انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 9:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

نمایشگرها


مرد

 
بزرگترین نمایشگر LCD

بشر همواره در فکر ساختن بزرگترین و یا کو چکترین اشیا غوطه ور است تلویزیون LUXIO – 205 اینچ محصول CeBIT نیز یکی از عجایب است که به گفته سازنده این محصول کلکسیونی از 750000 دیود برای استفاده در محیط های آزاد است. Imageداشتن این مجمو عه عظیم از دیود خبر از گرافیک عالی تصویر و رزولوشن بالای این محصول می دهد. نکته جالب توجه در مورد این تلویزیون امکان اتصال آن به تلویزیون های خانگی ست که هر یک از ما در منازلمان از آن استفاده میکنیم. آنچه که این استفاده را برای علاقمندان ممکن می سازد داشتن سیستم AV در منطقه است که امکان مدلاسیون و فرستادن تصاویر را بین LUXIO و تلویزون های خانگی ممکن می سازد . به محصول نگاه کنید به راستی که بزرگترین نمایشگر LCD ساخته شده از دیود هاست. بی شک این عظیم ترین رکورد ساخته دست بشر است که شاید در محدوده چشم خودش هم گنجیده نشود!!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
FED Display


با لاخره بعد از مدتها انتظار کمپانی Sony جدیدترین نمایشگر LCD خود را به بازار عرضه کرد. اما این بار این محصول قدری متفاوت است. در ساخت این محصول از تکنو لوژیField Emission Display(FED) استفاده شده است که مدت های مدیدی سازندگان را در میدان رقابت به خود مشغول کرده بود.از مشخصات تصویری آن می توان چنین یاد کرد:1.280*960Resolution – وضوح 400cm/m2- نسبت کنتراست تصویر20000:1 هنوز از قیمت تمام شده این محصول خبری نیست. اما با امکانات مذکور نمی توان انتظار داشت که قیمت پایینی داشته باشد!!!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 

LCD با سایز 24 اینچ سامسونگ 2 اینچ بیشتر برای ویستا

تا کنون گفته میشد که بهترین سایز مانیتور LCD برای ویندوز ویستا سایز 22 اینچی است. اما اکنون سامسونگ با این LCD جدید 24 اینچی نظرها را تغییر داده به گفته سامسونگ با یک LCD 24 اینچی شما قادرید که دو صفحه در سایز A4 را در کنار هم در مانیتور داشته باشید و علاوه بر این 2 اینچ فضای اضافه برای نوار ابزارک های ویندوز در کنار مانیتور ذخیره کنید نکته جالب در مورد این صحبت جدید این است که چرا تاکنون صنایع تولید کننده مانیتور این موضوع را اعلام نکرده بوده اند ؟ شاید دلیل آن این باشد که میخواستند اول مانیتور های 22 اینچی که تولید کرده اند را به فروش برسانند و بعد محصول جدید را معرفی کنند. به هر حال ... این LCD جدید دارای زاویه دید 180 درجه است و برای گرافیست ها و کسانی که تمایل به دیدن ویدئو با فرمت HD دارند مناسب است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
منتظر تلویزیون 30 اینچی توشیبا باشید

اخیرا کمپانی توشیبا خبر از ساخت تلویزیون 30-inchای خود را منتشر کرد و امید دارد که بتواند تا سال 2009 آن را به بازار عرضه نماید. بی شک این محصول یک رقیب اصلی برای تلویزیون 27-inch(OLED) محصول شرکت سونی خواهد بود. تکنولوژی ساخت این محصول بارها بر روی محصولات FED , SED امتحان شده است اما این بار توشیبا آن را به منظور رسیدن به کنتراست تصویر بهتر- وضوح بالاتر – قیمت کمتر بر روی محصول جدید خود امتحان خواهد کرد. جالب اینجاسیت که توشیبا قول داده است که همانطور که محصول 30-inch ای OLED یک نمو نه خاص در بین همنو عانش خواهد بود با قیمتی پایین تر از نمو نه های هم رده به بازار عرضه خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نمایشگر LCD هولوگرام

یک تیم از محققین انجمن MIT موفق شدند که راهی برای ساخت نمایشگر ویدیویی هولوگرام که قابل استفاده برای کلیه افراد و با قابلیت کاربرد برای کلیه کنسول های بازی- PCهاو... پیدا کنند. به گفته محققان این تیم نمایشگر LCD به اندازه ای کوچک خواهد بود که بتواند به راحتی بر روی وسایل بازی شما نصب شود و تصاویر را مطابق با رزولوشن تلویزیون شما نیز نمایش دهد. نکته جالب توجه در مورد این محصول این است که قادر است نشان MARK III را به خود اختصاص دهد.Mark III پرو تکل استاندارد پردازش گرافیکی دیتا و تبدیل آن به سیگنال های تصویریست. سازندگان آن امیدواند که بتوانند تفکر خود را در جهت تولید نمایشگر های هولوگرام با ویژگی های تصویری نظیر رزولوشن- دقت و ظرافت و تنوع رنگ بهتر نیز گسترش دهند و سایز آن را به سایز نمایشگر LCD کامپیوتر های شخصی برسانند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

قاب عکس دیجیتالی ADMPF110

Aluratek توانست یک قاب عکس دیجیتالی 10.5 اینچی به بازار عرضه کند. این قاب دارای رزولوشن 1024*768 و حافظه 256 مگا بایت و USB 2.0 که میتواند با CF – MS – SD – MMS , XD FLASH CARDS نیز کار کند . فرمت های تصویری JPEG-AVI و نیز موسیقی در فرمت MP3 از ویژگی های این محصول است. در زمان روشن کردن این قاب محیطی شبیه ویندوز کامپیوتر شما بالا می آید با این تفاوت که شما چیزی شبیه به صفحه کلید در اختیار ندارید. می توانید کنترل نمایش تصاویر را با Remote controller به عهده گیرید. قیمت این محصول 199 دلار تخمین زده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مدلADMPF110 را جستجو کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تلویزیون با نمایشگر 32 اینچی محصول جدید سامسونگ

شرکت سامسونگ تلویزیون 32 اینچی خود را با مدل LN-T325H LCD HDTV به بازار عرضه کرد. رزولوشن نمایشگر آن 1366*768 با سه پورت HDMI و نسبت کنتراست تصویر 500 به همراه جک های زیبا برای اتصال گوشی و سایر وسایل جانبی در اختیار شماست. هنوز صحبتی در مورد قیمت تمام شده این محصول به میان نیامده است اما دیری نخواهد گذشت که شما بتوانید این محصول زیبا را در فروشگا هها بیابید و از نمایش صحنه ها با کیفیت بالای آن لذت ببرید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تلویزیون ضد آب برای استفاده در حمام


شرکتهای زیادی در زمینه ساخت انواع رادیو ها – mp3 player ها و سایر وسایل ضد آب فعالیت کرده اند . اخیرا شرکت سامسونگ توانسته نمایشگر 19 اینچی را برای یک تلویزون ضد آب طراحی و به بازار عرضه کند. شا ید تماشا کردن تلویزیون برای شما در حین حمام کردن و یا دوش گرفتن چندان مهم و حیاتی نباشد اما محصولاتی از این قبیل می تواند استحمام کودکانی را که اعتیاد به دیدن کارتون دارند آسانتر سازد . این تلویزیون به سادگی در دیوار حمام شما قابل نصب است .برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این محصول 19 inch HDTV را جستجو کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
HMD Displayبرای سهولت در حرکت کردن معلولین

دانشمندان علوم پزشکی و مهندسی برق انسیتو تکنولوژی اسراییل توانستند با ساخت یک صفحه نمایشگری که قابل پوشیدن است راه رفتن و حفظ تعادل را برای معلولین حرکتی آسان سازند. این نمایشگر به راحتی بر روی سر بیمار جای می گیرد و می تواند اطلاعاتی نظیر طول هر گام شخص – سرعت گام برداشتن رانیز گزارش دهد و از طریق ایجاد یک سطح مجازی مورب برای معلول تعادل را به او بازگردانند. نکته مهم در مورد این محصول آن است که باید به درستی بر روی عضله ای از پیشانی که کار فیدبک دستور العملها را به عروق مغزی بر عهده دارد جای گیرد. این نمایشگر که HMD display نام دارد در حال طی کردن مراحل آزمایشی خود در کلینیک های معلولین است و پس از تست آن به بازار عرضه خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اولین عکس 1 ترلیون پیکسلی جهان با حجم 144 گیگا بایت

موسسه Aperio Technologies اولین عکس 1 تریلیون پیسکلی جهان را تولید کرده است. این عکس که در واقع از کنار هم قرار دادن 225 عکس در کنار هم تشکیل شده تصویری از برش بافت شناسی از بافت پ ستان است که برای بررسی پاتولوژی تهیه شده است. این عکس که در فرمت tif ذخیره شده است حجمی معادل 144 گیگا بایت دارد. تهیه عکس های پاتولوژی برای بررسی های آزمایشگاهی با چنین کیفیت هایی خبر بسیار خوبی برای پاتولوژیست ها خواهد بود و از این طریق به تشخیص دقیق تر و اشتباه کمتر کمک شایانی خواهد نمود
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 1 از 9:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
کامپیوتر

نمایشگرها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA