انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 32 از 93:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  92  93  پسین »

London Olympics 2012 | رویداد مهم المپیک ۲۰۱۲ لندن


مرد

 
خبرهای فوری
ندا شهسواري پينک پنگ باز کشورمون در دور اول به حريف نيجريه ايش 3_2 باخت و حذف شد.

حذف اولين المپيکي کشورمان از گردونه رقابت ها ،
ندا شهسواري در يک ديدار نزديک نتيجه را واگذار کرد
ندا شهسواري اولين بانوي المپيكي تنيس روي ميز اولين ست ديدار خود را در رقابت هاي المپيك 2012 لندن با برد آغاز
كرد.

ندا شهسواری، ۲۵ ساله از کرمانشاه، که تنها ورزشکار زن ایرانی در رشته تنیس روی میز زنان بود، با شکست در برابر حریف نیجریایی اش، اوشونایکه اولوفونکه، در مرحله مقدماتی حذف شد.






الهه احمدي به فينال تفنگ بادي صعود کرد
به افتخار این شیر زن ایرانی = نزنی بی معرفتیه

'الهه احمدي' به فينال ماده تفنگ بادي 10 متر بازي هاي المپيک 2012 لندن صعود کرد.

در اين مرحله احمدي با 394 امتياز در رده پنجم قرار گرفت و به همراه هشت ورزشکار ديگر راهي فينال شد.
جام بزرگ هم با 391 امتياز در رده چهل و سوم ايستاد و از صعود به مرحله بعد بازماند.
در اين مرحله ورزشکاراني از لهستان و چين با 399 امتياز در رده هاي اول و دوم ايستادند و نمايندگان روسيه و چين با 398 امتياز سوم و چهارم شدند.
احمدي به همراه سه ورزشکار ديگر 397 امتيازي شد و در رده پنج مشترک قرار گرفت تا در ميان 9 ورزشکار راه يافته به فينال باشد.
مرحله نهايي اين ماده ساعت 14:30 امروز به وقت تهران برگزار مي شود.


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 

برنامه رقابت‌های دوومیدانی‌کاران ایران در لندن

همچون دوره پیشین بازی‌ها این امین نیکفر خواهد بود که به عنوان نخستین دوومیدانی‌کار ایرانی ساعت 10 صبح روز 13 مرداد - 3 آگوست وارد گود می‌شود و موفقیت او تاثیر مثبتی بر عملکرد سایر دوومیدانی‌کاران خواهد گذاشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، پس از او نوبت به کاوه موسوی می‌رسد. به محض پایان یافتن رقابت‌های پرتاب وزنه، پرتابگران چکش از ساعت 11 و 15 دقیقه وارد دایره پرتاب این رقابت می‌شوند. این نخستین حضور موسوی در بازی‌های المپیک است؛ اما این امید از موسوی می‌رود که بتواند همچون بازیهای گوانگ‌جو با شگفتی فینالیست شود. او اگر فینالیست شود، دو روز بعد در فینال به مصاف حریفان خواهد رفت.

سومین دوومیدانی‌کار ایرانی در المپیک، محمد ارزنده خواهد بود که عصر روز نخست از ساعت 19 و 50 دقیقه در دور مقدماتی با حریفان رقابت می‌کند. این نخستین حضور محمد ارزنده در المپیک است. او در صورت فینالیست شدن، روز 14 مرداد به مصاف رقبایش می‌رود.

روز دوم دوومیدانی

ایران در روز دوم رقابت‌های دوومیدانی نیز سه نماینده خواهد داشت. سجاد هاشمی در دوی 400 متر، رضا قاسمی در 100 متر و ابراهیم رحیمیان در پیاده روی.

رضا قاسمی از ساعت 10 صبح (به وقت محلی) روز 14 مرداد در دور ابتدایی به مصاف حریفان می‌رود. او در صورت صعود به مرحله بعد دو ساعت بعد باید در راند اول با حریفان خود رقابت کند. دور نیمه نهایی دوی 100 متر ساعت 8 شب یک روز بعد خواهد بود و در همان شب، سریع‌ترین مرد دنیا مشخص خواهد شد.

سجاد هاشمی در مقدماتی دوی 400 متر ساعت 10 و 30 دقیقه روز 14 مرداد به مصاف حریفان می‌رود. مرحله نیمه نهایی این ماده یک روز بعد ساعت 21 خواهد بود و فینال 400 متر در شب 16 مرداد برگزار می‌شود.

پیاده روی 20 کیلومتر هم ساعت 17 روز 14 مرداد خواهد بود. این رقابت در یک مرحله برگزار می‌شود و تنها نماینده ایران در آن ابراهیم رحیمیان است.

روز چهارم دوومیدانی

دوومیدانی ایران در روز سوم نماینده‌ای ندارد، اما روز شانزدهم مرداد (روز چهارم) می‌تواند روز خوبی برای دوومیدانی ایران باشد.
احسان حدادی ساعت 10 صبح روز شانزدهم مرداد در مرحله مقدماتی پرتاب دیسک به مصاف حریفان می‌رود، اما فینال این ماده یک روز بعد ساعت 19 و 45 دقیقه به وقت محلی خواهد بود که امیدواریم این روز تاریخی‌ترین روز دوومیدانی ایران باشد.

لیلا رجبی نیز تنها در روز شانزدهم مرداد با حریفان رقابت می‌کند. مرحله مقدماتی پرتاب وزنه ساعت 10 و 45 دقیقه صبح خواهد بود و عصر همان روز فینال این ماده برگزار می‌شود.

راند نخست دوی 800 متر صبح روز شانزدهم مرداد خواهد بود. مرحله نیمه نهایی 800 متر ساعت 8 شب روز هفدهم مرداد است و یک روز پس از آن فینال 800 متر برگزار می‌شود.

روز پنجم دوومیدانی

رقابت احسان حدادی می‌تواند این روز را برای دوومیدانی ایران بسیار تاریخ‌ساز کند، اما به غیر از او، روح‌الله عسگری در دوی 110 متر با مانع نیز با حریفان رقابت می‌کند. مراحل نیمه نهایی و فینال دوی 110 متر با مانع نیز شب هجدهم مرداد خواهد بود.

* بیوگرافی دوومیدانی‌کاران کشورمان

احسان حدادی

تاریخ تولد: 30 دی 1363
محل تولد: تهران
وضعیت تاهل: مجرد
مهم‌ترین عناوین: رکورددار پرتاب دیسک آسیا. نفر سوم جهان در سال 2011. دو طلای بازی‌های آسیایی در سال‌های 2006 و 2010. چهار طلای قهرمانی آسیا در سال‌های 2005، 2007، 2009 و 2011. دو مدال برنز و نقره جام جهانی دوومیدانی.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1381
مدرک تحصیلی: دیپلم

سجاد مرادی

تاریخ تولد: 10 فروردین 1362
محل تولد: لردگان. چهارمحال و بختیاری
وضعیت تاهل: متاهل
مهم‌ترین عناوین: رکورددار دوهای 800 و 1500 متر ایران. مدال طلای بازی‌های آسیایی 2010 در ماده 800 متر. مدال نقره بازی‌های آسیایی 2010 در ماده 1500 متر. یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در 800 متر قهرمانی آسیا. یک مدال نقره 1500 متر قهرمانی آسیا. مدال طلای 800 متر بازی‌های داخل سالن در سال 2009. مدال برنز 4 در 400 متر بازی‌های داخل سالن سال 2007. دو مدال نقره دوهای 800 و 1500 متر داخل سالن قهرمانی آسیا. مدال طلای 800 متر دانشجویان جهان در سال 2009.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1377
مدرک تحصیلی: کارشناسی تربیت بدنی

امین نیکفر

تاریخ تولد: 13 دی ماه 1360
محل تولد: سن خوزه - آمریکا (پدرش ایرانی و مادرش آمریکایی است.)
وضعیت تاهل: مجرد
مهم‌ترین عناوین: رکورددار پرتاب وزنه ایران. مدال طلای بازی‌های داخل سالن آسیا در پرتاب وزنه در سال 2009. مدال طلای داخل سالن قهرمانی آسیا در سال 2004. مدال نقره بازی‌های کشورهای اسلامی.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1383
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد تربیت بدنی

روح‌الله عسگری

تاریخ تولد: 18 دی 1360
محل تولد: گندمان - چهارمحال و بختیاری
وضعیت تاهل: مجرد
مهم‌ترین عناوین: رکورددار دوی 110 متر با مانع ایران. مدال برنز 110 متر با مانع قهرمانی آسیا. یک مدال نقره داخل سالن آسیا.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1378 تاکنون.
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه برکلی

کاوه موسوی

تاریخ تولد: 5 خرداد 1364
محل تولد: تبریز
وضعیت تاهل: مجرد
مهم‌ترین عناوین: رکورددار پرتاب چکش ایران. نایب قهرمان پرتاب چکش بازی‌های آسیایی سال 2010.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1382
مدرک تحصیلی: دیپلم

ابراهیم رحیمیان

تاریخ تولد: 8 تیر 1360
محل تولد: بابل
وضعیت تاهل: متاهل
مهم‌ترین عناوین: رکورددار پیاده روی ایران. دارنده مدال نقره غرب آسیا.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1377
مدرک تحصیلی: دیپلم

سجاد هاشمی

تاریخ تولد: 1370
محل تولد: تبریز
وضعیت تاهل: مجرد
مهم‌ترین عناوین: رکورددار دوی 400 متر ایران
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1385
مدرک تحصیلی: دیپلم

رضا قاسمی

تاریخ تولد: 1366
محل تولد: اصفهان
وضعیت تاهل: مجرد
مهم‌ترین عناوین: رکورددار دوهای 100 و 200 متر ایران.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1390
مدرک تحصیلی: کارشناسی تربیت بدنی

محمد ارزنده

تاریخ تولد: 8 آبان 1366
محل تولد: بروجن. چهار محال و بختیاری
وضعیت تاهل: مجرد
مهم‌ترین عناوین: رکورددار پرش طول ایران.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1383
مدرک تحصیلی: کارشناسی تربیت بدنی

لیلا رجبی (تاسیانا ایلیوشچانکا)

تاریخ تولد: 29 فروردین 1362
محل تولد: بلاروس (رجبی اصالتا بلاروسی است و پس از ازدواج با یکی از دوندگان ایرانی ملیت خود را تغییر داده است.)
وضعیت تاهل: متاهل
مهم‌ترین عناوین: رکورددار پرتاب وزنه ایران. مدال برنز بازی‌های آسیایی 2010. مدال طلای بازی‌های داخل سالن آسیا در سال 2009. مدال طلای قهرمانی آسیا در سال 2010.
مدت حضور در تیم ملی: از سال 1386
مدرک تحصیلی: کارشناسی
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

رقابت های فوتبال المپیک

گروه A؛ بریتانیا، اروگوئه، سنگال، امارات

بریتانیا: تیمی که به عنوان بریتانیا در این رقابت ها حضور پیدا کرده، البته نماینده همه کشورهای بریتانیایی نیست. 5 بازیکن از ولز و 13 بازیکن انگلیسی، تیم استیوارت پیرس را تشکیل می دهند و نماینده ای از اسکاتلند و جمهوری های ایرلند در این تیم دیده نمی شود ( در واقع بازیکنان این کشورها حاضر نشدند در تیم بریتانیا بازی کنند). ستاره اصلی تیم که بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست، رایان گیگز، ستاره باتجربه منچستریونایتد است، که در 37 سالگی فرصت پیدا کرده تا در یک تورنمنت مهم حضور پیدا کند.

تیم پیرس مدعی اصلی صعود از این گروه محسوب می شود و اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، می توانند راهی مرحله بعد شوند. در حالی که تیم ملی انگلیس و البته سایر تیم های بریتانیا سال هاست هیچ افتخاری در سطح بین المللی کسب نکرده اند، بسیاری از بریتانیایی ها امیدوارند این تیم بتواند به این ناکامی ها پایان بدهد.

سنگال: فوتبال سنگال بعد از درخشش در نیمه اول دهه گذشته، کم کم رو به افول گذاشت و در رقابت های جام ملت های آفریقا نیز نتوانست به افتخاری دست پیدا کند. اما ستاره های جوان این کشور توانستند به عنوان آخرین تیم، با عبور از عمان، راهی المپیک لندن شوند، این می تواند نوید بخش روزهای درخشان تری باشد. پاپیس سیسه، مهاجم گلزن نیوکاسل، ستاره اصلی سنگال در این رقابت هاست؛ بازیکنی که بسیاری را به یاد دوران اوج الحاجی دیوف در فوتبال اروپا انداخته است.

امارات: این اولین حضور اماراتی ها در رقابت های المپیک است. آنها در مرحله انتخابی، در 7 دیدار از 10 بازی شان به پیروزی رسیدند و جواز حضور در این رقابت ها را به دست آوردند. با این وجود آنها شانس چندانی برای صعود از این گروه ندارند و انتظار نمی رود که بتوانند مانند عراق در المپیک آتن شگفتی ساز شوند. احمد خلیل، ستاره الاهلی، بزرگترین امید اماراتی ها در این رقابت هاست که در 14 بازی برای تیم زیر 23 سال این کشور، 14 بار گلزنی کرده است.

اروگوئه: مدال طلای فوتبال در دو دوره اخیر به آرژانتین رسید اما این تیم نمی تواند در این دوره از قهرمانی اش دفاع کند و آن هم به دلیل درخشش اروگوئه است. فوتبال اروگوئه در چند سال اخیر و با حضور دوباره اسکار تابارز به تیم ملی این کشور، بار دیگر به روزهای خوبش بازگشته و بعد از کسب مقام چهارمی در جام جهانی و قهرمانی در کوپا آمریکا، آنها اکنون به دنبال قهرمانی در المپیک هستند؛ عنوان که از سال 1928 تاکنون نتوانسته اند به آن دست پیدا کنند. ستاره های اصلی اروگوئه در این رقابت ها، لوئیس سوارس و ادینسون کاوانی هستند که بهترین زوج خط حمله رقابت ها را تشکیل داده اند.

گروه B؛ مکزیک، کره جنوبی، گابن، سوئیس

مکزیک: هرچند تیم مکزیک در این رقابت ها جاناتان دوس سانتوس و کارلوس ولا را در اختیار ندارد، با این وجود مدعی اصلی این گروه محسوب می شوند. مکزیکی به راحتی و با شکست دادن همه رقبا، از منطقه کونکاکاف صعود کردند . مکزیکی ها در المپیک پکن نیز حضور نداشتند و در المپیک آتن در همان مرحله گروهی حذف شدند اما به احتمال بسیار زیاد نتایج بسیار بهتری در این رقابت ها کسب خواهند کرد. مارکو فابیان، ستاره جوان گوادالاخارا که در 10 بازی برای تیم المپیک مکزیک، 12 بار گلزنی کرد، ستاره اصلی این تیم محسوب می شود.

کره جنوبی: حضور در رقابت های المپیک برای کره ای ها به یک سنت تبدیل شده است. آنها در 6 دوره اخیر این رقابت ها حضور داشتند؛ هرچند تنها یک بار و آن هم در المپیک آتن توانستند از دور گروهی صعود کنند. این بار نیز با حضور تیم هایی مانند سوئیس و مکزیک، آنها کار دشواری برای عبور از مرحله گروهی در پیش دارند. ستاره اصلی تیم، پارک چو یونگ است؛ بازیکنی که فصل گذشته در تیم آرسنال فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرد اما با تجربه ترین بازیکن تیم کره محسوب می شود و نقش زیادی برای صعود این تیم از دور گروهی ایفا کند.

گابن: شگفتی ساز منطقه آفریقا؛ تیمی که بالاتر از ساحل عاج و آفریقای جنوبی به رقابت های المپیک رسید. آنها می توانند در مرحله گروهی نیز شگفتی ساز شوند و خود را به مراحل بالاتر برسانند. پیر امریک آبامیانگ، محصول آکادمی جوانان میلان که اکنون در سن اتین بازی می کند، می تواند ستاره گابن در این رقابت ها باشد.

سوئیس: تیم سوئیسی که در این رقابت ها حضور دارد را بازیکنانی تشکیل داده اند که سال گذشته با تیم زیر 21 ساله های سوئیس در رقابت های قهرمانی اروپا به عنوان نایب قهرمانی رسیدند. البته دو ستاره اصلی تیم، ژردان و خاکا شکیری که در این تابستان به بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ پیوستند، در این رقابت ها حضور ندارند. دیه گو بنالیو، دروازه بانی که تجربه حضور در رقابت های جام جهانی را در کارنامه دارد، می تواند ستاره اصلی سوئیس در این رقابت ها باشد.



گروه C؛ برزیل، نیوزلند، مصر، بلاروس

برزیل: برزیلی ها مدت هاست که برای رسیدن به طلای المپیک، مدالی که هرگز نتوانسته اند در رشته فوتبال به آن دست پیدا کنند، تلاش می کنند. آنها این بار هم به عنوان یکی از مدعیان پای به رقابت ها می گذارند و با داشتن بازیکنانی مانند مارسلو، تیاگو سیلوا، هالک و نیمار از شانس زیادی برخوردارند اما فراموش نکنیم که برزیلی ها چهار سال قبل با داشتن ستاره ای مانند رونالدینیو نیز از کسب این عنوان بازماندند. آنها کار دشواری برای عبور از مرحله گروهی ندارند اما در مراحل بالاتر و در مقابل تیم هایی مانند اروگوئه و اسپانیا ممکن است دچار مشکل شوند.

مصر: هیچ تیم آفریقایی به اندازه مصر، از تجربه حضور در رقابت های المپیک برخوردار نیست؛ البته آنها که 11 بار در المپیک حضور پیدا کردند، آخرین بار در رقابت های المپیک بارسلون در سال 1992 حضور داشتند. با توجه به تعطیلی لیگ مصر به دلیل فاجعه پورت سعید، تیم المپیک مصر این فرصت را داشت تا در دیدارهای تدارکاتی زیادی شرکت کند؛ اتفاقی که البته می تواند به ضرر این تیم نیز تمام شود. مروان محسن، مهاجم جوان تیم ملی مصر، که 20 گل ملی در کارنامه دارد، ستاره اصلی تیم المپیک کشورش نیز محسوب می شود.

بلاروس: بلاروس که برای اولین در رقابت های المپیک حضور پیدا کرده، با کسب مقام سوم در رقابت های زیر 21 سال های اروپا در سال قبل، به المپیک لندن راه یافت. سرمربی این تیم معتقد است برزیل مدعی اصلی این گروه محسوب می شود اما تیم چیزی از مصر و نیوزلند کم ندارد. دیمیتری باگا، ستاره جوان باته بوریسوف، که در همه دیدارهای فصل گذشته این تیم در چمپیونزلیگ حضور داشت، ستاره اصلی بلاروس در این رقابت ها می تواند باشد.

نیوزلند: حضور استرالیا در منطقه آسیا، این فرصت را برای نیوزلند فراهم کرده تا به راحتی در رقابت های المپیک و جام جهانی حضور پیدا کند. آنها بعد از اولین حضور در المپیک در رقابت های المپیک پکن، اکنون برای دومین بار حضور در این رقابت ها را تجربه می کنند. مشکل اصلی تیم نیوزلند، پایین بودن میانگین سنی این تیم است که می تواند در دیدار مقابل تیم هایی مانند برزیل و مصر برای آنها دردسرساز شود. کریس وود که 7 بازی ملی نیز در کارنامه اش دیده می شود، ستاره اصلی نیوزلند در این رقابت هاست.

گروه D؛ اسپانیا، مراکش، ژاپن، هندوراس

اسپانیا: با قهرمانی در دو یورو و یک جام جهانی، اکنون قهرمانی در رقابت های المپیک در کارنامه اسپانیایی ها خالی است. البته این تیم ستاره هایی مانند کاسیاس، اینیستا و ژاوی را در اختیار ندارد، با این وجود آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند. خوان ماتا که در رقابت های یورو تنها 5 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، ستاره اصلی اسپانیا در این رقابت ها می تواند باشد. البته نباید جوردی آلبا را نیز فراموش کرد که در جناح چپ خط دفاعی اسپانیا بازی های بسیار خوبی به نمایش گذاشت و می تواند ستاره اسپانیایی ها در المپیک نیز باشد.

مراکش: هرچند پیم فربیک، سرمربی هلندی مراکش، تیمش را یکی از شانس های کسب مدال معرفی کرده اما حتی صعود این تیم از مرحله گروهی هم می تواند موفقیت بزرگی برای آنها باشد. البته تیم مراکش در رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های آفریقا نمایش های بسیار خوبی داشتند و امیدوارند تا بتوانند این روند را در المپیک نیز ادامه دهند. عبدالعزیز بارادا، هافبک تیم ختافه، با تجربه بازی در لالیگا می تواند ستاره مراکش در این رقابت ها باشد.

هندوراس: این سومین حضور هندوراس در رقابت های المپیک است و البته آنها امیدوارند تا بتوانند نسبت به دوره قبل در پکن که بدون امتیاز از دور رقابت ها کنار رفتند، نتایج بهتری کسب کنند. بسیاری از بازیکنان هندوراس تجربه بازی در رقابت های بین المللی را ندارند و این می تواند برای آنها گران تمام شود. ماینور فیگوروآ، بازیکن ویگان، یکی از بازیکنان بالای 23 سال تیم است که هندوراسی ها امیدوارند تجربه او بتواند به کمک تیم شان بیاید.

ژاپن: سومین تیم آسیایی رقابت ها که البته نسبت به دو تیم دیگر از شانس بیشتری برای صعود به مراحل بالاتر برخوردار است. هرچند شینجی کاگاوا، ستاره فوتبال ژاپن، در این تیم حضور ندارد اما حضور بازیکنانی مانند هیروشی کیوتاکه، تاکاشی اوسامی، گوتوکو ساکای، یوکی اتسو و هیروکی ساکای که همگی تجربه بازی در بوندس لیگا را دارند می تواند کمک زیادی به این تیم برای رسیدن به مراحل پایانی جام بکند.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

برنامه بازیها:
نمایندگان کشورمان امروز پابه رکاب می شوند"
دوچرخه سواران کشورمان درالمپیک 2012لندن امروز(شنبه) در ماده استقامت جاده به مسافت 248 کیلومتر بانمایندگان کشورهای دیگربه رقابت خواهند پرداخت.
درنخستین روز رقابت‌های المپیک 2012 لندن پس از مراسم افتتاحیه، ملی پوشان رکابزن کشورمان در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان حضور خواهند یافت.
رقابتهای دوچرخه سواری این دوره ازبازیهای المپیک 2012 لندن در دو بخش پیست و جاده از روز هفتم تا شانزدهم مرداد ماه جاری برگزار می شود.
با توجه به کسب سه سهمیه این رقابتها در بخش جاده، 3 نماینده کشورمان (مهدی سهرابی، امیر زرگری و علیرضا حقی) امروز ( 7 مرداد ماه جاری ) ساعت 13:30 (به وقت تهران)در ماده استقامت جاده به مسافت 248 کیلومتر و در مسیر 'The mall' با نمایندگان کشورهای دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
دیوید بکهام با مشعل در مراسمی که به مناسبت ورود از شعله المپیک در بریتانی

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
زن

 
باز هم انگلستان،باز هم آقای خنده << مستر بین >>

اجرای زیبای مستر بین در مراسم افتتاحیه ی المپیک





دانلود کلیپ


mr.bin
     
  
مرد

 

مسابقات شنای المپیک 2012 لندن.
هم اکنون از شبکه dubai sport 2 .

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
زن

 
روز خوب تيراندازي در لندن/ الهه احمدي ششم المپيك شد

الهه احمدي به مقام ارزشمند ششمي رقابت‌هاي المپيك در ماده تفنگ ده‌متر دست يافت.



تيرانداز بانوي ايران كه در مرحله‌ي مقدماتي با عملكرد قابل توجه به فينال راه يافته بود، در اين مرحله به مصاف هفت تيرانداز از كشورهاي چين، آمريكا، چك، لهستان و روسيه رفت و در پايان با كسب 499.1 امتياز (397 مقدماتي و 102.1 در فينال) در رده‌ي ششم ايستاد.


احمدي در فينال 10 تير شليك كرد و به ترتيب امتيازهاي 10.1، 10.4، 10.7، 10.3، 10.6، 9.6، 9.8، 10.2، 10.3، 10.1 (از 10.9) را كسب كرد. با توجه به اين كه عملكرد تيراندازان در مرحله‌ي مقدماتي هم در رده‌بندي نهايي موثر بود، احمدي نتوانست به مدال برسد. البته احمدي در 5 تير نخست عالي كار كرده بود، اما در نيمه‌ي رقابت دوبار ركوردهايش به زير 10 نزول كرد تا شانس ايستادن روي سكو را از دست بدهد.


در اين ماده سيل اينگ تيرانداز چيني به نشان طلا دست يافت. سيلويا بوگاكا از لهستان نقره گرفت و دان ديگر تيرانداز چيني نشان برنز را به گردن آويخت. اين نخستين سري مدال‌هاي توزيع شده در المپيك لندن بود
     
  
زن

 
عکس هایی از الهه احمدی در فینال تیر اندازی مسابقات المپیک

     
  
صفحه  صفحه 32 از 93:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  92  93  پسین » 
ورزش
ورزش

London Olympics 2012 | رویداد مهم المپیک ۲۰۱۲ لندن


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA