انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 6 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

نمایشگرها


مرد

 
قاب عکس ديجيتالی CEIVAlife با قابلیت اتصال به انواع کارت های حافظه جانبی



جای تعجب هم نیست. دیر یا زود این اتفاق می افتاد. قاب عکس هایی با زه چوبی کم کم به بایگانی ها برود و قاب عکس های دیجیتالی عجیب و غریب جایگزین شود.

امروز هم شرکت CEIVA که در ساخت این قبیل محصولات اخیرا فعالیت هایی داشته محصول جدید خود را به بازار عرضه کرد. این محصول با مدل CEIVAlife با نمایشگر 8 اینچی که دارای رزولوشن تصویر 480*640 می باشد با ویژگی هایی متفاوت تر از هم نسل های خود ساخته شد. از این ویژگی های خاص می توان به انعطاف پذیری این محصول در بخش اتصال به انواع کارت های حافظه جانبی اشاره کرد. به قول شرکت سازنده "هر کارت حافظه ای که تا کنون به گوشتان خورده می تواند به این قاب عکس دیجیتالی متصل شده و به تبادل اطلاعات خود بپردازد". در ضمن این محصول از امکانات دیگری نظیر WiFi , Ethernet و همچنین سرویس Picture Plan نیز مجهز است. این سرویس به شما این امکان را می دهد که به صورت اتوماتیک به آپلود عکس هایی که از طریق Camera phones گرفته میشود بپردازد.(البته استفاده از این سیستم احتیاج به تجهیزات و بستر مخابراتی خاصی دارد و هنوز در همه جا از جمله ایران قابل استفاده نیست).

قیمت تمام شده این محصول 129.99$ می باشد اما نمی دانیم که چه روز و یا چه سالی در بازار های ایران یافت خواهد شد!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Shinoda نمایشگر 125 اینچی خود را از نوع پلاسمای قابل انعطاف با ضخامت 1 میلیمتر ساخت



از پریروز در ژاپن نمایشگاهی بین المللی به نام FPD گشایش یافته است. در واقع این نمایشگاه نوعی گرد همایی سالیانه شرکت های سازنده نمایشگر ها ست که در ژاپن بر گزار می شود. بازار نمایشگر ها از قبیل پلاسما پر هیاهو بود و در لابه لای محصولات مطلع شدیم که بزرگترین نمایشگر پلاسمای ساخته شده نیز در یکی از غرفه های نمایشگاه حاضر است.

شرکت Shinoda Plasma خبر دستیابی به تکنولوژی ساخت پنل های نمایشگری پلاسما را با نمایشگری که در تصویر مشاهده می کنید معرفی کرد.همانطور که می دانید فن آوری ساخت نمایشگر های پلاسما با محدودیت های زاویه ای مواجه بود. ساده تر بگویم. تا کنون امکان داشتن هیچ گونه انحنا و زاویه ای در محصولاتی که با فن آوری پلاسما ساخته می شود وجود نداشت. اما Shinoda امسال ادعا کرد که به تکنولوژی ساخت پنل پلاسما با قابلیت انعطاف پذیری دست یافته است. برای آنکه باور هم کنیم یک نمونه 125 اینچی در پهنای 3 متر و ارتفاع 1 متر با ضخامت 1 میلیمتر با خودش به نمایشگاه آورد. بله. درست می خوانید. ضخامت 1 میلیمتری! کیفیت وضوح نصویر در آن با داشتن ابعادی معادل 360*960 پیکسل کاملا ملموس است.

این نمایشگر انحنا دار با وزن 1.4 کیلو گرم با توان 600 وات قابل راه اندازی است.خبری از قیمت در دسترس نبود. قرا است در ماه می و یا آوریل 2009 نمونه های آن را در بازار از نزدیک مشاهده کنید.

تصور کنید. نیم دایره اتاق پذیرایی با داشتن این نمایشگر منحنی دار چه جذاب خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
تکنولوژی پشت مصاحبه هولوگرافیک شبکه CNN



سرانجام ساعاتی قبل پس از ماه ها سر و صدا تکلیف انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مشخص شد و باراک اوباما نامی شد که طی چهار سال آینده آن را فراوان خواهیم شنید.

اما می دانید از آنجایی که علاقه من تکنولوژی است. بنابراین حاشیه انتخابات و گجت هایش بیشتر برای ما جالب بوده است. در این میان ساعاتی پس از آغاز روز رسمی رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شبکه CNN مصاحبه ای از راه دور داشته است که با مصاحبه های از راه دور قبلی که تا به حال دیده اید متفاوت است.

مصاحبه بین ولف بلیتزر در نیویورک و خانم جسیکا یلین در شیکاگو انجام شد. در این مصاحبه بینندگان مشاهده کردند که برخلاف مصاحبه های از راه دور تلویزیونی دیگر که دو تصویر کنار یک دیگر قرار میگیرد. این بار تصویری سه بعدی و 360 درجه از خانم یلین در وسط استدیو شبکه CNN مقابل آقای پلیتزر ظاهر شد. و این طور به نظر رسید که این دو نفر واقعا کنار هم ایستاده اند و با هم صحبت می کنند.

هر چند که این کار خیلی هم واقعی به نظر نمی رسید و بعضی از وب سایت ها این کار CNN را مضحک تلقی کرده اند اما دیدن ایده های فیلم جنگ ستارگان در یک مصاحبه واقعی خیلی هیجان انگیز به نظر میرسد. به همین دلیل فکر میکنم دانستن اینکه این مصاحبه چگونه انجام شده است. خالی از لطف نباشد.


برای انجام این مصاحبه از 44 دوربین HD و 20 کامپیوتر استفاده شده است.

35 دوربین HD به صورت حلقه دور تا دور خانم یلین چیده شدند. بقیه دوربین ها در زاویه های مختلف قرار گرفتند تا نمای سه بعدی بدن را ایجاد کنند. این دوربین ها با دوربین های نیویورک به روزسانی حرکتی میشدند تا هنگام حرکت دوربین های تلویزیون زاویه آنها هم حرکت کند.

برای همزمانی حرکت ها فقط از ابزارهای مکانیکی استفاده نمیشد و از اشعه مادون قرمز نیز کمک گرفته شده بود. و 20 کامپیوتر هم کار تحلیل و انتقال این اطلاعات را به نیویورک برعهده داشتند.

نتیجه همه این ها ظاهر شدن خانم یلین به صورت تمام قد و 360 درجه در استدیوی اصلی CNN در نیویورک بود. شاید بتوان فکر کرد که این ایده ای جهت داغ کردن تنور انتخابات بوده است. اما به هر حال به نظر من نقطه شروعی بر مصاحبه های از راه دور هولوگرافیک خواهد بود. و در آینده این نوع مصاحبه جایگزین روش فعلی مصاحبه از راه دور تلویزیونی خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کوچکترین پروژکتور جهان با وزنی معادل يک تخم مرغ



خیلی وقت است که رقابت در ساخت مینی پروژکتور ها آغاز شده و شرکت های زیادی سخت در تلاش هستند تا بتوانند کوچکترین و سبکترین پروژکتور جیبی را با بهترین قابلیت و کیفیت ساخته و به بازار عرضه کنند.

با خبر شدیم که تلاش های شرکت Epoq در این راستا به نتیجه رسیده . این شرکت ادعا کرده که توانسته کوچکترین و سبکترین مینی پروژکتور جیبی موجود در دنیا را بسازد. این محصول با مدلEPP-HH01 در شکل هندسی مکعب مستطیل به بازار عرضه خواهد شد. به گفته سازنده , این محصول در ابعاد 57.5*56.7*39.6 با وزنی معادل با یک عدد تخم مرغ در از اواخر ماه نوامبر به دست مشتریان خواهد رسید. نسبت وضوح تصویر در این محصول80:1 و بر حسب ابعاد پیکسل 480*640 خواهد بود.پورت های تعبیه شده در آن برای اتصال انواع pc ها , DVD player ها و موبایل ها و همچنینPMP هاکاربردی است. قیمت تمام شده نیز از 299$ تا 350$ تخمین زده شد است.

تقریبا همه چیز در ابعاد جیبی ساخته شد. فکر می کنید چیز دیگری از قلم مانده؟!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
307 میلیون پیکسل بالاترین رزولوشن جهان



فکر میکردیم رزولوشن 287میلیون پیکسل زیاد است! اما متوجه شدیم که 307 میلیون پیکسل زیاد تر است! قبلا در این تاپیک در مورد رکورد زنی های بالاترین رزولوشن های جهان خوانده اید. ابتدا ناسا با ابر دیوار خود به بالاترین رزولوشن رسیده بود. و مدتی بعد Hiperspace با ارایه رزولوشن 287 میلیون پیکسلی رکود رقیب قبلی خود را شکست.

این بار نوبت محققین دانشگاه تگزاس شده است که با رزولوشن 307 میلیون پیکسل رکورد بالاترین رزولوشن دنیا را بشکنند. مجموعه ای را که در تصویر مشاهده میکنید Stallion نام دارد و شامل 75 عدد نمایشگر LCD سی اینچی است که هر یک از آنها دارای رزولوشن 1600*2560 پیکسل هستند. مجموع حافظه ی گرافیکی آن 36 گیگابایت بوده و با 108 گیگابایت مجموع حافظه RAM ,یکی از عظیم ترین حجم حافظه های موجود را ایجاد کرده است. 100 هسته پردازشگر تجزیه و تحلیل اطلاعات را بر عهده دارند.این مجموعه برای بررسی و نمایش موقعیت های جغرافیایی و توده های هوایی اطراف کره زمین و همچنین مطالعات علمی بر روی قاره ها در نظر گرفته شده است.

با دیدن چنین چیزی ناخودگاه به یاد این مصراع از شعر می افتم که «جنبیدن آن پشه عیان در نظر ماست»
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
طرح اولیه نمایشگرهای انعطاف پذیر



باید به عرضتان برسانم که دیر یا زود باید این نمایشگر های رنگارنگ LCD ای که در ابعاد مختلف در اطرافمان موجود هستند را جمع کنیم و به جای آنها از نمایشگر های الکترونیکی انعطاف پذیر استفاده کنیم. شاید این لذت بخش ترین تجربه استفاده از تکنولوژی باشد که در آینده ای نه چندان دور می توانیم تجربه اش کنیم.



چندی بود که شرکت HP در یک کار گروهی با دانشگاه ایالت Arizona تلاش خود را بر روی طراحی و ارائه نسل جدید نمایشگر های الکترونیکی انعطاف پذیر متمرکز کرده بودند. مطلع شدیم که این همکاری ثمر داده و نتیجه تلاش آنها هم اکنون طرح اولیه ایست که در زمینه ساخت نمایشگر های الکترونیکی منعطف ارائه شده است.

قرار است نمایشگری از جنس پلاستیک نرم و منعطف در دست بگیریم و پس از مطالعه آن راهمانند برگه کاغذ لوله کنیم و در جیبمان بگذاریم! در این طرح از تکنولوژی جدیدی به نام SAIL استفاده خواهد شد. این تکنولوژی بستر الکترونیکی مناسبی را برای قرار گرفتن ترانزیستور های مینیاتوری در ابعاد میلیمتری بر روی جداره پلاستیکی مهیا می سازد. البته لازم به ذکر است که این پلاستیک با پلاستیک های فریزری و یا زباله فرق دارد! این لایه از الیاف پلی اتیلن که به کمک فن آوری نانو تکنولوژی ساخته شده است به وجود می آید.


هدف اصلی که در ساخت این قبیل نمایشگر ها دنبال می شود کاهش حجم و توان مصرفی یک نمایشگر است. تکنولوژی SAIL دارای قابلیت تحریک الکتریکی بدون اعمال ولتاژ به قطعات نیمه هادیست. جنس ترانزیستورها و اغلب المانهای الکترونیکی مورد استفاده از جنس نیمه هادی ها می باشد. عدم نیاز به اعمال ولتاژ الکتریکی توان مصرفی مجموعه را پایین آورده و هزینه تمام شده محصول را کاهش می دهد.



پیش بینی های اقتصادی گروه طراحان هم شنیدنی است. بر اساس این پیش بینی ممکن است پس از تولید انبوه این قبیل محصولات و ورود آنها به بازار خرید و فروش نمایشگر ها تا سال 2013 سودی معادل با 2.8 میلیارد دلار برای این تکنولوژی به ارمغان بیاورد. کاهش هزینه تولید بهترین دلیلی است که شرکت های تولید کننده گوشی های موبایل و نوت بوک ها را از مشتریان پر و پا قرص این تکنولوژی خواهد کرد.HP قول داده است نمایشگاه CES2009 شاهد حضور نمونه لپ تاپی باشد که به این تکنولوژی مجهز است.

چه لذتی دارد نمایشگر را در لحظه عصبانیت همانند یک برگه کاغذ مچاله کنیم
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نمايش گر 22 اینچ سه بعدی سامسونگ رسما معرفی شد



ساسونگ به عنوان طلایه دار ارائه مانیتور ها و تلویزیون های سه بعدی، در نمایشگاه CES امسال با ارائه 2233RZ همه نگاه ها را به خود جذب کرده است. این پنل 399 دلاری 22 اینچی با کیفیت تصویر 1050*1680 و کنتراست 20000:1 و سرعت بازیابی 120 هرتز، برای فروش در ماه آوریل آماده خواهد بود. مزیت این نمایشگر نسبت به نمونه های قبلی اش در این است که برای استفاده از قابلیت سه بعدی و ایجاد عمق لازم برای عینک های مخصوص سه بعدی، می توانید سرعت بازیابی و سیکل تصویر را به شکل کاملا کارامد تنظیم کنید. البته برای استفاده از این نمایشگر به عینک سه بعدی نیاز دارید، اما نگران تهیه ان نباشید زیرا سامسونگ آن را همراه با این پنل عرضه کرده است. و مهمتر از همه اینکه این نمایشگر با کارت گرافیک جدید سه بعدی GeForce کاملا هم خوانی دارد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کارت گرافیک سه بعدی NVIDIA هم معرفی شد



بالاخره NVIDIA به انتظار دوست داران بازی های کامپیوتری خاتمه داد و کارت گرافیک ویژه خود را با قابلیت پشتیبانی از نمایش تصویر سه بعدی ارائه کرد. حال اگر به دنبال ابزاری برای استفاده بهتر از نمایشگر جدید سامسونگ می گردید و یا در فکر خرید یک تلویزیون HDTV سه بعدی هستید، پیشنهاد می کنم که این کارت گرافیک را از دست ندهید. در بسته بندی این کارت گرافیک می توانید یک عینک ویژه نمایشگر های سه بعدی بیابید که به پورت USB شارژ می شود. همچنین یک کنترل ویژه InfraRed هم به همراه این عینک عرضه می شود که بتوانید حداکثر هم خوانی تنظیمات را بین نمایشگر و عینک داشته باشید تا تصویری بی عیب و نقص به شما نشان داده شود. هم اکنون تعداد زیادی از بازی ها با قابلیت سه بعدی در بازار یافت می شوند و البته بسیاری از شرکت های بازی سازی هم وعده داده اند که به زودی به این نیاز عاشقان بازی پاسخ در خور و شایسته ای را خواهند داد. اظهار نظر در مورد مشکلات بینایی و سردردهای ناشی از این کارت گرافیک و عینک همراهش هنوز زود است. اما تا کنون کسی در نمایشگاه CES امسال از ان گله ای نداشته است. با پرداخت 199 دلار برای این مجموعه به زودی می توانید بازی هایتان را سه بعدی ببینید. نمی دانم تا چه اندازه دوست دارید به زامبی ها نزدیک شوید. اما مطمئنا برای طرفداران بازی واراکرافت تجربه خارق العاده ای خواهد بود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
گردشی در بین تلویزیون های HDTV نمایشگاه CES



چیزی که بیش از همه در نمایشگاه امسال به چشم می آید مشتاقان عکاسی هستند که به صورت پارتیزانی و با سرعت هر چه تمام تر در حال عکاسی از نوآوری ها و تجهیزات ارائه شده در آن می باشند. بد ندیدیم ما هم گردشی تصویری در یکی از جذاب ترین و پر بیننده ترین بخش های این نمایشگاه داشته باشیم: تلویزیون های HDTV
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سامسونگ بال های خود را با 117 تلویزیون HD باز کرد



عکس که می بینید غرفه سامسونگ در نمایشگاه CES است. همانطور که ملاحظه می کنید بالای غرفه با 117 تلویزیون HD تزئین شده که هر کدام تقریبا 40 اینچ هستند. زیبا است، نه؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 6 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
کامپیوتر

نمایشگرها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA