انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

امنیتی جاسوسی و سلاح ها


مرد

 
درود
درخواست ایجاد تاپیک امنیتی جاسوسی و سلاح ها رو در تالار کامپیوتر داشتم
ممنون
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
جا کلیدی Keyport برای نگهداری بدون دردسر کلید ها

یکی از مشکلات در حمل دسته کلید گیر کردن کلید ها در جیب لباس و پیدا کردن کلید در زمان استفاده است. Keyport این جا کلیدی را به گونه ای ساخته که کلید ها درون یک محفظه قرار میگیرند و علاوه بر این میتوان برای هر کلید جای مخصوصی در نظر گرفت. این شرکت ادعا کرده که این جا کلیدی دارای چیپ های RFID و RF هم هست تا بتواند با سیستم های اتوماتیک در باز کن کار کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
افشای اطلاعاتی در مورد اسلحه صوتی نیروی دریایی آمریکا

نیروی دریایی آمریکا در مورد ساختن سلاح های غیر معمول سابقه ی طولانی دارد و قبلا گزارش ساخت سلاح های عجیب و غریب زیادی از آن منتشر شده است. اینطور به نظر میرسد که هنوز ایده های جدید زیادی در مورد اسلحه های جدید در این نیرو وجود دارد. این سلاح نیز یکی از همان کار های جدید است که به تازگی اطلاعاتی راجع به آن منتشر شده است. این اسلحه از امواج سونار برای ایجاد چیزی که نیروی دریایی آن را " گودال آکوستیک از راه دور" مینامد استفاده میکند. این سلاح قادر است تا در زیر آب اژدر ها - مین های زیر آبی و دیگر اشیا خطرناک را نابود کند. به گفته ی ارتش این سلاح جدید از فاصله یک کیلومتری قادر به از بین بردن اشیا است که این فاصله بسیار بیشتر از نمونه های سلاح های قبلی است که از این تکنولوژی استفاده میکردند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ساعت رومیزی برای جاسوسی و فیلمبرداری مخفیانه

این دوربین فیلمبرداری که به شکل یک ساعت رومیزی است این قابلیت را دارد که به طور مخفی از مکانی که در آن قرار دارد فیلمبرداری کند. نکته جالب در مورد این ساعت فیلمبردار این است که لازم نیست تمام مدت در حال فیلمبرداری باشد و با قابلیت Motion Detect یا همان تشخیص حرکات فقط هنگامی که اتفاقی در حال رخ دادن است و حرکتی در جلوی این ساعت صورت میگیرد شروع به فیلمبرداری با سرعت 30 فریم در ثانیه و با وضوح تصویر 320 در 240 پیکسل میکند. فایل های ذخیره شده از طریق یک کابل USB به کامپیوتر منتقل میشوند. نکته بد در مورد این ساعت جاسوس 180 دلاری این است که با حافظه ی داخلی 64 مگابایتی خود فقط 12 دقیقه فیلمبرداری میکند. اما نگران نباشید میتوانید حافظه های SD تا حجم 4 گیگا بایت به این دوربین مخفی اضافه کنید و ساعت ها کارهای دیگران را ضبط کنید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اسلحه با شلیک شک الکتریکی به هدف

امروزه اسلحه های مرگ بار و کشنده هم پا به میدان رقابت گذاشته و در نوع خود از حیث شدت و کارایی از یکدیگر پیشی می گیرند. جالب اینجاست که این خود بشر است که وسیله مرگ خود را با دست خود می سازد! این یک اسلحه مرگ بار است که با الکترود لیزری خود به هدف شک الکتریکی وارد می کند و اگر مدت زمان این شک طولانی باشد باعث مرگ خواهد شد. برد این اسلحه تا 3 متر می باشد و می تواند شک الکتریکی معادل با 30 کیلو ولت را تولید کند. اهمیت کاربرد این نوع اسلحه در مقاصد نظامی و برای هدف قرار دادن سوژه مد نظر در بین جمعیت به خوبی احساس می شود. شاید با به بازار آمدن انواع متنوع تری از هم رده های این نوع اسلحه کم کم به همان اسلحه های باروتی فشنگی قدیمی راضی شویم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
گاوصندوق به شکل ساعت دیواری

همه میدانند که قرار دادن اشیا قیمتی درون یک گاوصندوق که به شکل یک گاو صندوق معمولی باشد بد ترین کار ممکن است. سارقین به راحتی به سراغ گاوصندوق شما می آیند و زندگی شما را بر باد میدهند. بنابراین رویکرد کنونی متخصص های امنیت ساختن گاوصندوق هایی است که خود دارای شکلی غیر معمول باشند تا از یافتن آنها توسط سارقین جلوگیری شود. این ساعت دیواری هم در واقع یک گاوصندوق است که به شکل ساعت دیواری ساخته شده است. هر چند که واقعا یک ساعت هم هست. تجربه کارشناسان نشان داده که سارقین معمولا هنگام دزدی از منازل به ساعت های دیواری توجه ای ندارند و معمولا توجه خود را به اشیا قیمتی تر منزل معطوف میکنند. بنابر این با نگه داری اشیا خود در این گاوصندوق میتوانید به راحتی منزل را ترک کنید. البته اگر بد شانس باشید ممکن است که فرد سارق این مطلب را خوانده باشد و ساعت دیواری شما را چک کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
لیزر های امنیتی واقعا خطرناک هستند

داستانی که توسط هالیود در فیلم های سینمایی پر هیجان نقل میشود این است که گروه سارقان برای دست یافتن به یک شی بسیار قیمتی مثل یک الماس بزرگ. مجبورند که از میان لیزر های رنگی محافظ و نامرئی که دور تا دور محیط را احاطه کرده اند عبور کنند. در صورتی که کوچکترین برخوردی با این لیزر ها بکنند آژیرهای امنیتی فعال شده و تمام دنیا از کار آنها خبردار میشود. اما آیا این داستان درست است ؟ خیر. شرکت امنیتی Lontan ماجرا را جور دیگری تعریف میکند. اگر به این لیزر های امنیتی نزدیک بشوید چیزی فراتر از فعال شدن آژیرها از دست خواهید داد. این به این خاطر است که این لیزر واقعا لیزر القا شده به وسیله پلاسما LIPC است که رسانای الکتریسیته است. کافی است کوچیکترین برخوردی با این لیزر بکنید که مانند کارتون ها تمام موهایتان سیخ شده و دود از سرتان بلند شود. چون دچار برق گرفتگی شدید خواهید شد. برای کسانی که علاقمند شدند که این تکنولوژی را در منزل برای امنیت استفاده کنند این نکته را ذکر میکنیم که این تکنولوژی تحت کنترل دولت آمریکا است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
آشکا ر ساز دوربین های جاسوسی

این روز ها با پیشرفت های علم و تکنولوژی و به بازار آمدن انواع محصولات در زمینه دوربین های فیلم برداری فیلمبرداری و ضبط صوت همیشه وحشتی در دل وجود دارد از اینکه در مواقع مختلف به صورت نا خواسته از شما فیلم و یا صدایی ضبط شود. این یک گجت کوچک و آشکار ساز دوربین های بی سیم تعبیه شده در زوایای مختلف است. عملکرد این آشکار ساز به این صورت است که از طریق مسیر یابی سیگنالهای نویز ای که در حین فیلمبرداری در محیط ایجاد میشود میتواند دوربین ها را کشف کرده و به کمک چراغ سیگنال کوچکی و زنگ Alarm در مورد مسیر شما را راهنمایی می کند. به محض پیدا شدن مسیر اصلی و تطبیق فرکانسی که بین این آشکار ساز و دوربین ایجاد شود نشانگر سبز رنگ به نشانه صحیح بودن مکان چشمک خواهد زد. این آشکار ساز در اندازهای شبیه به فندک است و با داشتن وزنی سبک به راحتی قابل حمل است
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تفنگ تخیلی M41 با کاربرد حقیقی

اگر جزو طرفداران فیلم های علمی تخیلی باشید این اسلحه را در فیلم سینمایی بیگانگان محصول سال 1986 دیده اید. اسلحه ای که به دلیل طراحی هنوز دارای محبوبیت زیادی در بین علاقمندان سینما و تفنگ ها است. حال یک فرد 18 ماه روی ساختن نمونه واقعی این اسلحه کار کرده و بالاخره موفق شده که آنرا آماده کند. تفنگ M41-A بر خلاف نمونه سینمایی به جای شلیک لیزر از گلوله واقعی استفاده میکند. و البته در این زمینه موفق هم بوده. چرا که این اسلحه ضمن شلیک گلوله قادر به شلیک 12 گلوله shot gun و پرتاب نارنجک های کوچک نیز هست. سازنده ی این اسلحه با هزینه 1000 دلار موفق به ترکیب سه اسلحه مختلف و ساخت این M41 شده است
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
موشک هوایی متصل به Usb

آیا دوست دارید در حالیکه با کامپیوتر خود در حال کار کردن هستید به طرف مزاحمان و اطرافیان موشک پرتاب کنید؟ شما می توانید با نرم افزار موجود جهت موشک ها را بعد از انتخاب هدف از پایین به بالا و حرکات دورانی تنظیم کنید و با فشار دادن دکمه FIRE یکی از آن ها همراه با صدای واقعی که همزمان پخش می شود شلیک می شود. برد این موشک ها 3 متر است و از Foam ( اسفنج ) ساخته شده اند در نتیجه هیچگونه خطری را در پی نخواهند داشت! قیمت این محصول 25 پوند (تقریبا 50$) است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
کامپیوتر

امنیتی جاسوسی و سلاح ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA