انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

نمایشگرها


مرد

 
رکورد بالاترین زرلوشن دنیا باز هم شکسته شد



همین دو هفته پیش بود که ابردیوار ناسا را به عنوان سیستمی با بالاترین رزلوشن جهان معرفی کردیم. ولی در دنیای تکنولوژی رکوردها همیشه عمر کوتاهی دارند.

با Hiperspace آشنا شوید. این سیستم که برای کارهای تحقیقاتی علمی مختلف استفاده میشود دارای رزلوشن 287 میلیون پیکسل است که از این نظر 10 درصد نسبت به ابردیوار ناسا بالاتر است.

برای سایت Hiperspace از 70 عدد نمایشگر 30 اینچی مارک دل استفاده شده است که در چهارده ستون قرار گرفته اند. در هر ستون پنج نمایشگر وجود دارد. رزلوشن هم کدام از این مانیتور ها روی 2560 در 1600 پیکسل تنظیم شده که در مجموع مساوی 35640 در 8000 پیکسل میشود!

البته این سیستم فقط از نظر رزلوشن بر ابردیوار ناسا برتری دارد اما از نظر قابلیت پردازش به پای آن نمیرسد برای کارکرد این نمایشگر از 18 کامپیوتر دل مدل XPS 710/720 استفاده شده است. که در مجموع حدود 100 هسته پردازشگر دارد.

چقدر اعداد و ارقام گفتیم. خلاصه خبر این است که این بالاترین رزلوشنی است که تا به حال به وجود آمده. همین!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نخستین تصاویر از گوی لمسی مایکروسافت



گوی بلورین غیب گو در کارتون ها را به خاطر دارید؟ چیزی که جادوگر قصه با استفاده از آن آینده را پیش بینی میکرد؟ امروز چیزی شبیه آن را خواهید دید.

تیم تحقیقات مایکروسافت با همکاری Global Imagination امروز یک کره را معرفی کردند که رابط کاربری جدیدی محسوب میشود.

این گوی با استفاده ار امواج مادون قرمز دست، انگشتان و اجسام را حس میکند. و میتوان بر روی آن کارهای مختلفی را انجام داد. در ویدیویی که از پیش نمایش اولیه این گوی لمسی ارایه شده، خواهید دید که یک نفر با عکس هایی که بر روی کره پخش هستند کار میکند و با حرکت دست آنها را جابجا میکند. در ویدیو دیده میشود که گوی مایکروسافت به امکان Multi touch هم مجهز است و میتوان خیلی راحت عکس ها را کوچک و بزرگ کرد.

فرد ارایه کننده توضیح میدهد که این گوی ساخته شده تا در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مانند لابی کنفرانس ها قرار بگیرد تا افراد زیادی هم زمان بتوانند به اطلاعات مختلفی دسترسی داشته باشند. گوی به صورت 360 درجه کامل کار میکند.

بخش بعدی که نشان داده میشود تبدیل گوی لمسی مایکروسافت به کره زمین است. گوی در دستان فرد نمایش دهنده به کره زمین تبدیل میشود و وی خیلی زیبا زمین را در دستان خود می چرخاند.

فیلم دیکتاتور بزرگ چارلی چاپلین را دیده اید؟ من با دیدن این ویدیو یاد صحنه ای از این فیلم افتادم که چارلی چاپلین با کره زمین بادکنکی اتاقش بازی میکرد. احساس خوبی داشت.

در بخش بعدی گوی را در حال نشان دادن تصاویر ویدیویی 360 درجه ای میبینم درست مانند گوی های غیب گویی که میتوانستید آینده را در آن ببینید.

در پایان یک بازی پینگ پونگ عجیب و غریب روی گوی نشان داده میشود. چیزی که شاید آینده بازی های کامپیوتری محسوب شود.

این گوی در واقع فرزند صفحه لمسی مایکروسافت به نام Surface است که سال گذشته معرفی شد. مایکروسافت اعلام کرده که این گوی هنوز در مرحله طرح آزمایشی است و برنامه ای برای تولید تجاری آن در دست نیست. اما من فکر میکنم که از روی این گوی هم مانند گوی بلورین جادوگر ها! میتوان خیلی از پیشرفت های آینده را دید.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی باریکترین LCD جهان را با ضخامت 9.9 میلیمتر ساخت



نوامبر 2006 بود که شرکت سونی خبر داد که به تکنولوژی ساخت باریکترین تلویزیونLCD دست پیدا کرده است. و امروز در آگوست 2008 خبر ساخت باریکترین تلویزیونLCD HDTV با مدل KDL-40ZX1 را اعلام کرد.

این نمایشگر با ضخامت 9.9 میلیمتر در سایز 40 اینچ با نسبت کنتراست تصویر 3000:1 ساخته شده است. پردازش تصاویر در این محصول به کمک یک عدد چیپ ست 120 هرتزی و BRAVIA Engine 2 صورت می گیرد. پورت های خروجیHDMI و USB نیز برای ایجاد ارتباط با سایر ادوات جانبی نیز در نظر گرفته شده است. به گفته این شرکت همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این محصول باریکترین نمایشگر LCD موجود در دنیاست که در ساخت آن ازآخرین تکنولوژی کریستال مایع بهره گرفته شده. قرار است با قیمت 4,474$ فروش خود از ژاپن آغاز کند. به نظر من که قیمت کمی بالاست!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تلویزیون سونی با بالاترین کنتراست دنیا: 1000000:1 دو ماه دیگر عرضه میشود



چهار ماه قبل در گفته بودیم که سونی در آینده تلویزیون هایی با کنتراست 1000000:1 خواهد ساخت.

اکنون این آینده فرا رسیده است. امروز شرکت سونی مدل های جدید تلویزیون های HD خود را معرفی کرد. مدل های جدید با کیفیت ترین تلویزیون های BRAVIA سونی محسوب میشوند و البته میتوان این مدل ها را با کیفیت ترین تلویزیون هایی نامید که تاکنون به بازار عرضه شده اند.

سری XR1 سونی دارای کنتراست داینامیک 1000000:1 و کنتراست استاتیک 3000:1 هستند. همان چیزی که مرز جدیدی در کنتراست های بالا محسوب می شد.
از دو ماه دیگر میتوانید واقعا یک تلویزیون 1000000 به 1 داشته باشید.


از واژه کنتراست ( Contrast ) در نمایشگر ها برای بیان تقابل بین رنگ های مختلف و شدت نور استفاده میشود. هر چه این تقابل بیشتر باشد، دقت و کیفیت تصاویر بالاتر خواهد بود.

برای اینکه بتوانید یک مقایسه داشته باشید بهتر است بدانید که کنتراست تلویزیون های LCD موجود در بازار در بهترین حالت ها در حدود 10000:1 و یا در موارد با کیفیت خوب حدود 30000:1 است. این عدد را مقایسه کنید با کنتراست تلویزیون جدید سونی که یک میلیون به یک است.

سرعت این HDTV معادل 120 هرتز است و با موتور 10 بیتی جدید BRAVIA2 کار میکند.


مدل 55 اینچی این تلویزیون با قیمتی حدود 6500 دلار از ماه اکتبر در ژاپن فروخته خواهد شد. و سپس در بقیه نقاط عرضه خواهد شد.

مدل 46 اینچی با قیمتی حدود 5500 دلار عرضه خواهد شد.

قیمت ها در نگاه اول کمی بالا به نظر میرسند اما کسی که بخواهد نخستین تلویزیون با چنین کنتراستی را بخرد مجبور است این پول را پرداخت کند. ضمن اینکه حتما نیاز نیست که یکی از اینها را بخرید. کافی است منتظر تاثیر ورود این تلویزیون های جدید به بازار، بر قیمت تلویزیون های دیگر باشید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پاناسونیک و نمایشگر 150 اینچی



فستیوال شرکت های سازنده نمایشگر ها با ساخت باریکترین LCD موجود در جهان که 9.9 میلیمتر ضخامت داشت شروع شد. پاناسونیک هم خودش را از این رقابت ماراتون عقب ندیده و خبر تصمیمش از ساخت نمایشگر LCD 150 اینچی را به گوشمان رساند. این نمایشگر قرار است در ابعاد 4,096*2,106 پیکسل بزرگترین پنجره گرافیکی پاناسونیک محسوب شود. ابعاد آن شاید با عدد کمی غیر قابل تصور باشد . اما کافیست به تصویر بالا مشاهده کنید تا بتوانید تجسمی از آن داشته باشید.

خبر مسرت بخشی بود. اما به نظر شما این قبیل نمایشگر ها در کدام خانه و یا در کدام لابی هتل می تواند جای بگیرد؟! نمایش چه بر نامه و یا چه فیلمی می تواند کیفیت و وضوح تصاویر این محصول را اثبات کند؟! از همه مهمتر , کدام نیروگاه می تواند برق مورد نیاز این محصول را تنها به مدت زمان نمایش یک کارتون تامین کند!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
توشیبا ادیتور های عکس خود را برای فایل های ذخیره شده بر روی حافظه های SD معرفی کرد



همیشه نمایشگر های لمسی در اغلب محصولات طرفداران بیشتری دارند. امروز هم توشیبا محصول جدید خود را با عنوانSD multi tool که نوعی ادیتور عکس است به بازار معرفی کرد.

صفحه نمایشگر و کیبورد این محصول از نوع تمام لمسی ست و همین مسئله ویژگی مهم این محصول تلقی می شود. نمایشگر آن به کمک اهرمی غلتکی می تواند به صورت کشابی باز شده و برای تسهیل تسلط کاربر کمی مورب قرار گیرد . در واقع این مدل برای استفاده از کارت های حافظه جانبی از نوع SD در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایشگر LCD آن 3.5 اینچ در ابعاد 480*960 پیکسل است. از طرفی قادر است به صورت wireless به اینترنت متصل شود. می توانید همانند یک مینی کامپیوتر در محیط نرم افزاری آن جستجو کرده , ایمیل بزنید و به کمک microSD slot به ویرایش عکس ها و یا فایل های ویدئویی خود که بر روی حافظه SD ذخیره کرده اید بپردازید.

در کنار این محصول سری دیگری با ویژگی های نرم افزاری مشابه با عنوان SD photo Editor نیز با نمایشگر 5 اینچی از نوع WVGA معرفی شد. توشیبا اعلام کرد که از اوایل سال 2009 محصولات خود را با قیمتی در حدود 300$ به بازار عرضه خواهد کرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
آخرین تلویزیون براویای سونی - طراحی شده برای حمام



سونی یک تلویزیون جدید را به خط تولید براویا اضافه کرد. آخرین ورژن اضافه شده یک LCD شصت اینچ نیست! بلکه یک تلویزیون قابل حمل 4 اینچ ضدآب است که برای استفاده در حمام طراحی شده است. تلویزیون براویای XDV-W600 بطور کامل ضد آب است و تا عمق یک متری تقریبا به مدت 30 دقیقه بدون آسیب باقی می ماند و به کار ادامه می دهد. البته نگران برق گرفتگی هم نباشید! این گجت قابل حمل با باطری داخلی قابل شارژ می تواند تا 23 ساعت به پخش برنامه ادامه دهد. و مهمتر اینکه با حافظه داخلی 2 گیگابایتی آن می توانید برنامه های مورد علاقه تان را ضبط کنید. همچنین گیرنده اف ام آن هم بسیار جالب و کاربردی به نظر می رسد.

ولی برای همه افرادی که خواهان استفاده از این تلویزیون هستند بسیار متاسفم، زیرا این دستگاه بدلیل اینکه فقط توانایی دریافت برنامه های شبکه رادیو تلویزیونی 1seg را دارد، در خارج از ژاپن قابل استفاده نیست.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رکورد جدید Casio در ساخت نمایشگر های LCD



رقابت در ساخت نمایشگر های LCD پیکسل به پیکسل است. سایز , رزولوشن و دیگر فاکتور ها در یک پردازش زیبای رنگ از یک تصویر همیشه با یک نگاه به اثبات می رسد. رکورد آخرین پیکسل شرکت Casio تا آنجا که ما خبر داریم 480*800 پیکسل بود. اما همین امروز صبح متوجه شدیم که رکود جدیدی را قرار است در محصولی که در راه دارد تجربه کند.



شرکت کاسیو در یک نمایشگر با سایز دو اینچ رزلوشن 540*960 را ارایه کرده است. این یعنی :546 پیکسل در هر اینچ.این محصول خبر از آخرین دستاورد های Casio در ساخت نمایشگر های LCD میدهد. این دستاورد با استفاده از فناوری به نام Hyper Amorphous Silicon TFT -HAST به دست آمده است و قادر است در هر پیکسل ترکیب 16.8 میلیون رنگ را نیز پشتیبانی کند. هنوز از زمان راه اندازی دقیق خط تولید این محصول و قیمت تمام شده آن خبری در دسترس نیست. اماCasio تصور رزولوشن و ملموس بودن رنگ ها را با تصویر بالا برایمان آسان کرد! واقعا زیبا و طبیعیست!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نمایشگر LCD TV هیتاچی با ضخامت 15 میلیمتر از سال 2009 به بازار عرضه خواهد شد



همیشه که قرار نیست ورزشکاران رکورد بزنند. گاهی هم شرکتی مثل Hitachi رکورد می زند!

در نمایشگاه CEATEC Japan 2007 شاهد بودیم که Hitachi نمایشگر تلویزیون LCD خود را در ابعاد 32 اینچ با ضخامت 19 میلیمتر به بازار عرضه کرد. امروز هم که چیزی در حدود یک سال از آن روز می گذرد شاهد هستیم که این شرکت در تلاشی مضاعف رکورد خود را جابه جا کرده و کار جدید خود را اکنون در CEATEC Japan 2008 به بازار معرفی کرده است:

نمایشگر LCD TV در ابعاد 37 اینچ با ضخامت 15 میلیمتر.این نمایشگر از قالبیت FULL HD نیز بهره مند بوده و دارای رزولوشن 1080*1920 می باشد. هیتاچی قول داده است که نمونه های این محصول را در CES2009 روانه بازار کرده و بعد از آن بلافاصله اقدام به تولید انبوه این محصول کند.

همه چیز در حال آب رفتن است. شاید یک روز نمایشگری به ضخامت و لطافت یک دستمال کاغذی تولید شود. کسی چه می داند؟!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بزرگترین نمایشگر LED جهان در دوبی ساخته خواهد شد




مثل اینکه قرار است بزرگترین ها را در دوبی دور هم جمع کنند. بلند ترین آسمان خراش دنیا را که یادتان هست؟ حالا یک شرکت تصمیم گرفته که بزرگ ترین نمایشگر LED جهان را به ارتفاع یک ساختمان 33 طبقه در دوبی بسازد. این نمایشگر بر روی یک برج اداری - تجاری نصب خواهد شد که دارای 33 طبقه است و تبلیغات نمایش داده شده بر روی آن از فاصله 1.5 کیلومتری قابل مشاهده خواهد بود.

هنوز در مورد تاریخ ساخت و یا اتمام این پروژه خبری نیست. ولی گفتیم که از قبل خبر داده باشیم تا اگر خواستید سایت یا وبلاگ خود را تبلیغ کنید این بورد تبلیغاتی جای مناسبی به نظر می آید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 5 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
کامپیوتر

نمایشگرها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA