انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 9 از 12:  « پیشین  1  ...  8  9  10  11  12  پسین »

دنیای ربات ها


مرد

 
ربات تخته پاک کن



در کار گروهی بین دانشگاه شهر توکیو و موسسه تکنولوژی ایتالیا، يک ربات کوچک انسان نما ساخته شده که می تواند در کلاس درس نوشته های روی تخته وايت برد را پاک کند.


این ربات که Fujitsu's HOAP-2 نام دارد با قدی نسبتا کوتاه، دارای دو بازو، دو ساعد و دو پا است. این قطعات با داشتن مفاصلی به راحتی می توانند حرکت کنند.


تنها کافی است که یک تخته پاک کن به دست این ربات وصل شده و مقابل یک تخته وایت برد بیاستد. پس از مکان یابی کلمات و اشکال کشیده شده روی تخته، با حرکت دادن دست خود آنها را پاک می کند.


يک حسگر نیروی گشتاور(چرخشی) در مچ دست این ربات تعبیه شده است. کار این حسگر ثبت الگو های چرخش مچ ربات در حين حرکت دادن تخته پاک کن و عکس العمل نيروی های وارد شده است.


پاهای اين ربات نيز به کمک یک الگوريتم تعادلی خاص امکان ایستادن و حرکت دادن دست را برای پاک کردن تخته فراهم می کنند.این ربات در لابراتوار TCU ساخته شده و در حال آزمایش است.


شاید نمونه های پيشرفته تر اين ربات بتوانند روزی در تميز کردن شيشه ها و گردگیری خانه به انسان کمک کنند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نسل جدید صندلی های چرخ دار، هوشمند تر می شوند



مهندسین رباتيک دانشگاه Western Reserve نوعی ویلچیر هوشمند ساخته اند که می تواند معلولين حرکتی را با امنيت بیشتری جابه جا کند.


هدايت این ويلچير هوشمند نيز با يک دسته که در دستان فرد معلول جای می گیرد انجام می شود. همچنین قادر است فرامين صوتی از قبیل جلو، عقب، چپ و يا راست را نیز تشخيص داده و آنها را اجرا کند. با اين تفاوت که این فرامين با قدری آنالیز امنيتی اجرا خواهند شد.


برای مثال اگر فرد معلول تصميم بگیرد که به سمت جلو حرکت کند و در اين حرکت احتمال برخورد به موانع خطرناک و یا حتی سقوط از پله ها وجود داشته باشد اين فرمان از طرف ویلچیر هوشمند اجرا نخواهد شد.


در واقع این ويلچير هر فرمان را به کمک تجهيزاتی نظیر لنز ها و سنسور های ویژه به گونه ای پردازش می کند که در صورت اجرا هيچ گونه خطری برای کاربراش به دنبال نداشته باشد.


محققین در تلاش هستند که در نمونه های پیشرفته تر امکان اجرای پیام های صوتی منطبق با موقعيت جغرافیایی را برای اين نوع ويلچير های هوشمند نیز فراهم کنند. برای مثال بتواند مکان ماشين فروش خودکار را در خیابان محل سکونت شناسايی کرده و او را به مقابل آن برساند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بازوی رباتی که رفتارهای انسانی را برای حمله متقابل تقلید می کند



این آقا وقتی فهمید که سیستم بازوی رباتی مرکز فضایی آلمان چنان عکس العمل طبیعی نشان می دهد که کار با چکش را هم یاد گرفته، با یک چوب به سراغ ربات بیچاره رفت تا ببیند ربات ها برای شورش خونبار بر علیه انسانها چقدر آماده هستند. تمام کاری که شبیه سازی شد، این بود که نحوه عکس العمل و میزان دوام و پایداری این دستگاه مکانیکی ارزیابی شود.

اما این ربات حتی بعد از یک ضربه سریع و محکم هم، بدون مشکل کار عادی اش را انجام می دهد. این دست مکانیکی از ۵۲ موتور و تعدادی تاندون مصنوعی بسیار قوی تشکیل شده است. این مرکز به تازگی به یکی از این دست های آهنی شیوه استفاده از چکش را هم آموزش داده بود.

در انگجت می توانید ویدیوی حمله به دست رباتی با چوب بیس بال را ببینید. به گمانم بازوی آهنی را می توان اولین عضو شبکه کامپیوتری اسکای نت برای مقابله با انسان ها دانست
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ربات باغبان از درخت بالا می رود



یک تيم از محققين چینی دانشگاه هنگ کنگ رباتی خزنده طراحی کرده اند که می تواند از درخت بالا برود و در امور باغبانی و مراقبت از درخت ها کمک کند. این ربات که Treebot نام دارد اولین ربات خودکار است که می تواند مسيری را برای بالا رفتن از درخت تعیین کرده و به صورت مستقل آن را بپیماید.


در طراحی این ربات برای ايجاد یک ميدان ديد از فضای اطرافش به جای استفاده از لنز ها و دوربين ها بيشتر از سنسور های لمسی استفاده شده است. ربات برنامه درخت نوردی را با حرکت رو به سمت بالا و در جهات چپ و راست و در صورت نياز به سمت عقب اجرا می کند. این ربات قرار است در آینده برای هرس کردن شاخه های درخت ها کمک کند.


این ربات به گونه ای طراحی شده که می تواند از درخت های مختلف با قطر متفاوت تنه بالا برود به گونه ای که حتی از شاخه های بامبو نیز بالا می رود. فعلا اين ربات در کنفرانس رباتيک ICRA شانگهای چين معرفی شده و به نظر می رسد که مسیری نسبتا طولانی تا رسیدن به فاکتور های استاندارد تجاری جهت توليد انبوه در پیش دارد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رباتی که شکلات درست می کند



سر و کله ربات ها دیگر در همه جا پیدا شده است.با خبر شديم که این بار هم يک ربات به آشپزخانه رفته است تا شکلات درست کند!


آنچه که در تصوير مشاهده می کنید رباتی است که توسط محققین دانشگاه MIT طراحی شده و PR2 نام دارد.این ربات قادر است مواد اوليه تهیه يک نوع شکلات را در یک ساعت با هم مخلوط کرده و آنها را برای ادامه مراحل طبخ در اختيار شما قرار دهد.


به نظر می رسد که اين ربات فعلا تازه کار است و نمی توان گفت که در آشپزی و يا شیرینی پزی تبحر خاصی دارد. تيم توسعه دهنده این ربات می گويند با کار بر روی برنامه ريزی این ربات قصد دارند در آينده نمونه هايی ارائه دهند که برای مثال به آشپز خانه برود و غذایی را از منوی غذا انتخاب کرده و آن را برای نهار و یا شام بپزد.


البته به شرط آنکه که به سر و وضع این ربات هم بيشتر رسیدگی شود و با ظاهری آراسته تر - حداقل شبیه آشپز ها - به آشپزخانه برود.


جالب است.تصور کنید در آینده ای نه چندان دور مسابقه آشپزی بين ربات های کشور های مختلف برگزار می شود و طراحان دست پخت ربات های خود را به عرصه رقابت خواهند کشید. از سویی ديگر می بينيم که از کینکت هم در ساخت این ربات بهره گرفته شده است. شاید در آینده ربات های کينکتی دیگری هم دیدیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بودجه ۷۰ میلیون دلاری آمریکا برای توسعه رباتیک



آمریکا روز گذشته اعلام کرد برای تولید نسل بعدی ربات ها ۷۰ میلیون دلار سرمایه گذاری می کند. این بخشی از برنامه این کشور برای تولید ربات هایی است که می توانند در کنار انسان ها به کار بپردازند. از کارخانه ها گرفته تا بیمارستان و میدان جنگ. ‏

این خبر توسط باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در یک سخنرانی در دانشگاه کارنگی ملون اعلام شد و او گفت که این بخشی از یک بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری است که برای توسعه فناوری های پیشرفته با کمک دولت، دانشگاه و صنایع استفاده می شود. ‏

هدف تولید ربات هایی است که در کارها به صورت نزدیک با انسان ها همکاری می کنند. هرچند باید دید که نتیجه این سرمایه گذاری منجر به تولید ربات های پیشرفته تر نظامی میشود یا آنها را در دیگر صنایع هم خواهیم دید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Hanako 2 یک بیمار ژاپنی برای دندانپزشکان




محققین انجمن دندانپزشکی در ژاپن یک ربات بیمار برای تمرین دانشجويان دندانپزشکی طراحی کرده اند. این ربات که Hanako 2 نام دارد توسعه یافته نسل ماقبل خود است که چندی پيش با عنوان Hanako معرفی شد.


در طراحی این ربات سعی بر آن بوده تا با ایجاد رفتار هایی طبيعی و نزديک به يک انسان به دندانپزشک کمک کند تا در یک شرايط تقریبا طبيعی، کار کردن بر روی دندان را تجربه کند.


برای مثال این ربات می تواند همانند انسان عطسه بزند، چشم هايش را باز و بسته کند و به راحتی پلک بزند. حتی در حین کار دندانپزشک بر روی دندانش سرفه بزند و دهانش را به راحتی باز و بسته کند. حرکات سر این ربات نسبت به نمونه قبلی طبیعی تر شده است. او می تواند چشم خود را نیز به اطراف حرکت دهد و حتی رفلکس Gag را هم شبیه سازی کند.

مهمترين ویژگی اين ربات که آن را نسبت به نمونه ماقبلش متمايز ساخته توانايی آن در برقراری ارتباط کلامی با دندان پزشک است. او می تواند صحبت کند و شرايط و وضعيت خود را برای دندانپزشک توضیح دهد.


همچنین در یک همکاری با يک شرکت عروسک سازی بر روی گونه ها و زبان اين ربات بيشتر کار شده تا طبیعی تر جلوه کند. از طرفی جنس پوست آن از پی وی سی به سیلیکون تغيير یافته تا کاملا طبیعی جلوه کند.


فعلا این ربات معرفی شده و هنوز خبری از زمان ورود دسته جمعی اين بیماران ژاپنی عجیب به کلينيک های آموزش دندانپزشکی در دسترس نيست.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کنترل ربات پرنده با کینکت






کینکت مایکروسافت فقط یک وسیله بازی نیست. با کمی فکر و ایده می بینید که چه استفاده هایی می توان از این محصول جدید به وجود آورد. و این ایده جدید یک گام دیگر برای کنترل ربات ها محسوب می شود. ‏

این ربات پرنده با کمک یک کینکت توسط حرکات بدن کنترل می شود. برای مشخص نمودن حرکات کافی است که دست هایتان را به اطراف حرکت دهید تا ربات از دستورات شما پیروی کند. جالب اینجا است که برای ایمنی کاربر هم یک منطقه پرواز ممنوع برای ربات تعریف شده که ربات پرنده را از ورود به منطقه ای که فرد کنترل کننده ایستاده منع می کند. ‏

این طرح نتیجه یک کار تحقیقاتی است که در زوریخ انجام شده. اما می توانید امیدوار باشید که طی چند سال آینده امکان کنترل ابزارهای مختلفی را با حرکات بدن در اختیار دارید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
توپ پرنده برای کمک به عملیات نجات وارد میشود



این یک کره در سایزی کمی بزرگ تر از توپ بسکتبال است که می تواند پرواز کند. طراح ژاپنی اش آن را برای عملیات های جستجو و نجات ساخته و کنترل آن به گونه است که به راحتی می تواند به هر جایی سرک بکشد و از همه مهمتر به راحتی می تواند هر جایی فرود بیاید. ‏


شکل کروی و بدنه انعطاف پذیرش به این کره پرنده این امکان را می دهد که مانند یک توپ بسکتبال به زمین بخورد و روی زمین غلط بزند. همین باعث می شود که فرود این پرنده به سادگی پایین انداختن یک توپ باشد و نگران از آسیب دیدن اش نباشید. ‏


اگر ویدیوی معرفی اش را ببینید متوجه می شوید که این توپ تا چه حد قدرت مانور دارد. به راحتی از پنجره وارد ساختمان می شود و در بخش های مختلف و حتی پله ها حرکت می کند. روی آن هم یک دوربین قرار گرفته که تصاویر را برای کنترل کننده اش ارسال می کند.
در حال حاضر این توپ پرنده فقط ۸ دقیقه امکان پرواز دارد اما حداکثر سرعت اش به ۶۰ کیلومتر در ساعت میرسد و برای تعادل از ۳ سنسور ژیروسکوپ استفاده می کند. بدنه اش هم با فیبر کربن ساخته شده تا کاملا مقاوم و انعطاف پذیر باشد. به همین خاطر وزن نهایی اش تنها ۳۴۰ گرم است. ‏

طراحان در حال حاضر مشغول کار برای تبدیل این کره به یک ابزار قابل استفاده برای عملیات های امداد و نجات هستند و امیدوارند در آینده نزدیک نمونه های تجاری آن را وارد بازار کنند. البته به نظر من اگر این توپ به عنوان یک محصول تجاری وارد بازار بشود کاربردهای جالب زیادی پیدا می کند. ‏


جالب است بدانید این توپ پرنده توسط یکی از کارکنان مرکز تحقیقات فنی وزرات دفاع ژاپن و تنها با ۱۴۰۰ دلار ساخته شده است! جالب تر اینکه قطعات استفاده شده در این کره پرنده از فروشگاه های لوازم الکترونیکی تهیه شده که در دسترس همه افراد وجود دارد. ‏
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
یک میلیون ربات، کارگران جدید شرکت فاکسکان



فاکسکان شرکت بزرگی است که در چین، تایوان و چندین کشور دیگر کارخانه های بزرگی دارد. این شرکت محصولات الکترونیک بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا را تولید می کند. در واقع محصولات مختلف سونی، اپل، ایسر، ایسوس، اینتل، نوکیا، مایکروسافت، اچ پی، دل و بسیاری دیگر از شرکت ها در نهایت توسط این شرکت تولید یا مونتاژ و تکمیل می شوند. ‏

این شرکت بیش از ۹۲۰ هزار نفر کارگر و کارمند دارد و بزرگ ترین صادر کننده کشور چین به حساب می آید. میزان گردش مالی فاکسکان در سال گذشته میلادی حدود ۶۰ میلیارد دلار بوده است. ‏


حالا مدیریت این کارخانه تصمیم گرفته تا سال آینده ۳۰۰ هزار ربات را برای انجام دادن مراحل مختلف تولید و مونتاژ وارد کار بکند. قرار است تا سه سال آینده تعداد ربات های مشغول به کار به یک میلیون عدد برسد. این شرکت می گوید همین الان هم حدود ۱۰ هزار ربات انجام برخی از مراحل کار را به عهده دارند. ‏


این شرکت طی چند سال گذشته از طرف نهادهای حقوق بشر تحت فشار قرار داشته است. آنها معتقد اند که فاکسکان کارگران خودش را به کار بیش از حد وادار می کند و حقوق و مزایای کافی در اختیار آنها قرار نمی دهد. ‏

خبر خودکشی چند نفر از کارگران این شرکت طی چند ماه گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده است. ربات به حقوق و مزایا نیاز ندارد و خودکشی هم نمی کند بنابراین به نظر می رسد این تصمیم جدید فاکسکان در راستای کمتر شدن این فشار ها هم بوده است. البته باید دید کارمندان آهنی چینی چند نفر از همکاران انسان خودشان را از کار بیکار می کنند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 9 از 12:  « پیشین  1  ...  8  9  10  11  12  پسین » 
کامپیوتر

دنیای ربات ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA