انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین »

دنیای ربات ها


مرد

 

Robovie شما را در مراکز فروش راهنمایی می کند

آیا تا کنون در مراکز فروش مسیر را گم کرده اید؟!یا شاید هم فر زندتان را در مغازه ای جا گذاشته اید؟ اگر چه این امر کمتر زمانی ممکن است در مراکز فروش کشورمان اتفاق بیفتد.در اکثر موارد پاساژ ها و مراکز خرید آنقدر بزرگ نیستند که کسی مسیر را گم کند . اما این مسئله در کشور هایی نظیر ژاپن یک معضل است. وسیع بودن فروشگاهها همیشه خریداران را با مشکل گم شدن و فراموش کردن مسیر برگشت مواجه میسازد. حتی اگر ساکن آن متطقه هم باشند ممکن است باز هم مسیر بازگشت خود را فراموش کنند. این امر باعث شد تا طراحان ژاپنی به فکر طراحی نوعی ربات جهت روئت افرادیکه مسیر خود را گم کرده اند بیفتد. این ربات که Robovie نام دارد می تواند از هر مسافتی افرادیکه سر گردان هستند و مسیری اصولی را طی نمیکنند تشخیص داده و مودبانه آنها را نسبت به حرکت در مسیرشان راهنمایی کند. این ربات به کمک تکنولژی TELECOMUNICATION و 16 عدد دوربین , 6 عدد لیزر و 9 عدد RFID reader می تواند موقعیت 20 نفر را به طور همزمان مکانیابی کرده به داد گم شدگان برسد. قرار است از اواسط سال 2008 این ربات در مراکز فروش Osaka حاضر و مورد استفاده قرار گیرد. اگر او را از نزدیک ملاقات کردید از گم شدنتان خجالت نکشید. البته اگر با دیدن چشم های بزرگ و عجیبش مسیر بعد خود را فراموش نکردید!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات کودک نما

عجیب بود! نمی دانستیم که ربات ها هم کودک و بزرگسال دارند. اخیرا محققین موسسه رباتیک دانشگاه Playmouth توانستند ربات کودکی را طراحی کنند. این ربات که 3 فوت ارتفاع دارد قادر است نظیر انسان صحبت کردن را به همراه لهجه و حتی گویش از اطرافیان بیاموزد. حتی می تواند خواندن و نوشتن و سایر فعالیت های اکتسابی را بیاموزد. این کودک آهنین که Icub نام دارد به کمک چندین نرم افزار آنالایزر هدایت می شود. کلیه حرکات و اصوات اطراف خود را به صورت سیگنال دریافت کرده و سپس به کمک برنامه های دیکدینگ آنها راتفسیر کرده و متقابلا عکس العمل نشان می دهد. این ربات با آنکه متولد شده هنوز پایش را از آزمایشگاه دانشگاه بیرون نگذاشته است و همچنان در حال تست و آزمایش است. هزینه ساخت این ربات در حدود 9 میلیون دلار تخمین زده شده. من که فکر نمی کنم کسی زیر بار تولید چنین ربات زشت و پر هزینه ای برود!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

paro میزان پیشرفت آلزایمر را تشخیص می دهد


تا حالا ربات درمانی ندیده بودیم! محققین موسسهAIST در ژاپن موفق به ساخت یک ربات در زمینه کشف علائم بیماری هایی که از اختلالات مغزی و فعالیت های ذهن ناشی می شود شده اند. این ربات که paro نام دارد به شکل یک فک دریایی(خوک آبی) است می تواند میزان پیشرفت بیماریهایی نظیر آلزایمر, افسردگی را تشخیص دهد. پزشکان مربوطه ابتدا امواج مغزی بیمار را قبل از روبه رو شدن با این ربات بررسی می کند و سپس کلاهک مربوط به این ربات را روی سر بیمار گذاشته و از بیمار می خواهند تا نسبت به ربات عکس العملی را نشان داده و ابراز احساسات کند. پس از روبه رو شدن با این ربات دو مرتبه امواج مغزی بیمار مورد بررسی قرار گرفته و از مقایسه این دو حالت به نتایجی در مورد میزان پیشرفت بیماری می رسند. علت اینکه شکل این ربات یک سگ و یا گربه نیست آن بوده که ممکن است بیماران پیش زمینه ای ذهنی در مورد حیوانات خانگی خود داشته و این امر مانع از عملکرد صحیح این ربات شود.قیمت تمام شده این محصول 5 هزار دلار اعلام شد و هم اکنون توانسته در مراکز درمانی ژاپن پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه کشف علائم نهفته بیماران داشته باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

uBOT-5 پرستار خانگی شما می شود



آیا تا کنون مجبور به کمک گرفتن از پرستار های خانگی شده اید؟ تصور کنید که شما پیر شده اید و ضربان قلب شما و یا فشار خونتان در نوسانات نا متعادلیست. کسی هم در منزل نیست که از شما مراقبت کند و در صورت بروز مشکل اقدامی برایتان انجام دهد. خب! شاید همین ایده بود که فکر ساخت یک ربات پرستار را در ذهن محققین انداخت. رباتی را که در تصویر مشاهده می کنید یک پرستار خانگیست. به کمک وب کم و چند عدد سنسور حساس به ارتفاع که بر روی سرش نصب شده است می تواند وضعیت شخص را برای خود تشریح کند و در صورتیکه بیمار بر روی زمین واژگون شد به سرعت به طرف وی آمده و به کمک گوشی پزشکی با سرعتی باور نکردنی ضربان قلب و سایر علائم حیاتی را کنترل می کند. همچنین با داشتن دو عدد بازوی متحرک می تواند اجسام سبکی نظیر گوشی تلفن را بلند کرده و در صورت لزوم با فوریت های پزشکی تماس حاصل کند. سر این ربات از یک صفحه نمایشگر حسی هوشمند تشکیل شده که با تنظیمات منوی آن می توانید به شبکه اینتر نت و یا شبکه تلفن های محلی متصل شده و در صورت بروز مشکل اعضای خانواده و یا پزشک معالج خود را از طریق اینترنت و یا تلفن مطلع سازید. این ربات که با نام uBOT-5 مشهور است با قیمت 65000$ وارد بازار شد. اما شرکت سازنده این قول را به مشتریان داده است که هزینه این ربات را کمی کاهش دهد تا قابل خرید برای عموم مردم باشد
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات متکدی



مطمئنم که حتی فکرش را هم نمی کردید .اما باید به عرضتان برسانم که بالاخره ربات متکدی هم ساخته شد! شاید واقعا همین یکی را کم داشتیم که خدا را شکر این بار هم تکنولوژی به کمک انسان آمد !! آقایAlexander Gurk مبتکر این طرح ادعا کردند که توانستند به کمک یکcase کامپیوتر یک ربات موزیکال جهت کمک به متکدیان طراحی کردند. ظاهر فیزیکی و بدنه این ربات همانcase بیچاره کامپیوتر است که جدیدا قرار است در شغل شریف گدایی مشغول به کار شود. این بدنه بر روی پایه ای متحرک و چرخ دار قرار میگیرد و از طریق فلاپی و هارد دیسک موسیقی زیبایی پخش خواهد کرد . حتما در متن موسیقی خواهد گفت "به من بیچاره کمک کنید". اگر شما چند سکه را بر روی لایهCD ROM این ربات بگذارید اجرای موسیقی ادامه خواهد داشت وگرنه از شنیدن موسیقی زیبا و اجرای منحصر به فرد آن بی بهره خواهید ماند. از مکانیزم پخش موسیقی آن چیزی نمی دانم که برایتان بگویم. اما صحنه جالبی خواهد بود که متکدیان با رباتها به خیابانها بیایند
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
خودتان ربات بسازید



چرا همه فکر می کنند که ربات ساختن کار سختیه و یا فقط مهندسین عزیز می توانند ربات بسازند؟! اگر اهل کار فنی باشید و آچار به دست در اتاق کارتان می چرخید حتما به دنبال کسی میگردید که بعد از پایان ساعت کاری پیچ و مهره ها و اقلام ریز را از روی میر جمع کرده و محیط را برایتان کمی مرتب کند. این ربات بی چاره ای که در تصویر مشاهده میکنید می تواند برایتان این کار را انجام دهد. عجیب است! تمیز کردن میز کار در پایان یک روز سخت کاری حتی برای این ربات بی چاره هم زجر آور است. به قیافه اش نگاه که بکنید متوجه می شوید. شما می توانید با داشتن اطلاعات کمی از الکترونیک و مکانیک با طی کردن 50 مرحله این ربات را برای خودتان بسازید. امیدوارم که روزهای کاری لذت بخشی در کنار هم داشته باشید .
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
موجود آبزی مکانیکی : همان ربات ماهیست



اگر این روزها برای ماهیگیری به کنار دریا و یا دریاچه ای رفتید و قلابتان به جان یک ماهی مکانیکی بر خورد کرد تعجب نکنید! همین چند دقیقه پیش بود که خبر دار شدیم ربات ماهی هم متولد شد. این موجود مکانیکی آبزی حاصل تحقیقات و تلاش خستگی نا پذیر طراحان دانشگاه Washington می باشد. اهمیت این طرح در مستقل بودن از هدایت گر آن است. قبل از این نیز ربات هایی شبیه به آن طراحی شده بود اما با این تفاوت که می بایست پس از طی مسافتی مشخص به سطح آب آمده تا به تبادل اطلاعات با هدایت گر خود بپردازد. در حالیکه اینRobofish زیبا می تواند ساعاتی متمادی بدون نیاز به بر قرای ارتباط با برج هادی مسافتی طولانی را طی کند. این ربات می تواند در ضمن طی مسافت با ربات های شبیه خود به برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات بپردازد. می تواند در حفره های آب اقیانوس ها فرو رود و یا در سطح زیر قطعات بزرگ یخ حرکت کند . می تواند عکس هایی را از محیط بگیرد و آنها را ذخیره و یا به برج هادی خود مخابره کند. خلاصه عجیب موجودیست که به عمرتان ندیده اید. این ربات در حال طی کردن مراحل آزمایشیست. اما برای مقاصد نظامی و امنیتی طرفداران خاص خودش را خواهد داشت. ببینید ماهی بیچاره از آب بیرون افتاده . یکی هم یه سکه انداختن کنارش
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

Smart pal V رباتیست برای مر تب کردن اتاق بازی کودکان شما




در نمایشگاه fokuoka nanotech NOW2008 امسال که در ایالت kitakyushu در ژاپن بر گزار شد شاهد حضور فعالی از ربات های حائز رتبه از سراسر جهان بودیم. در گشت و گذاری که بین غرفه ها داشتیم با رباتی عجیب و در عین حال مفید مواجه شدیم که smart pal V نام داشت. این ربات که تصویرش را مشاهده میکنید برای کسانیکه کودکانی شلوغ دارند و همیشه با والدین خود در مورد مرتب کردن اتاق بازی خود در جنگ و جدال به سر می برند بسیار کار برد دارد.



کودک شما طبق معمول همیشه البته اگر گوش به حرف کن باشد, صبح بعد از صرف صبحانه به اتاق بازی خود میرود. با اسباب بازی های خود مشغول بازی می شود جوری که جای گذاشتن پایی در اتاق را باقی نمیگذارد. ظهر می شود , چهار دست و پا خود را از بین بازار اسبابی بازی هایش بیرون میکشد و برای صرف نهار حاضر می شود و بعد از آن نیز دوباره به اتاق بر گشته و به بازی خود ادامه میدهد. شب می شود . نه تنها اتاقش را مرتب نکرده بلکه در لابه لای کتاب ها و اسباب بازی هایش خواب میرود.

مطمئنم که دلتان نمی آید که با فریادی نه چندان دلنواز او را از خواب بیدار کنید و وادارش کنید که اتاقش را مرتب کند.کافیست از این ربات کمک بگیرید. این را بدانید که این ربات برای شروع کار و فعالیتش نیاز دارد که صدای مادر خانه را بشنود تا دست به کار شود!



آرام بر روی اتاق حرکت میکند و اسباب بازی ها را در ویترین و طبقه های اتاق جای میدهد. در پایان کار نیز جارو برقی جادوئی خود را روشن کرده و کف اتاق را تمیز میکند. صبح روز بعد کودک شما می تواند در اتاقی تمیز حرفه همیشگی خود را ادامه دهد!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات SoHO می تواند در مورد لباس پوشیدن شما نظر بدهد



خب شاید گاهی اوقات شما هم دلتان بخواهد با یک ربات صحبت کنید و احوال پیچ و مهره های درون شکم و دست و پاهایش را بپرسید! شاید هم دلتان بخواهد از او در مورد رنگ لباس و نوع لباستان نظر خواهی کنید.



آقای Wakamaru (یکی از مهندسین طراح میتسو بیشی) اخیرا موفق به طراحی رباتی با عنوان UNIQ SoHO شدند. این ربات همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می تواند با افراد تماس چشمی بر قرار کرده , دست بدهد و با جملات ساده ارتباط محاوره ای بر قرار کند.

در واقع این ربات برای کسانیکه در خرید لباس وسواس زیادی به خرج می دهند و نهایتا قادر به تصمیم گیری نیستند یک نعمت محسوب می شود! البته اگر نظر این ربات را قبول داشته باشند. شما می توانید به آسانی در مورد رنگ لباس و نوع آن که برای این ربات نیز مشهود است نظر خواهی کنید. مراحل آزمایش این ربات در حال اتمام است و قرار است از هفته دوم سپتامبر با قیمتی مجهول عرضه شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

رباتی که قادر است چهره انسان را طراحی کند




همیشه که قرار نیست ربات ها کاری را ازانسان بیاموزند. شاید روزی هم قرار باشد که انسان کاری را از ربات بیاموزد. تصور کنید که استاد کلاس نقاشی شما یک ربات باشد. چه حسی به شما دست می دهد؟



رباتی را که در تصویر مشاهده میکنید Salvador Dabot نام دارد که قرار است یک کلاس طراحی بر گزار کند. این ربات به کمک دوربین هایی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند قادر است تصاویری سه بعدی از چهره انسان را تهیه کند. این تصاویر با نظم خاصی در کتابخانه حافظه این ربات ذخیره شده و پس از آن به بررسی هر یک می پردازد.

به کمک نرم افزار تحلیل گر از هر تصویر الگو برداری شده و نتایج الگو برداری به عنوان ورودی به پردازشگر قلمی که در دست ربات جای گرفته اعمال می شود. دیری نمی گذرد که پس از طی این مراحل تصویری از چهره یک انسان توسط این ربات بر روی کاغذ نقش می بندد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین » 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA