انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 37 از 93:  « پیشین  1  ...  36  37  38  ...  92  93  پسین »

London Olympics 2012 | رویداد مهم المپیک ۲۰۱۲ لندن


مرد

 
نوشاد عالمیان؛ پیروزی چپ‌دست ایرانی



نوشاد عالمیان در مرحله بعدی تنیس روی میز المپیک با تیم بول آلمانی روبرو خواهد شد
برای اولین بار تنیس روی میز ایران‌ به مرحله یک شانزدهم نهایی المپیک راه یافت.
نوشاد عالمیان پس از آنکه در مرحله اول توانست از سد حریف استرالیایی چینی تبار خود بگذرد، در مرحله دوم مسابقات تنیس روی میز، در بازی ای نزدیک، پنگ تانگ از هنگ کنگ را برد و به یک شانزدهم نهایی صعود کرد.

نماینده ایران در تنیس انفرادی مردان، در گفتگویی، این مسابقه را حساس ترین مسابقه زندگی خود دانست و گفته است:"پراسترس‌ترین بازی زندگی‌ام بود و تاکنون در هیچ مسابقه‌ای اینقدر استرس نداشتم. جو المپیک با سایر رقابت‌ها فرق دارد. در این مسابقه شروع خیلی خوبی داشتم اما چون کم‌تجربه بودم، به مشکل برخوردم. اما خدا را شکر که توانستم به پیروزی برسم. از کسب این پیروزی خیلی خوشحالم. در بیشتر مواقع استرس روی تمرکز تاثیر می‌گذارد و باعث از دست رفتن تمرکز بازیکن می‌شود، اما امروز هرچه بازی حساس‌تر شد، تمرکز من هم افزایش پیدا کرد"
نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک فردا با تیمو بول قهرمان پنج دوره اروپا روبرو خواهد شد. نوشاد عالمیان درباره این مسابقه گفته است:" فردا هم برای برد رقابت خواهم کرد، اما حریف آلمانی من بسیار قدرتمند است. او نفر سوم جهان و نفر اول اروپا و در رده تیمی هم به مقام دوم المپیک رسیده است. سه سال پیش در رده جوانان با او بازی کردم که بازی نزدیکی بود اما شکست خوردم. امیدوارم که این بار بتوانم بازی بهتری ارائه کنم."
راکت به دست از ۴ سالگی
نوشاد عالیمان که از ۴ سالگی و زیر نظر پدرش تنیس روی میز را آغاز کرده است، آن طور که در وب سایت شخصی اش نوشته در هشت سالگی روزی هشت ساعت تمرین می کرده است. قهرمانی ایران در ۱۴ سالگی شروع حرکت رو به جلو او در تنیس روی میز بود.
زمانی که هفده ساله بود بعنوان بهترین بازیکن مسابقات جهانی جوانان اسپانیا در سال ۲۰۰۸ انتخاب شد. در آن مسابقات با وجود اینکه کسی انتظار نداشت به مقام پنجم رسید. روند رو به رشد پینگ پونگ باز مازندرانی ایران در سه سال گذشته باعث تحسین فدراسیون جهانی تنیس روی میز را در پی داشته است. او با برد در مقابل وانگ لی کین قهرمان به نام چینی در مسابقات قهرمانی جام آسیا در گوانجو شگفتی ساز آن رقابت ها شد.
نوشاد عالمیان پس از ابراهیم علیدخت (۱۹۹۲ بارسلون)، مجید احتشام زاده(۲۰۰۰سیدنی)، محمد رضا اخلاق پسند (۲۰۰۴ آتن) و افشین نوروزی (۲۰۰۸ پکن) پنجمین نماینده ایران در رشته تنیس روی میز در تاریخ المپیک است.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
امیدهای افغانستان در لندن؛ نثار احمد بهاوی (تکواندو)




روی سکوی سوم ۷۲ کیلوگرم بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ در دوحه؛ دو نماینده از ایران و افغانستان ایستاده بودند. هادی ساعی از برجسته‌ترین ورزشکاران این رشته به اتفاق نثاراحمد بهاوی.
سال بعد از دوحه، این دو در مسابقات جهانی ۲۰۰۷ پکن با هم مبارزه کردند و در عین ناباوری کارشناسان تکواندو، نثاراحمد بهاوی موفق شد رقیب سرشناس خود که دارنده مدال طلای المپیک بود را به زانو دربیاورد.

حامد کرزی رییس جمهوری افغانستان به پاس این پیروزی ارزشمند، مدال معتبر "غازی محمداکبر خان" را به او اهدا کرد.
نثار که اهل ولایت کاپیسا است و سال ۱۳۸۶ از لیسه عالی ابن سینا فارغ شده است، می‌گوید: " در فاصله میان اوقات تمرینی‌ام کورس‌های انگلیسی و کامپیوتر را تعقیب می‌کنم."
در رقابت‌های جهانی ۲۰۰۷، پنجاه و هشت نفر در وزن ۷۲ کیلوگرم و در ورزشگاه چامپانگ پکن به روی شیاپ چانگ رفتند.
نثاراحمد با برتری مقابل رزمی کارهای لبنان، کویت، روسیه و آمریکا به مرحله نیمه نهایی رسید و از سد هادی ساعی نیز گذشت تا بزرگترین شگفتی مسابقات جهانی ۲۰۰۷ را رقم بزند.
او در فینال مقابل سونگ یوچی از تایوان شکست خورد تا مدال نقره را به گردن بیاویزد. ساعی نیز به اتفاق تومی مولت از هلند روی سکوی سوم ایستاد.
ورزش دوستان افغان، استقبال گرمی از نایب قهرمان جهان به عمل آوردند.
هارون نجفی زاده در گزارشی برای بخش فارسی سایت بی‌بی‌سی نوشت: "هنگام ورود، بهاوی در میان صدها هوادارش درست مثل یک قهرمان ملی مورد استقبال قرار گرفت. تلویزیون‌های خصوصی برنامه‌های ویژه برای استقبال از او درست کردند و حامد کرزی رییس جمهور افغانستان، کسب مدال نقره جهان را افتخاری برای ملت افغانستان خواند."
بهاوی در این باره به کابل پرس گفت: "زمانی که از طیاره پایین آمدم مردمم را با شور و هیجان در مقابل یافتم."
کرزی ضمن اهدای نشان افتخار، چهار هزار دلار هم به او پاداش داد. ورزشگاه بزرگی هم در زادگاهش کاپیسا به نام او تاسیس شد.
رییس جمهور همچنین مدال "میرمسجدی خان" را به مربی این ورزشکار اهدا کرد و به رییس فدراسیون تکواندوی این کشور نیز تقدیرنامه درجه یک داد.
رسانه‌های افغانستان با اشاره به کسب این موفقیت جهانی آن هم با کمترین امکانات ورزشی و تمرین در سالن‌های غیر استاندارد نوشتند: "پس از سال‌ها دود و باروت، افغانستان تازه مجال یافته استعدادهای خود را بروز دهد."
المپیک پکن
سال ۲۰۰۸ نثاراحمد با کاهش وزن برای قرار گرفتن در دسته های مخصوص المپیک، خود را به وزن ۶۸ کیلوگرم رساند و رمقی برای ارائه حداکثر توانایی‌هایش باقی نماند. با این حال سوابق درخشانش باعث شده بود در زمره مدعیان این وزن قرار بگیرد.
در پکن، نثاراحمد بهاوی در نخستین مبارزه اش مقابل مارک لوپز آمریکایی با نتیجه ۳-۰ شکست خورد. لوپز در پایان رقابت‌ها روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
نثار در گروه بازنده ها به دانیل مانتس از آلمان هم ۴-۳ باخت و از دور مسابقات حذف شد. گرچه او نسبت به روند قضاوت‌ها معترض بود و می‌گفت: " بعضی ریفری‌ها برای بقای خود در فدراسیون جهانی تکواندو به اصطلاح تملق و چاپلوسی در مقابل بازیکنان آمریکا و کوریا انجام می دهند."
درخشش در گوانگجو
هادی ساعی تنها ستاره ورزش ایران نیست که مغلوب نثاراحمد بهاوی شده است. او در بازی‌های آسیایی گوانگجو موفق شد فرزاد عبداللهی را نیز مغلوب کند.
در وزن ۸۰ کیلوگرم، ابتدا نماینده نپال را با نتیجه ۱۵-۳ از پیش رو برداشت.
مارلون آونیدو از فیلیپین رقیب بعدی‌اش بود که با نتیجه ۱۲-۱۱ مغلوب تکواندوکای صاحب نام افغان شد.
شگفتی بزرگ اما در نیمه نهایی رقم خورد، جایی که به پیکار با فرزاد عبداللهی برخاست و با نتیجه جالب ۹-۵ از سد او گذشت. عبداللهی برنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۱۱ و قهرمان آسیا در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ است.
"بعضی ریفری‌ها برای بقای خود در فدراسیون جهانی تکواندو به اصطلاح تملق و چاپلوسی در مقابل بازیکنان آمریکا و کوریا انجام می دهند"
نثار احمد بهاوی
بهاوی در فینال و در مبارزه‌ای نفسگیر، با نتیجه ۴-۳ مغلوب نبیل طلال از اردن شد و روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
این تنها مدال نقره انفرادی کاروان ورزش افغانستان در این دوره از بازی های آسیایی بود. با احتساب نقره تیم کریکت افغانستان و برنز جواد لکزایی در تکواندو، افغان‌ها در رده بندی مجموع مدال‌ها بین ۴۵ کشور رده سی و یکم ایستادند.
در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ به میزبانی کره جنوبی، نثاراحمد بهاوی تا آستانه کسب یک مدال جهانی دیگر پیشروی کرد اما در گام آخر متوقف شد.
او ابتدا از سد وینسنت داک کنیایی عبور کرد. مارلون آونیدو از فیلیپین نیز مثل بازی های آسیایی، مجدداً به بهاوی باخت. اما اگر در گوانگجو رقابت شان تنگاتنگ بود، این بار برتری ۱۴-۶ از تسلط بهاوی بر شیاپ چانگ حکایت داشت. سباستین میچو از کانادا هم در گام بعدی به او باخت.
بهاوی در یک چهارم نهایی مقابل رامین عزیزوف از جمهوری آذربایجان قرار گرفت و با نتیجه ۰-۰ مغلوب رقیب خود شد. همین پیروزی خفیف، عزیزوف را به مدال برنز جهان رساند.
مدعیان مدال در لندن
تکاوندوکای باتجربه افغانستان برای اینکه در ۲۷ سالگی بتواند دومین المپیک خود را نیز تجربه کند، در دسته ۸۰ کیلوگرم در رقابت های گزینشی به روی شیاپ چانگ رفت.
در رقابت‌های بانکوک او با غلبه بر رسول عبدالرحیم از قرقیزستان روی سکوی قهرمانی ایستاد. فرهاد نغمت­اوف از تاجیکستان نیز صاحب نشان برنز شد.
برندگان مدال نقره و برنز، در لندن نیز از جمله رقبای نثاراحمد بهاوی هستند اما به سختی در زمره مدعیان کسب مدال قرار می‌گیرند.
استیون لوپز از برجسته ترین تکواندوکاهای تاریخ است که با پنج طلای جهان و دو طلا و یک برنز المپیک، در چهارمین المپیکش به روی شیاپ چانگ می‌آید.
رامین عزیزوف که قبلاً هم با نثاراحمد مبارزه کرده، در کنار یوسف کرمی از ایران نیز مانند لوپز سکوی شماره یک را هدف گرفته‌اند.
البته فقط آنها نیستند، مائورو سارمینتو از ایتالیا که در فینال المپیک پکن به هادی ساعی باخت هم از مدعیان قهرمانی در لندن خواهد بود. نماینده افغانستان هم بخت فراوانی برای درخشش در انگلستان و کسب مدال المپیک دارد. او انگیزه‌های فراوانی برای کسب دومین مدال تاریخ ورزش افغانستان از بازی های المپیک دارد.
نیکولاس گارسیا از اسپانیا، سباستین کریسمانیچ از آرژانتین، سباستین میچو با دو برنز جهان از کانادا (قبلاً مغلوب نثار شده) و آرمان یرمیان قهرمان سال ۲۰۰۸ اروپا از ارمنستان هم چشم به قرعه‌ای مساعد برای صید مدال از دریای طوفانی و پر تلاطم این بازی‌ها دارند.
این قرعه مساعد می‌تواند برخورد با نمایندگان مراکش، مصر، قرقیزستان، نیوزلند و حتی بریتانیا باشد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
اسپانیا 0- هندوراس 1؛ حذف ناباورانه لاروخیتا
شاگردان لوئیس میا هنوز یک بازی دیگر خواهند داشت ولی با دوشکست ، هیچ امتیازی مقابل نامشان نمی بینند و حریفشان 4 امتیازی است



تیم ملی اسپانیا بعد از تقبل شکست 0-1 مقابل هندوراس، در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابتهای المپیک لندن، از گردونه این رقابتها خارج شد.

آنها در دیدارشان مقابل هندوراس تنها 3 شوت به دروازه حریف داشتند. تک گل این بازی را جری بنگتسون در دقیقه 7 بازی برای هندوراس به ثمر رساند.

با آغاز نیمه دوم شرایط اندکی متفاوت بود؛ چرا که اسپانیا کنترل بازی را کامل در دست داشت و سه شوت در چارچوب داشت و آدریان لوپس ، ایکر مونیائین و رودریگو در آستانه گلزنی برای ماتادورها و کسب دست کم یک امتیاز بودند.

لوئیس میا تاکید زیادی داشت تا بعد از باخت مقابل ژاپن تغییرات عمده ای را در تیمش انجام دهد ولی هندوراس تیمی مشابه با تیمی که با تساوی 2-2 مقابل مراکش متوقف شده بود را روانه میدان نمود.

اسپانیا نیمه اول را هم هجومی شروع کرد ولی گل زودهنگام هندوراس آنها را زود سرجایشان نشاند

بازیکنان لاروخیتا (لا روخای کوچک) در نهایت نتوانستند گل خورده را جبران کنم ولی چند فرصت خوب برای گلزنی داشتند که ثمری نداشت تا قرمزپوشان خیلی زود از گردونه بازیهای المپیک خارج شوند

اسپانیا بدون آنکه امتیازی کسب کرده باشد درسومین بازی اش درمرحله گروهی مقابل مراکش قرار خواهد گرفت و ژاپن صدرنشین مقابل هندوراس بازی خواهد کرد..
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
ژاپن1- مراکش 0؛بردی دیگر برای سامورایی های اعجاب انگیز
گل دیرهنگام ناگای، ژاپن را به مرحله یک چهارم پایانی رساند.



ژاپن با پیروزی در دیداری سخت و نفس گیر مقابل مراکش، روانه مرحله یک چهارم پایانی بازیهای المپیک شد .

تک گل این بازی در دقیقه 84 مقابل کنسوکه ناگای به ثمر رسید.همین گل که در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به ثمر رسید، کافی بود تا صعود ژاپنی ها به بازی مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کند.

ژاپنی ها دراولین بازی شان هم موفق شده بودند تا با نتیجه 0-1 از سد اسپانیا عبور کنند. مراکش هم در اولین دیدارش با نتیجه 2-2 مقابل هندوراس مساوی کرده بود ودر این بازی شکل را پذیرفت.

تک گل بازی در حالی رقم خورد که پرسینگ با شدت زیادی در میانه میدان انجام می گرفت ولی این کیوتاکه بود که توپ را از مدافع مراکشی ربود تا فرصتی خوب برای ناگای خلق کند. این مهاجم 23ساله هم به بهترین نحو ممکن از این فرصت بهره برده و توپ را وارد دروازه کرد. با جلوافتادن ژاپن، بازیکنان این تیم غرق در شادی بودند و مراکشی ها که می دانستند با یک تساوی هم می توانند به صعود امیدوار شوند، سعی کردند تا ژاپنی ها را بیش از پیش تحت فشار قراردهند و حتی در دقیقه92 بازی، در آستانه گلزنی بودند ولی ناکام ماندند تا ژاپن به دومین برد پیاپی اش در المپیک دست یابد
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
برزیل 3بلاروس 1: نیمار مهارناپذیر بود
برزیل ابتدا از حریف عقب افتاد اما با درخشش نیمار پیروز شد و به دور بعد راه یافت.



برزیل توانست با پیروزی سه بر یک مقابل بلاروس در اولدترافورد به دور بعدی المپیک راه پیدا کند.

بازی با سرعت بسیاری آغاز شد و بلاروس در دقیقه 7 از حریف پیش افتاد. برزیل مالک توپ و میدان بود اما بلاروس در اولین موقعیت جدی خود با سانتر الیاکسی کوسلوف و ضربه سر رنان باردینی برسان به گل اول بازی رسید.

برزیل به‌سرعت به پیش تاخت و در دقیقه 14 گل تساوی را زد. نیمار در سمت چپ پا به توپ شد و با سانتری عالی توپ را به الکساندر پاتو رساند تا او با ضربه سری دیگر بازی را به تساوی بکشاند.

نیمار در نیمه دوم به‌خوبی نشان داد چرا باشگاه‌های مختلف تا این حد به دنبال خریدش هستند. او در دقیقه 65 در بیرون محوطه جریمه با خطای حریف به زمین افتاد و سپس خود او با ضربه ایستگاهی تماشایی‌اش دروازه حریف را گشود. او چهار دقیقه بعد چندین بازیکن بلاروس را از پیش رو برداشت اما فداکاری بازیکنان حریف مانع آن شد که گلی به ثمر برسد که احتمالا به عنوان بهترین گل این دوره انتخاب می‌شد.

نیمار در دقایق پایانی باز هم درخشید. این بار پاس پشت پای او بود که اسکار، خرید جدید چلسی را صاحب توپ کرد و او هم با گل‌زنی پیروزی تیمش را قطعی کرد.

برزیل با این برد به دور بعد راه یافت.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
رقابتهاي تنيس بازيهاي المپيک لندن پيگيري شد.


صعود جوکوويچ، ماري، فرر و سونگا، حذف واورينکا

به گزارش خبرگزاري فرانسه، نتايج ادامه دور نخست به شرح زير است:

مردان :

نواک جوکوويچ از صربستان - بخت دوم قهرماني 2- 1 فابيو فونيني از ايتاليا

اندي ماري از انگليس - بخت سوم قهرماني 2 - 0 استانيسلاس واورينکا از سوئيس

داويد فرر از اسپانيا - بخت چهارم قهرماني 2 - 0 واسک پوسپيسيل از کانادا

ژو ويلفرد سونگا از فرانسه - بخت پنجم قهرماني 2 - 1 توماز بلوسي از برزيلي

کي نيشي کوري از ژاپن 2 - 1 برنارد توميچ از استراليا

يارکو نايمينن از فنلاند 2 - 0 سومدف دوارمان از هند

نيکولاي داويدنکو از روسيه 1 - 0 رادک استپانک از چک ( نيمه تمام ماند.)

گو سوئدا از ژاپن 1 - 0 مارکوس باقداتيس از قبرس (نيمه تمام ماند.)

[IMG] [/IMG]
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

مدالی تاریخی در رقابتهای وزنه برداری

وزنه بردار کره شمالی در دومین روز رقابتهای وزنه برداری المپیک کاری کرد کارستان.
در دومین روز از رقابتهای وزنه برداری بازیهای المپیک لندن، یکی از نادرترین اتفاقهای این رشته ورزشی رقم خورد و طی آن یکی از وزنه برداران کره شمالی درحالی که در گروه B وزنه زده بود، رکورد دنیا را شکست و قهرمان المپیک شد. این درحالی است که در پایان رقابت هیچ کدام از وزنه برداران قدرتمند گروه A نیز نتوانستند به گرد پای او برسند.
در این مسابقه بسیار مهم "اوم یون چول"، وزنه بردار 56 کیلوگرمی کره شمالی با مهار وزنه 168 کیلوگرم در حرکت دوضرب، رکورد وزنه بردار افسانه ای دنیا یعنی هلیل موتلو – دارنده سه مدال طلای المپیک را شکست. او همچنین با این رکورد پنجمین وزنه بردار تاریخ لقب گرفت که سه برابر وزن بدن خود وزنه بالای سر برده است. نخستین وزنه بردار تاریخ که توانست سه برابر وزن بدن خود در وزنه مهار کند کسی نبود جز محمد نصیری که در بازیهای المپیک 1968 مکزیکوسیتی با وزن بدن 50 کیلوگرم، وزنه 151 کیلوگرمی را بالای سر برد.
چول در این رقابت در نهایت با رکورد 293 کیلوگرم قهرمان شد تا وزنه بردار چینی با چهار کیلوگرم کمتر نتواند تعداد طلاهای کشورش را افزایش دهد.
این از معدود دفعاتی است که یک وزنه بردار از گروه B می تواند قهرمان المپیک شود. رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری آمریکا که اکنون از بازنشستگان این رشته ورزشی است به خبرنگار خبرآنلاین گفت من چنین موضوعی را به یاد ندارم. او اعلام کرد که این اتفاق افتاده که یک وزنه بردار از گروه B به مدالهای نقره و برنز برسد، اما طلا را تا کنون به یاد ندارم.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

گيگز با گلی که مقابل امارات متحده عربی به ثمر رساند پيرترين
گلزن تـــــاريخ 88 ساله رقابـــت های فوتبال المپيک لــقب گرفت.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

گيگز به همراه 'کرگ بلامی' و 'جو آلن' حاضر به همسرايی
ســـرود بريتــــانيا (پروردگـــار ملکه را حفـظ کند) نشــــدند.

گيگز در پاسخ به این سوال گفت: اين يک مساله شخصی
است؛ وانگهي سرود ملي ولز و اسـکاتلند و انگليس فرقی
با هـم ندارند. ممـــکن است اين سرود براي مـــردمی ديگر
باشد ولي وقتي همه در يک تيم هستيم براي يـــک هدف
تلاش مي کنيم و در يک مسير گام برمي داريم.
فکر می کنم مهمترين چيز هم همين است.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

جدول رقابت های والیبال المپیک در بخش مردان و زنان
تیم های مردان امروز استراحت دارند و فردا بازی های خودشون رو از سر میگیرند و بازی های تیم های زنان هم اکنون در حال برگزاری است
_____________________________________________________
والیبال المپیک (رده ی زنان و مردان) در دو گروه A و B انجام میشود و در هر گروه 6 تیم قرار دارد. هر 6 تیم با یکدیگر بازی میکنند و 4 تیم منتخب هر گروه (در مجموع 8 تیم) به مرحله ی بعد راه پیدا میکنند و به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت میکنند تا دو تیم برتر به فینال راه پیدا کنند.
_____________________________________________________
سایت رسمی رقابت ها

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 37 از 93:  « پیشین  1  ...  36  37  38  ...  92  93  پسین » 
ورزش
ورزش

London Olympics 2012 | رویداد مهم المپیک ۲۰۱۲ لندن


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA