انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 6 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

تازه های تكنولوژی


مرد

 
تصاویر سه بعدی را در NISSHO بدون عینک ببینید
شاید شما هم تا کنون نام برند NISSHO را نشنیده باشید. ولی این برند غیرمعروف اقدام به عرضه تلویزیون سه بعدی بی نیاز از عینک کرده است. تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک پیش تر به صورت نمونه و یا در سایز کوچک عرضه شدند. ولی این بار این تلویزیون توسط برند NISSHO در سایز 52 اینچ به بازار عرضه شده است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این تلویزیون و قیمت آن مشاهده خواهید کرد.

اگر از نام برند بگذریم و به آن توجه نکنیم، عملکرد NISSHO خوب بوده است. چراکه قبل از سایر برندها تلویزیون سه بعدی بی نیاز از عینک خود را به بازار عرضه کرده است.این تلویزیون 52 اینچ و Full HD است و در ژاپن با قیمت حدود 20,800$ دلار عرضه می شود. زمان پاسخ گویی این تلویزیون 8 میلی ثانیه و کنتراست آن 2,000:1 است.روشنایی تصویر این تلویزیون 700cd/m2 است که نشان از کیفیت خوب تصویر این تلویزیون است. به محض دریافت اطلاعات بیشتر و ویدئویی از این تلویزیون آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تصاویر این تلویزیون باید خیره کننده باشند.

منبع: En.akihabaranews
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
با سیستم Smart AR سونی به دنیای مجازی سفر کنید
سونی با نمایش دمویی که آن را در ادامه مشاهده می کنید، نشان داد که در زمینه تحقق AR و پیاده سازی پروژه SmartAR بسیار کوشا و موفق است. در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که سونی چگونه تعجب بینندگان را بر می انگیزد و حتی عده ای را در مورد دنیای واقعی و مجازی به شک می اندازد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد AR و ویدئوی Demo سونی ارائه خواهیم کرد.

مبحثی که این روزها در مورد آن صحبت می شود، AR است. AR که مخفف Agumented Reality است به معنای نزدیک شدن به دنیای واقعی و از بین بردن مرز واقعیت و دنیای مجازی است.این روز ها بیشتر کمپانی های تولید کننده بازی تلاش می کنند تا حد ممکن AR را در بازی های خود پیاده سازی کنند تا با نزدیک کردن دنیای واقعی به مجازی هیجان را برای گیمر ها بیشتر کنند. از کنسول ها و کنترلر هایی که بیشتر در این زمینه موفق بوده اند می توان به کنسول Sony PS3 به همراه کنترلر Move و کنسول Xbox به همراه کنترلر Kinect اشاره کرد. کاربران زمانی که از این کنسول ها استفاده می کنند بیش از پیش درگیر بازی می شوند. زیرا حرکت آنها منجر به حرکت شخصیت بازی می شود و عکس العمل هایشان نقش مهمی را در بازی ایفا می کند. به این ترتیب تمام حواس گیمر به حرکاتش است و درواقع خیلی بیشتر از زمانی که تنها از دکمه ها استفاده می کند، درگیر بازی می شود.

این بار سونی قصد دارد تکنولوژی AR را به صورت کاملا پیشرفته تر به بازار عرضه کند. در تکنولوژی AR سونی همه اشیا قابل تشخیص هستند و در تولید تصاویر مجازی و حرکت آنها نقش اساسی دارند. علاوه بر این فناوری سه بعدی نیز به AR سونی اضافه شده تا بیش از پیش بتواند کاربر را به دنیای مجازی نزدیک کند.سونی برای نشان دادن پیشرفت خود در دستیابی به AR ویدئویی عرضه کرده که مشاهده آن شما را هیجان زده می کند. در این ویدئو مشاهده می کنید که سونی با به کار گیری تکنولوژی جدیدی که آن را SmartAR نامیده، قادر است تمام اشیا را در دنیای مجازی تشخیص دهد.

به طور مثال زمانی که توپ مجازی از داخل لیوان واقعی خارج می شود، می تواند کتاب روی میز را تشخیص دهد و با تغییر زاویه کتاب، مسیر توپ نیز تغییر می کند. علاوه بر این پرندگان با استفاده از تکنولوژی SmartAR سونی ظاهرا در هوا پرواز می کنند.

به نظر شما دنیای بازی ها با به کار گیری AR چگونه تغییر خواهد کرد. به زودی شما تمام هیجان بازی را در دنیای مجازی احساس خواهید کرد.

منبع: Engadget
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
ژاپن چگونه انرژی خورشیدی را جایگزین انرژی هسته ای می کند
ژاپن در نظر دارد روی پروژه جدید جایگزینی انرژی خورشیدی به جای انرژی هسته ای تمرکز کند. ژاپن اعلام کرده قصد دارد ملت خود را از انرژی هسته ای بی نیاز کند و با نصب پنل های جذب انرژی خورشیدی روی ساختمان ها تا سال 2030، به کلی از انرژی هسته ای بی نیاز شود. در ادامه توضیحات کاملتری در مورد این تصمیم ژاپن و چگونگی پیاده سازی آن ارائه خواهیم کرد.

به نقل از روزنامه Nikkei Bussines daily دولت ژاپن در نظر دارد استفاده از پنل های خورشیدی را در تمام ساختمان ها اجباری کند.اگر این حکم به درستی اجرا شود، می توان ژاپن را به عنوان اولین کشوری که به صورت اساسی از انرژی هسته ای استفاده می کند، نام گذاری کرد.این تصمیم ، با رخداد زلزله و سونامی در ژاپن و تخریب نیروگاه هسته ای فوکوشیما، شکل جدی تری به خود گرفت. ژاپن از آن پس تصمیم به تولید انرژی قابل بازیافت کرد. استفاده از این انرژی نه تنها موجب کاهش آلودگی و بی نیازی از انرژی هسته ای می شود، بلکه می تواند ژاپن را با فناوری و تکنولوژی های جدیدی روبرو کند. علاوه بر این، این انرژی به

صورت فراوان و رایگان در اختیار این دولت قرار میگیرد و می تواند از آن به عنوان یک سرمایه استفاده کند.این پروژه بسیار عظیم است و احتمالا تا سال 2030 به مرحله اجرا و سپس بهره برداری برسد.

منبع: DigitalTrends
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
جدیدترین قانون فناوری اطلاعات
قوانین فناوری اطلاعات 2011 می گوید که واسطه ها که شامل شرکت های ارتباط از راه دور، فراهم کنندگان سرویس اینترنت، سایت های blogging، موتورهای جستجو و همچنین کافه سایبرها می باشد می توانند بدون اخطار و آگاه ساختن کاربر محتوای مورد مخالفت و نا بهنجار را حذف کنند.


در عصر انفجار اطلاعات اینترنتی قوانین جدید دولتی این امکان را به شرکت های ارتباطی از راه دور و سایت های blogging داده است تا بدون اطلاع دادن به کاربر محتوای مورد اعتراض یا نابهنجار را حذف نمایند و این در حقیقت نقض قانون آزادی سخن است.

قوانین جدید فناوری اطلاعات هند می گوید که واسطه ها intermediaries ، باید چنین آیتم های نادرستی را حتی بدون آگاه نمودن کاربر ظرف 36 ساعت حذف نمایند.

آنها همچنین حق دارند تا هر پست موجود بر روی بلاگ یا سایت را بدون اطلاع دادن به کاربر، تصحیح یا حذف نمایند و یا حتی دسترسی کاربر را به سرویس هایشان غیر فعال سازند

کد خبر 5293: گروه خبری: اخبار فناوری اطلاعات منبع خبر iritn: تاریخ خبر 1390/03/08:
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
تولید پرسرعت‌ترین تراشه‌ی حافظه NAND
سامسونگ تولید پرسرعت‌ترین تراشه حافظه NAND برای استفاده در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را آغاز کرد
این تراشه 64 گیگابایت حجم دارد و به رابط DDR2 مجهز است که به آن امکان می‌دهد اطلاعات را با بالاترین سرعت یعنی 400 مگابیت بر ثانیه منتقل کند.


سامسونگ ادعا کرد این تراشه 10 برابر سریع‌تر از تراشه Single Data Rate NAND است که سرعت 40 مگابیت بر ثانیه است و در حال حاضر استفاده از آن به وفور دیده می‌شود
این تراشه از پورت USB 3.0 پشتیبانی می‌کند؛ تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند بازار NAND در سال 2011 با رشدی 18 درصدی مواجه باشد و به 22 میلیارد دلار برسد. یکی از دلایل این رشد افزایش استقبال از تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند است.
عشق ، عشق می آفریند . زندگی رنج به همراه دارد ، رنج دلشوره می آفریند ، دل شوره جرات می بخشد ،جرات اعتماد بهمراه دارد . عشق ، عشق می آفریند .
     
  
مرد

 
پاناسونیک دوربین های فیلم برداری خود را با طراحی تفنگی قدیمی معرفی می کند
دوربین های پاناسونیک با طراحی تفنگی، پیشتر هم تولید می شد. ولی این بار این دوربین ها با ظاهر قدیمی و ویژگی های جدید تولید می شوند. پاناسونیک دوربین های Sanyo را با 3 مدل جدید عرضه کرده است. در ادامه مشخصات کاملتری از این دوربین های فیلم برداری دیجیتال ارائه خواهیم کرد.

نام سه مدل جدیدی که پاناسونیک عرضه کرده عبارتند از:

مدل DC1 این دوربین ها قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080P و عکس برداری با رزولوشن 14.4 مگاپیکسل را دارند. این درحالی است که مدل DC15 قابلیت گرفتن فیلم 1080P و عکس برداری با رزولوشن 16 مگاپیکسل را دارد. این مدل همچنین دارای 16GB حافظه داخلی است.

هنوز زمان دقیق فروش این محصول مشخص نشده ، ولی مطمئنا این مدل با رنگ های متنوعی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Engadget | En.akihabaranews
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 

لپ‌تاپ‌های سری Y و Z از لنوو در اندازه‌های 14 و 15 اینچ


upload picture

بعد از معرفی اولترابوک IdeaPad U5100، حالا به ترتیب الفبا نوبت به معرفی 4 لپ‌تاپ دیگر از لنوو رسیده. Y400 و Y500 از سری Y، و Z400 و Z500 از سری Z. قیمت پایین‌ترین مدل‌های این لپ‌تاپ‌ها از 549 دلار شروع می‌شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

گیرنده دیجیتال کانال های تلویزیونی برای اندروید و آی او اس


picture hosting

اگر بخواهید روی تلفن اندرویدی یا آیفون تلویزیون نگاه کنید این گیرنده دیجیتال EyeTV Mobile برای شما است. شرکت الگاتو این دانگل کوچک را در نمایشگاه امسال معرفی کرده که نسبت به مدل های قبل کوچک تر است و با استفاده از آن می توانید روی آی پد، آیفون و یا گجت های اندرویدی کانال های تلویزیونی را با کیفیت اچ دی نگاه کنید.

گیرنده دیجیتال این شرکت از DVB-T پشتیبانی می کند و برای اتصال، به پورت 30 پین دستگاه های آی او اس و یا پورت میکرو یو اس بی در اندروید متصل می شود. البته در کنار آن گجت شما باید یک پردازشگر ۲ هسته ای داشته باشد تا بتواند تصاویر را پخش کند.

جالب تر اینکه به همراه این دانگل یک کابل یو اس بی هم ارایه می شود که می توانید آن را به کامپیوتر متصل کنید و کانال های تلویزیونی را روی کامپیوتر هم ببینید.

دانگل EyeTV از ماه آینده در دو مدل با قیمت های ۸۷ و ۱۴۳ دلار وارد بازار اروپا خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

اولترابوک IdeaPad U510 از لنوو


free picture hosting

لنوو که در حال حاضر دومین کمپانی بزرگ سازنده PC در سطح دنیا است، لپ‌تاپ‌های زیادی را با خود به نمایشگاه امسال آورده. امروز نوبت به معرفی مدل‌های زیادی رسیده که در اینجا به IdeaPad U510 می‌پردازیم.

مشخصات سخت‌افزاری این اولترابوک عبارتند از: نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل، پردازنده ایوی بریج Core i7، گرافیک GeForce 625M، هاردهای 500 یا 750 گیگابایتی یا 1 ترابایتی، به همراه امکان انتخاب SSD در ظرفیت‌های 16 یا 32 به عنوان cashe، رم 8 گیگابایتی، درایو نوری (بسته به انتخاب DVD یا Blu-ray). پورت‌های USB2 و USB3 به همراه VGA ، HDMI و اترنت، و نیز شکاف SD Card.

این لپ‌تاپ 2.2 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن 21 میلی‌متر است. قیمتش نیز از 679 دلار شروع می‌شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

رونمایی از دو اولترابوک صفحه لمسی جدید ایسر: Aspire M3 و Aspire V5



اگر به خاطر داشته باشید در ابتدای نمایشگاه IFA از لپ تاپ های صفحه لمسی HP و آمادگی آنها برای استفاده از قابلیت های ویندوز 8 گفتیم. روز گذشته ایسر هم با عرضه دو مدل اولترابوک تاچ، آمادگی خود را برای استقبال از ویندوز 8 اعلام نمود. این لپ تاپ های فوق سبک و بسیار نازک تازه وارد Aspire M3 و Aspire V5 نامگذاری شده اند.

ایسر اسپیر ام 3 یک اولترابوک 15.6 اینچی است که بدنه ای آلومینیومی دارد. این محصول تنها ۲۲ میلی متر ضخامت داشته و وزنی معادل 2.3 کیلوگرم دارد. پردازنده آن از نوع ایوی بریج اینتل بوده و کارت گرافیک جی فورس GT640M شرکت انویدیا آن را همراهی می کند.

لپ تاپ لمسی Aspire V5 هم طراحی جذابی دارد. این اولترابوک ۲۳ میلی متر ضخامت داشته و تاچ پد آن از اندازه معمول سری اسپیر بزرگتر است. این اولترابوک در دو اندازه ۱۴ و ۱۵ اینچ عرضه خواهد گردید که به ترتیب 2.1 و 2.4 کیلوگرم وزن دارند. اسپیر وی 5 هم از پردازنده ایوی بریج و گرافیک انویدیا بهره می برد. اما نسبت به M3 در رده پایین تری قرار داشته و کارایی پایین تری دارد.

متاسفانه هنوز هیچ چیز درباره زمان ارائه یا قیمت احتمالی این گجت های زیبا نمی دانیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 6 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
کامپیوتر

تازه های تكنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA