انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 12:  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین »

دنیای ربات ها


مرد

 
درود
درخواست ایجاد تاپیک ربات رو در تالار کامپیوتر دارم
سپاس
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
ربات ناجی


ربات ناجی بشر همواره دست به گریبان با وحشت نجات هم نو عانش از خطر هایی از قبیل حریق بوده است. اما امروزه این وحشت تا حد زیادی کاسته شده است و می توان با خو نسردی بیشتر با این گو نه حوادث رویایی کرد. ربات ناجی مژده نوینی است در بازار ژاپن که این نگرانی ها را به حداقل رسانیده است. این ربات با هیکلی درشت و آهنین که به وسیله remote controller جهت یابی می شود بدون داشتن ترس از آتش و یا سقوط اشیا سنگین به محل حادثه رفته و آسیب دیدگان را به محل امن منتقل می سازد. کنترل این ربات به کمک یک او پراتور از راه دور که به وسیله یک دوربین که در بالای سر آن تعبیه شده است انجام می شود . نکته جالب تو جه آن است که انگشتان هیدرولیکی این ربات به گو نهای طراحی شده است که هیچ آسیبی به مصدوم وارد نمی سازدتوانایی و قدرت این انگشتان هیدرو لیکی متغیر است و بر حسب نیاز و با توجه به شرایط حادی که در آن واقع می شود این قدرت قابل تغییر است. طراحی دقیق و وزن سبک این ربات با داشتن ویژگی های منحصر به فرد انسان گو نه آن این امر را منطقی می سازد که برای نجات انسان مستلزم پرداخت میایون ها دلار باشد!!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چکمه های گازی

Gray's Ladyدر یک اقدام عجیب دست به تولید نوعی چکمه با مو توری که راه اندازی آن توسط گاز صورت می گیرد زده است. این محصول افسانه فروش دائمی پو تین ها و چکمه های روسی را در بازار مورد مخاطره قرار داده است. این چکمه با وزن 70mpg به یک دونده این امکان را می دهد که تا حدود 20 مایل در ساعت را بدون احساس خستگی و استرس پیموده و حتی مسافت را با دویدن طی کند .
می توان چنین استنباط کرد که در روسیه به جای اینکه شما با چکمه ها و پو تین ها راه بروید چکمه ها شما را راه می برند!! این همان تفکر زاییده ذهن بشر است که زیستن را آسان می سازد. با این حال هنوز متد ها و تکنو لوژی هایی که باعث پیشرفت اغلب صنعتهای روسیه گشته به عنوان یک راز در بین جوامع روسی باقی مانده و تا کنون هیچ رقیبی نتوانسته به این رموز دست یابد. به بازار آمدن محصولاتی از این قبیل باعث رکودی در صنعت پو تین کمپانی های روسی گشته به گو نهای که از سال 1994 آنها را مجبور به اختصاص دادن محصو لاتشان تنها برای مقاصد نظامی ساخته است
.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Powerizer

تصور کنید که شما قادر باشید تا 2 متر در هوا بپرید و یا هر گام شما 3 متر طول داشته باشد Imageو یا اینکه بتوانید با سرعت 20 مایل در ساعت بدوید نیاز نیست که فقط تصور کنید چون محصول powerizers این امر را برایتان ممکن می سازدشما به کمک این جفت کفش فنری که قابلیت ارتجاع پذیری را دارد می توانید بر نیروی جاذبه زمین غلبه کنید. Powerizer به عنوان یک محصول نهایی برای مقاصد ورزشی این امکان را به شما می دهد که بتوانید در ارتفاعات تخیلی خود بپرید و یا با سرعت هایی که همیشه برایتان خنده دار بود بدوید.
. این محصول به عنوان یک ماهیچه یدکی است که می تواند کشش اندام های شما را بیشتر و راحتتر ممکن سازد. نکته جالب تو جه در مورد این محصول امکان شارژ آن است که می تواند وزن شما را نادیده گرفته و بر نیروی جاذبه زمین غلبه کند. و شاید در آینده ای نه چندان دور راه رفتن و یا پریدن شما را بر روی کره ما امکانپذیر سازد. فقط باید اندکی تلاش کنید که بتوانید به کمک این کفش ابتدا ایستادن و بعد قدم زدن آهسته را یاد بگیرید. به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را به همراهی چند نفر با داشتن محافظ برای مفاصل زانو و آرنج و سر و گردن خود آغاز کنید. نگران اندازه بودن سایز کفش برای پاهایتان نباشید. حالت فنری و ارتجاعیت آن می تواند متناسب برای هر نوع سایز پا باشد. اما وزن شما یک فاکتور اصلی در انتخاب این محصول برای پای شما به حساب می آید. این کفش برای وزن های متفاوت در انواع مختلف طراحی شده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Power robot


power robot تعریف شما از یک ربات چیست؟ آیا همیشه تصور می کنید که یک ربات بایستی شبیه انسان بوده و دارای دست و پا باشد؟! چنین نیست. در دنیای تکنولوژِی و پیشرفت های مهندسی برق و مکانیک تعاریف برای ربات ها متفاوتند. این محصول یک ربات است. در نظر اول ممکن است با دیدن این ربات تا حدی نسبت به ادعای شرکت سازنده که آن را کو چکترین ربات مو جود در این کلاس کاری معرفی کرده است شک کنید. اما با اندکی تا مل خواهیم دید که این محصول حاصل تلاش پروژه عظیم DIY بوده است. منطق اصلی در اجرای این پروژه مدت زمان STAND BY این ربات پس از اتمام شارژ سیستم قدرت آن است. آنچه که سازندگان ربات را به میدان رقابت می کشاند تلاش برای افزایش این مدت زمان است. به محصول نگاه کنید که چگو نه به راحتی بر روی یک دیسک فلزی جا سازی شده است و می تواند به راحتی سیستم قدرت خود را در ضمن حرکت حمل کند. کنترل دور مو تور قدرت این ربات تا 0.5 FEET در هر ثانیه بو ده است. و به مدت زمان 15 دقیقه بعد از اتمام شارژ سیستم قدرت خود می تواند در حالت STAND BY باقی بماند و به اطراف حرکت کند. استفاده این محصول بیشتر برای مقاصد نظامی بوده و سازنده آن امیدوار است که بتواند این محصول را از لحاظ مجهز شدن به سیستم Wireless و ZingBee و نیز Alarm هایی برای زمانیکه به هر مانع و یا خطر بر خورد میکند پشتیبانی کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
3D Converter


Cane به نظر شما چه چیز نگرانی و اضطراب را برای یک شخص نابینا تشدید می سازد ؟ مسلما مشکل مسیر یابی حضور افراد را در جامعه کمرنگتر ساخته و آنها را گوشه گیرتر و منزوی تر می کند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنو لوژی این امکان وجود دارد که این نگرانی ها به حداقل برسند. در حال حاضر یک تیم تحقیقاتی در یو نان در حال بررسی بر روی مبدل سیگنالهای ویدیویی به سیگنال های لمسی برای نابینایان می باشند. این نوع مبدل دارای امکان نمایش سه بعدی سیگنالهای ویدیویی است که میتواند آنها را به صورت سیگنال های حسی و قابل لمس یرای شخص نا بینا تبدیل کند. کلیه نقشه های مسیر یابی امروزی بر اساس نقشه های سه بعدی Haptic maps نام دارند. ویژگی قابل توجه این سیستم نسبت به haptic maps امکان تطابق سیگنالها با کلیه استانداردهای دور بین های مو جود در بازار است. استفاده از این سیستم برای نابینایان بسیار ساده است. تنها به کمک پو شیدن یک جفت دستکش مخصوص که الیاف آن از سنسور ها ساخته شده و یک عصای مخصوص می توانند مسیر حرکت خود را به صورت لمسی درک نمایند. با به عرصه آمدن این قبیل محصولات امید است که به تدریج اضطراب حرکت و مسیر یابی برای نابینایان کاسته شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Drobo For Saving

همیشه ذخیره و نگهداری اطلاعات برای شما ممکن است کاری سخت باشد مخصوصا اگر نیاز باشد که به صورت روزانه محتوی جدیدی به بانک اطلاعاتی شما اضافه شود. اما نگران نباشید . مهندسین آمریکایی در انجمن رباتیک دیتا در آمریکا برایمان یک ربات ذخیره کننده دیتا طراحی کرده اند که به زودی مشکلاتی از این قبیل را حل خواهد کرد. این ربات که Drobo نام دارد از طریق چهار پورت USB و چهار Driver میتواند مسیر لود شدن دیتا را کنترل کرده و در خود ذخیره سازد. جالب اینجاست که اگر در حین کار فعالیت یک Driver سریعتر تمام شد ربات مد نظر Shut down نشده و سیستم کنترل هوشمند آن را در شرایط کاری Stand By نگه میدارد. تنها کافیست که 700 دلار بپردازید و از بانک اطلاعاتی خود به بهترین وجه ممکن نگه داری کنید!!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پازل با هارمونی منطقی اعداد

Sudoku puzzle cubeک مکعب با 6 وجه است که هر وجه آن از اعداد 1 تا 9 شمارگذاری شده اند. تفاوت این مکعب با مکعب RUBIX در این است که در RUBIX می باست هارمو نی رنگ برای هر بخش تامین شود در حالیکه در ابن مکعب می بایست هارمونی اعداد در هر وجه بین 1 تا 9 ایجاد گردد. این هارمونی در 6 وجه مد نظر باید به گو نه ای باشد که در یک لحظه هر 6 وجه دارای ترکیب منطقی بین اعداد 1 تا 9 باشد . این پازل محصول ژاپن جز رده اول پازل های مکعبی در جهان است که بسیار ماهرانه و دقیق طراحی شده است. سازندگان این محصول مدعی هستند که بین اعداد و وجوه این مکعب یک رمز وجود دارد که اگر این رمز را بیابید ایجاد این هار مونی به سادگی امکانپذیر است. این هارمونی باید در ستون های عمودی و افقی بین اعداد مدرج شده بر قرار گردد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
از این به بعد ربات Figla در جارو زدن منزل به شما کمک خواهد

کدامیک از کارهای منزل شما را بیشتر خسته می کند؟ امروزه با به بازار آمدن محصولات متنوع در زمینه ربات های شوینده و تمیز کننده این خستگی ها تا حدی مرتفع می شوند. Figla. که نام ا ربات با لا ست می تواند شما را در جارو زدن منزل یاری سازد. این ربات که ساخت ژاپن است هم اکنون در بازار مو جود است و شما می توانید سراغ آن را در مغازه های خیابانOsaka ژاپن بگیرید. نکته جالب تو جه در مورد این ربات توانایی صحبت کردن آن در ضمن کار است. این مسئله از دید برخی از سازندگان به عنوان یک حسن و برخی دیگر به عنوان یک عیب تلقی می شود. کنترل این ربات توسط یک Remote Controller و یا حتی به کمک کامپیوتر شخصی خود شما امکانپذیر است. نکته جالب دیگر در مورد این ربات توانایی یاد گیری حقه هایی کو چک برای تمیز کردن منزل است. این حقه ها در چگو نگی باز شدن بازوان و عضلات در امر تمیز کردن است. برای مثال می تواند به طرق مختلف مبلمان چوبی شما را برس کشیده و براق سازد. کمپانی سازنده این محصول مدعی ست که این ربات تا بهار 2008 می تواند در منازلمان حکم یکی از اعضا را در امر تمیز کردن ایفا کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
به کمک عضلات مصنوعی شما نیز در فضا معلق شوید

یک تیم محقق در لابراتوار SWISS FEDERAL بعد از تست کردن مواد مختلف نهایتا مو فق شدند با استفاده از گاز هلیم یک بالون هوایی بسازند که می تواند شما را همانند ماهی در آب در فضا شناور سازد. NEW SCIENTIST گزارش داده است که این محصول با استفاده از عضلات مصنوعی که دارای قابلیت گسترش و ارتجاع یافتن در برابر یک شک الکتریسیته هستند ساخته شده است . همین شرایط ارتجاع پذیری آن را قادر می سازد که در هوا به حالت معلق باقی بماند. از آنجایی که این بالون هوا می تواند به مدت 20 دقیقه شناور باقی بماند تیم سازنده تصور می کردند که می توانند از این محصول برای فرستادن هوانوردان در محیط آتمسفر از روی یک سکو به صورت ارتباط بی سیم نیز استفاده کنند. اما تا کنون تنها به دید یک اسباب بازی به محصول نگاه می شود البته اگر آسیبی جدی وارد نسازد
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 1 از 12:  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین » 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA