انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 4 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

امنیتی جاسوسی و سلاح ها


مرد

 
استفاده از دوربین های سرعت سنج پلیس برای انتقام گیری




به این می گویند استفاده شیطانی از تکنولوژی. دانش آموزان دبیرستان ریچارد مونتگومری از یک روش جالب برای "انتقام گیری از دشمنان شان" استفاده کرده اند. روش کار به شکل بوده که آنها از پلاک اتومبیل کسانی که خوششان نمی آمده عکس می گرفته اند. بعد عکس را با کیفیت خوب روی کاغذ گلاسه پرینت می کردند. احتمالا می توانید بقیه ماجرا را حدس بزنید. تصویر پلاک روی پلاک یک ماشین دیگر چسبانده می شده و دانش آموز عزیز با سرعت هرچه تمام از جلوی یکی از دوربین های سرعت سنج عبور می کرده است.


چند روز بعد قربانی بیچاره برگه جریمه 40 دلاری را درب منزل خودش دریافت می کرده است. گفته شده که دانش آموزان از این روش برای انتقام گیری از برخی دانش آموزان دیگر و تعدادی از معلمان استفاده کرده اند.
خلاصه اگر یک روز دیدید بدون علت برگه های جریمه دریافت می کنید به این فکر کنید که چه کسی در حال انتقام گیری از شما است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
جا جواهری مجهز به قفل USB و سنسور اثر انگشت



شاید شما هم مثل من از حفظ کردن و به خاطر آوردن پسوردهای گوناگون کلافه شده باشید و از طرفی به دنبال جای امنی برای نگه داری اقلام ارزشمندی نظیر جواهرات خود هم بگردید. داشتن یک گاوصندوق کوچک شخصی با یک قفل همان کابوس حفظ کردن پسوردها را برایتان تداعی میکند. اما من یک پیشنهاد به روز تر برایتان دارم.



آنچه که در تصویر مشاهده می کنید صندوق Biomerage Coffers نام دارد که می توانید به راحتی جواهر آلات و یا کلیدهای مهم و شخصی خود را در آن نگه داری کنید. سیستم امنیتی این صندوق بر دو اصل پایه ریزی شده است. خیالتان راحت باشد. کلمه رمزی در کار نیست. این صندوق به سنسور های حساس به اثر انگشت مجهز شده است. برای باز کردن و قفل کرد تنها کافیست اثر انگشت صاحب اصلی خود را شناسایی کند. در ضمن برای امنیت بیشتر یک عدد قفل USB نیز به کمک سنسور های اثر انگشت می آید تا امنیت اقلام ارزشمند شما را صد در صد تضمین کند. قیمت تمام شده این محصول 579$ اعلام شد.

به نظر من ارزش این را دارد که 579$ بدهیم تا از به خاطر سپردن حتی یک پسورد در زندگی خلاص شویم
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شوهر آزاری به وسیله میخ و سوزن



ما فکر می کردیم که این دانش آموزان آمریکایی خیلی آدم های خفنی هستند که از دوربین های سرعت سنج پلیس برای انتقام گیری استفاده می کنند. اما مثل اینکه دست بالای دست بسیار است. این مورد «شوهر آزاری» نه تنها بسیار عجیب تر است، بلکه در ایران و در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی اتفاق افتاده.

ماجرا از این قرار بوده که یک خانم محترم برای کشتن همسر گرامی خودشان از یک روش ابداعی بسیار جالب استفاده کرده اند. ایشان درون کپسول های دارویی را با میخ های ریز و سوزن های ته گرد پر می کرده و به شوهر بیچاره می خورانده است.


آقای «الف» دارای وضعیت اقتصادی خوبی بوده است که پس از مرگ همسر اول در سن 84 سالگی با یک خانم 40 ساله ازدواج می کند.

حدود یک ماه بعد از ازدواج عوارضی مانند ضعف جسمانی و اختلالات روحی و روانی در آقای «الف» به وجود آمده است. یکی از فرزندان این فرد متوجه می شود که همسر جدید کپسول هایی را بدون بسته بندی دارویی به وی می دهد. با مشکوک شدن و باز کردن کپسول ها، متوجه وجود میخ و سوزن ته گرد در این کپسول ها می شوند.


بعد از مراجعه به پزشک در رادیوگرافی که از شکم این فرد گرفته شده است 30 عدد سنجاق ته گرد و 48 عدد میخ در شکم این فرد مشاهده می شود. با درمان دارویی و رژیم غذایی پزشکان موفق به خارج کردن میخ ها و سوزن ها می شوند البته این فرد دو ماه بعد به علت سکته قلبی فوت می کند. متعاقب مرگ این فرد فرزندان وی ضمن شکایت خواستار بررسی علت فوت و بررسی هرگونه ارتباط احتمالی بین مرگ ایشان با اقدامات انجام شده توسط همسر وی می شوند. اما بعد از کالبد شکافی شواهدی که ارتباط میان این دو را ثابت کند به دست نیامد.


از دست بشر هر کاری بر میاید. این مطلب را در قسمت «گجت های امنیتی و سلاح ها» قرار می دهیم و فکر می کنم که بتوان اقدام این خانم را یکی از روش های جالب اقدام به قتل با گجت های ابداعی نامید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
خودکار جاسوس 99 دلاری



اشتباه نکنید. آنچه که در تصویر مشاهده می کنيد فقط يک خودکار ساده و معمولي نیست که بخواهید آن را سر جیب خود بگذارید و هر جا هم که فراموش کرديد جایش بگذاريد. این يک خودکار جاسوس است! گول ظاهر ساده اش را نخورید. هر چند خودکارهاي جاسوس ايده جدیدی نيست اما اين یک کمبو گجت چند کاره است که شرايط کاری آن به شرح زیر است:



با استفاده از یک باتري لیتیمی قابل شارژ این خودکار قادر است تا 60 دقیقه به ضبط فايلهاي صوتی و تصویری به صورت رنگي بپردازد.اطلاعات ضبط شده در حافظه فلش 2 گيگا بایتی اش ذخیره مي شود و به کمک یک پورت USB ساده به انواع کامپیوتر هاي رومیزی و لپ تاپها متصل شده و به تبادل اطلاعات خود مي پردازد. در اين خودکار از یک مبدل بسیار ظريفي به جهت تبدیل ويديو رکورد به یک وب کم نيز استفاده شده است . بنابراین با استفاده از پايه مخصوص اين خودکار مي توانید از آن به عنوان يک وب کم هم استفاده کنید. در کنار تمامي امکانات گجتی که ممکن است یک کاربر در اين عصر از ارتباطات به آن نياز داشته باشد دلتان را نمي شکند و برایتان همانند دیگر خودکارها نیز مي نویسد.



از طرفی هيچگاه نیاز نيست که نگران تمام شدن شارژ باتري های آن باشید. به همراه این خودکار یک عدد آداپتور که به کمک برق شهري نیز مي تواند مجموعه خودکار را شارژ کند به فروش میرسد.اين خودکار با قیمتهای 99$ و 109$ در دو حجم حافظه 2 و 4 گيگا بایتی به فروش ميرسد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
sinarv1: تاپيک فوق العاده کاربردى و زيبايى دارى
مرسی داداشی
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رزمناو سوئدی کلاس Visby، اولین کشتی عملیاتی رادار گریز دنیا




آینده اینجاست: این ناوشکن سلطنتی زیبا و تماشایی، که جدیدترین مدل رزمناوهای کلاس Visby ارتش سوئد و اولین کشتی رادارگریز دنیا است، توسط یک موتور جت آبی بی صدا که از کامپوزیت های غیر مغناطیسی ساخته شده است به حرکت در می آید.


بنا بر برخی از گزارش ها، این رزمناوها در دریای نامساعد در فاصله بیش از 13 کیلومتر و در دریای آرام در فاصله بیش از 22 کیلومتری به صورت الکترونیکی برای رادارها قابل دسترس نیستند. هدف از شروع تولید این گونه رزمناو ها در دهه 80 میلادی، حمله به زیردریایی های بیگانه در آبهای سوئد بود.


این رزمناو به لطف بهره گیری از موتور جت آبی ساخت شرکت کامیوا (یکی از شرکت های تابعه رولز رویس) می تواند با سرعتی بالغ بر 65 کیلومتر بر ساعت در آبهای ساحلی سوئد به گشت زنی بپردازد. ماموریت این رزمناو ها پاسداری از محدوده آبی سوئد بر علیه کشتی ها و زیردریایی های مهاجم است.


اگر زمانی قصد سفر دریایی با قایق بادبانی در سواحل سوئد به سرتان زد، تماشای این رزمناوهای زیبا را هم از دست ندهید. البته هنوز تا پایان سال و ورود این کشتی ها به خدمت نیروی دریایی ارتش سوئد زمان زیادی باقی مانده است.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
طرح IBM: از مقابل گلوله ها فرار کنید



يادتان هست «نیو» در فیلم ماتريکس چگونه در مقابل گلوله های شليک شده جاخالی ميداد؟ کم کم اين تخيل بشر در حال تبديل به واقعيت است. شرکت IBM طرحي را به ثبت رسانده که براساس آن وسيله اي خواهد ساخت که با آن مي توان از جلوي گلوله هايي که به طرفتان شليک شده، جاخالي دهید.


در اين طرح يک دستگاه مخصوص به طور دائم محیط اطراف بدن فرد استفاده کننده را اسکن مي کند. و بر اساس رديابي امواج الکترومغناطيسي که از یک جسم متحرک پرسرعت ساطع می شود آن را ردیابي می کند. دستگاه قادر خواهد بود که بر اساس اين اطلاعات تشخیص دهد که آيا این جسم يک خطر محسوب می شود یا خير. ضمنا دستگاه قادر خواهد بود که جهت حرکت جسم متحرک را نیز تشخيص دهد.
اگر خطر تاييد شود اين وسیله با جریان الکتريسيته، عضلات را در جهت مناسب تحريک می کند و باعث واکنش سريع خود به خودي فرد مي شود. البته تمام اينها باید در کسری از ثانیه انجام شود.


شاید چنين چيزي به اين زودی ها در دسترس نباشد. اما ايده بسیار جالبي است. ضمن اینکه براي حفاظت از افراد مهم در جاهايي که نمي تواند امنيت کافی ايجاد کرد بسيار مفيد خواهد بود. نظر شما چیست؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
آهنربای نئودایمیوم انگشت قطع می کند




چیزی که به آن نگاه می کنید باقیماندهای ناخن فردی است که انگشتش بین دو آهنربا از نوع نئودایمیوم گیر کرده و قطع شده است.


نوک انگشت اشاره دست راست آقای «دیرک» بر اثر یک حادثه بین این دو آهنربا گیر کرد. در پی آن، بند انتهایی انگشت این فرد به شدت آسیب دید و برای ترمیم ضایعه، وی به مدت یک ونیم ساعت تحت عمل جراحی بود.


هنگام بروز این حادثه این دو آهنربا پنجاه سانتیمتر با هم فاصله داشتند اما ناگهان تصمیم گرفتند که به طرف همدیگر پرواز کنند. متاسفانه انگشت آقای «دیرک» هم در مسیر پرواز آنها قرار داشت.


آهنرباهای Neodymium نوع کمیابی از آهنربا هستند که جزو پر قدرت ترین آهن رباهای جهان محسوب می شوند. قدرت ربایش این آهن ربا ها با معیاری تعیین می شود که بین N24 تا N55 قرار دارد. آهنرباهایی که آقای «دیرک» را دچار حادثه کرده جزو قدرت ربایش N45 محسوب می شده است. این آهنرباها بسیار خطرناک هستند و در واقع «دیرک» خوش شانس بوده که کل دستش را از دست نداده است.


برای آگاهی دیگران از خطرات این آهنربا، آقای دیرک تصاویر متعددی از انگشت خود تهیه کرده و در اینترنت قرار داده تا درس عبرتی باشد برای دیگران. من که به این آهنربا علاقمند شدم.


ماجرای آقای دیرک هشدار: تصاویر ممکن است برای بعضی افراد ناراحت کننده باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین مخفی در جعبه دستمال کاغذی





از این به بعد به جز خودکار و آینه و ساعت و کانال کولر و ترک دیوار باید حواستان به جعبه دستمال کاغذی هم باشد. چرا که ممکن است دوربین مخفی درون آن جاسازی شده باشد. این جعبه دستمال کاغذی به یک دوربین مخفی بسیار حرفه ای مجهز است که می تواند فیلم رنگی با کیفیت بالا بر روی کارت حافظه SD تا حداکثر 16 گیگابایت ضبط کند.


جالب اینجاست که این جعبه دستمال کاغذی فقط یک دوربین مخفی نیست بلکه دستگاه DVRضبط فیلم هم درون آن جاسازی شده. بنابراین کاملا مستقل است و نیاز به سیم کشی یا ارتباط بی سیم ندارد. می توان بعد از ضبط، کارت حافظه را خارج کرد و فیلم را روی کامپیوتر دید. این مکعب جاسوس با باطری شارژی شش ساعت فیلم برداری مداوم می کند و می توان آن را برای فیلم برداری در ساعات خاصی از شبانه روز تنظیم کرد. دوربین آن قادر است در محیط های با نور بسیار کم هم فیلم برداری کند. و یک کنترل از راه دور هم برای آن ارایه شده است. چیز دیگری هم لازم دارید؟


این جعبه دستمال کاغذی با قیمت 599 دلار فروخته می شود
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین مخفی در کليد خودرو




چه کسی فکرش را می کرد که روزی کليد خودرو هم جایی برای نصب دوربین مخفی جاسوسی شود؟


کمپانی Brando با زیرکی تمام یک عدد دوربین را در بدنه یک کليد استارت خودرو جاسازي کرده است. این کليد متفاوت دارای 2 گيگابایت حافظه داخلی است و می تواند با رزولوشن 480*640 و با سرعت 29 فريم در ثانيه فيلمبرداری کند.


علاوه بر فيلمبرداری می توانيد از حالت عکاسی اين دوربین استفاده کرده و عکسهایی با وضوع 960*1280 بگیرید. باتری لیتیمی این دوربین از طریق پورت USB شارژ میشود پس فراموش نکنید به اولین و نزدیکترین پورت USB که رسیدید، دوربين مخفی خود را شارژ کنید.


این محصول با قيمت 66$ در بازار گجت های مربوط به خودرو و البته شاید هم امنیتی عرضه میشود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 4 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
کامپیوتر

امنیتی جاسوسی و سلاح ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA