انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین »

دوربین های دیجیتال


مرد

 
دوربین مخفی کودکان




با کودکان شیطان و مرموز ی که اکثر اوقات را به انجام دادن کارهای خطرناک و یا خرابکاری سپری میکنند چه میکنید؟! مسلما وقت و فرصت شما آنقدر نیست که بخواهید با دو چشم خود آنها را تحت کنترل خود در بیاورید. پس پیشنهاد میکنم از این دوربین بی سیم جالب برای کنترل فعالیت های آنها استفاده کنید. بسته مد نظر حاوی یک عدد سنسورCMOS است که می تواند به کمک گیرنده و فرستنده های 2.4 گیگا هرتزی تصاویری به صورت رنگی و یا سیاه و سفید را رکورد گرفته و آنها را به کمک یک عدد آنتن جهت دار بر روی ساده ترین تلویزیونها نمایش دهد. نیاز به استفاده از هیچ گونه سیم و یا کابلی نیست . کافیست لنز مد نظر را مخفیانه در جاییکه کودک در حال خرابکاریست جاسازی کرده و سر فرصت به حساب شیطنت هایش برسید. با این سیستم دیگر هیچ کودکی نمی تواند شیطنت هایش را انکار کند. این ست هوشمند تنها با قیمت 53.99$ در بازار موجود است
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین HDR-CX12 محصول جدید شرکت سونی به بازار عرضه شد




خیلی وقت بود که منتظر محصول جدیدی از شرکت سونی بودیم تا اینکه همین امروز مطلع شدیم بالاخره سونی پیشرفته ترین دوربین فیلمبرداری را که مجهز به آخرین تکنولوژی روز است در 20 جولای2008 روانه بازار خواهد کرد. این محصول با مدل HDR-CX12 AVCHD مشهور است . شاید نتوانیم بگوییم که کوچکترین دوربین فیلمبرداریست اما می توانید تصور کنید که اندازه و وزن آن بیشتر از یک قوطی کنسرو نیست! از ویژگی های این دوربین می توان به نکات زیر اشاره کرد:



مجهز بودن به سنسورExmor CMOS

بهره بری از تکنولوژیBIONZ

باتری 420 گرمی

8 گیگا بایت حافظهStick

سرعت دریافت و انتقال دیتا :16 Mbps

دارا بودن پورت خروجی از نوعHDMI

قابلیت رکوردگیری تمامHD و ذخیره آن بر روی کارد حافظه16GB

لنز 10 مگا پیکسلی


نکته جالب دیگر در مورد این دوربین آن است که شما می توانید از دو مد فیلمبرداری و عکاسی در آن واحد به صورت همزمان استفاده کنید. به این صورت که لبخند ها را شکار میکند و بدون نیاز به فشار دادن دکمه مربوط به عکاسی و یا متوقف شدن رکورد گیری به صورت اتو ماتیک عکس میگیرد. و عجیب تر آنکه حتی در شرایط Standby می تواند لبخند ها را تشخیص داده و وظیفه خود را انجام دهد. این تکنولوژی به عنوان Smile shutter معروف است و در حال حاضر به بزرگترین میدان رقابتی بین شرکت های سازنده دوربیهای عکاسی و فیلمبرداری تبدیل شده است. حرف و حدیث های زیادی در مورد قیمت تمام شده این محصول شنیده می شود. اما از جایی خبر شدیم که ممکن است با قیمت 900$ به زودی در بازار ژاپن یافت شود. همه چیز مهیاست. کافیت دوربینتان را روشن کنید و به زندگیتان ادامه دهید. آنقدر هوشمند است که بداند چه صحنه های ارزش عکس برداری و یا فیملبرداری را دارد!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین جدید نیکون مدل D700 معرفی شد




مدتی بود که شایعاتی در مورد یک مدل جدید دوبین عکاسی دیجیتال Nikon به گوش میرسید. حالا این شایعات به واقعیت تبدیل شده است. با مدل Nikon D700 آشنا شوید. 12.1 مگاپیکسل از نوع Full-frame با قالب FX. این دوربین که سرانجام دیشب رسما معرفی شد با نمایشگر 3 اینچی، قدرت فوکوس خودکار 51 نقطه به همراه سیستم تشخیص سه بعدی صحنه را دارد.

امکانات دیگر این دوربین شامل مکانیسم کاهش گردوغبار و حساسیت ( ISO ) تا حداکثر 6400 است. ضمن اینکه میتواند با سرعت 5 تا 8 فریم در ثانیه در بالاترین رزلوشن عکس برداری کند. خروجی HDMI هم از امکانات قابل توجه این دوربین محسوب میشود.

این دوربین که احتمالا توجه عکاسان حرفه ای را به خودش جلب خواهد کرد از همین ماه با قیمت 3000 دلار عرضه خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین 50 مگاپیکسلی Hasselblad با بزرگترین سنسور جهان




شرکت Hasselblad را معمولا طرفداران دوربین های حرفه ای میشناسند. و طبق معمول این بار هم دوربین جدید این شرکت در نوع خود یک شاهکار محسوب میشود.

دوربین 50 مگاپیکسلی مدل H3DII-50 دارای سنسوری ساخت شرکت کداک است که در سایز 36 در 48 میلیمتر است. و این دوبرابر سایز سنسور دوربین های DSLR فول فریم است.

با این سنسور هر عکس این دوربین 300 مگابایت حجم دارد. یعنی اگر من کارت حافظه ی 2 گیگابایتی خودم را روی این دوربین قرار بدهم فقط 6 عکس میتوانم بگیرم!

نکته جالب دیگر در مورد این دوربین سرعت عکاسی 1 فریم در ثانیه است که برای چنین دوربینی خیلی خوب محسوب میشود. این دوربین در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت؟ هنوز اعلام نشده. ولی گفته میشود که برای داشتن این هیولای عکاسی باید اتومبیل خود را بفروشید و حدود 37000 دلار پول آن را پرداخت کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین EOS REBEL XS CANON، الهام بخش نسل جدید عکاسان دجیتال



ممکن است شما هم مطالبی را در خصوص نسخه جدید سری دوربین DSLR Canon شنیده باشید. اما بالاخره شرکت Canon برخی اطلاعات و مشخصات فنی این دوربین را در اختیار علاقه مندان گذاشت. این دوربین که در ماه آگوست ارائه خواهد شد 700 دلار قیمت داد و به همراه لنز زوم EF-S-18-55mm ، باطری قابل شارژ و شارژر و کابلهای مربوطه عرضه می گردد. این دوربین همچنین در دو رنگ مشکی و نقره ای به فروش می رسد.

کمپانی آمریکایی Canon - که یکی از پیشتازان عکاسی دجیتال است- روز 18 تیرماه دوربین EOS Rebel XS خود را رسما معرفی کرد. این دوربین شامل تعدادی از تکنولوژی های قابل ستایش Canon از قبیل لنز تثبیت نوری عکس (Optical Imaged Stabilized lens) است. از عکاسی از والدین یا اتفاقات یک بازی جذاب تا عکاسی توریست ها از شگفتی های یک شهر تازه، Canon Rebel XS عکاسی را برای همه آسان تر کرده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سری جدید دوربین های نیمه دیجیتال شرکت سامسونگ معرفی شد



در رقابت با محصولات شرکت های canon و توشیبا ظاهرا شرکت سامسونگ هم بیکار ننشسته و پرده از مشخصات فنی 4 سری از نسل دوربین های نیمه دیجیتال خود بر داشت. این چهار سری به احتمال زیاد در بر دارنده آخرین تکنولوژی های موجود در دست شرکت سامسونگ بوده که در ساخت دوربین های عکاسی نیمه دیجیتال خود به کار گرفته است. از مشخصات فنی این محصولات می توان به نکات زیر اشاره کرد:



سری TL34HD : رزولوشن 14.7 مگا پیکسل , لنز 28mm از نوع Schneider , قابلیت تنظیم و زوم نور تا رنج 3.6x به شما این امکان را می دهد که عکس هایی با شفافیت و وضوحی باور نکردنی بگیرید . در ضمن ابعاد این دوربین 0.8*2.34*3.68 می باشد و به آسانی در جیبتان جای میگیرد.قرار است این محصول در سه رنگ سیاه , نقره ای , قرمز با صفحه نمایشگر تمام لمسی از نوع hVGA با قیمتی نا معلوم به بازار عرضه شود!



سریTL9 : رزولوشن 10 مگا پیکسل , صفحه نمایشگرLCD 2.7 اینچی و قابلیت زوم داخلی تا رنج 5Xاز ویزگی های این نسل است. جداره خارجی این دوربین به رنگ های نقره ای و متالیک در نظر گرفته شده و قرار است با ابعاد 0.84*2.36*3.74 به در ردیف رقبای خود قرار گیرد. به نظر می رسد که سامسونگ این سری را برای عکاسان حرفه ای در نظر گرفته تا آنها بتوانند به کمک سنسور CCD تعبیه شده به صورت اتوماتیک حجم نور را تشخیص داده و در صورت پایین بودن کیفیت اپتیکی آن را مطابق با استاندارد های عکاسی تنظیم کنند.این سری قرار است از ماه سپتامبر با قیمت 279.95$ در دست علاقمندان جای گیرد.



سری SL310W : سامسونگ باز هم برای علاقمندان به حرفه عکاسی و کسانیکه در شکار لحظه ها مهارت دارند پیشنهاد ویژه ای دارد. این سری با داشتن 4 مد مختلف برای عکاسی می تواند به صورت اتو اتیک به شکار لبخند ها , گریه ها, زوم بر روی حالات چهره ها, زوم بر روی حالات چشم ها بپردازد. به توصیف شرکت سازنده تنها کافیست منوی دوربین را به دست بگیرید و صحنه ها و حالات مورد علاقه تان را انتخاب کنید و بعد از آن همه چیز را به این نسل از دوربین های شرکت سامسونگ واگذار کنید. مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید! در مورد قیمت مختارید. اگر 229.95$ دارید می توانید تا سپتامبر امسال منتظرش باشید.



سری SL201: رزولوشن 10.2 مگا پیکسل و صفحه نمایشگر تمام هوشمندی که می تواند کیفیت نمایش دیتای خود را با نور محیطش تنظیم کند از ویژگی های منحصر به فرد این نسل است. در این سری این امکان فراهم شده است که شما بتوانید فاکتور های انتخابی خود را نظیر کیفیت نور , میزان فاصله و وضوح تصویر و همچنین مد چهره مد نظر تان (برای مثال لبخند) تعیین کنید. هر زمان که موارد فوق برای سوژه عکاسی شما ایجاد شد و سوژه در قاب زوم دوربین شما جای گرفت به صورت اتوماتیک عکس گرفته خواهد شد. ظرافت طرح و خوش دست بودن این نسل نیز از اهمیت بالایی بر خوردار بوده و به گفته این شرکت با قیمت 169.954 در سپتامبر امسال در مغازه ها حاضر خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین جدید فیلم برداری هیتاچی تصاویر را بر روی دیسک Blue-Ray ذخیره میکند



فیلم برداری با کیفیت HD آرزوی خیلی ها است. هرچند که این روزها پیدا کردن دوربینی که با کیفیت HD فیلم برداری میکند کار سختی نیست. اما تمام این دوربین ها یک مشکل دارند: حجم بالای تصاویر ضبط شده و کمبود حافظه. برای مثال دوربین خود من با یک حافظه دو گیگابایتی فقط 25 دقیقه میتواند با کیفیت HD فیلم برداری کند. که این اصلا کافی نیست.

شرکت هیتاچی در دوربین مدل DZ-BD10H این مشکل را تقریبا حل کرده. این دوربین تصاویر را بر روی دیسک Blue-ray ذخیره میکند که 25 گیگابایت ظرفیت دارد. در ضمن جهت محکم کاری بیشتر، یک حافظه 30 گیگابایتی داخلی هم درون این دوربین تعبیه شده تا اگر کمبود دیسک داشتید، بتوانید از آن استفاده کنید.

دوربین جدید هیتاچی از ده روز دیگر در ژاپن عرضه میشود و طی چند ماه آینده در کشورهای دیگر خواهد بود. قیمت حدود 1500 دلار است.

انتخاب خوبی است برای کسانی که دوست دارند تمام مدت دوربین فیلم برداری همراهشان باشد و فیلم برداری کنند. اگر بخواهیم برای این دوربین یک اسم شاهکار (بخوانید افتضاح) انتخاب کنیم من این دوربین را «همراه دوم» نام گذاری میکنم. «همراه اول» که همیشه در جیب مان است!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
با سری جدید دوربین شرکت سانیو DMX-HD800 آشنا شوید



اگر از دوربین های شرکت sanyo استفاده میکنید باید به عرضه تان بر سانم که محصول جدید این شرکت با قابلیت ها و کیفیتی ارتقا یافته با مدل DMX-HD800 وارد بازار شد. نسل ماقبل این دوربین HD700 بود که توصیه میکنم اگر همین الان به دستتان هم هست به کناری بگذاریدش و از ویژگی های فنی و کیفی محصول جدید با خبر شوید:



لنز دوربین 8 مگا پیکسل

سنسور 1/2.5 اینچی از نوع CMOS

Slot لازم برای پشتیبانی از کارت های حافظه SD/SDHC

قابلیت زووم نوری تا رنج5x

صفحه نمایشگر LCD 2.7 اینچی

از ویژگی های منحصر به فرد این سری می توان به پورت ماژولاری که برای اتصال و دانلود فایل های تصویری دوربین به کامپیوتر های شخصی در نظر گرفته شده اشاره کرد.در ضمن به گفته شرکت سانیو در این سری با به کار گیری فیلتر 3DDNR قدم بزرگی در جهت کاهش نویز و افزایش کیفیت رکورد گیری بر داشته شده . در کنار همه تفاسیری که عرض شد خبر خوبی هم از قیمت برایتان دارم. می توانید این محصول را با قیمت 463$ به راحتی در بازار بیابید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین جدید fujifilm مدل S2000HD معرفی شد



معرفی می کنم! با محصول جدید شرکت fujifilm آشنا شوید. S2000HD به کمک یک عدد لنز 10 مگا پیکسلی و قابلیت زووم نوری تا رنج 15X به اضافه یک عدد صفحه نمایشگر LCD 2.7 اینچی آماده پذیرایی از شماست.در این سری از سنسور های CCD جهت ارتقا کیفیت وضوح عکس استفاده شده و از قابلیت رکورد گیری HD نیز بر خوردار است. کافیست که 290$ نا قابل را پرداخت کنید و لحظات شاد و هیجان انگیز خود را بر روی حجم حافظه 55 مگابایتی این دوربین ذخیره کنید.پورت های لازم جهت استفاده از کارت های حافظه SD و SDHC نیز در این سری تعبیه شده است.خبری از زمان ورود این محصول به بازار در دسترس نبود. اما بی صبرانه منتظرش می مانیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین جدید نیکون مدل D90معرفی شد



اگر اخبار دوربین های دیجیتال را در نارنجی دنبال کرده باشید حتما با محصول نیکون مدلD700 آشنا هستید. اوایل جولای 2008 بود که سر و کله این دوربین پیدا شد. هنوز یک ماه نشده باز هم محصول دیگری از نیکون معرفی شد. بر خلاف ظاهر یکسانی که در اغلب دوربین های نیکون دیده می شود اما تنوع و قابلیت های متفاوتی در هر مدل مد نظر قرار گرفته شده.


D90 سری جدید دوربین شرکت نیکون است که می توانیم در معرفی آن به 12 مگا پیکسل از نوع Full-frame , ورودی اختیاری GPS , خروجی HDMI اشاره کرد.در این سری سخت افزار لازم جهت رکورد گیری و پخش فایل ها به صورت زنده در صفحه نمایشگر LCD آن نیز در نظر گرفته شده. طبق معمول همیشه هم از سنسور CCD جهت ارائه کیفیت بالا و وضوح تصاویر استفاده شده است. به کمک لنز F/3.5-5.6VR هم می توانید انعطاف پذیری این محصول را در مد های زووم احساس کنید. قرار است به زودی با قیمتی حدود 1000$ در کنار دیگر محصولات شرکت نیکون و رقبایش در بازار حضور یابد
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 3 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین » 
کامپیوتر

دوربین های دیجیتال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA