انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 7 از 17:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  16  17  پسین »

دوربین های دیجیتال


مرد

 

EX-FH100 کاسیو، دوربینی برای فیلم های اسلوموشن آماتوری



ا ارائه دوربین سری جدید Exilim شرکت کاسیو، دیگر ساخت صحنه های اسلوموشن ویژه فیلم های سینمایی یا دوربین های گرانقیمت نیست. هم اکنون تنها با پرداخت ۳۴۹ دلار، شما هم می توانید مسابقات مدرسه تان (به خصوص صحنه گل ها) را به صورت اسلوموشن ثبت نمایید.


این دوربین ببین و بگیر با لنز پرسرعت واید ۲۴ میلیمتری می تواند تا 10X زوم کند و با کیفیت ۱۰.۱ مگاپیکسل عکس بگیرد. حتی امکان عکس برداری متوالی تا ۴۰ عکس در ثانیه را هم در اختیارتان می گذارد


امکان اصلی که این دوربین در اختیارتان می گذارد، فیلم برداری با سرعت ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه است . متاسفانه همانند دیگر مدل های کاسیو هر چه تعداد فریم در ثانیه بالا رود، کیفیت تصویر افت محسوسی خواهد داشت. اما با انتخاب سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه، تصاویری با کیفیت full VGA خواهید داشت که برای یک فیلم خانگی یا آماتوری کافی به نظر می رسد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین جدید سامسونگ: WiFi ، AMOLED و سنسور ۱۴ مگاپیکسلی



سامسونگ، سری جدید دوربین هایش را با مدل CL80 در CES امسال رونمایی کرد. از مشخصات فنی برجسته این دوربین می توان از WiFi، بلوتوث و نمایشگر لمسی از نوع AMOLED به همراه لنز ۱۴٫۲ مگاپیکسلی اش نام برد. انگار با یک گوشی موبایل طرف هستیم. با این امکانات بیسیم اصلا فکر سیم و سیم کشی را برای انتقال تصاویر به کامپیوتر و اینترنت از سر بیرون کنید. این دوربین ساخته شده تا کار شما را به صورت بیسیم انجام بدهد.


این دوربین که تا بهار ۲۰۱۰ در بازار توزیع می شود، دارای زوم اپتیکال 7x، نمایشگر ۳٫۷ اینچی AMOLED چند لمسی و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 720p می باشد.


سامسونگ به همراه این دوربین، از مدلی دیگر با نام TL240 هم رونمایی کرده، که قرار است تا ماه آینده روانه بازار شود. اما این مدل بر خلاف ‪CL80‬ فاقد WiFi بوده و در ساخت آن از نمایشگر ۳٫۵ اینچی چند لمسی TFT LCD استفاده شده است تا با قیمتی ارزان تر ارایه شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین ديجيتالی 35 ميليون دلاری



به نظر شما زیبایی تصاویر کهکشانها و دنيای ستارگان در لنز چه دوربينی قابل خلاصه شدن است؟ آنچه که در تصوير مشاهده می کنید يک دوربين دیجیتالی 570 مگاپیکسلی! 35 میلیون دلاری است که یکی از بزرگترين و عظيم الجثه ترين دوربین های ديجيتالی موجود در دنیا است.


این دوربين که توسط مهندسین لابراتوار Fermilab ساخته شده در ابعادی نزديک به يک خودروی سواری طراحی شده است. يک مجموعه که شامل 74 سنسور از نوع CCD است فرايند ثبت تصاویر اين دوربین غول آسا را بر عهده دارد.


هدف اصلی از ساخت چنین دوربینی پاسخ به این سوال بوده است: انرژی سیاه چیست؟ در واقع بشر هنوز نمی داند که آیا چنین چیزی وجود دارد یا نه. اما این دوربین ساخته شده تا به محققان برای پاسخ به این پرسش کمک کند. زمانی که کار ساخت این دوربین به پایان برسد آن را بر روی تلسکوپی در کشور شیلی نصب خواهند کرد و پیش بینی می شود که طی بازه زمانی ۵ سال از بیش از ۳۰۰ میلیون کهشکان تصاویر جدیدی با کیفیت و جزییات فوق العاده تهیه شود.



عکس های تهیه شده توسط اين دوربین آنقدر بزرگ است که پيش بینی می شود با وجود سیستمی فوق سریع در پردازش اطلاعات برای تهیه هر عکس 17 ثانیه زمان نیاز باشد. با وجود آنکه عظمت این دوربين در کنار کوچکترین کهکشان دنیا هم ناچیز است اما تصاویر تهيه شده توسط آن حتما ديدنی خواهد بود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین های ضد ضربه، ضد آب و ضد فشار المپوس



اگر به دنبال دوربین های محکم و مقاوم می گردید شاید مدل های جدید Olympus انتخاب های خوبی باشند. چرا که معمولا روی چنین دوربین هایی سنسور ۱۴ مگاپیکسلی پیدا نمی کنید و تازه این دوربین ها که در دو مدل با نام های uTOUGH‪-‬8010 و uTOUGH‪-‬6020 دارای زوم اپتیکال 5X هم هستند. ‏

مدل 8010 می تواند از ارتفاع دو متری سقوط کند و زنده بماند. ضمنا تا دمای منهای ۱۰ درجه هم برایتان عکاسی می کند و یخ نمی زند. علاوه بر اینکه ضد آب هم هست و می توانید زیر آب با آن عکس بگیرید. ‏

از همه جالب تر اینکه این مدل می تواند فشار را هم تحمل کند و تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن را روی خودش تاب می آورد. بنابراین اگر عصبانی شدید احتمالا می توانید آن را به زمین بزنید و با پا روی آن بکوبید! ( البته من در این مورد چیزی را تضمین نمی کنم ) ‏

مدل 6020 تقریبا مانند برادر بزرگتر اش است. فقط مقداری کمتر ورزش کرده است. بنابراین قدرت تحمل کمتری دارد. بنابراین می توانید آن را ارزان تر بخرید. هر دو مدل نمایشگر LCD2‪.‬7 اینچی دارند و ویدیو با کیفیت 720P ضبط می کنند. ‏

به هر حال اگر هنگام ورزش یا فعالیت شدید عکاسی می کنید یا در شرایطی عکس می گیرید که احتمال آسیب دیدگی دوربین تان وجود دارد، این گونه دوربین ها بهترین گزینه ها هستند. این دو مدل از همین ماه با قیمت 399 و 299 دلار فروخته خواهند شد
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کلاک بگ دوربین گرانقیمت شما را استتار می کند



خیلی اوقات سوژه های خوب عکاسی وقتی پیدا میشوند که دوربین تان درون کیف مخصوص اش قرار دارد. حالا تا شما زیپ کیف را باز کنید و دوربین را دربیاورید کار از کار گذشته است. بعضی ها هم دوست دارند هنگام عکاسی خیلی تابلو نباشند! یا اینکه دوربین گرانقیمت شان در معرض دید نباشد. ‏

می توانید کیف دوربینی داشته باشید که به شما اجازه می دهد تمام تصاویر مورد نظر خود را بدون بیرون آوردن دوربین از کیفش بگیرید. شما این مزیت را دارید که مانند حمل کننده یک کیف معمولی به نظر آیید با این تفاوت که مخفیفانه و به سرعت قادر به گرفتن عکس از صحنه های نایاب هستید. ‏

فقط با یک ضربه دست در بالای آن تمامی کلیدهای مورد نیاز برای کاربا دوربین نمایان می شوند. به علاوه شما به آسانی قادر به دیدن نمایشگر دوربین هستید. قسمت انتهایی کیف به طور کامل حذف شده و این باعث شده دیگر نیازی به جابجایی چیزی نباشد. در ضمن زمانی که کیسه زیپ دار باز می شود به شما این امکان را می دهد که به لنز دوربین خود دسترسی پیدا کنید. ‏

این کیف دوربین در دو رنگ با قیمت 50 دلار فروخته می شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
با دوربین جدید و خوش دست سامسونگ آشنا شوید



این دوربین فیلمبرداری از سامسونگ که با مدل SMX-C20UN عرضه شده، دارای قابلیتی منحصر به فرد نسبت به سایر دوربین های فیلمبرداری دستی است.

لنز این دوربین، به میزان ۲۵ درجه تغییر زاویه داده شده تا مچ دست فیلمبردار در هنگام فیلمبرداری تا حد ممکن در حالت طبیعی خود باشد. بدین ترتیب مطمئناً فیلمبرداری با این دوربین خوش دست بسیار راحت تر از سایر دوربین ها خواهد بود و باعث مچ درد و خستگی زودهنگام و لرزش تصویر نخواهد شد.

البته این دوربین جمع و جور، علاوه بر تغییر زاویه لنز، امکاناتی از قبیل صفحه نمایش ۲٫۷ اینچی، 10x زوم اپتیکال، سنسور ۱٫۶ اینچی از نوع CCD، پشتیبانی از فرمت H264 و ورودی کارت SDHC را هم دارد. ضمن اینکه توانایی ویرایش و آپلود مستقیم ویدئوها به یوتیوب را هم باید به قابلیت های مطلوب این دوربین اضافه کرد.

این شاهکار سامسونگ هم اکنون با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می گردد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تصاویر بی نظیر از حیات وحش آفریقا به کمک یک ماشین کنترلی



عکاسان حیات وحش اغلب زمان زیادی را برای عکس گرفتن از حیوانات، در اطراف محل زندگی آنها می گذرانند. با وجود خطرات زیاد، حتی ممکن است ماه ها برای گرفتن یک عکس خاص زمان بگذارند و در یک چادر یا اتاقک کوچک کمین کنند.


برای کم کردن مشکلات و خطرات این شیوه کار، دو برادر عکاس با ابتکاری جالب، موفق به گرفتن عکس هایی جذاب و تماشایی از حیات وحش در آفریقا شدند.


آنها با سوار کردن دوربین کانن 400D بر روی یک ماشین کنترلی و قرار دادن دو فلاش قوی در کنار آن، امکانات مناسب را برای عکسبرداری از حیوانات آماده کردند. این ربات دست ساز دارای دو کنترل جداگانه -یکی برای هدایت ماشین و یکی هم برای تنظیم دوربین- است.




ماشین آنها که نامش را BeetleCam گذاشته اند، مرا به یاد Wall‪-‬E انداخت. اما نکته مهم ایده ناب آنها در عکسبرداری راحت تر و سریعتر از شیر و فیل و بوفالوی آفریقا است.


جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
دوربین های عکاسی دیجیتال، انقراض یا دگردیسی



مدت ها است که به تصویر کشیدن انقراض گونه دوربین های عکاسی دیجیتال، به یکی از سرگرمی های تبلیغاتی صنعت موبایل تبدیل شده است. با ورود گوشی های هوشمند با کیفیت عکس برداری و فیلمبرداری بسیار بالا، به نظر می رسد که راند آخر این مسابقه شروع شده است . متاسفانه باید گفت که دلایل و نشانه های این اتفاق از هر زمان دیگری متقاعد کننده تر به نظر می رسند.


اما در نمایشگاه شانگهای که چندی پیش برگزار شد، کانن (نامی که امروزه مترادف عکاسی با کیفیت بالا است) ایده اولیه دستگاهی را معرفی کرد که نه تنها جایگزین مناسبی برای دوربین های عکاسی دیجیتال امروزی است، حتی درک و تلقی ما را در خصوص عکاسی و عکس گرفتن هم تغییر خواهد داد.


البته پیش بینی می شود که این محصول حداقل دو دهه دیگر وارد بازار شود. اما وقتی می بینیم این ایده اولیه قرار است تبدیل به دوربین حیرت انگیزی شود که فاصله کانونی اش به صورت خارق العاده ای تنها با استفاده از یک لنز مجتمع از ماکرو تا ۵۰۰ میلیمتر خواهد بود، این زمان چندان هم طولانی به نظر نمی رسد. گفته می شود این دوربین رزولوشن بسیار بالایی خواهد داشت و همچنین قابلیت تشخیص کانونی چندگانه آن چیزی فراتر از تصور محصولات موجود است. همچنین می تواند به صورت همزمان بر روی هر چیزی که در محدوده دیدش قرار دارد فوکوس کند.


اما مهمترین نکته این است که این گجت در حقیقت یک دوربین فیلمبرداری است، نه یک دستگاه عکاسی! همه چیز را به صورت فیلم ذخیره می کند و آنگاه عکاس محترم عکس های مورد نیازش را از میان فریم های فیلم اچ دی ضبط شده جدا خواهد کرد.


به بیان ساده یعنی اینکه نیاز نیست منتظر لحظه مناسب برای فشردن شاتر بمانید تا بتوانید یک لبخند زیبا را ثبت کنید. تنها کافی است بازه زمانی را که قرار است اتفاق مورد نظر شما به وقوع بپیوندد، به صورت فیلم ذخیره کنید و سر فرصت توسط دوربین، عکس مورد نظرتان را از فریم های آن جدا کرده و ذخیره نماید. حتی گفته می شود احتمالا از بخش های مختلف یک فریم فیلم می توانید عکس های بسیار با کیفیتی را جدا کرده و ذخیره نمایید. تصور کنید از چند فریم فیلمی که از همکلاسی های تان گرفته اید، بتوانید یک عکس پرتره با کیفیت برای هر کدام آماده کنید.


هر چند که ممکن است این کار خیالی و امکان ناپذیر به نظر برسد و برخی بگویند چنین تصویر برداری سریعی که بتواند جایگزین سرعت های کسری از ثانیه دوربین های دیجیتال امروزی شود غیرممکن است. اما ۲۰ سال هم زمان کمی برای تولید این محصول نیست. مثلا ۲۰ سال قبل چه کسی دوربین دیجیتال، موبایل، iPad یا Zune را باور می کرد و امکان پذیر می دانست؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ارایه نخستین دوربین فیلم برداری سونی با فناوری: Interchangeable lens HD camcorder



سونی برای جشن ۲۵ سالگی ارایه هندی کم یک محصول چشمگیر برای علاقمندان دنیای تصویر برداری ارایه کرده است. با جناب NEX‪-‬VG10 آشنا شوید. این نخستین دوربین فیلم برداری HD از این خانواده است که می توانید روی آن از لنزهای مختلف استفاده کنید. علاقمندان به فیلم برداری حالا می توانند به راحتی تصاویر تمام HD کاملا سینمایی و با کیفیت صدای فوق العاده داشته باشند. ‏

این دوربین می تواند از لنزهای سری E‪-‬mount مخصوص فیلم برداری استفاده کند. همچنین می تواند از لنزهای مختلفی از سری A‪-‬mount که برای دوربین های DSLR سونی ارایه شده اند، با یک اداپتور هماهنگ کننده استفاده کند. در کنار اینها می تواند از لنزهای G سونی و لنزهای کارل زایس هم بهره ببرد




در واقع این دوربین از فناوری مشابه Micro Four Thirds استفاده می کند اما از آنجایی که این فناوری به نام شرکت پاناسونیک و المپوس است، شرکت سونی تصمیم گرفته که فناوری خودش را Interchangeable Lens HD camcorder بنامد. ‏

ضمن اینکه این نخستین هندی کم ای است که سنسور Exmor APS HD CMOS دارد. این سنسور تقریبا ۱۹.۵ برابر بزرگ تر از سنسورهایی است که در دوربین های فیلم برداری معمول به کار رفته است. و این قدرت را دارد که عمق تصویر فوق العاده ای را به فیلم بردار ارایه دهد. این دوربین همچنین می تواند با کیفیت ۱۴ مگاپیکسل عکس برداری کند. بنابراین کاربران می توانند لذت عکاسی با کیفیت DSLR را با امکاناتی مانند Auto HDR تجربه کنند. ‏

دوربین NEX‪-‬VG10 با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با سرعت ۲۴ مگابیت در ثانیه فیلم برداری می کند و به همراه یک لنز E‪-‬mount از نوع 18‪-‬200mm با زوم اپتیکال ۱۱ برابر ارایه می شود.




سیستم صدا برداری دوربین جدید استریو است و با چهار میکروفون مجزا صدا را از محیط با کیفیت عالی ثبت می کند. در صورت تمایل می توانید میکروفون عقب دوربین را خاموش کنید تا صدای پس زمینه را کمتر کنید. ‏

این دوربین از ماه سپتامر با قیمتی حدود ۲۰۰۰ دلار ارایه خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید فیلم سینمایی خودتان را بسازید فرصت زیادی برای تمام کردن فیلم نامه ندارید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نادیا: دوربینی که فکر می کند، پس شما به خودتان زحمت ندهید



نادیا نوید دهنده روزهایی است که دوربین به شما خواهد گفت که چگونه عکس های بهتر و زیباتری بگیرید.


شاید به مذاق برخی خوش نیاید، اما به نظر می رسد با پیشرفت های دوربین دیجیتال، روز به روز تاثیر عامل انسانی در گرفتن عکس های زیبا و چشم نواز کمتر می شود. امروزه بسیاری از تنظیمات و عواملی که برای تهیه یک عکس هنری مورد نیاز هستند، برای دوربین از پیش برنامه ریزی شده اند: ترکیب بندی (Diagonal compositions). کنتراست رنگها. تنظیمات شاتر و دیافراگم برای عکاسی در حالات مختلف. پس زمینه و پیش زمینه و ...




خب، قدم منطقی بعدی در دنیای دوربین های دیجیتال چه می تواند باشد؟ آندره کوپرسنین، طراح آلمانی نادیا را طراحی کرده است. یک دوربین دیجیتال سیاه کوچک دارای یک موتور زیبایی شناسانه و رابط کاربری ساده که کیفیت هنری صحنه پیش روی دوربین را ارزیابی می کند. صفحه نمایش پشتی دوربین هم به جای نشان دادن پیش نمایش عکسی که می خواهید بگیرید، تنها عددی را بر حسب درصد نشان می دهد. این عدد مشخص می کند تا چه اندازه قواعد عکاسی در عکسی که می خواهید بگیرید، رعایت شده اند و از نظر نور، موقعیت و عوامل دیگر وضعیت مناسبی دارد. با تغییر مکان و زاویه دوربین، این عدد تغییر می کند و با قرار گرفتن در موقعیت مناسب این عدد به ۱۰۰ نزدیک خواهد شد. آنگاه شما می توانید عکس ایده آل و مناسبی داشته باشید.


البته این فقط یک ایده اولیه است و هنوز راه درازی تا تبدیل شدن به یک محصول کاربردی و مشتری پسند دارد. اما دور از ذهن نیست روزی دوربینی داشته باشیم که هنگام عکس گرفتن بگوید: «کمی به چپ، کمی دوربین را بالاتر بیار، یه ذره سر دوربین رو بده پایین. آهان خوبه، حالا عکس بگیر»
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 7 از 17:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  16  17  پسین » 
کامپیوتر

دوربین های دیجیتال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA