انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 3 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین »

Homosexuality | همجنس خواهی


مرد

 
به نظر من همجسگرایی تو ایران و کشورهایی که ارتباط با جنس مخالف تابو هستش علت اصلیش محدودیته که پسرا و دخترا مجبور میشن برای ارضای حس جنسی خود به همجنسشان در کودکی و نوجوانی روی بیارند و بعضی ها در جوانی این حس براشون عادت میشه
این کاربر به دلیل تخلف در انجمن بن شد.
( مدیریت انجمن لوتی )
     
  

 
خب واقعیت هم همینه دیگه. همیشه بیشتر از یک دلیل برای هرکاری میتونه وجود داشته باشه ولی باید از هر آدمی جداگونه بپرسیم که به چه دلایلی مثلا همجنسگرا شدی که خب ساده ترینش اینه که ژنتیکی بود یا مجبوری بود ولی این فقط اولین و ساده ترین دلیلشه و اگه خوب نگاه کنه می بینه که یه سری دلایل زنجیره وار برای این مسیله وجود داره و هیچ وقت فقط و فقط یک دلیل نیست. اگه من دلایل همجنسگرا شدنمو بگم می بینین که چهار پنج تا دلیل مهم داره که دست به دست هم دادن و باعث شدن که همجنسگرا بشم. توی یه پست دیگه بعدن میگمشون اون دلایل رو.
     
  
زن

 
وقتی یک آقا در برخورد با خانوم یا خانومها حس خوبی براش ایجاد نمیشه و یه خانوم در رابطه با آقا یا آقایون لذتی رو که باید نمیبره این فکر به سرشون میزنه ، گاهی اوقات هم مشکل ژنتیکی هست.
اما اینو میدونم که اکثر خانومها از دیدن فیلمهای لز بدشون نمیاد چون تو اینطور فیلمها بیشتر احساس حرف اول و میزنه تا شدت عمل.
هر شب دلم بهانه ی تـــو را ، هیچ ... بگذریم ...
امشب دلم دوباره تـــو را ... ، هیــچ ... بگذریم ...
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
من از دادن واقعا لذت میبرم هیچ دلیل خاصی هم براش ندارم فقط عاشق کیرم و وقتی میدم مثل این میمونه که دارم پرواز میکنم وقتی کیر میکنم تودهنم لذت دنیا مال من میشه حالا کی میتونه برای اینکار من دلیل بیاره هیچ دلیلی نداره من اینجوری آفریده شدم درواقع من یه دختر با ظاهر پسرونه هستم پس اونایی که کون میدن بصورت ژنتیکی زن هستن ولی بصورت ظاهری مرد هستن والا دلیلی برای لذت بردن از دادن نداشتند من حتی وقتی دارم میدم کیرم کاملا میخوابه در حالیکه تو اوج شهوت قرار دارم یعنی اینکه دقیقا یه زن میشم پس دلیلش نوع آفرینش هستش و تمام دلالیل دیگه غیرواقعی هستن
     
  
مرد

 
یک سوالی. وقتی یک نفر که مثلا بیست و نه سالشه با یک پسری که نوزده سالشه و خوشگل هست و هر دو دوست دارن باهم لباساشونو دربیارن و باهمدیگه حال بکنن. اون کوچیکتره حاضره کون و لاپایی و ساک و بوسیدن و این کارا باهاش بشه.اون بزرگتره هم این کارا رو با اون میکنه. حالا سوالم اینه که اگه کون بکنه میگن سکس کرد باهاش. ولی اگه کارای دیگه بکنن اسمش سکس هست یا نیست؟
اگه یکیشون یا دوتاشون و بیشتر اون بزرگتره ابش نیاد یعنی سکس نکرده؟
مثلا کیرشو بکنه توی لاپایی اون پسره و بوسش کنه و دستشو بماله به بدن اون و بجز کون کردن همه کاری دیگه باهاش بکنه و پسره هم لذت ببره. ولی اخرشم ارضا نشن. یا اونی که بزرگتره ابش نیاد ولی کوچیکتره ابش بیاد. به این کارشون میگن سکس؟ یا حتما بزرگتره ابش باید بیاد و کون هم بکنه؟

منظور شما همتون عشق بازیه.من دیدم که وقتی به یک پسری میگن سکس کنیم یعنی کون کردن.بگیمم بغل کن و لبمو بوس بکن و لباسامونم در نیاریم میگن اینکه نشد سکس دیگه.سکس براشون یعنی بدون لباس باشیم و حتما بکنن .حالا کون بکنن یا لاپایی باشه و عشق بازی باشه و ساک بزنیم براشون .لباسمونم درنیاریم برای یکی ساک بزنیم بازم میگن خیلی حال کردیم ولی سکس نبود. یعنی چیزی که خیلی پیش اومده اینه که سکس یعنی لخت باشیم و بتونن بکنن. ولی شما چیزی دیگه میگید. حالا سکس با لباس باشه میشه ؟
شاید اینکه کسی میره دنبال همجنسگرایی و همجنس بازی همینایی باشن که ژنتیکیه و محیط و خانواده و دوستان و این چیزا.ولی یک دلیل دیگش اینه که اصلا سوال کنیم چرا یه پسر حاضر میشه باهاش سکس کنن . یعنی چرا قبول کنه همجنسگراها باهاش دنبال لذت باشن و خودشم چرا اینطوری لذت میبره؟ ژنتیک و محیط و اینا شاید باشه ولی بنظر من دلیلای دیگه هم داره . دلایل جنسی داره. مثلا یکبار برای کنجکاوی سکس میکنه و لذت میبره ازش.و خودش میفهمه که تمایل به این رفتار جنسی داره.یا میکننش و خودش میگه پس خودمم سکس کنم.یا خودم ادامش بدم دیگه.یا شاید خیلی خوشگله و وقتی خودشو نگاه میکنه بدن خودشو میبینه شهوتش بیشتر میشه و تمایلش به همجنسگرایی بیشتر میشه.منظورم اینه که دنبال دلیل بیرون از خودمون نباشیم. دنبال دلیل و شرایط دیگه درون خودمون باشیم که چطور شد که تمایل پیدا کردیم همجنسبازی کنیم.

یکیش اینه که چند تا پسر از سن پایین با همدیگه دوستاش سکس میکنن وقتی بزرگتر میشن ادامش میدن وقتی هم یکی دیگه بهش پیشنهادی بده قبول میکنه. دلیلش پیش خودش اینه که دوستاش چند بار باهاش سکس داشتن. حالا به این یک نفر هم بذاره که باهاش سکس کنه . تنوعش بیشتر بشه یا از شرایط بدی که توش هست خلاص بشه.

منظورم اینه که خیلی دلیلا هست که ممکنه از درون فکر خود پسرا باشه که سکس کنه نه اینکه دلیلش محیط و چیزای دیگه باشه.

من فکر میکنم همجنسگرایی و همجنسبازی درسته باهم فرق دارن. ولی دوتاییشون اخرش یک کارو میکنن. همشون به همجنسبازی میکشه کارشون. مگه همجنسگرایی هست که همجنسبازی نکنه؟ یا بهم تمایل نداشته باشه؟ مثلا میشه کسی همجنسگرایی رو دوست داره ولی به یه پسر خوشگل برسه بفکر سکس باهاش نباشه؟

محیط و ژنتیک و فرهنگ خانواده و دوستانی که دوران نوجوانیمونو باهاشون میگذرونیم همشون خیلی اثر دارن که اخرش همجنسگراییمون به همجنسبازی بکشه یا نه.

مثلا یکی همجنسگراست ولی از سکس با دخترا لذت ببره. اخه میشه اصلا این چیزا؟من حتی دیدم کسی که دختر باز بود و اسم پسر میومد حالش بهم میخورد ولی یکبار اندام پسر خوشگلی رو دید شروع کرد به کردنش. و خودشم گفت که این کون با کون یه دختر خوشگل فرقی نداره. ولی برعکسش کسی که پسربازه اگه دختر خوشگلی رو بیارن جلوش کون خیلی نازی داشته باشه حاضر نمیشه بکنتش.یعنی میگم دختر بازو پسر باز به پسرا بیشتر میل سکسی دارن شاید دلیلش اینه که پسرا توی یک سنی با دخترا مثل همدیگن.بیشترش توی دوره راهنمایی. سیزده چهارده و پونزده سالگیشون. بعدش تنهایی و میل به سکس و شهوت زیاد هم باعث میشه بطرف همجنس گرایی و همجنسبازی برن . دلیل دیگه چیه نمیدونم. شاید یکی دیگشون اندام بعضی پسرا باشن که از صد تا دختر بیشتر هوس میندازن دیگرانو. قبول دارین اینارو؟؟؟؟؟؟
khoda negahdar baraye hamishe
     
  

 
همه ی اینایی که گفتی درستن. در اصل ما باید به طور ژنتیک همجنسگرا باشیم و بعدش یه اتفاق در محیط زندگیمون باعث بیدار شدن این ژنمون بشه و بعد رفتارهایی که میکنیم دو حالت دارن. یا میخوایم مفعول باشیم یا فاعل. پسرهایی که بدن خوشگلی دارن معمولا مفعول میشن و پسرهایی که بدن خوشگلی ندارن معمولا فاعل. چون محیط اینو بهشون یاد میده. خودشون به طور ژنتیکی به همجنسگرایی تمایل دارن ولی محیط براشون تعیین میکنه که فاعل باشن یا مفعول. پسری که زیبا باشه به خاطر اینکه آدمای دوروبرش دوست دارن بکننش و چون خودشم لذت میبره و همین که گفتی، چونکه بدنش زیباست وخودش که نگاه میکنه خیلی لذت میبره و دوست داره این بدنو بکنه ولی نمیشه و میذاره کس دیگه بکنتش، چونکه دوسنتن اینکه بدن و کون زیباش داره به توسط یه کس دیگه و یه کیر گاییده میشه براش لذت داره، باعث میشه که به یه همجنسگرا یا همجنسباز مفعول تبدیل بشه. پسرهای دیگه هم اگه خوشگل نباشن آدمای محیطشون به کردنشون علاقه ای نشون نمیدن ولی از اونجایی که اینا هم ژنتیکی ممکنه همجنسگرا باشن و چون از سکس با همجنس لذت میبرن پس تبدیل میشن به همجنسگرا یا همجنسباز فاعل. ولی اینکه چطور از همجنسگرا بودنمون آگاه بشیم همون اتفاقایی که مثال زدی میتونن باشن و خیلی چیزای دیگه. اما اینکه میگی باید در درون خودمون دنبال دلیلش بگردیم که دیگه کاملا درسته. تا وقتی ما در درون خودمون دلیلی برای گرایش به همجنسبازی یا همجنسگرایی نداشته باشیم که همجنسگرا نمیشیم. درسته دیگه. این نظر من بودش ها. اینکه چقدر درست باشه رو دیگه نمیدونم.

سپهر میگه که خیلی وقتا نه دلیل ژنتیکی و نه محیط باعث میشن شخصی رفتار جنسی ای پیدا بکنه که بهش میگن همجنسبازی یا سکس همجنسگرایانه. در واقع این افراد فارغ از اینکه به شکل ژنتیکی همجنسگرا هستن یا نه به رفتار جنسی همجنسگرایانه دست میزنن. این درسته و ممکنه برای خیلی پسرها پیش بیاد اما همه ی اون دلایلی که گفتی مثل اینکه با دوستاش انجام میدادن از بچگی و همینطوری ادامه ش دادن و کسای دیگه رو هم قبول کرده که باهاش سکس کنن، این هم میشه همون عامل محیط. در اصل اگه دوستانی نبودن که این رفتار رو باهاشون بشه انجامش داد ما اصلا نمیتونستیم بدونیم که همجنسبازی چی هست. این دوستان هم جزیی از محیط هستن دیگه. محیط یعنی هرچیزی و هرکسی که در اطراف ما هست. پس دست کم یا محیط یا ژنتیک دلیل همجنسگرایی یا همجنسبازی ما هستند.
     
  
مرد

 
دلیل همجنس گرایی همه اینا میتونه باشه.ولی یک چیز جدیدی هم اینجا میخوام بنویسم.اینکه بعضی از همجنسگراها یا همجنس بازا بهشون بگی کون کردی یا دادی تا حالا خیلی ناراحت میشن و اصلا دربارش هیچی نمیگن. همین اینجا توی سایت. خیلی از رفیقام میاین میخونن و میرن ولی یک کلمه هم از اون همه کون که کردن یا دادن نمیگن. بمن میگن برامون بگو ولی خودشون چیزی نمیگن.برعکسش اینه که بعضی همجنسگراها و بیشتر اونایی که فاعل هستن دوست دارن دربارش حرف بزنن و سوال بپرسند و صحبت کنن دیگه. دلیل این کارشون چیه بنظر شما؟ یا بعضیها دوست دارن داستان سکسی تعریف بکنن. داستانشون یا واقعیه یا یک کمیش واقعی یا مجازیه.ولی چرا این میل برای حرف زدن و داستان گفتن رو دارن؟ منم دوست دارم ولی نمیدونم چرا.کسی میدونه؟
khoda negahdar baraye hamishe
     
  
زن

 
من لز هستم و لزبين هارو دوست دارم.خيلي باهالهو به اندازه سكس با شوهرم بهم حال ميده و ميتونم خودمو ارضا كنم.طوري كه حتي يه جورايي با فشار ميريزه بيرون

yasi5613: سلام دوستان
از نظر منم بین دخترا بیشتره چون دخترا ظرافت و زیبایی و جذابیت خاصی دارن من خودم نه لز داشتم و نه سکس ولی بیشتر تمایل دارم لز رو تجربه کنم تا سکس رو آخهد سکس رو بیشتر کلیشه ای می دونم
فقط بخاطر سرد بودن شوهرم
لز میکنم
و یجورایی عاشق لزم
Signature
اوس کــریم:گنــاهامو نادیده بگیرهمونطور که دعاهامو نشنیده میگیری :
(سلام به همه لزبین های لوتی)
     
  
مرد

 
ahoora: سلام دوستان
بنظر من بین همجنس بازی و همجنسگرایی خیلی فاصله هست ...
من از زمانیکه خودم رو شناختم تا الان که چهل سالمه هیچ حسی به جنس مخالف نداشتم خودمو تست کردم
۳ بار با یک زن همبستر شدم و برام همه کاری کرد ولی حتی برای یک لحظه هم تحریک نشدم حالا پس از کلی تحقیق و مراجعه به پزشکای مختلف به این نتیجه رسیدم که ذاتا همجنسگرام...حالا خوشبختانه یا بدبختانه نمیدونم

فقط اینو بگم که همین موضوع تو این سن و سال باعث شده خیلی احساس تنهایی بکنم با خیلی از "گی " ها صحبت و چت کردم ولی متاسفانه اکثرا دنبال سکس هستن و بالطبع با سن پایین ... انگار کسی دیگه به دوستی و برقراری یک رابطه عمیق عاطفی اهمیت نمیده
من اخيرا زياد به پسرها فكر مي كنم و دلم مي خواد كيرشون رو تو كونم حس كنم مخصوصا كه از خودم كوچيكتر و جوونتر باشن و يكي ديگه هم دوجنسه ها رو خيلي دوست دارم و دلم مي خواد بكننم و مي شينم فيلماشون رو دانلود مي كنم ولي در عين حال عااااشق دخترها و زن ها هم هستم...حالا من همجنسباز كه فكر نكنم باشم پس چي هستم من ؟؟
     
  

 
من اگه درست فهمیده باشم فکر میکنم منظورت اینه که اونایی که همجنسبازی میکنن یا همجنسگرا هستن ولی حاضر نیستن سکسهاشونو به زبون بیارن، در واقع همجنسگرا یا همجنسباز بودن خودشون رو نمیخوان قبول کنن. یعنی همجنسگرا یا دست کم دوجنس گرا هستن ولی نمیخوان باور کنن اینو. انگار که میخوان بگن اصلا همجنسگرایی یا همجنسبازی نمیدونن چیه ونداشتنش تا حالا. اگه درست فهمیده باشم و منظورت این باشه پس میشه گفت اینها افراد واقعیت گریزی هستن و شاید دو رو. اما دلیل دیگه ی این رفتار اینها میتونه نوعی پنهان کاری برای حفظ مثلا آبرو و امنیتشون باشه. یا به این دلیل که در عرف واجتماع سکس همجنسگرایانه خیلی بد به حساب میاد و اینها یاد گرفتن که اگرهم این کارو میکنن ولی نباید بگنش برای دیگران. اما به طور کلی فکر کنم چون توی جامعه ی ما کون دادن و کونی بودن برای پسرها در نگاه بعضی ها نوعی کثر شان به حساب میاد اینه که افشاش نمیکنن یا تا اونجا که ممکنه از بازگوییش دوری میکنن. دیگه نمیدونم چقدر درست گفته باشم ولی فکر کنم به این دلیلا باشه. ولی تو خودت هم میتونی نظرتو درباره ی این کار اینها بهمون بگی. چون نظراتت خیلی جالبن همیشه.


باز هم فکر میکنم دلیلش همون باشه. مثلا میگم شما که اونو میشناسی. حالا اگه یه وقتی اتفاقی بفهمین که یکی از این آی دی ها مال یکی از دوستای همسایتونه اون بازم براش پیش خودش بد میشه. در اصل این ترس و گریزی که توی جامعه از بیان سکسها و مخصوصا همجنسبازی ها برای خیلی ها، نه همه، هست اینجا هم گریبانشونو میگیره. این در اصل یه واکنش به اون ترسه که حتی وقتی میتونن ناشناس بیانش کنن هم این کارو نمیکنن. ای جز ویژگیهای طبیعی انسانها هستش و به طور کلی زیاده و به شخصیت هر کسی ربط داره. درواقع برای بعضیا اینطوریه که وقتی با یه مسیله که حتی یک درصد هم احتمال داشته باشه امنیتشونو به خطر بیندازه برخورد میکنن به شدت ازش گریزون میشن یا برخورد عصبی نشون میدن حتی. بعضیا هم مثلا گفتن سکساشونو کار بی دلیلی میدونن. مثلا میگن من که سکس کردم خب حالا گفتنش واسه چیه؟ این بازم برمیگرده به اینکه اینطوری آرامش خیال بیشتری دارن. تو خودت میدونی که آدم هیجان دوستی هستی و این ریسک گفتن خاطراتتم شاید با اینکه خیلی کمه ولی برات یه کمی شیرینه و مثل همون هیجانهای دیگه که دوست داری هستش. ولی برای بعضیا اصلا و ابدا هیجان به هیچ شکلش جذابیتی نداره و دوست دارن زندگیشون با آرومترین شکل ممکن بگذره. مثلا میگیم توی این سایت میشه ناشناس خیلی حرفارو گفت. ولی اونا شاید فکر کنن که اگه یه روزی این سایت هک بشه و اونایی که فعال بودن دستگیر بشن چی میشه. اینم یه احتمال خیلی دوره که نمیشه چشم پوشی کرد ازش ولی خب هیجانشو دوست داریم. ولی همه مثل ما نیستن. یک دلیل دیگه اشم اینه که شاید بعضی دوستای ما اونقدا هم که نشون میدن دوستمون نیستن. فقط باهامون حرف میزنن. یعنی اینکه وقتی بهشون بگیم ما توی لوتی مینویسم و تو هم بیا و بنویس با خودشون میگن شایدها، که برو بابا من بیام از تو تقلید کنم و کاری که تو میگی بکنم! مثلا دوستم پیش خودش میگه فربد تو هم آخه آدمی بیام به حرفت گوش کنم و اونکاری که تو میگی بکنم. یه دلیل دیگه ش حس غروری هست که ما آدما داریم و میخوایم همیشه یک چیزی انحصاری خودمون داشته باشیم. حالا همه ی آدما نه ولی بعضیا اینطورین. مثلا بگیم بیا توی لوتی بنویس و ما هم مینویسم و اونجاییم، با خودشون میگن که اونو دیگه تو انجامش دادی و اگه بشه یه سایت دیگه پیدا بکنن که بشه توش نوشت میرن اونجا مینویسن که خاص باشن و فرق بکنن با بقیه یا حداقل با مایی که اینو ازشون خواستیم. آخه تو دوره ی نوجوونی این احساس استقلال طلبی و فرق داشتن با بقیه در بعضیها خیلی وجود داره. حتی اینکه بیاین توی این سایت که دوستشون مینویسه بنویسن هم انگار که استقلالشون رو ازشون گرفته. چون که تنها و جدا از یکی که میشناستشون نیستن. خیلی دلایل دیگه هم میشه آورد ولی نمیدونم واقعا کدوماشون دلیل هرکسی هست برای نیومدن به اینجا. مرسی که خوندین اینو خیلی زیاد شد دیگه.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  21  22  23  24  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

Homosexuality | همجنس خواهی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA