انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 20 از 106:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 
امير آبادي: در مقابل استقلال بازي مي کنم

بازيکن تيم فوتبال فولادخوزستان که فصل گذشته در استقلال بازي مي کرد، گفت:درطول فصل در ديدار هاي مقابل استقلال بازي خواهم کرد و حرفه اي فکر مي کنم.

مهدي اميرآبادي روزپنجشنبه پس از ديدار مقابل پرسپوليس درجمع خبرنگاران، گفت: فوتبال يک ورزش حرفه اي است و مطمئن باشيد در ديدار مقابل استقلال براي تيمم با همه علاقه اي که به تيم سابق خود دارم بازي مي کنم و حتي اگر موقعيت گل داشته باشم آن را تبديل به گل مي کنم.

وي در خصوص اينکه جدايي از استقلال برايش دشوار نيست، ادامه داد: من در مقابل بازيکناني چون مجيدي و قرباني و خيلي از بازيکنان ديگر کسي نيستم و حتي آنها نيز اين شرايط را تحمل کرده اند.

بازيکن تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه در ديدار با پرسپوليس حواشي زياد بود اما به آن توجه نکردم زيرا نمي خواهم به هيچ عنوان در اين فصل وارد حاشيه شوم.

وي در خصوص تيم فوتبال فولاد خوزستان، تصريح کرد: حسين فرکي تيم بسيار خوبي را آماده کرده و مطئن باشيد در طول ليگ از فولاد چيز هاي بيشتري خواهيد شنيد.

وي در خصوص تغييرات ظاهري خود اظهار داشت: از ناحيه بيني دچار شکستگي شده بودم و به همين دليل آن را عمل کردم.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
فتح الله زاده: نکونام يکشنبه مي آيد

علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد .
علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد و اعلام کرد؛ براساس توافق صورت گرفته قرارداد جواد نکونام با استقلال روز يکشنبه به ثبت خواهد رسيد.

به گزارش گل توافقات اوليه دو طرف ، پرداخت مبلغي بيش از 500 هزار دلار تخمين زده مي شود. بايد منتظر نتيجه رسيدن اين انتقال بمانيم ؛انتقالي که به شدت پرسروصدا خواهد بود.

نکونام که کاپيتان تيم ملي ايران است ، سابقه حضور در تيمهاي پاس ، الوحده امارات و اوساسونا را دارد. او در زماني با 300 ميليون تومان گرانترين بازيکن ايران بود ؛ رقمي که امروز براي بازيکنان متوسط پرداخت مي شود.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
دور جديد تمرينات استقلال فردا آغاز مي شود

تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران پس از حضور آبي پوشان در اردوي تدارکاتي در ترکيه، فردا (شنبه) در تهران از سر گرفته مي شود.
شاگردان ''امير قلعه نويي'' که ديروز (پنجشنبه) پس از حضور در اردوي تدارکاتي 10 روزه در شهر استانبول ترکيه به تهران بازگشتند تمرينات خود را از روز شنبه در کمپ اختصاصي باشگاه استقلال پيگيري مي کنند.

اعضاي تيم فوتبال استقلال تهران روزهاي پنجشنبه و جمعه با نظر کادر فني به استراحت پرداختند.

''مجتبي جباري'' و ''فابيو جانواريو'' که روز پنجشنبه در آخرين ساعات مهلت نقل و انتقالات قرارداد خود را با باشگاه استقلال ثبت کردند در تمرين روز شنبه تيم استقلال در کنار ساير اعضاي تيم شرکت خواهند کرد.

همچنين ''علي فتح الله زاده'' مديرعامل باشگاه استقلال تهران فردا (شنبه) در محل تمرين آبي پوشان حضور خواهد يافت.

با پايان يافتن فصل و نقل انتفالات دوازدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران، قرارداد 22 بازيکن تيم فوتبال استقلال در هيات فوتبال استان تهران به ثبت رسيد.

اين بازيکنان را هاشم بيگ زاده، اميرحسين صادقي، ميلاد ميداودي، ميثم بائو، سياوش اکبرپور، سيدامين منوچهري، آرش برهاني، فريدون زندي، سيدمهدي رحمتي، جي لويد ساموئل، علي حمودي، سيدميثم حسيني، خسرو حيدري، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، رودريگو توزي، فابيو جانواريو، سيدحسين حسيني، کيانوش رحمتي، مجتبي جباري، محمد انصاري و آرمن طماسيان زرنه تشکيل مي دهند.

''محمد محمدي'' و ''ايمان مبعلي'' نيز که پيشتر با استقلال قراراداد ثبت و در اردوي تدارکاتي آبي پوشان در ترکيه نيز شرکت کرده بودند در روز پاياني نقل و انتقالات با فسخ قرارداد خود با باشگاه استقلال به ترتيب به تيم هاي راه آهن و پيکان تهران پيوستند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
استقلال مشکلي براي جذب مجيدي ندارد

دبير هيئت فوتبال استان تهران گفت: باشگاه استقلال مي‌تواند هم نکونام و هم مجيدي را جذب کند.
مجتبي عابديني درباره اينکه آيا باشگاه استقلال مي‌تواند جواد نکونام و فرهاد مجيدي را جذب کند گفت: حضور مجيدي و نکونام ارتباطي به پر بودن ليست استقلال ندارد. اين دو بازيکن با توجه به اينکه فصل قبل لژيونر بوده اند به عنوان سهميه بازيکن خارجي مي توانند جذب استقلال شوند. از سوي ديگر مجيدي سال گذشته قرارداد خود را با استقلال تمديد کرده و انتقالش به تيم الغرافه قطر موقت بوده است.

به گزارش فارس وي افزود: مجيدي اگر برگه تسويه حسابش را از باشگاه قطري بياورد مي تواند آن را متمم قرارداد فصل پيش خود با استقلال کند و قراردادش ثبت شود. مطمئن باشيد باشگاه ها براي جذب بازيکن به دنبال دردسر نيستند.

دبير هيئت فوتبال تهران در پاسخ به اين سؤال که باشگاه ها تا چه زماني براي ثبت قرارداد بازيکن خارجي فرصت دارند تصريح کرد: باشگاه ها تا اول مرداد فرصت دارند براي ثبت قرارداد بازيکنان خارجي خود اقدام کنند. همچنين هر باشگاه در طول فصل مي تواند دو بازيکن سهميه آزاد به خدمت گيرد. هر تيمي هم مي تواند 35 بازيکن داشته باشد که اکثر تيم ها فهرست بازيکنان زير 23 سال و پايه خود را پر نکرده اند.

روز گذشته فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بود شرايط جذب مجيدي را ندارند اما شب گذشته با حضور در يک برنامه تلويزيوني اعلام کرد که به صورت تلفني با مجيدي به توافق رسيده اند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
بائو: استقلال منتخب آسيا شده است

بازيکن تيم فوتبال استقلال از اين تيم به عنوان تيم منتخب آسيا ياد مي کند.
ميثم بائو در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: خوشبختانه استقلال در فصل نقل و انتقالات تقويت و تبديل به قوي ترين تيم فوتبال ايران شده است. با بازيکناني که اخيرا به تيم اضافه شده اند شرايط خيلي خوبي داريم. استقلال الان تبديل به تيم منتخب آسيا شده است و بايد در ليگ قهرمانان هم آقايي کند.

وي ادامه داد: استقلال اگر پارسال کهکشاني بود الان کهکشاني به توان 10 است. با اين تيم همه از ما انتظار قهرماني دارند و بايد انتظارات را برآورده کنيم. حيف است استقلال با اين تيم نتواند به قهرماني آسيا و ايران برسد.

بائو افزود: نگراني بابت فيکس شدن در ترکيب استقلال ندارم. بازيها زياد است و به همه بازيکنان بازي مي رسد. قلعه نويي هم مربي است که به مسايل حاشيه اي کاري ندارد و فقط بر اساس توانايي يک بازيکن به او بازي مي دهد. اگر قلعه نويي مي خواست بر اساس رابطه از بازيکنانش بازي بگيرد که الان موفق ترين مربي ليگ نبود.

وي خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ترکيه تمرينات خوبي انجام دادم و توانستم نظر قلعه نويي را جلب کنم. فکر مي کنم نظر او نسبت به من مثبت است و من زحمت مي کشم تا فيکس شوم.

بائو درباره ديدار استقلال مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: بازي آساني نيست. تيمهاي ميثاقيان سختکوش هستند و دفاعي بازي مي کنند. اميدوارم بتوانيم در حضور 100 هزار تماشاگر ليگ را با بردي پرگل شروع کنيم.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
بيک‌زاده: نکونام نيايد هم کهکشاني هستيم

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: بايدي براي قهرمان شدن استقلال در فصل آينده وجود ندارد اما در اين موضوع که استقلال اصلي ترين مدعي قهرماني است نبايد شک کرد.
هاشم بيک زاده اظهارداشت: شرايط استقلال کاملا ايده آل است. در ترکيه 3 بازي تدارکاتي انجام داديم و از هر لحاظ آماده هستيم. از شنبه هم تمريناتمان را در تهران آغاز کرده ايم و خوشبختانه با اضافه شدن همه نفرات تيم کاملي در اختيار داريم.

وي ادامه داد: استقلال تبديل به تيمي رويايي شده است. با اضافه شدن چند بازيکن تيم خوبي در اختيار داريم و حتي اگر نکونام نيايد هم کهکشاني هستيم. با آمدن نکونام که اوضاع استقلال خيلي بهتر مي شود. امسال هم در ايران مدعي هستيم و هم در آسيا. در واقع فقط به قهرماني ليگ فکر نمي کنيم و مي خواهيم قهرمان آسيا شويم.

بيک زاده با بيان اينکه بايدي براي قهرماني استقلال وجود ندارد، افزود: قطعا استقلال در کورس قهرماني حضور خواهد داشت اما بايدي براي قهرماني ما وجود ندارد. قهرمان شدن استقلال دور از دسترس نيست و هدف همه بازيکنان و کادر فني هم همين است اما نبايد براي قهرمان شدن فشار زيادي به استقلال وارد شود.

وي با اشاره به مشکلات مالي استقلال گفت: خود من چکي از باشگاه داشتم که برگشت خورده است. فتح الله زاده در صحبتي که با بازيکنان داشت قول داد تا قبل از اولين بازي در ليگ بخشي از قراردادها را پرداخت کند و من هم روي اين قول حساب کرده ام.اگر مشکلات مالي حل نشوند بازيکنان مشکل روحي پيدا مي کنند و نمي توانند با تمرکز کامل بازي کنند. استقلال اگر پارسال مشکل مالي نداشت و تمريناتش تعطيل نمي شد مي توانست قهرمان شود اما مشکلات مالي به اين تيم ضربه زد.

بيک زاده درباره ديدار استقلال مقابل آلومينيوم هرمزگان در اولين هفته ليگ برتر اظهارداشت: تيم آسان در ليگ نداريم و همه تيمها با انگيزه دو چندان مقابل استقلال قرار مي گيرند. ما بايد 2 برابر تيمهاي حريف بدويم و تلاش کنيم. تيمهاي ميثاقيان هم بسته بازي مي کنند اما ما تلاش مي کنيم ليگ را با يک برد پرگل شروع کنيم.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
جدايي مبعلي از استقلال به نفع ما شد

کاپيتان پيکان گفت: دقيقا نمي دانم مبعلي به خاطر تمديد قرارداد جباري از استقلال جدا شد يا نه ولي هرچه که بود به نفع ما رقم خورد.
محمدرضا طهماسبي در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت پيکان اظهار داشت: تيم ما شرايط خوبي دارد و تمرينات بدنسازي طوري بوده که تازه سبک شده و روي کارهاي تاکتيکي و کار با توپ تمرکز کرديم. فکر مي کنم رفته رفته تا بازي با صبا بدنها تقريبا به حالت معمول برگردد.

وي در خصوص حضور مبعلي در پيکان افزود: حضور مبعلي در پيکان به نفع ما است چون هم از لحاظ فني و هم تجربه بازيکن خيلي خوبي است و مطمئن باشيد کمک زيادي به تيم مي کند. دقيقا نمي دانم ايمان به خاطر تمديد قرارداد جباري از استقلال جدا شد يا نه ولي هرچه بود به نفع ما رقم خورد. شايد هم جو صميمي پيکان باعث شد نظرش عوض شود چون آنها يک ديدار دوستانه با ما در ترکيه انجام دادند.

کاپيتان پيکان تصريح کرد: تيم ما واقعا همدل و صميمي هست. کادر فني خيلي خوبي هم داريم که با بازيکنان رابطه اي دوستانه دارند. فکر مي کنم بتوانيم فصل خيلي خوبي در کنار هم رقم بزنيم چون واقعا وقتي تيمي يکدل باشد مي تواند به هر توفيقي که مي خواهد، برسد. در فوتبال صميميت هم فکر مي کنم به اندازه بقيه مسائل مهم است.

طهماسبي با اشاره به بازي با صباي قم گفت: بازي هاي اول معمولا براي همه تيم ها دشوار است. اولا بدن بازيکنان هنوز در شرايط معمول قرار ندارد چون تيم ها از شرايط بدنسازي بيرون نيامدند. دوما اين که شناخت آنچناني روي حريفان نيست و دقيقا تيم ها مثل هندوانه سربسته هستند با اين حال شايد بازي ما با صبا از اين لحاظ خوب باشد که ويسي نسبت به تيم سابقش شناخت دارد.

وي تاکيد کرد: ليگ امسال خيلي سنگين تر از سالهاي قبل است چون 4 و نيم تيم مي افتند. البته تيم ما براي نيافتادن نمي جنگد چون هدف ما با تيم خوبي که داريم گرفتن سهميه آسيا است. با تمريناتي که ويسي انجام مي دهد يقين بدانيد او مربي کاربلدي است. من از قبل طرز تفکر، حرف زدن و منش او را دوست داشتم و الان هم که سرمربي ما شده، خيلي به او نزديکيم. خيلي ها مي خواهند کار بزرگ سال قبلش با صبا را که سهميه گرفت، به شانس ربط دهند و زير سوال ببرند ولي ما بازيکنان و خود ويسي انگيزه داريم تا ثابت کنيم کارش شانسي نبوده است.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
قلعه‌نويي بدنبال نتيجه گيري در آسيا است

مربي تيم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نويي در ايران کارنامه خوبي دارد و به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.
کريم بوستاني درباره شرايط استقلال و اينکه گفته مي شود اين تيم کهکشاني بسته شد، عنوان کرد: بيشتر بازيکنان استقلال از فصل گذشته حفظ شدند و فقط جانواريو و توزي به اين تيم اضافه شدند. ساير نفراتي هم که امسال با استقلال قرارداد بستند در گذشته بازيکن همين تيم بودند.



مربي تيم فوتبال استقلال افزود: بازيکنان تيم خيلي با انگيزه هستند و در اردوي ترکيه هم رفاقت خوبي در تيم حاکم بود. امير قلعه نويي کارنامه خوبي در ليگ برتر دارد و امسال به دنبال اين است که در آسيا هم کارنامه خوبي داشته باشد به همين دليل چنين تيمي را تدارک ديده است. او به دنبال نتيجه گرفتن در آسيا است.



بوستاني تصريح کرد: کادرفني و بازيکنان از هيچ تلاشي فروگذار نيستند و اميدوار هستيم مشکلات مالي باشگاه هم حل شود. اگر بتوانيم در بازي اول 3 امتياز را از آن خود کنيم به طور حتم روحيه بسيار خوبي به تيم تزريق مي شود. بازي اول هميشه سخت است به خصوص با تيمي بازي داريم که ميثاقيان سرمربي تيم است و به راحتي به تيمي امتياز نمي دهد.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
يک ميليارد تومان فردا در حساب استقلال

معاون اقتصادي باشگاه استقلال از پرداخت يک فقره چک يک ميليارد توماني به اين باشگاه از سوي حامي مالي جديد آبي پوشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد 9 ميليارد توماني باشگاه استقلال با اسپانسر جديد آبي‌پوشان امضا و قرار شد اين شرکت تجاري طي پنج مرحله به تعهدات مالي خود در قبال قرارداد با استقلال عمل کند. در اولين مرحله حامي مالي جديد باشگاه استقلال يک فقره چک يک ميليارد توماني را که تاريخ وصول آن 29 تيرماه است در اختيار آبي پوشان قرار داده و اعلام آمادگي کرده در مراحل بعدي، تعهدات خود را عملي کند.

علي صلاحي، معاون اقتصادي باشگاه استقلال ضمن تاييد خبر فوق گفت: 9 ميليارد توماني که حامي جديد باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختيار باشگاه قرار مي‌گيرد. اولين مرحله پرداخت آن که يک ميليارد تومان است، طي چکي به تاريخ 28 /4/1391 در اختيار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت ميليارد تومان ديگر نيز طي چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرين موعد پرداخت آن در تاريخ 30/1/92 خواهد بود.

وي در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به اين شرکت تجاري که حامي مالي آبي پوشان است، گفت: قرار است تبليغات روي پيراهن تيم استقلال به مدت يک فصل به صورت انحصاري در اختيار اين شرکت تجاري قرار گرفته و 80 درصد از فضاهايي که در اختيار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرينات، محل اردوها و ... نيز به تبليغ برند، خدمات و محصولات اين شرکت تجاري اختصاص پيدا کند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
ماجدي: غيبت بازيکنان مشکلي ايجاد نمي‌کند

سرپرست تيم استقلال گفت که هنوز نتواسته‌اند زمين تمريني براي برگزاري تمرينات بعد از افطار فراهم کنند.
ميرشاد ماجدي در خصوص برگزاري ديدار استقلال و آلومينيوم در ساعت 22 يا 22:30 جمعه اظهار داشت: طبق قانون رفتار مي‌کنيم و تابع تصميمات سازمان ليگ هستيم.

سرپرست تيم استقلال در خصوص برگزاري تمرينات اين تيم بعد از افطار عنوان کرد: فعلاً که زمين تمريني نداريم چون کمپ استقلال از امکانات نور برخوردار نيست. فتح‌الله‌زاده ‌اکنون در ايران نيست و با علي اميري در اين خصوص بايد صحبت و تکليف نهايي را روشن کنيم.

وي با اشاره به اينکه فريدون زندي به دليل محروميت در ديدار اول استقلال غايب است گفت: فوتبال است و نمي‌خواهم از کلمات بدبياري و بدشانسي در هفته اول استفاده کنم اما غيبت برخي بازيکنان نظير جباري و رحمتي براي کادر فني روشن شده ولي فکر نمي‌کنم اين مسائل مشکلي در نتيجه‌گيري استقلال ايجاد کند.

ماجدي در خصوص شناخت کادر فني از آلومينيوم هرمزگان گفت: فکر مي‌کنم قلعه‌نويي و دستيارانش تا حدودي از اين تيم شناخت دارند و در هفته‌هاي اول هر کس، گل اول را بزند برنده خواهد بود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا باشگاه استقلال نامه‌اي براي بخشش قلعه‌نويي در هفته اول به کميته انضباطي ارسال نکرد، گفت: اين کار را انجام داديم اما کميته استيناف قبول نکرد. اميدوارم وقتي همه چيز را از AFC و فيفا الگوبرداري مي‌کنيم اين مسائل را هم مثل آنها انجام دهيم. در ابتداي ليگ هستيم و چه بهتر بود که قلعه‌نويي و ميثاقيان روي نيمکت هر دو تيم مي‌نشستند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
صفحه  صفحه 20 از 106:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA