انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

نمایشگرها


مرد

 
کیف دستی زنانه به همراه تلویزیون قابل حمل

خبر دار شدیم که شرکت Hannspree’s بار دیگر با یک محصول عجیب و غریب از نسل تلویزیونها همگی را شگفت زده کرد. این محصول که Hannsmilano نام دارد در واقع یک کیف زنانه فوق العاده به روز است که علاوه بر کیف دستی دارای یک صفحه نمایشگر LCD 9.6 اینچی جهت نمایش بر نامه های مربوط به کانالهای تلویزیونی منطقه ای میباشد. طراحان این محصول آنقدر مسئله کیف بودن آن را جدی گرفته بودند که حتی یک دسته نیز برای حمل آن توسط خانمها در نظر گرفته اند! اگر شما هم دارای کودکانی بهانه گیر هستید که فقط به کمک بر نامه های تلویزیون ساکت می شوند به زودی می توانید این محصول زیبا و مفید را با قیمت 260$ خریداری کرده و هر جا که نیاز بود آن را با خود حمل کنید. امیدوارم که چاره ساز باشد و از دست بهانه های کودکانتان راحت شوید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
میز هوشمند سه بعدی سفارش غذا

دقت کرده اید که وقتی غذایی را از منوی یک رستوران انتخاب و سفارش می دهیم تا زمانیکه غذا بر روی میزمان سرو می شود چه تصورات و خیالاتی از شکل ظاهری غذا , نوع تزئیین , و حتی مواد اولیه آن داریم! مخصوصا اگر غذای انتخابیمان ایرانی نباشد دیگر تحمل نداریم تا هر چه سریعتر غذا را ببینیم. اخیرا در یک رستوران ژاپنی نوعی نمایشگر LCD سه بعدی به کمک یک browser هوشمند برای مشتریان تدارک دیده شده تا خودشان تصویر حقیقی غذایشان را دیده و آن را سفارش دهند. شما می توانید به کمک جستجوگر این سیستم ابتدا نوع غذا و سپس مواد اولیه مورد نیاز برای طبخ آن غذا و بعد از آن نیز نوع تزیین آن را انتخاب کرده و شکل ظاهری آن را قبل از اینکه بر سر میز حاضر شود روئیت کنید. با این طرح آدم های شکمو دیگر نگران اندازه ساندویچ خود نیستند ! خودشان می توانند میزان غذا را تا آنجا که دوست دارند تعیین کنند و با اشتهای زاید الوصفشان میل کنند. این نمایشگر سه بعدی فعلا در تعداد اندکی از رستوران های ژاپنی موجود است و مشتریان با کمک تکنولوزی روز غذایشان را سرو می کنند. من که فکر میکنم وجود این نوع تکنولوژی در رستورانهای ایران نه تنها چندان ضروری نیست بلکه شاید از صرف غذا نیز پشیمانمان کند. نظر شما چیه؟!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
زیباترین صفحه دیجیتال لمسی

همانطور که شرکت مایکرو سافت در نمایشگاهCES2008 به همگیمان قول داده بود بالاخره زیباترین و هوشمند ترین صفحه لمسی دیجیتال خود را به بازار عرضه کرد. این محصول که با نامMicrosoft Surface وارد بازار شده خیلی زود طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است.کافیست تا گوشی موبایل خود را بر روی این سطح هوشمند بگذراید. هیچ محدودیتی برای نوع و مدل گوشی در کار نیست. خیلی خود این سطح هوشمند منو و محیط گرافیکی گوشی شما را تشخیص داده و آن را نمایش میدهد. شما می توانید همانند رویاهایتان با انگشت خود بین فایل های موجود در محیط حرکت کنید. این سطح هوشمند قابلیت آن را نیز دارا میباشد که دو و یا چند گوشی متفاوت را در یک لحظه شناسایی کرده و محیط های گرافیکی آنها را نمایش دهد. با این کار امکان مقایسه منو ها برای خریداران موبایل به راحتی فراهم خواهد شد. در بخشexplore موجود در حافظه این سطح هوشمند می توانید آخرین اطلاعات جغرافیایی مربوط به هر نقطه از کره زمین را مشاهده کنید. از قیمت تمام شده این محصول هنوز خبری در دسترس نیست . همین قدر را می دانیم که هنوز کسی جرات خرید آن را به عنوان یک کالای شخصی پیدا نکرده است!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
صفحه نمایشگر دوقلو

شرکت سامسونگ موفق به ساخت مانیتور دوقلو شد! اگرچه این دو صفحه نمایشگر دوقلو هستند ولی هیچ شباهتی با هم ندارند. صفحه نمایشگر بزرگ تر دارای سایز 22 اینچ با رزولوشن 1680*1050 می باشد . بازویی متحرک از قسمت پشت این نمایشگر وظیفه حمل صفحه نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 800*450 را دارد. به گفته سازنده هدف از دو منظوره بودن این محصول آن است که دیتاهایی که بایستی مکرر و بدون هیچ وقفه مانیتور شود جداگانه روئیت شده و اخلالی با دیگر کارهای روزانه یک کاربر نداشته باشد. این محصول با قیمتی حدود 550$ در بازار موجود خواهد بود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نخستین تلویزیون سه بعدی جهان به بازار عرضه شد

به قول نویسنده ی انگجت این چیزی است که 50 سال منتظر آن بودیم. بله شرکت هیوندا اولین تلویزیون 46 اینچی سه بعدی را به بازار عرضه کرد. این تلویزیون فعلا در ژاپن برای فروش عرضه شده. برای دیدن تصاویر سه بعدی این تلویزیون باید از عینک مخصوص آن استفاده کنید. تصاویر این تلویزیون از نوع stereoscopic و با رزلوشن 1920 در 1080 نشان داده میشوند. این تلویزیون قادر است تصاویر سه بعدی که از طریق کانال BS11 ارسال میشوند را نشان دهد. البته ژاپنی ها نباید نگران نبود شبکه ی تلویزیونی سه بعدی باشند چرا که شرکت Nippon چند ماهی است که ارسال تصاویر سه بعدی را روی این کانال آغاز کرده است. لازم به ذکر است که این تلویزیون تصاویر دو بعدی معمولی را هم به خوبی نشان میدهد. این تلویزیون با قیمت معادل 4857 دلار عرضه میشود.

ورود نمایشگر های سه بعدی میتواند بازار جدیدی را برای تولید و رقابت آغاز کند. شاید تا چند سال دیگر به این نمایشگر های دو بعدی فعلی بخندیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اولین ویدیو پروژکتور جیبی جهان عرضه شد

نظرتان راجع به یک ویدیو پروژکتور در سایز 13 در 8 سانتیمتر چیست؟ این دوست کوچک که اولین ویدیو پروژکتور جیبی برای فروش محسوب میشود بالاخره در نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ عرضه شد. این پروژکتور دارای یک صفحه نمایش 3.5 اینچی است و از کارت حافظه ی SD هم پشتیبانی میکند.

اسپیکر داخلی، باطری قابل شارژ و کنترل از راه دور دیگر امکانات این Pico Projector هستند.

نکته ی جالب دیگر در مورد این پروژکتور سیستم عامل داخلی Windows CE نسخه 5 است که این امکان را به استفاده کننده میدهد تا بدون اتصال آن به کامپیوتر فایل های مختلف از جمله فایل های Office را نشان دهد.



این دستگاه که iView IPL630 نام دارد تصاویری با کیفیت 640 در 480 پیکسل تا سایز مفید 53 اینچ تولید میکند و وزن آن تنها 40 گرم است.

قیمت فروش آن هنوز اعلام نشده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
قاب عکس دیجیتالی به شکل قلب



من شخصا علاقه ی به گذاشتن قاب عکس روی میز ندارم. اما وقتی قاب های عکس دیجیتالی را میبینم به شدت تحریک میشوم که یکی از آنها را برای میز بخرم. این بار شرکت NEC قاب عکس دیجیتالی را ساخته است که به شکل قلب است. البته این شاید برای خیلی ها به خصوص خانم ها جالب باشد. اما نکته ی مهم در مورد این قاب، فناوری جدیدی در ساخت نمایشگرها است که به آن این امکان را میدهد که نمایشگری داشته باشد که دارای ضلع های قائم الزاویه نیست. نمایشگرهای معمولی همیشه به شکل مربع یا مستطیل هستند اما فناوری جدید این قاب امکان ساخت نمایشگرهایی با شکل های متنوع را میدهد که این قاب عکس دیجیتالی یک نمونه از آن است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
با آینده تلویزیون آشنا شوید : تلویزیون OLED سونی با ضخامت 0.3 میلیمتر



شرکت سونی برای نخستین بار از تلویزیون 27 اینچی OLED پرده برداری کرد. دیروز در کنفرانس D6 آقای هاوارد استرینگر مدیر عامل شرکت سونی به معرفی تلویزیونی پرداخت که از یک ورق بازی هم نازک تر است. با ضخامت فقط 0.3 میلیمتر ( سه دهم میلیمتر ) و اعلام کرد که این تلویزیون به زودی برای فروش ارایه خواهد شد. تلویزیونی که نشان داده شد انقدر باریک بود که عکس گرفتن از آن مشکل بود بنابراین عکس های واضحی از آن نخواهید دید.

با ورود فناوری OLED به بازار باید به فکر خداحافظی با پلاسما و LCD طی چند سال آینده باشیم. اما شاید خیلی ها هنوز با OLED آشنا نباشند.

OLED چیست؟

این عبارت مخفف : organic light-emitting diode است. و به نوعی LED گفته میشود که به صورت ذاتی و بدون احتیاج به نور پس زمینه از خود نور تولید میکنند. این قابلیت سبب میشود که این فناوری نسبت به LCD و پلاسما برتری داشته باشد و این امکان فراهم باشد که بتوان نمایشگرهایی بسیار نازک تر از قبل ساخت.


برتری دیگر فناوری OLED مصرف کمتر برق آن است. بنابراین استفاده ی آنها در لپ تاپ ها موجب افزایش طول عمر باطری ها خواهد شد. نکته جالب دیگر در مورد OLED این است که نور و رنگ ساتع شده از آنها ارتباطی با میزان انرژی مصرفی ندارد. یعنی در حالت نشان دادن رنگ سفید روشن و سیاه تاریک، به یک میزان انرژی مصرف میکند.


کوچک بودن اجزای تشکیل دهنده سبب میشود که بتوان با استفاده از OLED کنتراست های بسیار بهتری ایجاد کرد. برای مثال قرار است که تلویزیون سونی با کننتراست 1000000:1 ارایه شود.


استفاده از OLED ها به همین جا خلاصه نمیشود. ایده های زیادی وجود دارد که در آینده به جای کاغذ دیواری خانه از OLED استفاده خواهیم کرد و یا بر روی لباس و اتومبیل ها نمایشگرهای OLED خواهیم داشت.


اما مشکل بزرگ فعلی OLED گران بودن آن است. به طوری که فرایند تولید سخت و بسیار گران قیمت آن فعلا این فن آوری را در دسترس عموم قرار نداده است. اما بعضی ها پیش بینی میکنند که ظرف 5 سال آینده خیلی از ما ها در خانه خود تلویزیون و نمایشگر OLED خواهیم داشت.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ابر دیوار ناسا با قدرتی معادل 600 کنسول بازی راه اندازی شد



ناسا دیروز بزرگترین سیستم تجزیه و تحلیل اطلاعات بصری دنیا را راه اندازی کرد. ابر دیوار ناسا قادر است که یک چهارم میلیارد پیکسل گرافیکی را در لحظه رندر کند. و از این نظر لقب تولید بالاترین رزلوشن دنیا را به خود اختصاص دهد.

این سیستم که از 128 نمایشگر تشکیل شده دارای ابعاد 7 متر طول و سه متر ارتفاع است. برای نمایش تصاویر از 128 عدد کارت گرافیک استفاده شده که در مجموع از 1024 هسته پردازشگر جهت تحلیل اطلاعات استفاده میکند.

مجموع قدرت پردازنده های این ابر دیوار ( Hyper Wall ) معادل 74 تترافلاپ است که در یک مقایسه معادل قدرت 600 عدد کنسول بازی جدید است.

ناسا اعلام کرده که از این ابر دیوار جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات و دسترسی سریع به آنها استفاده خواهد کرد. کارهایی مانند بررسی حفره های سیاه، بررسی وضعیت جهانی آب و هوا و یا طراحی سفینه های فضایی جدید.

من هم خیلی دوست داشتم که ناسا اجازه میداد چند ساعتی با این کامپیوتر کوچولو بازی کنم. به نظر شما این دیوار تصویری میتونه بازی Doom 2 رو اجرا بکنه؟ من که فکر نمیکنم!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تجمع مدارات الکترونیکی بر روی یک لنز سخت چشم



آقای بابک پرویز , پروفسوربرق-الکترونیک دانشگاه واشینگتون , با کمک یک گروه تحقیقاتی موفق به ساخت نوعی لنز سخت چشم شدند که بر روی آن تجمعی از مدارات الکترونیکی دیده می شود. خوب است که بدانید لنز های سخت معمولا از جنس پلیمر شفاف قابل انعطاف ساخته می شوند. ایشان توانستند به کمک فن آوری نانو و تکنیک های micro Fabrication و پردازشگر self-assembly تجمع مدارات الکترونیکی را بر روی این پلیمر ممکن سازند. منطق مدارات قرار گرفته بر روی این لنز برای ساخت یک صفحه نمایشگر در نظر گرفته شده است. به گفته ایشان در مراحل پیشرفت این طرح قرار است از micro LED ها نیز به منظور افرایش کیفیت این صفحه نمایشگر استفاده شود.

تغذیه این مجموعه الکترونیکی قرار است به کمک سلول های خورشیدی و یا امواج رادیویی که به کمک آنتن های مینیاتوری پشتیبانی می شوند تامین شود. به توصیف سایت newlaunches این لنز در حال حاضر کوچکترین و ظریفترین صفحه نمایشگر موجود در جهان می باشد و می تواند در ساخت گجت ها و گوشی های موبایل کار برد داشته باشد. اما آقای پرویز شخصا بر این عقیده هستند که با پیشرفت این طرح کمک شایانی به علم پزشکی در مراحل تشخیص و درمان خواهد شد.

آقای پرویز , همگی آرزومند پیروزی و موفقیت روز افزون شما هستیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
کامپیوتر

نمایشگرها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA