انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 3 از 49:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  46  47  48  49  پسین »

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )


مرد

 
اخبار به روز بارسلونا

این ملی پوش کامرونی برای پنج سال در بارسا خواهد بود. الکساندر سانگ حالا دیگر به طور رسمی یک آبی اناری شناخته می شود. امروز بعد از ظهر این بازیکن پس از سپری کردن تستهای پزشکی، قراردادی پنج ساله با باشگاه امضا کرد.

رئیس باشگاه - ساندرو راسل، نائب رئیس باشگاه - جوزپ ماریو بارتومئو - و مدیر ورزش باشگاه - آندونی زوبیزارتا - به همراه وکیل سانگ - دارن دین، همگی در مراسم امضای قرار داد این هافبک کامرونی حضور داشتند.

باشگاه های آرسنال و بارسلونا دیروز بر سر جزئیات انتقال الکس سانگ به توافق رسیدند. باشگاه کاتالونیایی موظف است بابت این انتقال 19 میلیون یورو به توپچی های لندن پرداخت نماید. فردا عصر، مراسم معارفه این بازیکن به همراه هم تیمی های جدیدش همزمان با 47 مین مراسم بزرگداشت خوان گمپر استرلا دام صورت خواهد گرفت.







مهاجم آرژانتینی، مهمترین هدف را جنگیدن برای کسب تمامی عناوین می داند. او اعتماد به نفس بالا بازیکنان را عاملی مناسب برای ادامه داشتن راه کسب عناوین مختلف برای باشگاه می بیند.

مسابقه بعدی بارسا، سوپرجام اسپانیا و در برابر رئال مادرید از نظر مسی نسبتا دشوار تلقی می شود، چون حریف از تجربه بالایی برخوردار است.


بازیکن برتر میدان در مسابقه دیشب، لئو مسی نام گرفت. لئو مسی پس از بازی دیشب و به ثمر رساندن دو گل با «ال مارکادور» مصاحبه ای انجام داد و گفت: «علی رغم حضور مربی جدید، ما همچنان روش و فلسفه گذشته را دنبال می کنیم». در رابطه با مسابقه و کسب سه امتیاز، مسی معتقد بود: «شروع کار با برد، بسیار مهم است». در باب اینکه ویلانووا قصد دارد با تیم برای تمامی عناوین بجنگد، او افزود: «ما تیمی هستیم که عهد کردیم برای کسب تمامی عناوین برای باشگاه تلاش کنیم. مانند همیشه در راه رسیدن به موفقیت، ما این را می خواهیم. گرفتن جام، هدف ویلانووا نیز می باشد. کاری دشوار است اما ما به تلاش خود ادامه می دهیم».



[
     
  ویرایش شده توسط: amirrf   
مرد

 
اخبار به روز بارسلونا


این مهاجم محبوب اسپانیایی که حتی در هنگام گرم کردن با تشویق پر شور هواداران حاضر در نیوکمپ مواجه شد، لطف آنها را با گل دقایق پایانی اش جبران کرد.

داوید ویا پس از 247 روز دوری از فوتبال به دلیل شکستگی استخوان درشت نی اش، در اولین بازی لالیگا در فصل 2012/13 برای بارسا به میدان رفت. تشویق های پرشور هواداران در حمایت از حضور دوباره او در زمین، بلافاصله از جانب ویا پاسخ داده شد و او در دقیقه 83، با همکاری اینیستا پنجمین گل این برد قاطع را با پای چپ به ثمر رساند. او گلش را به خانواده اش و مربی بدن سازش - امیلی ریکارد، که از عوامل کلیدی بازگشت او به دنیای فوتبال بود،- تقدیم کرد.

پس از بازی، این بازیکن اسپانیایی درباره بازگشت دوباره اش گفت: «من به واقع تمام حمایتهای هواداران را حس کردم. در طول این هشت ماه، همواره مورد لطف آنها قرار گرفتم و امیدوارم بتوانم با گلزنی در مسابقات، پاسخشان را بدهم». او افزود: «وقتی عده زیادی حامی تو باشند، تشکر از آنها، کاری دشوار است. من میخواهم به طور عمومی از همه حامیانم تشکر کنم، چون اگر آنها و حمایتهایشان نبود، من قادر به بازگشت نبودم».



[



هافبک کامرونی، هفتمین بازیکن آفریقایی است که در لباس آبی اناری دیده می شود. مندونکا، آمونیکه، اوکونوو، اتوئو، توره و کیتا، پیش از بازیکن جدید در این باشگاه حضور داشته اند.

الکس سانگ پس از اتمام توافقات مبنی بر حضورش در تیم تیتو ویلانووا، هفتمین بازیکن آفریقایی است که در این لباس حاضر می شود و در تاریخ باشگاه ثبت می شود. اولین بازیکن آفریقایی که قدم در این باشگاه گذاشت؛ آلبرتو مندونکا آنگولایی بود که 67 سال پس از تاسیس باشگاه، از اتلتیکو مادرید به جمع کاتالانها پیوست.

دو نیجریه ای؛ ادامه دهنده راه مندونکا

سال 1996، بارسا دومین بازیکن آفریقایی را به جمع خود افزود؛ امانوئل آمونیکه از اسپورتینگ لیسبون. دیگر بازیکن این خطه، ساموئل اوکونوو بود که در زمان لوئیس فن خال با بارسلونا قرارداد بست.



[]
     
  ویرایش شده توسط: amirrf   
مرد

 
به امید پیروزی امشب بارسا و امیدوارم بازی رفت رو با اقتدار ببره





ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
آخ که چقدر دلم واسه پپ عزیز تنگ شده
واقعا جاش خیلی رو نیمکت کاتالان ها خالیه




ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍﺿﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . .
ﻭﻟﯽ ...
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ . . . .
     
  
مرد

 
اخبار روز



جدید ترین بازیکن بارسا، اولین جلسه تمرینی خود با هم تیمی های جدیدش را به پایان رساند.

عصر چهارشنبه، الکس سانگ اولین جلسه تمرینی اش را به عنوان بازیکن بارسا به پایان رساند. بازیکن جدید باشگاه بارسلونا در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر، پیش از بازی بامداد امشب با رئال مادرید در سوپر جام اسپانیا، تمرین کرد. این بازیکن کامرونی بعد از گذراندن تستهای پزشکی، قراردادش را امضا کرد و همراه با تیم حاضر شد و در کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه و سه شنبه حضور یافت و دیروز با بقیه هم تیمی هایش به زمین شماره 1 قدم گذاشت.

روندوس

سانگ، که همراه سسک فابرگاس بوده است، تجربه با ارزشی از خصوصیات جلسه تمرینی بارسا به دست آورد. «روندو» در جلسه امروز در میان یکی از دریل های اصلی قرار گرفت، و این بازیکن مزه شرکت کردن در روندو با امثال ژاوی، اینیستا، مسی و سسک را چشید.


[





[aligncenter]بازیکن کامرونی در نشست مطبوعاتی اعتراف کرد از زمانی که متوجه شد بارسا خواهان جذب اوست، مشتاق این انتقال بود. هم چنین اضافه کرد که از بازی کردن در هر یک از پستهای هافبک دفاعی یا مدافع میانی راضی خواهد بود.

در جمع آبی اناری ها بودن، مشخصا برای الکساندر سانگ مایه خوشحالی ست؛ چرا که وقتی دانست که فرصتی برای انتقال به اف سی بارسلونا دارد، «سریعا پاسخ مثبت دادم. از اینکه در بارسلونا هستم بسیار خوشحالم. امروز برای من و خانواده ام روز بزرگی ست. بازی کردن در بهترین تیم دنیا، از دسته فرصت هایی ست که فقط یک بار در زندگی به شما داده می شود» . او در این نشست خبری به زبان فرانسوی صحبت کرد. جوزپ ماریا بارتومئو، معاون روسل، و مدیر بخش ورزشی، آندونی زوبی زارتا بعدا به او پیوستند.

«دو پسرم هوادار مسی هستند»

بازیکن کامرونی از آینده اش در بارسلونا انتظارات زیادی دارد: «می دانم که بارسا در همه چیز قهرمان است، اما فکر می کنم این تیم برای ادامه قهرمانیهایش آماده باشد. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا مطمئن شوم تیم می تواند به این راه ادامه دهد» . سانگ درباره علاقه اش به مسی نیز چند جمله صحبت کرد: «من دو پسر دارم که به طرز دیوانه وار به او علاقه دارند. وقتی در حیاط بازی می کنند، وانمود می کنند مسی هستند. او استعداد شگفت انگیزی دارد، او بهترین است».


     
  ویرایش شده توسط: amirrf   
مرد

 
امید وارم بدون این اسطوره امشب بازهم بردهای بارسلونا تکرار بشه






امید وارم بازهم از این تصاویر در بازی امشب و بازی های آینده ببینیم





بدون شک پرهیجان ترین رقابت فوتبال در هر فصل، الکلاسیکو ست. رئال مادرید، رقیب سرسخت و پرتنش بارسلونا، که در سال های اخیر مسابقات پر افت و خیزو هیجان انگیزی را برابر بارسا تجربه کرده است، این بار در قالب سوپرجام تا ساعتی دیگر در نیوکمپ حاضر خواهد شد.


     
  ویرایش شده توسط: amirrf   
مرد

 
اخبار روز

ترکیب دو تیم بارسلونا-رئال مادرید در بازی [ سوپرجام اسپانیا | بازی رفت ]





دور رفت سوپرجام اسپانیا، به عنوان اولین «ال کلاسیکو» فصل نام برده می شود. در اینجا برخی از حقایق پیرامون این دیدار حساس را در ادامه خواهیم دید.

• لئو مسی با دو گلی که فصل گذشته در بازی برگشت سوپرجام به ثمر رساند، اکنون با 8 گل، در این زمینه صدرنشین است.

• بعلاوه، لیونل مسی با 13 گل در 17 بازی، گلزن ترین بازیکن بارسا در برابر رئال مادرید است و تنها یک گل با رکورد سزار - برترین گلزن بارسایی در برابر مادریدی ها در تاریخ باشگاه - فاصله دارد.

• سسک فابرگاس با حضور در بازی امشب، 50 امین مسابقه خود را برای بارسا انجام خواهد داد. سال گذشته دقیقا در همین سوپرجام و در برابر رئال مادرید بود که او اولین بار برای بارسا به میدان رفت.

• در طول 4 سال گذشته، ال کلاسیکوهایی که در خانه برگزار شده اند حامل نتایج: 4 برد، 2 مساوی و یک باخت برای کاتالانها بوده است.



     
  ویرایش شده توسط: amirrf   
مرد

 
اخبر روز

تبریک به هواداران آبی اناری های نیوکمپ(بارسلونا) برد بارسلونا۳-۲رئال مادرید در بازی [ سوپرجام اسپانیا | بازی رفت ] را به همگی تبریک عرض میکنم.امیدوارم بازی برگشت هم با بازی زیباتر و پرگل تر به پایان برساند

     
  
مرد

 
اخبار روز

تبریک
ایـنـیـستـا به عنوان بهترین بازیکن فصل 2011/12 اروپا انتخاب شد.
روز گذشته مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا و قرعه کشی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید. طبق آرای ثبت شده از سوی 53 روزنامه نگار ورزشی شاغل در نشریه های قاره سبز، آندرس اینیستا با کسب 19 رای بهترین بازیکن فصل 2011/12 اروپا لقب گرفت. همچنین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز با کسب 17 رای در رتبه بعدی قرار گرفتند.
اینیستا با کسب این عنوان، شانس خود را برای کسب توپ طلای جهان افزایش داد. سال گذشته، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا موفق به دریافت این جایزه شده بود.

اف سی بارسلونا دات آی آر، اولین و بزرگترین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران، کسب این جایزه ارزشمند توسط آندرس اینیستا را به او و تمامی هواداران بارسا تبریک می گوید.





پس از اینکه یوفا او را به عنوان مرد سال اروپا انتخاب کرد، اینیستا از احساساتش می گوید: «احساسی که اکنون دارم را با تمام هم تیمی هایم چه در باشگاه و چه در تیم ملی، شریک می کنم». لئو مسی نیز در حاشیه این جلسه گفت: «اینیستا به حق شایسته این عنوان بود و من برای او بسیار خوشحالم چون موفق به کسب مقام مهمی شده است».

آندرس که در خلال مسابقات یورو 2012 به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شده بود، اکنون به عنوانی بین المللی تر رسیده است؛ عصر پنج شنبه او از سوی یوفا به عنوان مرد سال اروپا انتخاب شد. او در مصاحبه مطبوعاتی اش به تاکید سخنان قبلش پرداخت: «موفقیت بزرگی بود و من مثل همیشه معتقدم، کسب موفقیت های فردی بدون تلاش سایر افراد تیم میسر نمی شود».


آندرس اینیستا کسب این عنوان را حاصل کار خوبی که انجام داده بود، می دانست و معتقد بود به دست آوردن این افتخار، مایه مسرت هوادارانش خواهد بود. او در رابطه با دو نامزد دیگر این عنوان، که فصل پیش موفق یه گلزنی فراوانی شده بودند، گفت: «این دو بازیکن در هر چیزی صدر نشین اند و تمامی رکوردها را جابه جا کرده اند».





آندرس اینیستا - مرد سال اروپا - به همراه سایر اعضای باشگاه که برای شرکت در این مراسم به گریمالدی در موناکو رفته بودند، به شهرشان بازگشتند. در این بین، ساندرو راسل، مدیر باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو، معاون باشگاه، و آندونی زوبی زارتا، مدیر ورزشی باشگاه، حضور داشتند.

آندرس اینیستا و لئو مسی پس از رسیدن به ال پرات، مصاحبه مطبوعاتی برگزار کردند و در جمع عکاسان و هواداران حاضر شدند و اکنون باید به خانه بازگردند تا روز شنبه در تمرینات حاضر شوند و خود را برای بازی یک شنبه آماده کنند.






هیگواین و رونالدو در دقایق ابتدایی بازی رئال مادرید را جلو انداختند و پس از اخراج آدریانو، بارسا بیش از یک ساعت با 10 مرد بازی کرد. پیش از پایان نیمه نخست، مسی بارسا را با یک ضربه آزاد تماشایی به بازی بازگرداند. پدرو، آلبا، مونتویا و مسی موقعیت برای به ثمر رساندن گلی که برای بارسا به معنی قهرمانی بود را از دست دادند.

سوپرکاپ اسپانیا به رئال مادرید رسید. بارسا در مادرید نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد و رئال مادرید به لطف قانون گل زده در خانه حریف موفق به قهرمانی شد. با این حال این باخت برای تیم بارسلونا، شکست آبرومندانه ایست، چرا که آنها بازی را بسیار ضعیف شروع کردند و در کمتر از 30 دقیقه، با دریافت دو گل و اخراج یک بازیکن از همه نظر از حریف خود عقب تر بودند. کارت قرمز آدریانو بارسا را به شدت در تنگنا قرار داد، اما گل فوق العاده مسی باعث شد شاگردان تیتو ویلانووا به بازی بازگردند.


در نیمه دوم، با اینکه مادریدی ها یک گل و یک بازیکن از حریف خود بیشتر داشتند، اما شروع عالی بارسا در نیمه دوم می توانست شانس آنها برای دستیابی به سوپر کاپ را به خظر بیاندازد. پدرو، آلبا و مونتویا به موقعیت هایی برای گلزنی دست یافتند و در ثانیه های پایانی، شوت زیبای مسی به چندین اینچ اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت.




اف سی بارسلونا از توافقات صورت گرفته میان دو باشگاه رم و میلان برای انتقال بویان کرکیچ اطلاع دارد. این بازیکن کاتالان به مدت یک سال، به صورت قرضی به روسونری خواهد پیوست.
اف سی بارسلونا از انتقال بویان کرکیچ، از تیم رم به میلان مطلع شده است. این بازیکن فصل آینده را به صورت قرضی در روسونری سپری خواهد کرد. توافقات این دو باشگاه ایتالیایی بر توافقات گذشته بارسلونا و میلان تاثیر نخواهد گذاشت.


بویان 22 ساله که بازیکنی پرورش یافته از سیستم جوانان بارسلونا بوده است، فصل گذشته را تحت هدایت مربی سابق رم، لوئیس انریکه سپری کرد. او در فصل 2010/11 در 37 بازی رسمی خود 7 گل به ثمر رساند.

     
  ویرایش شده توسط: amirrf   
مرد

 
اخبار


هفته 2 | فصل 2012/2013
1 بارسلونا 6
2 وایادولید 6
3 رایو وایکانو 6
4 اتلتیکو مادرید 4
5 دپورتیوو لاکرونیا 4
6 رئال مایورکا 4
7 سویا 4
8 مالاگا 4
9 رئال بتیس 3
10 ختافه 3
11 رئال زاراگوزا 3
12 رئال سوسیداد 3
13 والنسیا 2
14 رئال مادرید 1
15 خرانادا 1
16 لوانته 1
17 اسپانیول 0
18 سلتا ویگو 0
19 اوساسونا 0
20 اتلتیک بیلبائو 0

این بازیکن کامرونی، نخستین بازی خود برای اف سی بارسلونا را انجام داد. سانگ در دقیقه 75 به جای سرجیو بوسکتس وارد زمین شد.

با اینکه اولین بازی الکس سانگ برای بارسا پایان خوشی نداشت، اما وی نخستین بازی رسمی خود را برای اف سی بارسلونا انجام داد. این هافبک کامرونی در ابتدا کار را از روی نیمکت تیم دنبال کرد و در دقیقه 75 به جای سرجیو بوسکتس وارد زمین شد. در کل این بازیکن 19 دقیقه به عنوان مدافع مرکزی برای تیم بازی کرد و در این مدت، پیکه به جلو پیشروی کرده بود.

پاس به مسی در انتهای بازی

شماره 25 بارسا در 19 صحنه از بازی شرکت کرد و موفق به ارسال 18 پاس صحیح شد و هیچ پاس اشتباهی نداشت. علاوه بر این، سانگ در لحظات پایانی مسی را در موقعیت خوبی قرار داد و چیزی نمانده بود تا بازیکن آرژانتینی بازی را به تساوی بکشاند.




هافبک میانی بارسا بعداز بازی بیان کرد: «ما میتوانستیم سوپرکاپ را ببریم،اما به خاطر دو اشتباهی که اول بازی انجام دادیم، تاوان سنگینی متحمل شدیم. کارت قرمزی که گرفتیم واقعا به ما صدمه زد، اما باوجود اینکه 10نفره بازی میکردیم، یک فوتبال خوب انجام دادیم و به اندازه کافی فرصت هایی برای برد داشتیم».

کاپیتان دوم اف سی بارسلونا «ژاوی هرناندز» که تمام مسابقه در سانتیاگو برنابئو را بازی کرده بود اظهار کرد که «دواشتباه و کارت قرمز» عوامل اصلی شکست تیم درعصر امروز بودند.

از طرف دیگر شماره 6 بارسا اشاره کرد «که ما خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده سوپرکاپ باشیم. ما فوتبال مان را بازی کردیم و علی رغم اخراج یکی از بازیکنان، استیل بازی خودمان را حفظ کردیم. درنیمه دوم بازی موقعیت های کافی برای برد داشتیم».
     
  ویرایش شده توسط: amirrf   
صفحه  صفحه 3 از 49:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  46  47  48  49  پسین » 
ورزش
ورزش

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA