انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 7 از 12:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  12  پسین »

دنیای ربات ها


مرد

 
ربات استاد کار چهره شما را طراحی می کند



در نقاشی، شاخه طراحی چهره افراد در نماهای مختلف از سخت ترين بخش های کار است که احتياج به تمرين بسیار زياد و کسب تجربه در بازه زمانی نسبتا طولانی دارد. حالا تصورش را بکنيد که يک ربات علاقمند، راه صد ساله را يک شبه طی کند و یک استاد طراحی چهره انسان از کار در بیاید.


Hui Lia نام اين ربات است که قادر به طراحی چهره تمام رخ انسان است. اين ربات ابتدا به کمک دوربینی از چهره شما عکس برداری می کند. سپس از شما می خواهد که مچ دست و انگشت اشاره خود را در بندهای مخصوص طراحی گذاشته و قلم و يا ماژیکی را به دست بگیرید.


طولی نمی کشد که اين ماشین طراح همانند یک استاد کار دست شما را میگیرد و با طی کردن مسير هایی بر روی کاغذ تصویر چهره شما را طراحی خواهد کرد. اگر سر سوزن ذوقی داشته باشيد می توانيد به کمک این ربات نقاشی کردن را ادامه داده و تا مرحله پیشرفته طراحی چهره جلو بروید.


در حال حاضر نمونه آزمايشی این ربات در دانشکده هنر دانشگاه رويال لندن قرار دارد و شما می توانید برای دیدن نحوه کار و هنرمندی های آن همه روزه به این دانشگاه مراجعه کنید.


به نسل بعدی اين ربات فکر کنيد. به نظر من فرزندان آينده این ربات حتما قادر خواهند بود که دست انسان را گرفته و با رد یابی امواج مغزی وی، تصاویر تجسم شده در ذهن او را به تصویر بکشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات چاشنی ساز: 40 میلیون چاشنی مختلف برای سوپ رشته فرنگی



چه قدر به طعم و چاشنی غذای خود اهميت می دهيد؟ یک آشپز خوش ذوق در ژاپن رباتی ساخته است که می تواند 40 ميليون چاشنی مختلف را برای تهیه سوپ رشته فرنگی مخصوص تولید کند.


آقای یوشی هارا يوچی دای 60 ساله , فارغ التحصيل دانشکده تکنولوژی موسوشی و بازنشسته کارخانه بسته بندی رشته فرنگی، بدلیل علاقه اش به سوپ رشته فرنگی (نودل) از 10 سال پیش فروشگاه اش را در یاماناشی افتتاح کرد. وی برای راحتی کار و سرعت بیشتر، چندی پیش به فکر ساخت یک روبات سرآشپزش افتاد. اکنون اگر به مغازه طبخ سوپ رشته فرنگی وی سر بزنيد می توانيد جناب Ramen را ملاقات کنيد.


فرایند طبخ سوپ رشته فرنگی در مغازه آقای یوچی دا به اين ترتیب است که ابتدا رشته فرنگی ها توسط ایشان آب پز شده و سپس در ظرف مخصوص برای چاشنی زدن به ربات مذکور تحويل داده می شود.


مشتریان سفارش سوپ خود را به کامپيوتر موجود در مغازه آقای یوچی دا می دهند و در این سفارش میزان سس, نمک, فلفل و ديگر ادویه جات را مطابق با ذائقه شان تعيين می کنند.


اکنون زمان هنرنمايی جناب Ramen است. چاشنی مورد علاقه شما توسط ربات تهيه و به ظرف حاوی سوپ رشته فرنگی افزوده می شود. سپس ظرف غذا به کمک نوار نقاله به سمت پيشخوان هدایت شده، توسط آشپز تزئین شده و تنها با قيمت 5 دلار به مشتری تحويل داده می شود.


تمامی اين مراحل تنها در 2 دقیقه زمان انجام مي شود و شما می توانید يک ظرف سوپ مخصوص رشته فرنگی را که با چاشنی ساخت دست يک ربات است میل کنيد. به گفته آقای يوچی دا ساخت این ربات 210000 دلار هزينه بر بوده و در نوامبر سال 2008 مراحل ساخت آن به پایان رسيد است.


هم اکنون آقای يوچی دا در فکر باز کردن شعبه دوم مغازه طبخ سوپ رشته فرنگی آن هم با حضور یک ربات چاشنی زن دیگر است. از طرفی وی در تلاش است تا ابعاد و ظاهر ربات خود را کوچکتر و زيبا تر کند تا مشتريان با ديدن او اشتهای خود را از دست ندهند.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اجرای مراسم افتتاحیه به دست یک ربات



این روزها با وجود ربات چاشنی زن سوپ رشته فرنگی و طراح چهره انسان، دیدن رباتی که بتواند مراسم افتتاحیه و بریدن روبان را اجرا کند چندان هم بعيد نیست.


مهندسین دانشگاه ایالت آیووا، رباتی انسان نما را برای اجرای مراسم افتتاحيه مدرسه کامپيوتر و الکترونيک این ايالت ساخته اند.


البته هدف اصلی طراحان فقط بریدن یک روبان نبوده است، این ربات بخشی از طرح تحقیقاتی مرکز روبوتیک این دانشگاه در خصوص آموزش ربات، طبق الگوهای یادگیری کودکان و حیوانات است.


این ربات پس از تشخيص مکان روبان، قیچی را در دستان سه انگشتش جای می دهد و با اعمال نیرو از طریق اهرم های تعبیه شده در بازو و آرنج به چيدن آن اقدام میکند.


تصور کنيد این ربات بامزه با قيچی کُندی در يک مراسم افتتاحیه به جان روبان قرمز بيفتد!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
دوشيزه Murata آپگريد شد



با دوشيزه، Murata آشنا شويد. نام تجاری این ربات Seiko-chan است که تيمی از طراحان ژاپنی، قصد دارند وی را در نمایشگاه CEATEC 2009 ژاپن که در ماه اکتبر برگزار می شود معرفی کنند.


این ربات قادر است بر روی يک چرخ، با سرعت 15 سانتیمتر در ثانیه حرکت کند. این مقدار، سه برابر سرعت دوشیزه موراتای سال 2008 است. در ساخت این ربات از سنسور هایی استفاده شده، که به تعادل ربات درحال حرکت کمک می کند.


یک دوربين بسیار کوچک نیز بر روی سر این ربات تعبیه شده، تا مسير یابی خود را از طریق دنبال کردن يک شعاع نوری بسیار باريک انجام دهد. سرپرست تيم، از تلاش 6 ماهه و هزينه چندین ميليون ینی برای ساخت اين ربات سخن می گويد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دست رباتی که می تواند احساس کند



نمی توان تصور کرد که دست خود را از دست داده اید اما با این وجود بعضی گزینه ها برای جایگزین کردن آن وجود دارند. مثلا شما می توانید مثل یک دزد دریایی بابستن قلاب یا این دست ربات، که می تواند حس کند، دست خود را جایگزین کنید.

تیمی از محققان در دانشگاه Lund سوئد و Scuola Superiore Sant'Anna در ایتالیا این دست رباتیک را ساخته اند و اعتقاد دارند که این اولین دست مصنوعی است که می تواند احساس کند. این دست به بازوی یک مرد 22 ساله متصل شده است که دستش را به خاطر ابتلا به سرطان از دست داده است.

پروژه دست مصنوعی هوشمند، به Robin af Ekenstam حس لامسه را در دست مصنوعی جدید به وجود آورده است.

دست هوشمند، عضو مصنوعی پیچیده ای است که دارای چهار موتور و چهل سنسور است و برای ارائه حس، حرکت و عملیات به شخص طراحی شده است. این دستگاه اولین در نوع خود است که سیگنال های حس شده را به مغز ارسال می کند و به کاربر اجازه می دهد تا حس را در انگشتان و دست داشته باشد.

محققان می گویند که این دست از طریق سنسورهای کوچک و با اتصال به عصب های انتهایی محل قطع شده، کار می کند.

با اتصال سنسورها به انتهای عصب انتهایی قسمت قطع شده، بیماران می توانند حس کنند و کنترل دست مصنوعی را بر عهده داشته باشند.

این باعث می شود تا دست مصنوعی را منحصر به فرد کند چون مزیت دست مصنوعی این است که همان حالات عضو قطع شده را دارد و شخصی که دست خود را از دست داده، احساس می کند هنوز، عضو به بدنش متصل است.

پروژه دست هوشمند هنوز دورتر از این است که بتواند مانند یک دست طبیعی عمل کند که دارای میلیون ها حسگر است.

نمونه دست هوشمند، حاصل بیش از 10 سال کار است و محققان شش کشور مختلف در این کار گروهی شرکت داشته اند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شبيه سازی فعاليت های کودکی یک ساله در يک ربات



محققین لابراتوار UCSD ژاپن با ساخت رباتی کودک گونه به نام Diego-San توانستند فعاليت های کودکی یک ساله را شبيه سازی کنند.


قد این ربات 130 سانتيمتر و وزنش 30 کيلوگرم است. به نظر می رسد که سرش قدری بزرگ است و تا حدی تعادل را در فيزيک ظاهری ربات بر هم زده است.


سیستم مسير یابی، تعادل و حرکت اين ربات مجهز به يک دوربین با رزولوشن بالا و همچنين ۶ سنسور شتاب سنج ویژه است (تقریبا چیزی شبیه سنسور شتاب سنج اسمارت فون ها). فرایند تحرک این ربات به گونه ای است که می تواند همانند یک کودک یک ساله در راستای یک صندلی ايستاده و شيشه شیر و یا آب را در دست بگيرد.


از آنجا که هيچ کودک يک ساله ای نمی تواند به طور کامل صحبت کرده و جمله بسازد، این ربات نيز بدون بیان کلمه و يا جمله ای، با داشتن 20 قسمت متحرک در صورتش، خواسته ها و منظورش را با به حرکت در آوردن این بخش ها به اطرافیان بیان می کند.


شاید بشود حرکات يک کودک يک ساله را شبیه سازی کرد. اما قدری بيشتر به این ربات نگاه کنید. چه قدر سرد و بی احساس است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اولین ربات انسان نما به فضا فرستاده می شود



بشر سال ها تلاش کرد تا خودش را به فضا بفرستد. حالا وقت آن شده که ربات های انسان نما را برای کمک به خودش به فضا بفرستد. در يک کار مشترک از مهندسين ناسا و شرکت جنرال موتور، يک ربات انسان نما برای سفر به فضا طراحی شده و قرار است که به همکاران انسان خود در ایستگاه فضایی بپیوندد.


نام اين ربات Robonnout2 و يا به اختصار R2 است که 136 کیلو گرم وزن دارد. از جمله مشخصه های اصلی R2 می توان به سر طلایی رنگ و دو بازوی کاملا متحرک به همراه چهار چرخ به جای دو پایش اشاره کرد. قرار است این ربات برای کمک به فضانوردان در زمینه راه رفتن در شرایط بی وزنی و انجام عملیات مهندسی به فضا سفر کند.


مهندسین ناسا معتقد هستند که با کمک ربات ها، دستيابی به يافته های جديد فضایی آسان تر خواهد شد.این ربات قرار است در سپتامبر با یک بليط یک سره به مقصد ایستگاه بين المللی فضايی اعزام شود.


هر چند که در حال حاضر نیز ربات های زیادی در فضا در جال انجام وظیفه هستند، اما قدم زدن R2 به عنوان اولين ربات انسان نما شما را یاد فیلم ها عملی تخیلی نمی اندازد؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پروژه جدید دولت ژاپن: ساخت گجت هایی که ذهن را می خوانند تا سال ۲۰۲۰



تنبلی آخرش ما را به دردسر می اندازد. دولت ژاپن و بزرگ ترین شرکت های صنعتی این کشور در پروژه ای مشترک قصد دارند تا گجت ها و ربات هایی تولید کنند که ذهن شما را می خوانند و با آن کنترل می شوند. ‏

هدف این است که یک ارتباط مستقیم بین مغز و کامپیوتر ایجاد شود تا با فرامین مستقیم مغزی کارها انجام بشود. برای مثال عوض کردن کانال تلویزیون. تایپ کردن متن بدون اینکه حتی حرف بزنید و فقط به آن فکر کنید و حتی توسعه یک هوش مصنوعی که با خواندن ذهن بتواند بفهمد کی گرسنه هستید، سردتان است یا به کمک نیاز دارید. ‏

موارد جالب توجه دیگر در این پروژه ساخت سیستم های جدید ناوبری برای خودرو است که وقتی راننده فکر می کند می خواهد غذا بخورد به صورت خودکار متوجه می شود و رستوران ها را برای وی پیدا می کند یا ساخت سیستم های تهویه مطبوع که وقتی احساس گرما می کنید دما را برایتان تنظیم می کنند. فقط کافی است احساس گرما کنید. ‏

در این پروژه ده ساله شرکت های بزرگی مانند تویوتا، هوندا و هیتاچی شرکت دارند و در کنار آنها دانشگاه اوزاکا و چند سازمان تحقیقاتی بزرگ این کشور هم به این پروژه کمک خواهند کرد و دولت ژاپن امیدوار است که تا سال ۲۰۲۰ این پروژه عملیاتی شود. ‏

ما هم خوشحال می شویم اگر چنین چیزهایی ساخته شود و در اختیار همه قرار بگیرد. فقط با این وضعیتی که فکر ما در آینده خوانده می شود، امیدوارم که نرم افزارهای خطرناک تر و هیجان انگیزتری ساخته نشود. ‏

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تعادل را از این ربات یاد بگیرید

انسان همیشه به راه رفتن روی دو پا و قدرت تعادل خودش افتخار می کرده است. اما وقت اش رسیده که ربات ها انسان را به چالش بکشند. این ربات توسط دو محقق ژاپنی در دپارتمان مهندسی مکانیک و سیستم های هوشمند دانشگاه Tohoku Gakuin طراحی و ساخته شده است. ‏

اگر ویدیو یک و نیم دقیقه ای آن را ببینید، متوجه می شوید که به زودی باید منتظر ورود این ربات ها به زندگی روزانه مان بشویم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
وقتی یک ربات مراسم عروسی را برگزار می کند



شاید بتوان گفت ژاپن اکنون سرزمینی است که در آن تقریبا برای هر کاری یک ربات ساخته شده است. برای تفریح کردن، آشپزی، نظافت و حتی انجام اعمال جراحی و یا سفر به فضا. اما این بار ژاپنی ها شاهد برگزاری مراسم ازدواج یک زوج توسط یک ربات بودند.


آقای Tomohiro Shibato چهل و دو ساله، استاد دانشگاه در رشته ربوتیک و خانم Satoko Inoue سی و شش ساله هم که از کارمندان شرکت تولید کننده همین ربات است، هدایت مراسم ازدواج خود را به رباتی به نام I-Fairy که محصولی از شرکت Kokora ژاپن است، سپردند.


این مراسم در پارک Hibiya توکيو در حضور 50 مهمان برگزار شد. قد اين ربات 1.5 متر است و تمامی فعالیت های آن در ضمن مراسم به کمک یک کنترل از راه دور توسط شخصی هدايت می شد.


شرکت کوکورا یکی از فعالان عرصه ساخت ربات های انسان گونه ژاپن و همچنين دنیا می باشد. مهندسین کوکورا می گويند هر کس که بخواهد می تواند اين مدل ربات را با قيمت 68000$ خريداری کند.


فکر می کنم که اين زوج با تصمیم خود قصد داشتند بگويند زندگی ربات ها هم چندان بی روح و احساس نیست.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 7 از 12:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  12  پسین » 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA