انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 13 از 17:  « پیشین  1  ...  12  13  14  15  16  17  پسین »

دوربین های دیجیتال


مرد

 
Canon 1D X، تازه ترین جنگجوی کم هماورد میدان DSLRها



دلایل بسیار زیادی را می توان برشمرد که وان دی ایکس بهترین دوربین دی اس ال آری است که کانن تاکنون ساخته . و حتی آن را از همه رقبایش در میدان نبرد DLSRها بالاتر دانست. بگذارید در اولین قدم به اعداد و ارقام بپردازیم تا کمی بیشتر با این جنگجوی پیروز آشنا شوید:

* سنسور فول فریم ۱۸ مگاپیکسلی که بزرگترین اندازه پیکسل را در میان محصولات دی اس ال آر کانن دارد.
* ایزو ۲۰۴۸۰۰
* عکسبردای با سرعت ۱۲ فریم بر ثانیه با کیفیت RAW
* فوکوس خودکار ۶۱ نقطه ای
* مجهز به سه پردازنده تصویر DIGIC
* پورت اترنت با سرعت یک گیگابیت
* و ...

خب، حالا بقیه داستان... 1D X با قیمت ۶۸۰۰ دلار قرار است جانشین بر حقی برای دو شوالیه کانن، یعنی 1D Mark IV و 1Ds Mark III باشد. سنسور تصویری ۱۸ مگاپیکسلی فول فریم آن طراحی جدید و ویژه ای دارد که بزرگترین پیکسل های تولیدی کانن تا کنون را در خود جای داده است. پیکسل ۶.۹۵ میکرو این دوربین تقریبا ۱.۲۵ میکرو از پیکسل های 1D Mark IV و حدود ۰.۵۵ میکرو از پبکسل های 5D Mark II بزرگتر است. این دوربین همچنین از معماری و ساختار فوتو دیود جدیدی استفاده کرده است که ضریب تبدیل فتو الکتریک فوق موثری دارند. همچنین شما با کم نویزترین دوربین تاریخ کانن سر و کار دارید.

یکی از دلایلی که ادعای کاهش فراوان نویز در این دوربین را اثبات می کند، استفاده از پردازنده های تصویر دوگانه Digic 5+ در این دوربین است که سه برابر از پردازنده Digic 5 و ۱۷ برابر از پردازنده Digic 4 سریع تر است. این پردازنده های تصویری جدید، امکانات فراوانی برای شما فراهم می آورند. از جمله می توان به عکاسی با سرعت ۱۲ فریم در ثانیه با فرمت RAW و عکاسی ۱۴ فریم در ثانیه با فرمت JPEG اشاره کرد.

از امکانات جالب دیگر می توان به قابلیت exposure یا نوردهی چندگانه اشاره کرد که با آن می توان تا ۹ تصویر مجزا را در یک عکس (با میزان نوردهی متفاوت) ذخیره کرد. ISO این دستگاه دارای دو بازه کاری مجزا است. در حالت استاندارد شما ایزو ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ را در اختیار دارید و در حالت بسط یافته یا Expanded از ۱۰۲۴۰۰ تا ۲۰۴۸۰۰ را شامل می شود.

این دوربین خارق العاده تنها برای سنجش فاصله و سیستم فوکوس، مجهز به یک پردازنده تصویر Digic 4 شده است. کانن سیستم جدید فوکوس خودکار این دوربین را «فوکوس خودکار ۶۱ نقطه ای مشبک با تراکم بالا» نام گذارده است. در این سیستم نقاط مرکزی تصویر از میزان تراکم بالاتری برای فوکوس برخوردارند و همپوشانی آنها، از میانگین فوکوس خودکار بیشتر است. ۲۱ نقطه فوکوس به صورت صلیبی در مرکز تصور واقع شده اند و تا F5‪.‬6 دقت کافی را دارند. ۵ نقطه فوکوس صلیبی هم با دقت بالایی تا F2‪.‬8 به یاری شما می آیند. ۲۱ نقطه فوکوس صلیبی هم در خارج از مرکز وجود دارد. با این حساب ۴۱ نقطه فوکوس خودکار از ۶۱ نقطه این دوربین از نوع صلیبی یا ضربدری هستند.

فیلمبرداری هم در این دوربین بهبود قابل ملاحظه ای داشته و شما می توانید با کیفیت 1080p با سرعت های ۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازید. یا اینکه با کیفیت 720p به ضبط تصاویر با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه مشغول شوید. فرمت ضبط ویدیو در این دوربین h‪.‬264 است. تنها نکته منفی این است که تنها ۲۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه امکان فیلم برداری متوالی را دارید و دوربین به صورت خودکار بعد از رسیدن حجم فایل به ۴ گیگا بایت، ادامه فیلم را در فایل بعدی ذخیره می کند. به نظر می رسد دلیل این کار فرار از مالیات اتحادیه اروپا برای دوربین های HD است، که شامل دوربین هایی می شود که بتوانند با کیفیت اچ دی و بیش از ۳۰ دقیقه فیلمبرداری کنند.

نکته جالب دیگر این است که دکمه کنترل ۴ جهته این دوربین با چیزی شبیه ابزار کنترل آی پاد کلاسیک جایگزین شده که امکان کنترل لمسی بدون صدا را برای تان فراهم می آورد. بدنه این دوربین از فیبر کربن بوده و شاتر ان تا ۴۰۰ هزار عکس تست شده است. برای ذخیره فایل ها شما دو اسلات کارت حافظه UDMA-7 CF در اختیار دارید. متاسفانه وای فای و جی پی اس داخلی روی این دوربین تعبیه نشده و در صورت لزوم (مانند استفاده از DLNA) باید با استفاده از درگاه اترنت آنها را به دوربین متصل کنید. مکان یاب چشمی آن از اپتیکال و همانند دوربین 1D Mark III با دید ۱۰۰ درصد بوده و امکان بزرگنمایی 0‪.‬76 برابری را دارد.

و نکته آخر هم اینکه حرف X در نام این دوربین، نشاگر دهمین نسل از دوربین های EOS کانن است. ضمنا برای خرید این دوربین قدرتمند کانن باید تا ماه مارس صبر کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
عرضه اولین دوربین light field دنیا توسط Lytro، دیگر نگران فوکوس نباشید



همیشه هنگام عکاسی یکی از مهمترین دغدغه های هر عکاس (آماتور تا حرفه ای) فوکوس عکس است و اینکه عکس تار نشود. شرکت های تولید کننده دوربین هم با ارائه دوربین های با قابلیت فوکوس خودکار بهتر و دقیقتر، به کمک عکاسان آمده اند. اما نظرتان درباره دوربینی با فوکوس نامحدود و لایتنهای چیست؟

چندی پیش شرکت لیترو ایده اولیه ساخت چنین دوربینی را ارائه کرده بود و اکنون نمونه تجاری ان را هم آماده ارائه به بازار کرده است، مکعب کوچک و زیبایی به نام «دوربین Lytro». این دوربین زیبا و خوش دست بدنه آلومینیومی از مجموعه ای از لنز های f/2 با زوم هشت برابر، برای تهیه عکس هایی با میدان نوری 11-mega-ray بهره می برد و عکس هایی با فوکوس جادویی نامحدود در اختیارتان می گذارد.

این دوربین جالب تنها دارای دو دکمه فیزیکی بر روی بدنه خود است: یکی دکمه شاتر برای عکس گرفتن و دیگری دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن دوربین. البته صفحه نمایش آن لمسی و از جنس شیشه است که به شما امکان تماشای عکس های گرفته شده را با فوکوس بر روی نقاط مختلف می دهد.
این دوربین برای داشتن چنین عکس های جذابی از تکنولوژی light field استفاده می کند. این تکنولوژی اولین بار توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد ابداع شد و شرکت لایترو ابتدای سال ۲۰۱۱ اعلام کرد با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری قصد دارد آن را تجاری کند. در دوربین های معمولی یک نور لحظه ای از موضوع به سنسور رسیده و ثبت می شود، لذا فوکوس هم فقط بر روی همان بخش از موضوع است. اما در این دوربین ویژه ابتدا اشعه های نور تفکیک شده و رنگ، شدت و جهت هر شعاع نور دریافتی به صورت جداگانه ثبت می شود. این اطلاعات اضافی درب ورود دنیایی از قابلیت های تازه هستند، چیزی همانند امکان فوکوس کردن روی هر نقطه قابل مشاهده در عکس با هر عمقی، مشاهده آثار سه بعدی بدون نیاز به عینک و امکانات ویژه و یا عکس برداری با کیفیت مناسب در محیط های با نور بسیار کم.

این دوربین از اوایل سال ۲۰۱۲ در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد: نسخه ۸ گیگابایتی ۳۵۰ دلاری که حافظه اش توانایی نگهداری ۳۵۰ عکس را دارد و در دو رنگ نوک مدادی و آبی تولید می شود. نسخه ۱۶ گیگابایتی ۴۹۹ دلاری که تا ۷۵۰ عکس را در خود جای می دهد و علاوه بر آبی و نوک مدادی، رنگ قرمز آن هم عرضه خواهد شد. البته در صورتی تمایل از هم اکنون می توانید در سایت Lytro سفارش خود را ثبت کرده و جزو اولین دارندگان این دوربین جادویی باشید.

و حسن ختام داستان هم اینکه به هیچ وجه گالری اعجاب بر انگیز عکس های گرفته شده با این دوربین را از دست ندهید. کافی است بر روی هر قسمت دلخواهی از عکس کلیک کنید، تا همان بخش تبدیل به نقطه توجه عکس شده و کاملا شفاف گردد و بقیه نقاط به نسبت فاصله شان با محل کلیک، تار شوند. جالب تر اینکه با دوبار کلیک کردن روی هر نقطه، آن بخش از عکس زوم می شود و با کلیک دوبل بعدی به حالت عادی بر می گردد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
رونمایی هالیوودی کانن: دوربین سینمایی C300



کانن مشتاقانه تصمیم دارد راهی به دنیای پر زرق و برق هالیوود باز کند. برای همین استودیو پارامونت را برای معرفی محصول جدیدش به صدها نفر از خبرنگاران و کارکنان صنایع فیلم سازی انتخاب کرد. البته میهمان ویژه این مراسم هم مارتین اسکورسیزی بود. کانن برای عکاسان حرفه ای به هیچ عنوان نام ناشناسی نیست. اما در دنیای فیلم سازی هنوز راه زیادی تا رسیدن به غول هایی همچون RED EPIC دارد. کانن C300 البته ممکن است روی کاغذ به شکل خارق العاده ای قدرتمند به نظر نرسد. قابلیت هایی همچون امکان سوار شدن EF یا PL (و نه هر دو)، فیلمبرداری 1080p، یک جفت اسلات کارت حافظه CF، خروجی HD-SDI و امکان تایم کد. اما بر اساس ویدیوها و مقالات منتشر شده باید به گونه دیگری درباره آن قضاوت کرد.

سنسورهای این دوربین به شکل خارق العاده ای قدرتمند هستند و فاکتورهای تنوع و تطبیق پذیری، شانس موفقیت آن را تا حد فراوانی بالا می برند. این دوربین به صورت ویژه ای برای باز تولید دقیق رنگ ها بهینه سازی شده است. به ویژه تونالیته رنگی پوست صورت در این دوربین به خوبی حفظ می شود. این دوربین خوش دست و با کیفیت دارای یک سنسور سوپر ۳۵ میلیمتری CMOS است که رزولوشن 4K را برای تان فراهم می آورد. شما هم تنها کافی است ۲۰هزار دلار از جیب مبارک برای داشتن آن بپردازید. البته با این مبلغ، علاوه بر دوربین، دو لنز ۶۰ - ۱۴۰۵ میلیمتری و دو لنز ۳۰۰ - ۳۰ میلیمتری هم در اختیار خواهید داشت. البته می توانید از لنز های ۲۴ میلیمتری، ۵۰ میلیمتری و ۸۵ میلیمتری EF prime هم بر روی این دوربین استفاده کنید.

سنسور این دوربین برای رنگ های آبی و قرمز ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و برای رنگ سبز ۱۹۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را تولید می کند. البته زمان ارائه این دوربین به بازار اواخر ژانویه ۲۰۱۲ است. لطفا کمی صبر داشته باشید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نمایشگر کوچک 0.7 اینچی و 720p از سونی



باورتان می شود که یک نمایشگر که کمتر از یک اینچ است دارای رزولوشن 1280 در 720 پیکسل باشد؟ این جدیدترین محصول OLED از شرکت سونی است که قرار است در منظره یاب دوربین های دیجیتال و دیگر مکان ها با کاربرد مشابه استفاده شود.

سونی می گوید این نمایشگر 0.7 اینچی تا ۹۷ درصد رنگ های NSTC را به طور کامل نمایش می دهد و زمان پاسخ دهی 0.01 میلی ثانیه دارد و روشنایی اش هم 200 cd/m2 است.

حالا می توانید در دوربین های دیجیتال آینده منتظر یک منظره یاب با کیفیت فوق العاده باشید که تصویری تا حد امکان حقیقی را در اختیار شما قرار می دهد. باید ببینیم که این منظره یاب های دیجیتال تا چه حد می توانند عکاس های حرفه ای را راضی کنند. یا اینکه آنها همچنان منظره یاب های نوری را ترجیح می دهند؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
JVC GC-PX10، هم عکاس هم فیلمبردار


free picture hosting

برای بسیاری از کاربران به همراه داشتن دو دوربین های فیلمبرداری و عکاسی اصلا فکر خوبی نیست. باید نگران دو فضای ذخیره اطلاعات باشند، نگران دو باتری و وسایل شارژ آن باشند. دو کیف و تجهیزات و حتی برخی مواقع سه پایه را با خود حمل کنند. برای همین GC-PX10 جی وی سی، دوربین هیبریدی است که قصد دارد با یک تیر دو نشان بزند.
هنگامی که این دوربین روی حالت عکاسی باشد، شما می توانید با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل و تا ۳۰ فریم در ثانیه به عکاسی بپردازید! عدد وسوسه کننده ای به نظر می رسد. خب، اگر این هم برای تان کافی نیست، می توانید کیفیت را تا ۸ مگاپیکسل پایین آورده و به عکاسی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه بپردازید. برای مقایسه کافی است بدانیم اکثر دوربین های حرفه ای DSLR موجود در بازار در بالاترین سرعت، می توانند بین ۷ تا ۱۲ فریم در ثانیه به عکاسی بپردازند.

تنها محدودیت موجود، بافر داخلی دوربین است. شما با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل تنها می توانید ۶۰ عکس پیاپی بگیرید و با کیفیت ۸ مگاپیکسل تنها قادر به داشتن ۱۳۰ عکس پیاپی هستید. دوربین پس از ذخیره آنها به سرعت بافر را خالی کرده و آماده عکس های بعدی می شود. اگر هم این سرعت ها راضی تان نمی کند، می توانید قید کیفیت را زده و آن را تا ۶۴۰ در ۳۶۰ پیکسل پایین بیاورید. حالا با سرعت ۳۰۰ فریم در ثانیه به عکاسی بپردازید! جالب اینکه با این کیفیت و سرعت تا دو ساعت متوالی می توانید به عکاسی بپردازید، یعنی یک فیلم اسلوموشن درست و حسابی.
بگذارید ببینیم در حالت فیلمبرداری چه امکاناتی داریم. شما می توانید با کیفیت full HD 1080p و سرعت ذخیره سازی ۳۶ مگابیت بر ثانیه از صحنه های موردنظرتان فیلمبرداری کرده و به صورت همزمان عکس هایی با کیفیت ۸ مگاپیکسل هم ثبت و ذخیره کنید. علاوه بر همه اینها لنز اچ دی کونیکا مینولتا با زوم اپتیکال ۱۰ برابر به شما اجازه می دهد که تصاویر بسیار واضحی از فواصل دور را در اختیار داشته باشید. صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی آن علاوه بر نمایش آنچه که در حال ثبت است، مرکز کنترل و تنظیم دوربین شما هم هست. این دوربین با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه SDXC هر میزان فضای ذخیره سازی را که لازم داشته باشید برای تان فراهم می آورد.
قرار است این شکارچی لحظات قدرتمند جی وی سی تا یکی دو ماه دیگر با قیمت ۹۰۰ دلار به بازار عرضه شود؟ نظر شما درباره دوربین های هیبرید چیست؟ آیا ترکیبی از هر دو را به همراه می برید؟ یا اینکه همان دوربین عکاسی برای کارهای فیلبرداری تان کفایت می کند؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین Lumix DMC-3D1 پاناسونیک: دو لنز و ۱۲ مگاپیکسل


free picture hosting

شرکت پاناسونیک می خواهد شما را ترغیب کند که عکس های سه بعدی بگیرید. بنابراین دوربین دیجیتال Lumix 3D1 از ماه آینده وارد بازار می شود تا بتوانید هم تصاویر معمولی دو بعدی بگیرید و هم امکان عکس برداری سه بعدی داشته باشید.

این دوربین دارای یک جفت لنز واید 25-100mm است که در حالت سه بعدی 30-120mm به حساب می آیند و دارای سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی است. وجود دو لنز و دو سنسور سبب می شود که این دوربین یک دوربین فیلم برداری سه بعدی خوب نیز به حساب بیاید.

این دوربین در عکاسی از سرعت نسبتا مناسبی هم برخوردار است. می توانید با سرعت ۸ فریم در ثانیه عکس بگیرید (بدون فوکوس اتوماتیک) یا با سرعت ۴ فریم در ثانیه با فوکوس اتوماتیک برایتان در رزولوشن تمام اچ دی عکس برداری می کند.

در عین حال می توانید ویدیوهای اچ دی هم با آن ضبط کنید و 4x زوم اپتیکال هم در اختیار دارید. جالب اینجا است که به نظر می رسد دو لنز دوربین می توانند به صورت مجزا هم کار کنند. برای مثال می توانید همزمان با هر کدام از لنز ها تصویری دو بعدی با فاصله کانونی متفاوت بگیرید. از آن جالب تر این است که مثلا در یک مهمانی می توانید با یک لنز از مراسم فیلمبرداری کنید و با لنز دیگر از میهمان ها عکس بگیرید!

این دوربین از ماه آینده با قیمت ۵۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد و می توانید خودتان را برای دوران دوربین های دو لنزی آماده کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شرکت کداک واحد تولید سنسور اش را فروخت

مشکلات مالی و نبود نقدینگی سبب شد که شرکت کداک یکی از تولید کننده های قدیمی دوربین های دیجیتال مجبور به فروش بخش تولید سنسور اش برای دوربین های دیجیتال بشود. قیمت فروش دقیقا مشخص نیست و گفته میشود بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار بوده است و خریدار یک هولدینگ به نام Platinum Equity است. کداک به خاطر کمبود پول امکان رقابت اش را در تولید سنسور در مقابل کانن و سونی از دست داده بود و حالا تصمیم به فروش این بخش مهم از شرکت اش گرفته.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چرا تصویر ما در دوربین های دیجیتال متفاوت است؟


upload pictures

شما آدم خوش عکسی هستید یا خودتان را جزو انسان های بد عکس می دانید؟ تصویر بالا یک آزمایش توسط آقای ایستوود است که به خوبی نشان می دهد که این موضوع آنقدر ها هم ربطی به خوش عکس بودن یا بد عکس بودن ندارد و همه چیز زیر سر لنز دوربین ها است.

این تصاویر همگی در یک شرایط نور و تنظیمات گرفته شده اند و فقط تفاوت در لنز به کار رفته بوده است. لنز ها دنیا را نسبت به چشم ما متفاوت می بینند و نور را منحرف می کنند. علاوه بر اینکه در هر لنز فاصله سوژه نقش مهمی را بازی می کند.

در آزمایش آقای ایستوود تصاویر با لنزهایی از ۱۹ تا ۳۵۰ میلیمتری گرفته شده اند. در لنز های ۱۹ میلیمتری تاثیر کاملا واضح است و صورت کاملا دفورمه شده است. اما وقتی به لنز ۱۳۵ میلیمتری میرسیم به نظر میرسد بهترین نتیجه را داریم که البته این بستگی به سلیقه و نگاه افراد هم دارد
اما نکته در اینجا است که هیچ عدد مشخصی برای عکس بهتر وجود ندارد و این بستگی زیادی به آناتومی صورت هر فرد دارد که با چه لنزی زیباتر و بهتر به نظر برسد. در واقع به همین دلیل است که برخی افراد در یک زاویه به خصوص فوتوژنیک هستند و از یک زاویه دیگر یا یک دوربین دیگر خوش عکس به حساب نمی آیند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
حدس و گمان ها درباره نیکون D800 DSLR


upload pictures

مثل همیشه شایعات ریز و درشت و گاها داغ قبل از عرضه یک گجت شروع به ورزیدن در دنیای وب کرده اند و قرار است ما قبل از ارائه رسمی، تقریبا با تمام مشخصات یک محصول جدید آشنا شویم. و این بار نوبت نیکون است که با دوربین D800 احتمالی تنور شایعات را حسابی داغ کند. طبق شنیده ها، این دوربین خارق العاده با سنسور ۳۶ مگاپیکسلی و رزولوشن ۷۳۶۰ در ۴۹۱۲ پیکسل، دامنه ISOیی از ۱۰۰ تا ۶۴۰۰ را خواهد داشت که تا ۲۵۶۰۰ قابل گسترش است.

علاوه بر این، سیستم فوکوس خودکار ۵۱ نقطه ای همانند D3s بر روی آن سوار شده و دارای دو ورودی کارت حافظه SD و CF است. برای ارتباط با کامپیوتر از پورت USB 3‪.‬0 بهره خواهد برد و صفحه نمایش پشت آن تنها ۳ اینچ قطر دارد، که کوچکتر و روشن تر از صفحه نمایش نیکون D700 است.

نکته قابل توجه هم این است که نیکون احتمالا قصد دارد کیفیت فیلمبرداری دوربین های DSLR تولیدیش را با این محصول یک گام به جلو ببرد. چون گفته می شود این دوربین، امکان فیلمبرداری 1080p HD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت و در حالت فیلمبرداری 720p سرعت به ۶۰ فریم بر ثانیه می رسد.

و مهمتر از همه اینکه چنین مشخصاتی مطمئنا برای تان گران تمام خواهد شد و در صورت عرضه به بازار، حداقل ۳۹۰۰ دلار قیمت گذاری می گردد. البته حداقل نیازمند یک سال صبوری شما برای رونمایی و عرضه رسمی در بازار هم خواهد بود. هرچند که هنوز هیچ اطلاعی از تایید این اطلاعات یا زمان عرضه آن به بازار در دست نیست.

شما در بین دوربین های SLR دیجیتال کدام یک را ترجیح می دهید؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دوربین دیجیتال DV300F سامسونگ: کنترل با تلفن هوشمند


photo hosting

سامسونگ یک دوربین دیجیتال جدید با نام DV300F و با دو نمایشگر معرفی کرده که می تواند از طریق وای-فای به تلفن هوشمند اندرویدی شما متصل شود.

دوربین DV300F دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است و ISO آن تا 3200 بالا می رود. نمایشگر 1.5 اینچی جلویی آن هم به شما اجازه می دهد که بتوانید از خودتان عکس بگیرید.

اما قابلیت های مثبت این دوربین در وای-فای، امکان اتصال مستقیم آن به اینترنت و آپلود تصاویر گرفته شده بر روی شبکه های اجتماعی است. علاوه بر این دوربین می تواند به تلفن هوشمند اندرویدی متصل شده و از طریق یک اپلیکیشن مخصوص نقش کنترل از راه دور برای دوربین را بازی کند. در این حالت تصاویر «منظره یاب» دوربین همزمان روی تلفن نیز دیده می شود.

این دوربین از سه ماه دیگر و با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. البته قرار است اپلیکیشن iOS این دوربین نیز به زودی ارایه شود تا کاربران این سیستم عامل نیز بتوانند به آن متصل شده و کنترل دوربین را با آیفون در دست بگیرند.

البته این ایده جدیدی نیست. اگر یادتان باشد قبلا کنترل دوربین کانن با اندروید را هم دیده ایم. با این حساب کم کم ارتباط میان دوربین های دیجیتال و تلفن های هوشمند برقرار می شود. احتمالا تا چند وقت دیگر این جزو امکانات معمول در دوربین های دیجیتال به حساب خواهد آمد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 13 از 17:  « پیشین  1  ...  12  13  14  15  16  17  پسین » 
کامپیوتر

دوربین های دیجیتال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA