انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 2 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

صدایی برای بیصدایان


مرد

 
برخی از گیاه خواران نامدار


زرتشت، ماني، مزدك، مولوی، آلبرت اینشتین، ماهاتما گاندی، فیثاغورث، سقراط، لئوناردو داوینچی، بنجامین فرانکلین، توماس آلوا ادیسون، استيو جابز، جورج برنارد شاو، ولتر، آیزاک نیوتن، آندریاس کالینگ (قهرمان بدنسازی)، کارل لویس (دونده برنده مدال المپیک)، دالایی لاما، احمد کسروی، صادق هدایت، دکتر حسین کاظم زاده ایرانشهر، داستین هافمن، اولیویا نیوتن جان، افلاطون، پور سینا، پاسکال، ژان ژاک روسو، تولستوی، ناصر خسرو، مهین شهابی، فرهاد آئیش، گیتی خامنه‌ای، مائده طهماسبی، ابوالعلا معری، ویرژیل، فیتزجرالد، فرانتس کافکا ، دکتر بسکی.

ذکریای رازی



عطار نیشابوری



ابن سینا



زرتشت



مولوی



آلبرت انیشتین



ایزاک نیوتن



توماس ادیسون



مانی



مزدک



ناصر خسرو



داوینچی



تولستوی



صادق هدایت



سقراط



افلاطون



دالایی لاما



پاسکال



ژان ژاک روسو



احمد کسروی



فرهاد آئیش



فیثاغورث



استیو جابز



داستین هافمن



ماهاتما گاندی



اپرا وینفری

     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 
قـويـتـريـن مـرد آلـمـان يكـ گـيـاهـخـوار اسـت

Patrik Baboumian





"قويترين حيوانات روي زمين، حيوانات گياهخوار هستند :گوريل ها،بوفالوها،فيلها و من" پاتريك


قويترين مرد آلمان گياهخوار بوده و عاشق حيوانات است.
همانند خيلي از ورزشكاران و قهرمانان واقعي پاتريك نيز يك برنامه غذايي سالم و مبتني بر گياهان دارد كه تمامي پروتئين و مواد مورد نياز بدنش را از آن طريق بدست مي آورد.
عضله هاي قدرتمند و سيستم ايمني بدن پاتريك در بالاترين حد بوده و هميشه آماده مسابقه است.
پاتريك به خوبي مي داندتنها انسان هاي ناآگاه هستند كه با شكنجه و كشتار حيوانات سعي در سير كردن شكم خود و به خيال خود رساندن مواد مورد نياز به بدنشان مي باشند.

منبع :peta.uk
     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 
ورزشکار گیاهخوار :: Scott Jurek ، دونده ی فوق ماراتن


دوی فوق ماراتن یکی از سخت ترین و طاقت فرسا ترین مسابقات ورزشی دنیاست که سابقه 2500 ساله داشته و ورزشکاران این رشته باید آمادگی بسیار بالایی داشته باشند. یک مسابقه ی معمولی دوی ماراتن می تواند درمسافتی در حدود 100 مایل یا بیش تر در گرمای سوزان ، سرمای استخوان سوز ، و یا در ارتفاعات و گذرگاه های خطرناک برگزار شود .
رژیم غذایی گیاهی یکی از بهترین روش های تغذیه ای برای یک ورزشکار دوی مارتون می باشد علت را از قهرمانان این رشته باید پرسید:
Scott Jurek به عنوان یکی از برجسته ترین دوندگان دوی فوق ماراتن در سطح جهان می باشد که با تمامی مشکلات این رشته ورزشی روبرو بوده و همه آنها را پشت سر گذاشته و می گذارد.






او یک گیاه خوار سخت گیر و متعصب است و با یک برنامه غذایی شامل میوه ها ، سبزیجات ، غلات و آجیل کاری به ظاهر سخت تر را برای موفقیت های خود در سر داشت ، چیزی که با توجه به میزان مورد نیاز کالری معمول او( 6 هزار تا 8 هزار واحد کالری ) برای انجام تمرین و مسابقه کمی غیر ممکن به نظر می رسید .ولی او با دقت و تلاش فراوان تمام کالری مورد نیاز خود را از این برنامه غذایی گیاهی بدست آورد.
اسکات در مورد برنامه غذایی خود می گوید : « من برا ی صبحانه یک اسموتی پر کالری و غلیظ و پس از آن باید مقدار زیادی میوه و بادام بخورم. آوکادوهای چرب ، بادام و روغن زیتون نیز برای تامین کالری و انرژی مورد نیازم ضروری هستند .
« برای به دست آوردن پروتئین باید لوبیا ، عدس ، غلات ترکیبی سبوس دار ، توفو و برای به دست آوردن کربوهیدرات ها باید غلات سبوس دار ، نان ، غلات ، میوه ها و سبزیجات شیرین و غذاهای فرآوری نشده استفاده کنم. بعد ازصرف سه وعده ی اصلی کامل غذایی ، نوبت می رسد به مقدار زیادی میان وعده های کوچک تر دلچسب در طول روز . »

اسکات متولد اکتبر 1973 مینه سوتا است و قبل از روی آوردن به ورزش به طور منظم از شهر برای شکار و ماهی گیری خارج می شد خوردن گوشت و ماهی بخشی از زندگی و علایق او بود .در سال 1994 او وارد مسابقات دو ماراتن شد و روند موفقیت آمیزی را تجربه میکرد و بخاطر دلایلی شخصی و تجربی در زمینه رژیم غذایی در حال کم کردن و کنار گذاشتن مصرف گوشت بود.

در سال 1999 ، کتاب Mad Cowboy را که در مورد صنعت گوشت گاو به رشته ی تحریر در آمده بود ، خواند و از آن سال به بعد به یک وگن سرسخت و متعصب تبدیل گردید .و به عنوان یه وگن در مسابقات شرکت کرده و مقام های متعدد دیگری نیز کسب کرد.

او می گوید : « بدون شک من تردیدهایی داشتم . آیا منی که قصد دارم به اندازه ی کافی قوی و قدرتمند شوم ، پروتئین کافی دارم ؟ » سوالات رایج زیادی وجود داشتند که مرابا این سوال مواجه می ساخت که ، آیا گیاه خواری چگونه عملکرد مرا تحت تأثیر قرار می دهد ؟ هنگامی که من در مسابقه برنده شدم به این نتیجه دست یافتم که سوال و جواب ها، همه و همه ، موانع روانی بیش نیستند . من بعد از اجرای خوب برنامه ی غذایی گیاهی ام ، واقعا ً هیچ وقت نسبت به گیاه خوار شدن ام تردید نکردم .



نه تنها رقبای اسکات نسبت به عملکرد بالای او تردید نکردند ؛ بلکه ، خود او نیز بعد از تبدیل شدن به یکی از مؤثرترین دونده های تاریخ دومیدانی ، که 7 پیروزی متوالی در ایالت های غربی را برای وی به ارمغان آورد ، شک به دل راه نداد و تبدیل به یک منبع الهام برای سایر ورزشکاران نیز گردید.

این در حالی است که او بیان می کند که او هرگز تلاش نمی کند که انتخاب های شخصی خود را بر هر کس دیگر تحمیل نماید . او پیروی از برنامه ی غذایی گیاهی راصرفا به مثابه ی راهی برای بهبود عملکرد خود نمی بیند و اهداف مهم تری برای گیاه خوار شدن داشته و دارد . او نیز همانند مک دانزیگ (2) می گوید برنامه ی غذایی به طور غیرمستقیم به او کمک می کند ؛ به این معنی که ، برنامه ی غذایی گیاهی به او کمک می کند تا اضافه ی وزنی که به وسیله ی ورزش توزیع می شود ، بازیابی گردد . او می گوید بیش تر افرادی که در دوی فوق ماراتن خوش می درخشند ، زندگی خود را بر پایه ی برنامه های غذایی ناسالم و تخریبی(در دراز مدت) استوار کرده اند .


او می گوید : « واقعا چندان سخت نیست که شما کاری را یک بار انجام دهید . شما فقط مجبورید که کمی خلاقیت به خرج دهید . این امکان وجود دارد که شما گاهی وقت ها یک منبع اصلی گیاهی پروتئین ، مثل توفو را در یک رستوران پیدا نکنید . بنا بر این شما می توانید چیزی شبیه به نخود را برای جبران کمبود پروتئین یاد شده به سالاد خود اضافه کنید . غذاهای سنتی مانند : لوبیای مکزیکی ، توفوی آسیایی و عدس هندی نیز خوبند . حال آن که برای برخی از افراد چنین برنامه های غذایی عجیب و غریب به نظر می رسند . بیش تر فروشگاه های خواربار غذاهای زیادی را ، تنها برای حفظ تنوع در برنامه ی غذایی شما گرد آورده اند . به شما خوش خواهد گذشت .

" برای من ، گیاه خواری به مثابه زندگی سالم و طولانی است به همراه مصرف کمتر و بهینه منابع طبیعی زمین و آلودگی های کمتر زیست محیطی و دوری و جلوگیری از کشتار و آزار حیوانات !"


بر گرفته از سایت http://forum.vegankind.ir
     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 


MAD COWBOY

کتابی که باعث شد تا اوپرا وینفری در برنامه اش اعلام نماید که هرگز لب به گوشت نخواهد زد و همچنین باعث گیاهخوار شدن بسیاری در آمریکا و سایر نقاط جهان شده است .
     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 
كارل لوئيس Carl Lewis، ورزشكار و قهرمان گياهخوار

کارل لوئیس یک ورزشکار گیاه خوار معروف دیگر است یک ورزشکار جهانی و قابل احترام .. او برنده ده مدال المپیک شامل 9 مدال طلا و ده مدال مسابقات جهانی است که هشت عدد از آن ها طلا هستند .





لوئیس قهرمان دو سرعت و پرش بلند بود و در مسابقات پرش بلند و دو 100متر و دو 200 متر در صدر رتبه بندی جهانی قرار داشت . او از سال های 1981 تا 1992 عناوين و ركوردهاي زيادي كسب و به عنوان ورزشکار سال دست یافت . او توسط سازمان کمیته بین المللی المپیک به عنوان ورزشکار قرن معرفی شد و در نظرسنجی مجله ورزشی آمریکایی به نام Sports Illustrated برای عنوان بهترین ورزشكار المپيك قرن انتخاب شد.
     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 
James Willstrop: در برنامهء غذایی ورزشکاران حرفه ای، گوشت جایی ندارد






نائب قهرمان تیم ملی اسکواش بریتانیا و ورزشکار بسیار محبوب، James Willstrop با حضور در آگهی تبلیغاتی جدید پتا (جمعیت طرفداران رفتار اخلاقی با حیوانات) از تمامی دوستداران خود و جوانان ورزش دوست خواست تا با انتخاب رژیم غذایی سالم گیاهی علاوه بر کمک به حیوانات و کمک به محیط زیست با چاقی مبارزه کنند.

این وزرشکار خوش چهره و مشهور بریتانیایی در این آگهی تبلیغاتی اذعان داشت : " حقیقتی که پس از سال ها تحقیق و مشورت در مورد رژیم غذایی مناسب برای ورزشکاران به آن رسیدم این است. در برنامهء غذایی ورزشکاران حرفه ای گوشت جایی ندارد . از زمانی که گوشت را ترک کرده ام نه تنها سریع تر و چابک ترم بلکه به وضوح حس می کنم که انرژی بیشتری دارم. مضاف بر اینکه احساس بسیار خوبی دارم چون می دانم به خاطر این تصمیم من جان تعداد بی شماری از حیوانات نجات یافته."

در زیر بخشی از مصاحبهء پتا با این ورزشکار پرآوازهء بریتانیایی را می خوانید :

PETA : آقای Willstrop، لطفا برای ما توضیح دهید چه چیزی شما را به این وا داشت تا دراین آگهی تبلیغاتی سازمان پتا در راستای تشویق دیگران به گیاهخواری ظاهر شوید ؟


James Willstrop : من ابتدا از طریق مطبوعات با پتا آشنا شدم و رفته رفته دریافتم که آنچه پتا برای کمک به حیوانات انجام می دهد را بسیار می پسندم. پس تصمیم گرفتم با حضور در این آگهی تبلیغاتی به جهانیان بگویم ما در عصری زندگی می کنیم که دیگر نیاز به مصرف گوشت نداریم.همچنین خطاب به تمام ورزشکاران حرفه ای می گویم ، گوشت به شدت برای شما مضر است. برخی از دوستان و آشنایان به من می خندند وقتی با آنها از مضرات گوشت و عدم ضرورت آن صحبت می کنم. برای من قابل باور نیست ، چگونه میلیون ها انسان معتقداند که مصرف گوشت امری "طبیعی" است و کشتار سالانهء میلیاردها حیوان برای لذت انسان ها امری قابل قبول است ؟! من هم مثل بسیاری دیگر گوشت می خوردم ، ولی پس از مشاهدهء صحنه های کشتار و برخورد وحشیانه با حیوانات در کشتارگاه های صنعتی اکنون از همه می خواهم تا دست از خوردن گوشت بردارند ، دوباره دربارهء آنچه می خورند بیاندیشند و این حقیقت را لمس کنند که آنچه آنها در حال خوردن آن هستند چیزی نیست جزء تکه ای از جنازهء حیوانی که مورد آزار قرار گرفته و به گونه های متفاوت شکنجه شده.


PETA : به نظر شما تغییر رژیم غذایی به یک رژیم سالم گیاهی چه تغییراتی در نحوهء ظهور شما در میدان بازی ایجاد کرده ؟


James Willstrop : تغییرات بسیار سازنده و بزرگی ایجاد کرده. من حالا سبک ترم و می توانم این را احساس کنم .حالا سریع تر و چالاک تر و هوشتیار ترم . زودتر به حرکات رقیبم عکس العمل نشان می دهم ، و از بعد از ترک گوشت مدال های بین المللی بیشتری کسب کرده ام. حالا دیگر هیچ کس نمی تواند به من بگوید که ما (ورزشکاران) برای نتیجه گیری بهتر نیاز به مصرف گوشت داریم.

PETA : آیا موارد خاص دیگری از مسائل مربوط به حقوق حیوانات هستند که برای شما بسیار حائض اهمیت اند ؟

James Willstrop : به شدت متاثر می شوم وقتی در مورد هرگونه بدرفتاری با حیوانات خبری می شنوم . صنعت فشن و استفادهء طراحان از پوست و خز حالم را به هم می زند . وقتی به این مسئله فکر می کنم که میلیون ها انسان در سراسر جهان بی توجه به حقوق حیوانات ، از کالاهای بهداشتی و آرایشی استفاده می کنند که بر روی حیوانات بیچاره آزمایش می کنند فقط برای اینکه زیباتر دیده شوند ، وقتی به این فکر می کنم که کمپانی های بزرگ و معتبر فقط برای کسی درآمد بیشتر اقدام به فروش چرم می کنند ، وقتی به این فکر می کنم که KFC و McDonald ( که سالانه صدها میلیون مرغ و دیگر حیوانات را به وحشیانه ترین شکل ممکن شکنجه می کنند و می کشند) از ثروتمندترین کمپانی های تولید غذا هستند ، تمام این واقعیت ها من را بسیار ناراحت می کنند. این است دنیایی که ما امروزه در آن زندگی می کنیم ، و متاسفانه این اساس و پایهء زندگی بشر در قرن بیست و یکم است. مردم به فروشگاه رفته و گوشت می خرند ولی هیچ کس به آنها نمی گوید چه بر حیوانات زنده رفت تا به این تکه های گوشت مبدل شدند. تمام این قصاوت ها از مردم عادی پنهان نگه داشته می شود فقط به خطر یک چیز . پول ! متاسفانه صنعت تولید گوشت در جهان از قدرت فوق العاده ای برخوردار است.

متاسفانه جامعهء امروز ما کورکورانه و با سردرگرمی عمل می کند . میلیون ها مرغ را به آسانی می کشیم و از نظر ما این مسئله ای حل شده است ، ولی در مقابل آزار سگ ها و گربه ها عکس العمل نشان می دهیم و ناراحت می شویم !!!

PETA : در پایان از برنامهء مسابقات جهانی خود برای ما بگویید .

James Willstrop : سپتامبری بسیار پرمشغله پیش رو دارم ! یک سری مسابقات در شیکاگو و سپس در مصر در پیش دارم و در پی آن مسابقات جهانی اسکواش تیمی آغاز خواهد شد. بله، تا کریسمس برنامهء کاری ام بسیار شلوغ است!

بر گرفته از سایت http://forum.vegankind.ir
     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 
درخشش ورزشکار گیاهخوار بریتانیایی در المپیک 2012 لندن


شاید موردی که ما در مورد المپیک از آن ناخشنودیم بودن اسپانسرهایی مثل مک دونالدز ، داو و بریتیش پترولیوم هست که سابقه ای طولانی در شکنجه و کشتار حیوانات و آلودگی های شدید زیست محیطی دارند ولی به هرحال نکاتی نیز وجود دارد "استثنایی" که باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم.



یکی از این نکات موفقیت ورزشکاران گیاهخوار در این عرصه می باشد:

مطلب زیر از وب سایت روزنامه گاردین چاپ لندن تاریخ 30 جولای 2012 می باشد:
لیزی آرمیستاد(Lizzie Armitstead) زمانی که به والدینش گفت که می خواهد گیاه خوار شود ، تنها 10 سال داشت . او اولین مدال بریتانیا را در بازی های المپیک لندن کسب کرد ، کسب مدال نقره در مسابقه بسیار سنگین دوچرخه سواری به مسافت 87 مایل .





لیزی:

"من از همان ابتدای تولد به عنوان یک گیاه خوار پرورش داده شده ام و در بیشتر دوران نوجوانی خود دونده مسافت های طولانی بوده ام . یکی از متداول ترین تصورات اشتباه که با آن مواجه بوده ام این است که گیاه خواران موجوداتی رنگ پریده و آرام هستند که در میدان های سخت ورزشی کم آورده و پس می کشند . با وجود این حقیقت که من در مسابقات دو مدرسه نیز رکورد می زدم ، ولی هنوز هم مردم در مورد توانایی رژیم غذایی فوق العاده من در تردید بودند .

سال گذشته به خاطر کتابم ، به نام دویدن با کنیایی ها Running With the Kenyans به مدت شش ماه به زندگی کردن و تمرین کردن با برخی دوندگان کنیایی پرداختم . این ورزشکاران گیاه خواران محض نبودند ولی گوشت خیلی خیلی کمی می خوردند ، که آن هم به موقعیت های خاصی مانند جشن عروسی یا مراسم ترحیم اختصاص داشت .
اگرچه وعده های غذایی غیر گیاهی نیز در کمپ های تعلیمی ورزشکاران سرو می شد ، ولی ما اغلب از رژیم غذایی حاوی برنج ، حبوبات ، آقالی ( یک خمیر که از آرد ذرت و آب تهیه می شود ) و سبزیجات سبز پیروی می کردیم . لیست مدال های طلایی که ورزشکاران کنیایی در مسابقات دو به دست آورده اند بیشمار است .
با این حال اغلب متخصصان تغذیه در مورد فواید رژیم گیاهخواری برای ورزشکاران ممتاز و نخبه متقاعد نشده اند . در حالی این یک رژیم غذایی بسیار کامل و مفید بخصوص برای ورزشکاران می باشد .
لینیا پاتل Linia Patel ، متخصص تغذیه ورزشی در انجمن تغذیه ای انگلیس می گوید که " این کار بسیار سختی است و البته این کار شدنی است و من کسانی را که موفق به انجام آن می شوند ، تحسین و ستایش می کنم . " و اکنون آرمیستاد دوباره ثابت کرده است و گیاه خواران به پیشرفت در مسیر ورزشی خود ادامه می دهند . او دنباله رو ورزشکاران المپیک کاری است که به دنبال بهترین و برترین بودن هستند .

http://forum.vegankind.ir
     
  
مرد

 
Bill Pearl، جسمی آهنی با قلبی رئوف






اگر هنوز کسانی هستند که معتقداند ورزشکاری حرفه‌ای بدون مصرف گوشت دشوار یا ناممکن است، احتمالا بعد از آشنایی با Bill Pearl تغییر عقیده خواهند داد! Bill ورزشکار است، آن هم از سنگین‌ترین ورزش‌ها، یعنی بدن سازی حرفه‌ای! آیا برای چنین ورزش سنگینی ضرورتا باید گوشت مصرف کرد؟ Bill که در طی بیش از دو دهه در چندین مسابقهء پرورش و زیبایی اندام قهرمان شده و در سال ۱۹۷۱ لقب Mr. Universe را از آن خود کرد نظر دیگری دارد! به عقیدهء این مرد آهنی مصرف گوشت نه تنها در ورزش‌های سنگین از جمله بدن سازی مفید نیست، بلکه در طولانی مدت اثرات مخرب دارد. به عقیدهء Bill هیچ ضرورتی به قتل و مصرف بدن دیگر حیوانات نیست وقتی می‌توان پروتئین لازم برای ورزش‌های سنگین را از طرق بهتر و البته سالم‌تر تهیه نمود.


وقتی سرانجام بعد از رقابت با ده‌ها شرکت کننده از نقاط مختلف جهان، Bill عنوان Mr. Universe را از آن خود کرد بیش از ۲۴۲ پوند وزن داشت و دور بازو‌هایش ۲۱ اینچ ضخامت داشت! او که سال‌ها پیش مصرف استروید را ترک کرده بود تمام این عضلات و ماهیچه‌ها را با مصرف پروتئین‌های گیاهی و غیرگوشتی پرورش داده بود! برای دیگر شرکت کنندگان مسابقه و داوران تغریبا غیرقابل باور بود، ولی این مرد آهنی با قلبی رئوف به همگان ثابت کرد برای داشتن اندامی زیبا، و برای موفقیت در ورزش پرورش اندام، هیچ نیاز و ضرورتی به کشتار و مصرف جسم حیوانات وجود ندارد. و موفقیت Bill به همینجا ختم نشد! او سه دورهء دیگر در طی سال‌های آینده، مجددا عنوان Mr. Universe را از آن خود کرد!

امروزه Bill یک مربی پرورش اندام مجرب است و باشگاه زیبایی اندام خود را دارد، که در آنجا به جوانان مشتاق این ورزش آموزش می‌دهد. او می‌گوید: «با این رژیم غذایی که برگزیدم، هر سال که می‌گذرد احساس بهتری دارم! حس می‌کنم سالم و سالم‌تر می‌شوم. ترک مصرف گوشت برای من هم از لحاظ فیزیکی و هم روحی بسیار مفید بود. بعد از ترک مصرف گوشت شما ناخواسته مهربان‌تر می‌شوید، چه نسبت به انسان‌ها، و چه نسبت به دیگر موجوداتی که همراه با شما بر روی این کرهء خاکی می‌زیند. من چهار دوره قهرمان جهان شدم بدون اینکه گوشت بخورم. خیلی از مردم نمی‌توانند این را باور کنند. آن‌ها فکر می‌کنند برای داشتن بازوهایی قطور شما باید حتما گوشت بخورید، در صورتیکه اصلا اینطور نیست. بگذارید من برایتان بگویم. هیچ چیز جادویی‌ای در گوشت نیست که شما را قهرمان کند! تمام آنچه در گوشت است را می‌توانید در غذاهای دیگر نیز بدست آورید.»
     
  
مرد

 
خوش اندام ترین مرد آمریکا گیاهخوار شد!





Bob Harperیکی از مشهورترین ورزشکاران در عرصهء زیبایی و توازن اندام در ایالات متحده است. سال ها تصاویر باب بر روی جلد مجلات زیبایی اندام در سراسر دنیا قرار داشته و هزاران نفر در سراسر دنیا از طریق مقاله های آموزشی باب در مجلات زیبایی اندام یا وبسایت شخصی باب ، توانستند تا با چاقی و افزایش وزن خود مبارزه کرده و وزنی ایده آل بدست آورند.

باب که در بسیاری از مسابقات توازن اندام برنده شده چندی پیش به عنوان مجری برنامهء تلوزیونی پرطرفدار "The Biggest Loser" که از طریق شبکهء جهانی NBC و چندین شبکهء تلوزیونی دیگر پخش می شد ، ظاهر شد. در این برنامهء تلوزیونی مهیج و بسیار دیدنی ، دو گروه از افراد بسیار چاق که علی رغم تلاش های فراوان هنوز موفق به کاهش وزن خود نشده بوندن به مدت چندین ماه از خانه و خانوادهء خود دور می شدند ، و در یک اردوگاه و بوسیلهء رژیم های غذایی مناسب و تعلیمات ورزشی ، موفق به کاهش وزن خود شدند. مسئولیت آموزش های بدنی و تهیهء برنامهء غذایی مناسب برای این افراد با باب بود . پس از گذشت چند ماه تغریبا تمام این افراد بین بیست تا هفتاد کیلو از وزن خود را از دست دادند و مشخص شد که برنامهء غذایی و ورزشی باب هارپر برای کاهش وزن واقعا کارامد است. سری جدید این برنامه با شرکت دو گروه دیگر از افراد چاق و تحت نظارت باب هارپر بزودی آغاز می گردد.

باب که در دوران کودکی و نوجوانی بسیار چاق بوده و همیشه از اضافهء وزن رنج می برده امروزه به عنوان خوش اندام ترین مرد ایالات متحده مشهور است. او که از طریق پروفایل خود در سایت Twitter با ده ها میلیون انسان در سراسر جهان در ارتباط است و هر هفته برنامهء غذایی و ورزشی گوناگونی را از طریق Twitter در دسترس جهانیان قرار می دهد ، چندی پیش در پروفایل خود اعلام کرد که به تازگی وگان شده و از هیچگونه محصولات جانوری استفاده نمی کند! باب در این باره گفت : " بعد از این همه سال تجربه ، اکنون با اطمینان خاطر به این نتیجه رسیده ام که برای داشتن اندام زیبا و متوازن هیچ نیازی به مصرف محصولات جانوری مثل گوشت و شیر نیست. من به همه توصیه می کنم از شیر گیاهی استفاده کنید و آن را جایگزین شیر گاو کنید. محصولات گیاهی به مراتب سالم تر اند و برای شما سودمندتر از محصولات جانوری اند ، به علاوه این محصولات مثل شیر گیاهی واقعا هم خوش مزه اند. سعی کنید پنیر را جیرهء غذایی خود حذف کنید و محصولات گیاهی را جایگزین آن کنید. "
     
  
مرد

 
کاریکاتور درباره گیاهخواری

     
  
صفحه  صفحه 2 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
گفتگوی آزاد

صدایی برای بیصدایان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA