انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

امنیتی جاسوسی و سلاح ها


مرد

 
ربات پرنده برای پنتاگون جاسوسی می کند




این مرغ مگس خوار در واقع يک ربات است که وزارت دفاع آمريکا (پنتاگون) برای مقاصد جاسوسی روی آن سرمايه گذاری کرده است و يک گروه مشغول کار روی آن هستند.


آقای تاد هیلتون مدير برنامه نويسی این پروژه در مورد اين ربات گفته است که فعلاً این مرغ مگس خوار 10 گرمی فقط برای مدت 20 ثانیه در هوا ميماند، ولی تلاش ما بر این است که اين ربات پرنده بتواند با سرعت 10 متر بر ثانيه حرکت کرده و در برابر بادی که با سرعت 2.5 متر در ثانيه در حرکت است، استقامت کند.


این پروژه تا به حال 2.1 میلیون دلار خرج روی دست پنتاگون گذاشته است، اما طبق گفته های آقای هيلتون چيزی به اتمام کار این پروژه نمانده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دروازه عبور آبی




ممکن است تا به حال گیت های امنیتی کنترل ورود و خروج متفاوتی دیده باشید، اما این گیت آبی مطمئناً سرآمد ایده های مدرن در این دسته است.


سه طراح خلاق اقدام به طراحی این ورودی عجیب و جذاب کرده اند که ایده آن را از گیت های عادی گرفته اند. آنها این گیت را با سطح امنیتی پایین ولی تاثیر گذاری که دارد برای مکان هایی مثل مترو ها و ورودی مکان های تفریحی، ساخته اند.


طراحان این گیت برای جلوگیری از عبور افراد، بجای استفاده از لیزر و یا موانع خاص از آب استفاده کرده اند. در واقع هیچ کس دوست ندارد حتی در گرمای تابستان، بی مورد خیس شود، پس حتما با رعایت اصل خرید بلیط، اقدام به عبور از این دروازه می کند.


البته برتری دیگری که این ورودی نسبت به گیت های معمولی دارد، این است که اگر فردی با صندلی چرخ دار هم قصد عبور از آن را داشته باشد، می تواند به راحتی از آن عبور کند.


برای دیدن ویدئویی از مراحل ساخت و همچنين چند عکس دیگر از آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.


به نظرم استفاده از چنین گیتی، حتی بصورت آزمايشی در متروی تهران می تواند جالب باشد. اگر شما در برابر این دروازه عبور آبی قرار بگیرید، آیا حاضرید خیس شوید؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
يک گجت برای استراق سمع




زمانیکه جمع حاضر در یک اتاق را ترک می کنيد، شاید بدتان نيايد که بدانيد بعد از خروج شما چه می گویند.شاید برخی افراد را هم دیده باشید که به این منظور از لیوان های شیشه ای استفاده می کنند.


این گجت يک ابزار استراق سمع است که عملکردی شبیه به گوشی پزشکی و شکلی همانند یک لیوان کوچک دارد. با استفاده از یک آمپلی فایر صوتی که بر روی برد الکترونیکی درون آن تعبیه شده، صدا ها را از دیوار، در، پنجره و حتی سطوح استیل گرفته و تقویت میکند. آنگاه شما با يک هدفون معمولی هم قادر به شنود هستید.


قيمت این ابزار 62.99$ و شارژ آن از طریق پورت USB .انواع کامپیوتر ها و لپ تاپ ها امکان پذير است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
عینک آفتابی ضدگلوله




این عینک آفتابی یک عینک معمولی نیست، بلکه یک عینک ضد گلوله واقعی است.

این عینک ژاپنی جزو JSDF به حساب می آید. با وجود اینکه شيشه این عينک تنها 2 میلی متر ضخامت دارد، به راحتی می تواند فشار وارده یک جسم 500 گرمی را که از ارتفاع یک متری افتاده، تحمل کند.

همچنین ضربه جسمی تا قطر 6.55 میلی متر، که با سرعتی حدود 170 کیلومتر بر ساعت به آن برخورد کند، حتی نمی تواند شیشه آن را ترک بياندازد.




قیمت این عینک سبک (27-35 گرم) و مقاوم در برابر ضربه، 317 دلار است که فکر می کنم ارزشش را داشته باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
جعبه سیاه برای تفنگ باهوش



اسلحه ای که می بینید یک تفنگ فضایی نیست. بلکه مدل تغییر یافته ای از سلاح مخصوص نیروهای ویژه آمریکا به نام SCAR است که در نمایشگاه تجهیزات پلیس در پاریس ارایه شده است.

از قدرت و قیافه عجیب و غریب آن که بگذریم به امکانات دیجیتالی این اسلحه می رسیم که موضوع اصلی بحث ما است. اول از همه این سلاح به نوعی جعبه سیاه مجهز شده است که تعداد و زمان گلوله های شلیک شده را طی ده سال گذشته ثبت می کند. با این امکان همیشه می توان فهمید که کی از اسلحه و چطور استفاده شده است.

ضمنا تیم سازنده مشغول کار بر روی این موضوع است که در آینده نزدیک اسلحه به گونه ای سرباز صاحب اش را بشناسد. ( مثلا از روی برخی اطلاعات بیومتریک ) تا اگر به دست تروریست ها افتاد غیر قابل استفاده شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی از کوچکترین USB Finger vein reader پرده برداشت



این روزها استفاده از اثر انگشت به عنوان یک دروازه امنیتی در اکثر لپ تاپ ها رواج دارد، اما به تازگی به جای اثر انگشت از روش دیگری استفاده می شود.

همانطور که احتمالاً می دانید چینش و تقسیم بندی عروق کف دست و نوک انگشتان، همانند اثر انگشت منحصر به فرد هستند و به همین دلیل به تازگی استفاده از این خاصیت بیومتریک بدن برای شناسایی های امنیتی در بسیاری از مراکز حساس و مهم جا افتاده است.

شرکت سونی که اخیراً ابزاری به نام mofiria برای سنجش اطلاعات مربوط به عروق نوک انگشت ارائه کرده بود، کوچکترین و سبک ترین USB Finger vein reader (رابط یو اس بی شناسایی عروق خونی انگشتان) دنیا را با مدل FVA-U1 معرفی کرده که فروش آن از 18 دسامبر در بازار ژاپن شروع خواهد شد.

وزن این گجت امنیتی ۳۳ گرم است و ابعادی معادل 58 × 14.5 × 70 میلیمتر دارد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نابودی موشک های بالستیک با سلاح لیزری



استفاده از تکنولوژی لیزر روز به روز در حال پیشرفت است و هم اکنون شاهد گسترش آن در تمامی زمینه های علمی هستیم. البته با توجه به قابلیت کنترل نسبتا دقیق و قدرت بسیار بالای آن، از دیرباز مورد توجه ژنرال های ارتشی در همه دنیا بوده است. آژانس دفاع موشکی آمریکا هم از سال ۲۰۰۶ کار بر روی سلاح های لیزری را شروع کرده و به نظر می رسد که بالاخره به نتایج قابل توجهی دست یافته است.


آژانس دفاع موشکی آمریکا دو روز پیش جدیدترین سلاح لیزری هوابردش را با موفقیت آزمایش کرد. در این آزمون سیستم لیزر هوابرد (ALTB) ساخت این آژانس با موفقیت یک موشک بالستیک سوخت مایع را تنها ۲ دقیقه پس از شلیک، ردیابی و نابود کرد. برای اجرای این برنامه از یک هواپیمای بوینگ 747‪-‬400F مهجز به سیستم کنترل آتش لیزری مارتین لاکهید استفاده شد، که یک دستگاه لیزر پرانرژی Northrop Grumman بر روی آن سوار شده بود.


موشکی که در این آزمون مورد استفاده قرار گرفت یک بالستیک کوتاه برد بود که از روی یک سکوی پرتاب شناور دریایی پرتاب شد. ALTB ابتدا با استفاده از یک اشعه لیزر کم انرژی به ردیابی هدف پرداخت و سپس پرتو لیزر کم انرژی دیگری برای اندازه گیری و جبران اختلالات جوی شلیک کرد. و آنگاه نوبت به شلیک نهایی لیزری با قدرت چند مگاوات رسید که حرارت تولید شده با این شلیک باعث ایجاد اشکال در ساختار موشک و نابودی آن شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کول دیسک جاسوس مجهز به جی پی اس



بعضی ها خیلی دلشان می خواهد سر از کار دیگران در بیاورند. این یکی از جالبترین گجت های جاسوسی است که تا به حال دیده اید. اینجا یک دستگاه حد واسط بین حافظه یو اس بی و گیرنده جی پی اس داریم. زمانی که دستگاه بر روی حالت فلش مموری قرار دارد عملا کار یک کول دیسک را برای شما انجام می دهد.


این دنبال کننده قابل حمل جی پی اس به قدری کوچک است که همیشه می توانید آن را با خود حمل کنید یا آن را در حالت جاسوسی 007 قرار داده و بر روی فرد یا خودرویی که می خواهید زیر نظر بگیرید جاسازی کنید. شما از اطلاعاتی که این حافظه کوچک جمع آوری می کند متحیر خواهید شد.


زمانی که این جستجو کننده کار خود را انجام داد و به دستتان رسید، به راحتی می توانید آن را به کامپیوتر متصل کنید. این اطلاعات بعدا می توانند بر روی نرم افزار های گوگل ارث، گوگل مپ، مپ کوئست و کره مجازی (ویرچوال ارث) پیاده سازی شوند تا دقیقا نشان دهند سوژه کجا بوده؟ چه مدت زمانی طول کشیده و چگونه به آن مکان رسیده است؟


برخی از ویژگی های برجسته این فلش جاسوس عبارتند از:
ثبت زمان، تاریخ، مکان، سرعت، جهت حرکت و عرض جغرافیایی
کار کردن با دو عدد باتری نیم قلمی (AAA)
طول عمر باتری بین 5 تا 7 روز و ثبت 4000 موقعیت مکانی
ذخیره محل های مورد نظر بر روی دستگاه و امکان ترسیم مکان آنها از طریق گوگل ارث و سایر نرم افزارهای ذکر شده.


البته فضولی کردن در کار دیگران عمل خوبی نیست. اما شاید اطلاع از وجود چنین گجت هایی هم به افزایش امنیت شخصی کمک کند تا بیشتر مراقب باشید. خوشبختانه شرکت سازنده هم فعلا فروش این فلش جاسوس را متوقف کرده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کلاه شبیه ساز جنگ




نیروهای نظامی هزینه زیادی برای تمرین سربازان در شرایط طبیعی می کنند. اما شاید بهترین تمرین برای آشنایی و آماده سازی یک سرباز، استفاده از شبیه ساز محیط جنگی باشد.

ارتش آمریکا برای بازسازی صحنه های نبرد از صفحه نمایشی ثابت که بر روی کلاه سربازان نصب می شود، استفاده کرده است. بر روی این صفحه، تصاویر شبیه سازی شده ای از میدان جنگ ایجاد می شود. این تصاویر با توجه به حرکات و اعمال انجام شده توسط سرباز تصاویر را برای وی ایجاد می کند تا احساس واقعی بودن محیط را برای سرباز به وجود بیاورد. این سیستم مجهز به یک نمایشگر High‪-‬Definition از نوع OLED و هدست 3D می باشد.


این سیستم با ابزار شبیه سازی ای که با نام COMBATREDI شناخته می شود، برای تمرین گارد ملی ایالت فلوریدا ساخته شده است. از دسامبر گذشته که شرکت Cubic این سیستم را ارائه کرده، این نخستین فروش آنها به ارتش آمریکا است. و برای ۲۷ سیستم COMBATREDI مبلغی برابر با ۴٫۸ میلیون دلار هزینه کرده است. حالا با این ابزار گران قیمت، سربازها می توانند در یک محیط ۳۶۰ درجه و شبیه سازی شده به تمرین های نظامی بپردازند. البته من یه این فکر می کنم که توسعه چنین سیستمی برای بازی های کامپیوتری هم بسیار جالب خواهد بود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
قلاب بت، تلفن تان را با خطوط هوایی برق شارژ کنید



این ابزار را شاید بتوان جالب ترین روش احیاء تلفنی که شارژ تمام کرده دانست. بخصوص وقتی که منبع قدرتمند و رایگان نیرو درست بالای سر شما منتظر است. نه اشتباه نکنید، خورشید را نمی گویم. منظورم خطوط هوایی انتقال برق هستند. البته برای استفاده از این ابزار باید عضو سربازان ویژه ارتش آمریکا باشید.


«قلاب بت» یک شارژر بسیار ساده است که در هر جایی قابل استفاده است. این گجت تنها یک قلاب سنگین با یک تیغ تیز است که به انتهای سیم بلندی وصل شده است. کافی است آن را دور سرتان چرخانده و بر روی نزدیک ترین کابل برق بالای سرتان بیاندازید. تیغ آن روکش کابل را پاره کرده و یک ارتباط امن و بی دردسر برای تان ایجاد می کند. حالا شما به برق دسترسی دارید و می توانید با آن گجت های تان را شارژ کنید، به باتری ماشین شوک بدهید، بیسیم تان را شارژ کنید و یا هر ابزار دیگری را به راه بیاندازید. جالب اینکه در هوای بارانی هم بدون هیچ خطری می توانید از آن استفاده کنید.


دپارتمان دفاع آمریکا در ویدیویی که برای معرفی این محصول منتشر کرده، توضیح می دهد که این ابزار فقط در اختیار گروهی از سربازان ویژه قرار خواهد گرفت. توصیه هم شده که شما هیچ وقت چیزی را روی سیم های برق نیاندازید، چون خطرات فراوانی شما را تهدید می کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 5 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
کامپیوتر

امنیتی جاسوسی و سلاح ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA