انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 12 از 17:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  17  پسین »

دوربین های دیجیتال


مرد

 
دوربین شکاری سونی با ضبط تصاویر اچ دی



دوربین شکاری گجت محبوب افرادی است که عاشق گشت و گذار در طبیعت هستند یا کسانی که دلشان می خواهد از راه دور جایی سرک بکشند.

حالا این دوربین شکاری جدید سونی می تواند از مناظر دیده شده با کیفیت 1080P فیلم برداری هم بکند یا با کیفیت 7.1 مگاپیکسل عکس بگیرد.

هر طرف دوربین یک CMOS مجزا دارد تا بتواند تصاویر را به صورت سه بعدی ثبت کند. تصاویر با حداکثر زوم 10x روی کارت حافظه ذخیره می شوند و یک ورودی میکروفون استریو هم برای ضبط صدا وجود دارد. ضمن اینکه جی پی اس را هم باید به لیست امکانات این دوربین دو چشمی اضافه کنید.

این دوربین با قیمت ۱۳۹۹ دلار و در دو مدل متفاوت از ماه نوامبر وارد بازار می شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین ۱.۴ گیگاپیکسلی، فاصله میان ما و آرماگدون




ولین قدم برای جلوگیری از وقوع آرماگدون ، این است که اجرام آسمانی را قبل از اینکه زندگی را از روی زمین محو کنند، کشف و ردیابی کنیم. تلسکوپ PS1 که در بالای کوهی در هاوایی جا خوش کرده، با دوربین دیجیتال ۱.۴ گیگاپیکسلی اش مراقب است تا پایانی بهتر از فیلم Deep Impact نصیب بشر و کره زمین شود.

این تلسکوپ اولین بخش پروژه Pan‪-‬STARRS یا «تلسکوپ پیمایش پانوراما و سیستم پاسخگویی سریع» است. این پروژه شامل مجموعه ای از تلسکوپ ها است که برای کشف، دنبال کردن و رسم نقشه اجرام آسمانی نزدیک زمین با اندازه ۳۰۰ متر تا یک کیلومتر طراحی شده است. همه این چهار تلسکوپ قرار است بر روی کوه آتشفشانی Mauna Kea یا Haleakala که در جزیره مائویی (یکی از جزایر هاوایی) قرار دارد نصب شوند.

چهار عکس ایجاد شده توسط این تلسکوپ ها در نهایت با یکدیگر ادغام شده و تصویری را به وجود می آورند که اشیاء را ده ها برابر بهتر و واضح تر از دیگر سیستم های پیماش و رصد امروزی به نمایش می گذارد. با این سیستم، تمامی آسمان شب هاوایی در هر سیکل قمری سه بار بررسی می شود.

PS1 هر دو دقیقه، یک تصویر ۱۴۰۰ مگاپیکسلی از بخش مشخصی از آسمان شب می گیرد‫.‬ این تصویر ۳۶۰۰ برابر بزرگتر از تصاویری است که دوربین اصلی تلسکوپ هابل تهیه می کند‫.‬ جالب اینکه دوربین اصلی تلسکوپ هابل ۱۰۰۰ برابر بهتر از دوربین Red One است‫.‬ اگر شما یکی از عکس های تلسکوپ پی اس وان را با کیفیت 300DPI چاپ کنید، تقریبا نصف یک زمین بسکتبال را می پوشاند‫.‬ با این تلسکوپ شما هر شب با ۵ ترابایت اطلاعات روبرو هستید و هر شش ماه یکبار نقشه کاملی از آسمان خواهید داشت‫.‬ ادو برگر، پروفسور مرکز اختر فیزیک هاروارد‫-‬اسمیت سونیان می گوید‫:‬ «این بهترین سیستم اخطاردهنده ای است که تا به حال داشته ایم‫.‬»

دوربین این تلسکوپ با مساحت ۴۰ سانتی متر مربع، ۱.۴ میلیارد پیکسل را درون خود جای داده است. سلول های CCD مجزا، در یک مربع ۸ در ۸ بر روی یک چیپ سیلیکونی ۵ سانتی متر مربعی مجتمع شده اند. در سطح کانونی هر تلسکوپ ۶۰ عدد از این مجموعه ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این طراحی به مهندسین اجازه می دهد در صورت خرابی یک سی سی دی یا یک مجموعه، به راحتی آن را با قطعه جدیدتر جایگزین کنند.

البته این تلسکوپ تنها به دنبال اجرام آسمانی و راکت های خطرناک فرازمینی نیست. ادو برگر می گوید: «با این ابزارها، در یک ماه می توانیم تعداد بیشتری پدیده های انفجاری نجومی (همانند سوپرنوا ) را نسبت به کل کشفیات یک ساله با تجهیزات قبلی، رصد و کشف کنیم. همچنین می توانیم نقشه سیستم ستاره ای را با جزئیات بسیار بیشتری نسبت به قبل ترسیم کنیم و یا به مطالعه شیوه شکل گیری کهکشان راه شیری بپردازیم.»

به نظر می رسد که با بودن پی اس وان و شناسایی به موقع اجرام فضایی قاتل، آینده بهتری در انتظار زمین و موجودات روی آن باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی دوربین دیجیتال NEX-7 را معرفی کرد



دوربین های بدون آینه و از نوع ILC کم کم جایگاه خودشان را در بازار باز می کنند. حالا سونی با مدل NEX-7 یک محصول ۲۴ مگاپیسکلی دوست داشتنی را به این دسته از دوربین ها اضافه کرده است. در واقع این نخستین دوربین ۲۴ مگاپیسکلی بدون آینه است که از سنسور APS-C استفاده می کند.

دوربین های interchangeable-lens camera محصولاتی هستند که بین دوربین های کامپکت کوچک و دوربین های DSLR قرار می گیرند. در این دوربین ها بر خلاف DSLR ها از سیستم آینه یا منشور برای انتقال تصاویر استفاده نمی شود. اما دارای سنسورهای بزرگ مانند دوربین های DSLR هستند.

محصول جدید سونی به یک ویوفایندر از جنس OLED نیز مجهز است که تصاویر را با کیفیت XGA به شما نشان می دهد و تقریبا پوشش ۱۰۰ درصدی از سوژه را در اختیار شما قرار می دهد. و قابلیت ضبط تصاویر 1080P با سرعت 60 فریم در ثانیه را هم روی آن پیدا می کنید.

دوربین به یک نمایشگر ۳ اینچی ال سی دی هم مجهز است که با یک مفصل می تواند به اطراف حرکت کند. میزان ISO هم بین ۱۰۰ تا ۱۶۰۰۰ است. میزان Lag شاتر هم در این دوربین تنها ۲۰ میلی ثانیه است. این عدد به طور معمول ۱۰۰ میلی ثانیه است و این یک مزیت بزرگ برای NEX-7 به حساب می آید.

در این دوربین تنظیمات دستی کاملی را هم پیدا می کنید که تقریبا تمام گزینه های یک دوربین DSLR را در اختیار شما قرار میدهد. جنس بدنه هم آلیاژی از آلومینیوم و منیزیوم است که وزن آن را تنها ۲۹۱ گرم کرده است.

این دوربین از ماه نوامبر با یک لنز 18-55mm با قیمت 1350 دلار و به صورت بدنه خالی با قیمت 1200 دلار وارد بازار خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین Lumix FX90 پاناسونیک و کنترل وای-فای



همین چند روز پیش بود که از اپلیکیشنی برای کنترل دوربین های کانن با کابل و توسط تلفن هوشمند صحبت کرده بودیم. حالا هنوز چیزی نگذشته که پاناسونیک یک گام به جلو برداشته است.

برای خیلی از عکاسان قابلیت وای فای در یک دوربین شاید یک ویژگی بسیار دلفریب باشد ولی در واقع به خاطر محدودیت های فنی اعمال شده و فرآیند عملکرد پیچیده ویژگی استفادۀ چندانی ندارد.

اما اکنون پاناسونیک در دوربین جدیدش راهی خوب برای استفاده از این ویژگی پیدا کرده است! این شرکت با طراحی اپلیکیشنی برای اندروید و آیفون، امکان کنترل بی سیم دوربینش را به شما میدهد. دقیقا شبیه اپلیکیشنی که چند روز پیش معرفی کردیم. با این تفاوت که اینجا دیگر به اتصال کابل نیاز نیست و همه چیز به صورت بی سیم انجام می شود.

شما از طریق این اپلیکیشن میتوانید علاوه بر کنترل دوربین و گرفتن عکس، تصاویر خود را در سرویس های اجتماعی مثل توییتر و فیسبوک نیز به اشتراک بگذارید، پاناسونیک حتی سرویس ابری مخصوصی به نام Lumix Club برای نگه داری عکس های شما در نظر گرفته است.

جدا از ویژگی وای فای دیگر قابلیت های فنی پاناسونیک FX90 را یک لنز 12 مگاپیکسلی با 24-120 میلیمتر زوم، یک نمایشگر لمسی 3 اینچی و امکان ضبط ویدیو 1080i AVCHD، تشکیل میدهند .

این دوربین در پاییز امسال به بازار ارائه میشود و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کجا عکس بگیریم؟ از دوربین فوجی بپرسید



این دوربین جدید فوجی فیلم به نام F600EXR است که یک مدل ۱۶ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 15x و قابلیت فیلمبرداری 1080p است. تا اینجا یک دوربین کامپکت معمولی بازار به حساب می آید. اما قسمت جالب از اینجا شروع می شود:

این دوربین یک جی پی اس داخلی دارد که کار ویژه ای برای شما انجام میدهد: پیدا کردن نقاط مناسب برای عکاسی. این دوربین درون خودش یک حافظه داخلی دارد که بیش از یک میلیون موقیت مناسب برای عکاسی را ذخیره کرده است. حالا می توانید به جای جستجو برای پیدا کردن منظره های زیبا برای عکاسی از دوربین دیجیتال تان کمک بگیرید.

ضمن اینکه می توانید خودتان هم موقعیت های مناسب عکاسی را به حافظه دوربین اضافه کنید تا بعدا به آنها مراجعه کنید و در نهایت می توانید آنها را روی «گوگل مپز» هم ببینید.

فعلا این مدل امکان اتصال دایمی به اینترنت و دریافت موقعیت های جدید عکاسی را ندارد اما احتمالا در مدل های بعدی باید منتظر یک شبکه اجتماعی عکاسی برای سوژه یابی و دوربین های متصل به اینترنت باشیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
با Movie Mount، آیپد را به استدیو فیلم سازی تبدیل کنید



افراد زیادی دوست دارند با آیپد خود، کار های ویدئویی انجام دهند. اما فکرش را بکنید: در دست گرفتن یک دستگاه ده اینچی به عنوان دوربین و این ور و آن ور بردنش برای ضبط فیلم، تا چه اندازه می تواند با مزه باشد! از این گذشته لنز و میکروفون آیپد نمی توانند جواب خیلی از نیاز هایمان را بدهند. اگر هم محیط تاریک باشد، با مصیبت دیگری رو به رو خواهید بود و باید با نویز های تصویرتان احوال پرسی کنید. پس تصمیم می گیرید از این کار ها صرف نظر کنید. اما صبر داشته باشید. کافی است کمی استایل به کارتان بدهید و با ظاهری متفاوت دست به کار شوید. اما چگونه؟


Movie Mount در این امر یاریتان می کند. این گجت یک فریم پلاستیکی است که آیپد 2 شما را در بر گرفته و امکاناتی قابل تحسین به آن اضافه می کند. با قرار دادن آیپد در این قاب، می توانید آن را روی سه پایه قرار دهید و از امکاناتی مثل لنز اضافه هم بر خوردار شوید. در اطراف این کاور محل هایی برای قرار گیری میکروفون، فلاش یا پروژکتور نور قراردارد. همچنین بسته به نیازتان می توانید از لنز های زاویه گسترده (Wide Angle) و تله (Telephoto) بهره ببرید. اگر هم نخواستید می توانید با یک حرکت ، از لنز خود آیپد استفاده کنید.


ترکیبی از چنین کیسی با تمامی امکانات و نرم افزار iMovie روی آیپد را تجسم کنید. سبکی جدید در ساخت فیلم! با این که نمی توان از دوربین آیپد انتظار کیفیت خیره کننده ای داشت. اما این وسیله بی شک یک گزینه فوق العاده برای خبرنگاران است ... و البته علاقه مندانی که دوست دارند همه کار را با یک گجت انجام دهند. Movie Mount با قیمت 70 دلار، یک ماه دیگر راهی بازار جهانی می شود. بهتر است قبل از اینکه دست به کار خریدش شوید؛ به ادامه مطلب مراجعه کنید و عکس های بیشتری از Movie Mount مشاهده نمایید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین کتابی سامسونگ




همه ما هنگام عکس گرفتن از خودمان برای پیدا کردن بهترین زاویه، با دوربین کلنجار میرویم، البته اغلب با شکست مواجه میشویم. اگر جزو کسانی هستید که همیشه از خودتان عکس می گیرید اما نتیجه ی دلخواهتان را به دست نیاورده اید، دوربین جدید سامسونگ با مدل MV800 آخرین راه حل برای شما است.

این دوربین انعطاف پذیر درست مانند یک کتاب از وسط تا میشود. این قابلیت نه تنها نمای جلوی دوربین را به شما نشان میدهد بلکه این امکان را دارید که با جابجا کردن صفحه پشتی دوربین هر زاویه ی دیگری را نیز به راحتی در اختیار داشته باشید.

این دوربین با داشتن یک شاتر اضافه در صفحه جلویی خود، کار شما را راحت تر میکند. حالا میتوانید با این دوربین از فاصله ای بیشتر از طول بازوهایتان از خودتان عکس بگیرید. این دوربین روی هر سطحی در اطراف تان قرار می گیرد و برای عکاسی آماده است تا از نزدیک ترین نماها نیز تصاویری زیبا داشته باشید.

این دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه نمایشگری لمسی با قابلیت 5x زوم و امکان فیلم برداری به صورت 720p با قیمت 280 دلار وارد بازار شده است
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
V1 و J1، دوربين های بدون آینه نيکون



از اواسط سال قبل، شایعاتی در مورد عرضه دوربین های بدون آینه نیکون، وب را پر کرده بود. سر انجام این کمپانی، نه یکی بلکه دو مدل از این دوربین ها را معرفی نمود. این دوربین ها که V1 و J1 نام دارند، تقریبا مشخصات یکسانی را عرضه می کنند. البته مدل J1 مزیت های بیشتری را داراست.


هر دو این دوربین ها قابلیت تعویض لنز را ارائه می دهند و مجهز به سنسور CMOS با دقت 10.1 مگاپیکسل می باشند. پورت های HDMI و USV هر دو پشتیبانی شده و قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت 1200 فریم بر ثانیه را دارند! (البته به طور محدود) صفحه نمایش این دوربین ها 3 اینچ است و می توانند 10 عکس پشت سر هم را در یک ثانیه ثبت کنند. مود های ویدئویی 1080p، 720p و 1080i همگی پشتیبانی خواهند شد.


مزیت مدل J1 فلش سر خود آن است. سیستم کاهش نویز خودکار در ویدئو ها به کار رفته و فکوس خودکار 73 نقطه ای دارد. موتور پردازشی دو هسته ای EXPEED هم در آن به هم رفته است. البته حداکثر زمان ضبط ویدئو «برای هر کلیپ» 29 دقیقه می باشد. که البته از زمان 5 دقیقه ای نیکون D3S بهتر است. البته مدل V1 چشمی از نوع evf دارد آن هم با تراکم 1.4 میلیون نقطه در اینچ! این مدل از فلش خارجی هم پشتیبانی می ند. شاتر آن هم مکانیکی می باشد و ورودی استریو میکروفون دارد. یک پورت در آن به کار رفته که از چندین نوع لوازم جانبی پشتیبانی می کند و بدنه آن هم از آلیاژ منیزیم است.


انتظار می رود این مدل ها در 20 اکتبر وارد بازار شوند. در این حالت مدل J1 با یک کیت لنز 10-30 میلیمتری با قیمت 650 دلار و مدل V1 با قیمت 900 دلار در دسترس خواهد بود
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین F65 CineAlta سونی برای کارگردان های سینما



اگر بخواهید دوربینی داشته باشید که تصاویر را با رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل ثبت کند باید سراغ این دوربین سونی بروید. این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارای یک سنسور CMOS 35mm است که می تواند تا ۷۲ فریم در ثانیه با این رزولوشن فیلم برداری کند.

اگر هم بخواهید که به صورت ۱۲۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کنید می توانید از رزولوشن 2K این دوربین استفاده کنید. ضمن اینکه می توانید خروجی RAW با 19Gbps از آن داشته باشید. توجه کنید که به خاطر رزولوشن بالا، باید از سیستم های ضبط خارجی برای ثبت ویدیو استفاده نمود. برای مثال ضبط یک ساعت ویدیوی ۲۴ فریم در ثانیه در فرمت RAW به حدود ۱ ترابایت فضا نیاز دارد.

این دوربین به وای-فای هم مجهز است و یک اپلیکیشن مخصوص اندروید و آی پد برای دوربین عرضه می شود که می توانید آن را به طور کامل از راه دور کنترل کنید. سونی می گوید این دوربینی است که بسیاری از کارگردان ها منتظر ساخته شدن اش بودند و هالیود را مشتری اول دوربین اش می داند.

تنها نکته باقی مانده قیمت این دوربین است که ۶۵۰۰۰ دلار است. اگر علاقمند به خرید اش هستید می توانید پول هایتان را از الان جمع کنید تا در ماه ژانویه امکان خرید اش را داشته باشید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
توپی برای عکس برداری پانوراما



ابزارها، دوربین ها و روش های سخت افزاری و حتی نرم افزاری مختلفی برای عکسبرداری پانوراما وجود دارند. اما چگونه می توانید باور کنید که یک توپ هم بتواند یکی از ابزارهای این نوع عکاسی باشد؟

بر روی این توپ، ۳۶ دوربین دو مگاپیکسلی موبایل، در زوایای خاصی قرار داده شده است. برای عکسبرداری هم در درون آن یک شتاب سنج داخلی قرار داده اند تا بتواند لحظه سکون را شناسایی و به طور همزمان با دوربین هایش -که همه جهات را پوشش می دهند- عکسبرداری کند.

کار تمام است، تنها کافیست توپ سبز قشنگتان را به سمت بالا پرتاب کنید تا در بلندترین و بهترین نقطه ممکن، بکرترین عکسِ تمام‌نما را از میدان شهر بگیرد.

به همراه آن یک نرم افزار مخصوص نیز ارائه شده که می توان توسط آن عکس ها را پردازش و مشاهده کرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 12 از 17:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  17  پسین » 
کامپیوتر

دوربین های دیجیتال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA