انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین »

دنیای ربات ها


مرد

 
سگ ربات در حال یادگیری و پیشرفت

کارتون چوبین را با برونکا و آن سگ های مکانیکی به یاد می آورید؟‬ احتمالا تا چند سال دیگر شاهد نمونه های واقعی این سگ ها خواهیم بود چرا که شرکت سونی با همکاری مرکز تحقیقات پیشرفته دفاعی آمریکا و دانشگاه بوستون مشغول کار روی یک سگ مکانیکی به نام Little Dog هستند و ویدیوی جدیدترین مدل آن را منتشر کرده اند. ‏

اگر ویدیو را ببینید متوجه می شوید که سگ کوچولو به خوبی از موانع مختلف عبور می کند و به گونه ای طراحی شده که قادر به یادگیری است و اشتباهات اش را اصلاح می کند. فقط کافی است چند سال دیگر صبر کنید تا این موجودات را کاملا متکامل ببینید. آنوقت همه چیز بستگی به این دارد که شما چه نرم افزاری روی مغز این سگ مکانیکی نصب کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سورنا ۲: ایران هم ربات انسان نما ساخت



دو سال پیش دانشجویان ایرانی رباتی انسان نما و سفید رنگ به نام سورنا ساختند، که طبق گزارش ها چرخدار بوده و با کنترل از راه دور حرکت می کرد. امسال هم متخصصان روبوتیک دانشگاه تهران تصمیم گرفتند که مخلوق شان را آپدیت کنند. البته این ربات جدید کمی شبیه آسمیوی ژاپنی است.


سورنا II هفته گذشته رونمایی شد. این روبات که نام یکی از سرداران قدیمی ایران را بر خود دارد، ۱۴۳ سانتی متر قد و حدود ۴۵ کیلوگرم وزن دارد. سورنا II به آهستگی حرکت می کند و می تواند تعادل خود را حفظ کند. گزارش ها حاکی از آن است که نسخه های بعدی این ربات قرار است توانایی تشخیص تصاویر و صداها را هم داشته باشند. البته در خصوص کارایی این ربات چیزی گفته نشده، اما اگر روزی قرار شد که مانند آسیمو کنسرت موسیقی برگزار کند، حتما شما را در جریان خواهیم گذاشت
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شبیه سازی آزمون رانندگی فراری، کف دست ربات غول پیکر



همه شبیه سازهای رانندگی پدال هایی برای فشردن و فرمانی برای چرخاندن در اختیارتان می گذارند. اما موضوع حیاتی که اغلب از شبیه سازی آن عاجز هستند، تلقین حرکات طبیعی ماشین به راننده است. اما این شبیه ساز فراری برای حل این مشکل بر روی یک بازوی رباتی غول پیکر سوار شده است.


این شبیه ساز حرکتی سایبری توسط پائولو ربوفو جیوردانو در انستیتوی سایبرنتیک (فرمان شناسی) زیستی مکس پلانک کشور آلمان ساخته شده است. این دست عظیم راننده را ۲،۲ متر از زمین بلند کرده و شرایطی شبیه یک پیست ماشین سواری واقعی را برایش بازسازی می کند.


یک صفحه نمایش عریض هم راننده را در شرایطی شبیه کابین راننده فراری مدل F2007 قرار می دهد. این مجموعه حرکاتش را بر اساس شیوه استفاده راننده از پدال ها و فرمان تنظیم می کند. البته سازنده این ربات می گوید هدف ما تولید یک برنامه آموزشی برای رانندگان آینده نیست. بلک قصد داریم با استفاده از این شبیه ساز تجربه حرکت را بهتر بشناسیم.


سیستم شبیه ساز حرکات، یک ابزار پایه برای فهم این نکته است که انسان حس حرکت را چگونه درک و تجربه می کند. سازنده این دستگاه می گوید ربات اش به راحتی قادر است که یک هواپیما، هلیکوپتر یا حتی کشتی را شبیه سازی کند. اما فکر نکنم که از پس شبیه سازی رانندگی با ماشین های ایرانی در این ترافیک وحشتناک بر بیاید!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رباتی که تخم مرغ رنگ می کند



امروزه ربات ها در زمینه های مختلفی از زندگی به ما کمک می کنند. از مدلسازی یک خودرو گرفته تا انفجار بمب. حالا هم می توان گفت نقاشی روی تخم مرغ نیز به این ليست بلند اضافه می شود. ممکن است بگویید ربات تخم مرغ رنگ کن به چه دردی می خورد؟


آنچه که در تصوير مشاهده می کنید يک ربات نه چندان پیچیده ویژه طراحی روی تخم مرغ، توپ پینگ پنگ و يا گلف است. این ربات Egg-Bot نام دارد و توسط آقای Bruce Shapiro طراحی شده است.


پس از جاسازی تخم مرغ و قلم، یک بازو وظیفه حرکت دادن تخم مرغ و بازویی ديگر وظيفه حرکت دادن قلم را بر عهده دارد. این بات قادر به طراحی اشکال متنوع و پیچیده و همچنین نوشتن متن بر روی سطوح می باشد.


می توان با پرداخت 195$ و خريد کیت اين ربات، آن را همانند يک پازل، در کمتر از یک ساعت بسازیم و از آن به عنوان یک وسيله سرگرمی برای کودکان استفاده کنيم. یا اینکه با آن تخم مرغ رنگی درست کنیم و برای سفره هفت سین شب عید بفروشیم! به هر حال رنگ کردن تخم مرغ با این کیفیت و سرعت فقط از یک ربات بر می آید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نزاع هوشمند ربات و انسان، سرانجام قوانین آسیموف



اگر آقای آسیموف آزمایشی را که در آزمایشگاه روبوتیک اسلوانیا در حال انجام است می دید، بدون شک وحشت زده می شد! در اینجا ربات قدرتمندی داریم که بارها و بارها به دست انسان ضربه وارد می کند. ضربه هایی ملایم و بدون درد تا ضرباتی با دردی تحمل ناپذیر محصول فعالیت این ربات هستند. به نظر می رسد که قانون اول روبوتیک آقای آسیموف کاملا زیر سوال رفته است: «یک ربات نمی تواند هیچ آسیبی به یک انسان برساند»


Borut Povše از دانشگاه Ljubljana طی یک طرح تحقیقاتی ۶ نفر از هم دانشکده ای هایش را متقاعد کرد تا دست شان را در اختیار یک ربات صنعتی قدرتمند قرار دهند، تا با اندازه گیری ضربات آن،آستانه درد برخوردهای انسان‫-‬ربات را اندازه گیری کند‫.‬ او دلیل این آزمایشات را تجربی کردن قوانین آسیموف می داند، تا صنعت رباتیک در آینده هم بتواند به این قوانین پای بند بماند‫.‬


او می گوید:«حتی ربات هایی که طبق قوانین آسیموف تولید می شوند، ممکن است به طور اتفاقی با انسان برخورد داشته باشند. ما می خواهیم مطمئن شویم که درصورت وقوع تصادم، این برخورد بیش از حد قوی نباشد. ما می خواهیم در اولین مرحله محدودیت های سرعت و بازه حرکتی مناسبی برای ربات ها تعریف کنیم و همچنین شکل و اندازه ابزارهای کاری آنها را به گونه ای تعیین کنیم که بدون خطر بتوانند با انسان در تعامل باشند و کار کنند»


آنها برای آزمایش های شان از یک ربات کوچک خط تولید استفاده می کنند که توسط شرکت اپسون ساخته شده و در کارخانه ها برای سر هم کردن قطعات وسایل الکتریکی و الکترونیکی مانند قهوه جوش به کار می رود. آنها این بازوی رباتی را به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که محل قرار گیری دست داوطلب را پیدا کرده و به بازوی او ضربه بزند. هر یک از داوطلبان توسط بازوی رباتی که به دو ابزار با نوک گرد و نوک تقریبا تیز مجهز شده، ۱۸ ضربه را نوش جان می کند.


آنگاه از داوطلبان خواسته می شود که ضربات هر یک از سرهای ربات را در یکی از این دسته ها طبقه بندی کنند: بدون درد، ملایم، متوسط، مهیب و تحمل ناپذیر. البته Povše که خودش اول از همه ربات را آزمایش کرده می گوید ضربات معمولا از ملایم تا متوسط هستند. آنها همچنین برای تست ضربات بسیار شدید از یک دست مصنوعی هم استفاده کرده اند.


در نهایت ایده اصلی این است که یک ربات هنگامی که حضور یک انسان را احساس می کند باید سرعت و دامنه حرکتی اش را به قدری کاهش دهد که در صورت تصادم آسبیی به اشخاص وارد نگردد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بازی ربات ژاپنی در یک نمایشنامه



بات ها کم کم در حال تبدیل شدن به رقیبان جدی برای انسان ها هستند. حالا آنها وارد حرفه بازیگری هم شده اند. این ربات قرار است در یک نمایشنامه ۲۰ دقیقه ای نقش ربات انسان نمایی را بازی کند که کار نگهداری از یک دختر بیمار را انجام می دهد. ‏

بازیگر نقش مقابل این ربات می گوید ایفای نقش در مقابل یک ربات برایم کمی غیرعادی است. چرا که ربات احساسات واقعی ندارد و صدا و برخی حرکات این ربات از یک اتاق کنترل هدایت می شود. اما کارگردان این نمایشنامه از داشتن یک ربات به عنوان بازیگر خوشحال است چون حالا کسی را دارد که نقش را دقیقا آن طوری که می خواهد اجرا کند.




ما هم به بازیگر نقش مقابل می گوییم کافی است چند سال صبر کند تا ربات نقش مقابل اش احساسات هم داشته باشد! در دنیای تکنولوژی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
برداشت محصول توت فرنگی توسط ربات



محققین انجمن بین المللی کشاورزی و غذا در ژاپن رباتی را طراحی کرده اند که می تواند در چيدن میوه توت فرنگی کمک کند.


عملکرد اين ربات به گونه ای است که می تواند از ميان توت فرنگی های آويزان به يک بوته، توت فرنگی رسيده و قرمز را مکان یابی کرده و آن را بچيند. ربات این کار را با کمک يک جفت دوربين سه بعد انجام می دهد. همچنين به کمک نرم افزاری رنگ آن را می سنجد و اگر محصول 80% قرمز شده باشد آن را برای چيدن انتخاب می کند.


این کار در نهايت دقت و ظرافت انجام می گيرد و توت فرنگی های رسیده و قرمز بعد از چيدن در صندوقی با نظم و ترتیب چيده می شوند. این ربات فعلا فقط توت فرنگی میچیند اما سخت افزار و نرم افزار اين ربات قابل تعمیم برای چیدن ديگر میوه ها نیز هست. بنابراین در آینده یک ربات برداشت گر خواهیم داشت که قادر است از پس هر باغی بر بیاید.


چیدن هر توت فرنگی برای اين ربات 9 ثانیه زمان می برد و می تواند زمان برداشت محصول را تا 40% کاهش دهد. اين ربات فعلا در حال بررسی و آزمايش توسط کشاورزان است تا راندمان کاری آن با انسان در زمینه چيدن توت فرنگی مقایسه شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
داروينوپ؛ روبوتی که می تواند مال خودتان باشد



داروینوپ نام روبوتی است که می تواند یک پلتفرم خاص برای توسعه دهندگان روباتیک محسوب شود. اینک نسل جدید این نوع روبات ها که امکان برنامه ریزی شدن دارند؛ در شرف عرضه به بازار هستند و اطلاعات جدیدی از آن ها منتشر شده است. یک کمپانی کره ای که در زمینه روبوتیک فعالیت می کند، نرم افزار لازم برای برنامه نویسی اپن سورس، بعلاوه راهنما و نقشه ساخت و ... را در دسترس قرار داده است. همچنین ربات های کاملا مونتاژ شده از این نوع را هم به فروش می رساند.


اما در مورد داروینوپ (DARwin-OP) باید بدانید که در کنفرانس جهانی ربات های انسان نما رونمایی شده بود. اگر از مشخصات سخت افزاری آن می پرسید؛ این ربات کوچک از یک پردازنده 1.6 گیگاهرتزی اتم اینتل استفاده می کند و یک حافظه4 گیگابایتی اس اس دی. استفاده از 2 گیگابایت رم و وای فای هم مزید بر علت شده اند تا سخت افزار این ربات در حد خوب و مناسبی باشد.


گفتیم کوچک، اما خیلی هم آن را کوچک حساب نکنید چون اگر آن را در بین ربات های انسان نما بررسی کنیم؛ می بینیم که با قد 17.9 اینچی، جزء ربات های بلند قد محسوب می گردد! داروینوپ با قیمت 9600 دلار برای دانشگاه ها ارسال می شود و البته قیمت خرده فروشی آن گران تر بوده و به 12000 دلار می رسد. با تمام این ها به نظر می رسد که این ربات می تواند با سخت افزار خوب و اپن سورس بودن، قیمت خود را توجیه کند.


اگر این ربات قابل برنامه ریزی، دست شما بود، چه کار هایی با آن می کردید؟ می توانید در بخش نظرات در مورد این موضوع صحبت کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات های معلم در مدارس ابتدایی کره جنوبی



دوست داشتید معلم شما هم ربات بود؟ این کاری است که در کره جنوبی به صورت آزمایشی آغاز شده. رباتی به نام Engkey توسط طراحان انستيتو علوم و تکنولوژی کره طراحی شده است تا در نقش معلم زبان انگلیسی در دوره ابتدايی کار کند. هم اکنون ۲۹ ربات معلم در ۲۱ مدرسه مختلف کار تدریس به دانش آموزان را بر عهده دارند.


قد آنها حدود یک متر است. سر از یک نمایشگر تشکيل شده که تصویر يک معلم مجازی را نمايش می دهد. این ربات می تواند به کمک چرخ هايی که در زیر آن تعبیه شده به راحتی در اطراف کلاس حرکت کرده و با دانش آموزان صحبت کند. در کنار مکالمه و آموزش زبان انگلیسی می تواند شعرهای آموزش الفبای زبان انگليسی را برای دانش آموزان بخواند و متناسب با موسیقی، بازو ها و سر خود را تکان دهد. طراحی آن هم به گونه ای است که برای دانش آموزان ابتدایی جذاب باشد.


در واقع این ربات به صورت بی سيم از راه دور کنترل می شود. هر ربات را یک معلم زبان انگلیسی در کشور فیلیپین کنترل می کند. یکی از دلایل اصلی ساخت این ربات ها این بوده که بتوان به معلم های خوب زبان انگلیسی که دستمزد بالایی هم ندارند از راه دور دسترسی داشت. کره جنوبی از نظر زیر ساخت های اینترنت یکی از بهترین کشورها در جهان است و حالا این توانایی را دارد که از معلم هایی در کشورهای دیگر برای آموزش استفاده کند. حتی سنسورهایی در محل تدریس معلم های واقعی در فیلیپین تعبیه شده که حرکات صورت آنها را به معلم مجازی در نمایشگر ربات منتقل می کند. به این صورت دانش آموزان کره ای هم معلم خوب دارند و هم از نظر هزینه، کار مقرون به صرفه تر می شود. روش تدریس و همچنين نحوه برقرای ارتباط با دانش آموزان نيز آنقدر جالب بوده که در دوران آزمايش رتبه بالايی از راندمان کاری و رضایت والدين و فرزندان را کسب کرده است.


بسیاری از والدین از وجود چنين معلمی در مدارس فرزندان خود احساس رضایت کرده اند و معتقدند که وجود يک ربات به جای انسان از استرس های هنگام آموزش می کاهد و فرايند آموزش را موفق تر خواهد کرد.


پیاده سازی این برنامه آموزشی حدود ۱.۴ میلیون دلار برای دولت کره هزینه در برداشته. اما به نظر می رسد که دولت کره هم از به کار گيری این ربات راضی بوده و معتقد است با این جايگزينی بسیاری از مشکلات جانبی هم حل می شود به خصوص می توان از این ربات ها برای آموزش در روستاها و نقاط دور افتاده استفاده کرد که امکان رفتن معلم ها به آنجا وجود ندارد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رباتی که دانش آموز می شود و به مدرسه می رود



ماجرای ربات معلم در کره جنوبی را به یاد دارید؟ حالا داستان برعکس شده و این ربات در نقش دانش آموز ایفای نقش می کند. یک دانش آموز دبیرستانی ساکن تگزاس آمریکا به علت یک بیماری، دچار نقص سیستم ایمنی شده است به همین دلیل در حال حاضر امکان حضور در مدرسه را ندارد و مجبور است در خانه بماند. اما در دنیای فعلی این چیزها دلیل نمیشود که به درس و مدرسه نرسید.



از اين رو او حالا یک ربات به نام Vgo را به جای خودش به مدرسه می فرستد. اين ربات 1.2 متر طول دارد و با داشتن چرخ هايی به آسانی می تواند در مسير هايی که به او فرمان داده می شود حرکت کند. او از کامپیوترش و از طریق اینترنت وارد ربات می شود به کمک کامپيوتر شخصی خود و يک وب کم با اين ربات در مدرسه ارتباط برقرار می کند.


این دانش آموز مکانیکی امکان شرکت در کلاس های درس را به کمک يک دوربين، اسپيکر، میکروفون و همچنین يک صفحه نمايشگر کوچک فراهم می کند.


جالب آنجاست که این ربات تنها لحظات خشک و کسل کننده کلاس های درس را نشان نمی دهد. بلکه او می تواند حرکات ربات را با لپ تاپ اش در خانه کنترل کند حالا او می تواند از راه دور به ربات فرمان دهد که بين کلاس های درس مختلف حرکت کند، با بقيه هم کلاسی هايش در کليه فعالیت ها حضور يابد و حتی برای صرف نهار با آنها به سالن غذا خوری برود!


آقای بتی می گويد قیمت اين ربات در مقابل ديگر ربات هايی که تحصيل از راه دور را ممکن می سازند بسیار مقرون به صرفه تر بوده است. تنها با پرداخت 6000$ می توان از کیفیت بهتر تدریس از راه دور نسبت به ديگر ربات های مشابه بهره مند شود.


اگر اوضاع همینطور پیش برود دیگر هیچ بهانه ای برای نرفتن به مدرسه و سرما خوردگی های مصلحتی وجود نخواهد داشت! چرا که مدیر مدرسه می گوید اگر بیمار بودی باید با ربات در کلاس شرکت کنی.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین » 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA