انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 3 از 20:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  17  18  19  20  پسین »

ازدواج موقت: صحیح یا غلط؟


میهمان
 
به نظر من هر رابطه ای که در آن هر دو طرف از نیاز و هدف شخص مقابلش آگاه و راضی باشه و آسیبی به هیچ یک از آنها وارد نشود و همچنین در مقیاس بزرگتر به جامعه آسیب نرساند یک رابطه ی مشروع و لازمه ی زندگی همه است, چه انسان جوان یا پیر , دانا یا نادان,خوب یابد باشد, فرقی نمیکنه .حال اگر این فضا بر ازدواج موقت حاکم باشد این رابطه بسیار کارآمد ومفید خواهد بود, اما ما نمیتوانیم تضمین کنیم که این موضوع مورد سو استفاده ی هیچ کس قرار نمی گیرد چه از طرف مرد و چه از طرف زن, اما ما میتوانیم از طبیعت الهام بگیریم و به این موضوع پی ببریم که در همه چیز خیر و شر با هم وجود دارد و در واقع این لازمه ایست برای درک هدف خلقت , ما نباید چیزی رو ممنوع کنیم که در آن خیرش بیشتر از شرش است در غیر این صورت ما راه درست را حتی از آن هایی که میخواهند به این سمت بروند رو میگیریم
اما این باید دغدغه ی انسان های آگاه باشد تا شرایط را برای فهم و درک این مطلب برای دیگران آماده کنند.
در ضمن از اشخاصی که این مطالب رو مطرح میکنند و فضای آزادی رو فراهم آوردند واقعا سپاسگذارم.
     
  
زن

 
rojhin22: اگه له خدا معتقديم پس حتما به اين ايمان داشته باشيم که خدا عشقي صيغه رو قرار نداده.شما فکرکنيد که زني شوهرش مرده و يا بالعکس شرايط ازدواج مجدد رو هم نداره نياز جنسي هم داره اين زن بايد بره بميره؟يا بره فاحشه بشه؟اساس اسلام براي صيغه رفع نياز جنسي درشرايطي هست که ازدواج دائم ميسر نيست.متاسفانه فکر عوام پسندانه مملکت ما حلال خدا رو حروم جلوه ميده.مطمئن باشيد که اگر ازدواج موقت رو طبق دستور خدا حلال ميدونستن و ماهيت دقيقشو ميدونستن الان ديگه جووناي ما مجبور نبودن با ديدن يه دختر يا پسر توي خيابون برن خودارضايي کنن.يه کم عاقلانه فکر کنيد اگر ازدواج موقت رو طبق دستور خدا عمل ميکردند و اون رو گناه کبيره!!!! نميدونستن الان اوضاع ايران اين نبود
حرف شما درسته اما الان پسرای مجرد میرن صیغه میکنن و در مقابل موقع ازدواج حتی به کسی که قراره زنش شه نمیگن.وقتی یه پسر شرایط ازدواج نداره بهش میگن برو صیغه کن در این صورت تکلیف یه دختر مجرد چیه؟من یکی رو میشناسم که میتونه ازدواج کنه اما میگه وقتی میتونم صیغه کنم چرا ازدواج؟میدونی چقد تنوع طلبی رو بالا میبره و آمار ازدواج رو پایین؟و در مقابل همون پسر موقع ازدواج یه دختر بکر میخواد
دیگر هیچ مزه ای دلچسب نخواهد بود...
من تمام حس چشاییم را...
روی لبانت...
جا گذاشته ام
     
  
مرد

 
alisalami: من نمی دونم چرا خانومها اینقدر مخالفند در صورتی که اگه خوب دقت کنیم میبینیم که برای خانومها هم خیلی خوبه میشه مدتش را زیاد کرد در این صورت میبینید که بهتر از این است که برای سکس هر دفعه دنبال یکی باشند
victoryrg: خوبه ما كه در به در دنبالشیم گیرمونم نمیاد
miladooooo: فاحشگی شرعی
amoo777: ازدواج موقت یعنی آزادی در رابطه با سكس، طبیعیه كه وقتی سكس كاملا ممنوع باشه (به استثنای زن و شوهر) جامعه فاسد میشه، مردم عقده ای میشن و... مثل ایران و عربستان.
amoo777: شما که اینقدر با ازدواج موقت مخالفید و بهش میگید فحشا قانونی واسه چی اومدید انجمن سکسی؟ اگه بدنتون نیاز به سکس داره پس بد بودن ازدواج موقت معنا نداره و اگه نیاز نداره تو انجمن سکسی چیکار میکنید؟
solmaz_solmaz: هم خوبه هم بده
rad1351: برای آقایون مجرد خوبه ولی متاهل نه
hamed_hot: من آدم محتاط و محكم كاريم..يك مثال بزنم
فرض كنيد يك نفر داره تو راهرو هتل ميره يك كليد جلوش افتاده يكي هست كه اونو برنميداره اما يكي ديگه اونو برميداره كه شايد جايي به كارش بياد..
حالا اگه اون كليد به كار طرف اومد كه چه بهتر اگه نيومد چيزي از دست نداده!!!
من هم در مورد خوندن صيغه اين طرز فكرو دارم.اگه با يك دختر باشم خوندنش ضرري نداره! حالا شما اسمشو بزاريد كلاه شرعي من دوست دارم كلاه شرعي سرم بزارم..حداقل فردا اگه كسي پرسيد ميگم تو شرع اينطوري بوده..پس بهتره روشنفكري رو بزاري كنار تو اين موارد از نظر من خوندنش ضرري نداره هيچ خيلي هم بهتره.اگه فردا تو گرفتنت اگه به قاضي بگي صيغه خونديم حداقلش شلاق نميخوري و ...
تازشم خودتون ميخونيد و۱ دقيقه هم وقت نميبره لازم هم نيست مهريه پولي تعيين كنيد..بهرحال عقل من اينطوري فكر ميكنه و ميپسنده.خودتون ميتونيد قضاوت كنيد.

hamed1240: کسی هست بابنده حقیرازدواج موقت کنه ممنون میشم
Tina_JOoON: زنی که حاضره هر چند وقت یکبار عروسک دست این و اون بشه و هوس بازی های خودشو پشت کلمه ای به اسم صیغه پنهون کنه با یک فاحشه هیچ فرقی نمیکنه
فقط مدلشو کمی تغییر دادن تا خودشونو قانع کنن که ما گناه نمیکنیم
rojhin22: اگه به خدا معتقديم پس حتما به اين ايمان داشته باشيم که خدا عشقي صيغه رو قرار نداده.شما فکرکنيد که زني شوهرش مرده و يا بالعکس شرايط ازدواج مجدد رو هم نداره نياز جنسي هم داره اين زن بايد بره بميره؟يا بره فاحشه بشه؟اساس اسلام براي صيغه رفع نياز جنسي درشرايطي هست که ازدواج دائم ميسر نيست.متاسفانه فکر عوام پسندانه مملکت ما حلال خدا رو حروم جلوه ميده.مطمئن باشيد که اگر ازدواج موقت رو طبق دستور خدا حلال ميدونستن و ماهيت دقيقشو ميدونستن الان ديگه جووناي ما مجبور نبودن با ديدن يه دختر يا پسر توي خيابون برن خودارضايي کنن.يه کم عاقلانه فکر کنيد اگر ازدواج موقت رو طبق دستور خدا عمل ميکردند و اون رو گناه کبيره!!!! نميدونستن الان اوضاع ايران اين نبود
keeer: من عاشق سکسم ولی خجالتی هستم جرات این که ازکسی ببرسم را ندارم
manxxx: من ازدواج موقت رو قبول دارم ولی خودم نمیدونم از چه طریقی باید ازدواج موقت کنم ؟ چون خجالتی هستم با هیچ دختر و زنی رابطه ای ندارم !! دوستان میدونن از چه راهی میشه ؟؟
من تازه این تاپیک رو دیدم

نمیدونم درباره سایت صیغه هم چیزی شنیدید یا نه . . .
البته ظاهرا فقط تو تهران فعالیت داره . . .
چند وقت پیش هم مشابه این کار در قم و ابتدا برای طلاب و افاضل اونجا انجام شده بود . . .
خبرش این بود . . .

سخنان مدیر يك سایت صیغه
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
مدیر سایت از نیت خیر خود برای کمک به جوانانی که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اینکه توهین‌هایی بسیاری به وی شده، همچنان در ادامه این مسیر مصر است. او از برنامه‌هایش برای فراگیری این مسئله طبق اصول و شرع در سایر استان‌ها سخن می‌گوید و مشکل اصلی خود را ناتوانی در پاسخگویی به همه مراجعه‌کنندگان عنوان می‌کند.
     
  
مرد

 
ادامه خبر :

صبح دیروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر وبلاگی معرفی شد با عنوان «مرکز رسمی ازدواج موقت تهران» و سریع در صفحات تعداد زیادی از کاربران این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شد و نظرهای مختلفی در رابطه با آن مطرح شد. زمانی که وارد این وبلاگ می‌شوید عنوانی با مضمون «این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است» خودنمایی می‌کند و در معرفی آن ‌آمده است که «مرکز رسمی ازدواج موقت جامعه مجازی پیوند (زوج‌یابی) تهران» و به کاربران اطمینان داده می‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصی تلقی شده و اطلاعات مربوط به آن در اختیار هیچ ارگان یا سازمان دولتی قرار نمی‌گیرد و در هیچ کجا (بجز این مرکز) ثبت نمی‌شود و برای مخاطبین مشکل‌ساز نخواهد بود.»

در مورد زنانی که در این سایت معرفی شده‌اند هم آمده است: «خدمات این مجموعه در زمینه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌های مطلقه و بیوه می‌شود.»

- مدیر سایت از نیت خیر خود برای کمک به جوانانی که مشکل ازدواج دارند سخن گفت و ادعا کرد با وجود اینکه توهین‌هایی بسیاری به وی شده، همچنان در ادامه این مسیر مصر است. او از برنامه‌هایش برای فراگیری این مسئله طبق اصول و شرع در سایر استان‌ها سخن می‌گوید و مشکل اصلی خود را ناتوانی در پاسخگویی به همه مراجعه‌کنندگان عنوان می‌کند. او از فعالیت این مرکز زیر نظر یکی از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق و مشورت با فردی روحانی و یک حقوقدان صحبت کرد.

- او در پاسخ به این پرسش که آیا این خانم‌ها «عده» نگه می‌دارند گفت: «در این مرکز بیشتر از زنان یائسه استفاده می‌شود و اگر خانمی هم یائسه نباشد، ‌شرط عدم دخول گذاشته می‌شود تا عده به آن تعلق نگیرد.»

- زمانی که از او در مورد قیمت‌های مندرج در سایت سوال پرسیده می‌شود،‌ با تاکید خاصی از آن به عنوان مهریه یاد کرده و ادامه می‌دهد: «مرکز ما به خاطر معرفی و ارتباط مراجعه‌کننده با خانم 40 هزار تومان دریافت می‌کند که خودمان هم قبول داریم رقم بالایی است و سعی در کاهش آن داریم. اما خانم‌هایی که با ما همکاری می‌کنند مهریه‌های مختلفی را با توجه به ویژگی‌های که برخوردار هستند مد نظر دارند که از 40 هزار تومان شروع می‌شود تا ساعتی 100 هزار تومان.»

- مدیر این سایت،‌ این اقدام را به خاطر اینکه طبق اصول و شرع اسلام است در راستای بحث خانه عفاف می‌داند و در خصوص تعداد مراجعان می‌گوید: «استقبال از این کار بالا بوده و تماس‌هایی که با مرکز گرفته می‌شود بسیار زیاد است. گاهی اوقات ما را کلافه می‌کنند، اما می‌توان گفت در روز برای 20 مراجعه‌کننده قرار ملاقات صورت می‌گیرد. اکثر ملاقات‌کنندگان در رنج سنی 23 تا 28 سال هستند و اغلب تهرانی یا دانشجو در تهران هستند،‌ هرچند که میهمان از شهرستان هم داریم.»

- او از همکاری چهار خانمی که هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ سلامت تاییدشده هستند سخن گفت و در رابطه با چگونگی آشنایی با آن‌ها توضیح می‌دهد: «این خانم‌ها توسط دفاتر ازدواج و طلاق به ما معرفی می‌شوند. به خاطر تعداد اندکشان ما با مشکلاتی مواجه شده‌ایم و از دفاتر خواسته‌ایم اگر موردی سراغ دارند به ما معرفی کنند و در سایت‌ خودمان اعلام کرده‌ایم که اگر زنی مطلقه است و شرایط آن را دارد برای رضای خدا و رفع مشکل جوانان با ما همکاری کند. به خاطر همین تعداد کم خانم‌ها و تقاضاهای بسیار، یکی از خانم‌ها تا مدت‌ها وقت ندارد و برای خانم‌های دیگر نیز باید چند روز دیگر وقت داد.»

- «این خانم‌ها مشکلات مالی و نیاز جنسی دارند، اما بیشتر به خاطر مسائل مالی با ما همکاری می‌کنند هرچند که برخی از آن‌ها با وجود اینکه کارمند بوده و در سن یائسگی هستند به خاطر اعتقادات و کمک به جوانان با ما همکاری کرده و بعضا قرار ملاقات در منازل خودشان است. آن‌ها فرزندان بزرگسال دارند که بی‌خبر از این موضع هستند.»

- «ما کار خلاف شرع و قانون انجام نمی‌دهیم و نیتمان خیر است و معتقدیم که خدا هم در این راه ما را کمک خواهد کرد. اما متاسفانه این‌گونه مسائل در جامعه ما فرهنگ‌سازی نشده و برخوردهای بدی با موضوع می‌شود. مردم بین این کار و کار حرام زنا تفاوتی قائل نمی‌شوند و ما را به برخی مسائل متهم می‌کنند. از این توهین‌های بسیاری که به ما می‌شود بیزارم و نگرانی در مورد فیلتر کردن سایت یا برخورد قضایی ندارم چرا که طبق دین و شرع عمل می‌کنم،‌ ضمن اینکه از مشاوره‌های حقوقی هم بهره‌مند هستیم.»

- «اکثرا خانم‌ها فقط یک‌بار صیغه این مردان می‌شوند به همین دلیل بیش از 60 الی 70 درصد از مردان مراجعه‌کننده با خانم‌های دیگر مرکز نیز قرار ملاقات گذاشته و صیغه یکدیگر می‌شوند.»

- «این کار از نظر مردم و مسئولان مخالفان بسیاری دارد و اگر هم می‌خواستیم در سطح شهر تراکت پخش کنیم قطعا با عرف جامعه تناقض پیدا می‌کرد و مشکلاتی بوجود می‌آورد. اما استفاده از اینترنت به خاطر فراگیری آن بسیار راحت‌تر است. به طور مثال در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم 180 نفر آنلاین در این سایت هستند.»

- «کار من برای رضای خداست و مطمئن هستم که ما را کمک می‌کند. در این مسیر نه تنها پشیمان نیستم بلکه عزمم نیز جدی‌تر شده است.»

سایت ازدواج موقت تهران
آدرس جدید سایت
     
  ویرایش شده توسط: christopher   
مرد

 
من در موردش چیز بیشتری نمی دونم . .
به کارم هم نمیاد . . .

صرفا جهت اطلاع از احوالات نظام اوه اوه خیلی شدید مقدس اسلامی بود.
     
  
زن

 
من ك اينكار رو صحيح نميدونم
چون ممكنه دو طرف ب هم وابسته بشن و امكان ازدواج هم براشون وجود نداشته باشه
     
  
مرد

 
تاکید قرائتی بر راه اندازی ازدواج موقت در دانشگاه ها

تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۱

رييس ستاد اقامه نماز كشور خطاب به روساي دانشگاه‌ها با تاكيد بر اينكه بايد اقدامي براي ازدواج دانشجويان صورت گيرد، گفت: مسئله ازدواج موقت بايد راه بيافتد و گرنه حرام انجام مي‌شود




رييس ستاد اقامه نماز كشور امروز در نشست روساي دانشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري خطاب به روساي دانشگاه‌ها با تاكيد بر اينكه بايد اقدامي براي ازدواج دانشجويان صورت گيرد، گفت: مسئله ازدواج موقت بايد راه بيافتد و گرنه حرام انجام مي‌شود.

رييس ستاد اقامه نماز كشور با بيان اينكه وضع نماز در دانشگاه‌ها و مدارس خوب نيست، گفت: هر دانشجو بايد يك كتاب اسرار نماز را بخواند .

وي در ادامه با اشاره به دانشجوياني كه فرزندان روحانيون هستند، گفت: نمي‌گويم همه فرزندان روحاني ما خوب هستند، اما مي‌توان از بخشي از ظرفيت اين دسته از دانشجويان استفاده كرد.

رييس ستاد اقامه نماز كشور ادامه داد: همچنين اگر به برخي از اساتيد دانشگاه‌ها بها دهيم، مي‌توانند بسياري از كارها را جلو ببرند.

قرائتي با اشاره به بحث جداسازي دانشجويان دختر و پسر، گفت: دختر و پسرها را جدا كنيم، مگر در موارد ضرورت. در اين زمينه كاري جز صبر نداريم. از نظر علمي و عقلي نيز اين موضوع مطرح است كه آرايش و مباحثي اين چنيني حواس دانشجو را پرت مي‌كند.
     
  
مرد

 
خیلی خوبه
واسه مردای جوان که شرایط ازدواج ندارن و زنان بیوه
WHY so SERIOUS
     
  
مرد

 
اتفاقا من در این زمینه با یکی از دوستان خیلی بحث کردم و در آخر به این نتیجه رسیدم که اگه یه روز خواستم یه همچین کاری بکنم،خودمو پیش خودم سبک کردم،همون زنا بکنم سنگینتره
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
من که موافق نیستم غلطه به نظر من ازدواج بهتره
خطت رو که خاموش کردی من ماندم و دوستت دارمهایی که دیولر نشد
     
  
صفحه  صفحه 3 از 20:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  17  18  19  20  پسین » 
خانه و خانواده

ازدواج موقت: صحیح یا غلط؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA