انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 6 از 12:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  11  12  پسین »

دنیای ربات ها


مرد

 
برای خودتان یک اسکلت جدید کرایه کنید



رویاهایی که همیشه در کارتون ها تماشا میکردیم در حال محقق شدن هستند. اگر طرفدار فیلم های سینمایی باشید حتما تابستان امسال فیلم مرد آهنین را دیده اید.

وسیله ای که در تصویر مشاهده میکنید در واقع یک جور اسکلت خارجی قابل پوشیدن است که اگر آن را بپوشید تبدیل به یک سوپرمن میشوید. چون که نیروی شما را 10 برابر میکند.

این اسکلت از طریق یک حسگر سیگنال های ارسالی از مغز را دریافت میکند و حرکات خود را مطابق با حرکات اندام تحتانی انجام میدهد. به زبان ساده تر برای استفاده از آن لازم نیست که هیچ کار خاصی انجام بدهید. فقط باید آن را بپوشید و شروع به راه رفتن کنید.

مدل فعلی که در تصویر ملاحظه میکنید HAL نام دارد و بیشتر برای کمک به راه رفتن افراد مسن و ناتوان ساخته شده اما تا چند وقت دیگر مدل های تمام تنه ای هم به بازار عرضه خواهند شد که برای کارهای سخت استفاده میشود. با پوشیدن یکی از آنها خیلی راحت میتوان وزنه های بسیار سنگین را از زمین بلند کرد و یا کارهای سنگین بدنی انجام داد.

جالب تر اینکه تمام این حرف ها فقط در حد حرف و طرح نیست و شرکت ژاپنی که این لباس رباتی را ساخته است هم اکنون آن را به اجاره هم میدهد. ضمن اینکه قیمت آن نیز نسبتا مناسب است. اگر بخواهید به سوپر من تبدیل شوید برای یک جفت پای رباتی باید حدودا 2200 دلار در ماه بپردازید.
البته به صورت تک لنگه هم اجاره داده میشود! هر پا 1460 دلار در ماه.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

Roofus به جاي 25 نفر برف پارو مي کند




دنیای ربات ها همیشه پر است از جذابیت و هیاهو. اگر خوب نگاه کنیم متوجه می شویم که آنها هم در کنار ما متولد می شوند , زندگی می کنند و در بسیاری از امور کمک حالمان خواهند شد. با تغییر فصول نسلهای جدیدی از رباتها با کارایی هایی متفاوت تر از همیشه به جمع ما می پیوندند. زمستان در راه است و در اکثر نقاط کره زمین سر و کله سرما و یخبندان کم کم پیدا می شود. برف هم که نقل مجلس زمستانی است .

این ربات نارنجی خوشکلی را که در تصویر مشاهده می کنید Roofus نام دارد و قادر است به جای 25 مرد کار کرده و برف ها را پارو کند. اگرچه روش مرسوم فعلی استفاده از موتور های الکتریکی و یا دیزلی است. اما این ربات قادر است بدون استفاده از سوخت های فسیلی وظیفه خود را انجام دهد. سیستم فرمان پذیری آن به کمک یک عدد لینک کنترل از راه دور قابل برنامه ریزی است . در ساخت این ربات مسیر یابی به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد و بعد از آن به کمک انواع چرخ دنده های مکانیکی برف ها را پارو کرده و مسیر را هموار می سازد.

ایده ساخت این ربات هنوز در حد یک طرح است و به گفته سازندگان و طراحان, می تواند یک ربات چهار فصلی باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

Motoman SDA10 ربات آشپز




اید باور کنیم که ژاپن امروز متخصص و متبحر در ارائه ایده ها و ساخت ربات ها شده است. به نظر شما فست فود یعنی چه؟ خب . شاید بگویید غذای سریع! در واقع منظور غذایی ست که طبخ آن در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد. اما جالب است بدانید که ژاپن به فکر ساخت رباتی برای تهیه فست فود هم نیز بوده است.



یکی از این فست فود ها Okonomiyaki می باشد که از گوشت چرخ کرده و سبزیجات معطر و جوانه گندم تهیه می شود. (شاید بتوان گفت چیزی شبیه همبر گر خودمان).اگر روزی به یک مغازه تهیه فست فود در ژاپن رفتید و ناگهان از شما خواستند که سفارش خود را به یک ربات داده و غذای خود را تحویل بگیرید تعجب نکنید! چون Motoman SDA10 همان رباتیست که می تواند سفارشات را به صورت شنیداری مستقیما از مشتری بگیرد و غذا را آماده کند. نمونه آزمایشی این ربات در نمایشگاه Yasaka electric که در ایالت Osaka ژاپن بر گزار شدبه نمایش گذاشته شد. اما هنوز از زمان تولید و ساخت انبوه این ربات خبری در دسترس نیست.

به نظرتان چه چیز این ماجرا جالب است؟ خوردن فست فود ژاپنی یا ساخت ربات آشپز و یا صحبت کردن با یک ربات ؟ برای من که هرسه جالب خواهد بود
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

ربات نظافت چی آسانسور سوار می شود



چند سالی می شود که شاهد طراحی و ساخت ربات هایی هستیم که قادر به تمیز کردن سطوح و شستشوی محیط ها هستند. تصورش را بکنید! داشتن چند همکار ربات در محیط کار هم خالی از لطف نیست. ربات تپلی را که در تصویر مشاهده می کنید اخیرا در حرفه نظافت چی در یک برج مشغول به کار شده است.



این ربات توسط گروه صنایع سنگین Fuji طراحی شده که از آن در نمایشگاه Yasaka Electric امسال که در ایالت Osaka ژاپن در حال بر گزاری است پرده برداری شد. به گفته طراحان ,این ربات نسخه ارتقا یافته اجداد خودش می باشد که علاوه بر به ارث بردن خصلت های رباتی از پدرانش دارای قابلیت های ویژه ای نیز می باشد. این ربات به دلیل مجهز بودن به سنسور های لیزری و نرم افزار پیشرفته پردازش سیگنالهای الکتریکی قادر است موانع را تشخیص دهد و در مسیر یابی ها موفق تر از نمونه های مشابه جلوه گر شود.


جالبتر آنکه این ربات برای رفت و آمدش بین طبقات یک ساختمان(به جهت نظافت) می تواند سوار آسانسور شود! سوار و پیاده شدن ربات از آسانسور نیز به کمک سخت افزاری نه چندان پیچیده پشتیبانی می شود. این سخت افزار در اتاقک آسانسور و همچنین بدنه خود ربات جا سازی خواهد شد. بر خلاف جثه بزرگش , این آقای خدمتکار الکتریکی دارای وزن سبکتر و هزینه مقرون به صرفه تری نسبت به هم نوعانش می باشد.

درضمن مکانهایی را که در طول روز این ربات به جهت نظافت به آنجا رفته به کمک دوربینی که در داخل آن تعبیه شده ضبط می شود و بر روی هارد دیسکی ذخیره می گردد بنابراین می توانید در پایان یک روز کاری از طریق بررسی اطلاعات این هارد دیسک در مورد دستمزد روزش تصمیم بگیرید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات پرنده شبکه موبایل را در نقاط حادثه دیده به راه می اندازد



محققین در یک کار گروهی به سرپرستی پروفسور Mitschele در دانشگاه تکنولوژي Iimenau در آلمان ربات پرنده ای ساخته اند که می تواند از طريق سیستم مخابرات رايويي امکان بر قراری ارتباط را در زمان وقوع حوادث و بلاياي طبیعی فراهم سازد. این ربات از طريق ایجاد يک بستر مخابراتي رادیویی امکان فعالیت دو سیستم تلفن همراه و شبکه بي سیم WiFi را مهيا می کند. به این ترتیب هم تیم نجات قادر خواهد بود که از تلفن همراه و اینترنت استفاده کند و هم کسانی که در زیر آوار گیر کرده اند می توانند در صورت دسترسی به موبایل، درخواست کمک کنند.



اغلب تجهيزات ارتباطی مانند تلفن همراه, تلفن ثابت و حتی اينترنت در زمان وقوع حوادث بزرگ مانند زلزله آسيب می بینند. و این موضوع مهمترین عاملی بود برای جرقه زدن ساخت و طراحی اين ربات پرنده در ذهن اعضای تيم.





شکل ظاهري این ربات همانند يک هلیکوپتر با چهار بازوی پرواز است و Quadcopter نامیده شده است. در بدنه اصلي این ربات یک عدد GPS داخلی و یک جستجوگر ماهواره اي به عنوان سخت افزار مرتبط با شبکه بي سیم کار گذاشته شده است.



مشکل اصلي که ذهن اعضای تيم را به خود مشغول ساخته قيمت بالای باتري های ربات است که زمینه پرواز آن را به مدت 20 دقيقه فراهم مي سازد.اين ربات که در نمایشگاه Cebit امسال معرفی شده در حال حاضر به عنوان پروژه دکتري در دست بررسی و آزمایش هاي بيشتر است.



به گفته سر پرست تیم، ربات پرنده در آينده ای نه چندان دور در قالب يک کیت الکترونيکي با قيمت 377 دلار به بازار عرضه خواهد شد. اين در حالي است که قیمت باتري های مجموعه 1256 دلار تخمین زده شده است.



تیم سازنده این ربات ادعا می کنند که در هنگام بروز بلایای طبیعی این ربات ها سریع ترین روش ممکن برای برقراری ارتباطات تلفنی و شبکه در محل حادثه محسوب می شوند. طول عمر باطری 20 دقیقه ای آن هم برای زمان پرواز است. این ربات ها قادر اند که در طی این مدت خود را به یک مکان بلند یا یک ساختمان مناسب برسانند و پس از فرود، شبکه تلفن همراه و WiFi را برای ساعت های طولانی به کار بیاندازند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رباتی برای راه رفتن



تا حالا دلتان خواسته که کسی و یا چيزی در روز شما را از اين سو به آن سو برده تا کارهای روز مره تان را انجام دهيد؟


کمپانی مهندسي - پزشکی به نام Exmovere Holding رباتي به نام Chariot ساخته است که مي تواند افراد را در حالت ایستاده جابه جا کند. کافي است که کاربر همانند یک لباس این ربات را بر تن بپوشد. ربات با داشتن حس گر های حرکتي بسيار دقیق حرکت خود را آغاز مي کند.


انقباض های مربوط به عضلات رانها، ساق پا و همچنين ستون فقرات فرمان حرکت را به اين سنسورها منتقل ميکند. اين ربات از به حرکت درآمدن هر ماهیچه خاص مي تواند مسير حرکت کاربر را تشخيص داده و او را به آساني با کمترين خستگی عضلاني به مکان مورد نظرش منتقل سازد.


می توانید با سرعت 20 کيلو متر در ساعت که معادل با قدم زدن معمولی است در خانه ,خیابان و حتی محيط کار جابه جا شويد. تغذیه اصلي این ربات بر عهده یک باتری قابل شارژ با جربان برق شهری خواهد بود.


کاربرد اصلی این ربات برای افراد مبتلا به معلولیت های حرکتی و کسانیکه ايستادن و راه رفتن مداوم درد های عضلاني آنها را تشدید مي کند بيان شده است.


هنوز از قیمت تمام شده ساخت این ربات و يا زمان دقيق ورود آن به بازار خبری در دسترس نيست. اما به نظر من در آینده نزدیک، ربات هایی مانند این کمک بزرگی به حل مشکل بسیاری از معلولین حرکتی خواهند کرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ابن سینا، ربات عرب



گروهی از پژوهشگران «آزمایشگاه رسانه و ربات های تعاملی» «دانشگاه امارات متحده عربی» با همکاری محققانی از آلمان و یونان در حال ساخت رباتی از رده ربات های انسان نما هستند که آن را ابن سینا نام نهاده اند.


هنگامی که ربات ابن سینا برای اولین بار با فردی روبرو می شود، با سیستم تشخیص چهره ای که در آن تعبیه شده در گروه دوستان فیس بوکی خود به دنبال این فرد می گردد و در صورتی که وی را بیابد، طبق اطلاعات موجود در پروفایل فرد شروع به صحبت با وی می کند. این کار توسط نرم افزار گفتگوی محاوره ای برخط (Real Time) این ربات صورت می گیرد.


ایده ایجاد رابطه میان ربات و شبکه های اجتماعی برای اولین بار توسط دکتر نیلکاس ماوریدز و دستیارانش در حال پیگیری است تا راه هایی را برای ایجاد دوستی ها و ارتباطات طولانی مدت و ماندگار میان انسان و ربات بیابند.


اما جدا از بحث های تکنیکی، شاید جالب ترین نکته این باشد که ربات ابن سینا دارای چهره و لباس یک مرد عرب است و حتی بی بی سی در خبر خود آن را اینگونه معرفی کرده: "قرار است این ماشین چهره ای همانند ابن سینا، دانشمند عرب داشته باشد که با نام Avecenna هم شناخته می شود."


به نظر می رسد پروژه ای که اعراب از چند سال پیش برای تصاحب نام این دانشمند ایرانی شروع کرده اند، وارد فاز تازه ای شده است که مجامع علمی را هم نشانه رفته. امروز با اعلام این خبر در بی بی سی و انگجت، همه افرادی که اخبار دانش و تکنولوژی را دنبال می کنند، دیگر مطمئن می شوند که ابن سینا یک دانشمند، پزشک و فیلسوف بزرگ عرب بوده است.

واقعا سکوت و بی تفاوتی ما جای تاسف دارد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات آلمانی گم شده، با راهنمایی عابران به مقصد می رسد



محققین دانشکده تکنولوژی دانشگاه مونیخ موفق به طراحی و ساخت رباتی شده اند که می تواند با پرسش سوال از عابران مقصد خود را پیدا کند. نام این رباتACE است که با یک GPS داخلی و در دست داشتن یک نقشه از شهر مونیخ حال و هوای فردی را دارد که در مونیخ گم شده است.


در قدم اول این ربات با مجهز بودن به چندین دوربین و تکنولوژی تشخیص چهره، عابرانی را که از کنارش در حال عبور هستند شناسایی میکند. تبادل اطلاعات بین عابران و این ربات از طریق یک صفحه نمایشگر تمام لمسی امکان پذیر می شود.


پس از آن شکل دهانی به صورت انیمیشن بر روی صفحه نمایشگر نقش می بندد و ربات داستان ما به طرح پرسش از چگونگی رسیدن به مقصدش می پردازد.

عابران علاقمند می توانند از طریق نمایشگر لمسی در پیدا کردن مقصد ربات بی نوا را کمک کنند.


نتایج آزمون اولیه نشان داد که این ربات قادر است در یک بازه زمانی 5 ساعته با پرسیدن از 38 نفر مسافت 1.5 کیلو متری را طی نموده و خود را به مقصدش برساند.


قصه ما به سر رسید. رباته این دفعه به خونش میرسه!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رباتی که از روی متون رو خوانی می کند



اين روزها در کنار طراحی و ساخت انواع کتاب خوان های الکترونیکی، ژاپنی های خوش ذوق دست به طراحی رباتی با قابلیت خواندن متون زدند.


این ربات که Niomiya-kun نام دارد با قدی معادل 97.5 سانتيمتر و وزن 25 کیلو گرمی اش در ظاهری شبيه کودک قادر است با صدای بلند از روی يک متن چاپ شده که در مقابل چشمانش قرار می گيرد رو خوانی کند.


فرآیند رو خوانی از روی متن به کمک یک دوربين و يک برنامه نرم افزاری همزمان ساز خواندن و ديدن انجام می گيرد. در حال حاضر لغات تعریف شده برای اين ربات محدود است و اين ربات قادر به ادا کردن تمامی جملات و کلمات نیست، اما محققين در تلاش هستند تا بتوانند علاوه بر گسترده کردن دايره لغات اين ربات به ملایم نمودن و با احساس تر کردن صدايش نیز بپردازند.


در آینده ای نه چندان دور اگر کودکتان از وجود رباتی آلومینیومی در اتاق خوابش نترسد می توانید به او قول شنیدن داستانها و افسانه های شبانه را بدهيد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شما پاسخ دهید: کدام یک ربات است؟



اين تصویر پشت جلد شماره اخير مجله «کريستين ساینس مانيتور» است. در تصوير نیم رخ دو زن را مي بینید. اما فقط يکي از آنها واقعی است. و ديگري یک ربات است. سوال اینجا است که کدام یک واقعي است و کدام يک ربات؟

مي توانيد نظر خودتان را در بخش نظرات بنويسيد. اگر مجله را داشته باشید پاسخ سوال در صفحه پنج آن درج شده است. در غیر اين صورت وبلاگ بوینگ بوينگ که اين سوال را مطرح کرده جواب را فردا دوشنبه خواهد داد. و ما هم آن را تا دوشنبه نخواهیم گفت!

انگار با روزهایی که دیگر نتوان انسان را از ماشين تشخيص داد فاصله چندانی نداريم. هر چند من شخصا ترجیح مي دهم در تمايز انسان از ماشین مشکل داشته باشم تا در تمایز انسان از انسان.

حالا به نظر شما کدام واقعی است و کدام ربات؟

و اما پاسخ سوال: سمت چپ رباتی است با نام Android Repliee Q2 و تصویر سمت راست متعلق به یک دانش آموز فارغ التحصیل ژاپنی است. اما شاید نکته جالب تر این باشد که تعداد نظر دهندگان برای این مطلب در نارنجی از تعداد نظر دهندگان از مطلب اصلی در وبلاگ بوینگ بوینگ بیشتر است. در این لحظه که این پاسخ نوشته می شود تعداد 112 نفر در نارنجی نظر خودشان را در این مطلب اعلام کرده اند در حالی که تعداد شرکت کنندگان در وبلاگ بوینگ بوینگ 55 نفر بوده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 6 از 12:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  11  12  پسین » 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA