انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 4 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین »

دوربین های دیجیتال


مرد

 
دوربین عکاسی مخصوص نابینایان



روز به روز دوربین های عکاسی و فیلمبرداری عجیب و غریب تر و از همه مهمتر پیشرفته تر از نسل های ماقبل به بازار می آید. اما هیچ کس تا کنون به فکر ساخت نوعی دوربین عکاسی برای نابینایان نبود.شاید برای همه ما عجیب باشد! داشتن اختلال در بینایی چه رابطه ای می تواند با عکاسی داشته باشد؟

اما آقای chueh Lee در ضمن ارائه یک طرح از یک دوربین عکاسی مخصوص نابینایان قصد دارد که به همگی ما ثابت کند که برای عکاسی تنها نیاز به داشتن حس بینایی نیست. این دوربین شاید در ظاهر فاقد هر گونه لنز و یا نمایشگر LCD باشد اما از نوعی تکنولوزی بهره مند است که می تواند فرمانهای لازم را از شخص نابینا به کمک یک صفحه لمسی سه بعدی که مفاهیمی را به صورت خط بریل به نابینا القا می کند دریافت نماید. این صفحه به touch sight معروف است و می تواند برای اعلام شروع عکاسی بر روی سطح صاف پیشانی شخص قرار گیرد. یعنی به جای آنکه لنز دوربین در مقابل چشم جای بگیرد , صفحه لمسی بر روی پیشانی شخص قرار میگیرد. در ضمن در این دوربین دکمه ای برای رکورد گیری از مکالمه نیز در نظر گرفته شده. یعنی قرار است در این طرح دو حس گویایی و لامسه جایگزین حس بینایی شده تا نابینایان هم بتوانند عکاسی کنند.نکات تکنیکال این دوربین به دلیل طرح بودنش در هاله ای از ابهام است و خبری از قیمت آن و زمان تولید انبوه آن در دسترس نیست.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین Canon EOS 50D معرفی شد



چند روز پیش مشخصات فنی دوربین عکاسی جدید کانن زودتر از موعد و به علت یک اشتباه فنی در سایت چینی این شرکت منتشر شده بود. مسوولان سایت پس از اطلاع از این موضوع فورا صفحه اطلاعات را از وب سایت حذف کردند اما همین اشتباه باعث شد که مشخصات دوربین جدید کانن زودتر از موعد لو برود. سرانجام امروز این شرکت رسما دوربین 15 مگاپیکسلی جدید خود را معرفی کرد.


کانن EOS 50D دارای سنسور CMOS در سایز APS-C و پردازشگر عکس از نوع DIGIC4 است. در واقع این دوربین نسختین دوربین DSLR است که دارای سیستم پردازشگر عکس DIGIC4 است و در این ضمینه فعلا منحصر به فرد محسوب میشود.


میزان حساسیت این دوربین (ISO) تا 12800 بالا میرود. نمایشگر دوربین 3 اینچی است. و دارای سیستم تشخیص صورت می باشد. خروجی HDMI و سیستم AF مشابه با دوربین 40D کانن از دیگر مشخصات این دوربین هستند.


دوربین DSLR جدید کانن برای عکاس های حرفه ای نیست و در واقع ویژه طیف عکاس هایی طراحی شده که آماتور های پیشرفته محسوب میشوند.

این دوربین از ماه اکتبر با قیمت 1399 دلار برای بدنه به فروش میرسد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نیکون D90 رسما معرفی شد: نخستین دوربین DSLR جهان با قابلیت ضبط ویدیوی HD



اگر مطالب نارنجی را دنبال میکنید حدود سه هفته قبل خبر از دوربین جدید نیکون به نام D90 داده بودیم. بعضی از خواننده ها در وجود چنین دوربینی شک کرده بودند و گفته شده بود که خبر تولید نیکون D90 واقعیت ندارد.
ساعتی پیش شرکت نیکون رسما دوربین D90 را معرفی کرد. نکته جالب در مورد این دوربین اینجا است که Nikon D90 نخستین دوربین DSLR محسوب میشود که امکان ضبط ویدیو با کیفیت HD را دارد.

این دوربین با قیمت 999 دلار برای بدنه و 1299 دلار به همراه لنز 18-105mm f3.5/5.6 VR از ماه آینده فروخته میشود. پیش بینی میشود که با عرضه مدل جدید قیمت نیکون D80 و D70 کاهش چشمگیری پیدا کند
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
آرشیوی برای عکس های دیجیتالی



شرکت Sanho مشخصات فنی جدید ترین آرشیو عکس دیجیتالی خود را معرفی کرد. Hyper Drive COLORSPACE UDMA می تواند به عنوان قویترین هارددرایو برای ذخیره عکس های دیجیتالی در بازار فعلی محسوب شود. از ویژگی های این محصول می توان نکات زیر را بر شمرد:



سرعت دانلود و back up گیری 2گیگا بایت در هر دقیقه

بزرگترین SATA Hard Drive موجود در بازار با حجم حافظه 500 گیگا بایتی

نمایشگر LCD 3.2 اینچی از نوع QVGA

بهترین پشتیبانی لازم از طریق باتری لیتیمی که قادر است دانلود 250گیگا بایت اطلاعات را در یک پروسه شارژ جوابگو باشد.

قابلیت زووم تصویر 100% بوده و می تواند تا کوچکترین جز تصویر (یعنی پیکسل به پیکسل) را پردازش کند.



از قابلیت های ویژه این محصول امکان همزمان سازی اطلاعات جهت استفاده از انواع هارد درایو های خارجی و قابلیت اتصال از 14 کارت حافظه متفاوت دیگر است.به گفته طراحان, این محصول قادر است هر نوع تصویری را به همراه تصاویر RAW پشتیبانی کند. حجم حافظه 80 گیگا بایتی با قیمت 339$ و 500گیگا بایتی با قیمت 599$ به فروش خواهد رسید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربين سامسونگ مدل NV24HD




باید کم کم باور کنیم که سامسونگ علاوه بر ساختن گوشی موبایل , دوربین هم بلد است بسازد! شاید در رقابت به پای حریف های قدری چون کانن نرسد اما بالاخره هر تلاشی ارزشمند است.

با دوربین مدل NV24HD شرکت سامسونگ آشنا شوید. NV24HD را که در تصویر مشاهده میکنید در کنار ظاهر زیبایش از امکانات جالبی نیز بر خوردار است. لنز این مدل 10.2 مگا پیکسل می باشد و از قابلیت تشخیص "لبخند" و "صورت" نیز بر خوردار است. شکار لحظه ها را با موفقیت انجام داده و با استفاده از صفحه نمایشگر 2.5 اینچی از نوع AMOLED پارامتر های مهمی از قبیل شدت و ضعف نور, موقعیت دوربین , میزان شارژ و ...را نیز نمایش میدهد. دکمه های فرمانبر این سری از نوع لمسی بوده و این نکته ظرافت طراحی را دو چندان ساخته.در ضمن یک عدد پورت خروجی HDMI نیز برای آن در نظر گرفته شده و به کمک ورودی تعبیه شده در آن می تواند به HDTV ها نیز متصل شده و محتویات حافظه خود را به نمایش بگذارد.ظرفیت حافظه 16 گیگا بایتی آن نیز تحت هیچ شرایطی شما را در مضیقه فضای مورد نیاز برای ذخیره عکس هایتان قرار نخواهد داد.

قیمت تمام شده این محصول 349$ اعلام شده است. خوشحال نشدید؟!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تراز سه محوره، برای بالانس دوربین؛ و یا چه کنیم تا کج عکس نگیریم



مکعب تراز براندو بر روی پاشنه فلاش دوربین شما نصب می گردد و - همانگونه که از اسمش پیداست- با آن می توانید هنگام عکاسی زاویه دوربین تان را نسبت به سه محور اصلی بسنجید. این مکعب یک ابزار کوچک، ساده، 11 دلاری و در عین حال بسیار کاربردی است.

خب، اگر به دنبال این هستید که عکس هایتان کمی تعادل و بالانس بیشتر داشته باشند، این مکعب سه محوره دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. اگر کمی هم اهل عکاسی باشید، متوجه می شوید بهترین کاربرد این مکعب 20 گرمی در هنگام گرفتن عکس های پانوراما است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
وب کم مسافرتی با وزن 42 گرم



هر چیز که کوچک و سبک باشد همیشه طرفدار دارد . مخصوصا زمانیکه از وسایل کاربردی روزانه محسوب شود. مثل این وب کم ظریف و کوچک که امروز می خواهم برایتان معرفی کنم.

برای استفاده از ادوات جانبی سخت افزاری اغلب اوقات احتیاج به نصب درایور مربوط به آن را دارید. اما این وب کم 42 گرمی بدون نیاز به نصب هیچ درایوری می تواند برای کلیه نوت بوک ها و نت بوک ها مورد استفاده قرار گیرد.قابلیت فوکوس و چرخش آن تا رنج 360 درجه خواهد بود و می تواند به کمک یک پورت USB ساده برای محیط سیستم عامل تعریف شود.از همه جالبتر قابلیت انعطاف پذیری بالای کابل رابط این وب کم است که به راحتی دولا شده و کمترین فضای ممکن را در کیف دستی اشغال خواهد کرد.قیمت این وب کم پر تابل 18.99$ اعلام شد.ای کاش لپ تاپ 42 گرمی هم بود
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بهترین کیک تولد جهان برای یک عکاس



رای یک عاشق عکاسی چه چیزی بهتر از یک کیک تولد به شکل دوربین عکاسی نیکون D700 می تواند وجود داشته باشد؟ این چیزی است که کاربر فلیکر به نام fsumaria در روز تولدش با آن مواجه شده است. همسر این خانم ایده ساخت چنین کیک تولدی را داده است. خود این کیک به اندازه کافی غافلگیر کننده بوده اما شوهر این خانم شادی آنها را با هدیه دادن یک دوربین واقعی نیکون D700 تکمیل کرده است. به خاطر همین هم نویسنده گیزمودو به ایشان لقب بهترین همسر جهان را داده است!




امیدوارم که کیک را با این کارد موزیکال بریده باشند. به نظر من هم این رومانتیک ترین هدیه دنیا برای یک گیک عکاسی است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
راهنمای استفاده از دوربین دیجیتال جدیدتان



کریسمس شروع شده است و کمتر از یک هفته دیگر سال نو میلادی آغاز می گردد و همینطور کمی بیش از یک ماه سال نو شمسی هم در راه است. احتمالا برخی از شما برای شروع سال جدید دوربین دیجیتال خریده اید و یا هدیه گرفته اید (که می تواند یک دوربین ببین و بگیر باشد یا یک دوربین حرفه ای یا نیمه حرفه ای DSLR) اگر شما یک عکاس تازه کار هستید، پس بد نیست نگاهی به این نکات جالب (فوت های عکاسی) بیاندازید

حالت عکاسی پیوسته را فعال کنید تا هیچ صحنه ای را از دست ندهید
گرفتن یک عکس تر و تمیز با دوربین های ببین و بگیر سخت تر از دوربین های DSLR است، اما شما می توانید این دوربین ها را در حالت "Burst mode "یا "continuous shooting " قرار دهید. با این روش شما می توانید دوربین را با بالاترین سرعت عکس برداری ممکن مورد استفاده قرار دهید. فقط کافی است دکمه شاتر را پایین نگه دارید. حتی بزرگترین عکاسان حرفه ای هم نمی توانند لحظات جادویی را در کسری از ثانیه پیش بینی کنند و آن را شکار کنند، بلکه این مهم را بر عهده دوربین می گذارند تا برای شان به انجام رساند. همچنین امروزه با وجود کارت های حافظه ارزان قیمت و غول پیکر (از لحاظ گنجایش) شما هم می توانید از عهده خرج کردن میزان زیادی از حافظه و عکس برداری متوالی برای داشتن بهترین عکس برآیید.


دمای رنگ ها را خودتان کنترل کنید
در بسیاری از دوربین ها گزینه "Auto White Balance" به خوبی کار می کند. اما بد نیست که بدانید هر رنگی دارای یک دمای مرتبت با خود است که با واحد درجه کلوین بیان می شود. مثلا رنگ نارنجی تند لامپ های رشته ای و یا آبی مات نور خورشید می تواند با عکس های شما در هم آمیزد و تاثیرات ناخواسته ای را ایجاد کند. هنگام مشاهده محیط معمولا فاکتورهای مغزی چندان قادر به تشخیص این تاثیرات نیستند. اما تشخیص این نکته که آیا نوری که بر منظره عکاسی شما افتاده است بیشتر زرد است یا متمایل به آبی است و همچنین خنثی کردن تاثیر آن امری بسیار مهم است.

دوربین شما برای حذف این تاثیرات رنگی ناخواسته از قابلیت کنترل خودکار سفیدی (یا auto white balance( استفاده می کند، اما عملکرد آن هم همیشه درست از کار در نمی آید. خودتان می دانید که چه کسی کار را بهتر انجام می دهد؟ شما. در برخی از دوربین ها شما می توانید از تنظیم دستی کنترل نور سفید استفاده کنید. در این حالت باید از یک بخش سفید مانند یک تکه کاغذ و یا هر چیز دیگری یک عکس بیاندازید. در این حالت شما به دوربین می گویید که :"این رنگ سفید است!" البته دقیق ترین حالت برای این کار استفاده از تنظیمات خود دوربین است که برای حالات مختلف منبع نوری تنظیمات از پیش آماده ای دارد که شما در منوی دوربین تنها باید آیکون آن را انتخاب کنید. آیکون خورشید، برای نور مستقیم خورشید. آیکون ابر، برای هوای ابری. آیکون لامپ حبابی برای نور گداخته سیمابی و حباب مستطیلی برای نور فلئورسنت مهتابی .


ISO را برای دوربین های ببین و بگیر روی 400 و برای دوربین های ارزان قیمت DSLR روی 800 تا 1600 تنظیم کنید
ISO یک اصطلاح مورد استفاده از زمان گذشته است که در دوربین هنوز از فیلم استفاده می شد. این اصطلاح در اصل نشان دهنده میزان حساسیت سنسور تصویر به نور است. اعداد بالاتر این شاخص باعث داشتن عکس هایی دانه دانه و برفکی می شود اما شما می توانید جزئیات بیشتری را در نورهای کم ثبت کنید. و اعداد کوچکتر باعث تولید عکس های شفاف تری در نور مناسب می شوند. بسیاری از دوربین ها به شما امکان تنظیم این شاخص را می دهند تا بتوانید در نورهای متوسط و کم، عکس هایی با کمترین تیرگی داشته باشد. اما محصول کار شما یک عکس دانه دانه است. ISO هم یکی دیگر از قابلیت های دوربین شما است، اما برای داشتن عکس هایی شفاف و با کیفیت، میزان آن را برای دوربین های ببین و بگیر بیشتر از 400 و برای دوربین های DSLR ارزان قیمت بیشتر از 1600 انتخاب نکنید. (البته در برخی مدل های قدیمی DSLR امکان انتخاب اعداد بالاتر از 800 را نداشتید.)

از فلاش پخش شونده استفاده کنید و یا اینکه آن را خاموش کنید
cameraflash_narenji_ir.jpg همیشه فلاش دوربین یک مشکل دردسرساز است. وقتی از فلاش به جای یک نور محدود استفاده می کنید، باعث کشیدگی رنگ و بافت و خروج آن از حالت اولیه خود می شوید. همچنین چشمها قرمز می شود و البته پس زمینه عکس را پاک می کند و باعث تاری آن میگردد.
این نکات شاید به شما در رام کردن فلاش کمک کنند.
1-دفتر راهنمای دوربین را مطالعه کنید تا حداقل و حداکثر فاصله موثر برد فلاش را پیدا کنید - معمولا بین 1.8 تا 3.6 متر - و البته این محدودیت ها را رعایت کنید.

2-نور فلاش را پخش کنید. حقه قدیمی عکاسان DSLR استفاده از کاغذ سیگار برای پوشاندن فلاش های بزرگ است(به نوعی ایجاد لایت باکس). خب برای فلاش های کوچک دوربین تان بهتر است از یک کاغذ نیمه شفاف استفاده کنید و روی فلاش را با آن بپوشانید.

همیشه یک سه پایه جیبی همراه خود داشته باشید.
اگر می خواهید در محیط های تاریک عکس های خوبی بگیرید، باید اجازه دهید که نور مدت زمان بیشتری سنسور تصویر دوربین شما را مورد اثر قرار دهد. و تنها راه برای داشتن عکس های شفاف و واضح در این حالت ثابت نگه داشتن دوربین است. تقریبا تمامی دوربین های ارزان و گران قیمت انواع مختلفی از تثبیت کننده ها و لرزش گیرهای داخلی را به همراه دارند، اما یک سه پایه جیبی 7 دلاری تمامی تبلیغات فروشندگان را در این خصوص به چالش می کشد! به راحتی دوربین را روی یک سطح صاف قرار دهید و زاویه دید آن را تنظیم کنید و از عکاسی لذت ببرید. اگر هم سه پایه ندارید، دوربین را روی یک میز و یا بالای یک لیوان آب خالی هم می توانید بگذارید. البته حواستان باشد که لیوان کاملا خالی باشد!

عکس هایتان را در برابرخوردگی توسط لنز محافظت کنید
در هر حالتی که در نور خورشید و یا هر منبع نوری قوی دیگری عکاسی می کنید، نور شدید می تواند بطور غیر مستقیم بر لنز دوربین اثر بگذارد و ممکن است شما لبه های عکس و حتی بخشی از آن را بدلیل تابش این نورهای بی هدف از دست بدهید. برخی اوقات این وضعیت حالت جذابی به عکس می دهد اما همیشه اینگونه نیست. بهترین و عمومی ترین راه حل استفاده از هود لنز است. دومین راه حل (که برای دوربین های ببین و بگیر بیشتر کاربرد دارد) استفاده از دست، تکه ای کاغذ و یا هر چیز دیگری است که بتواند بین منبع نوری و لنز دوربین مانعی ایجاد کند.

نفستان را بیرون بدهید و سپس عکس بگیرید
گذشته از ISO و سه پایه، شاید بهترین نکته ای را که می توانم به شما یادآوری کنم این است که نفس تان را حبس کنید و آنگاه عکس بگیرید. درست بعد از بیرون دادن نفس تان است که تنش از بدن تان خارج می شود و برای یک لحظه خودتان را در آرام ترین و ساکن ترین وضعیت می یابید. به خصوص در نور کم این کار می تواند تفاوت بین داشتن یک عکس شفاف و یک عکس تار را به خوبی نمایان سازد.

هنگام عکاسی از سوژه های انسانی از فیلتر سپیا استفاده کنید
استفاده از فیلتر سپیا به خوبی عکس های شلوغ و چرکین شما را عمق می بخشد و جذاب می سازد. درست است که من بعلت استفاده بیش از حد از سپیا از آن متنفرم، اما مطمئنا برخی از عکس ها با این روش زیباتر خواهند بود.

برای دارندگان DSLR : حتما حتما حتما با فرمت RAW عکس بگیرید
دوربین هایDSLR دارای امکانات فراوانی هستند اما بدون شک بهترین مزیت آنها قابلیت عکس برداری با فرمت RAW است. اگر عکس های تان ر ا با فرمت JPEG ذخیره کنید، آنها همچنان زیبا خواهند ماند اما فشرده شده و به صورت پاکت های اطلاعات ذخیره می شوند که باعث افت کیفیت اصلی عکس می گردد. اگر هم از فرمت RAW برای ذخیره عکس استفاده کنید باز هم یک عکس خوب را در اختیار دارید، اما علاوه بر آن یک گل رس ورز خورده و آماده هم دارید که می توانید به هر نحو که دوست دارید به آن شکل بدهید

فرمت RAW اطلاعات عکس را دقیقا بعد از خروج از سنسور تصویر دوربین در خود ذخیره می کند و به بهینه ساز ها و الگوریتم های فشرده سازی دوربین اجازه دست کاری این اطلاعات را نمی دهد. این عمل دست شما را برای تغییر و دستکاری بسیاری از جنبه های عکس باز می گذارد. با این فرمت شما هنگام استفاده از نرم افزارهای ویرایش (مانند Adobe Lightroom) احساسی همانند کار در تاریکخانه چاپ و ظهور عکس خواهید داشت. یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش این فرمت هم سری Adobe است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین عکاسی کاسیو با قابلیت فیلم برداری 1000 فریم در ثانیه



اگر به یاد داشته باشید در نمایشگاه CES سال گذشته خبر از دوربین فیلم برداری کاسیو با قابلیت فیلم برداری 3200 فریم در ثانیه داده بودیم. آن یک دوربین فیلم برداری گران قیمت با کلی دنگ و فنگ بود. اما تکنولوژی پیشرفت کرده است. حالا یک سال بعد شرکت کاسیو مشابه این سرعت را به دوربین های عکاسی معمولی خودش منتقل کرده است.


دوربین های عکاسی EX-FS10 و EX-FC100 علاوه بر عکس گرفتن می توانند با سرعت 1000 فریم در ثانیه فیلم برداری کنند. تازه آن هم با 400 دلار ناقابل.


مدل EX-FC100 دارای سنسور 9 مگاپیکسلی است. و می تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه عکس های 6 مگاپیکسلی بگیرد یا با کیفیت HD فیلم برداری کند و فیلم برداری با سرعت 1000 فریم در ثانیه را انجام دهد. به همراه زوم اپتیکال 5x و نمایشگر 2.7 اینچی.


مدل EX-FS10 ارزان تر است و 350 دلار قیمت دارد. تمام مشخصات آن مثل مدل قبلی است. فقط زوم اپتیکال آن 3x است و نمایشگر آن 2.5 اینچی است.


اگر می خواهید بدون حمل دوربین های بزرگ فیلم برداری امکان فیلم برداری به صورت Slow Motion را داشته باشید، این دو دوربین تنها انتخاب موجود هستند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 4 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین » 
کامپیوتر

دوربین های دیجیتال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA