انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 35 از 82:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  81  82  پسین »

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ


مرد

 
پل اسکولز آزرده توسط تأخیر در شروع مسابقات




پل اسکولز اعتراف کرد که او در جریان شروع فصل در تاریخ 20 آگوست که به دلیل پوشش تلوزیونی دوباره برنامه ریزی شده است، دچار خارش خواهد شد!

پل اسکولز در گفتگو با شبکه MUTV، در این خصوص اظهار داشت:" این در گذشته گاهی اتفاق افتاده است. بازی خارج از خانه با تیم اورتون یک بازی بزرگ است و این یکی از مسابقاتیست که تلوزیون میخواهد زنده باشد. این تنها راه است، این کمی ناامید کننده است که شما میتوانید به همان سرعتی بروید که شما میتوانید به دیدار یکشنبه بروید. اما ما باید تا دوشنبه صبر کنیم و امیدوار باشیم که ما میتوانیم برنده بازی باشیم".
پل اسکولز اعتراف کرد که به دست آوردن آمادگی برای حمله دیگر به سوی عنوان کار سختیست اما احساس میکند مسابقات تور DHL بسیار سودمند خواهد بود.

وی ادامه داد:" ما تنها 2 یا 3 روز کار میکنیم پس ما هنوز راه درازی برای به دست آوردن آمادگی مسابقات داریم. با امیدواری، در 10 روز آینده ما آماده و مشتاق برای رفتنیم و این دشوار است. از هر فوتبالیست که بپرسید، به طور عمده سخت ترین بخش فصل اجراء فوتبال با مقداری اینجا و آنجاست. این حیاتیست و همه ما آنچه را که برای آمدن یک فصل جدید نیاز داریم را میدانیم. من نخواهم گفت رو به جلو نگاه میکنم اما میدانم این کاریست که ما انجام میدهیم، و میخواهیم که در 2 یا 3 هفته از آن احساس سود کنیم. هنگامی که مسابقات 7 یا 8 هفته برگزار نمیشود، شما کمی از فوتبال لذت میبرید، در حال حاضر بازگشت و بازی کردن دوباره فوتبال خوب است. بدیهیست که این برای ریه ها و پاها دشوار است، اما ما در بازگشت در 2 هفته یا بیشنر در چیزهایی در نوسان خواهیم بود".

پل اسکولز تنها در ماه ژانویه تصمیم به بیرون آمدن از بازنشستگی گرفت، این بدان معناست که او در تابستان گذشته پس از انتخاب آویزان کردن کفشها بسیار متفاوت بود.
او در ادامه به خاطر دارد:" در این زمان در سال گذشته من در جایی در پرتغال بودم. من از اینکه درگیر پیش فصل نشده بودم خوشحال بودم، اما 12 ماه بعد، من مشتاقانه در انتظار آن بودم و بودن بخشی از آن لذت بخش بود. امیدوارم که ما بتوانیم فصل موفقی داشته باشیم. همانظور که گفتم، ما میدانیم که این بخش دشوار فصل برای همه است اما دیدن دوباره جوانان و ترکیب آنها با هم عالیست. این چیزیست که هنگامی که برای مدتی از آن دور بوده اید دلتان برایش تنگ میشود. بازیهای دوستانه بخشی عظیمی از آن هستند".

پل اسکولز در بخش انتهایی مصاحبه خود اذعان داشت:" شما میتوانید تمامی تمریناتی که دوست دارید را انجام دهید اما این مسابقات واقعاً در تناسب اندام شما حساب میشود و ما قبلاً در آفریقای جنوبی بوده ایم و میدانیم مسابقات دشواریست. ما به خوبی در زمان مسیر 2 مسابقه خواهیم بود و بازی در چین به علاوه 3 مسابقه دیگر نیز هست. همه چیز در مورد تناسب اندام در این زمان از سال است پس ما امیدواریم که بتوانیم از این مسبقات با احساس اندکی قوی تر بیرون بیاییم.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
سر الکس فرگوسن :خرید های جدیدی در راه است



سر الکس امروز فاش کرد که یک یا دو بازیکن دیگر در طول این پنجره نقل و انتقالات به منچستر یونایتد منتقل میشوند .

سر الکس امروز ظهر در کنفرانس خبری که باشگاه برای معرفی نیک پاول و شینجی کاگاوا ترتیب داده بود به خبرنگاران گفت :"ما احتمالا یک یا دو بازیکن دیگر جذب میکنیم .وقتی تورنمنت ملی بزرگی در جریان است معمولا نقل و انتقالات دچار تاخیر میشوند اما حالا که یورو تمام شده ما در تلاشیم که بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم .

ما همیشه در همان ابتدای تابستان بازیکنان مورد نظرمان را جذب میکنیم .در مورد کاگاوا ما مذاکرات خوب و طولانی داشتیم که برای چندید هفته طول کشید .در مورد پاول ما داریو گرادی (مدیر فوتبال باشگاه Crewe Alexandra) را میشناختیم و میدانستیم که به ما کمک میکند تا کار انتقال را سریع انجام دهیم .
من از داریو در مورد اینکه ایا نیک میتواند هافبک وسط بازی کند پرسیدم .داریو و خود نیک عقیده دارند که انجا بهترین پست برای او است پس همه ما در این مورد هم عقیده ایم .ما امیدواریم که او تبدیل به یک هافبک وسط شود .ما قصد داریم که او را در این زمینه اموزش دهیم .

در مورد پست کاگاوا ،او جلوتر از نیک بازی میکند .ما نباید خیال کنیم که یک بازیکن میتواند به کل روش بازی ما را تغییر دهد اما او میتواند تفاوت هایی ایجاد کند .او در یک سوم اخر زمین برتری خوبی به ما میدهد .اگر بتواند همین رکورد گلزنی خوبش را ادامه دهد ان وقت او یک بازیکن بسیار خوب برای ما است .

شینجی با ما به افریقا و چین می اید پس شما او را خیلی زود در ترکیب تیم خواهید دید .او به محض اینکه جا بیفتد و با بعضی از عبارات فوتبالی که ما استفاده میکنیم اشنا شود دیگر مشکلی نخواهد داشت .او میتواند به راحتی در اولین بازی لیگ حضور داشته باشد .من هیچ مشکلی با این مسئله ندارم .

در مورد نیک ،من فکر میکنم که او باید اندکی از لحاظ بدنی و فیزیکی پیشرفت کند به هر حال او هنوز یک پسر 18 ساله است .اما او در ترکیب 25 نفره تیم اصلی قرار دارد و هر روز با ما تمرین میکند .

فوتبال همیشه موقعیت هایی را در اختیار بازیکنان جوان قرار میدهد و ما هم همیشه به جوانان فرصت دادیم
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
خرید جوئل کاسترو پریرا


باشگاه منچستر یونایتد با جوئل کاسترو پریرا ( Joel Castro Pereira )، دروازه بان پرتغالی باشگاه Neuchatel Xamax سوئیس، قرارداد امضاء کرد. این دروازه بان متولد 28 / 06 / 1996 هست.

پی نوشت: بر خلاف شایعات چند روز گذشته در خصوص جذب دروازه بان جوان اسپانیایی، این خبر به واسطه تأیید وب سایت رسمی باشگاه، بی تردید موصق هست. همنچنین این وب سایت خرید شان گاس رو هم تأکید کرد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
مواجه دیمیتار برباتوف با زندگی در برزخ، بدون سیل پیشنهادات به سوی استادیوم اولدترافورد



دیمیتار برباتوف میتواند در شروع فصل جدید خود را در برزخ باشگاه منچستر یونایتد بیابد، با عدم وجود جوینگدانی برای مهاجم تبعید شده.

با وجو قراردادن دیمیتار برباتوف در لیست فروش، باشگاه منچستر یونایتد برای مهاجم 31 ساله که در فصل گذشته تنها در 5 بازی لیگ برتر از ابتدا به میدان رفته پیشنهادی دریافت نکرده است. 3 باشگاه مالاگا، بایر لورکوزن و پاریس سنت ژرمن همگی با انتقال بازیکن بلغاری در ارتباط بوده اند اما تاکنون هیچ باشگاهی جدول پیشنهادی برای مهاجم رانده شده باشگاه منچستر یونایتد ارائه نداده است.

دیمیتار برباتوف که در فصل گذشته در پشت سر وین رونی، دانیل ولبک و خاویر هرناندز قرار گرفت، قصد دارد حرفه رنجور و بیمار خو را در جاهای دیگر احیاء کند. اما وی با وجود آینده ای نا مشخص، شامل تیم منچستر یونایتد بود که برای انجام تور پیش فصل، در روز دوشنبه انگلستان را به مقصد آفریقای جنوبی ترک کرد. باشگاه منچستر یونایتد به موجب بند تمدید قرارداد 1 ساله در مفاد قرارداد وی، از سرمایه گذاری بی سابقه خود حمایت کرد و او قادر نبود که در فصل گذشته به صورت رایگان باشگاه منچستر یونایتد را ترک کند، اما سر آلکس فرگوسن میگوید که او میتواند باشگاه منچستر یونایتد را در تابستان امسال ترک کند و هر 2 طرف مشتاق به پیدا کردن باشگاهی هستند که مایل به در اختیار گرفتن او دارد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
دانیل ولبک در تقلاء با باشگاه منچستر یونایتد برای پرداخت حقوق هفتگی 60.000 پوندی



مذاکرات بیشتر با دانیل ولبک در برنامه ریزی باشگاه منچستر یونایتد قرار دارد، پس از عدم توافق با ستاره انگلیسی بر سر قرارداد جدید.

دانیل ولبک 21 ساله به 12 ماه آخر قرارداد فعلی خود با حقوق هفتگی 16.000 پوند وارد شده و پس از استقرار خود در باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان، خواهان افزایش قابل توجه دستمزد خویش است. این قابل درک است که دانیل ولبک حقوق هفتگی در حدود 60.000 پوند میخواهد و معتقد است که وی حق دارد این افزایش قابل توجه دستمزد را به دست آورد. او در 38 بازی فصل گذشته 12 گل به ثمر رساند و جلوتر از دیمیتار برباتوف و خاویر هرناندز بوده است. وی همچنین در 4 دیدار تیم ملی انگلستان در مسابقات یورو 2012 از ابتدا به میدان رفت و گل پیروزی بخش به یادمانی برای حذف تیم ملی سوئد را به ثمر رساند.

باشگاه منچستر یونایتد تمایل دارد بر سر دستمزد خود گفتگو کند و ترجیح میدهد تا دانیل ولبک در شرایط یکسان با فیل جونز، تام کلورلی و کریس اسمالینگ باشد که همگی 40.000 در هفته حقوق دریافت میکنند. اما موضع باشگاه منچستر یونایتد در موقعیتی ناجور به نظر میرسید، و در حال حاضر پل پوگبا و ازکیل فرایرز، جوانان شدیداً دارای امتیاز، پس از عدم توافق بر سر قراردادهای جدید، باشگاه منچستر یونایتد را ترک کردند. رئیس باشگاه منچستر یونایتد از تضمین آینده دانیل ولبک و اجراء نشدن تمدید قرارداد وی ناامید است و او از دیوید گیل خواسته تا با این بازیکن برای پیدا کرده راه مصالحه گفتگو کند.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
دو تيم باشگاه انگليسي و اسپانيايي عناوين گران‌قيمت‌ترين باشگاه‌هاي ورزشي جهان را به خود اختصاص دادند.



به نقل از فوربس، تيم منچستريونايتد با دراختيار داشتن سرمايه‌ مالي بالغ بر 2.23 ميليارد دلار، گران‌ترين باشگاه ورزشي کنوني جهان به شمار مي رود. اين باشگاه که عمده‌ترين فعاليتش در فوتبال است، متعلق به خانواده گليزرهاي آمريکايي است.

پس از آن رئال مادريد نيز که در عرصه فوتبال فعاليت گسترده‌اي دارد و با در اختيار داشتن ستارگاني بزرگ و گران‌بها، چندين سال است که عنوان «کهکشاني» را به خود اختصاص داده، با سرمايه‌اي بالغ بر 1.88 ميليارد دلار در رده دوم اين فهرست جاي گرفته است.

در رده سوم تيم نيويورک يانکي آمريکا که در رشته‌هاي مختلف فعاليت داشته اما بخش گسترده آن به راگبي مربوط مي شود با 1.85 ميليارد دلار در رده سوم است. نيويورکي يانکي در اين رتبه با باشگاه دالاس کابوي که در زمينه بسکتبال فعاليت چشمگيري دارد، در يک سطح قرار دارد.



فهرست باشگاه‌هاي گران‌قيمت جهان به شرح زير است:


1- منچستريونايتد انگليس، 2.23 ميليارد دلار- فوتبال


2-رئال مادريد اسپانيا، 1.88 ميليارد دلار - فوتبال


3-نيويورک يانکي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار - راگبي


4- دالاس کابوي آمريکا، 1.85 ميليارد دلار- بسکتبال


5-واشنگتن رداسکينز، 1.56 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


6-لوس آنجلس داجرز ، 1.4 ميليارد دلار- راگبي


7- نيوانگلند پاتريوت، 1.4 ميليارد دلار – فوتبال آمريکايي


8- بارسلونا اسپانيا، 1.31 ميليارد دلار- فوتبال


9-نيويورک جيانتس آمريکا، 1.3 ميليارد دلار- فوتبال آمريکايي


10- آرسنال انگليس، 1.29 ميليارد دلار – فوتبال


ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
عکس از اولین بازی از تور 2012 در دوربان ...

AmaZulu FC 0-1 United

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

بعضی از خبرگزاری ها میگوید:فرگوسن گفته ما برنده جدال بر سر جذب ون پرسی شده ایم و به دوستان نزدیکش گفته که ون پرسی به منچستر خواهد آمد و او مطمئن است که او و رونی زوجی سهمگین را تشکیل خواهند داد و مبلغ این پیشنهاد هم گفته شده که 20 میلیون پوند بوده و آرسنال پذیرفته!!!!

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
فرگوسن سال 1986 مربی یونایتد شد
اون موقع لیورپول 18 بار و یونایتد 7 بار قهرمان جزیره شده بود گفت اومدم لیورپول رو از اون بالا پایین بیارم و این کار رو انجام داد، حالا یونایتد 19 و لیورپول 18
فرگوسن تو این مدت با خیلی از مربی ها تیم ها جنگید یه دوره با بلکبرن ، یه دوره با لیدز ، یه دوره با نیوکاسل ، یه دوره با آرسنال آرسن ونگر 2-3 بار جام رو داد گفت ما جام رو پس میگیریم و پس گرفت ، مورینیو اومد 2 سال پیاپی چلسی رو بعد از 50 سال قهرمان کرد اومد ورفت فرگوسن دوباره قهرمان شده 3 بار متوالی ، گاس هیدینگ اومد و رفت ، کارلتو اومد یه سال قهرمان شد و فرگوسن سال بعد جبران کرد و حالا مانچینی اومده و سیتی رو با کلی پول قهرمان کرد حالا فرگوسن گفته ما برمیگردیم و مطمئن باشید دوباره ما جام رو پس میگیریم.

هیچ تیمی جای یونایتد رو نمیگیره

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

مدير سائوپائولو : منچستر يونايتد پيشنهاد بسيار مهم 35 ميليون يورويي خود را برای خرید لوکاس مورا ارائه کرده است!!
او در این باره اضافه کرده ما دوست داریم منچستر کمی پیشنهاد خود را افزایش دهد.
منچستر یونایتد می خواهد هر طوری شده تا قبل از شروع بازی های المپیک این ستاره 19 ساله را به خدمت بگیرد

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 35 از 82:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  81  82  پسین » 
ورزش
ورزش

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA