انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  17  پسین »

دوربین های دیجیتال


مرد

 

DSC-G3 سونی نخستین دوربین مجهز به WiFi و مرورگر در جهان




سونی یکی از شاهکارهای جدیدش را برای امروز نگه داشته بود. دوربین Cyber-shot DSC-G3 اولین دوربینی است که به WiFi و مرورگر مجهز است. به این معنی که بعد از گرفتن عکس می توانید از طریق دوربین به اینترنت متصل شوید و با مرورگر دوربین عکس ها و ویدیوها را ایمیل کنید یا اینکه روی سایت های به اشتراک گذاری عکس بفرستید.


مشخصات فنی دیگر شامل سنسور 10 مگاپیکسلی به همراه زوم اپتیکال 4x و تکنولوژی تشخیص چهره سونی است. چیز دیگری هم لازم دارید؟
می توانید این دوربین استثنایی را با 500 دلار داشته باشید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سري جدید دوربين های HD سونی



CES 2009 Coverage at Narenji.ir

کاروان سونی امسال در نمايشگاه با دو محصول جديد خود از نسل دوربين های دیجیتال HD همگی را شگفت زده کرد. نظرتان راجع به یک دوربين دیجیتال جيبي که تنها حجمی معادل با يک گوشی موبايل را در جیبتان اشغال میکند چيست؟ آن هم با قيمت 170$ و یا حداکثر 200$ ناقابل؟


MHS-CM1 و MHS-PM1 دو محصول جدید است که بدون هيچ مقدمه چيني به سراغ معرفی ويژگي ها و قابلیت هايش می روم:


در ساخت این محصول از کیفیت HD استفاده شده است. شما قادر هستید کليه فایل هاي موسیقی مورد علاقه خود را در فرمت هاي MP4 به صورت آنلاين بر روی اين دوربین آپلود کرده واز محیط نرم افزاری فايل های صوتي این دوربين نیز استفاده کنید.


فيلم برداری با رزولوش 1080*1440 و دقت 5 مگا پیکسل مي باشد. قابلیت زوم نوري اتوماتيک این محصولات با رنج 5x و زوم دیجیتالی با رنج 4x امکانپذير بوده وکلیپ هاي ویدیویی رکورد شده در نمایشگر LCD 2.5 اينچي به نمایش گذاشته می شوند . جالب تر آنکه اين لنز اين دوربین داراي قابلیت چرخش تا زاويه 270 درجه می باشد.


به کمک یک عدد پورتUSB ساده مي توانید دوربين خود را به نزديکترين کامپیوتر روميزي و يا لپ تاپ متصل کرده و فايلهاي صوتی و تصویری خود را به صورت آنلاين بر روي وب با دیگران به اشتراک بگذاريد.


این محصول در سه رنگ ارغواني , نارنجي و نقره ای طراحي شده است. سريCM1 با قیمت 200$ و PM1 نيز با قيمت 170$ از آوریل 2009 به دست مشتریان خواهد رسید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
به عکاسی ماکرو علاقمند هستيد؟ ميکروسکوپ دوچشمی نيکون را ببينيد



شرکت نیکون ابزاري ارایه کرده که دوستاران عکاسي ماکرو را شدیدا خوشحال کرده. هر چقدر هم که لنز های فوق العاده براي عکاسی از اجسام کوچک داشته باشيد، باز هم به پاي این ميکروسکوپ دوچشمی نمي رسد.


اين گجت قابل حمل می تواند به دوربين های عکاسي DSLR نيکون متصل شده و عکس هایی با بزرگنمایی حداکثر 66 برابر بگیرد. اين ميکروسکوپ که Fabre Photo EX نام دارد با استفاده از يک باطري قلمی 10 ساعت کار می کند و داراي منبع نور LED سفيد است تا کار نور دهی سوژه را هم انجام دهد.
ميکروسکوپ نیکون در سه حالت بزرگنمایی 20 برابر، 45 برابر و 66 برابر، کار مي کند و از پانزده روز دیگر با قيمت حدود 1200 دلار به بازار ارایه خواهد شد.


البته ميکروسکوپ نیکون فقط برای عکاسي لذت بخش از حشرات زیبا نخواهد بود، بلکه انتخابي فوق العاده براي محققين در کارهاي پژوهشي هم محسوب می شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رونمايي دوربین جديد لومیکس سری G پاناسونیک



پاناسونیک دوربین دیجیتال جدید خود را با قابلیت فیلم برداری HD و مجهز به سیستم Micro Four Thirds معرفی و آن را LUMIX DMC-GH1 نام گذاری کرد.

اين شرکت دوربین جدید خود را چنین معرفی می کند. "یک دورگه خلاق، که قابلیت ویدئویی HD را با دوربین عکاسی حرفه ای تان همراه می سازد." این دوربین که در رده دوربین های DSLR قرار می گیرد، توانایی ضبط تصاویر ویدئویی AVCHD را با کیفیت 1080p/24p دارد. این دوربین همچنین از توانایی کار با لنزهای قابل تعویض زوم بالای لومیکس ( LUMIX G VARIO HD 14-140mm/F4.0-5.8 ASPH./MEGA O.I.S. ) برخوردار است.

برای راحت تر شدن کار فیلمبرداری در قسمت پشتی دوربین یک کلید مجزا برای ضبط تصاویر تعبیه شده تا بدون نیاز به تغییر Mode دوربین، بتوان سریعا بین عکس برداری و فیلمبرداری جابجا شد و از هر دو قابلیت بهره برد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به امکان استفاده مستقیم از برخی تنظیمات نوردهی (مانند exposure، تنظیم دیافراگم و سرعت شاتر) قبل از انجام عکاسی اشاره کرد. همچنین با استفاده از سنسور چشمی؛ تصویر به صورت خودکار بین چشمی دوربین و صفحه نمایش 3 اینچ کیفیت بالای 460،0000 نقطه ای جابجا می شود. بدین صورت که وقتی شما چشمتان را به ویزور نزدیک کنید پیش نمایش عکس را در آن می بینید و LCD خاموش است و وقتی سرتان را از دوربین دور می کنید تصویر از ویزور به صفحه نمایش منتقل می شود.

Micro Four Thirds: استانداردی است که توسط دو شرکت المپوس و پاناسونیک برای طراحی و توسعه دوربین های دیجیتال کامپکت معرفی گردیده است. تاکید این استاندارد بر این است که دوربین های کامپکت به گونه ای طراحی شوند تا بتوانند از تمامی لنز های قابل تعویض تحت این استاندارد استفاده کنند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
باز هم سونی و باز هم کوچکترین دوربین FullHD دنیا



شرکت سونی با ارئه دوربین HDR-TG5V باز هم رکورد شکنی کرد. البته این بار در رقابت با خودش رکورد کوچکترین دوربین فیلمبرداری با قابلیت تصویربرداری تمام HD را شکست، که پیش از این با ارائه HDR-TG1 از آن خودش کرده بود.


احتمالا یک سال پیش خبر ارائه دوربین فیلمبرداری HDR-TG1 را در نارنجی خوانده اید. دوربین جدید سونی قدری کوچکتر شده است، اما این تنها گزینه ارتقاء آن نیست. سونی در HDR-TG5V رابط کاربری را نسبت به نسل قبلی ارتقا داده است و کار با آن را راحت تر کرده است. همچنین به نظر می رسد که حساسیت صفحه نمایش لمسی 2.7 اینچی آن هم بهبود یافته باشد.


مهمترین تغییر این دوربین نسبت به مدل قبلی اضافه شدن GPS و قابلیت Geotaging به آن است، که می تواند عکس ها و فایل های ویدئویی شما را بر روی نقشه های شرکت Navteq نشان گذاری کند. البته هنوز استاندارد مشخصی در خصوص چگونگی نگه داری اطلاعات تکمیلی فایلهای ویدئویی وجود ندارد و ممکن است شما برای مشاهده مکان تصویر برداری های تان مجبور به استفاده از برنامه Sony's Picture Motion Browser software برای مدیریت فایل های تصویری باشید.


کیفیت پردازنده تصویر HDR-TG5V بهبود قابل ملاحظه ای داشته است و دوربین عکاسی 4 مگاپیکسلی آن به تکنولوژی تشخیص لبخند سونی نیز مجهز شده است. حافظه داخلی این دوربین هم از 8 گیگابایت به 16 گیگابایت افزایش یافته است و همچنین می توانید برای داشتن فضای ذخیره بیشتر از کارت های حافظه ویژه سونی استفاده کنید.


HDR-TG5V به همراه یک باطری اضافه و همچنین یک لنز ویژه بزرگنمایی در ماه می ارائه خواهد شد. کیفیت فیلمبرداری این دوربین البته تغییری نکرده است و می تواند با وضوح 1080*1920 و فرمت AVCHD تصاویر شما را ضبط نماید. هرچند ممکن است که قیمت آن در مقابل کوچکی و کیفیت آن، باز هم زیاد به نظر برسد؛ زیرا برای داشتن این دوربین باید چیزی در حدود 1217 دلار هزینه نمایید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نيکون دوربين جديد D5000 را معرفی کرد



دلتان مي خواهد يک دوربين DSLR با سنسور 12.3 مگاپيکسلي را فقط 850 دلار بخريد؟
حالا اگر به مشخصات اين دوربين امکان فيلم برداري با کيفيت HD 720p را هم اضافه کنيم آن وقت است که دست و دل هر کسي براي خريدن چنين دوربيني مي لرزد.


چند روزي بود که در مورد معرفي دوربين جديدي به نام Nikon D5000 شايعات زيادي منتشر شده بود. امروز مشخص شد که تمام اين شايعات درست بوده. و نيکون D5000 رسما معرفي شد. اين دوربين از همان سنسور مدل D90 استفاده مي کند. بنابراين شما مي توانيد انتظار کيفيت عکس و ويديويي مشابه دوربين 1300 دلاري D90 را در مدل جديد داشته باشيد، اما براي اين يکي فقط 850 دلار پول مي دهيد.


بسياري از امکانات اين دو دوربين هم مشابه است: قابليت فوکوس خودکار 11 نقطه اي، حساسيت بين 100 تا 3200 و فيلم برداري720p با سرعت 24 فريم در ثانيه. نمايشگر متحرک اين دوربين 2.7 اينچي است. و 19 حالت عکس برداري از پيش تنظيم شده دارد.


دوربين جديد نيکون از دو هفته ديگر با قيمت 729 دلار براي بدنه و 850 دلار به همراه لنز 18-55 VRفروخته خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چرا همیشه مگاپيکسل بیشتر، بهتر نیست؟



با توجه به دوربين های ديجيتال و گوشی های تلفن همراهی که طی اين دو سال به بازار ارائه شده است، فکر می کنم حالا بهترین زمان برای پرداختن به این موضوع است که: چرا مگاپيکسل بیشتر، لزوما به معنای دوربين بهتر نيست؟



نحوه کار دوربین دیجیتال اینگونه است که نور را بر روی سنسوری می تاباند و سنسور نور را تبدیل به بارهای الکتریکی می کند. بسته به دوربینی که استفاده می کنید، نور به روش های مختلفی بر روی سنسور تابانده می شود. دوربین های SLR با استفاده از یک سیستم پیچیده لنز و آینه نور را می چرخانند، ولی دوربین های کامپکت ببین و بگیر از لحاظ مکانیکی بسیار ساده ترند. اما در قلب هر دو آنها یک سنسور اصلی با کارایی همانند به کار رفته است.



این سنسور همان جایی است که دعوای مگاپیکسل آغاز می شود. هنگامی که شما دکمه شاتر دوربین را فشار می دهید،سنسور (همانند فیلم در دوربین های قدیمی) تحت تاثیر نور ورودی از دریچه دوربین قرار می گیرد و میزان این تابش هم بسته به مدت زمان نوردهی است که انتخاب کرده اید. ساده ترین تشبیهی که می توان در مورد سنسور دوربین هی دیجیتال به کار برد این است که آن را به مجموعه منظمی از سطل ها تشبیه کرد که آب باران را جمع آوری می کنند. سنسور هم مجموعه منظمی از پیکسل ها است که فوتون های نور را جمع آوری می کنند و کیفیتش هم بستگی به این دارد که چه میزان از فوتون های جمع آوری شده به بار الکتریکی تبدیل شوند. سنسورهای دوربین عکاسی به دو دسته اصلی CCD و CMOS تقسیم بندی می شود که در آینده بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین دو لنزی پاناسونیک به صورت سه بعدی فیلم برداری می کند



یشتر تصویر برداری های سه بعدی حداقل به دو دوربین فیلم برداری مجزا نیاز دارند. اما دوربین فیلم برداری جدید پاناسونیک این دو را با هم مخلوط کرده است و نتیجه آن چیزی شده که در تصویر می بینید.


دوربین جدید که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده قادر است که به صورت Full HD تصاویر سه بعدی را ضبط کند و دارای دو لنز مجزا است که دو کلیپ ویدیویی مستقل را روی حافظه فلش ضبط می کند.


هنوز هیچ خبری از زمان یا قیمت این دوربین منتشر نشده اما فکر می کنم دیدن تصویر نمونه این دوربین هم برای خیلی از علاقمندان به فیلم برداری جذاب باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
جی وی سی اولین پروژکتور 8K خود را ارائه کرد



با توجه به تنوع رو به ازدیاد دوربین های عکاسی 100 مگاپیکسلی و دوربین های فیلمبرداری 4240p، جی وی سی پروژکتور 8K جدیدش (8000 پیکسل افقی) را با روشنایی 10 هزار لومن و نسبت کنتراست 5500:1 رونمایی کرد و بالاخره ویدئو پروزکتوری پیدا شد که امکان پخش ultra-HD را داشته باشد.


جالب اینجاست که 8K چنان کیفیت بالایی است (8192x4320 پیکسل) که یافتن فیلمی اینچنین تقریبا غیر ممکن است، مگر اینکه تصمیم داشته باشید تا با عکس های Full-size دوربین هاسلبلاد تان یک اسلاید بسازید. به نظر می رسد چنین کیفیتی در آینده نزدیک هم مورد استفاده نباشد. البته JVC یک نسخه 4K هم (3840x2160 پیکسل) از این پروژکتور ارائه کرده است که احتمالا به زودی تبدیل به استاندارد تصاویر ویدئویی خواهد شد. کار این پروژکتور با کیفیت دوربین های سینمایی HD امروزی برابری می کند.





JVC برای جور کردن جنسش یک نمونه اولیه هم از دوربین فیلمبرداری 4K اش ارائه نموده، که از بسیاری دوربین های استودیویی موجود کیفیت بالاتری دارد. هیچ نکته بخصوصی در خصوص این دوربین و مشخصات فنی آن اعلام نشده و فعلا فقط می دانیم که قرار است قیمتی کمتر از 200 هزار دلار داشته باشد!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ساخت دوربین 130 مگاپیکسلی با یک اسکنر معمولی و لنز قدیمی



شاید ایده ساخت دوربین عکاسی با استفاده از اسکنر موضوع تازه و جذابی نباشد، اما درست کردن یک دوربین دست ساز با کیفیت تصویر 130 مگاپیکسل واقعا شگفت آور است.


اسپیوگ -عکاس آماتوری که این ابزار با ارزش را ساخته است- می گوید که تنها از یک اسکنر اپسون GT-S620 و یک لنز قدیمی 50 میلیمتری Canon FD استفاده کرده است. وی می گوید دلیل انتخاب این مدل خاص اسکنر، استفاده از سنسور CCD و سیستم نور دهی LED در این اسکنر بوده. در برخی از عکس های این دوربین حتی در رزولوشن های 800 و 1024 هم نویز به شکل کاملا مشخصی قابل مشاهده است، ولی فکر پشت این گجت بیش از مشکل عکس هایش قابل اعتنا و احترام است.


اگر این عکس 15 مگابایتی را دانلود کنید، حتی می توانید بافت پارچه گلهای روی دست بند را هم به راحتی ببینید. اگر با دنیای دوربین های عکاسی آشنا باشید، می دانید که رزولوشن یک عکس 130 مگاپیکسلی چیزی بیش از 13000x10000 پیکسل نیست!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 5 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  17  پسین » 
کامپیوتر

دوربین های دیجیتال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA