون هیچ واقعه‌ای فرود آمد و خلبان و خدمه از آنچه افراد پایگاه می‌گفتند ابراز تعجب کردند، زیرا تا آنجا که به خدمه مربوط می‌شد، هیچ اتفاق غیر عادی نیفتاده بود. جالب این که ساعت های همه آنها حدود ده دقیقه از زمان واقعی عقب‌تر بود. در حالی که هواپیما درست 20 دقیقه قبل از این واقعه وقت اصلی را کنترل کرده بود و در آن هنگام هیچ اختلاف زمانی وجود داشت.
*. آیا مثلث برمودا و نقاط مشخص دیگر به صورت ماشینی عظیم عمل می‌کنند تا اختلالاتی بوجود آورند؟
*. آیا آنها می‌توانند گرداب هایی را چه در داخل و چه در خارج از جو بوجود آورند که اجسام و اشیا به داخل آنها بیفتد و به بعد زمان و مکانی دیگر منتقل شوند.]
هله
     
  
مرد

 
‎گذشته و آینده ی برمودا‎
به نظر می‌رسد که این منطقه طی زمان های متمادی گذشته نیز در افسانه‌ها به منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره‌ها»، «مثلث شیطان» ، «مثلث مرگ» ، «دریای بدبختی» ، «گورستان آتلانتیک» نامیده می‌شده است.
شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو 13 که یکی کاشف در زمین و دیگری درفضاست، شده است.
اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی‌شود، شاید به دلیل ایجادرعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی‌یابد.


‎نظرات دانشمندان پیرامون برمودا‎
پاره ای از این دانشمندان بر این اعتقادند که از مثلث برمودا، دریچه ای به دنیای دیگر گشوده می شود و این کشتی ها و هواپیماها از آن دریچه به بعد دیگری که برای ما ناشناخته است منتقل می شوند.
و گروهی دیگر گناه این حوادث را به گردن موجودات فضایی می اندازند و می گویند که ساکنان کرات دیگر، کشتی ها و هواپیماها را با سرنشینانش برای تحقیق به کرات خود می برند.
برخی دیگر نیز با توجه به فرضیه فرورفتن قاره افسانه ای آتلانتیس به زیر آب ، بر این باورند که در اعماق آب های مثلث برمودا، بلور عظیمی وجود دارد که اشعه ای قوی تر از لیزر از آن ساطع می شود و این اشعه کشتی ها و هواپیماها را ذوب می کند.در نقشه های قدیم قاره ای به نام «آتلانتیس» به چشم می خورد که امروزه اثری از این خشکی وجود ندارد، و دانشمندان حدس می زنند بر اثر وقوع فاجعه ای که ماهیت آن هنوز بر بشر معلوم نیست، در منطقه مثلث برمودا به اعماق اقیانوس فرورفته باشد.
دانشمند روسي مدعي كشف راز مثلث برمودا شد
دانشمند ژئوفيزيك و نظراتش : يك دانشمند ژئوفيزيك ساكن شهر وارونژ روسيه مدعي كشف يك علت طبيعي براي حوادث ناگوار مثلث برمودا شد
.
به گزارش ايسنا، ولاديسلاو بوكريف، در اين زمينه گفت: ويژگي عجيب مثلث برمودا توسط طبيعت برنامه ريزي شده است.


‎نظریات کوشچه‎
لارنس دیوید کوشچه محقق دانشگاه ایالت آریزونا در سال ۱۹۷۵ با انتشار کتابی به نام «اسرار مثلث برمودا برملا شد» اولین نظریه مخالف در این زمینه را منتشر نمود. تحقیقات وی در این کتاب شماری از اطلاعات نادرست و ناسازگار در مقاله بلیتزر را برملا نمود. وی در این کتاب به وجود ناسازگاریهای زیادی در گزارشات بلیتزر اشاره نمود و گفته‌های وی از زبان شاهدان عینی، افراد زنده مانده در حوادث و همچنین تمامی انسانهای درگیر را نادرست و غیرواقعی بیان نمود. وی بیان نمود که بسیاری از اطلاعات مهم در مقاله بلیتزر از قلم افتاده‌است و به هیچوجه کاملا بررسی نشده‌است. به عنوان مثال در داستان بلیتزر در مورد مفقود شدن قایق معروفی که قصد داشت دور دنیا حرکت کند و سرنشین آن دونالد کروهرست، بلیتزر به اسرار آمیز بودن این داستان اشاره نموده‌است در حالیکه شواهد روشنی در مورد دلایل مفقود شدن وی در دسترس است و یا همچنین در مورد کشتی حمل ذغال سنگ که بلیتزر آنرا اینطور بیان نمود که کشتی مذبور سه روز پس از ترک بندری در اقیانوس اطلس مفقود شده و دیگر هیچ ردپائی از آن یافت نشد بیان نمود که در گزارشات واقعی کشتیای با همین نام از بندری در اقیانوس آرام حرکت نموده‌است. همچنین کوشچه معتقد بود که درصد زیادی از حوادثی که بنام اسرار مثلث برمودا یاد شده، کاملا خارج از منطقه مثلث برمودا اتفاق افتاده‌است و در اغلب موارد راه اثبات این مدعا بسیار ساده بوده‌است. وی با جستجو در مقالات چاپ شده در روزنامه‌های وقت و همچنین اطلاع از وضع هوای گزارش شده در آن روز توانست وجود مغایرت‌ها در داستانهای بیان شده در مورد اسرار مثلث برمودا را برملا سازد.

‎نظریه های کوشچه‎
*. شمار کشتی‌ها و هواپیماهای مفقودشده در این گزارشات در مقایسه با شمار کشتی‌ها و هواپیماهای مفقودشده در دیگر مناطق اقیانوس، بهیچ وجه زیادتر نبوده‌است.
*. طوفانهای استوائی و گرمسیری بسیاری در این مناطق گزارش شده‌است و شمار گمشدگان در این گزارشات با توجه به تعداد این طوفانها نا متناسب، عجیب یا اسرارآمیز نمی‌باشد مضافا اینکه بلیتزر و نویسندگان دیگر در مقالات خود اشاره‌ای به این واقعیت ننموده‌اند.
*. اعداد و ارقام بیان شده در این گزارشات و تحقیقات آشفته اغراق آمیز می‌نماید، کشتی‌ها و قایق هائی مفقود گزارش می‌گردند درحالیکه آنها بلاخره به بندرها با تاخیر بازگشته بودند و این گزارش نشده‌است.
هله
     
  
مرد

 
بررسی مدارک موجود
با بررسی و پژوهش مدارک مربوط به حوادث مثلث ‏برمودا روشن می‏شود که ریشه بسیاری از آنها، فقط در مطبوعات است؛ آن هم نه مطبوعاتی نامعتبر و غیرقابل اعتماد که برای جلب مشتری و خواننده، مطلبی را منتشر می‏سازند.
غیرقابل اعتماد بودن مدارکی، مانند روزنامه‏ها و مجلات، در این گونه موضوعات، مساله‏ای نیست که نیازمنددلیل باشد؛ زیرا اگر کسی به این گونه رسانه‏ها اعتماد کند، به سرعت ‏با سؤالات فراوان روبه‏رو خواهد شد .
از این رو استناد به چنین مدارک و یامدارک و عناوین ناشناخته، هیچ مطالب علمی را اثبات نمی‏کند .
تبلیغات استعماری
استعمارگران و ابرقدرت‏های جهان – به ویژه آمریکا و رسانه‏های غربی– هر زمان که سیاست‏شان اقتضا کند، فضاهایی را ایجاد می‏کنند که بسیار اغفال کننده و وارونه نشان دهنده حقایق است .
در مورد «برمودا» نیز همین پدیده – به دلایلی که قبلا گذشت – اتفاق افتاده است .
مثال مشهور و جاری این مدعا، تبلیغات فریبکارانه آمریکا درباره تروریسم است . مجموعه تبلیغات جهانی درباره «تروریسم‏» برای کسی که آنروی سکه را ندیده باشد، تردیدی باقی نمی‏گذارد که فلسطینیان، حزب الله و ... ، تروریست هستند و آمریکا و اسرائیل، از خود دفاع می‏کنند!
تبلیغات جهت‌دار، درباره «مثلث ‏برمودا» و حادثه‏های آن نیز برای برخی افراد بی‏اطلاع و یا افسانه‏گرا، چنین تخیلی را پیش آورده که واقعا در آن جا خبر ویژه‏ای است.برای مثال همین شرایط، زمینه را برای سوءاستفاده برخی از فرصت‏طلبان، فراهم می‏ساخت . آنان با اختفای کشتی‏های خود، خبر از ناپدید شدن آن می‏دادند و از شرکت‏های بیمه، غرامت دریافت می‏کردند. سپس همان کشتی را با نام دیگر و تغییر بعضی از ظواهر، در نقطه‏ای دیگر به ثبت رسانده است.


برخی از این گزارشات در مورد مفقودین درواقع هیچگاه اتفاق نیافتاده‌اند. بطور مثال حادثه‌ای، با عنوان سقوط هواپیما گزارش شده که مدعاست هواپیمائی مسافربری، درسال ۱۹۳۷ از بندر دیتونا در فلوریدا در مقابل چشم صدها شاهد عینی پرواز نموده و در مثلث برمودا سقوط نموده‌است درحالیکه در روزنامه‌ها محلی آن زمان هیچ نوشته‌ای در اثبات این مدعا یافت نمی‌شود.

‎نظریه کلی کوشچه‎
فسانه‌ها و داستانهائی که بعنوان اسرار مثلث برمودا وجود دارد، توسط نویسندگانی منتشر شده که عمدا یا سهوا با داشتن تصورات نادرست، دلایل و مستندات ناقص و یا همچنین باپی روی از احساسات (sensationalism) نادرست سعی در نوشتن آنها نموده‌اند و این مقالات جعلی و تصنعی می‌باشند. منبع:بخش انتهای کتاب، صفحه ۲۷۷
مدلین رسبورتگارف دانشمند و محقق ایتالیایی قرن بیستم نیز در مورد بروزحوادث غیر عادی و خارق العاده در این منظقه پس ازتحقیقات زیاد به این نتیجه رسیده است که اغلب حوادث یاد شده در این منطقه تنها اغراق امیز نشان دادن برخی حوادث عادی بوده اند .برای مثال کشتی فرانسوی (BHG3566) که در سال ۱۹۷۷ در این منطقه ناپدید شد دو روز بعد در بندر ریجسرا دیده شد و شواهد حاکی از گم شدن این کشتی به مدت کوتاهی می‌کرد در حالی که هنوز هم برخی نویسندگان از این حادثه با نام کشتی وحشت یاد می‌کنند و بر این باورند که این کشتی در منطقه مثلث برمودا از بین رفته است و در تسخیر ارواح می‌باشد.
بررسی افسانه‏ی جزیره‏ خضراء 1
بررسی افسانه ‏ی جزیره‏ خضراء 2


‎دانلود مستند بسیار زیبای مثلث برمودا‎
Free download
هله
     
  
مرد

 
مثلث برمودا در یک برهه تاریخی سر زبانها افتاد و هر کس چیزی گفت مسلمونها جزیره خضرا گفتنش و برخی بهش اقامتگاه امام زمان اما در واقع محدوده جغراقیایی است که به خاطر واقع شدن در مسیر چند جریان اب و هوایی به سرعت تغییر جو پیدا میکنه و احتمالا رعد و برق گاهی باعث اختلال در دستگاههای برقی میشه و این موارد حالا کلا رفع شده و با وجودیکه بر سر یکی از پر ترافیکترین مسیرهای امریکای جنوبی قرار داره ما دیگه شاهد اتفاقی در اون نیستیم
Signature
مکن آنگونه که آزرده شوم از خویت .....دست بر دل نهم و پا بکشم از کویت
     
  
مرد

 
حقایقی در مورد مثلث برمودا

مثلث برمودا ناحیه‌ای بدنام در غرب اقیانوس اطلس شمالی است که به فعالیت‌های فراهنجار و مافوق طبیعی مشهور شده است. گفته می‌شود بیشتر از ۵۰ کشتی و ۲۰ هواپیما در این منطقه ناپدید شده‌اند. گرچه بسیاری از گزارش‌ها از این منطقه اغراق آمیز یا دروغ بوده است اما واقعیت‌هایی نیز وجود دارند،


۱ - مثلث شیطان


مثلث شیطان یا برمودا منطقه‌ای در بخش غربی اقیانوس آتلانتیک شمالی شامل سه راس برمودا، فلوریدا و پورتوریکو است. مساحت این ناحیه ۱۳۰۰ تا ۳۹۰۰ هزار کیلومتر مربع برآورد می‌شود و یکی از پر ترافیک ترین مناطق دریایی و هوایی به شمار می‌آید.


۲ - پرواز شماره‌ی ۱۹


شهرت مثلث برمودا پس از این واقعه جهانی شد؛ در سال ۱۹۴۵ اسکادران شماره‌ی ۱۹ نیروی دریایی ایالات متحده شامل پنج هواپیمای بمب افکن مجهز به اژدر در طول یک تمرین آموزشی معمولی در این منطقه به طور کامل ناپدید شدند. این هواپیماها قبل از پرواز کاملاً مجهز و چک شده بودند و آنچه بیشتر این حادثه را مرموز می‌کند ناپدید شدن این اسکادران در هوای صاف و در زمان صلح است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۳ - آب‌های سفید


قبلِ از دست دادن تماس رادیویی با سواحل جنوب فلوریدا رهبر پرواز ۱۹ گزارش‌های مرموزی را مخابره می‌کند. به گفته‌ی وی همه‌چیز و حتی اقیانوس حالت عجیبی به خود گرفته و آن‌ها در حال ورود به آب‌های سفید هستند، زمانی که هیچ چیز درست به نظر نمی‌رسد. با وجود تحقیقات طولانی دولت هیچ خبری از این پنج هواپیما و ۱۴ خدمه‌ی آن پیدا نشد و به این ترتیب نام شبح‌وار مثلث برمودا در ذهن‌ها تثبیت شد. گفته می‌شود آب‌های سفید حتی از فضا هم قابل مشاهده هستند.


۴ - ستاره‌ی آریل


اعتقاد بر این است که مثلث برمودا مسئول ناپدید شدن بیشتر از ۵۰ کشتی و ۲۰ هواپیما در طول قرن گذشته بوده است. در ۱۷ ژانویه ۱۹۴۹ هواپیمای ستاره‌ی آریل متعلق به بریتیش ایرویز آمریکای جنوبی در حالی که از کیندلی به سمت کینگستون جامائیکا پرواز می‌کرد، در شرایط آب و هوایی کاملاً آرام در این منطقه ناپدید شد و تاکنون هیچ اثری از هواپیما و ۷ خدمه و ۱۳ مسافر آن یافت نشده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
۵ - ملکه‌ی گوگرد


Sulphur Queen تانکر حمل گوگرد مذاب متعلق به نیروی دریایی آمریکا بود که با ۳۹ خدمه در ۴ فوریه سال ۱۹۶۳ و بعد از فرستادن یک پیام رادیویی عادی برای همیشه ناپدید شد. پس از بی‌فایده بودن تلاش‌ها برای تماس با این کشتی تیم‌های جستجو به محل اعزام شدند اما با بیشتر از دو هفته تلاش و جستجو فقط چند تکه‌ای که در تصویر بالا می‌بینید از این کشتی یافت شد. نگرانی اصلی از آنجا می‌آید که این کشتی نیز در مثلث شیطان ناپدید شده است.


۶ - سایکلوپ


U.S.S. Cyclops کشتی عظیم زغال سنگ بود که در سال ۱۹۱۸ پس از ترک بارابادوس به سمت بالتیمور بدون به جای گذاشتن هیچگونه اثری همراه با ۳۰۶ خدمه و مسافرش ناپدید شد. این بزرگترین ضربه‌ای است که تاکنون به نیروی دریایی آمریکا بدون نبرد وارد شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۷ - نرئوس


USS Nereus یکی از چهار کشتی زغال سنگ است که برای شرکت در جنگ جهانی اول در خدمت نیروی دریایی آمریکا قرار گرفته بود. نام این کشتی از الهه‌ی یونانی حافظ ملوانان می‌آید. زمانی پس از ۱۰ نوامبر ۱۹۴۱ در راه بازگشت به پورتلند از سنت توماس در جزایر ورجین این کشتی همراه با ۶۱ خدمه در همان مسیری که کشتی خواهرش، پروتئوس یک ماه پیش ناپدید شده بود، ناپدید شد.


۸ - پروتئوس


USS Proteus کشتی زغال سنگ نیروی دریایی آمریکا است که به کشتی تجاری تبدیل شده بود. در ۲۳ نوامبر ۱۹۴۱ زمانی که پروتئوس از سنت توماس در جزایر ورجین عازم بندری در ساحل شرقی ایالات متحده بود، این کشتی ۱۶۵ متری حامل ۵۸ خدمه و محموله‌ای از سنگ معدن بوکسیت آلومینیوم بدون هیچ ردی ناپدید شد، دو خواهر از سه خواهر دیگر این کشتی نیز به سرنوشتی همانند پروتئوس دچار شدند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 6 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
علم و دانش

اسرار نهفته در مثلث برمودا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA