انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 36 از 82:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  81  82  پسین »

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ


مرد

 

و در میان تعجب همگان دروازه بان جوان اسپانیایی دیوید دخیا بهترین شوت گیر لیگ برتر شناخته شد!!
درصد گرفتن شوت: 77/9%
جمع کل سیو ها : 102
جو هارت در رده دوم قرار گرفت

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
سر آلکس فرگوسن معتقد است که منچستر یونایتد روند موفقیت خود را حتی پس از بازنشستگی وی ادامه خواهد داد.

سر آلکس فرگوسن که در فصل گذشته مغلوب خریدهای میلیون دلاری منچسترسیتی و چلسی شد و در کسب جام با یونایتد ناموفق ماند‏‌، باور دارد که جانشین وی بر روی نیمکت اولدترافورد می‌تواند موفقیت‌های وی در سالهای گذشته را ادامه دهد و کار غیر ممکنی را پیش‌ رو ندارد‏:‌:::::: ” البته‏‌، زندگی پس از من نیز ادامه دارد. بدون شک! منچستر یونایتد یک باشگاه است و تاریخ غنی آن می‌تواند با هرچیزی مقابله کند. ما از سراسر جهان حمایت می‌شویم و این خود به تنهایی انتظارات را از ما بیشتر می‌کند.

اما!‌ با توجه به ساختار باشگاه‏‌، کار جانشین آینده من غیر ممکن نیست! باشگاه به یک سرمربی باتجربه نیاز دارد و من فکر نمی‌کنم با توجه به انتظاراتی که از این فرد می‌رود، باشگاه به سرمربیان جوان بها دهد. اما هیچکس این پیشنهاد را رد نخواهد کرد، هر قدر هم که دشوار باشد!“

پیرمرد 70 ساله‌ اسکاتلندی معتقد است که با توجه به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم، داشتن امکانات فوق العاده در تمرینات و مالکیت بزرگترین ورزشگاه لیگ برتر‏، به این معنی است که هدایت یونایتد برای کسی که ‌می‌خواهد جا پای سر آلکس بگذارد، آنقدرها هم دلهره آور نیست:” این یک باشگاه با پایه مستحکم است. ما یک ورزشگاه فوق العاده‏‌، یک زمین تمرین عالی و بازیکنان جوانان خوبی را در اختیار داریم. اگر با دقت نگاه کنید، من می‌توانم با بازیکنان 22 یا 23 ساله یک تیم کامل را تشکیل دهم - دهیا‏، رافائل، اسمالینگ، جونز، اوانز، کلورلی، پاول، چیچاریتو، لینگارد، ولبک و کاگاو - این بازیکنان در آینده نه چندان دور در تیم یونایتد حضور پیدا خواهند کرد، پس این سمت برای جانشین من به هیچ وجه دلهره آور نخواهد بود.

هر کسی که به باشگاه می‌آید، سبک خاص خود را دنبال می‌کند. ولی ما یک الگو و پایه اصلی داریم که وی باید بر طبق آن کار کند.“


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
اسکولز به جوانان منچستر یونایتد ایمان دارد

اسکولز که به تازگی در تور DHL با جوانان منچستر یونایتد تمرین کرده است به حمایت از آنان پرداخت و اذعان کرد که به آینده آن​ها ایمان دارد.

به نقل از سایت رسمی منچستر یونایتد، هافبک کهنه کار یونایتد که در بازی روز چهارشنبه بازیکنان جوانی از جمله لینگارد، مارنیک ورمیل، دیوید پتروچی و فدریکو ماکدا را کنار خود می​دید، پس از پیروزی ۱-۰ اعلام کرد که بازیکنان جوان منچستر یونایتد از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هستند و آینده روشنی را برای آنها تصور می کند.

اسکولز طی مصاحبه ای که با MUTV داشت گفت: "من بسیار خوشحال هستم که این بازیکنان جوان را در تیم داریم. من نزدیک نیم فصل با آن​ها تمرین کرده ام و می​دانم که چقدر پتانسیل بالایی دارند."

" آنها ثابت کردند که ذخایر سال​های آینده منچستر یونایتد خواهند بود و در آینده همه چیز را مال خود خواهند کرد چون عطش قهرمانی در آن​ها کاملا مشخص است. این یک شانس بزرگ است که چنین جوانانی نسل آینده ما باشند."

نکته جالب این بود که وقتی از اسکولز سوال شد که آیا دوست دارد خودش مربی جوانان تیم باشد، هافبک بازیساز انگلیسی از پاسخ گویی امتناع کرد و از مربی کنونی جوانان "وارن جویس" تجدید کرد!

وی تاکید کرد: "واقعا تفاوتی وجود ندارد. من فقط برای مدت کوتاهی با وارن کمک کردم، 3،2 ماه قبل از اینکه مجددا به تیم برگردم. اما وارن برای آنها خیلی وقت​گذاری کرد، او کاری کرد که اکنون به اینجا رسیده​اند! آنها بازیکنانی هستند که سخت تلاش می​کنند و از انگیزه بالایی برخودارند، ما (اسکولز، ریو فردیناند، مایکل کریک) فقط نیاز داشتیم تا کمی در این سفر آنها را تقویت کنیم کنیم. بقیه کار به عهده خود آن​ها است.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
50 میلیون پوند در دستان فرگوسن

سر آلکس فرگوسن سرمربی شیاطین سرخ بیش از 50 میلیون پوند دیگر برای باز پس گیری عنوان قهرمانی از همشهری خود در دست دارد.

به نقل از فوتبال اکسپرز - سرمربی کهنه​کار شیاطین سرخ که تا این لحظه 23 میلیون پوند برای خرید شینجی کاگاوا و نیک پاول خرج کرده است، بیش از 50 میلیون پوند دیگر برای خرید های جدید در دست دارد.

نصف این مبلغ اختصاص داده شده برای متقاعد کردن رابین فن پرسی به حضور در اولدترافورد که 10 میلیون پوند بیشتر از پیشنهاد رد شده هفته پیش توسط این ستاره هلندی است.

نصف دیگر این مبلغ مختص انتقال لوکاس مورا ستاره 19 ساله برزیلی است. لوکاس که فوتبال خود را در سائوپائولو برزیل آغاز و به ستاره این تیم تبدیل شده یکی از اعضای تیم ملی برزیل در مسابقات المپیک لندن نیز هست. البته پیش از این 3 پیشنهاد یونایتد برای لوکاس مورا رد شده است ولی با این وجود فرگوسن امیدوار است لوکاس مورا را به اولدترافورد بیاورد.

اما در هر دو مورد این تیم رقیبان سرسختی دارد. منچسترسیتی و یوونتوس رقیبان یونایتد برای امضای قرارداد با فن پرسی هستند در حالی که منچستریونایتد باید در نبردی دیگر بر سر انتقال لوکاس مورا، با اینترمیلان ایتالیا رقابت کند.

آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال دیشب تایید کرد که راه برای انتقال فن پرسی باز است، در حالی که قبلاً اعلام کرده بود می​خواهد وی را در آرسنال نگه دارد. وی ادامه می‌دهد: " اگر این انتقال بخواهد رخ دهد، آن ها این انتقال را انجام می‌دهند. ولی من در هر صورت کاری را که به سود منافع آرسنال باشد انجام می​دهم. من باور دارم که خوشحال بودن هر بازیکن بسیار مهم است." فن پرسی پیش از این اعلام کرده بود: "از مسیری که آرسنال در پیش گرفته ناراحت است."

آرسنال آخرین بار در سال 2005 موفق به کسب جام حذفی انگلستان شده و پس از آن در هیچ تورنمنت معتبری نتوانسته عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
آژاکس کیپ تاون - منچستر یونایتد



گزارش مسابقه :
آژاکس کیپ تان 1-1 یونایتد

وینگر پرتغالی یونایتد موفق شد در وقت های اضافه با به ثمر رساندن گل تساوی ، یونایتد را از شکست در دومین مسابقه تور آفریقا که اخرین مسابقه در این قاره نیز محسوب میشد ، نجات دهد .
مهمترین اتفاقات مسابقه در 5 دقیقه پایانی بازی رخ داد ، زمانی که با به ثمر رساندن گل توسط آژاکس آنها شاگردان سرآلکس را شوکه کردند .

یار تعویضی ، الکاردو ون گران در دقیقه 86 زمانی که تیمش را روی کرنر ارسالی با ضربه سر صاحب گل کرد ، تصور میکرد با این گل پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورده است اما دقایقی بعد ، بعد از اینکه تونیکلیف و پاول موقعیت هایی را از دست دادند ، به به از موقعیت ایجاد شده درون محوطه روی سانتر ورمیجل نهایت استفاده را کرد و بازی را به تساوی کشاند .

شاید به نوعی درام دقایق پایانی مسابقه ، لحظات قبل از آن 85 دقیقه را از ذهن ها پارک کرد . با وجود باران سیل آسا قبل از شروع مسابقه ، نمیتوان انکار کرد که روی زمین بازی و کیفیت بازی تاثیری نداشت . ولی مشکل بزرگتر دو تیم عدم هماهنگی در یک سوم پایانی بازی بود ، مدافعین یونایتد با مشکل عدم هماهنگی و شناخت متقابل نسبت به بازی یکدیگر روبرو بودند .

بازیکن تازه وارد یونایتد کاگاوا نیز در این بازی 75 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد ، و میتوان گفت قوی ظاهر شد اگر نخواهیم بگوییم تماشایی کار کرد ! او در پست هافبک تهاجمی پشت سر تک مهاجم تیم خاویر هرناندز قرار داشت و چندین حرکت خوب انجام داد و حتی میتوانست در دقیقه 60 روی پاس هرناندز دروازه حریف را از فاصله 6 یاردی باز کند که این اتفاق رخ نداد .

ورزشگاه گرین پوینت کیپ تاون نیز شاهد حضور وووزلا بود ، اگرچه میتوانستیم صداهایی همچون هیاهوی روزهای حاضر در الدترافورد را نیز بشنویم ، و البته طرفدارانی که با پیراهن قرمز یونایتد خود را آراسته بودند .
اما دو موقعیت مهم حریف در نیمه اول توسط کاما بیلیات ایجاد شد ، ابتدا وی در دقیقه 20 موقعیتی را از دست داد و سپس در دقیقه 45 ، در صحنه ای که به سختی اسکات ووتن مدافع جوان یونایتد محک خورد ، روی ضد حمله ناامیدانه کار کرد .

اما بهترین موقعیت یونایتد در نیمه اول در دقیقه 34 ایجاد شد زمانی که سانتر ووتن ، هرناندز را در فرصتی خوب صاحب توپ کرد اما ضربه سر این مهاجم با واکنش وسترولد دروازه بان سابق لیورپول همراه شد و این فرصت خوب هدر رفت .

دقایق پایانی نیمه اول نیز پاس بلند کریک میتوانست در فاصله 6 یاردی ، با ضربه هرناندز و یا والنسیا یونایتد را صاحب گل کند که هیچ یک از این دو موفق به انجام این کار نشدند ، با این وجود میتوان گفت این میزبان بود که با سری بالا زمین را در نیمه اول ترک کرد .

نیمه دوم درخشان تر پیگیری شد و والنسیا در همان 15 دقیقه ابتدایی صاحب موقعیت شد ، ضربه کاگاوا نیز دقایقی بعد به گل تبدیل نشد .
در حالی که 22 دقیقه به پایان فرصت داشتیم ، سرالکس دست به 4 تغییر زد ، اولین بازی بازیکن جدید یونایتد ، نیک پاول در این مسابقه ثبت شد ، او در کنار تونیکلیف ، لینگارد و به به وارد زمین شد .

بن اموس دقیقه 75 شوت زیبای فنتانی را از فاصله 18 یاردی به خوبی مهار کرد او دقایقی بعد نیز بار دیگر واکنش خوبی داشت اما سرانجام در دقیقه 86 روی سانتر ارسالی با ضربه ون گران مغلوب شد تا هواداران سرمست از پیروزی و برتری مقابل یونایتد به پایکوبی بپردازند .

اما در حالی که زمان اندکی به پایان مسابقه داشتیم ، تلاش یونایتد نتیجه داد و فشار ان ها باعث شد تا به به با فرصت طلبی مناسب ، دروازه حریف را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند .

ترکیب استفاده شده یونایتد در این مسابقه :

United: Amos; Vermijl, Wootton, Ferdinand, Blackett; Valencia (Tunnicliffe 68), Carrick, Scholes (Powell 68); Anderson (Lingard 68); Kagawa (Berbatov 77), Hernandez (Bebe 68)

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
گزارش مسابقه : به روایت عکس
آژاکس کیپ تان 1-1 یونایتد





آژاکس کیپ تان 1-1 منچستریونایتد
1391-5-1
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
تمجید سر الکس از بازیکنان جدید



سر الکس فرگوسن از نمایش امروز خرید های جدید تیمش رضایت دارد .



رئیس پس از تساوی 1_1 تیمش به MUTV گفت:"امروز بازی نزدیک و فشرده ای بود .ان ها برای ما مشکلات زیادی درست کردند و ما تصمیم گرفتیم که چندین تغییر ایجاد کنیم و بازیکنان جوانتر را وارد میدان کنیم.


شینجی خیلی خوب بود .او بازیکن باهوش و سریعی است که همیشه با سر بالا بازی میکند و میداند که چه موقع پاس بدهد .

نیک پاول هم پسر بااستعدادی است .او چند جلسه تمرینی از بقیه اعضای تیم عقبتر است به همین خاطر تنها در 30 دقیقه پایانی بازی کرد تا اندکی در شرایط بازی قرار بگیرد اما این پسر استعداد خوبی است .


به به سال گذشته به طور قرضی به بشیکتاش رفت اما در همان ابتدا دچار مصدومیت شدیدی شد و بقیه فصل را از دست داد.

امروز احتمالا نخستین بازی وی در طی هشت ماه گذشته بوده است پس او باید از گلی که زده خوشحال باشد.

ما باید ببینیم که فصل برای او چطور پیش میرود .



ما بعد از گل خوردن واکنش نشان دادیم و سرعت بازی را زیاد کردیم .امروز جو بسیار خوبی هم در استادیوم وجود داشت .

حالا ما 16 ساعت پرواز به سوی شانگهای چین در پیش داریم و اولین کاری که باید بکنیم این است که از این پرواز ریکاوری کنیم ."
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

10 هفته مصدومیت دیگر برای اسمالینگ



کریس اسمالینگ مدافعی که انتظار میرفت یکی از اعضای تیم بریتانیا برای حضور در المپیک باشد ، با مصدومیتی که برایش حاصل شد ، این مسابقات را از دست داد وی همچنین شانس حضور در تور 2012 را نیز از دست داد با این حال سرآلکس امیدوار بود وی با شروع فصل آماده باشد .

اما عمل جراحی برای ریکاوری مصدومیت به این معنی است که وی ابتدای فصل را از دست میدهد .

رئیس در گفتگو با MUTV گفت :

او با توجه به مصدومیتی که داشت نیاز به عمل جراحی داشت که این موضوع میتواند باعث دوری 10 هفته ای وی از میادین بشود ، او جوان است و با مصدومیتی روبرو شده و ما تمام تلاشمان را میکنیم تا به بهترین نحو ممکن به او کمک کنیم تا هر چه سریعتر بهبود یابد و بتواند به تیم بازگردد .
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
منتخب صحبت های دیروز سر الکس در کنفرانس مطبوعاتی



گیگز و بازی تا بعد از 40 سالگی

رایان به راحتی میتواند بعد از فصل پیشرو هم به بازی کردن ادامه دهد .

ریو هم به عوان یک دفاع وسط اگر مراقب خودش باشد توان بازی کردن تا 37 سالگی را هم دارد .
تائید پیشنهاد برای ون پرسی

مشخصا ارسنال اعلام کرد که ما برای خرید ون پرسی پیشنهاد داده ایم .

اصولا ما سعی میکنیم که مراحل مربوط به خرید بازیکن را تا اخرین لحظات و زمانیکه انتقال قطعی شده است را مخفی نگه داریم .وقتی این احتمال وجو دارد که کار انتقال به سرانجام نرسد چه فایده ای دارد که در مورد ان صحبت کنیم .

باشگاه های دیگری هم هستند که به ون پرسی علاقه مند هستند .ما فعلا فقط علاقه مندیمان را نشان دادیم این جایی است که در حال حاضر ما در ان قرار داریم .


کاگاوا

شینجی و پارک شباهت های زیادی با هم دارند ، هر دو بسیار با انضباط و پرتلاشند .

نمایش های وی در تمرینات فوق العاده بوده است .ما از او بسیار راضی هستیم .او هم مثل پارک بسیار حرفه ای است و کار کردن با وی لذت بخش است .او هیچ مشکلی برای جا افتادن در این باشگاه نخواهد داشت .


ان ویژگی هایی که ما در کاگاوا دیدیم که باعث شد برای خریدش اقدام کنیم را او دقیقا دارد در تمرینات نشان میدهد .الان بازیکنان دیگر هم ان ویژگی ها و کیفیتش را دارند در تمرینات میبینند .

او سریع است ،توانایی بازی با هر دو پا را دارد و امار گلزنی بسیار خوبی هم دارد .او دارد عالی کار میکند و من ازش بسیار راضی هستم .
فاجعه لیگ قهرمانان فصل گذشته دیگر تکرار نمیشود
اتفاقات فصل گذشته لیگ قهرمانان در فصل پیشرو تکرار نمیشود .در طی چند سال گذشته ما در مراحل گروهی به جوانتر ها و نیمکت نشین ها فرصت بازی میدادیم و نتیجه هم میگرفتیم اما سال پیش نتیجه معکوس داد .

ما تیم را بیش از حد تغییر دادیم .ما امسال همچین کاری را تکرار نمیکنیم .
من فکر میکنم که ما بی دقت بودیم .ضربه کشنده بازی 3_3 با بازل بود جاییکه ما باید در نیمه اول 5 گل میزدیم .


ما در بازی خانگی در برابر بنفیکا بدشانس بودیم چون خیلی خوب بازی کردیم اما ضربه اصلی همان تساوی در مقابل بازل بود .ان ها در مقابل بایرن نشان دادند که یک تیم معمولی هستند .

ان ها در بازی اول با بایرن خوش شانس بودند درست همانطور که در بازی برابر ما خوش شانس بودند اما در بازی برگشت بایرن ان ها را نابود کرد .
در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایا تیم فعلیتان شانسی برای قهرمانی در اروپا دارد


اوه بله ، قطعا

هیچ شکی در این باره نیست .

فراموش نکنید که ویدیچ فصل پیش فقط 6 بازی در لیگ برای ما انجام داد و فلچر را هم در اکثر اوقات در اختیار نداشتیم .
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
امروز در کیپ تاون (شنبه 31 تیر )



نيک کوپاک و جما تامپسون خبرنگارهاي Manutd.com همراه با تيم به تور تابستاني پيش فصل رفتند تا اخرين اخبار را از درون کمپ تيم براي شما پوشش دهند.

15 از شهر بارانی و مرطوب کیپ تاون به شما سلام میکنیم .من از دوستانم شنیدم که امروز هوا در منچستر افتابی است اما من ترجیح میدم که همینجا باشم البته در صورتی که امروز جایگاه خبرنگارا سرپوشیده باشد !

امروز ساعت 17:30 دومین بازی تدارکاتیمون با تیم اژاکس کیپ تاون برگزار میشود و طبق وعده سر الکس باید منتظر حضور کاگاوا از ابتدا در میدان باشیم .(جما)



15:30 حضور ما در کیپ تاون بسیار کوتاه است چون بلافاصله بعد از بازی تیم با پروازی 16 ساعته عازم شانگهای چین میشود .من به اندازه کافی خوش شانس بودم و تا به حال دو بار به چین سفر کردم و باید بگویم که انجا کشور بزرگ و زیبایی است .شانگهای شهری است که من خیلی مشتاقم تا بازدید کنم و مطمئنم که بازی با یاران انلکا و دروگبا جذاب و دیدنی خواهد بود .

و مهمتر از همه من بیصبرانه منتظر دیدن استقبال با شکوه هواداران از تیم هستم .من هنوز اون فریاد های چینی ها در سال 2005 و 2007 که به انجا رفتیم را فراموش نکردم .جو فوق العاده ای بود .(جما)

ما کم کم باید عازم استادیوم شویم تا در جایگاه مخصوص مستقر شویم به محض رسیدن به انجا دوباره اینجا را اپدیت میکنیم .



17:10 ترکیب تیم :اموس ، ورمیجل ، ووتان ، فردیناند ، بلاکت ، والنسیا ، کریک ، اسکولز ، اندرسون ، کاگاوا ، هرناندز



19:50 با گل دقایق پایانی به به موفق شدیم که کار را به تساوی برسانیم و بازی با نتیجه 1_1 تمام شد .نیک پاول جوان هم در نیمه دوم به بازی امد و نمایش خوبی ارائه کرد .ما الان میخواهیم با رئیس و بازیکنا بعد بازی مصاحبه کنیم پس وقتی که به هتل برگشتیم در خدمت شما واهیم بود !(جما)

22:20 من از مدت زمان حضورم در اریقا واقعا لذت بردم اینجا واقعا کشور زیبایی است و من حتما در اینده دوباره به اینجا سفر میکنم .

ما داریم اماده می شویم تا به فرودگاه برویم و سفر 16 ساعته هوایی مان به سوی شانگهای چین را اغاز کنیم .پس دوشنبه ظهر منتظر وبلاگ "امروز در شانگهای "ما باشید.شما را در چین میبینیم .(جما )
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 36 از 82:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  81  82  پسین » 
ورزش
ورزش

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA