انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 39 از 82:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  81  82  پسین »

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ


مرد

 
هانوفر 3-4 منچستریونایتد

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
امروز در الدترافورد (دوشنبه 30 مرداد)



گروه تحريريه Manutd.com ، Inside United و United Review اخرين اخبار را به طور مرتب و روزانه از الدترافورد براي شما ارائه ميکنند .


تمامي ساعات به وقت تهران هستند.



15 خب بالاخره روز موعود فرا رسید و امشب منچستر کار خودش برای باز پس گرفتن لیگ برتر را اغاز میکند .یکی از همکاران ما کلیپ کوتاهی برای بازی امشب اماده کرده است .

دانلود کلیپ

17 شایعات زیادی از دیروز در روزنامه ها وجود دارد مبنی بر اینکه ریو در تمرینات مصدوم شده و تا 3 یا 4 هفته اینده در دسترس نیست باید ببینیم چقدر این اخبار حقیقت دارد .

20 طبق اخرین گزارشات الکساندر بوتنر دفاع چپ 23 هلندی دقایقی پیش تست پزشکی را پشت سر گذاشته و فردا پس از دیدار با سر الکس قرارداد 5 ساله ای با یونایتد امضا میکند .

ديدگاه هاي مطرح شده در اين وبلاگ نظرات شخصي نويسندگان بوده و لزوما منعکس کننده نظرات باشگاه منچستر يونايتد نيست
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
آلکساندر بوتنر: قرار است به باشگاه منچستر یونایتد ملحق شوم



آلکساندر بوتنر ( Alexander Buttner )، مدافع چپ باشگاه ویتس آرنهم ( Vitesse Arnhem )، مدعیست که حرکت انتقال رویایی وی به باشگاه منچستر یونایتد در مرحله نهایی است.
3 باشگاه کوئینر پارک رنجرز، فولهام و ساوتهمپتون همگی متقاضی این بازیکن 23 ساله هلندی هستند اما به نظر میرسد او در حرکتی شوک برانگیز در راه انتقال به باشگاه منچستر یونایتد است.

این مدافع در آستانه پیوستن به رابین ون پرسی، هم وطن خود با قیمیت 5 میلیون یورو ( 3.9 میلیون پوند ) است.
وی در گفتگو با شبکه تلوزیونی ، ضمن اعتراف به نهایی شدن این انتقال رؤیایی برای وی، در این خصوص تصریح ساخت:" این واقعاً یک رؤیاست که به حقیقت میپیوندد. این به سرعت انجام گرفت و البته من بسیار خوشحالم. خوشبختانه همه چیز در حال پایان یافتن است".
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
رونی : ده سال در اوج



بعد از 10 سال حضور در تیم منچستر یونایتد وین رونی احساس میکند که هنوز یک سلاح جوان است. او امشب در برابر اورتون برای آغاز یک فصل دیگر به میدان خواهد رفت .

رونی تنها پسر انگلیسی است که با پله مقایسه میشود - رایان گیگز هم در 38 سالگی نشانی ار پیری ندارد او هنوز مثل جوانی اش در سال 1991 که به میدان میرفت هیجان دارد.

و حالا رونی ، گیگز را به عنوان تنها اسطوره ی واقعی که هنوز بازی میکند خطاب می کند.روزی که منچستر با ون پرسی قرارداد امضا کرد ، رونی در حال مصاحبه با سایت رسمی باشگاه بود و دهمین سال حضورش در منچستر را جشن میگرفت.
رونی گفت : انگار سالها پیش بود وقتی که ازش سوال شد که بعد از 10 سال شما به بازیکنان کهنه کار اضافه خواهید شد ، گفت که هنوز نسبتا جوان هستم .و هنوز در هر صورت من احساس جوانی میکنم. این خیلی خوبه که 10 سال در لیگ برتر بازی کرده ام،این یک لیگ فوق العاده است و من هنوز مثل اولین بازی ام در لیگ هیجان دارم . من امیدوارم بتوانم 10 سال دیگر فوتبال بازی کنم و بیشتر از 10 سال از آن لذت ببرم.

رونی درباره بازی با اورتون گفت :بازی فصل قبل به قیمت از دست رفتن لیگ برای ما تمام شد و این برای ما خیلی ناراحت کننده بود پس ما امیدواریم که بتوانیم به آنجا برویم و این دفعه سه امتیاز را بگیریم.هرچند برای ما هم اولین بازی خیلی سختی هست. اگر چه در چند سال اخیر اورتون نتوانسته شروع خوبی در لیگ داشته باشه .

من به عنوان یک اورتونی و کسی که در اورتون مقابل منچستر بازی کرده میدانم که بازی در گودیسون پارک دربرابر هواداران هیجان زده کار را برای ما خیلی سخت میکنند.ما میدانیم که بازی بسیار دشواری داریم چون اورتون خیلی سخت تلاش میکند.آنها واقعا یک تیم آماده هستند .شما باید توپ را در اختیار داشته باشی و مالکیت میدان را در اختیار داشته باشی تا آنها را از پای در آوری .آنها در طی دو فصل گذشته نتایج خوبی مقابل ما گرفتند ،در بازی هایی که ما باید برنده می بودیم.ما باید مطمئن شویم که اگر جلو افتادیم ،تمرکز کنیم و بازی را کنترل کنیم .

در مورد گیگز که قرار است بیست و سومین فصلش را شروع کند ازرونی سئوال میشه اون با خنده جواب میده : حالا او یک مرد کهنه کار است،چیز بیشتری نمیتوانی در مورد رایان بگویی که قبلا کسی نگفته باشد.واقعا لایق ستایش است که تمام این مدت آماده بوده .همه در مورد اسطوره ها صحبت میکنند اما او تنها اسطوره واقعی است که همچنان فوتبال بازی میکند.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
هری ردنپ: رابین وان پرسی، سومین بازیکن برتر در این سیاره




هری ردنپ میگوید که اگر فرصت امضای قرارداد با 3 بازیکن در جهان را به من پیشنهاد کنید، پر واضح است که 2 نفر در این لیست خواهند بود.
هری ردنپ 65 ساله و سرمربی اسبق باشگاه تاتنهام هاتسپر در این باره اظهار داشت:" هر سرمربی در این سیاره برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فربه ( چاه و چله ) است، تنها یک نقطه این موضوع در بحث و جدل است. اما نام سوم برای من در این لیست قطعاً رابین وان پرسی است که برای من مهاجم بسیار بالائیست. من شرط میبندم که باشگاه منچسترسیتی هنگامی که سمیر نصری را از زیر بینی سر آلکس فرگوسن ربود، هیچ ایده ای از اینکه 12 ماه بعد چه عواقبی خواهد داشت، نداشت. من تردید ندارم که از دست دادن هافبک باشگاه آرسنال برای همسایگان، تنها اراده سر آلکس فرگوسن را برای پیروزی در این نبرد تقویت کرد. و برای من ورود رابین وان پرسی به باشگاه منچستر یونایتد به همان اندازه در عوامل تعیین کننده برای ایجاد 20 مین جام لیگ برتر در ماه مه ( 2013 ) در ورزشگاه اولدترافورد خاص است. من به خوبی میدانم که این تازه وارد چگونه میتواند تمرینات تیم منچستر یونایتد را برق بیندازد ( آبکاری کند ) و به باور من وین رونی و شریکش کاملاً وزوز ( همهمه ) خواهند کرد.


سر مربی باتجربه انگلیسی در ادامه تصدیق کرد:" رابین وان پرسی امضاء شگفت انگیزیست، این بازیکن در فصل گذشته در چشمان هر کسی بود. و اگر او در وضعیت مناسب باقی میماند، چه نیروی هجومی به رخ تیم منچستر یونایتد کشیده میشد. در این تابستان محموله ای از تازه واردان لیگ برتر انگلستان وجود داشت اما بسیاری از بهترین ها به سر آلکس فرگوسن رسید. من یک هفته پیش به همسرم گفتم که باشگاه منچستر یونایتد و رابین ون پرسی، هردو عناوین علاقه مندیهای من در کتابم هستند و من تغییری در این دیدگاه نمیبینم. رابین وان پرسی میدانست در حال رفتن به باشگاهی با شانس پیروزی هر جامیست و بیشتر، نه یادآوری و ذکر یک دستمزد بیشتر. اما این در مورد پول نیست، بلکه در مورد مدالهاست و او شانس بهتری در باشگاه منچستر یونایتد نسبت به جای دیگر خواهد داشت. این گفتن این مطلب نیست که تیم منچسترسیتی به طور ناگهانی از آن دور خواهد شد. آنها پیش از این خط حمله درخشانی داشتند، با امثال ادین ژکو، سرخیو آگئرو، ماریو بالوتلی و کارلوس توز. اما رابین وان پرسی، وین رونی، دانیل ولبک و خاویر هرناندز؟ آنها به طور پیوسته نفس شما را میگیرند".


هری ردنپ در بخش پایانی اظهارات خویش به خلاصه ای از ارزیابی خرید دیگر تیمهای مدعی در لیگ برتر پرداخت و افزود:" آرسن ونگر در تلاش است با خرید لوکاس پودولسکی و الیویه ژیرو این ضربه را فرو بنشاند. اما آنها واقعاً نمیتوانند مقایسه کنند و اگر تیم آرسنال بتواند در جمع 4 تیم برتر لیگ را به پایان برساند، او یک کار معجزه انجام داده است، در حالی که تیم قدیمی من، تاتنهام هاتسپر نگاه خوبی به نزدیک کردن این شکاف دارد و حتی بیشتر. تیم چلسی نیز مارکو مارین، ادن هازارد و اسکار را خریداری کرد. اما آنها از داشتن بیش از حد بازیکنان خوب کوچک در معرض خطر هستند، در حالی که بیش از حد به فرناندو تورس در خط حمله تکیه میکنند. پس این برای تیم منچستر یونایتد و رابین وان پرسی مورد علاقه من رسیدن به صدر لیگ برتر و برترین گلزن دوباره خواهد بود".
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
اورتون - منچستر یونایتد


استادیوم :
گودیسون پارک اورتون 1
فلاینی
منچستر یونایتد 0
تاریخ برگزاری :
1391-5-30

گزارش بازی به روایت عکس

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
شماره بازیکنان منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر




شماره بازیکنان یونایتد در لیگ برتر


United's Barclays Premier League squad numbers for 2012/13 :


(1) De Gea (2) Rafael (3) Evra (4) Jones (5) Ferdinand (6) Evans (7) Valencia (8) Anderson

(9) Berbatov (10) Rooney (11) Giggs (12) Smalling (13) Lindegaard (14) Chicharito (15) Vidic

(16) Carrick (17) Nani (18) Young (19) Welbeck (20) Van Persie (22) Scholes (23) Cleverley

(24) Fletcher (25) Powell (26) Kagawa (27) Macheda (31) Wootton (33) Bebe (34) Cole (35)

Lingard (36) Vermijl (37) Brady (38) M. Keane (39) Thorpe (41) King (42) Blackett (45) Petrucci

(46) Tunnicliffe (48) W. Keane (49) Veseli (50) Johnstone
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
گزیده صحبت های سرآلکس در کنفرانس خبری



سرآلکس در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود صحبت های بسیاری را انجام داد .

از بازگشت فلچر به تمرینات تا حضور وان پرسی در تمرین ظهر منچستر برای اولین بار ، و شرایط کلی و ترکیب تیم برای بازی برابر اورتون ، در ادامه بخشی از مهم ترین صحبت های سرآلکس که در بخش های قبل پوشش داده نشده بود را مرور میکنیم .

سرآلکس در اولین صحبت ها بعد از معارفه ون پرسی گفت :

به نظر من ما حتی اگر ون پرسی را نیز در اختیار نمیگرفتیم میتوانستیم به قهرمانی لیگ برسیم . اما او به ما اطمینان خاطری برای آینده میدهد ، او یک بازیکن با فیزیک برجسته و ممتاز است که اکنون خوشحالیم او را در اختیار داریم .

ما شرایط او را برای بازی دوشنبه بررسی میکنیم هنوز تمرینات روز شنبه و یک شنبه را نیز پیش رو داریم و اگرچه که او اخیرا بازی نکرده اما با او صحبت خواهیم کرد و به ارزیابی این مسئله می پردازیم .

آدرنالین به او کمک خواهد کرد تا بازی کردن را دوباره شروع کند ، جلسه تمرین فردا مهم است و همچنین روز یکشنبه ، سپس ما با دید بهتری میتوانیم راجع به حضور او از ابتدا یا قرار دادن وی روی نیمکت نظر بدهیم .

وی در ادامه گفت :

این درسته که ما جوانان را به خدمت می گیریم ، و در پرورش آنها خوب عمل میکنیم ، بازیکنان جوان به اینجا می آیند خوب عمل می کنند اما آنها نمیتوانند جای بازیکنان بزرگی همچون گیگز و اسکولز را پر کنند ، و ما برای این چنین بازیکنانی که به روزهای آخر فوتبالی خو.د نزدیک شدند ، باید جایگزین مناسبی پیدا کنیم که فان پرسی این ویژگی را دارد . ما بازیکنانی همچون وی در ترکیب خود داشتیم ، همچون کانتونا . اما ما واقعا شش ماه پیش تصور نمی کردیم بتوانیم وی را به خدمت بگیریم .
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
با تاسف فراوان منچستر تو بازی اول فصلش جلوی اورتون باختش
     
  
مرد

 

‎"دنی ولبک" مهاجم 21 ساله ی یونایتد قرارداد 4 ساله ی جدیدی با باشگاه امضاء کرد...

سرالکس فرگوسن از این اتفاق بسیار استقبال کرده و به سایت رسمی باشگاه گفت :

"دنی از 8 سالگی عضو این باشگاه هست و در دو سال گذشته پیشرفت فوق العاده ای داشته..ابتدا یک سالی که در ساندرلند داشت و بعد هم فصل گذشته که در ترکیب اصلی ما بود..."

"او در سطح ملی هم به بازیکن مهمی تبدیل شده و در مسابقات یورو 2012 این رو نشون داد...امسال هم سال بسیار مهمی برای اوست و آینده ی بزرگی خواهد داشت..."


دنی ولبک خود در این مورد گفت :

"بازی کردن برای یونایتد همه ی چیزی بوده که در زندگی میخواسته ام...این باشگاهی است که من تمام زندگی خودم رو هوادارش بودم و باهاش زندگی کردم...بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستم تا برای کسب جامهای بیشتر به تیم کمک کنم...من تمام مدت دارم از بهترین مربی دنیا درس میگیرم و در کنار جمعی از بهترین بازیکنان دنیا بازی می کنم..."

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 39 از 82:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  81  82  پسین » 
ورزش
ورزش

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA