انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین »

دوربین های دیجیتال


مرد

 
دوربین های جدید Canon معرفی شد PowerShot G۹


اگر به دوربین های عکاسی دیجیتال علاقمند باشید احتمالا دوربین های سری G شرکت Canon رو میشناسید. امروز مدل جدید این سری به نام G9 معرفی شد. این دوربین 12.1 مگاپیکسلی دارای زوم اپتیکال 6 برابر و LCD سه اینچی است. این دوربین امکان گرفتن عکس در قالب RAW را دارد و دیگر مشخصات فنی ان به این شرح است : Advanced Face Detection wares - ISO1600 حداکثر حساسیت. 23 حالت عکاسی.

بر روی این دوربین انواع لنز های تله و ماکرو نصب میشود. این دوربین از ماه اکتبر با قیمت 500 دلار به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به قیمت پایین بر روی قیمت دیگر دوربین های دیجیتال نیز تاثیر گذار خواهد بود
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
مشخصات D3،محصول جدید نیکون


شرکت نیکون دوربین جدید خود را به بازار عرضه کرد.اولین دوربین (Full Frame) صفحه کامل نیکون با توانایی های بسیار بالا از جمله 12.1 مگاپیکسل ، ISO 6400 که نظر بسیاری از عکاسان را به خود جلب کرده است.این دوربین عکس ها را بر روی دو کارت حافظه می تواند ذخیره کند که در نوع خود بی همتاست.این نوع ذخیره عکس باعث شده که امنیت کامل برای نگهداری عکس و جلوگیری از حدف ناخودآگاه عکس و توانایی کپی و Backup را برای عکاس فراهم کرده است.در این دوربین از فناوری جدید که در دوربین های حرفه ای (SLR) برای مشاهده عکس در هنگام گرفتن آن از طریق صحفه نمایش است نیز پدید آمده است.این دوربین 51 نقطه تشخیص دارد و حداکثر کیفیت آن 4256*2832 است.برای این دوربین چهار لنز نیز طراحی شده اند که در نوع خود بی نظیر هستند.قیمت D3 حدود 5000 دلار است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین ماژولار 8 مگا پیکسلی


پیشرفت روز به روز علم و تکنولوژی باعث شده که کم کم فراموش کنیم که موبایلها باید چه کاری انجام دهند و یا دوربین ها چه کار؟ همه چیز در هم آمیخته و به صورت مدارات مجتمع در اختیارمان است. شرکت Sumsung Electro- Machine اعلام کرد که توانسته به تکنولوژی ساخت دوربین ماژولار 8 مگا پیکسلی از خانواده CMOS ها برای تلفن همراه دست یابد. ابعاد قابل پشتیبانی این دوربین 10.5*11.5*9.4 mm است و دارای قابلیت فوکوس تا آخرین مرحله ممکن می باشد. این شرکت اظهار داشت که به زودی می تواند به کمک تکنولوژی پیزو الکتریک (حرکت الکترون و حفره از طریق ضربه زدن) به تکنولوژی فوکوس اتو ماتیک نیز دست یابد. این محصول تا سال آینده به بازار عرضه خواهد شد
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
فایلهای عکاسی خود را بلوتوث کنید



اگر شما هم علاقمند به عکاسی و شکار لحظه ها باشید همیشه به دنبال یک دوربین خوب عکاسی هستید. همیشه دغدغه خاطرتون این هست که دوربین عکاسیتون را ارتقا بدهید تا اینکه قادر باشید بهترین عکس ها را با بهترین وضوح ممکن داشته باشید. ولی این روزها کمتر کسی هست که در هر مکان با خودش یک دوربین دیجیتال بر دارد ولی ناچارا همه موبایلهایشان را با خودشان بر می دارند. گوشی همراه شما با هر مدل و مارکی که باشد حتما یک لنز برای عکاسی و فیلمبردای دارد اما شاید حافظه آن برای مقاصد شما کافی نباشد. باز هم دغدغه دیگه! همیشه باید به کامپیوتر شخصی خود نزدیک باشید تا فایلها را به آنجا منتقل کرده و حافظه گوشی خود را خالی کنید. اما در یک اقدام جالب شرکت KODAK توانست پورت USB را وارد بازار کند که می تواند فایلهای عکاسی شما را با کمک تکنولوژی بلوتوث به pc شما منتقل سازد. دیگر لازم نیست به دنبال کابل برای انتقال از گوشی به سیستم باشید . تنها کافیست که سیستم شما دارای تکنولوژی بلو توث نیز باشد. آنوقت می توانید لذت عکاسی را با تمام وجود احساس کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
از رانندگی کردن خود فیلمبرداری کنید

آیا تا کنون در حین رانندگی دچار صانحه شده اید؟ امیدوارم که چنین تجربه ای را نداشته باشید. ولی اوضاع بسیار وخیم تر می شود زمانیکه شما مقصر نبوده و هیچ مدرکی برای اثبات نداشته باشید. اخیرا یک دوربین به بازار آمده که می تواند با روشن شدن ماشین شروع به رکورد گیری کرده و با خاموش شدن نیز کار خود را متوقف کند. اگر شما این دوربین را در جای مناسب تعبیه کنید می تواند از فضای اطراف شما و نحوه رانندگی شما به مدت زمان 8 ساعت متوالی فیلمبرداری کند. اطلاعات رکورد شده بر روی یک SD card به حجم 2 گیگا بایت ذخیره می شود. حتی می توانید این اطلاعات را به کامپیوتر شخصی خود منتقل کرده و حافظه مد نظر را پاک کنید. شاید با به همراه داشتن این دوربین بتوانید در حین رانندگی به اندازه کافی مدرک و سند برای مواقع ضروری جمع آوری کنید. البته اگر این مدارک دلیلی بر مقصر شمردن شما نباشد خوشایند است. این محصول با قیمت 79.95$ در بازار گجت های مربوط به خودرو یافت می شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
قاب عکس دیجیتالی به همراه پرینتر داخلی

برای شکار لحظه ها از چه وسیله ای استفاده می کنید؟! خب مسلم است. از دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری. حالا یک پیشنهاد بهتر به شما می کنیم. از این پس می توانید از قابهای دیجیتالی که قابلیت نمایش چندین عکس را دارند استفاده کرده و در پایان یک پرینت زیبا نیز از تصویر خود داشته باشید. هم اکنون قابهای دیجیتالی زیادی در بازار موجود می باشند . اما محصول جدید شرکت Prinsics به دلیل داشتن ویژگی های خاص از بقیه هم نسلانش متمایز است. از این ویژگی ها می توان به قابلیت ارتقا آن به slot های SD , MS , MMC , XD نام برد. از همه جالب تر آنکه شما می توانید با کمک پرینتر داخلی موجود در این محصول تنها با فشرن یک دکمه یک پرینت از تصویر مد نظر داشته باشید و یا عکس دلخواه خود را به پست الکترونیکی خود بفرستید. از قیمت تمام شده این محصول خبری در دسترس نبود اما می توانید مقداری پول معادل با خرید یک دوربین عکاسی دیجیتال بر داشته و به بازار کره بروید. آنجا می توانید سراغش را بگیرید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
DCX800 محصول جدید BenQ

بیایید شما را با محصول جدید BenQ آشنا کنیم. شاید بتوانیم به جرائت بگوییم که DCX800 ظریفترین دوربین دیجیتال موجود در بازار است. این محصول مینیاتوری با ضخامت 9.8 میلیمتر در ظریفترین قسمت و 14 میلیمتر در عمیقترین قسمت می تواند کیفیت فیلم شما را تا 7 مگا پیکسل تضمین کند. از همه جالبتر آنکه این دوربین ظریف دارای SD slot است و می تواند به راحتی اطلاعات کارت های حافظه شما را بشناسد. می توانید تا 3 مرحله بر روی لوکیشن مد نظر زووم کرده و تصویر دلخواه خود را بر روی نمایشگر 3 اینچی آن مشاهده کنید. دیگر با خیال راحت می توانید موبایلهای سنگین خود را به کناری گذاشته و از این دوربین ظریفی که به راحتی می توانید در جیبتان بگذارید استفاده کنید. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت آن در بازار موجود نیست. اما امیدواریم که قیمت آن جیبهایمان را خالی نکند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
میکروسکوپ قابل حمل مخصوص افراد کنجکاو

در دوران نوجوانی همیشه بعد از ظهر ها با یک ذره بین به دنبال کشف حشرات جدید و بررسی علمی! آنها بوده ایم. اما حالا دوران دیجیتال فرا رسیده و دیگر استفاده از یک ذره بین برای کنجکاوی ها کافی نیست.

این وسیله به نام EyeClops ساخته شده تا همان مشاهدات را بسیار بزرگ تر از قبل، روی مانیتور LCD ببینید. کافی است که وسیله را مثل ذره بین به چیزی نزدیک کنید تا این گجت آن را برایتان تا 400 برابر بزرگتر نشان دهد و تصویر آن را روی مانیتور دستگاه ببینید. این دستگاه دارای یک حافظه ی USB نیز هست که از طریق آن میتوانید تصاویری که میبینید در آن ذخیره کنید و روی کامپیوتر مشاهده کنید. ( در مورد کیفیت تصاویر چیزی ذکر نشده است ) این میکروسکوپ قابل حمل با قیمت 70 دلار ارایه میشود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
HDR-TG1محصول جدید سونی

اگر دنبال یک دوربین شیک و باکلاس فیلم بر داری هستید شرکت سونی محصول جدید خود را با مدل HDR-TG1 پیشنهاد میکند. این محصول که چند روزیست بین طرفداران دوربین های فیلم برداری جاباز کرده دارای وزنی معادل با 10 اونس و ابعادی معادل با 1.3*4.7*2.5 اینچ می باشد. لنز 4 مگاپیگسلی آن و صفحه نمایشگر 2.7 اینچی که از نوع لمسی می باشد بی صبرانه منتظر شکار لحظه های شاد شماست. به گفته این شرکت پردازشگر هوشمند این دوربین از نوع bionz در نظر گرفته شده است. نکته جالب در مورد این محصول هماهنگی قدرت زووم کردن آن با حجم نور است.شاید همین ویژگی وجه تمایزی بین این دوربین و هم نسلانش باشد. سونی قول داده است که تا ماه دیگر این محصول را باقیمت 900$ روانه بازار کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
دوربین فیلم برداری ضد آب برای رکوردگیری تا عمق 30 متری




فصل تابستان در راه است و گرما هم به زودی به سراغتان میآید و مجبورتان میکند تا تنی به آب بزنید و کمی شنا کنید. در حوض کوچک منزل, استخر,دریاچه , دریا و یا شاید هم اقیانوس! اما پیشنهاد میکنم که از همین حالا به فکر تجهیزات شنای خود باشید و یک عدد دوربین فیلم برداری RC-12 را به وسایل خود اضافه کنید. این دوربین که در ابعاد یک مکعب مستطیل کوچک و سبک است دارای لنز 2.7 مگا پیکسلی , با ظرفیات زمانی 45 دقیقه فیلم برداری تا ارتفاع 30 متر زیر آب را دارد. ویژگی منحصر به فرد این دوربین , ضد آب بودن آن است و میتوانید به زودی با قیمت 269$ سراغش از مغازه های ژاپن بگیرید. این محصول در ردیف اقلام امنیتی-جاسیوسی قرار گرفته . اما خالی از لطف نیست اگر بتوانید صحنه شیرجه زدن خود را در یک دریاچه زیبا رکورد بگیرید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 2 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین » 
کامپیوتر

دوربین های دیجیتال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA