انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

امنیتی جاسوسی و سلاح ها


مرد

 
چتر با پنجه بوکس


توی فیلم ها اسلحه به شکل چتر زیاد دیده بودیم ولی اینکه چتری ساخته شود که دسته آن یک پنجه بوکس باشد از آن ایده های خشن درجه یک است. این چتر توسط پلیس جزو سلاح های کلاس 5 طبقه بندی شده است به این معنی که برای خرید و حمل آن باید مجوز داشت. که البته من هم فکر میکنم فکر درستی بوده است. چون با چنین چیزی خیلی راحت میشود چند عدد فک را پایین آورد! ( این قسمت را با لحن خشن بخوانید )
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اینتل به مبارزه سرقت لپ تاپ ها میرود


شرکت اینتل فناوری جدیدی را ابداع کرده تا با سرقت لپ تاپ ها مبارزه کند. با این فناوری استفاده از لپ تاپ ها بدون اجازه ی صاحب آن غیر ممکن خواهد بود. این سیستم مستقل از رمز نگاری اطلاعات هارد دیسک لپ تاپ عمل میکند و بنابراین لپ تاپ حتی در صورت جایگزین کردن هارد دیسک آن نیز بدون مصرف خواهد بود. به صورتی که تمام قطعات آن در صورت داشتن اجازه ی دسترسی کار خواند کرد.

این شرکت اعلام کرده که در صورت سرقت لپ تاپ های دارای این فناوری آنها برای سارق چیزی جز یک تکه پلاستیک و فلز بی مصرف نخواهد بود و سارق قادر به استفاده از هیچ یک از قطعات لپ تاپ نخواهد بود. البته این شرکت اعلام کرده که این فناوری اطلاعات هارد دیسک را رمز نگاری نمیکند و بنابراین برای داشتن حداکثر امنیت لازم بایستی که از سیستم های رمز نگار اطلاعات نیز بر روی هارد دیسک استفاده کرد. این فناوری تا اواخر امسال بر روی لپ تاپ های شرکت های همکار اینتل مانند Lenovo - Fujitsu و Phoenix استفاده خواهد شد.

البته من پیشنهاد میکنم که اگر در آینده چنین لپ تاپی را خریدید حتما این متن را از نارنجی در سایز پوستر پرینت کنید و روی کیف لپ تاپ خود بچسبانید تا اگر جناب دزد محترم قصد داشت لپ تاپ شما سرقت کند اول بداند که کامپیوتر شما مجهز به چنین سیستمی است و منصرف شود! چرا که اگر لپ تاپ شما را سرقت کند و بعد بفهمد که قابل استفاده نیست برای خنک شدن دل خودش هم که شده حتما لپ تاپ شما را با تبر از وسط نصف خواهد کرد!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
میکروفون ضبط مکالمات تلفنی




تا به حال برایتان اتفاق افتاده که بخواهید یک مکالمه تلفنی مهم را ضبط کنید؟ بعضی از گوشی های تلفن همراه دارای نرم افزاری هستند که از طریق آن میتوان صدای مکالمات را ضبط کرد. اما برای حل مشکل بقیه ی تلفن ها شرکت Olympus یک میکروفون کوچک به نام TP-7 طراحی کرده تا با آن بتوانید همه ی مکالمات تلفنی را فارغ از نوع تلفن ضبط کنید. برای این کار کافی است که میکروفون را در گوش خود قرار دهید و فیش آن را به یک دستگاه ضبط کننده متصل کنید. این میکروفون هم صدای شما و هم صدای تلفن کننده را ضبط خواهد کرد.

این گجت کوچولو با قیمت 18 دلار فروخته میشود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ماژول امنیتی با قابلیت الگو برداری از رگ های انسان



LG-Hitachi خبر دادند ماژولی بایو متریک ساخته اند که به سرویس تشخیص الگوی عروق خونی انگشت انسان مجهز است. جالب است که بدانید علاوه بر اثر انگشت هر فرد , ترکیب رگهای انسان و بافت عضلانی زیر پوست نیز از مشخصات منحصر به فرد به شمار می آید. همین مطلب بود که باعث شد عده ای به فکر ساخت ماژولی برای تشخیص هویت افراد بیفتند که کمی متفاوت تر عمل میکند. این ماژول قابل نصب بر روی قفل انواع ماشین ها و منازل می باشد. سیستم آن شبیه به قفل های حساس به اثر انگشت است. کافیست یک بار انگشت خود را بر روی پد مربوطه بگذارید تا الگویی از رگ های انگشت شما برداشته شده و در حافظه این ماژول ذخیره شود. با این طرح حتی اگر پوست انگشت شما دچار جراحت و یا خراشیدگی شود در عملکرد این ماژول اخلالی وارد نخواهد شد. هنوز از قیمت تمام شده این تکنولوژی خبری در دسترس نیست . LG خبر داد که فعلا در حال تست و آزمایش این طرح در مراکز با تدابیر امنیتی بالا در کره خواهیم بود
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
برچسب الکترونیکی برای سربازهای آمریکایی



تا به حال بازی جنگی کرده اید؟ مثلا «کانتر استریک» یا «هالو» در اکثر بازی های جنگی در یک گوشه صفحه یک نقشه وجود دارد که مکان شما و دیگر افراد تیم را نشان میدهد. با استفاده از آن میتوانید بفهمید که هم اکنون دیگر اعضای تیم در کجای صحنه جنگ هستند.

حالا یک برچسب الکترونیکی توسط «مرکز تحقیقات پیشرفته نظامی وزارت دفاع آمریکا» طراحی شده که همین کار را در میادین واقعی جنگی انجام میدهد. این برچسب که سه اینچ طول دارد به قسمتی از یونیفرم سرباز ها متصل میشود و میتواند با ماشین ها نظامی و ابزارهای دریافت کننده امواج این برچسب ارتباط برقرار کند. به گفته این مرکز، به دلیل اینکه این امواج باید مسیر کمتری را نسبت به سیستم GPS طی کنند عمر باطری بسیار طولانی تری خواهند داشت. با این حال این برچسب قادر است که از فاصله 150 کیلومتری با ماشین مرکزی ارتباط برقرار کند.

قابلیت مهم دیگر این وسیله امکان برقرار ارتباط با مرکز در شلوغ ترین مکان ها از نظر امواج و پارازیت ها است. نصب این وسیله بر روی یونیفرم سرباز ها سبب میشود که فرمانده درست مانند یک بازی در میدان جنگ بتوانند مکان سرباز ها را ببینید.

البته سیستمی مشابه این برچسب ها که با استفاده از GPS کار میکند سالها است که در برخی نیروهای ویژه استفاده میشود. اما این یکی طراحی شده تا بر روی سربازها نصب شود.

چیزی که من را به فکر انداخته این است که طی سال های آینده چقدر بازار هک کردن ابزار های بیسیم داغ خواهد بود. همه چیز در حال بیسیم شدن است. اگر امواج بیسیم کامپیوتر خانه همسایه را هک کنید ممکن است که به برخی اطلاعات وی دسترسی پیدا کنید. در جنگ هم اگر بتوانید امواج بیسیم دشمن را هک کنید، مکان سرباز ها را پیدا خواهید کرد...
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کاردی که بدن قربانی خود را منفجر میکند



این گجت وحشتناک واقعا موجب شرمساری نوع بشر است. کارد WASP یک کارد شکاری معمولی نیست. این کارد پس از ضربه زدن یک کپسول از گاز فشرده شده را به درون بدن حیوان قربانی تزریق میکند که این کار باعث یخ زدن و انفجار فوری اندام حیوان میشود. به گفته شرکت سازنده، حجم گاز تزریقی به قدری است که محل ضربه خورده فورا به اندازه یک توپ بسکتبال متورم و منفجر میشود. البته توجیه ساخت چنین کاردی این بوده که برای کشتن کوسه ها و خرس های وحشی در مواقع خطر ساخته شده. و این مکانیسم به این دلیل در آن طراحی شده که خیلی سریع حیوان حمله کننده را از پای در بیاورد. اما به هر حال این کارد خیلی آزادانه فروخته میشود. به همین دلیل اعتراضاتی هم در انگلستان به فروش این کارد شده است. من هم فکر میکنم وجود چنین چیزی اصلا جالب نیست. تصورش را بکنید که یک قاتل سریالی چنین کاردی داشته باشد! ضمنا به نظر من استفاده از چنین چیزی حتی در مقابل حیوانات نیز اصلا قابل توجیه نیست.

در ویدیوی کوتاه 47 ثانیه ای که در بخش ادامه مطلب قرار گرفته میتوانید ببینید که یک نفر چگونه دو عدد هندوانه را با این کارد مورد حمله قرار میدهد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ساعت مچی با یک دوربین واقعا مخفی برای جاسوسی



ساعت های دوربین دار هم اکنون به راحتی در بازار یافت میشوند. اما این یکی چیز دیگری است. ساعتی که در عکس میبینید مجهز به یک دوربین مخفی جهت فیلم برداری مخفیانه است.

به نظر میرسد که شرکت Brando در ساختن این ساعت جاسوسی موفق عمل کرده است. چرا که شما در این عکس نمیتوانید دوربین را ببینید.

برای اینکه کمی متعجب شوید باید بگویم که دریچه ورودی دوربین در عکس بالا دیده میشود اما خیلی سخت میتوان آن را پیدا کرد.

کمی دقت کنید. دوربین را میبینید؟ هنوز نه؟ اشکالی ندارد. خود من هم نتوانستم دوربین را پیدا کنم.


این ساعت با دو گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 236 دلار فروخته میشود.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
دستمال ضد گلوله برای حفاظت از قلب



شاید به جرات بتوان گفت که بعد از نعمت سلامتی , امنیت جانی بزرگترین نعمتی است که باید قدرش را بدانیم. نظرتان در مورد خودتان چیست؟ آدمی مهمی هستید یا نه؟ گاهی اوقات پوشیدن انواع جلیقه های ضد گلوله برای آدم های مهم چندان خوشایند و راحت نیست. البته با پوشیدن جلیقه هم نمی توانند مطمئن باشند که از ناحیه دیگری مورد هدف قرار نخواهند گرفت.

این یکی نوعی دستمال ضد گلوله است که می تواند به راحتی دولا شده و در جیب بغل کت جای گیرد. البته این دستمال برای کسانی در نظر گرفته شده که احتمال هدف قرار گرفته شدن قلب خود را میدهند. چون اگر در جیب گذاشته شود تنها می تواند قلب افراد را در برابر اصابت گلوله حفاظت کند. این دستمال با استفاده از استاندارد های نظامی در ساخت اقلام ضد گلوله ساخته شده و قرار است برای استفاده عموم مردم به بازار عرضه شود. به نظر من ممکن است برای آدم های خوش شانس در دوئل مفید واقع شود!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چگونه خون آشام ها را بکشیم



این بار با یک گجت عتیقه قرن نوزدهمی طرف هستید که در دسته سلاح ها جای می گیرد. چیزی که در تصویر می بینید یک کیت ضد موجودات خون آشام است. و در آن تمام لوازم مورد نیاز برای کشتن یک دراکولای خون آشام فراهم شده است.

وسایل داخل کیت شامل این موارد است: یک صلیب - یک کتاب مقدس - تپانچه با گلوله های نقره - روغن های مقدس - آب مقدس - آینه - شمع - سیر - چوب - میخ فلزی و البته خنجر.

این کیت عتیقه که ساخت قرن نوزدهم میلادی است در یک حراجی به قیمت 14850 دلار فروخته شده است.
البته من روش استفاده از اینها را بلد نیستم اما امیدوارم کسی که این را خریده است موقع کشتن خون آشام در استفاده از آنها اشتباه نکند!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
وضعیت قرمز: نبرد با زامبی ها



قبلا با یک مجموعه نسبتا کامل برای مبارزه با زامبی ها و دیگر موجودات اهریمنی آشنا شدید، البته تنها ایراد آن مجموعه این بود که کمی قدیمی (متعلق به قرن نوزدهم) بود و برای نژادهای تکامل یافته این موجودات قابل استفاده نبود! حال می توانید شاهد پیشرفته ترین مجموعه موجود برای مبارزه ای نفس گیر با زامبی ها و خون آشام ها باشید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 3 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
کامپیوتر

امنیتی جاسوسی و سلاح ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA