انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 13 از 19:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  18  19  پسین »

آموزشهای كامپیوتری



 
پست قبلی برنامه اش طوری بود که به صورت چند قسمتی دانلود میشد همینجا اموزش استفاده ازش رو میزارم

باز کردن فایلهای چند قسمتی RAR

امروزه بسیاری از سایت های اینترنتی برای انتشار فایلهای حجیم آنها را به چند قسمت کوچک تر تبدیل می کنند . این کار به چند دلیل انجام می گیرد که از میان آنها می توان به ۲ نکته اشاره کرد :
۱ – معمولا فایلهای حجیم بر روی سرورهای میزبانی رایگان نظیر RapidShare ، HotFile ، Megaupload ، ۲ْShared و … قرار می گیرند و اینگونه سایت ها محدودیت حجمی برای فایلهای ارسالی قرار داده اند . به طور مثال محدودیت حجمی سایت رپیدشیر ، ۲۰۰ مگابایت می باشد .
به همین خاطر فایلهایی که از ۲۰۰ مگابایت بیشتر باشند نمی توانند بر روی این سایت قرار داده شوند و نیاز به تبدیل آنها به چند قسمت می باشد .
winrar

۲ – اگر از اکانت برای دانلود از سایت ها نامبرده و مشابه استفاده می کنید این امکان در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا به طور همزمان چند فایل را با هم دریافت کنید و از این قابلیت می توانید برای سرعت بخشیدن به دانلود فایلها استفاده کنید .
به طور مثال اگر دانلود کردن یک فایل ۵۰۰ مگابایتی به زمانی معادل ۲ ساعت نیاز داشته باشد ، دانلود کردن یک فایل ۱۰۰ مگاباتی ۲۴ دقیقه زمان می طلبد و در صورتی که ۵ فایل را با هم دانلود کنید با احتساب کم تر شدن سرعت دانلود ، زمانی کم تر از ۱ ساعت طول می کشد تا ۵ فایل به طور کامل دانلود شوند و می توانید در وقتتان صرفه جویی کنید .


نحوه باز کردن فایلهای چند قسمتی RAR :
در سایت های اینترنتی از دو فرمت برای تبدیل فایل ها به قسمت های کوچتر استفاده می شود . یکی RAR و دیگری ۷ZIP که البته از فرمت Rar درصد بیشتری از کاربران استفاده می کنند و در این آموزش قصد داریم نحوه کار با این فرمت را به شما آموزش دهیم .

۱ – در مرحله نخست شما نیاز به نرم افزار Win Rar دارید که می توانید از پایین همین پست دانلود کنید .
پس از نصب نرم افزار Win Rar به محلی که فایل چند قسمتی خود را دانلود کرده اید بروید .

توجه داشته باشید که تمامی قسمت ها می بایست در یک پوشه باشند و در صورتی که حتی یک قسمت وجود نداشته باشد نمی توانید آنها را از حالت فشرده خارج کنید .

فایلهای چند قسمتی RAR همگی دارای اسم یکسان و شماره های متفاوت می باشند که از شماره یک شروع می شوند .
فرمت نامگذاری : Filename.rar.part1
برای استخراج فایل مورد نظر بر روی پارت شماره ۱ راست کلیک کنید .

۲ – می توانید به دلخواه روی یکی از گزینه های Extract files ، Extract Here و Extract to Filename کلیک کنید . ما در این قسمت بر روی Extract Here کلیک می کنیم .
در این مرحله در صورت محافظت آرشیو RAR به وسیله پسورد از شما خواسته می شود تا پسورد فایل را وارد کنید .

۳ – پس از وارد کردن پسورد خواسته شده بر روی گزینه OK کلیک کنید تا قسمت های مختلف به هم چسبانده شوند .


نکته : گاهی اوقات به دلیل ناقص دانلود شدن فایل اخطارهایی به شما داده می شود که در آن شماره پارتی که خراب دانلود شده است را نشان می دهد که می بایست آن قسمت را مجدد دانلود کنید .



WinRAR 4.20 Final x86/x64

نسخه‌ 32 بیتی

نسخه‌ 64 بیتی
     
  ویرایش شده توسط: amin137398   

 
Expert PDF Professional5.1.170.0 ابزار قدرتمند ساخت و ویرایش PDF



در دنیای امروز کتابهای الکترونیکی PDF به جایگاه ویژه ای در میان کاربران دست پیدا کرده اند و بیش از دهها هزار جلد کتاب در این قالب نوشته شده که بیشتر آنها را می توان به صورت رایگان از اینترنت دانلود کرد . دلیل به وجود آمدن این محبوبیت چیزی جز پایین بودن حجم این نوع از کتاب ها نمی باشد به طوری که شما می توانید کتاب سترگی همچون شاهنامه را در تلفن همراه خود داشته باشید بدون آنکه فضای اشغال شده توسط آن به نظر برسد . به هر حال اگرشما نیز بخواهید کتاب های الکترونیکی نوشته و آنها را انتشار دهید ، کار سختی را در پیش رو نخواهید داشت چرا که با استفاده از نرم افزار قدرتمند Expert PDF Professional این کار به سادگی امکان پذیر است . این نرم افزار که مجموعه ای از ابزار های مختلف را درون خود گنجانده است ، شما را از استفاده چندین برنامه مختلف برای انجام کارهای مرتبط با ساخت و ویرایش فایلهای PDF بی نیاز می سازد . این برنامه با ساخت یک پرینتر مجازی به شما کمک می کند تا پس از اینکه اسناد مورد نظرتان را با نرم افزار های مختلف نظیر آفیس ساختید ، تنها با یک کلیک بر روی گزینه ی پرینت ، خروجی PDF را از آنها تهیه کنید و انجام این کار هیچ گاه به این سادگی نبوده است ! ممکن است بخواهید تنظیمات مختلفی مانند رمزدار کردن کتاب خود را نیز انجام دهید و اینها کاری نیست که با Expert PDF Professional توانایی انجام آن را نداشته باشید . علاوه بر اینها که برخی از نرم افزارهای مشابه نیز توانایی انجام آنها را تا حدی دارند ، امکان ویرایش فایلهای پی دی اف ساخته شده ، یکی دیگر از قابلیت های مهم و اساسی در این نرم افزار می باشد که با محیطی بسیار کاربرپسند و کاربری آسان ، انجام آن را برای شما میسر می سازد .


حجم : ۴۶ مگابایت

دانلود از 4shared


[aligncenter] کرک نرم افزار Expert PDF Professional 7.0.940.0

پس از اینکه نرم افزار رو نصب کردید به پوشه ی کرک که همراه فایل اصلی دانلود کردید برید و فایل توی اون رو کپی کنید .
حالا به محل نصب نرم افزار برید . اگه حالت پیش فرض رو برای نصب انتخاب کرده باشید برنامه توی مسیر
C:\Program Files\Avanquest\Expert PDF 7 Professional
نصب میشه

میتونید آدرس بالا رو توی اکسپلورر کپی کنید یا با کلیک روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه Properties و پس از اون کلیک روی Find Target به محل نصب برید .

توی این مرحله فایلی رو که کپی کردید پیس کنید و اونو اجرا کنید . حتما توجه داشته باشید که قبل از اون به طور کامل از نرم افزار خارج شده باشید .

حالا روی قسمتی که توی عکس زیر به اون اشاره شده کلیک کنید تا برنامه به صورت خودکار کرک بشه




     
  

 
Tracker Software PDF-Tools 4.0 Build 187 ابزار قدرتمند PDF



اگر به دنبال نرم افزاری برای ساخت و تبدیل کتاب های الکترونیکی PDF می گردید ، به شما پیشنهاد می کنیم که نرم افزار Tracker Software PDF-Tools استفاده نمایید . این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای مختلف و قدرتمند به شما کمک می کند تا تمامی نیازهای خود در زمینه ساخت ، ویرایش و یا تبدیل کتاب های PDF برطرف کنید . با این نرم افزار خواهید توانست تا از فرمت های تصویری ، اسکنر ، فایلهای تکست و … کتاب های مورد نظرتان را کاملا سازگار با برنامه های ادوبی و سایر نرم افزارها بسازید . از نکات قابل توجه در این نرم افزار اجرا به صورت مستقل ( stand alone ) می باشد و بدین معنی است که همانند بیشتر ابزارهای مشابه نیازی به نصب نرم افزار Adobe Acrobat یا Distiller نخواهید داشت .

ویژگی های کلیدی Tracker Software PDF-Tools v4.0183 :
- تبدیل های متنی ( Text ) به PDF
- اسکن و وارد کردن تصاویر از دستگاه های مختلف من جمله اسکنر و سیستم های وایرلس
- تبدیل تصاویر به فرمت PDF با قابلیت انتخاب چندین فایل به صورت همزمان
- حذف صفحات اضافه از کتاب های الکترونیکی
- استخراج متون و یا تصاویر از یک کتاب PDF
- ساخت تصویر بند ( Thumbnails ) از کتابها
- اضافه کردن واترمارک های متنی و تصویری به بالا یا پایین صفحات
- و …



حجم : ۱۰ مگابایت


دانلود از 4shared
     
  

 
Adobe Reader 9.0

دانلود از 4shared

Adobe Reader 10

دانلود از 4shared


Download Adobe Reader

دانلود




دانلود نرم افزار Foxit Reader 5

نرم افزار Foxit Reder برنامه ای سبک و کم حجم برای خواندن و مشاهده فایل های PDF می باشد. برنامه Fox it Reader، با پی دی اف های فارسی کاملاً سازگار می باشد. همچنین در این برنامه می توان تنها با یک دکمه متن را از حالت PDF به متن تبدیل نمود (این قابلیت تنها برای متن انگلیسی امکان پذیر است). از قابلیت های بسیار مفید فاکس ایت ریدر، قابلیت Multi tab (چند زبانه) بودن هست که با استفاده از آن می توان چند فایل پی دی اف را بصورت همزمان باز کرد. از مهمترین تفاوت های نسخه ۵ Foxit Reader نسبت به نسخه ۴ آن می توان به ظاهر بسیار زیبا و متفاوت نسخه جدید Foxit اشاره نمود.

دانلود


foxit reader 5 full español.rar

حجم: 13مگابایت

4shared
     
  

 
آموزش ساخت پی دی اف با استفاده از Microsoft Office Word 2003

البته اینو هم باید گفت که بیشتر نرم افزارهای تبدیل pdf to word زبان فارسی رو ساپورت نمی کنند اگر هم بکنند درست کار نمی کنه
ابتدا نرم افزار , کرک آنرا را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود با حجم 6.25 مگا بایت
دانلود کرک نرم افزار با حجم 1.6 کیلو بایت

بعد از دانلود هر دو فایل فوق، فایل اصلی( فایل 6 مگی) را نصب کنید.

سپس در بالای نرم افزار Word شما یک نوار ابزار به مانند شکل زیر اضاف می شود:


سپس در هنگام تبدیل فایل Word به فایل pdf، بر گزینه Save As PDF، کلیک کنید. در این هنگام از شما درخواست میکند که برنامه را رجیستر کنید، با استفاده از User Name و Serial در فایل Serial.txt، که در فایل کرک قرار دارد، برنامه را رجیستر کنید و اندکی صبر کنید تا فایل Word شما به فایل PDF تبدیل شود.


     
  ویرایش شده توسط: amin137398   

 
خداييش ساده تر از اين روش ديگه نميشه pdf ساخت

يکي از روش هاي ساده ي ساخت pdf به اين صورت است که:
1- متن مورد نظر را با استفاده از فتو شاپ /paint/و... روي يک عکس ميگزاريم و بعد با استفاده از برنامه ي

PDF-Tools عکس هارا مانند شکل زير انتخاب کرده و بصورت pdf در مياوريم.




     
  

 
آموزش ساخت پی دی اف در ورد 2003

برای ساخت pdf در ورد 2003 باید ابتدا برنامه ی PDF Factory رو دانلود کنید. این برنامه یک پرینتر مجازی در کامیپوتر شما ایجاد میکنه که با استفاده از اون میتونید فایل ورد خودتون رو به PDF تبدیل کنید.



راهنمای نصب:
نرم افزار را با اطلاعات موجود در فایل Serial نصب و فعال نمایید.


دانلود - 4.8 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 4.8 مگابایت - (لینک کمکی)

آموزش کار با برنامه پس از اینکه برنامه رو دانلود کردید اونو نصب کنید . بعد از اینکه کار ساخت و آماده سازی فایل وردتون تمام شد کلیدهای Ctrl + P رو همزمان فشار دهید.(یا از قسمت File گزینه ی Print رو انتخاب کنید.) سپس از قسمت PDF Factory Pro , Printer Name رو انتخاب کنید و بر روی گزینه ی OK کلیک کرده. کمی صبر کرده تا پینجره ی جدید برای ما باز شود . بعد از بازشدن پنجره ی جدید بر روی گزینه ی Save کلیک کرده و فایل PDF خودتان را ذخیره کنید. حالا شما توانستید یک کتاب الکترونیکی بسازید.

آموزش ساخت پی دی اف در ورد 2007

در ورد 2007 بدون نیاز به نصب برنامه و به طور مستقیم میتوانید فایلتان را به PDF تبدیل کنید. مسیر زیر را طی کنید: در قسمت بالای سمت چپ گزینه ورد آپشن Word Option را انتخاب کنید و بعد از آن روی فلش جلوی گزینه "Save As" کلیک کنید یک تب جدید باز میشود که شیوه های ذخیره فایل را نشان میدهد که باید بر روی گزینه ی ای که تبدیل به PDF را نشان میدهد کلیک کنید. اگر این قابلیت در وردتان فعال نیست برنامه ی SaveAsPDFandXPS را دانلود کنید.

با نصب این برنامه شما می توانید به راحتی فایلهای مایکروسافت Word را به فرمت PDF ذخیره کنید.

با نصب این برنامه شما می توانید به راحتی فایلهای مایکروسافت Word را به فرمت PDF ذخیره کنید. بعد از نصب این برنامه یک گزینه DoPDF در منوی Print اضافه خواهد شد که شما می توانید فابل مربوطه را به فرمت PDF ذخیره کنید.




دانلود از ۴شرد
     
  ویرایش شده توسط: amin137398   

 
تبدیل آسان اسناد به پی دی اف با Okdo All to Pdf Converter Professional 4.0

نرم افزار All to Pdf Converter ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل دسته ای اسناد به پی دی اف محصول شرکت Okdo Software می باشد. فقط کافیست فایل هایی که می خواهید تبدیل نمایید را به لیست اضافه کنید سپس "Convert" را کلیک کنید. این نرم افزار فرمت های doc ،docx ،docm ،xls ،xlsx ،xlsm ،ppt ،pptx ،pptm ،pdf ،txt ،rtf ،htm ،html ،url ،jpg ،jpeg ،bmp ،gif ،tif ،wmf ،emf ،png ،jp2 ،j2k ،pcx را با سرعت و کیفیت بالا تبدیل می کند. قابلیت تبدیل دسته ای فرمت های گوناگون به یکدیگر، استفاده از برنامه به صورت standalone، سه روش مختلف تبدیل: روش پیش فرض، روش تبدیل بر پایه متن، روش تبدیل بر پایه عکس، تبدیل پی دی اف ها به یک فایل پی دی اف تک با روش تبدیل بر پایه عکس، امکان تبدیل هر صفحه ای از Word و Rtf به یک فایل جداگانه پی دی اف و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.


ویژگی های کلیدی نرم افزار Okdo All to Pdf Converter Professional:
- استفاده آسان برای تبدیل تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از اضافه کردن کل پوشه برای تبدیل
- عدم نیاز به برنامه Adobe Acrobat
- قابلیت تبدیل فایل های متعدد فرمت های مختلف به پی دی اف
- پشتیبانی از فرمت های doc ،docx ،docm ،xls ،xlsx ،xlsm ،ppt ،pptx ،pptm ،pdf ،txt ،rtf ،htm html ،url ،jpg ،jpeg ،bmp ،gif ،tif ،wmf ،emf ،png ،jp2 ،j2k ،pcx
- گرفتن خروجی پی دی اف توسط سه روش: از طریق پیش فرض، از طریق تصویر، از طریق متن
- تبدیل پی دی اف به یک فایل پی دی اف تنها از طریق تصویر
- پشتیبانی از استخراج کارکتر پی دی اف برای تبدیل به یک فایل پی دی اف
- تبدیل هر صفحه از Word/Rtf به یک فایل پی دی اف
- تبدیل تمام صفحات از Word/Rtf به پی دی اف
- پشتیبانی از ادغام هر ورق از یک فایل اکسل برای تبدیل
- تنظیم سایز اندازه صفحه از اکسل برای تطبیق سایز صفحه خروجی
- پشتیبانی از تبدیل همه ی صفحات PowerPoint ،TIFF ،GIF به یک پی دی اف چند صفحه ای
- پشتیبانی از تبدیل هر اسلاید پاورپوینت به یک فایل پی دی اف
- پشتیبانی از ادغام عکس ها به پی دی اف
- ایجاد رمز عبور برای حفاظت
- تنظیم حاشیه صفحه
- انتخاب نام فایل خروجی
- پشتیبانی از تبدیل Docx ،Docm ،Xlsx ،Xlsm ،Pptx ،Pptm of Office 2007/2010 به PDF
- ذخیره فایل های تبدیل شده به لیست
- توانایی لود فایل های ذخیره شده به طور مستقیم به تبدیل
- پشتیبانی از ویندوز Win98/ME/NT/2000/XP/2003/Vista (x64)/Windows 7
- و …



رمز: www.downloadha.com

لینک دانلود – ٨ مگابایت | لینک کمکی

okdo-all-to-pdf-converter-professional.v4.0_2

دانلود از 4shared
     
  

 
آموزش تصویری آموزش ساخت پی دی اف در ورد 2003

مثل عکس زیر عمل کنید:

۱_ برنامه ورد رو باز کنید



۲_ متن و عکس و... مورد نظر را قرار دهید و آماده پرینت کنید



۳_ بعد از انجام کار های گفته شده در عکس زیر ok را بزنید



نکته:
فایل ها در ادرس زیر ذخیره میشوند:
C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\PDF files\Autosave
برای باز کردنشان هم باید برنامه پی دی اف ریدر را داشته باشید

     
  

 
آموزش تصویری آموزش ساخت پی دی اف در ورد 2007

¤ فايل های با قالب PDF از پر استفاده ترين و محبوب ترين اشکال ذخيره سازی , انتشار , نمايش و چاپ اسناد , مقالات , کتب و فرم های الکترونيکی می باشند. اين نوع فايل ها را می توان با نرم افزار Adobe Reader باز نمود و يا آن ها را چاپ کرد.

¤ در اينجا يکی از روش های ساخت اين فايل ها را با نرم افزار Pdf Factory توضيح می دهيم.

¤ مزیت این برنامه نسبت به برنامه های مشابه حجم پایین , کارکرد آسان و سریع و پشتیبانی از زبان پارسی است .

سپس فايل Document خود را که از قبل تهيه و آماده نموده ايد , خواه فايل متنی , تصوير يا ... در نرم افزار مربوطه ( مانند MS Word , Photoshop , ... ) باز کنيد و پس از اتمام کار گزینه print را انتخاب کنید .( در شکل نرم افزار word 2007 نمایش داده شده است )



گزينه Print را انتخاب نماييد. از بين Printer های موجود Pdf Factory Printer را انتخاب نماييد.



صفحه زیر باز میشود .

در قسمتی که با رنگ زرد مشخص شده درصدی که بیانگر میزان باقی مانده برای تبدیل فایل به pdf است نشان داده خواهد شد . تا زمانی که این درصد پر نشده است منتظر شوید ...

در قسمتی که با رنگ آبی نمایش داده شده است میتوانید تنظیمات فایل pdf را تغییر دهید



پس از اتمام کار بر روی گزینه Save کلیک کنید و فایل ساخته شده را در مسیر دلخواه ذخیره کنید



فايل نهايي شما با فرمت PDF آماده است و می توانيد آن را با نرم افزار Adobe Reade باز نماييد.

     
  
صفحه  صفحه 13 از 19:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  18  19  پسین » 
کامپیوتر

آموزشهای كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA