انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

نمایشگرها


مرد

 
چراغ راهنمایی برای کنترل ترافیک کامپیوتر

آیا تا حالا پیش آمده در حین کار با کامپیوتر کسی مزاحم شما شود؟این دستگاه چراغ راهنمایی برای کنترل ترافیک کامپیوتر شماست.این دستگاه برای کامپیوترهایی که از سیستم Mac استفاده می کنند طراحی شده است این امکان را به شما می دهد در هر لحظه رنگ چراغ آن را کنترل کنید و یکی از رنگها را روشن نمایید تا دوستان و خانواده مزاحم کار شما نشوند
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نمایشگر قابل انعطاف


شرکت LG Philips در یک اقدام جالب نمایشگری را به بازار عرضه کرد که انعطاف پذیر بوده و آن power به کمک آب و روغن پشتیبانی می شود. این صفحه که به نمایشگر OLED مشهور است دارای میزان تلفات حرارتی بیشتری نسبت به سایر محصولات هم ردیف خود در بازار است. این نکته خود نوعی عیب برای این محصول فرض می شود که شرکت سازنده خود به آن اعتراف داشته است. برای دیدن محتویات این صفحه نمایشگر جالب کافیست آن را در سطح آب شناور سازید. پس از چند لحظه رنگ ها با آرایشی زیبا با اندازه پیکسل های تعریف شده ای بر صفحه ظاهر خواهند شد.از قیمت تمام شده این محصول خبری در دسترس نیست.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تلویزیون آشپز خانه

تصور کنید که در حال سرخ کردن و یا طبخ غذا در آشپز خانه هستید. شاید گرمای هوای آشپزخانه و یا حتی یکنواخت بودن کار در آن برای همه کمی ملال آور باشد. در یک اقدام جالب کمپانی AEG توانست نمایشگر LCD 7 اینچی را روانه نمایشگاه IFA 2007 برلین کند. این نمایشگر برای صفحه تلویزیون در نظر گرفته شده و قابل نصب بر روی هود آشپزخانه است. مصرف برق این محصول چندان زیاد نیست و با کمک هود قابل تامین است. از نکات مد نظر در امر طراحی این محصول وزن آن , جنس آلیاژ بدنه آن می تواند نام برد. از این پس میتوانید حتی در حال طبخ غذا و انجام کار های روزمره در آشپز خانه برنامه مورد نظرتان را دنبال کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تلویزیون ضد آب

چه قدر طرفدار دیدن برنامه های تلویزیونی هستید؟ تا حالا شده به خاطر دیدن یک فیلم برنامه شنا و یا حمام خود را کنسل کرده باشید؟ تلاش طراحان موجب شد تا در حال حاضر انواع نمایشگر ها و mp3 player های ضد آب در بازار موجود باشد. اما پس تلویزیون ضد آب چی؟! در یک اقدام جالب دیگر تلویزیون ضد آبی با مدل LVT-WD40 که حاصل تلاش شرکت SANYO است وارد عرصه رقابت محصولات waterproofشد. اهمیت این طراحی در چگونگی آنتن دهی و یافتن فرکانس های مورد نیاز جهت ارتباط با کانال های تلویزیونی هر منطقه در زیر آب است. متفاوت بودن محیط سیالاتی شبیه آب که تغییر سرعت سیگنالهایی از قبیل نویز و حتی نور را به دنبال دارد اهمیت طراحی این محصول را بیان میکند. دیگر نگران نباشید . می توانید تنها با پرداخت 450 دلار حتی در حال شیر جه زدن و شنا در استخر هم برنامه مورد علاقه خود را ازطریق تلویزیون ضد آبتان دنبال کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
به صورت بی سیم با پزشک خود در ارتباط باشید

مشکلی که گاهی اوقات عزیزان سالمند با آن دست و پنجه نرم می کنند فراموشی در مصرف به موقع دارو هایشان است. در برخی از موارد مراجعات مکرر به پزشک جهت بررسی فشار خون, وزن و ...آنها را کمی خسته و بی میل می سازد. اما پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شد تا برای این خستگی هم چاره ای اندیشیده شود. آنچه که در تصویر مشاهده می کنید یک دستگاه نمایشگر بی سیم است که تنها برای مقاصد پزشکی کاربرد دارد. از طریق بر نامه ریزی انجام گرفته بر روی این ست پزشکی به صورت بی سیم با تعداد زیاد سنسوری که قابلیت اندازه گیری و گزارش فاکتور هایی نظیر فشار خون, قند و چربی خون, وزن و ...را دارد اطلاعات مذکور را از طریق یک خط تلفن بی سیم برای پزشک معالج مخابره می نماید. حتی قادر است سوالاتی را مطرح کند که در امر تشخیص می تواند به پزشک شما کمک کند. در ضمن همانند یک ساعت زنگ دار زمان مصرف دارو را از طریق ارسال پیام به شما یاد آور شود. می توانیدبه زودی در بازار به دنبال یک دستگاه RTX’S Telehealth monitor بگردید تا به صورت هوشمند با پزشک خود در ارتباط باشید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
مانیتور SonyDrive XEL-1 سونی با تکنولوژی OLED

شرکت سونی مانیتور جدید خود را که تنها 3 میلیمتر قطر دارد در روز اول دسامبر 2007 معرفی کرد. این مانیتور 11 اینچ با داشتن تکنولوژی OLED(که نسبت به LCD مزایای بسیاری دارد از جمله مصرف بسیار پایین انرژی ) توانسته است نسبت contrast یک به یک ملیون (1,000,000 : 1) داشته باشد. این محصول دارای دو Speaker با قدرت یک وات است و قابلیت اتصال از طریق Usb, HDMI و Ethernet را دارد. قیمت SonyDrive XEL-1 تقریبا 1740$ است یعنی 160$ به ازای هر اینچ!!!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
DVD Player مخصوص دندانپزشکی

تصور کنید در حالیکه از درد شدید دندان به خود می پیچید وارد مطب دندانپزشکی می شوید, ناگهان با صحنه روپوش سفید پزشک و دستکشهای لاستیکی و ست وحشتناک دندانپزشکی مواجه می شوید. استرس فوق العاده زیاد هم به درد شدید دندان اضافه می شود. آنقدر اوضاع را وخیم می کند که بی حس کردن لثه را برای انجام هر نوع فعالیتی برای پزشک غیر ممکن می سازد. احتمال زیاد این دستگاه DVD Player کوچک می تواند به شما کمک کند. زمانیکه بر روی تخت دراز می کشید دندانپزشک شما این دستگاه نمایشگر کوچک را که در حدود 60 اینچ است بر روی چشمان شما می گذارد و شما می توانید در مدت زمانیکه پزشک دندان شما را درست می کند به یک فیلم کوتاه توجه کنید و به اقلام بد صدا و وحشتناک دندانپزشکی توجه نکنید. از این پس به دنبال پزشک مجهز به DVD Player مخصوص دندانپزشکی باشید!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اندام های داخلی بدن خود را لمس کنید

این روزها علم پزشکی آنقدر پیشرفت کرده که ما دیگر نگران چگونگی تشخیص بیماری هایمان از طریق پزشک نباشیم. انواع رادیولوژی ها , سونوگرافی ها , عکس بر داری های رنگی و آزمایش های لابراتواری همگی دست به دست هم داده تا پزشک محترم بیماری را کشف کند و برایش چاره ای بیاندیشد. با وجود این اوصاف هنوز پزشکان جراح قادر نیستند عملکرد یک عضو را به صورت سه بعدی مشاهده کنند , حتی آن را لمس کنند و یا اندازه آن را قبل از جراحی و انجام هر اقدام درمانی بدانند. یکی از محققین دانشگاه Uppsala موفق به ساخت و طراحی نوعی سیستم هوشمند شد که مبنای کار آن به کمک اشعه x است. به کمک این desktop که از نوع PHANTOM می باشد و یک موس و کیبوردی که در حالت عملکرد سه بعدی قرار می گیرد و یک عدد عینکی که به زاویه دید سه بعدی مجهز است قابلیت روئیت کلیه اندام های داخلی بدن در حین فعالیت را دارا می باشد. اندازه عضو ودیگر فاکتور های آناتومیکی که می تواند برای یک پزشک جراح مهم باشد قابل تعیین است. می توانید یکی از این سیستم های هوشمند تهیه کنید و در زمانیکه احساس خارش در معده ,کلیه و یا هر یک از اندام های داخلی بدنتان داشتید از آن استفاده کنید!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
قاب عکس دیجیتالی به همراه ساعت دیجیتالی


یکی از طراحان شرکت Win Win در hong kong اخیرا توانست چند گجت دیجیتالی مختلف را در یک مجموعه گرد آوری کند. این ست خوشکل که تصویرش را مشاهده می کنید تر کیبی از ساعت دیجیتالی , قاب عکس دیجیتالی و دوربین webcam می باشد. به کمک پورت USB شما می توانید این دوربین وب کم را به کامپیوتر خود متصل کرده و از آن استفاده کنید. از طرفی می توانید در قاب عکس دیجیتالی 1.5 اینچی آن صدها عکس زیبا را دیده و از آنها لذت ببرید. هر زمان هم که خسته شدید می توانید ساعت دیجیتالی آن را کوک کرده و با خیال راحت استراحت کنید! حجم حافظه آن 8 گیگا بایت است و می توان به طور تقریبی گفت که قابلیت ذخیره 70 عکس را دارا می باشد. 2 عدد باتری قابل شارژ مدیریت کل این مجموعه را بر عهده دارد. هنوز از قیمت تمام شده این محصول و زمان ورود آن به بازار خبری در دسترس نیست
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ساعت مچی به همراه media player 8 GB

این روزها با به همراه داشتن گوشی های موبایلمان دیگر به ندرت کسی برای دانستن وقت از ساعت های مچی استفاده میکند . مگر افرادی مثل من که به دلیل عادت هرگز بدون ساعت مچی پایشان را از خانه بیرون نمی گذارند! این ساعت زیبا را که تصویرش را مشاهده می کنید علاوه بر نشان دادن زمان دارای حجم حافظه صوتی 8 گیگا بایت می باشد و می تواند در نقش یک media player موسیقی هایی در فرمت mp3 را برایتان پخش کند. همچنین شما می توانید از طریق نمایشگر 1.8 اینچی آن کلیپ های ویدیویی مد نظرتان را مشاهده کنید. ظاهر آن نسبتا سنگین به نظر میرسد و شاید تحمل وزن آن بر روی مچ دست کمی نا خو شایند باشد. نا خوشایند تر از وزنش قیمت 86 دلاری آن است که جیبمان را هم بی شک به درد می آورد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 3 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
کامپیوتر

نمایشگرها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA