انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 2 از 49:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  46  47  48  49  پسین »

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )


مرد

 
گوارديولا:ديگرازبازيهاي بارسا لذت نمي بردم

پپ گوارديولا، سرمربي سابق بارسا، در مورد دليل جدايي اش از اين باشگاه اعلام کرد ديگر از حضور روي نيمکت کاتالان ها لذت نمي برد.

اين مربي 41 ساله که در سال 2008 هدايت بارسا را برعهده گرفت، در طول 4 فصل 14 جام مختلف به دست آورد و بارسا را به بهترين تيم دنيا تبديل کرد.

اما دو ماه قبل به طور رسمي جدايي اش از آبي و اناري ها در پايان فصل را اعلام کرد و تاکيد کرد قصد دارد براي يک سال از دنياي مربيگري دور باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از بازي هاي بارسا در لاليگا و چمپيونزليگ لذت نمي بردم. کار کردن خيلي سخت شده بود. مربي بارسا بودن به انرژي زيادي نياز دارد. بعد از اين زمان طولاني، بايد کمي از کار فاصله بگيريد."

اين مربي اسپانيايي همچنين فاش کرد که سال آينده در منهتن نيويورک ساکن خواهد بود و البته احتمال بازگشتش به نوکمپ را رد نکرد.

" هنوز در مورد چيزي تصميم نگرفتم، بايد ببينيم چه اتفاقي رخ خواهد داد. شايد به بارسا برگردم و شايد هم نه. اما هميشه بارسا در قلب من خواهد بود و هميشه در نزديک اين باشگاه خواهم ماند."
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
راز بعضي حرکات اينيستا را تنها خودش مي‌داند

هرچند کاماچو از اين شکست تيمش نااميد شد اما ستاره حريف را مورد ستايش قرار داد.

خوسه آنتونيو کاماچو، سرمربي تيم ملي چين، بعد از ديدار شب گذشته تيمش مقابل اسپانيا، آندرس اينيستا، ستاره ماتادورها را مورد ستايش قرار داد.

در اين ديدار دوستانه که در شهر سويل برگزار شد، چين فاصله چنداني با کسب يک تساوي بدون گل ارزشمند نداشت اما اينيستا که در نيمه دوم به بازي رفت در فاصله 6 دقيقه به پايان بازي پايه گذار تک گل تيمش شد.

هرچند کاماچو از اين شکست تيمش نااميد شد اما ستاره حريف را مورد ستايش قرار داد. او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تنها خودش مي داند که اين کارها را چه طور انجام مي دهد."

سرمربي سابق تيم ملي اسپانيا همچنين براي هموطنانش در آستانه يورو آرزوي موفقيت کرد": اسپانيايي ها به توانايي هاي شان ايمان دارند. آنها کاملا مي دانند که به چه سبکي مي خواهند بازي کنند. من براي دل بوسکه آرزوي موفقيت مي کنم و به خاطر اين برد به او تبريک مي گويم."
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
تيتو ويلانووا: من را با گوارديولا مقايسه نکنيد

تيتو ويلانووا امروز با امضاي قراردادي دو ساله به عنوان سرمربي جديد اين بارسا معرفي شد.

پپ گوارديولا دو ماه قبل به طور رسمي جدايي اش اين باشگاه را اعلام کرد و از همان زمان مديران باشگاه کاتالاني تيتو ويلانووا را به عنوان سرمربي بعدي معرفي کردند.

ويلانووا که در 4 فصل حضور گوارديولا در نيوکمپ، کمک اول او محسوب مي شد، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از گوارديولا تشکر مي کنم؛ او بهترين دوست من و تقريبا مثل برادرم است. کار کردن در کنار او در 5 سال اخير يک اتفاق فوق العاده بود.

بعد از ديدار مقابل چلسي، گوارديولا به من گفت که مي خواهد از باشگاه جدا شود و باشگاه به من پيشنهاد هدايت تيم را داد. ابتدا خيلي متعجب شدم. قبل از آن چيزي در اين مورد نشنيده بودم. باشگاه پيشنهادش را به طور رسمي اعلام کرد و من چند روز در مورد آن فکر کردم.

اگر گوارديولا در همين تابستان به باشگاه ديگري مي رفت، شايد من اکنون اينجا نبودم."

او همچنين در مورد مقايسه خودش و گوارديولا گفت:" من اينجا هستم تا کار خودم را انجام دهم. مي دانم که همه ما را با هم مقايسه مي کنند اما من نگران مقايسه شدن با پپ نيستم. "

ويلانووا در مورد تغيير احتمالي در تيم بارسا با ورود او گفت:" تغييرات؟ من و پپ با هم تصميمات را مي گرفتيم و او بود که آنها را عملي مي کرد. به همين دليل من اکنون قصد ايجاد تغيير ندارم. دني آلوس خواهد ماند، بي ترديد. شايعات را جدي نگيريد. او يکي از بهترين خريدها ما بود. کيتا هم همينطور. اگر خودش بخواهد مي تواند بماند."
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
هديه گوارديولا به موزه ي بارسا

مربي جوان بارسلونا جايزه بهترين مربي سال فيفا را به موزه باشگاه کاتالان اهدا کرد.
پپ گوارديولا مربي جوان باشگاه بارسلونا جايزه بهترين مربي سال فيفا که در سال 2011 آن را دريافت کرده بود به موزه باشگاه بارسلونا هديه کرد در مراسم اهداي اين جايزه معتبر که در حضور رسانه هاي رسمي باشگاه بارسلونا انجام شد.

پپ گوارديولا گفت: مي خواهم از ته قلبم اين جايزه را به تيتو ويلانووا ، دوستم ،همکارم و دستيارم هديه کنم.

پپ گوراديولا با اين کار سعي داشت تا بار ديگر ابهامات موجود در مورد سرد بودن رابطه ميان خود و تيتو را از ميان بردارد اين جايزه گوارديولا در موزه بارسلونا نگهداري خواهد شد جايي که درکنارش توپ فينال 2011 ، جايزه بهترين تيم فيفا در سال 2011 و توپ طلاي مسي در سال 2010 قرار خواهد گرفت.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
زوف: مسي يک هنرمند است

دروازه‌بان پيشين تيم ملي ايتاليا معتقد است مهاجم آرژانتيني بارسلونا به جاي فوتباليست، هنرمند است.

ايکر کاسياس پس از آنکه فصل گذشته با رئال مادريد به عنوان قهرماني در لاليگا رسيد، در يورو 2012 نيز به همراه تيم ملي فوتبال اسپانيا قهرمان اروپا شد تا تحسين همه را برانگيزد.

دينو زوف در اين مورد گفت: به عقيده من مي‌توان توپ طلا را به ايکر کاسياس داد ولي اين موضوع به حقيقت نمي‌پيوندد زيرا تصور مي‌کنم ليونل مسي بار ديگر آن را بدست خواهد آورد. مسي بهترين بازيکن فوتبال در دنيا و يک هنرمند است. او بهترين است و کريستيانو رونالدو در نزديکي او قرار دارد. آنها 2 تن از بهترين بازيکنان دنياي فوتبال هستند. پس از آنها نيز کاسياس، آندره‌آ پيرلو و جيان لوئيجي بوفون قرار دارند.

وي افزود: در سال 1973 که يوهان کرويف به عنوان بهترين بازيکن جهان انتخاب شد، من پشت سر او قرار گرفتم. اکنون نيز فکر مي‌کنم اگر کاسياس پس از مسي بتواند عنوان دوم را بدست آورد، براي او موفقيت بزرگي به حساب مي‌آيد. اين جايزه براي دروازه‌بان‌ها تا حدودي متفاوت است.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
آفلاي از بارسلونا مي رود

باشگاه بارسلونا آماده فروش ابراهيم آفلاي است و ليگ برتر انگليس محتمل ترين مقصد اوست.
بارسلونا به مدير برنامه هاي آفلاي اعلام کرده ديگر نيازي به اين بازيکن در اين تيم نيست و او در فرصت نقل و انتقالات تابستاني کاتالان ها را ترک مي کند.

به نقل از ايرنا ،بارسلونا که بدنبال جذب ژاوي مارتينز ستاره آتلتيک بيلبائو است، مشتاق فروش آفلاي است و باب جانسن مدير برنامه هاي آفلاي به اينتر و آرسنال پيشنهاد داده است.

پيشنهاد شش ميليون يوريي براي جلب نظر آفلاي کافي است و اينتر به طور جدي بدنبال جذب ستاره سابق پي اس وي آيندهوون است.

آرسنال نيز در سال 2011 علاقه مند به جذب اين هافبک بود، اما باشگاه بارسلونا موفق به انعقاد قرارداد با او شد.

آفلاي در ژانويه 2011 از باشگاه هلندي به نيوکمپ رفت و در شش ماه اول حضور خود در اين باشگاه در تمام بازيهاي تيم شرکت کرد.اما به علت مصدوميت زانو در بيشتر فصل 2011-2012 در حاشيه قرار گرفت و بازيکناني مثل ايساک کوئنسا و کريستين تلو از آن زمان به تيم اصلي آمده اند و رقابت براي پست آفلاي به طور چشمگيري افزايش يافته است.

آفلاي اوايل تابستان امسال گفته بود مشتاق اثبات ارزش خود در بارسلونا است، اما از آنجا که تيتو ويانوا سرمربي جديد بارسلونا جايي براي اين هافبک مهاجم در برنامه هاي خود درنظر نگرفته ،عزيمت او در فصل تابستان اجتناب ناپذير است و آرسنال و اينتر هر دو آماده جذب او هستند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 

راخا 0-8 بارسلونا؛
گلباران کاتالونیایی ها بـــا قضاوت حسن
کامرانی فر از ایران ، مسی در اولین دیدارش در اردوی پیـش
فصل، عملکرد خوبی داشت.
راخا چند هفته پیش توانسته بود تا اتلتیک بیلبائو را شکست
دهد.
گلهای بازی: الکسیس سانچس (13)، مسی (34)، مسی
(38)، الکسیس سانچس (40)، مسی (45)، دانی آولوس (57)،
سرخی گومز (88)، دئوفولئو (90)

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
آمادگي بارسا براي شروع لاليگا

تيم فوتبال بارسلونا، صبح امروز (شنبه)، جلسه تمريني ماقبل پاياني خود را پيش از ديدار نخست خود در لاليگا مقابل رئال سوسيداد در زمين شماره يک شهرک ورزشي خوان گامپر برگزار کرد.
در اين تمرين، تيتو ويلانووا سرمربي آبي‌اناري‌ها، تمامي بازيکنان خود را به غير از تياگو آلکانتارا را در اختيار داشت. تياگو که در پايان فصل گذشته دچار مصدوميت شده بود هنوز قادر به شرکت در تمرينات گروهي نيست و جدا از ساير بازيکنان تمرينات ريکاوري خود را پيگيري مي‌کند و احتمالا ديدارهاي ابتدايي بارسا در فصل جديد را از دست خواهد داد.

اما خبر خوب براي کاتالونيايي ها اين که کارلس پويول و جاناتان دوس سانتوس که هر دو مصدوميتي جزئي داشتند، مثل پنجشنبه و جمعه با ساير بازيکنان تمرين کردند و به نظر مي‌رسد که مشکلي براي ديدار با سوسيداد نداشته باشند.

در اين جلسه تمريني، کريستين تئيوو و سرخي روبرتو از بارساي بي نيز حاضر بودند و در کنار تيم اصلي تمرين کردند. آخرين تمرين بارسا پيش از ديدار مقابل تيم دوم باسک، فردا ساعت 12 به وقت محلي و در استاديوم نوکمپ برگزار خواهد شد.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
پنج دليل براي قهرماني بارسلونا در لاليگا

فصل جديد لاليگا آغاز شد و بارسلونا آماده به نظر مي‌رسد. باشگاه کاتالان در تمامي پنج ديدار پيش‌فصل خود پيروز شده – هرچند بردهاي مقابل منچستريونايتد و پاري سن ژرمن در ضربات پنالتي بود – و به نظر مي‌رسد بازيکنان به‌خوبي توانسته‌اند با تيتو ويلانووا کار کنند.

اعتماد به نفس بارسا از نو برگشته و آنها مي‌خواهند پس از آن که لاليگا را در فصل 12-2011 به رئال مادريد واگذار کردند دوباره به قهرماني برسند. کاتالان‌ها فصل پيش اشتباهات بسيار زيادي داشتند و بهايش را هم پرداختند. اين بار آنها اميدوارند که اوضاع متفاوت باشد.

اين‌جا به پنج دليل قهرماني بارسلونا در فصل پيش رو مي‌پردازيم.


بازيکنان مشتاق‌اند نشان دهند مي‌توانند دوران درخشان چهار سال گذشته خود را تکرار کنند، هرچند که پپ گوارديولا در اوايل تابستان رفته باشد.

بارسلونا با مربي سابقش از 19 قهرماني ممکن به 14 عنوان رسيد و تيتو ويلانووا، مربي جديد هم در تمامي اين افتخارات همراه تيم بود و به نظر مي‌رسد کار دوست و استادش را تکرار مي‌کند.

ويلانووا براي اين چالش حاضر است و مي‌گويد نمي‌خواهد با گوارديولا رقابت کند. او البته به‌خوبي مي‌داند که مرتبا با پپ مقايسه خواهد شد. همه در باشگاه مي‌خواهند او موفق شود و اميدوارند او تيم را به شکلي روان از دوران گذار عبور دهد.

پروژه بارسا هماني است که بود. بازيکنان همان‌ها هستند و ويلانووا دانش لازم را دارد. تيتو ثابت خواهد کرد که پس از پپ زندگي ادامه دارد.


بارسلونا با بودجه 40 ميليون يورويي که براي خريد کنار گذاشته بود تنها يک بازيکن تا حالا خريده. يوردي آلبا. الکس سونگ، هافبک آرسنال هم در روزهاي آينده به بارسلونا مي‌رود تا چند پست را تقويت کند، و اين احتمالا پاياني خواهد بود بر انتقالات اين فصل بارسلونا.

طرفداران بارسا دوست داشتند ببينند مهاجمان جديدي به باشگاه مي‌آيند، به‌ويژه که ليونل مسي فصل گذشته در اين پست تک و تنها بود، اما با بازگشت داويد ويا از مصدوميت، برگشتن پدرو به فرم خوبش پس از فصل پرفرازونشيب 12-2011 و تمايل الکسيس سانچس به اثربخشي حتي بيشتر در دومين فصل حضور در بارسا، کاتالان‌ها گزينه‌هاي خوبي در حمله دارند. بي‌ترديد تعداد مصدوميت‌هاي آنها در اين فصل هم به پاي فصل گذشته نخواهد رسيد.


اشتباهات فصل گذشته باعث شد دو قهرماني مهم از دست برود. بارسا چهار عنوان در فصل 12-2011 کسب کرد اما لاليگا و ليگ قهرمانان را از دست داد.

اما کاتالان‌ها در تابستان شلوغ‌شان آن نااميدي‌ها را دور ريختند و اکنون مي‌خواهند دو عنوان برجسته را در اين فصل به دست بياورند.

مسي در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان يک پنالتي را مقابل چلسي از دست داد و بي‌صبرانه مي‌خواهد بارسلونا را به نقطه اوج فوتبال اروپا برساند وآن اشتباه را جبران کند. اين يعني زنگ خطر براي ديگران.


براي بارسلونا بي‌ترديد حکايتي ناتمام از فصل قبل مانده؛ از زماني که ژوزه مورينيو و تيتو ويلانووا دعواي زشتي با هم کردند.

مورينيو در رفتاري مشهور انگشت در چشم ويلانووا کرد و همين به‌تازگي، يک سال پس از آن ماجرا معذرت‌خواهي کرده. بارسايي‌ها ناراحتند که اين مربي پرتغالي در اين مدت پوزش نخواست و کاتالان‌ها بيشتر از آن از اين ناراحت شدند که مربي مادريد از جريمه فدراسيون فوتبال اسپانيا گريخت.

بارسايي‌ها شايد هنوز برافروخته باشند، اما بر اين باورند که هيچ انتقامي بهتر از بازگرداندن لاليگا از ويترين بزرگ‌ترين رقيبشان نيست.


بارسلونا به‌شدت به لاماسيا افتخار مي‌کند. آنها امروز مي‌توانند تيمي به ميدان بفرستند که کاملا از بازيکنان پرورش‌يافته خود باشگاه تشکيل شده. تيتو بازيکنان بسياري در اختيار دارد و مي‌تواند استعدادهاي فراواني از از لاماسيا به خدمت بگيرد، از جمله بهترين آنها: ليونل مسي.

بارسا فصل پيش با بحران مصدوميت روبرو بود و اين فصلي عجيب براي باشگاه کاتالان بود. اما آنها مي‌خواهند نشان دهند تيمشان قدرتمندترين در لاليگا است و آنها با داشتن مسي، ستاره مسابقات را در اختيار دارند.

بارسا در سال‌هاي گذشته اشتباهات متعددي در انتقالات داشت و پول خود را روي بازيکناني هدر داد که در نوکمپ نتوانستند جا بيفتند. اما اکنون آنها تيمي متوازن دارند، و اگر مصدوميت‌هاي فراوان سال گذشته پيش نيايد، آنها مي‌توانند بزرگ‌ترين قهرماني‌ها را از آن خود کنند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
اخبار به روز بارسلونا

ژاوی هرناندز از بازگشت ویا خشنود است زیرا «او در طول ریکاوری زحمت بسیاری کشید.» ژاوی این نکته را نیز در نظر گرفت که «او اکنون در کنار ماست و به خوبی عمل می کند. او امشب یک گل به ثمر رساند.» کاپیتان دوم بارسا اهمیت کسب 3 امتیاز بازی امشب را متذکر شد و یادآوری کرد که بازیکنان بارسا باید «امید و هیجانشان را کاملا حفظ کنند.»

ژاوی هرناندز پس از پیروزی مقابل رئال سوسیداد (1-5) در بازی آغازین فصل گفت: «ما لالیگا را با موفقیت شروع کردیم.» این هافبک آبی و اناری افزود: «ما گام خوبی برداشتیم.» او همچنین متذکر شد که اکنون مربی جدیدی حضور دارد که «فلسفه اش با مربی پیشین یکسان است.» ژاوی ادامه داد «بازیکنان باید امید و هیجان خود را حفظ کنند. ما امسال تلاش می کنیم تا اهدافی را که سال پیش داشتیم به دست آوریم.»


ژاوی خاطر نشان کرد، سه امتیاز به دست آمده در اولین بازی لالیگا «بسیار مهم است.» کاپیتان دوم تیم در مورد بازی توضیح داد که تیم «به درستی بازی کرد.» اما او باور دارد که «بدون شک بهترین خبر بازگشت ویا است.» او افزود: «او اکنون در کنار ما است و به خوبی عمل می کند. او امشب یک گل به ثمر رساند.»



[imgs=][/imgs]



بارسلونا در اولین بازی لالیگا مقابل رئال سوسیداد تلاش بسیار خوبی انجام داد، اما پیروزی با نتیجه 1-5 بدون نقش کلیدی لئو مسی، کریستین تیو، داوید ویا، کارلس پویول و تیتو ویلانووا ممکن نبود.

لئو مسی:

عجیب نیست بازیکنی که فصل پیش با 50 گل رکورد همیشگی گل های به ثمر رسیده در خانه را شکسته، در بازی دیشب نیز گلزنی کرده باشد. رقبا آگاه باشند که لئو مسی خود را آماده کرده است. این بازیکن آرژانتینی برای اولین بار در طی این سال ها موفق شد که در بازی های پیش فصل به طور کامل همراه باشگاه باشد.


کریستین تیو:

این بازیکن جوان فرصتی را که تیتو ویلانوا به وی داده بود از دست نداد. کریستین تیو، کابوس همیشگی دی لا بیا در سمت چپ زمین، نه تنها به زیبایی با بازیکنان با سابقه ای همچون مسی و ژاوی هماهنگ شد، بلکه در دفاع نیز به یوردی آلبا کمک کرد.
این بازیکن بارسا ب در کنار آزمایش براوو در موقعیت های مختلف، توپ را به مسی رساند و مسی نیز پس از پاسکاری با پدرو توپ را با ضربه ای محکم درون دروازه جای داد تا دومین گل بازی برای بارسا به ثبت برسد.


[imgs=][/imgs]
     
  ویرایش شده توسط: amirrf   
صفحه  صفحه 2 از 49:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  46  47  48  49  پسین » 
ورزش
ورزش

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA