انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین »

دنیای ربات ها


مرد

 
میزان الکل موجود در خون خود را اندازه بگیرید

-اگر میخواهید میزان سطح الکل موجود در خون خود را اندازه بگیرید کافیست که در این محصول بدمید. تنها 20 ثانیه طول می کشد تا یک گزارش از میزان الکل مو جود در خون مصرف کننده الکل تهیه کند. بی شک یکی از معضلات برای مصرف کنندگان الکل خواب آلودگی و بی رمقی بعد از مصرف آن است که افراد را به صورت موقتی از ادامه کار های روزانه ساقط می سازد. شاید همیشه به دنبال وسیله ای باشند که بتوانند با آن این میزان الکلی را که در آنها مو جب این کسالت می شود را اندازه بگیرند. سبکی و دقت و ظرافت در طراحی این محصول امکان حمل و نقل آن را آسان می سازد. پیشنهاد به خرید و استفاده از این محصول را نمی کنیم. بلکه پیشنهاد می کنیم که مصرف الکل خود را متو قف سازید!!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات Mike نیز مانند شما ناراحت و یا خوشحال می شود

دانشجویان علوم کامپیوتر و مهندسی برق – الکترونیک کالج FEIدر برزیل توانستند رباتی را بسازند که نسبت به حالات عاطفی و روحی حساس باشد. نمایشگرLCD ای که به عنوان صورت ربات در نظر گرفته شده در عصبانیت رنگ قرمز – شادی رنگ سبز – ناراحتی رنگ نارنجی را نشان میدهد. از اسرار وجودی MIKE اطلاعاتی ارائه نشده است. قابل ذکر است که کلیه ربات های ساخت برزیل ربات هایی هوشمند و انسانگونه می باشند و این بارMike رقیبان خود را در میدان رقابت Robocar شگفت زده کرد. سازندگان Mike امید دارند که بتوانند نسل جدیدی از ربات های احساسی را که بتواند نسبت به حالات خارش – گرما و سرما از خود عکس العمل نشان داده را تا رقابت آتی در میدان Robocar عرضه کنند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
با توپ قدرت عضلات کمر خود را قوی کنید

صنعت با مهندسی دقیق توانسته توپ قدرتی را طراحی کند که نقش یک گردش نما )ژِیرو سکوپ (را نیز ایفا کند. اما استفاده از این توپ تنها برای کسانیکه عضلات و انگشتان بسیار قوی دارند امکانپذیر است. تنها کافیست که ریسمان این توپ را به دور محور ژیرو سکوپ بپیچانید و ناگهان آن را بکشید. خواهید دید که مو تور آن با چه سرعتی شروع به چرخش خواهد کرد. در این حین وسیله را بچرخوانید به گو نه ای که کف دست شما به سمت زمین قرار گیرد. و با دست خود در حالیکه توپ خود نیز درحال چرخش است یک مسیر دورانی را دور بزنید. اگر این عمل به درستی انجام شود ژیروسکو پی که در داخل توپ تعبیه شده شروع به جمع زدن سرعت خواهد کرد. هر چقدر که شما توپ را با سرعت و قدرت بیشتری وادار به چرخش کنید توپ در مقابل شما مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد. این توپ برای تقویت عضلات کمر نیز مفید است. بدون در نظر گرفتن میزان قدرت و توانایی شما در بلند کردن میزان اشیا در اولین چرخش در دامنه محیط دواری که شما می پیمایید عضلات کمر شما را تقویت می سازد. چون قدرت و مقاومت هر دو بر عضلات مستولی می گردد. شمارنده دیجیتالی که بر روی این توپ تعبیه شده می تواند میزان سرعت ژیروسکوپ را برایتان نمایش دهد. آیا شما می توانید با این توپ قدرت رکورد سرعت را بشکنید؟؟!!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پازل ISIS را حل کنید و سکه طلا پیدا کنید


PUZZLE ISIS جدیدترین و بزرگ ترین پازل مو جود در دنیاست. که برای حل کردن آن جوائزی نیز از طرف طراحان آن در نظر گرفته شده است. این محصول یک توپ آلیاژی ست که برای حل آن بایستی این توپ آلیاژی را باز کرده و کد مو جود در آن را استخراج کرد. طراحی این توپ به کمک چند لایه آلیاژ است و بر روی بدنه آن خط هیدرو گلیف به چشم می خورد. جالب تو جه ست که هر کدام از این توپ ها به شیوه ای خاص و متفاوت نسبت به دیگری طراحی شده اند که هر یک دارای متدی مجزا برای باز کردنشان هستند. اگر توانستید این توپ آلیاژی را بشکافید در داخل آن یک کلید نهفته است که یک شماره بر روی آن هک شده است. این کلید قادر است یکی از اهرام طلایی ISIS را باز کند. این اهرام خود نیز در مکان هایی که جز اسرار است در UK مخفی شده اند. هر کدام از اهرام حاوی یک سکه طلا و تعدادی سکه نقره می باشد. پازل ISIS به صورت یک توپ آلیاژی براق در یک جهبه زیبای چوبی وسوسه کننده فکر های خلاق زیادی بوده است. اما تا کنون هیچ کس نتوانسته به کد داخل این گوی آهنین دست یابد!!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات با چرخش هایی شبیه مار

DAPWin حاصل تلاش انجمن رباتیک ایالت متحده آمریکاست. این یک ربات است که بر اساس ایده خزیدن مار بر روی سطوح طراحی شده است. مجموعه عظیم از موتور های کوچک و چرخ دنده ها و مارپیچ های موجود در پیکره این ربات چرخش در زوایا و مسیر های متفاوت را برای آن امکانپذیر می سازد.عکس بالا مجمو عه ای از 8 سروو موتور به همراه چرخ دنده ها و سیم بندی هایی ست که مسیر حرکت و چگونگی چرخش آن به کمک یک میکرو کنترولر برنامه ریزی شده است. DAPWin در مسابقه Robocup 2007 توانست نشان بهترین طراحی را به خود اختصاص دهد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تعارف به شیوه ی پیشرفته

ربات تعارف کننده
به محض اینکه چیزی را کف دست این ربات پیشخدمت قرار دهید فورا به طرف جهتی که قرار دارد حرکت میکند و به مهمان تعارف میکند. بنابراین دیگر مجبور نیستید در سر میز مرتب حرکت کنید و به میهمانتان چیزی را تعارف کنید. فکر میکنم که این وسیله به درد ما ایرانی های که علاقه زیادی به تعارف کردن داریم میخورد. و میتوانیم در میهمانی ها ادعا کنیم که حتی تعارف کردنمان هم همسو با پیشرفت تکنولوژی است. این دست خدمتکار به صورت خودکار در لبه های میز متوقف میشود و میتوانید نگران افتادن آن از میز نباشید. قیمت آن هم تنها 20 دلار است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
از ربات خرچنگ برای عبور و مرور استفاده کنید

شاید بعضی ها از رفت و آمد با اتو مبیلهای نه چندان ارزان قیمت خود خسته شده باشند و به دنبال تنوعی در عبور و مرور خود باشند. Mondo یک ربات خرچنگ است که می تواند با بازوان آهنین خود شما را از جایی به جای دیگر ببرد . البته ممکن است این کار با کمی سرو صدا و شاید هم ترس انجام گیرد. نباید توقع داشته باشید که جای شما در این ربات همانند صندلی ماشین خودتان نرم و راحت یاشد. Mondo ظاهرا هیچ مزیتی جز پر کردن فضا ندارد اما ایده جالبیست. می توانید آن را امتحان کنید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات کنترل کننده حرکت ماهی در آب

آیا تا کنون به زندگی ماهیها و آبزیان در آب اقیانوس ها و دریاها اندیشیده اید؟ نحوه شنا کردن – عبور کردن از موانع و حتی تعامل اجتماعی در بین این دسته از حیوانات نیز حائز اهمیت است. محققین دانشگاه Northwestern توانسته اند رباتی راطراحی کنند که از طریق ایجاد شک های الکتریکی می تواند جهت حرکت و شنای ماهیها را عوض کند. این ربات در حقیقت یک مبدل سیگنال است که جهت حرکت و یا سرعت در شنا را به صورت شک های الکتریکی بر پیکر ماهی ها و آبزیان اعمال می سازد. شاید این ایده تا حدی به نظرتان عجیب باشد و آن را مضر برای سلامتی ماهی ها بدانید. اما تیم سازنده این ربات امیدوارند که بتوانند از طریق گسترش این ایده امکان جمع کردن دیتا از آنچه که در ذهن آبزیان در مورد زندگی و محیط اکولوژی خود می گذرد به دست آورده و از این طریق بتوانند کیفیت زیست آنها را بالا ببرند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات برای جمع آوری سنگ های سطح ماه


به دنبال مسابقه ای که ناسا در زمینه طراحی بهترین دستکش برای فضانوردان در نظر گرفته بود این با شاهد رقابتی دیگر در زمینه ساخت ربات برای استفاده در سطح ماه هستیم . ناسا احتیاج به داشتن رباتی دارد که بتواند بدون کمک انسان در جمع آوری سنگها از روی سطح ماه فعالیت کند. جایزه این رقابت 250 هزار دلار در نظر گرفته شده است. .ربات مد نظر نباید دارای بیشتر از 88 پوند وزن و توان مصرفی بیش از 30 وات باشد و بایستی بتواند در 30 دقیقه 330 قطعه سنگ را از روی سطح ماه جمع آوری کند. تفاوت این رقابت با رقابت پیشین در اهدای جوایز است که این بار به صورت پله کانی بین سازندگان توزیع خواهد شد. به این معنی که تیم اولی که بتواند اولین ربات را ارائه دهد صاحب 250 هزار دلار – تیم دوم صاحب 750 هزار دلار و تیم سوم صاحب 50 هزار دلار خواهد شد. پس فرصت را از دست ندهید و به فکر طراحی ربات با ویزگی های خواسته شده باشید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Rogun : ربات هوشمند ساخت کره


robot_rogun.gifیک شرکت کره ای به نام KornTech رباتی به قد یک متر ساخته که توانایی راه رفتن بر روی دو پا  تشخیص صورت ها  دوست و دشمن را دارد.این ربات که نامش Rogun است می تواند صاحب خود را از مزاحمان خانه بوسیله تلفن همراه آگاه سازد و به عنوان سیستم امنیتی عمل کند. تشخیص صورت اشخاص بوسیله دوربین های جاسازی شده در Rogun و به یاد آوردن آنها او را به رباتی توانمند تبدیل کرده است. شما حتی می توانید فرزندانتان خود را در خانه با Rogun تنها بگذارید و به مسافرت بروید زیرا او با اتصال به اینترنت وضعیت آنها را به شما اطلاع می دهد. فرزندان شما هم از طریق فیلم هایی که این ربات بر روی LCD 7 اینچ خود نشان می دهد لذت می برند. Rogun اولین ربات دو پایی است که در کره با بودجه خصوصی ساخته شده است. هزینه ساخت آن یک میلیون دلار بوده است و در حال حاضر به همین قیمت به فروش می رسد.شما هم در صورتی که مایلید سیستم امنیتی یک میلیون دلاری خانه خود با یک هل دادن غیر فعال شود می توانید آن را خریداری کنید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 2 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین » 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA